مادر بزرگ ۷۲ ساله آمریکایی از نوه خود صاحب فرزند خواهد شد

مادر بزرگ 72 ساله آمریکایی از نوه خود صاحب فرزند خواهد شد

یاهو نیوز :یک زن 72 ساله، دوستان و اقوامش را با افشای این حقیقت که قصد بچه دار شدن از نوه اش دارد، شوکه کرد!

پیرل کارتر 72 ساله گفت که او هیچگاه به شادابی اکنون که با نوه 26 ساله اش فیل بیلی رابطه دارد , نبوده است.

پیرل کارتر که مادر بزرگ بازنشسته ای از ایندیانای آمریکاست می خواهد از پول بازنشستگی خود برای پیدا کردن یک رحم اجاره ای استفاده کند تا بتواند یک فرزند از فیل بیلی ( نوه اش ) داشته باشد.

پیرل 72 ساله گفت که من علاقه ای به نظر دیگران ندارم . من عاشق فیل هستم و ا و هم عاشق من است.به زودی من پسر یا دخترم را در آغوش می گیرم و فیل به عنوان پدر آن فرزند افتخار خواهد کرد.

فیل بیلی , فرزند دختر او لینت بیلی است که او در 18 سالگی او را برای فرزند خواندگی به خانواده دیگری سپرد .بعد از مرگ مادر فیل ,او سعی کرد تا مادربزرگش را پیدا کند و خیلی زود عاشق او شد.

خانم پرل گفت از وقتی که فیل را دیدم میدانستم که رابطه ما هرگز رابطه مادربزرگ - نوه نخواهد شد. برای اولین بار بعد از سالها فکر میکنم که از لحاظ جنسی زنده هستم.پرل در هفته دومی که نوه اش با او بود بعد از شام و شراب  اولین اقدام برای ایجاد رابطه را انجام داد . او گفت که من او را به اتاقم صدا زدم , او را روی تخت نشاندم  و او را بوسیدم . فکر میکردم که او را مرا پس بزند , اما او در مقابل کار من مرا بوسید . فیل نوه خانم پرل گفت که من نیز می خواستم او را ببوسم و احساسی گیج کننده داشتم .فیل گفت من پرل را با تمام  قلبم دوست دارم من همیشه مورد توجه زنان مسن قرار می گرفتم ولی فکر میکنم که پرل واقعا جذاب است حالا من پدر خواهم شد و واقعا نمیتوانم برای چنین لحظه ای صبر کنم.وقتی ما در مکان های عمومی همدیگر را می بوسیم مسخره مان می کنند ولی ما اهمیتی نمی دهیم آخر شما که نمی توانید تصمیم بگیرید که عاشق چه کسی بشوید.

 این زوج قصد دارند 54 هزار دلار برای یک رحم اجاره ای بپردازند و برای این مورد آگهی دادند که روکسانا کمبل 30 ساله به این آگهی جواب مثبت داد . روکسانا گفت من واقعا شوکه شدم اما اینها واقعا زوج درخشانی هستند و من دیدم که چقدر عاشق همدیگر هستند و فکرکنم بچه نیز عاشق آنها بشود.

پرل گفت من بالاخره مادر خواهم شد و فیل یک پدر فوق العاده خواهد شد. من حتی در میلیون سال هم فکر نمیکردم که در 72 سالگی عاشق نوه ام بشوم و حامله بشوم . من متاسف نیستم و فکر میکنم که خدا به من یک شانس دوباره داده است.

pandora - المان - المان
واقعا بعضی جاها سکوت بهترین چیزه...
شنبه 11 اردیبهشت 1389

sam-antwerpen - بلژیک - انتورپن
حالا بگید ''بیل'' خوب بود یا ''فیل''?. بیل رسوای عشق ''مونیکا'' شد و فیل ???. این ''فیل'' واقعا جاش تو باغ وحشه :)
شنبه 11 اردیبهشت 1389

سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
ازدواج و رابطه جنسی با محارم از جمله کارهایی است که انسان به طور طبیعی از آن تنفر دارد. روحیات ما به گونه ای است که وقتی خردسالی و کودکی خود را کنار کسی گذراندیم، وقتی بزرگ شدیم نمی توانیم با او رابطه جنسی برقرار کنیم و اما در مورد این دو نفر که تا کنون اساسا همدیگر را ندیده بودند و در بزرگسالی با هم آشنا شده اند این قضیه صدق نمی کند.
شنبه 11 اردیبهشت 1389

axlll - امریکا - سنتا مونیکا
ها هاها . وات دی ف .
شنبه 11 اردیبهشت 1389

kadkhoda saeid_uk - انگلستان - منچستر
NO COMMENT
شنبه 11 اردیبهشت 1389

kiyanoosh - مالزی - صباح
اگه بچه دار بشن.بچه هم بچه ای بیلی میشه هم دائی..بعد بیلی هم پدره هم بچه خواهرش..حال بچه هم بچه ای زنست هم نبیره ای اون....اوهااهه شیر تو ماستی میشه
شنبه 11 اردیبهشت 1389

gistala - انگلستان - لندن
این دیگه خیلی جای تاسف داره به قول بزرگترا سر پیری و معرکه گیریییییییییی.
شنبه 11 اردیبهشت 1389

babak1362 - ایران - تبریز
برای این زوج آرزوی دو تا تخت خوشگل توی تیمارستان میکنم خدا شفاشون بده...
شنبه 11 اردیبهشت 1389

hamsafari - ایران - تهران
اگه توی یران بود بیا ببین این " جام جم - ایران -تهران " و امثال اون خودشون را پاره کرده بودند
شنبه 11 اردیبهشت 1389

freepersia - نیوزیلند - تارانگا
من چند روز پیش این خبر رو توی وب سایت یاهو دیدم واقعا شوکه شدم عجبا از دست این حیوانات به ظاهر متفکر, واقعا ادم انگشت به دهن میمونه.
شنبه 11 اردیبهشت 1389

freepersia - نیوزیلند - تارانگا
یکی به این امام جمعه تهران حالی کنه که بابا این boobquake تنها نمیتونه باعث زلزله بشه, عشق و دلدادگی مادربزرگ به نوه البته از نوع امریکاییش هم میتونه تاثیر مخرب تر از زمین لرزه 80 ریشتری داشته باشه.
شنبه 11 اردیبهشت 1389

sepinods - کویت - کویت
اه اه اه نمی تونم این خبر چندش اورو هضم کنم.
شنبه 11 اردیبهشت 1389

مهرداد2538 - ایران - تهران
زلزله نیاد یه وقت !!
شنبه 11 اردیبهشت 1389

tnt20 - لهستان - ورشو
هاهاها.عجب. رحم اجاره میکنه ولی در این تخمک میخواد از کجا بیاره نکنه اونم میخواد از بانک تخمک بگیره اونوقت چطوری مادره؟. شنیده بودیم یک روش شوهر نگه داری بچه آوردنه ولی دیگه تا این حد؟
شنبه 11 اردیبهشت 1389

kimiana - فرانسه - پاریس
قیافه هاشون داد می زنه که منگول و عقب افتادگی ذهنی دارند. چطور این دو موجود در طبیعت ازاد هستند ؟؟؟
شنبه 11 اردیبهشت 1389

negin135 - اسرائیل - تل اویو
حالا هر خاکی دلشون میخواد سر خودشون بیارن . دیگه چه کار خدا دارن اگر چه خدای اینا شیطونه که ازشون خرسند هم هست. ای خدای خالق زمین و اسمانها تا کی صبر میکنی ؟ چرا اجازه میدی که اینطور به نام مقدست بی احترامی بشه؟
شنبه 11 اردیبهشت 1389

mina43 - انگلستان - لندن
اه حالم به هم خورد واقعآ اینها با این کاراشون .....چندشم شد دنیا رو مسخره کردند
شنبه 11 اردیبهشت 1389

بانو شجاع - امارات - دبى
ولى به حق چیزهاى نشنیده وندیده جونم لرزید
شنبه 11 اردیبهشت 1389

perspolisi - استرالیا - سیدنی
اون وقت این بچهٔ بدبخت به مامانش باید بگه مامان یا مامان بزرگ بابایی؟؟ چندش آوره
شنبه 11 اردیبهشت 1389

zps - ایران - تهران
وای.............وایییییییی. چقدر چندش آور!!!!. واقعا که !
شنبه 11 اردیبهشت 1389

homa-ir - المان - هامبورک
بنظرمن این عشق نیست , یک هوس تجاوزکارانه و خودخواهی پیرل کارتراست و فیل نوه او بااین جنجال وسوژه وغذای تبلیغاتی خواسته ثروتمند شود. مرتبا می شنویم فلان مردپیر با دختربچه ها یا حتی بادختر نوجوانش که صاحب 6 فرزندمیشود( داستان مرداتریشی) وبرعکس انهم مثل این پیرزن 72 ساله - اگر مردان پیر متجاوز در مخفیگاه پنهانی میکنند بیشتر میشودقبول. هوس عشقی ازنوع تجاوزش است. ولی بیان کردن این زن 72 ساله انهم با نوه خود , بیشتر جنبه پول وتبلیغاتی است . هرچند بیان کردنش هم شرم اوراست. دنیای عجیب و غریبی است واقعا همه چیزش داره اتمی میشو.
شنبه 11 اردیبهشت 1389

maryam-germany-71 - المان - برلین
حالم بهم خورد
شنبه 11 اردیبهشت 1389

خروس - امارات - دبی
Artemis-sw بیا به اسلام فحش بده ( یادت نره به 60 میلیون ایرانی مسلمون هم فحش بدی)
شنبه 11 اردیبهشت 1389

Big_bang - المان - درتموند
cool ببین در امریکا چقدر ازادیه. در امریکا هر جی بشه cool و مدرنه. حالا اگر توی ایران بود جه سر و صدائی میکرد که ایرانیها اه اه جقدر مریضو کثیفند.
شنبه 11 اردیبهشت 1389

pokalu - آلمان - دورتموند
الهی بمیره و ارزوش رو به گور ببره ...لجن
شنبه 11 اردیبهشت 1389

Fereshteh.p - اتریش - وین
بیخود نیست این همه دین اومد. ولی‌ چه فایده؟ این خارجیها اکثرا حرومزاده هستند.
شنبه 11 اردیبهشت 1389

ukguy4u - بریتانیا - لندن
هر دو راضی...گور پدر قاضی
شنبه 11 اردیبهشت 1389

mahnaz.nasimi - ایران - تهران
الانه است که خمینی از قبر بلند بشه و بعد از فتوا در مورد رابطه با عمه در زلزله یک فتوایی هم در این رابطه بده. ولی خودمونیم ببین اینها کی هستند که این کارهاشون به ذهن خمینی گور به گور شده هم نرسید که قبل از مرگش در این زمینه هم فتوا بده
شنبه 11 اردیبهشت 1389

hasti.farzin - ایران - تهران
مرگ بر این مادر بزرگ و نوه خاک بر سرتون نوه ات ازدواج می کرد و بچه دار می شدی که خوشحال تر می شدی چرا دارید گناه می کنید اتش جهنم جواب شماست حالم به هم خورد عوضی های خارجی ابروی هر چی خارجی را بردید خوب اجاره لازم نبود که همین طوری می کردیش و بچه دار می شدید کثافتا من اگر ان جا بودم ترتیب هر دو تاشون را می دادم تا بهفهمند و نتونن رو زمین بنشینن تا نشیمن گاهشون بسوزه
شنبه 11 اردیبهشت 1389

niyaz - انگلیس - لندن
gistala - انگلستان - لندن این معرکه گیری نیست که اگه نوه اش نبود میشد معرکه گیری. مغزم سووووت کشید واقعا دنیا داره به کجا میره? گرچه اون به جایی نمیره انسانها هستند که با زیر پا گذاشتن ارزشهای انسانی دارند اون رو به نا کجا آباد میبرند. من نقطه نظرم روی دین خاصی نیست اما وقتی ایمان توی زندگی انسانها که در وجود هر کسی نهادینه شده اینچنین کمرنگ بشه, توقعی بیشتر از این نمیشه از دنیا داشت.
شنبه 11 اردیبهشت 1389

arash-20 - ایران - تهران
آخر عقب ماندگی و زندگی حیوانی . واقعا متاسفم براشون. الان هم یه عده ای میان دفاع میکنن ازشون چون فکر میکنن هر کار که غربیها بکنن حتما کار درستیه
شنبه 11 اردیبهشت 1389

khanoom - کویت - کویت
لعنت بر اینجور ادمها وطرز تفکرشون و شیوه زندگی کردنشان . ادم حالش بهم میخوره .
شنبه 11 اردیبهشت 1389

UniQue_persian - بریتانیا - بریتانیا
تا حالا داستانی تهوع اورتر از این نخونده بودم.دیوانه ها
شنبه 11 اردیبهشت 1389

javaad - ایران - تهران
بعضی ویژگی هایی در انسان هست که اونو از سایر حیوانات جدا می کنه. درحقیقت باعث تمایز انسان و حیوان میشه. بعضی انسان ها این ویژگیهای انسانی رو زیر پا می زارن و به یک حیوان انسان نما تبدیل میشن. به نظر من این دو با حیوان هیچ فرقی ندارن. از مسئولین سایت هم تقاضا دارم از قرار دادن چنین خبرهایی تو سایت خودداری کنن.
شنبه 11 اردیبهشت 1389

aryanejad - انگلیس - ب
با عرض معذرت از تمام دوستان مخالف .می خاستم بپرسم که مگه این فیلی با مامانبزرگ شما خوابیده که اینقدر جز میخورین. باین دو تا اینجوری راحتن . مگه عسق رای همه ادمها بای یک تعریف داشته باشه. شما اگه ناراحت میشی نکن. این دلیل نمیشه اگه شما خوشنظرت رو به دیگران تحمیل کنی
شنبه 11 اردیبهشت 1389

pelle - سوئد - استکهلم
پسره بیچاره بعد از مرگ مادرش در پی پیدا کردن مادر بزرگ می‌شود , چرا که می‌خواسته کمبود مادر را به این شکل جبران کند. می‌بایستی شدیدأ به محبت مادری نیازمند بوده باشد که تلاش در پیدا کردن مادربزرگ خود داشته , ولی مادر بزرگ که از "بزرگی" فقط اسمش را دارا می‌باشد , از نیاز عاطفی این جوان سوءاستفاده کرده ,در واقع این جوان نیاز به محبت مادری را با عشق اشتباه گرفته بهمان شکلی که این زن هوس یا تنهائی خود را با عشق , بنظر من اگر این زن مادربزرگ این جوان نبود امکان نداشت که او عاشق این زن شود.
شنبه 11 اردیبهشت 1389

mariamaria - ایران - تهران
بابا این بنده خداها خبر یک ملیون تومان احمدی نژاد رو شنیدن...
شنبه 11 اردیبهشت 1389

iranazadiran - ایران - تهران
ما عشقهای غیر معقول شنیده یا دیده ایم اما این ماجرا آخر چندش آوری ماجراست. سالها قبل خواندم جوان سی و چند ساله پیانیست و معروف با یک پیرزن هفتاد و اندی ازدواج و احساس خوشبختی می کنند. همان گونه که بسیار بیشتر از آن و تقریبا مرسوم می شنویم پیرمردی با دختر نوجوان یا جوان ازدواج کرد. که اگر به زور نباشد هر چند که غیر قابل درک است اما میتوان از کنارش گذاشت و به حال خود رهایشان کرد ولی عکس العمل این مادربزرگ هوسران بیشرمانه است چرا که از غلیان احساسات ناپخته و از طرفی انسی که به او داشته سوء استفاده کرده است و تمام زشتی این موضوع این است که او از تصور فضای امن دیگران در مورد ارتباطش با نوه اش سوء استفاده کرده و این رابطه را بسویی که می خواسته جهت داده است. ....
شنبه 11 اردیبهشت 1389

iranazadiran - ایران - تهران
.....تعریف همه چیز در حال تغییر است. غلط می کند احساس خوبی دارد که می خواهد برای یک موجود بیگناه دیگر تصمیم بگیرد آیا بچه ای را که در آینده می خواهند داشته باشند هم همین احساس را دارد. غیر از آن غلط کرده است که با این سن و تخمدانهای خاموش می خواهد مگر تخمکی موجود است که می خواهد رحم اجاره ای بگیرد تا بعد از لقاح در آن بکارند یا خودش ابله است یا دیگران را مانند خود ابله فرض کرده است. کار او جرم است نه عشق.
شنبه 11 اردیبهشت 1389

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
خروس - امارات - دبی . از اینکه شما مزدوران رژیم ننگینتان را سوزانده ام خوشحالم-- تو و پرنده ی مرداب ا...بسوزید هستم و می نویسم ..این واقعه هم تهوع اور------ مثل ازدواج رهبر 53 ساله ی با دختر 9 ساله.
شنبه 11 اردیبهشت 1389

baran_fin - فنلاند - واسا
چه قدرزشت وکریح....niyaz-انگلیس.لندن کاملا باهات موافقم...نبود خدا درزندگی آدمها....
شنبه 11 اردیبهشت 1389

hamed_asf - ایران - اصفهان
ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو . واقعا دمت گرم حال دادی کیف کردم تو نشان دادی که از این پیره زنه .. ترم هم هست و اون خودتی.از اشنایتون خوشبختم کلا مونگلان ادم های باحالین اخه روانی چی گیرت میاد همینطور فحش میدی بیا مثل یک انسان نظرتو راجع موضوع بده چیکار به بقیه داری اگر یک به اصطلاح مسلمان یک کارایی با شما صورت دادن شما چرا همه را با همون چوب میرونی
شنبه 11 اردیبهشت 1389

خروس - امارات - دبی
ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو . حالا ما منتظر میمونیم تو بیایی ایرانو آزاد و آباد کنی و به بچه هامون فرهنگ خوب خودتو یاد بدی. فرهنگ کینه و عقده و فحش هههههههه راستی بچه هات هم مثل خودتن؟ خوش به حالشون
شنبه 11 اردیبهشت 1389

saeed1 - کانادا - تورونتو
امریکا را انسانهای بزرگی مثل ابراهام لینکلن و توماس جفرسون پایه ریزی کردند ولی متاسفانه به بیراهه رفت و به مرکز نابود کردن فرهنگ و ارزشها. برای تولید پول و آزادی بی معنی تبدیل شد. من در مورد این دو شخص نظری ندارم. چه در ایران هم ممکن است آدم اینجوری پیدا بشود. ولی جامعه ای که مولد ضد ارزشها است را میشود شیطانی نامید.
شنبه 11 اردیبهشت 1389

omid norway - نروژ - اسلو
ARTEMIS-SW - سوئد - .اولا: ازدواج عایشه در9 سالگی از دروغهای بزرگ بنی امیه است, برای اینکه بخواهند بگویند فضیلت عایشه از حضرت خدیجه بیشتره من قبلا هم در این سایت ثابت کردم ولی دوباره میگویم البته در لینک بعدی,دوم: طبق باور مسیحیان دختران 3ساله باکره هستند و فقط خاخان ها میتوانند با انها رابطه جنسی برقرار کنند!? من این مطلب به یک کشیش گفتم وایشان زبانش بند امد?چون با کتب خودشون این مطلب ثابت کردم.حالا چطور?? تمام مسیحیان دنیا تمام کتب عهد قدیم که شامل 39 کتاب را قبول دارند,اگر منکر شوند طبق گفته انجیل از دین خارج شدند..در ایات جنگی(درمورد جنگ)عهد قدیم 1.ادامه دارد
شنبه 11 اردیبهشت 1389

omid norway - نروژ - اسلو
ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو .در ایات جنگی امده اگر شما به سرزمین موعود رسیدید برای بدست اوردن ان ,درختها وخانه ها را بسوزانید,زنان ومردان را بکشید و سر نوزادان را به سنگ بکوبیدت تا متلاشی شوند,از خاخان ها پرسیدند حالا اگه بعد از جنگ فهمیدیم سرزمین موعود نیست چکار کنیم??پاسخ دادند دختران باکره را نکشید.دوباره پرسیدند در وسط جنگ. چگونه میشود تشخیص داد چه کسی باکره هست??گفتند فقط دختران 3ساله باکره هستند,وباید انها را بعد از دستگیری نزد خاخان ها اورد وانها را به. عقد انها در اورد.!!!???وهر روز هم ما شاهد تجاوز بعضی کشیشان به کودکان هستیم.ادامه دارد
شنبه 11 اردیبهشت 1389

omid norway - نروژ - اسلو
طبق اماری که در کشور امریکا گرفتند بیش از68درصد نوزادانی که بدنیا می ایند از رابطه نا مشروع,یعنی حرامزاده هستند,تو نروژ هم همینطور اول بچه دار میشند حالا بعدش معلوم نیست ازدواج کنند یا نه.طبق گفته خودشان بعد از یه مدتی حرامزاده ها امور کشور میگیرن دستشون چون دیگر حلال زاده ای نیست.?چند وقت پیش هم المان وزیر همجنسگراشو به عربستان فرستاد.
شنبه 11 اردیبهشت 1389

omid norway - نروژ - اسلو
ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو.اهل سنت اصرار دارند که ثابت کنند عائشه در شش سالگی به عقد رسول خدا صلی الله علیه وآله درآمده و در نه سالگی وارد خانه آن حضرت شده است و این مطلب را دلیل بر برتری عائشه بر دیگر همسران رسول خدا می‌دانند؛ اما ایا این حقیقت است!?,قسمت اول:. قبل از پرداختن به اصل مطلب، باید تاریخ ازدواج رسول خدا با عائشه روشن شود تا بعد نتیجه بگیریم که عائشه در هنگام ازدواج با رسول خدا چند سال داشته است.در باره تاریخ ازدواج رسول خدا صلی الله علیه وآله با عائشه دیدگاه‌های متفاوتی وجود دارد. محمد بن اسماعیل بخاری ، از خود عائشه نقل می کند که رسول خدا سه سال بعد از حضرت خدیجه سلام الله علیها با او ازدواج کرده است ادامه دارد
شنبه 11 اردیبهشت 1389

omid norway - نروژ - اسلو
ARTEMIS-SW - سوئد.قسمت دوم:با توجه به این که حضرت خدیجه سلام الله علیها در سال دهم بعثت از دنیا رفته‌اند؛ پس زمان ازدواج رسول خدا با عائشه در سال سیزدهم بعثت بوده است.طبق این نقل ، رسول خدا در سال سیزدهم بعثت، عائشه را به عقد خود درآورده و در سال دوم هجری رسماً با او عروسی کرده است.از نقل برخی دیگر از بزرگان اهل سنت به این نتیجه می‌رسیم که ازدواج رسول خدا با عائشه در سال چهارم هجری بوده است. در نتیجه ، عائشه در سال چهارم هجرت (چهار سال بعد از ازدواج رسول خدا با سوده) با آن حضرت ازدواج کرده است.حال با مراجعه به مدارک و اسناد تاریخی سن عائشه را در هنگام ازدواج بررسی خواهیم کرد:. یکی از مسائلی که سن دقیق عائشه را در هنگام ازدواج با رسول خدا به اثبات می‌رساند، مقایسه سن او با سن خواهرش اسماء بنت أبی بکر است:
شنبه 11 اردیبهشت 1389

omid norway - نروژ - اسلو
ARTEMIS-SW - سوئد.قسمت سوم.طبق نقل بزرگان اهل سنت، اسماء ده سال از عائشه بزرگتر بوده و در سال اول هجری بیست و هفت سال داشته است. همچنین در سال هفتاد و سه از دنیا رفته است؛ در حالی که صد ساله بوده است.ابونعیم اصفهانی در معرفة الصحابة می‌نویسد:اسماء دختر ابوبکر، از جانب پدر خواهر عائشه و از او بزرگتر بود، اسماء، بیست و هفت سال قبل از تاریخ به دنیا آمد.اسماء دختر ابوبکر در سال هفتاد و سه و بعد از پسرش عبد الله بن زبیر از دنیا رفت. اسماء در هنگام وفات صد سال داشت ، بیست و هفت سال قبل از تاریخ (هجرت) به دنیا آمده بود.و طبرانی می‌نویسد:اسماء دختر ابوبکر در سال هفتاد و سه و بعد از پسرش عبد الله بن زبیر از دنیا رفت. اسماء در هنگام وفات صد سال داشت ، بیست و هفت سال قبل از تاریخ (هجرت) به دینا آمده بود.
شنبه 11 اردیبهشت 1389

omid norway - نروژ - اسلو
ARTEMIS-SW - سوئد.قسمت چهارم:و امیر صنعانی می‌نویسد:اسماء ده سال از عائشه بزگتر بود، و در مکه و و کمتر از یک ماه بعد از کشته شدن پسرش از دنیا رفت، در حالی که صد سال سن داشت. این مطلب در سال هفتاد و سه اتفاق افتاد.اسماء در سال اول بعثت 14 ساله و 10 سال از عائشه بزرگتر بوده است . پس عائشه در سال اول بعثت 4 ساله و در سال 13 بعثت (سال عقد با رسول خدا) 17 ساله و در شوال سال دوم هجرت (سال ازدواج رسمی با پیامبر) 19 ساله بوده است.از طرف دیگر: اسماء در سال 73 صد ساله بوده ، 100 منهای 73 مساوی است با 27 . پس در سال اول هجرت، 27 سال داشته است.اسماء از عائشه 10 سال بزرگتر بوده. 10 منهای 27 مساوی است با 17پس عائشه در سال اول هجرت 17 سال سن داشته است.پیش از این ثابت کردیم که پیامبر در شوال سال دوم هجری رسماً با عائشه ازدواج کرده است ؛ یعنی عائشه در هنگام ازدواج با رسول خدا 19 سال داشته است
شنبه 11 اردیبهشت 1389

omid norway - نروژ - اسلو
ARTEMIS-SW - سوئد.قسمت پنجم:عائشه، در چه سالی ایمان آورد:سال اسلام آوردن عائشه نیز، سن او را در هنگام ازدواج با رسول خدا صلی الله علیه وآله مشخص و روشن می‌کند . طبق گفته بزرگان اهل سنت، عائشه در سال اول بعثت ایمان آورد و جزء هیجده نفر اولی بود که به ندای رسول خدا لبیک گفت.نووی در تهذیب الإسماء می‌نویسد:ابن خیثمیه در تاریخش از ابن اسحاق نقل کرده است که عاشه در کودکی و بعد از هیجده نفر ایمان آورد.و مقدسی می‌گوید:کسانی که در اسلام آوردن بر دیگران سبقت گرفتند: ابوعبیده جراح ... و از زنان اسماء دختر بنت عمیس همسر جعفر بن أبی طالب .. و عائشه که در آن زمان خردسال بود . این افراد در سال سه سال اول بعثت که رسول خدا مخفیانه مردم را به ایمان دعوت می‌کرد، اسلام آوردند، قبل از آن که رسول خدا وارد خانه أرقم بن أبی الأرقم بشوند.و ابن هشام نیز نام عائشه را جزء کسانی می‌آورد که در سال اول بعثت ایمان آورده است ؛ در حالی که هنوز کودک بوده است
شنبه 11 اردیبهشت 1389

omid norway - نروژ - اسلو
ARTEMIS-SW - سوئد.قسمت ششم:پایان.اگر عائشه در زمان اسلام آوردنش (سال اول بعثت) ، هفت ساله بوده باشد، در سال دوم هجری (سال ازدواج رسمی با رسول خدا) 22 ساله خواهد شد. اگر سخن بلاذری را بپذیریم که چهار سال بعد از ازدواج رسول خدا با سوده ؛ یعنی در سال چهارم هجری با آن حضرت ازدواج کرده است، سن عائشه در هنگام ازدواج با رسول خدا 24 سال خواهد شد .این عدد با توجه به سن عائشه در هنگام ایمان آوردن، تغییر می‌کند.بنابراین، ازدواج عائشه با رسول خدا در سن شش و یا نُه سالگی از دروغ‌هایی است که در زمان بنی امیه ساخته شده است و با واقعیت‌های تاریخی سازگاری ندارد.
شنبه 11 اردیبهشت 1389

omid norway - نروژ - اسلو
ARTEMIS-SW - سوئد:منابع:البخاری الجعفی، محمد بن إسماعیل ابوعبدالله (متوفای256هـ)، صحیح البخاری، ج 3 ، ص 3606، ح3606 ،کتاب فضائل الصحابة، بَاب تَزْوِیجِ النبی e خَدِیجَةَ وَفَضْلِهَا رضی الله عنها ، تحقیق د. مصطفی دیب البغا، ناشر: دار ابن کثیر، الیمامة - بیروت، الطبعة: الثالثة، 1407 - 1987.الأنصاری الشافعی، سراج الدین أبی حفص عمر بن علی بن أحمد المعروف بابن الملقن (متوفای804 هـ)، غایة السول فی خصائص الرسول صلى الله علیه وسلم ، ج 1 ، ص 236 ، تحقیق : عبد الله بحر الدین عبد الله ، ناشر : دار البشائر الإسلامیة - بیروت - 1414هـ - 1993م.الطبرانی، سلیمان بن أحمد بن أیوب ابوالقاسم (متوفای360هـ)، المعجم الکبیر، ج 24 ، ص 77 ، تحقیق: حمدی بن عبدالمجید السلفی، ناشر: مکتبة الزهراء - الموصل، الطبعة: الثانیة، 1404هـ – 1983م.
شنبه 11 اردیبهشت 1389

omid norway - نروژ - اسلو
ARTEMIS-SW - سوئد:ابن عساکر الدمشقی الشافعی، أبی القاسم علی بن الحسن إبن هبة الله بن عبد الله،(متوفای571هـ)، تاریخ مدینة دمشق وذکر فضلها وتسمیة من حلها من الأماثل، ج 69 ، ص 9 ، تحقیق: محب الدین أبی سعید عمر بن غرامة العمری، ناشر: دار الفکر - بیروت - 1995. الجزری، عز الدین بن الأثیر أبی الحسن علی بن محمد (متوفای630هـ)، أسد الغابة فی معرفة الصحابة، ج 7 ، ص 11 ، تحقیق عادل أحمد الرفاعی، ناشر: دار إحیاء التراث العربی - بیروت / لبنان، الطبعة: الأولى، 1417 هـ - 1996 م. الهیثمی، ابوالحسن علی بن أبی بکر (متوفای 807 هـ)، مجمع الزوائد ومنبع الفوائد، ج 9 ، ص 260 ، ناشر: دار الریان للتراث/‏ دار الکتاب العربی - القاهرة، بیروت – 1407هـ..و غیره ....
شنبه 11 اردیبهشت 1389

omid norway - نروژ - اسلو
خروس - امارات - دبی:دوست عزیز:شخصیت هرکس پشت زبان اوست.حضرت علی(ع).این ادمها چون حرف منطقی ندارند و فقط فحش میدند.مطلب بعدی ازدواج پیامبر با عایشه در9سالگی از دروغهای اهل سنت. مسیحیان معتقدند با دختر 3ساله میشود ازدواج کرد,(من در همین سایت در این قسمت لینک کردم شما اگر بخوانید خیلی بدردتان میخورد)ومن این موضوع به یک کشیش گفتم ونتوانست پاسخ من بدهد,ورنگش پرید.زبانش بند امد.مطلب اخر شما با مراجعه به این سایت:. www.valiasr-aj.com.خیلی معلوماتتان در مورد رفع شبهات اسلام افزایش میابد.موفق باشید,
شنبه 11 اردیبهشت 1389

mori021 - دانمارک - آرهوس
اینجا حالا دین اسلام قشنگ گفته امثال این حیوانهای ادم نما/معذرت میخواهم ازحیوانات تا اونجاکه میدونم نیست توشون/واهتری نژادودارو دستشو خونه شون حلال بشه
شنبه 11 اردیبهشت 1389

karem - کانادا - ونکوور
باور نکنید
یکشنبه 12 اردیبهشت 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
عجب سوژه ای برای صدا و سیمای آخوندها هسن که با نشان دادن آن نشان بدن که فرهنگ غربی پر از فساد هست ....من فکر می کنم بالاترین پیشنهاد رو برای مصاحبه با این مادر بزرگ و نوه اش صدا و سیمای ایران بکنه...
یکشنبه 12 اردیبهشت 1389

خروس - امارات - دبی
hamed_asf - ایران - اصفهان . دوست عزیز گل گفتی میدونی من چرا جواب این خانوم Artemis را میدم چون به حداقل 60 میلیون ایرانی توهین میکنه گرچه ارزش خوندن کامنت هاش هم نداره. اینقد هم بیسواده که میگه بشار اسد پادشاه عربستانه. همه میان انتقاد میکنن ولی این فقط فحش میده
یکشنبه 12 اردیبهشت 1389

مسلمان ایرانی - ایران - تهران
اونجا ازدواج الیزابت روزموند شد زندگی خصوصی خودش اینجا شد تهوع آور.. اه اه اه اه .. ماشالله به این مغز متفکر!!!!!
یکشنبه 12 اردیبهشت 1389

مسلمان ایرانی - ایران - تهران
عجب آدمهایی پیدا میشنا.. به قول دوستان حیف کامنت که راجع به این دو نفر بذاریم
یکشنبه 12 اردیبهشت 1389

elyas0121 - ایران - مازندران
یعنی زن قحطی اومده که این پسر اوسکل با این لولو سکس کرده!
یکشنبه 12 اردیبهشت 1389

gol222 - سوئد - هلسینگبوری
بابا یارو تو کجا بود با دخترش رابطه سکسی داشته و26 سال هم دخترو بچه هاش درزیز زمین خانه حبس بودن.چهار تا ادم بی تعهد کاری را انجام میده واینهمه حرف درست میشه . مگر بچه های ادم وهوا باهم سکس نکردن واجداد ماشدن.
یکشنبه 12 اردیبهشت 1389

جام جم - ایران - تهران
hamsafari - ایران - تهران همسفری ای بدو اسلام در خطره .در ضمن درباره من کامنت نده ....بی خیال بابا شما که تو کار کهریزک هستین براتون عادی این چیزا .
یکشنبه 12 اردیبهشت 1389

katrina - اسکاتلند - لندن
معلوم نیست تو جوانی دیگه چه غلطی میکرده..درهرصورت زندگی خصوصی مردم به ما ربطی نداره....////.خروس - امارات - دبی -..... توایران کثیف تر ازاین هم اتفاق افتاده ...کافی هست یک فامیل وکیل داشته باشی تابفهمی درمملکت اسلامیتان چه خبراست ... ...بفرماچلوسماررر
یکشنبه 12 اردیبهشت 1389

zartusht67 - المان - المان
خروس امارت تو نمیخواد نماینده 60 میلیون شی چونکه بالای 90 در صد با اسلامت مخالفن
یکشنبه 12 اردیبهشت 1389

Pezhman - اتریش - وین
negin135 - اسرائیل - تل اویو ......شآلم گهگاه خبرهایی تابو شکن میشنویم. بعضی از آنهامانندخبربالاچندش آوراست. درمورد ازدواج فرزندان آدم و حوا نظرتان چیست ؟.
یکشنبه 12 اردیبهشت 1389

hamed_asf - ایران - اصفهان
zartusht67 - المان - المان سلام بچه ناف تهرون چند وقته طرز بیان مطالبتون خیلی عالی شده از این بابت ممنون .ولی یک نکته هست که باید متذکر بشم و اون اینه این 90 درصد مخالف رو از کجا اوردی فکر میکنم هنوز هم مسلمانها نسبت به بقیه ادیان توی ایران بیشترن تقریبا 80 به بیست. ولی قبول دارم 90 درصد از نظام ناراضی هستند و اونهم بیشتر منش اقتصادی داره چون واقعا چند ساله وقع اقتصادی بد شده
یکشنبه 12 اردیبهشت 1389

Pezhman - اتریش - وین
omid norway - نروژ - اسلو دوست گرامی عایشه درخانه رسول عادت ماهانه(رگل)شد.وقبل از رگل شدنش مورد کودک آزاری قرار گرفت.کمی فکر کنید. ازچی وازچه کسی دفاع کورکورانه میکنید. رسول نیآمده تق و توق ترتیب جنس مونث را بدهد.چندتا زن داشت وچرا سکس برایش بالا تر ومهمترازجان انسانهابود.بسیاری ازاستدلالها ومدارک جعلی هستند.اما اینکه ایشون حرمسرا داشت برای همه روشن وآشکار است.اگربنی امیه می خواستند عایشه رابرترنشان دهند میگفتند:24 ساله ودارای رای مستقل و آگاهانه رسول را انتخاب کرده.ونه برعکس.اطلاعات شما بالاتراز این آخوند نیست.نگاه کنیدوقضاوت منطقی. https://www.youtube.com/watch?v=so62J4NxJJMfeature=related
یکشنبه 12 اردیبهشت 1389

mzeea - ایران - کرج
وای چقدر رمانتیک به نظر می رسن مثل دو تا قناری عاشق!! الهی خوشبخت بشن ولی از حقیقت نگذریم زنه واقعا" خوشگل و زیباست به نیکول و جنیفر گفته برید (...) بخورید. در هر حال ما که خیلی حسودی می کنیم شما رو نمی دونم تا بترکه چشم اونایی که نمی تونن اینجوریشو ببینن.
یکشنبه 12 اردیبهشت 1389

خروس - امارات - دبی
katrina - اسکاتلند - لندن. چی‌ شد سر کار خانم. به اونا که رسید شد زندگی‌ خصوصی؟ خوشم میاد تا کم میارین میگین زندگی‌ خصوصی. در ضمن همین تو پات به دوبی‌ برسه چنان سوسمار می‌خوری که نگو و نپرس هههههههه
یکشنبه 12 اردیبهشت 1389

omid norway - نروژ - اسلو
حالا خوب این اتفاقها در غرب همچنان در حال افزایش,اگر در یک کشور اسلامی این اتفاق می افتاد,ودولتمردانش سکوت میکردند, غربیها ما را با تبلیغاتشون بیچاره میکردند,اگر هم در یک کشور اسلامی چنین اتفاقی بیفته خوشبختانه در همان نطفه ان اشخاص اعدام میکردند.
یکشنبه 12 اردیبهشت 1389

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
مسلمان ایرانی - ایران - تهران . عقب مانده ی ذهنی???? 8ازدواج بعد از جدائی با این دو شخص بیمار یکیست???1 الیزابت تایلور-- نه روزموند. 2 تو به .. و حرمخانه ی خدای ننگینت بپرداز- 3 مثل بازجویان به دستور اربابانت کامنتهای مرا ضبط تا حقوقت تا مین شود بین تمام رژیمیها از همه ننگینتری.گفتم .. منو نگیز اخرین بارت باشه. دیدی که خواستی با توهین ها که لایق اطرافیان خودت بود مرا بترسانی که ننویسم ولی کور خوانده اید تو و اربابان جنایتکارت.
یکشنبه 12 اردیبهشت 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
Pezhman - اتریش - وین . در بحث کردن باید از منطق و استدلال استقاده کرد طبق گفته دوستمان امید از نروژ عایشه در سال اول بعثت بودند و طبق گفته همین سنیها جزو اولین افرادی بود که در سال اول بعثت ایمان آورد و آنرا جزو افتخارات عایشه میدانند اگر سال ازدواج پیامبر با عایشه طیق تمام اسناد تاریخی سال دو هجری باشد عایشه در زمان ازدواج حداقل 17 سال داشته نه 9 سال بهتر هست شما هم بجای تکرار بدون فکر حرف دیگران با دلیل منطق صحبت کنید چون اعتقاد 98 درصد مردم ایران شوخی نیست که شما بیایید هر روز به هر بهانه ای به آن توهین کنید و همه آنها را به نادانی متهم کنید فقط بخاطر یک حکومت دیکتاتوری و بخاطر مشکلات اقتصادی و فرهنگی که بخاطر ضعف حکومت هست ...
یکشنبه 12 اردیبهشت 1389

خروس - امارات - دبی
zartusht67 - المان - المان. جناب زرتشت من تا الان به زرتشت خیلی‌ احترام میذاشتم چون از بچگی‌ شنیده بودم میگفت گفتار نیک پندار نیک کردار نیک، ولی‌ فکر کنم کتابش تحریف شده احتمالا گفته فحش نونو آبدار، توهین، . خداوکیلی آدم شما را می‌بینه از هر چی زر و زرتشته بدش میاد بخدا. . در ضمن چه بخواهی چه نخواهی مردم ایران به اسلام معتقدن هر چه قد هم از حکومت ناراضی باشن مطمئن باش دینشونو عوض نمیکنن، شما هم به همین خیال باش که بیایی ایرانو‌ آزاد کنی‌، مطمئن باش ایران به دست امثال شماها نخواهد افتاد. شتر در خواب بیند پنبه دانه
یکشنبه 12 اردیبهشت 1389

omid norway - نروژ - اسلو
Pezhman - اتریش - وین,اولا شما که دارید اینطور صحبت میکنید,پیرو چه مذهبی هستید?ایا اصلا به خداوند اعتقاد دارید?تا من بدانم با چه طرز فکری دارم بحث میکنم .این برای کسی که میخواد چند کلمه حرف منطقی وعقلی وعلمی بزنه خیلی مهم,اول خودم میگم بنده شیعه هستم نه شیعه ای که مطالعه نکرده باشه حداقل میتونم با تحقیق ایمان اوردم نه ارثی.دوم:ایا محمد(ص)پیامبر بود یا نبود?سوم':خداوند چطور انسانهایی را برای پیامبری بر . میگزینه?چهارم:بنده با کتب اهل سنت این مطلب ثابت کردم نه باکتب شیعه.
یکشنبه 12 اردیبهشت 1389

omid norway - نروژ - اسلو
hamed_asf - ایران - اصفهان.دوست عزیز چرندیات گفتن که تحصیلات نمیخواد,یک سری ادم جاهل تو این سایت دم از ایرانی بودن وتمدن میزنند وخود را ازادی خواه میخوان نشون بدند!!!ولی در عمل هیچ ارزشی برای اکثریت مردم ایران قائل نیستند, وفقط فحش به اعتقادات 90درصد مردم کشورشان میدند,حالا فکر میکنند اومدن خارج شدن عقل کل!?واینها یک سری ادم خائن و وطن فروشی بیش نیستند.وخیلی راهت میشه اینها رو شناخت,جالب اینجاست حتی نمیتونند یک کلمه حرف منطقی وعقلی بزنند. و هیچکدامشان نتوانستند حتی پاسخ به یک سوال من بدهند.و لی در عوض بنده تمام سوالاتشون را با توجه به اسناد تاریخی پاسخ دادم.ولی تعصب چشمانشان را کور کرده..
یکشنبه 12 اردیبهشت 1389

omid norway - نروژ - اسلو
katrina - اسکاتلند - لندن .باید هم بگی به ما ربطی نداره,الان به نفعت نیست,اتفاقا به شماها که در خارج از ایران هستید ربط داره,وتنها چیزی که به شما وتمام ایرانیان خارج از جمله خود بنده ربطی نداره راه وروش نشون دادن وتصمیم گرفتن برای مردم ایران.کسی که در خارج با سیستم غرب داره زندگی میکنه و پول در میاره, وطنش ترک کرده,هیچ حقی نداره برای مردم ایران تصمیم بگیره!!واینکار بیشعوری ونفهمی شخص نشون میده.! وبا استتاد به چه منطقی وعقلی برای مردم داخل ایران شدید کاسه داغ تر از اش..
یکشنبه 12 اردیبهشت 1389

omid norway - نروژ - اسلو
من بارها گفتم غرب با ازدای بی حدو مرزش دنیا رو به لجن کشیده.این کار بدتر از ادم کشی هست چون اون فرزندی که بدنیا بیاد با مشکل روانی در اینده روبه رو میشه وچه بسا نسل اینها این کار شیطانی را تکرار بکنند.باید اول نگذارند این بچه بدنیا بیاد ولی اگر پافشاری کردند باید گردن هر دوی انها فقط باشمشیر در جلوی چشم مردم زده بشه,تا دیگه کسی جرات نکنه این کار بکنه..رحم بر این شیاطین ظلم به مردم..دولتمردان امریکایی از شیطان هم پست تر هستندکه جلوی اینکار نمیگیرند,و بدتر از ان کشیشان بی عرضه. شون,البته یکی میخواد جلوی کشیشان بخاطر تجاوز به کودکان بگیره...
یکشنبه 12 اردیبهشت 1389

omid norway - نروژ - اسلو
zartusht67 - المان - المان.تو سرت مثل کبک کردی تو برف,حرفهایی هم که میزنی هیچ پایه واساسی نداره,در ضمن مردم ایران طلا رو ول نمیکنند به حلبی بچسبند.!?تو در المان جاوگیر شدی,وبجای اینکه تاریخ ایران مطالعه کنی تحت تاثیر یک سری مجری های بیسواد شبکه های تلوزیونی ایرانی که از امریکا پخش میشوند قرار گرفتی وشدی عروسک خیمه شب بازی انها..
یکشنبه 12 اردیبهشت 1389

omid norway - نروژ - اسلو
karem - کانادا - ونکوور .تو دیگه چقدر ساده ای,مگه دو سه سال پیش در اتریش یک پدر دخترشو 20سال حبس نکرده بود واز دخترش صاحب 7فرزند شده بود,دستگیرش کردند,از بس که اینها گوشت خوک میخورند اینطوری شدند,
یکشنبه 12 اردیبهشت 1389

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
خروس - امارات - دبی . خنگ بی سواد لمپن نوشته بودم پول ملت به جیب بشار اسد ,پادشاه عربستان می رود ..یعنی فکر کردی مثل تو خنگ هستم که نمی دانم بشار متعلق به .سوریه است--- دو زاری اسلامی من هم با دکترین سیاسی حافظ اسد پدر بشار اشنا هستم هم حزب بعث. و می دانم چه می گویم این شما بی وطنان هستید که کورکورانه یک مشت چرندیات ... را از تازیان اموخته فکر می کنید ادمی هستید. تعداد شما ...در سایت هم از انگشتان دست تجاوز نمی کند.
یکشنبه 12 اردیبهشت 1389

omid norway - نروژ - اسلو
خروس - امارات - دبی .درود بر شما,دقیقا سخنان زرتشت تحریف شده, این قسمت از سخنت خیلی بجا بود.(زرتشت من تا الان به زرتشت خیلی‌ احترام میذاشتم چون از بچگی‌ شنیده بودم میگفت گفتار نیک پندار نیک کردار نیک، ولی‌ فکر کنم کتابش تحریف شده احتمالا گفته فحش نونو آبدار، توهین، . خداوکیلی آدم شما را می‌بینه از هرچی زر و زرتشته بدش میاد بخدا.)ههههه.
یکشنبه 12 اردیبهشت 1389

katrina - اسکاتلند - لندن
خروس - امارات - دبی -نوش جان شما معلومه این سوسمار..ملخ...بدجورمزه کرده باعث سرافکندگی من هست به دیارتازیها پابگذارم ننگ برشما که با ایناافکارتان ایرانم راویران کردید..
یکشنبه 12 اردیبهشت 1389

مسلمان ایرانی - ایران - تهران
ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو ( کامنتی پر از سکوت ) !!!!!!
یکشنبه 12 اردیبهشت 1389

soroush m - ایران - اصفهان
وا اسلاماااااااااااااااااااااااااا !!!!!.
یکشنبه 12 اردیبهشت 1389

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
omid norway - نروژ - اسلو-----روان پریش اسلامی--- خجالت بکش تازی زاده با این چرندیات اسلامی.این حقه ها کهنه شده. برو عربستان وطن اصلیت.باز یک اتفاق منفی در غرب روی داد شروع کردیداگراندسمان و ماله کشیدن بر ننگ دینتان.
یکشنبه 12 اردیبهشت 1389

omid norway - نروژ - اسلو
ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو,حرف منطق که نمیفهمی, حرف منطقی هم بلد نیستی بزنی!?فقط فحش بلدی,وحرفهای پیرزنهای تو حمام میزنی,به عقاید اکثر مردم ایران هم توهین میکنی,به خدا و پیغمبر هم فحش میدی,از این دوتا, نوه و مادربزرگ هم حمایت میکنی?پس نتیجه میگیریم تو هم تو مایه های این دوتایی....دیگه از یه پیره زنی مثل تو نمیشه بیشتر از این توقع داشت,درخت کاج که میوه گلابی نمیده..هر چقدر کود بدی کاج گلابی نمیده. هههههه
دوشنبه 13 اردیبهشت 1389

خروس - امارات - دبی
Artemis. zartusht. katrina. اولا که من نه متعصب اسلامی هستم نه مزدور رژیم . یاد گرفتم به هر دین و مذهبی احترام بذارم. فحش نمیدم توهین هم نمیکنم. البته تو این سایت همه همینجورن میان انتقاد میکنن فقط شما 3 تا فحش میدین که تقصیر ندارین. عقده داشتن همینه دیگه
دوشنبه 13 اردیبهشت 1389

sam-antwerpen - بلژیک - انتورپن
مودب باشید و به عقاید هم توهین نکنید. هیچ کس به دیگری برتری ندارد و هر کسی در انتخاب ازاد است. مشکل از انجا شروع میشود که افراد سعی میکنند عقاید همدیگر را مسخره یا عوض کنند. هر کسی به طریقی به یک دریافت شخصی رسیده و این قابل احترام است. دینداری یا بی دینی هم یک امر شخصی است و ربطی به دیگران ندارد.
دوشنبه 13 اردیبهشت 1389

modiri - ایران - تهران
اآقای به اصطلاح روشنفکر اسلامی،بعد از اونهمه شعار که دادی،خوب ذات شیطانی خودت رو به همه نشان دادی،شما خجالت نمیکشید که هم دم از اسلام رئوف و بخشنده میزنید،اونوقت به همین راحتی‌ و با خونخواری تمام مثل رهبرانت،میخواهی‌ هم نوزادی رو بقتل برسونی هم سر ۲ نفر که هم دین شما نیستند یعنی‌ در یک جامعه‌ از هر نظر آزاد زندگی میکنند،که البته ممکنه اینکارشان زیاد خوب نباشد و بقول دوستان عشقی‌ چندشاور باشد،ولی‌ تا جأییکه به دیگران ضرری نمیزنند نباید جرم حساب شود،،،خلاصهٔ مطلب اینکه اینهمه دربارهٔ اسلام عزیزتان یا عزیزمان گفتید و در آخر با خونخواری تمام فاتحه خوندید به هر چی‌ مسلمونی ،،من فکر می‌کنم ادمهأیی با افکار شما باعث شدند آبروی اسلام و هر چی‌ مسلمان در تمام دنیا برود و همه به چشم یک وحشی بیرحم و ضد انسانی‌ به مسلمانها بنگرند که خوب حق هم دارند
دوشنبه 13 اردیبهشت 1389

zartusht67 - المان - المان
omid norway-خروس امارت-hamed asf مسلمان ایرانی هر چهارتاتون جون میدهید برای ...بعد از ازادی ایران شماها را مردم نمیکشند سوژه خوبی هستید که مردم از دستتان بخندن خیلی بدبخت و عقب افتاده هستید با شماها بحث بکنه ادم ..خدا یه عقلی به شماها و یه پولی به ما بده ...
دوشنبه 13 اردیبهشت 1389

Pezhman - اتریش - وین
omid norway - نروژ - اسلو...دوست عزیز پرسیدید,دین من چیست؟!! من به خودآگاهی که همان خدای ایرانیان است و واژه خودوخویشتن ازآن میآید,معتقدم.خدایی که جای ابلیس واهریمن نمی نشیند.خدای من راستگویی,مهربانی,بخشش وبزرگواری رادوست میداردخدای من مهر است.خدای من خدای زردشت,مسیح,بودا و برهماست. ازقاره آسیا فراتر میرود.اطلاعاتش به سین(چین)ختم نمیشود.برعکس الله عرب,کره زمین رامسطح نمیداندبلکه گردومدور,اومیداندکه خورشیدثابت است.وبه چاه ویل ودریاچه لجن فرونمیرود.خدای من لواط درکهریزک رادوست ندارد.متقی تقیه گو را ازخودنمی انگارد.خودای من ترس نمیشناسد.ونیازی به دفاع کردن ندارد.اوبه من نیازی نداردتامن مجبور به جنگ وخونریزی شوم.ومن نیز نیازی به واژگان پلیدی مانند,کافر,مشرک,منافق,جهاد,زندقه,اهل کتاب,مومن ودهها واژه خطرناک دیگر ندارم.وقتی میگویی کفر.سپس دنبال کافر خواهی گشت.ویاشرک...وجنگ وجنک و جنگ.چه هندوهای مهربانی که قربانی این ددمنشی جندالله شدند.برایتان خودآگاهی آرزومندم.شادوسربلندباشید
دوشنبه 13 اردیبهشت 1389

Pezhman - اتریش - وین
*پسر شجاع* - ایران - تهران عزیزشماگفتید: 98درصدایرانیان شیعه ناراحت میشوند.وقتی آدم راجب عایشه حرف بزند که درجنگ جمل با علی امام شیعیان جنگید!!؟ https://www.youtube.com/watch?v=so62J4NxJJM آیا شما فیلم بالا را دیدید؟مگر نمیدانید,طبق دستورات شیعی دختری که درخانه پدر رگل شودگناه است.روایات دروغ بسیارند.اما آنچه به ما کمک میکندحقیقت رادریابیم عقل و اندیشه است.دختران در قدیم درسن پایین ازدواج میکردند.نه در سن بالا. ودگمهای مذهبی مانند گربه مرتضی علی,برای دفاع کورکورانه ازچیزیکه امروزه پدوفیلی(کودک آزاری) نامیده میشود شروع به دست وپازدنهای مزحک زدند.ودردام سئوال اول افتادند.روشن است که بنی امیه خواهان بالا بردن سن عایشه بودند.نه برعکس.کامنت قبلی را بخوانید.ازکشیشی پرسیدم چرا مسیحی است؟حرف زیاد زد.واینکه,خودش دریافته که مسیحیت بهترین است!!.شما هم از یک خاخام یهودی بپرس.جواب مشابه خواهید شنید.به امید رهایی از خرافات وبهروزی ایرانیان وافغانهاوتاجیکها
دوشنبه 13 اردیبهشت 1389

Pezhman - اتریش - وین
omid norway - نروژ - اسلو ... درود برشما.ماهم زبان هستیم.من شمارادوست دارم.ولی درمیدان بحث سعی میکنم پست مارا به زمین برنم.امید ازمن دلخور نشوید.یاحق...اجازه بدهیداشتباهاتتان رااصلاح کنم.خاخان اشتباه است.باید میگفتید:خاخام.ضمناآنان مسیحی نیستند,بلکه روحانیان یهودی هستند.وفرق ظاهریشان,2گیس(زلف)بلنددربناگوش دارندومسیحیان برای نزدیکی به خداوسط سررامی تراشند.فرقشان مانند یابو و اسب عربی است.مطب بعد.کوک3ساله...این را خدای محمدکه خدای موسی است میگوید.وقرآن,موسی راازطرف الله وفرامینش رافرامین الله میداند.تف سربالابود.نه؟ بایدبگویم:گیریم موسی ودینش دروغ وبد.چرا قرآن آنراتائیدمیکند؟
دوشنبه 13 اردیبهشت 1389

Pezhman - اتریش - وین
sam-antwerpen - بلژیک - انتورپن درود برشما کاملا''درست فرمودید.بدونه توهین به یکدیگر میشود بهتر به نتیجه رسید.مخالف نه دشمن که یک نیاز برای اصلاح خودمان ودیگران وجامعه است.
دوشنبه 13 اردیبهشت 1389

Dionysos - فرانسه - فرانسه
بندگان الله هر جایی که سخن از امور جنسی باشد حضور فعالی دارند و تمام وقتشان در شبانه روز به حل و فصل امور جنسی دیگران و تشخیص حلال از حرام می گذرد! آیین عجیبی ست اسلام! بندگان الله از هر زبانی که باشند باید وردی عربی برای نکاح بخوانند و گرنه نکاح تبدیل به لقاح از نوع غیر مجاز خواهد شد و زوجین در بستر خوابشان نمی برد! حالا این ورد عربی اللهی که در آن گفته شده : بنده الله مذکری به عقد و نکاح بنده الله مونثی در می آید عجیب قدرت شگفتی دارد که هیچ جمله ای به زبانی دیگر یارای برایری با آن را ندارد به همین دلیل اگر کسی به زبانی غیر از عربی ازدواج را پایه نهاد حلال اندر حرام می باشد! بنده اللهی از نروژ از لقاح غیر عربی اللهی خوشش نمی آید و بندگان دیگر را حرام زاده می داند! اما نمی خواهد بفهمد که نوه های آدم و حوا با همین حلال و حرام گویی اش محصول زنای با محارم هستند، او نمی داند که ابراهیم با خواهرش ساره ازدواج کرد و دو دختر لوط از پدرشان صاحب فرزندانی شدند و الی آخر!
دوشنبه 13 اردیبهشت 1389

Dionysos - فرانسه - فرانسه
محمد و علی و اولین به اصطلاح یکتا پرستان مسلمان از والدینی بت پرست زاده شدند و و ورد اللهی نخواندند پس بر طبق سخن خود این بنده الله از نروژ اولین مسلمانانشان حرامزاده اند! ای بندگان الله بت عربی، ای صنم پرستان چه کسی به رختخواب شما تجاوز کرده که فریاد وا مصیبتا سر می دهید؟ وقتی به خواهران دینی تان به حکم الله تجاوز کردند شما کدام غاری دخول کرده بودید؟! انسان باشید نه بنده الله آدم باشید و سر در هر سوراخی نکنید! به جای تکرار روایات سرتاسر دروغ از پسر بن پدر بن دایی بن خاله بن شتر سوار قبیله قمر در عقرب در بادیه عربستان به یادگیری علوم امروزی بپردازید.
دوشنبه 13 اردیبهشت 1389

Dionysos - فرانسه - فرانسه
اگر کمی مطالعه مردم شناسی می کردید و تحقیقات چند مردم شناس اروپایی را که در عربستان قرن نوزدهم و بیستم زندگی کردند را می خواندید می فهمیدید که تا همین قرن بیستم و قتی هنوز اطلاعات از عربستان به بیرون درز می کرد در قبایلی در عربستان دختران از بلوغ کودکی به بعد قبل از ازدواج باید با تک تک برادرانشان می خوابیدند و وقتی میهمانی مذکر از قبیله ای دیگر به واحه آنها می رسید زنان باید از او پذیرایی جنسی می کردند! و دهها مورد دیگر! این است عربستان شما که امروز کسی جرئت درز این اطلاعات را به بیرون ندارد و شما نمی دانید چه بر سر خواهران الله تان در عربستان می رود! اینها همان مردان عربی هستند که به سوراخ غار هم رحم نمی کردند! و برای شما الگوی اخلاق اللهی شده اند. برای همین است که بندگان الله تمام وقتشان را به حل و فصل امور جنسی می پردازند و به گفته مجتهد اعظم بلو استار در آیین الله زمانی که بقای نسل لازم باشد زنا با محارم هم حلال خواهد شد! از نوک دماغتان بیشتر نمی بینید و ادعای نجات بنی بشر و ایران را دارید. الله تنها معجزه ای که نمی کند دادن مغز برای فکر کردن به بندگانش است!
دوشنبه 13 اردیبهشت 1389

خروس - امارات - دبی
Pezhman - اتریش - وین . دوست عزیز اگه زرتشت و مسیحی‌ و یهودی و.. نمونش Artemis-Katrina-Zartusht-modiri باشن خدا را شکر که مسلمونم، هیچ دینی اجازه توهین به کسیو نداده، اینا فقط ادعا دارن آخه. خودشون ۱۰۰۰ تا غلط می‌کنن اونوقت میگن اسلام اینجوریه اونجوریه، آخه شما که مسلمون نیستین چه گلی‌ به سر دینتون زدین که حالا بخواین ایرانو آباد کنین و اسلامو عوض کنین. خدا وکیلی ببین چه کسایی دارن به اسلام فحش میدن ههههههه
دوشنبه 13 اردیبهشت 1389

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
omid norway - نروژ - اسلو . اینرا با دقت بخوان/// در جامعه ی گوسفندان حکومت با گرگ هاست////
دوشنبه 13 اردیبهشت 1389

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
خروس - امارات - دبی . سوسمازاده معلول فکری ... من خدائی بنام وجدان و شرف دارم به این دلیل با جانوران ننگین در ستیزم چرا ... به سایتهای...ننگینت زلفعلی تازی تبار.
دوشنبه 13 اردیبهشت 1389

mori021 - دانمارک - آرهوس
خواهشن ازدوستان افراطی بر خورد نکنید هر کس به دین خویش این موضوع به دین ربطی نداره این کار دور از انسانیت شرم باد
دوشنبه 13 اردیبهشت 1389

katrina - اسکاتلند - لندن
https://www.4shared.com/video/_nCWiKCb/film_sangsar_in_iranwmv.html?cau2=401w خروس - امارات - دبی --اول اینکه مواظب حرف زدن .......دوم اینکه این ویدیوروببین وقتی میگیم تازی وحشی یعنی چی ...البته شماها پرروترازاین حرفها هستیدعقده ای این جانواران درنده هستند.......
دوشنبه 13 اردیبهشت 1389

omid norway - نروژ - اسلو
Pezhman - اتریش - وین.درود برشما,مرسی از اینکه اشتباه املایی من را درست کردید,دوم:مطلب مهمی که باید عرض کنم این که مسیحیان طبق گفته انجیل بایدکتب عهدقدیم قبول داشته باشند وبه فرامین شان عمل کنند چون حضرت عیسی هم پیامبر قوم بنی اسرائیل بوددر غیر این صورت از دین خارج شدند,سوم:در خود کشورمان ایران هم در 50 سال پیش دختران در سن کم ازدواج میکردند,چون مثل این دوران دانشگاهی نبود وتابه بلوغ میرسیدند ازدواج میکردند,وهیچ اشکالی نداره,چهارم:بنی امیه بخاطر اینکه بگوید عایشه قبل ازبلوغ به خانه رسول خدا رفته پس پاکترین واز دیگر همسران ارجعیت دارد,پنجم:در جنگ جمل حداقل 17هزار مسلمان کشته شد,خون انهابرگردن کیست?تمام اهل سنت قبول دارند علی(ع)خلیفه چهارم. کسی که برعلیه خلیفه رسول خدا قیام کند حکمش چیست?نمیشودحق هم باعایشه باشد هم با علی(ع),اهل سنت چرا به این سوال پاسخ نمیدهند?پیامبر اسلام فرمودند:امت من 73فرقه میشوند وتنها یک فرقه نجات میابند الباقی اهل اتش جهنم هستند,نمیشه که حق با همه این فرقه ها باشه??11
دوشنبه 13 اردیبهشت 1389

omid norway - نروژ - اسلو
modiri - ایران - تهران,من یه سوال ساده دارم:چرا خداوند برای قوم لوط عذاب نازل کرد?ایا خداوند همجنس گرایی و رابطه بامحارم منع نکرده?شما همانقدر که خدا را دوست دارید باید از شیطان متنفر باشید,این انسانها جامعه را به فساد میکشند,ادامه دارد
دوشنبه 13 اردیبهشت 1389

iranazadiran - ایران - تهران
Dionysos - فرانسه - فرانسه. هموطن گرامی شما آنچنان سریع راندید تا کسی به گردتان نرسد. کمی آرام تر همه را با خود نسنجید و حکایت نان و بیسکویت ملکه کشور محل سکونتتان را نکنید. شما که مشخص است مردم شناسیتان خوب است چرا همه چیز را تا این حد از بالا می نگرید. اطلاعاتتان خود دلیل گویایی برای موضوحات مطرح شده اتان است. پس یکی از دلایل تعدد زوجات مشخص شد تا حداقل تعداد زنان به چهار برسد آنهم بر طبق شرایط خاص که عدالت صرف است. آیا قبل از تصویب قانون حقوق بشر در سازمان ملل و تعهد همه به اجرای ان بر ضد آن عمل کردن جرم خود را داشت یا اصلا شناخته شده نبود. بشر آن روزگار انسانی نیمه وحشی بود که تکامل روز افزونش به انسان به ظاهر متمدن امروزه اما در اصل تمام وحشی مبدل کرده است. بشخصه برای من انسانیت مهم است نه لقب انسان و نسبت به هیچ موردی هم تعصب ندارم اما بر ابراز حقیقت  پافشاری. عجیب و خستگی ناپذیر دارم. شما ایراد می گیرید که ما سر در هر سوراخی می کنیم شما خود که گوی سبقت را در این امر از همه ربودید...
دوشنبه 13 اردیبهشت 1389

iranazadiran - ایران - تهران
Dionysos - ......شما حق ندارید نسبت به تجارب شخصی و ملموس افراد به صرف کتاب و دانش نظر دهید. حتما دیگران هم نه اندازه شما ولی در حد خود درکی و برداشتی دارند و این از خصلت انسان بودنشان است. زمانی باید عقاید زیر سوال برود اندیشه ها طرد شود که باعث آزار یا در بند کردن دیگران دارد. برای مثال برای شخص خودم که مسلمان هستم تنها یک حقیقت در قرآن کار گشاست و از آن الهام میگیرم دیگر درسهای اخلاقی حسنه آن را در رفتار و عمل خانواده و تربیت گرفته ام و نیازی به تلاش نیست. برای مثال مادر من با چشم و همچشمی یا حسادت آشنا نیست بالطبع ما هم آموخته ایم یا پدرم با خاله زنک بازی و سر در کار دیگران داشتن بیگانه است آن را هم آموخته ایم. نه اینکه در فرهنگ ایرانی خود و یا دین آباو اجدادی ما این اخلاقیات نباشد اما آنها اینها را از مکتب اسلام گرفتند چون فرهنگ ما در حال خاک خوردن بود و هست. اما همراهی دو پیامبر با هم و طاقت نیاوردن با یکدیگر و روش هم برای من الهام بخش کل زندگی و افکارم با آرامش خاطر است. نه سرگردانی و از این شاخ به آن شاخ پریدن....
دوشنبه 13 اردیبهشت 1389

iranazadiran - ایران - تهران
......و نتیجه ها از این دیده ام که غیر قابل انکار است چه برای خودم و چه برای کسانی که تا حدودی با افکار و عملکردم آشنایند. این جهان با سرعتی فزاینده رو به شتاب است چگونه کوتاهی روزها و ماه ها و سالها را درک نمی کنید. زندگی و افکار بشر هم همین است. آیا میتوانید بگویید بشر امروزه در این عصر تکنولوژی و علم خوشبخت تر است یا بشر پیشین بدون علم اما بی دردسر تر از این زمانه. جوابی ندارد. اما می توانیم با یقین بگوییم این روند اجتناب ناپذیر است و باید تا جایی پیش برود که نقطه ی عطف تاریخ بشر صورت گیرد. برای هر کس این نقطه ی عطف چیزیست برای دانشمندان کشف ناشناخته ها برای دین باوران یهوه و مسیح و امام زمان یا منجیست. ما ناچار به ادامه این روندیم چه بخواهیم و چه نخواهیم. به نظر من هر انسان خود یک قانونگذار است که در عین اینکه خللی در روند اجرای قانون پذیرفته شده چه از نظر اعتقادی یا شهروندی ایجاد نمی کند خود می تواند قانونگذاری مستقل باشد. چون هر شخص دنیایی متفاوت از دیگریست.....
دوشنبه 13 اردیبهشت 1389

iranazadiran - ایران - تهران
......آیا نشده کاری بر خلاف قانون در مقطعی حیاتی انجام دهید که اگر آن را اجرا نکنید به حیات خود یا دیگری خدشه وارد می کند اما آیا می توانید انجام آن را به دیگری پیشنهاد دهید. هرگز چرا که او نخواهد توانست مانند شما عمل کند و چه بسا کار را خرابتر کند. یا اینکه به اندازه شما عاقل نیست یا به کاری که میکند اشراف و یقین ندارد و نتیجه را خراب میکند. کار این مادربزرگ هوسران اینگونه است. عاشق نوه ات شدی او هم عاشق تو شد. به کارتان ایمان دارید قباحت و مسئولیتی برایتان ندارد با باورتان تضادی ندارد یا اصلا باوری ندارید خوب با هم خوش باشید چرا در بوق و کرنا میگذاری و با افتخار می خواهی آن را در سطح جامعه گسترش دهی و بدتر از آن چرا می خواهی ثمره ای ننگین از خود باقی بگذاری. در آن صورت میشود زندگی خصوصی شما دونفر که ممکن است تنها خانواده تان از این کار لطمه ببینند. ولی به این صورت میشود بد آموزی میشود بدعتی زشت و ننگین و سوء استفاده از نام بزرگ و بها دار مادر یا مادر بزرگ ....
دوشنبه 13 اردیبهشت 1389

iranazadiran - ایران - تهران
......این زن مادربزرگی ست که از چند نسل تا به امروز در حال گذر استی حداقل باید رعایت حقوق دیگران را اموخته باشد و پختگی زمانه را نشان دهد از نوه او هیچ گله ای نیست. الگوی بزرگ او کسی ست که همه چیز را زیر پا گذاشته و اکنون در مقام معشوقه اوست. او تنها این را متوجه است و قطعا هم از با او بودن لذت میبرد چه بسا بسیار بیشتر از یک دختر در رده سنی خودش. او همه چیز به او داده از نظر جنسی هم که ادعا دارد تا به حال اینچنین شاداب نبوده. باز تاب دادن کارش جرم است و به قول دوستمان اگر کشیشان حواسشان به وظیفه خود باشد نه چیزهای دیگر حداقل در اینگونه موارد به خاطر مسموم کردن فضا توسط اینگونه افراد و غیر مشروع عمل کردنش اعلام جرم کنند. برود تا صد سالگی با نوه اش  بچه بازی کند به دونفرشان ربط دارد. از این اعلام کردن چه منظوری دارد......
دوشنبه 13 اردیبهشت 1389

iranazadiran - ایران - تهران
.....منظورش براین است که زندگی یک انسان ممکن است حتی در این سن و سال عوض شد که پیام بدی نیست یا اینکه می خواهد به مادر بزرگها و پدربزگهای دیگر بفهماند که شما هم از نوه هایتان نگذرید و برای خود آماده شان کنید. حقیقت و واقعیت مطلب در اینجاست لطفا عمیق بنگرید و حال که قضاوت کردید قضاوتتان درست باشد.
دوشنبه 13 اردیبهشت 1389

Dionysos - فرانسه - فرانسه
iranazadiran - ایران - تهران، روابط شخصی و جنسی دیگران، تا لجظه ای که به حقوق فردی و اجتماعی بنده تجاوزی صورت نگیرد، کمترین اهمیتی برای من ندارد و سر در سوراخ پنجره زندگی این و آن نمی کنم! اینکه اینها بخواهند زندگی شخصی خود را عمومی کنند هم به دیگران ارتباطی ندارد. شما بعد از این همه لفاظی برای من در رثای حق و حقوق شهروندی هنوز نمی توانید آزادی این دو را در عمومی کردن زندگی شخصیشان هضم کنید! و باز از دریچه نگاه و باورهای مذهبی خودتان آنها را قضاوت می کنید. اگر دنبال انسانیت هستید به زندگیتان برسید و به جای گفتن «حق ندارید» به دیگران، بیاموزید که دیگران مجبور نیستند در هر صفحه ای شاهد الله کردن بندگان الله و نگاهها و قانونهای عصر مفرغ مذهبی آنان باشند! این سایت برای تبادل نظر همه کاربران است نه جای هذیان گویی و تبلیغ دین و مذهب! بنده واقعیتها را گفتم، بندگان اللهی که تجاوز به خواهران دینی آنها در زندان خم به ابرویشان نمی آورد، اینطور جاها فریاد وامصیبتا سر می دهند! هموطن محترم یک انسان کامل بنده این الله و آن صنم نمی تواند باشد! روز خوش
دوشنبه 13 اردیبهشت 1389

omid norway - نروژ - اسلو
omid norway - نروژ - اسلو,دوست عزیز اینگونه اعمال جرمش از قتل هم بیشتر,چرا نمیخواهید قبول کنید?به نظر من باید جلوی این برنامه ها گرفته شود,ازادی به چه بهایی,یعنی هرکس هر فسادی خواست در جامعه انجام دهد نباید جلوی او گرفت?چرا یک سری مثل ادم نمیخواهند زندگی کنند?
سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1389

iranazadiran - ایران - تهران
Dionysos - .....من از دیدگاه مذهبی به قضیه نمی نگرم بلکه از دیدگاه حقیقت به آن چشم میدوزم یا این نکته برایتان قابل فهم است و یا نیست. همانگونه که گفتید این سایت محل تبادل نظر است و هر کس نظر خود را دارد بنابراین تکلیف معلوم نکنید. خودتان تیغ انتقاد را می کشید اما تحمل انتقاد را ندارید ببینید کجای کار می لنگد.  چگونه است که ازدواج رسول و عایشه راه گلوی همه را از شدت فریاد وا اسفا بسته است اما ازدواج این چنین رسوا و زشت و هوار زدن آن میشود . مسئله خصوصی و هیچ کس حق دخالت ندارد. عجیب عقاید متضادی.
سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1389

Pezhman - اتریش - وین
رابطه این دو موجود مبارک,درغرب بندرت پیش می آید.این عمل درغرب بطور عموم غیر طبیعی است دلیلش؟درجش درمطبوعات و راسانه های گروهی این کشورهاست حتی ازدواج با دختر عمو ودایی وخاله وعمه وجود نداردوآنرا مانند ازدواج باخواهرخویش میدانند.از آقای احمدی نژاد درآمریکا پرسیده شد.که آیا مردان, ا,و آ خواهر(هموسکسوئل)درایران وجود دارند؟ احمدی نژاد,غاصب ریاست جمهوری باکمال وقاحت گفت:در کشور ما چنین افرادی وجود ندارند.تعدی به محارم, زنان خیابانی, مردان هرزه, کودکان معتاد, آخوندهیز ومتجاوز وبلاخره زندانهای مملو از خلافکاران درایران وجود دارند.امانگفتن وانکارش دال بر نبودنش نیست.بهترآن است که گفته شود.تا جامعه سکس را در مدارس وآموزشگاهها وتوسط افراد متخصص نقدوبرسی نمایند.گفتنش در رساله خمینی کافی نیست(حامله کردن خاله وقت زلزله)
سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1389

Pezhman - اتریش - وین
Dionysos - فرانسه - فرانسه .....باشما هم عقیده هستم .
سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1389

iranazadiran - ایران - تهران
Dionysos - فرانسه - فرانسه. خوب است لفاظی های من یکی به میخ نمی زتد و یکی به نعل و روشن و واضح است که البته من آنها را حقایق می دانم نه تنها لفظ و شما آزادید هر گونه می خواهید بر آن اسم بگذارید این هم یکی دیگر از قضاوتهای نابجایتان است که ریشه در ناپختگی و باور خود دارد. منظور من از سر کردن در پنجره خانه دیگران نبود بلکه منظورم اندیشیدن به جای آنها و تحکم کردنتان بود که با این همه افاضات بدانید که حق ندارید از دریچه چشم دیگران با چشم خود بنگرید. دلایلم را گفتم اگر برای شما قابل هضم نیست مشکل خودتان است که تنها افکار خود را باور دارید و هیچ چیز دیگر را نمی بینید. قضاوت مخدوش شما همین بس که در فرامین این اللهی که دشمن درجه یک امثال شما شده حتی یک مورد مثبت نمی بینید. .....
سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1389

Dionysos - فرانسه - فرانسه
iranazadiran - ایران - تهران، انتظار چه عکس العملی از من داشتید؟ مثل امید از نروژ فکر می کنید همه جا باید گشت اخلاق اسلامی اللهی بگذارند و هر کسی را که فرامین مثلا الله را زیر پا گذاشت سنگسار و اعدام کنند ؟! چیزی را مقایسه بکنید که قابل مقایسه باشد! این دو صغیر نیستند و خودشان می خواهند با هم سکس کنند،کسی مجبورشان نکرده، زندگی شخصی آنها تا جایی که به حقوق دیگران تجاوز نکنند به قانون و به دیگران ارتباطی ندارد. پدوفیلی و تجاوز و بهره کشی و استثمار یک انسان (کودک، زن یا مرد) مربوط به قانون آن کشور می شود، آن وقت است که شما می توانید نظرتان را بنویسید و بگویید پدوفیلی و تجاوز به ناموس دیگران جرم است. شما بندگان الله که زنا با محارم را خلاف اصول اخلاقی اللهی می دانید، عهد عتیقتان سرتاسر داستان پیامبران سامی و زنای با محارم است. از آدم و حوا گرفته تا ازدواج ابراهیم با خواهرش ساره و زنای لوط با دخترانش جملگی بندگان خاص الله تان هستند!
سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1389

Dionysos - فرانسه - فرانسه
برای من، محمد و عایشه و سایر شخصیتهای داستانهای تاریخ اسلام محصول تخیل خلفای عرب هستند و چنین کسانی زندگی نکردند، شما قبلا مطالبی را که نوشتم نخواندید. وقت پرداختن به این داستانها را ندارم، اگر هم چیزی از الله تان می نوسیم دلیل بر باور داشتن الله نیست. بهتر است مشکل میخ و نعلتان را خودتان با الله تان حل و فصل کنید. چه کسی به شما این تضمین را داده که قادرید زشت را از زیبا و خوب را از بد تشخیص بدهید و چه کسی به شما گفته که حقیقت در اختیار شماست؟!
سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1389

Dionysos - فرانسه - فرانسه
پژمان از اتریش : هموطن عزیز از توضیحتان ممنونم، این هموطنان ما در ایران زندگی می کنند و از قوانین حقوقی و جزایی در غرب بی اطلاعند. ازدواج با محارم درجه یک و درجه دو و الی آخر و چند همسری در غرب نیست. برای همین است که چنین اتفاقات نادری را اینجا در بوق و کرنا می کنند! اما ازدواج با محارمی مثل ازدواج میان فرزندان خواهران و فرزندان برادران( پسر و دختر خاله، دایی، عمو، عمه) در اسلام رایج است و کسی خم به ابرو نمی آورد! این ازدواجها ( پسر و دختر خاله، دایی، عمو، عمه) اینجا ازدواج با محارم محسوب می شوند و خلاف شریعت مسیحیت و قانون غرب است و اگر اتفاق بیفتد قانون چنین ازدواجی را به ثبت نمی رساند! اگر قرار به آوردن نمونه از تباهی و فساد باشد در کشورهای اسلامی ازدواج با خردسالان و بهره کشی جنسی از زنان و مردان رکورد می شکند، اما ندای عدالت خواهی این بندگان الله این جور جاها به آسمان می رود! پیروز باشید
سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1389

Dionysos - فرانسه - فرانسه
در همین قرن بیستم قبل از اینکه قبیله سعود قدرت پولی و اطلاعاتی را در عربستان قبضه کند، در قبایلی در عربستان دختران از کودکی تا قبل از ازدواج باید با تک تک برادرانشان سکس می کردند و وقتی میهمانی یا میهمانانی مذکر از قبیله ای دیگر به واحه آنها می رسید زنان باید از او پذیرایی جنسی می کردند! پسران و دختران نابالغ از کشورهای آفریقایی به عربستان برای بهره کشی جنسی تجارت می شوند. فساد اخلاقی در مهد اسلام بیداد می کند، بعد امید ار نروژ می خواهد این دو آدم خود خواسته را به اشد مجازات برسانند! بهای زن در عربستان از یک شتر هم کمتر است و زنای با محارم درجه یک در برخی قبایل عربی مرسوم است بعد اینها به فکر اصلاح دو آمریکایی هستند!در غرب دنبال چه هستید؟ اگر راست می گویید که کشورهای اسلامی مدینه فاضله هستند، خواهر و مادر یا دخترتان را نه برای زیارت دسته جمعی بلکه تنها و برای گشت و گذار به عربستان بفرستید، اگر زنده و سالم از میان قبایل عرب برگشتند و اگر دوباره چشمتان به دیدار آنها منور شد! از گشت و گذار و فضای سالم اخلاق اسلامی و تفریحات بیابانی آنجا بی خبرمان نگذارید! عکس و فیلم یادتان نرود!
سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1389

iranazadiran - ایران - تهران
Dionysos - فرانسه - فرانسه. هموطن گرامی نه حوصله دعوا دارم نه بحث مغزم ترکید از بس بحث کردم خر ما از کره ای دم نداشت. من غلط کردم که گفتم انسان کاملم یا ادعا و حسش رو داشته باشم. همه جا و همیشه هم گفتم یک انسان مفلوک ناتوانم. اما در شرح احوال انسانهای کامل همواره رد پای صنم و خدا یا الله بوده و بدون اون صنم نامش انسان کامل نیست و یه جای کارش هنوز به کمال نرسیده هر چند که تمام عمر در حال کامل شدن بوده باشه. در هر صورت اگر از لحنم و لفاظی گستاخانه ام دلگیر شدید ببخشید. من خیلی کار دارم وقت دلخور کردن و دلخور شدن کمتر دارم شاد و موفق باشید.
سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1389

Dionysos - فرانسه - فرانسه
iranazadiran - ایران - تهران . هموطن محترم من از هیچکس دلخوری ندارم، فقط فکر می کنم که متوجه منظور من نشدید. اینکه کسانی صنم پرست و بت پرست و الله پرست باشند تاثیری در اصل ماجرای زیستن برای من نخواهد داشت. هر کسی دل در گرو صنمی دارد، اما عشق به صنم باید درونی بماند نه باعث حمله به دیگران بشود. همین شاد باشید
سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1389

omid norway - نروژ - اسلو
Dionysos - فرانسه - فرانسه,اتفاقا امثال شما ها به بهانه ازادی همجنسگرایی را ازاد و رابطه با محارم حق هر کسی میدونید,روشنفکر بی دین اندازه یک گوسفند هم نمیفهمه,وهیچ ارزشی نداره,شماها نون به نرخ روز. میخورید.وحزب باد هستید.
سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1389

Pezhman - اتریش - وین
آدمی که محدود به یک کتاب است روشنفکرنیست.لازمه روشن فکر بودن,آزادی انتخاب و قضاوت نکردن, قبل از شناخت مسئله است. آن هم کتابی که تاریخ مصرفش بسر آمده.حداقل برای شهر نشینان مثلا قانون رجم(سنگسار)ویاکشتن غیر مسلمان,ویا سیستم بانکی که اساسا''براخذ بهره بانکی و بقول معروف( ر با )استوار است واگر آنرا بپذیرید. دیگر مسلمان واقعی نخواهید بود.نمیوان ژامبون و شراب خورد و نوشید و هم گفت:من در ,, شیب ابیطالبم ,, ویا بسیاری قوانین دیگر.که نمیشودآنهارا اجرا نمود وازآن شیرژیان - نه یال ونه دم ونه اشکمی باقیمانده.و باید گفت:گریه ومویه مکن که دراین قبر مرده ای وجسدی یافت می نشود.جسته ایم ما....والبته هرگز نبوده.
سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1389

iranazadiran - ایران - تهران
Dionysos - فرانسه - فرانسه. درست می گویید. ببخشید.
سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1389

Dionysos - فرانسه - فرانسه
iranazadiran - ایران - تهران، خواهش می کنم هموطن عزیز، امیدوارم از صراحت من نرنجیده باشید. در حقیقت روی سخن من همیشه با بندگان اللهی مثل امید از نروژ و سعید از کانادا و برخی دیگر است که رفرنس آنها فقط یک کتاب و چند تا داستان است و فقط با قوانین سنگسار و قطع دست و پا آرام می گیرند و فکر می کنند مشکلات جامعه با مجازاتهای قرون وسطایی بر طرف می شود. همانطور که پژمان گفت همین بهتر که این موضوعات هم قابل دیدن باشد تا این ناهنجاریها ریشه یابی شود. پنهان کردن این ناهنجاریهای رفتاری کمکی به رفع آن نمی کند. امروز در یک روزنامه فرانسوی می خواندم که قانونگذاری فرانسه قرار است قانونی برای جرم دانستن زنا با محارم تصویب کند که البته تنها شامل کسانی می شود که در کودکی توسط والدین یا نزدیکانشان مورد بهره برداری جنسی قرار گرفته اند و می گیرند. پیروز و پاینده باشید.
سه‌شنبه 14 اردیبهشت 1389

Dionysos - فرانسه - فرانسه
omid norway - نروژ - اسلو ، تو که می فهمی پس فهمیدی که چیزهایی که بالا نوشتم برای تو بود! آفرین ! دست زن و بچه ات را بگیر و برو با قبایل عرب در عربستان در مدینه فاضله اسلامی ات زندگی کن! اما نگو شیعه هستی چون همانجا خونت را حلال میکنند! فهمیدی پسر جان! نروژ مال کفار است به درد تو نمی خورد، برو شاید سعودیها به بردگی قبولت کنند! مطمئنم الان فهمیدی چه گفتم!
چهار‌شنبه 15 اردیبهشت 1389

+24
رأی دهید
-3

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.