ایجاد زلزله با لباس نامناسب

ایجاد زلزله با لباس نامناسب

به دنبال سخنان امام جمعه تهران که گفته بود نوع لباس پوشیدن زنان ممکن است باعث ایجاد زلزله شود، یک وبلاگ‌نویس تصمیم گرفت که هم خودش لباس نامناسبی بپوشد و هم از طریق فیسبوک دیگران را به ایجاد «زلزله» مورد نظر امام جمعه تهران بکشاند. حالا اگر در هر جای دنیا دیدید که خانم‌ها لباس و بالاتنه استاندارد جمهوری اسلامی به تن نداشتند و زلزله آمد، حق با امام جمعه موقت تهران بوده است!

تا کنون بیش از پنجاه هزار نفر به این نهضت پیوسته‌اند. در روز دوشنبه ۲۶ آوریل، از دقایق اولیه بامداد تا ساعت‌های پایانی شب هزاران نفر قصد دارند سخنان «ماوراالطبیعه» حجت‌الاسلام صدیقی را به چالش بکشانند. 

در طول روزهای اخیر، تعدادی از کمدین‌های آمریکایی این گفته روحانی ایرانی را به سخره گرفته‌اند، اما آغاز به کار این گروه فیسبوکی، نخستین واکنش یک گروه بزرگ محسوب می‌شود  که انتظار می‌رود بر تعداد شرکت کنندگان هم افزوده شود. کل ماجرا هم زیر سر یک وبلاگ‌نویس است که می‌گوید می خواهدBoobquake  (لرزه سینه‌ای) ایجاد کند!


این وبلاگ‌نویس آمریکایی خود را یک نابغه لیبرال طرفدار علم فمینیست بی‌دین و منحرف می‌خواند که در ایالت ایندیانا گیر کرده است!

روزنامه مترو انگلستان نیز با درج خبری با همین موضوع از قول این زنان می نویسد

ما زنان لخت می شویم تا ببینم زلزله می آید یا نه ؟! یک آخوند ایرانی گفته است، زنان با پوشیدن لباس های سکسی، باعث وقوع زلزله می شوند، برای همین یک کمپین براه افتاده است تا نشان دهد که او اشتباه می کند. ایران یکی از زلزله خیزترین کشورهای دنیا است، اما توضیحات این آخوند ایرانی در مورد وقوع زلزله، باعث تعجب همگان شده است. برای اثبات اینکه ادعای کاظم صدیقی اشتباه است، هزاران زن به یک کمپین پیوسته اند که توسط جنیفر مک کریت بنا شده است. آنها می خواهند با نشان دادن برجستگی سینه خود، امتحان کنند ببیند که آیا جابجایی در صفحات زمین پدیدار می شود یا نه؟! این طرح تا کنون که موفق بوده است چرا که هزاران نفر به این کمپین پیوسته اند
به نقل از این گروه: در روز 26 آوریل من لختی ترین لباس خود را خواهم پوشید، همانی که برای شب در شهر کنار گذاشته ام، من زنان دیگر را تشویق می کنم که به من بپیوندند، با قدرت بدنهایمان (سینه ها)، ما باید یک زلزله درست کنیم! اگر زلزله نشد، صدیقی باید یک توضیح منطقی دیگر بیابد.

Markopolo vic - استرالیا - ملبورن
آخوند احمق
جمعه 3 اردیبهشت 1389

سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
به قول مرحوم خاکشیر شاعر خوش طبع ایرانی: . گویند که گر وطی کنی عرش بلرزد...عرشی که به یک وطی بلرزد به چه ارزد؟....ماییم و سمرقند و یکی دلبر زیبا....هر روز کنیمش چه بلرزد چه نلرزد!
جمعه 3 اردیبهشت 1389

farzad_s - ایران - تبریز
اگه امام جمعه تهران Boobquake (لرزه سینه‌ای) رو ببینه میگه امام زمان ظهور خواهد کرد وقیامت میشه
جمعه 3 اردیبهشت 1389

shown - امریکا - دیترویت
زیادسخت نگیریدزیاده روی کرده بودامپرش زده بودبالایه چیزی گفت این بنده خداسابقه گفتن این اراجیف زیادداره زیادجدیش نگیرید
جمعه 3 اردیبهشت 1389

dannni - سوئد - استکهلم
این زلزله عادی نیست این مصیبت 9 ریشتری هست من هم با امام جمعه موافقم چون وقتی میرم تهرون حس میکنم هر ساعت تو خیابونهای تهرون قدم میزنم بدنم مثل زلزله میلرزه انقد دختراشون ملوسن
جمعه 3 اردیبهشت 1389

maryam-germany-71 - المان - برلین
مردین برین تو ایران لخت شین .
جمعه 3 اردیبهشت 1389

Ezhaq - ایران - تهران
خانمهای عزیز تنم لرزید از دور همه شما را می بوسم. آاخ اگر زن بودم.
جمعه 3 اردیبهشت 1389

reza1981 - المان - هانور
بابا بیخود شلوغش نکنید .. این دلقک کی هست که اسمش تو دنیا بپیچه ...این هنوز فرق رایانه و یارانه رو نمیدونه...این جور مزخرفات رو باید تو ایران دفن کرد و نگذاشت بوی گندش تو دنیا بپیچه...
جمعه 3 اردیبهشت 1389

msforugh - ایران - تهران
پس با این وجود هر تابستان کنار دریا زمین دهن باز میکنه تا اخر شهریور بعد سنجد میکارند دوباره بسته میشه .
جمعه 3 اردیبهشت 1389

lamasab - آلمان - هامبورگ
دم این وبلاگ نویس گرم که با این کارش آبروی نداشتهٔ این عوضیها رو در جهان بیشتر برده بذار مردم دنیا بفهمند که هم نوعانشان در ایران علیه چه دایناسور‌های عقب مونده‌ای مبارزه میکنند وگرنه خود مردم ما که سی‌ ساله فهمیدن گاو روی این حضرات سه تا سور زده
جمعه 3 اردیبهشت 1389

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
عجب بدبختی گیر کردیم از دست این خوک های کثیف لچک به سر. بابا بخدا مردم از بس به در و همسایه توضیح دادم ایرانی ها این جوری نیستند که شما از دور میبینید.
جمعه 3 اردیبهشت 1389

payam4000 - ایران - تهران
این که حرف تازهای نیست مگه حرفهای قرائتی در مورد زلزله بم یادتون رفته
جمعه 3 اردیبهشت 1389

hamesheh bahar - انگلستان - لندن
من در تعجبم که چطور جنوب فرانسه کون یفکون نشده هر روز هم خوش اب و هوا تر و گرانتر و جذابتر میشه!!!!
جمعه 3 اردیبهشت 1389

mohsen_raja - ایران - تهران
این کمپین داره فقط 50درصد شرایط زلزله رو فراهم می‌کنه، از 50در صد بقیه که ما مردهای ایرانی هستیم غافل شده؛ اگر در تیررس نگاه ما نباشند که فایده‌ای نداره!
جمعه 3 اردیبهشت 1389

iranazadiran - ایران - تهران
پس در اروپا و امریکا مدام باید زلزله باشد. این فکر و وجود این افراد دیوانه خبیث است که با دیدن زن برهنه میلرزد. تا افکار عوض نشود همین آش و همین کاسه. زنان هم مجبور به حبس خود در گونی و چادر و غیره.
جمعه 3 اردیبهشت 1389

zartusht67 - المان - المان
اگر این زلزله است قربان هر چی زلزله است از این اخوند اید سئوال کرد پس توی فیضیه قم این همه ... هست چه اتفاقی خواهد افتاد به قول خودشان درس شیرین
جمعه 3 اردیبهشت 1389

sepidar11 - کانادا - تورنتو
به قول دوستمون mohsen_raja - ایران - تهران این پنجاه در صد کاره. این خانمهای محترم رو ببرند ایران مثلا استادیوم ازادی ( صد هزار تماشاچی مرد همیشه در صحنه) اون موقع خواهند دید چه زلزله مهیبی که نه تنها تهران بلکه کل ایران رو کن فیکون میکنه رخ خواهد داد.
جمعه 3 اردیبهشت 1389

parssa - هلند - امستردام
پس به این دلیل تو بم و ترکیه امده بووووووود...........
شنبه 4 اردیبهشت 1389

Pezhman - اتریش - وین
بابامنظورش نوع بند تنبانی بوده.
شنبه 4 اردیبهشت 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
بابا اینکه زلزله 8 ریشتریه....
شنبه 4 اردیبهشت 1389

bamdadegelar - قطر - دوحه
hamesheh bahar دوست عزیز کن فیکون نه کن یفکون
شنبه 4 اردیبهشت 1389

پریستوک - ایران - تهران
من از همین جا از این خانم صد هزار بار تشکر می کنم و می بوسمش که از ما زنای بی دفاع تو ج.ا دفاع می کنه
شنبه 4 اردیبهشت 1389

ehsanusa - ایران - تهران
اخ جون! زلزله !!!
شنبه 4 اردیبهشت 1389

ممقلی - ایران - شیراز
من هم با این که زن نیستم روز دوشنبه در این مراسم شرکت کرده وبا نشان دادن بعضی چیزا همون لحظه زلزله 10 ریشتری رو نشون می دم
شنبه 4 اردیبهشت 1389

+0
رأی دهید
-1

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.