فضای امنیتی تهران در روز کارگر - ویدیو

فضای امنیتی تهران در روز کارگر

فضای امنیتی در میدان انقلاب


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=ewaY1UaemfQ


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=YpQkUQ4oOgI

نیروهای سرکوبگر در میدان فاطمی


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

https://www.youtube.com/watch?v=Wiw-HSt_BWc

sam-antwerpen - بلژیک - انتورپن
ما پیروزیم. ظلم پایدار نخواهد ماند.
شنبه 11 اردیبهشت 1389

i.am.the.world - لوکزامبورک - اش
31 ساله که فضای تهران امنیتی است. با کارگر یا بیکارگر, ان مملکت یک امنیتخانه بزرگ است. هوس بازی کردن با کلمات را دارید؟ تهران تنها شهر دنیاست که خیابانهایش را با نام تروریستها و قاتلین سرشناس مزین میکند!! در دانشگاه قبر میکند و مرده دفن میکند. این معجزات انقلابی است. در زمان شاه مردم در خانه نماز میخواندند و در خیابان عرق میخوردند, حالا در خانه عرق میخورندو در خیابان نماز میخوانند!! ما هم به علت اورژانسی بودن وضع ایران در اینجا کامنتهای گرگم و گله میبرم! و عمو زنجیر باف! ریسه میکنیم. زنده باد!! مرده باد!! من از اون خوشم میاد!! من از این بدم میاد!! النگوهام نشکنه!! ادامس خروسم کجاست!! و هذا حکایتنا !! بله! اندکی صبر سحر نزدیک است!!!! فعلا فاطمه رجبی یعنی فکت! میشه ما از نوک دماغمون کمی اونورتر هم ببینیم؟! چه شود! شادباشید.
شنبه 11 اردیبهشت 1389

قانون جنگل - المان - کلن
در مجله تایم میرحسین موسوی مقام اول را به دست اوردن این هم ادرس سایت https://www.time.com/time/specials/packages/article/0,28804,1972075_1972078_1972577,00.html
شنبه 11 اردیبهشت 1389

sir.amir - انگلستان - منچستر
تا کی میخواخن جلوئ مردم را بگیرن اینها زورهای اخر رژیم هست پیروزی با ما هست .سیدعلی وتمامی تازیان بدانن ........
شنبه 11 اردیبهشت 1389

homa-ir - المان - هامبورک
روزدوشنبه13 اردیبهشت / 3 ماه May قراراست درمقرسازمان ملل متحد ( اجلاس بازنگری پیمان منع گسترش سلاح های کشتارجمعی ) تشکیل شود. تعدادی ازقانونگذاران امریکائی و چهارده تن ازسناتورهای مجلس امریکا طی نامه ائی ازهیلاری کلینتون وزیرامورخارجه این کشور خواستارجلوگیری از سفر احمدی نژاد به نیویورک شده اند. واحمدی نژاد چهارشنبه هفته پیش ازامریکا درخواست روادید( ویزای) ازامریکا کرده است .
شنبه 11 اردیبهشت 1389

ghirtak - انگلستان - لندن
مرگ بر دیکتاتور چه رهبر چه دکتر
یکشنبه 12 اردیبهشت 1389

Soli14 - ســـوئد - استــکهلـــم
حضور این همه نیروی امنیتی در این روز نشانه ای از فضای دموکراتیک ومردمی بودن حکومت است ؟ همه حکومتهای مستبد از جنبشهای کارگری و دانشجویی در حراسند اگر اینها که خودشونو مردمی و حامی کارگر میدانند وطرفدار آزادی پس چرا اینقدر میترسند ودر این روز بیشتر از مردم عادی نیروهای امنیتی در خیابان حضور دارند این خود نشانه ترس و وحشت مموت آقاست و لاشخورهای دور و برش میگن دزد همیشه از سایه خودش هم میترسه و همش دور و برشو نگاه میکنه دستش هم تو جیبش و به قول خوده شون رو ضامن دارش قرار داره خوب این حیونی ها هم همون حالتو دارن باید مواظب نظام مردمی و دمکراتیک خوده شون باشند تا مبادا صدای اعتراض کسی بلند بشه و تقاضای حق و حقوق خودشو داشته باشه حق در دست مبارک مقام معظم رهبری و ریاست جمهوریست بیجا میکند کسی که بیشتر از این طلب حق و حقوق کندو یا مخالفت با نظر حضرات چون اینها خوده شان همون حق هستند و لاغیر ....>>>>
یکشنبه 12 اردیبهشت 1389

Soli14 - ســـوئد - استــکهلـــم
..اینها اگر همه ملت را هم بخاک سیاه بنشانند حق دارند چون هیچکس بیشتر از اینها بفکر ملت نیست اینها شبها تا صبح از غم مشکلات و بدبختی های مردم پا برهنه میخوابند واکثر شبها بیش 3 پرس غذا نمیتوانند بخورند و سر گرسنه به بالین میگذارند وای که اینها چقدر آغبت بخیر هستند و چه سعادت و افتخاری نسیب شان خواهد شد واقعآ باید دولت مردان کشوارهای دیگه از این همه بزرگ واری حق طلبی وخدمت به جامعه انسانی پند بگیرند و بیشتر بفکر شکمهای گرسنه ملت خود باشند ، به امید فرا رسیدن آن روز که فقط با ظهور منجی عالم (عج) امکان پذیر است ولاغیر .
یکشنبه 12 اردیبهشت 1389

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
فضای امنیتی سالهاست که در ایران حاکمه. بدون سرکوب و ابزار نظامی این حکومت یک روز هم دوام نمیاره.
یکشنبه 12 اردیبهشت 1389

zartusht67 - المان - المان
مثل سگ ترسیدن
یکشنبه 12 اردیبهشت 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.