دختر نوجوان آمریکایی ناخواهری ۷ ساله خود را برای سکس به ۷ مرد فروخت

دختر نوجوان آمریکایی ناخواهری 7 ساله خود را
برای سکس به 7 مرد فروخت

یک دختر 15 ساله آمریکایی خواهر خود را به 7 مرد فروخت تا در یک مهمانی به او تجاوز کنند.

پلیس نیوجرسی اعلام کرد این دختر ناخواهری 7 ساله خود را به آپارتمانی در نزدیکی محل اقامت خود برد و او در آنجا توسط 7 مرد مورد تعرض قرار گرفت.

در تمام مدتی که این دو دختر در خانه نبودند والدینشان تصور می‌کردند آن‌ها از خانه فرار کرده اند و به همین دلیل به پلیس خبر دادند.

جوزف جونیاک یک افسر پلیس در این باره گفت : ما با پرونده ای روبه رو هستیم که یک دختر نوجوان خواهر کوچک تر خود را به 7 مرد می‌فروشد تا به او تجاوز کنند.این موضوع واقعا غیر قابل درک است.نام این دختر به دلیل سن پایینش اعلام نشده است و هم اکنون در بازداشت پلیس به سر می‌برد .

 زمانی که این دختر به آپارتمان برده شد توسط 7 مرد مورد تجاوز واقع شد و سپس او را تهدید کردند که در صورتی که ماجرا را برای کسی تعریف کنند او را می‌کشند.

بعد از این اتفاق وحشتناک دختر در بیرون از آپارتمان رها شد.دو فرد غریبه دختر را در بیرون از آپارتمان در حال گریه کردن می‌بینند و او را تا خانه اش همراهی می‌کنند.

زمانی که او به خانه می‌رسد ماجرا را برای والدین و ماموران پلیس تعریف می‌کند و ماموران بلافاصله او را به بیمارستان منتقل می‌کنند.

خواهر بزرگ‌تر این دختر چند ساعت بعد دستگیر شده و به تمام این جرائم اعترف می‌کند.

داگ پالمر شهردار شهر ترنتون که این اتفاق در آن افتاده است در این باره گفت : این یکی از بدترین پرونده‌هایی است که ما در طول 20 سال گذشته با آن مواجه بودیم.من معتقدم برای همه افرادی که در این جنایت شرکت کرده اند مکانی در جهنم وجود دارد و روزی همه آن‌ها در آن‌جا عذاب خواهند شد.

bluestar - ایران - تهران
تقصیر آخوندها بوده.
شنبه 14 فروردین 1389

MIRZADEH E ESHGHI - آلمان - دوسلدورف
نه!تقصیراحمدی نژاده.
شنبه 14 فروردین 1389

بابک خرم دین - آلمان - هامبورگ
حتما اون دختر بزرگتره که ژن دلالی را از باباش آخوندش به ارث برده بود . چرا از خودش مایه نزاشته بود.دختره حرامزاده . معلوم دختر آخوند بوده.همچین عمل شیطانی فقط از یک ملازاده میتواند سر بزند .
شنبه 14 فروردین 1389

dkdk - دانمارک - اسلیس
کثافت و معصیت از سر و روی بعضی از این خارجیها میبارد.اونکه به دختر خود تجاوز کرده بود و دختر و نوهایش که بچه هایش هم بودند را ده ها سال در زیر زمین زندانی کرده بود و اینم که خواهر فروشی کرده اونم به بدترین شکل ممکن.همیشه گفتم که قربون صبر خدا برم.بخدا سوگند که دنیا را پستی.پلیدی.بیشرمی.نامردی.ظلم فساد و فحشا گرفته و بازم خدای مهربان به بندگانش فرصت میده .اما در کمال تاسف تعدادی نادان و گمراه وجود پاک و منزهش را منکر میشوند و همانا که اینان در گروه خاک بر سرانند
شنبه 14 فروردین 1389

Markopolo vic - استرالیا - ملبورن
شاید خواستن کثافتها از او فیلم بسازن , اخه با عقل جور در نمیاد.!!!
شنبه 14 فروردین 1389

afshiin - ایران - تهران
واقعا که آخه یه دختر کوچولوی 7 ساله چی داره ؟؟؟!!!!! طفل معصوم مثل یه تیکه گوشت حیوونا افتادن به جونش
شنبه 14 فروردین 1389

parsaus - امریکا - تگزاس
اینجا که ایران نیست چرت و پرت سر هم کنید .امریکا کسی به فکر سکس نیست چه برسه به سکس با بچه .این سایت ایران یو کی هم خبراش ته کشیده هر چرت و پرتی رو مینویسه
----------------
کاربر گرامی , منبع خبر یاهو نیوز و روزنامه های گاردین , تلگراف , دیلی میل , نیویورک پست , ا او ال نیوز و دهها خبرگزاری دیگر می باشد
سایت ایرانیان انگلستان
شنبه 14 فروردین 1389

talae sabz - ایران - رفسنجان
7 ساله و 7 مرد!!!!!!!!!
شنبه 14 فروردین 1389

raha1984 - المان - هامبورگ
دست احمدی نژاد و اژانس انرژی هسته ای ایران در کار بوده
شنبه 14 فروردین 1389

aryamard2010 - هلند - هاردرویک
مکانی در جهنم.!!!!. ادم مشنگ همه جای دنیا پیئا میشه. همین جا باید نسخه اینها رو پیچید. کدوم جهنم کدوم بهشت کدوم خدا و پیغمبر.. ولمون کنید بابا.
شنبه 14 فروردین 1389

iranesabz - هلند - هلند
MIRZADEH E ESHGHI - آلمان - دوسلدورف. این ربطی به احمدی نزاد ندارد اما بدبختی و فلاکت مردم ایران زیر سر این مردک الدنگ هست.
شنبه 14 فروردین 1389

سعیدسبز - ایران - کرج
bluestar - ایران - تهران ، سلام دوست من حالا این یکیش انصافا به آخوندا ربط نداره ، اما آقا جان گمان میکنی حوادث مشابه تو ایران کم اتفاق میفته !!!!!!!! اون مواردی که تو ایران اتفاق میفته ها همش تقصیر آخونداس ، شوخی میکنم این موارد تو جوامع انقدر پیچیده است که باید موردی بررسی بشه اما حکومت ها بی تقصیر نیستن .
شنبه 14 فروردین 1389

iranazadiran - ایران - تهران
احتمالا حسادت علت اصلی این ماجرای وحشتناک بوده است. حسادت می تواند ضحاک زمان را وادار کند که هم خود را به خاکستر تبدیل کند و هم بهترین جوانان و مردم این مرز و بوم را به خاک و خون بکشد و در حبس اندازد و خود به دست خود شیرازه این رژیم خون ریز مرتجع را بر هم ریزد. حسادت باعث میشود تا شامپانزه دروغگو نابکار از سر عقده های روانی که حسادت اصلی ترین آن است در حماقت و رذالت و جنایت از هیتلر کثیفتر شود و باعث ننگ هر ایرانی. حسادت کاری می کند تا یک هندی زاده ملت و کشوری را به تباهی برساند تا ثابت کند که به قول خود بی ادبش محمد رضا اشتباه داشت و تا آخر عمر کابوس محمد رضا همراه اوباشد در آن دنیا هم در حسادت موقعیت و جایگاه محمد رضا و رضا شاه حیران که هر روزه دعای آمرزش طلبانه مردم ایران نثار آنهاست و به خاطر جرم حسادت و کشتار جوانان همانجا هم بسوزد. حسادت را دست کم نگیریم که منشاء بسیاری از جرائم و خطاهاست و دور شدن از اصل انسانیت.
شنبه 14 فروردین 1389

آنتی اسلام - ایران - اهواز
آخوند دانشمند// با این سفسطه می خوای بگی آخوندها در همه چیز بی تقصیر هستند؟
شنبه 14 فروردین 1389

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
میرعشقی - آلمان - دوسلدورف، آبی - ایران - تهران. نه «بچه بسیجی های مال آخوند خور نمک پراکن» این مطلب هیچ ربطی به احمدی نژاد و آخوند ندارد. چیزی که به معشوقان شما دو شیرین عقل مربوط است، رتبه یک در آمار جنایت سیستماتیک دولتی به نسبت سرانه جمعیت یا به زبان قابل فهم برای شما همان «اعدام» می باشد. البته که نمی فهمید :-)
شنبه 14 فروردین 1389

mehrdad_la - امریکا - لس انجلس
از این جنایات وحشتتناک ترش تو کشوردایه اسلامی اتفاق میافته ولی خبرشو کسی مندرج نمئکنه.ان که پیغمبر خدا میدونست خودش از دختر 9 ساله نگذشت...
شنبه 14 فروردین 1389

afsaneh2010 - فرانسه - نیس
iranazadiran - ایران - تهران با شما موافقم این دختر به خاطر حسادت خواهر کوچکش را فروخته. از این فجایع در سراسر دنیا وجود دارد انگار دیگه هیچ وجدانی وجود ندارد.
شنبه 14 فروردین 1389

massoudoslo - نروژ - اسلو
این ۲ تا بچه بودند .حالا چرا بعضی از دوستان میخاند روی آخوندا و مموتی رو بشوراند من نمیدونم !!!؟ تو ایران خودمون هر روز بدتر از این اتفاق میوفته ، ولی خوب ما نمیشنویم ،چونکه اون جا سر زمین امام زمان هستش و منزه ؛ ) آکنده از فراوانی ، امنیت ،برادری !! غرب هست و نیست همه رو گذاشته سر کار....تو مست و تو دیوانه ...احمق تو را که برد خانه !!!؟(با کمی تغیردر شرف شعر . اخه این تیکه شعر made in china هستش ).
شنبه 14 فروردین 1389

Hasselt - بلژیک - هاسلت
اینهم از فرهنگ امریکا
شنبه 14 فروردین 1389

freydun - ایران - شیراز
بابک خرم دین - آلمان - هامبورگ /!! تو هفت سالت شده؟ .
شنبه 14 فروردین 1389

mr. fair - انگلستان - منچستر
MIRZADEH E ESHGHI - آلمان - دوسلدورف bluestar - ایران - تهران بازم اینا به عنوان مجرم گرفتندش ولی محمد که دختر 6 ساله را به عقد خودش در اورد چی؟
شنبه 14 فروردین 1389

shahin 12 - انگلیس - انگلیس
از این چیزا تو ایران اخوند زده هزاران بار اتفاق افتاده و می افتد ولی بخاطر حفظ اسلام و نظام کسی جرات نداره صداشو در بیاره. این هم یه نمونه کوچکش.لطفا اگر دیدید بازه هم ببینید که حتی حیوان با حیوان اینکار رو نمیکنه https://www.youtube.com/watch?v=JUq2ek2eZ78
شنبه 14 فروردین 1389

freydun - ایران - شیراز
parsaus - امریکا - تگزاس/مگر خدای نکرده اینها از تگزاس بودند ومسئله شخصی است که به تو برخورده خودت را پاره کرده به مسولین سایت توهین میکنی.وقتی به ایران و ایرانی فحش میدهند که ککت نمیگزد.اگر هم اینقدر امریکایی هستی .... می ایی در این سایت افاضه در میکنی!! این قضیه در کشورهای عربی خصوصا مردم بیچاره مصر بسیار معمول است و حیوانات سعودی دختران 7/8مصری را از مادرانشان میخرند(خاطرات یک شاهزاده خانم/جین ساسون) هموطنانت را در این کتاب میشناسی.
شنبه 14 فروردین 1389

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
خاک بر سر ان مرد ها که از یک بچه 7 ساله هم دست بر دار نیستند. شاید دروغ 13 است. بچه 7 ساله با 7 مرد. با یک نفرش هم چور در نمی اید چه برسد به 7 نفر.
شنبه 14 فروردین 1389

سعیدسبز - ایران - کرج
حالا که اینطور شد اینم تقصیر آخونداست ............. میدونید چرا ؟ چون آخوندا تو زندان هاشون تجاوز کردن قبح عمل ریخته و گرنه آمریکایی ها و این کارا .... اصلا امکان نداره
شنبه 14 فروردین 1389

saeed1 - کانادا - تورونتو
mehrdad_la - امریکا - لس انجلس. آدمهای بد شیطان صفت همه جا پیدا میشند درست میفرمایید. ولی فاصله گرفتن جامعه از اصول اخلاقی اصیل میتواند تعداد این موارد را بشدت افزایش بدهد. در مورد پیغمبر خودت میدانی که ازدواج او با دختر ابوبکر بخاطر ارتباطات قبیله ای بوده و ما هنوز مطمین نیستیم که ایشان در سن 9 سالگی با عایشه سکس میکرده یا نه! فقط میدانیم که همسر او بوده . من هیچ تعصبی ندارم ولی آیا مقایسه تجاوز 7 مرد به دختر بچه 7 ساله در سال 2010 با ازدواج قبیله ای مردی با دختر 9 ساله در 1400 پیش منصفانه است؟!
شنبه 14 فروردین 1389

آنتی اسلام - ایران - اهواز
قرار نیست که در کشوری با بیش از 300 میلیون جمعیت هیچ جرم و جنایتی صورت نگیرد ( آمریکا) ! بحث سر این است که اسلامیست ها می خواهند با قوانین جزائی و حقوقی و اجتماعی و اقتصادی و....... 1400 سال پیش بر ایران حکومت کنند و این خود فساد بوجود می آورد ( مثل همین قصاص شلاق سنگسار و چند زنی و...) . جرم و جنایتهای جدید بوجود می آید و.. وگرنه در همه جای دنیا جرم و جنایت وجود دارد و در این شکی نیست. در ضمن آمریکا مدینهء فاضله نیست. این هم یک جور سفسطهء اسلامیستی است که : ببینید در آمریکا چقدر جرم و جنایت میشه؟! پس اینقدر به اسلام و مذهب شیعه گیر ندین و ایراد نگیرین و...../// اصلاً این دوتا چه ربطی به هم دارند؟! یعنی چون در بلاد کفر جنایت و جرم صورت میگیرد در بلاد اسلامی هم باید چنین باشد! پس چه فرقی بین این دوتا است؟!
شنبه 14 فروردین 1389

artosh - ایران - تهران
bluestar - ایران - تهران / با مزه مثلاً میخوای این بحث رو که بسیاری از فجایع موجود در ایران و دنیا زیر سر این آخوندهای مکار و کثیف هست رو لوث کنی؟!(امیدوارم املاء لوث درست باشه)
شنبه 14 فروردین 1389

yousee1000 - دانمارک - لونگبو
parsaus - امریکا - تگزاس واقعا راست می گید شما امریکا را فساد پر کرده خود شما از انها هم فاسترید اینگونه از خودت دفاع می کنی .
شنبه 14 فروردین 1389

nikiniki12 - المان - المان
خواهرناتنیش بوده.ضمناازاین بدترتوی ایرانم هست ولی همش قایمه.
یکشنبه 15 فروردین 1389

venoosi - بلژیک - ورویر
Hasselt - بلژیک - هاسلت . اره جون تو این اتفاقا فقط توی امریکا میفته سرت و مثل کبک کردی زیر برف.
یکشنبه 15 فروردین 1389

marde_irani - ایران - مشهد
ای خدا .. سر درد گرفتم ، دلم از همه آدم ها گرفته . برخی از مردم هم که یا جانماز آب می کشند و برخی دیگه هم که به علت نادونی و پستیه وجودشون و .. به اسلام تازش می کنند و برخی دیگه .. (خسته ام ، خسته ) یاد این شعر مولوی افتادم . ( خدا رحمتت کنه ای شاعر بزرگ ) :. زین همرهان سست عناصر دلم گرفت شیر خدا و رستم دستانم آرزوست. جانم ملول گشت ز فرعون و ظلم او آن نور روی موسی عمرانم آرزوست. زین خلق پر شکایت گریان شدم ملول آن های و هوی و نعره مستانم آرزوست. گویا ترم ز بلبل اما ز رشک عام مهرست بر دهانم و افغانم آرزوست. دی شیخ با چراغ همی گشت گرد شهر کز دیو و دد ملولم و انسانم آرزوست. گفتند یافت می نشود ٫ جسته ایم ما گفت آن که یافت می نشود آنم آرزوست. به امید ظهور تو مهدی (ع).
یکشنبه 15 فروردین 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
بابا بعضیها عجب رویی دارند تجاوز به این بزرگی توی آمریکا شده باز میخوان ماستمالی کنند اونجا که آزادی جنسی هست با منطق شما مردم نباید عقده جنسی داشته باشند پس چرا 7 تا مرد گنده به یه دختر 7 ساله تجاوز کردند حالا اگه دختر 18 سال داشت و با رضایت خودش هم رفته بود که اصلا تجاوز نبود بلکه رابطه جنسی آزاد بود و یه دختر بالغ 18 ساله دوست داشته با رضایت خودش هم زمان با 7 مرد ارتباط داشته باشه به کسی هم مربوط نیست .. واقعا حرف بعضیها خیلی خنده دار هست که میگن اگه یه دختر 18 ساله غربی به اندازه یه زن 70 ساله ایرانی تجربه جنسی داره مشکلی نیست چون با رضایت خودش این کار رو انجام داده بابا تجاوز که شاخ و دم نداره فکر کردین که عصر حجر هست که یکی بیاد به زور دختری رو از خیابون بدزده بهش تجاوز کنه کسی این کار رو نمیکنه اول دختر رو راضی میکنه حالا با پول خوش تیپی یا فریب بعد بهش تجاوز میکنه ....حالا واقعا پیشرفت علمی و اقتصادی غرب بخاطر چی هست ؟؟؟!!!!
یکشنبه 15 فروردین 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
واقعا حرف بعضیها خیلی مسخره هست .. برای سرپوش گذاشتن به تجاوز 7 مرد به یه دختر بچه میگن از اینکارها تو ایران زیاد هست پس چرا ما که در ایران زندگی میکنیم نمی بینیم پس چرا در اکثر ازدواجها دخترها دوشیزه هستند و هیچگونه تجربه جنسی قبل از ازدواج ندارند ؟؟؟ پس چرا وقتی یک تجاوز اتفاق می افته آنقدر عجیب هست که تا مدتها درباره آن صحبت میشه مثل مورد خفاش سبز یا اون مرد کرجی ...اگه منظورتون زنهای خیابانی هست که اونها هم مثل همکاراشون تو غرب هستند ولی با این تفاوت که تو غرب کارشون قانونی هست ولی در ایران غیر قانونی ....
یکشنبه 15 فروردین 1389

قازقلنگ - ایران - تهران
علیرضا از سویس دمت کرم زدی توحالشون
یکشنبه 15 فروردین 1389

آنتی اسلام - ایران - اهواز
در کشورهای اسلامی تجاوز بصورت یکی از قوانین اسلام اجرا میشود ( صیغه)
یکشنبه 15 فروردین 1389

shahin 12 - انگلیس - انگلیس
*پسر شجاع* - ایران - تهران . برای اینکه مزدورای مثل تو کور هستید اخه جوجه تعصبی تا کی میخواهید کله .. بکنید تو برف؟!! دنیا رو اب برد شما عقب موندهای ولایت رو خواب. شما مزدورا که خیلی راحت به نت دسترسی بدون فیلتر و سانسور دارید برید این فیلم ٣ دقیقه ای رو ببینید که تو کشور گل و بلبل اخوند زده که چه جوری یه مرد میان سال دندون یه نوجوان ١٦ ساله رو میکشه و اونو یه ماه تو اتاق زندانیش میکنه و هر موقع هوس کرد مجبورش میکنه تا باهاش سکس دهانی بکنه و بجایی اینکه دولت حمایتش بکنه ٢ ساعت بعد از این مصاحبه یه تیر تو سرش خالی میکنه.این فقط یه نمونه از هزاران نمونه است.حالا برو ساندیستو بخور ؟و غرب غرب بکن و فک کن همه مثل خودت هستند
یکشنبه 15 فروردین 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
. shahin 12 - انگلیس - انگلیس . حالا بر فرض این جنایت هم شده باشه چه ربطی به اکثریت مردم ایران داره تو بلزیک هم یه مرد 17 سال به دخترش تجاوز میکرد و ازش 4 تا بچه داشت ...چرا دنبال استثنا میری بابا تو باز هم بد جور قاطی کردی تو مملکتی که در اکثر ازدواجهاش دخترها باکره هستند چطوری میگی که تجاوز همه جا هست اصلا اونجایی که هستی یه دختر 15 ساله میتونی پیدا کنی که باکره باشه یا قبل از 15 سالگی ترتبیبش رو دادن ....برو بابا ..فکر کنم تو همونی هستی که چند وقت پیش هم از این چرت و پرتها میگفتی ....
یکشنبه 15 فروردین 1389

m3rt3ga - امارات - دبی
عجب!!
یکشنبه 15 فروردین 1389

مسلمان ایرانی - ایران - تهران
آنتی اسلام - ایران - اهواز سلام فرید جون. خوب هستین؟ کم پیدایین؟ سال نو شما مبارک باشه... آقا راجع به کامنتتون خواستم یه چیزی رو خدمتتون عرض بکنم.. تجاوز جنسی موقعی هست که فرد مونث یا مذکری رو به زور وادار به عمل جنسی بکنند ولی صیغه این چنین نیست.. شاد باشی فرید آقا
یکشنبه 15 فروردین 1389

مسلمان ایرانی - ایران - تهران
مقامات پلیس ایالت «میشیگان» در آمریکا خبر دادند: یک پدر سنگدل پس از آن که به دختر پنج ساله‌اش تجاوز کرد، او را به قتل رساند. «جنیفر بوچمن» اهل منطقه «مون‌روی» ایالت «میشیگان» در آمریکا در مصاحبه‌ای با شبکه خبری فاکس نیوز بیان کرد: حدود پنج روز پیش مفقود شدن دختر پنج ساله‌ام را به ایستگاه پلیس منطقه گزارش دادم و آن‌ها روز گذشته جسد متلاشی شده و مثله شده دخترم را در جنگل‌های اطراف منطقه پیدا کردند.
یکشنبه 15 فروردین 1389

مسلمان ایرانی - ایران - تهران
یک پلیس منفصل از خدمت در «مریسویل» آمریکا متهم به سوءرفتار و رابطه جنسی به 14 دختر 12 تا 17 ساله آمریکایی شد که در میان آنها، دختران عقب‌مانده ذهنی نیز وجود دارند. به نقل از آسوشیتدپرس از «دونکانون» پنسیلوانیا، قاضی آمریکایی دستور داده تا «رابرت پاولیچ» افسر متخلف به اتهاماتی از قبیل تجاوز به عنف و رشوه خواری از افراد صغیر بازداشت شود.
یکشنبه 15 فروردین 1389

مسلمان ایرانی - ایران - تهران
18 درصد از زنان آمریکایی روزانه مورد تجاوز قرار می گیرند که اغلب آنان زیر 17 سال هستند .** بر اساس مطالعات انجام شده 42 درصد از زنان آمریکایی در اماکن کاری و تحصیلی و کانون ها و خیابانها مورد تجاوز می گیرند . >>>>> <<<<< به گزارشی گروه تحقیق دانشگاه johns Hopkins در ایالت متحده از تجارت زنان خبر داد و عنوان کرد 2 میلیون زن و کودک به عنوان برده در سال خرید و فروش می شوند که 120 هزار زن از اروپای شرقی (روسیه و دولتهای فقیر اطرافش) به خاطر این منظور به کشورهای غربی مهاجرت می کنند و 12 هزار زن به امریکا فرستاده می شوند که اغلب آنها مکزیکی هستند .
یکشنبه 15 فروردین 1389

مسلمان ایرانی - ایران - تهران
42 درصد از مردان امریکایی نیز اعتراف کرده اند که تجاوزاتشان واقعا وحشیانه و ظالمانه بوده است .*** نسبت کثیری از دختران امریکایی قبل از سن 13 سالگی به طرق مختلف بکارت خود را از دست می دهند .*** 16 هزار دلار قیمت زنانی است که از کشورهای شرق آسیا به آمریکا می روند تا در فاحشه خانه ها کار کنند............................
یکشنبه 15 فروردین 1389

آنتی اسلام - ایران - اهواز
مجتبی جان خیلی چاکرم ( مسلمان ایرانی) اول اینکه سال نو بر شما و خانوادهء محترمتان مبارک باشه و دوم اینکه صیغه در جوامع اسلامی ( که صد البته قوانین حقوق بشر در این جوامع معنی و مفهومی ندارد!) یک کلای شرعی است برای کسانی که می خواهد روابط جنسی "متعدد" داشته باشند، و یا اینکه با دخترانی که هنوز در "سنین کودکی" هستند، و از لحاظ عقلی کامل نشده اند ( منظور بلوغ 9 سالگی دختر است و به عبارتی سنت پیامبر اسلام) ، نزدیکی و همخوابگی کنند ( سکس داشته باشند) و فکر میکنم این هم گونه ای تجاوز باشد. مگه نه؟! در آخر روی ماه شما را می بوسم و سال خوبی را برای شما آرزو میکنم موفق باشید برادر بزرگوار
دوشنبه 16 فروردین 1389

freydun - ایران - شیراز
چیزی که من نمیفهمم چرا فخاشین این سایت که به کل مردم ایران فهش میدهند که چرا ارباب انها را قبول ندارند وقتی صحبت بیگانگان میشود چرا مثل اخوندها سعی در توجیح دارند مگر در موردخانواده شما صحبت شده که حساسیت نشان میدهید.منهم میخوانم و رد میشوم .ای نوکران بی جیره و مواجب !! ای بی غیرتان !! یک دختر امریکایی خواهرش را میفروشد بما ایرانیها چه ربطی دارد که خودتان را پاره میکنید که ما هم داریم یا نداریم
دوشنبه 16 فروردین 1389

freydun - ایران - شیراز
*پسر شجاع* - ایران - تهران- تو اول در جواب شاهین یک حرف منطقی میزنی((حالا بر فرض این جنایت هم شده باشه چه ربطی به اکثریت مردم ایران داره))((چرا دنبال استثنا میری )) بعد گند میزنی (( اصلا اونجایی که هستی یه دختر 15 ساله میتونی پیدا کنی که باکره باشه یا قبل از 15 سالگی ترتبیبش رو دادن)) همان ادبیات چاله میدانی که او دارد را تو داری.خجالت نمیکشی به یک ملت توهین میکنی.در همین اروپا بقدری انسانهای پاک و نجیب هستند که حد ندارد.ادم عاقل کامنت را چند بار میخواند بعد ارسال میکند. .
دوشنبه 16 فروردین 1389

آنتی اسلام - ایران - اهواز
. مسلمان ایرانی - ایران - تهران حوادث روزنامه های ایران رو بخون ببین چه خبره! به ما چه مربوطه که آمریکایی ها یا دیگر کشور ها چی میکنند؟ 30 ساله که ملت ایران رو با مرگ بر امریکا و مرگ بر اسراییل و درود بر فلسطین و درود بر لبنان سرگرم کردند! بهتر نیست بجای حوادث و جنایتهای کشورهای غربی روی مملکت خودمون زوم کنیم نازنین؟
دوشنبه 16 فروردین 1389

nikiniki12 - المان - المان
*پسر شجاع* - ایران - تهران. انقدر الکی ازایران طرفداری نکن متاسفانه این جنایات درتمام دنیا اتفاق میفته چقدردختران وزنان ایرانی یا دزدیده میشوندوبه کشورهای عربی فروخته میشند چقدر ازعربستان سعودی به کشورهایی مثل مصر سفر میکنند وبا برداخت بیست سی یورو به دختران 7یا8ساله تجاوز میکنندو صدای هیچ کس درنمیاد ولی درکشورهای دمکرات یکی ازاین اتفاقات بیفته سریع درتمام دنیا بخش میشه.فرق دیکتاتورهاودمکراتها
دوشنبه 16 فروردین 1389

nikiniki12 - المان - المان
مسلمان ایرانی - ایران - تهران. افرین که این اخبارهارو ازادانه میشه خوند ولی درایران هزارن کثافتکاری قایم میمونه ورهبران ایران خودشون بدترین متجاوزگرانند.درعربستانکه بماند.
دوشنبه 16 فروردین 1389

Hoja Verde - ایران - تهران
مسلمان ایرانی - ایران - تهران . با درود مسلمان ایرانی. امیدوارم که خوب و خوش و خرم باشید. من همان روز پاسخ شما را در این لینک دادم. پیروز باشید. خدا نگهدار. https://iranianuk.com/article.php?id=48399
دوشنبه 16 فروردین 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
. freydun - ایران - شیراز . اولا من واقعیت رو گفتم و اکثریت رو گفتم نه استثنا و در شرایط امروز اگه یک دختر 18 ساله تو اروپا تجربه جنسی نداشته باشه استثنا هست دوما چه توهینی این بعضی از ایرانیان خارج هستند که 2 روز رفتن اروپا چشمشان را می بندند هر چی خواستند به هم میهنان خود می گویند با پر رویی آن همه بی بندباری رو می بینند حتی سکس تو پیاده رو و پارک آنوقت مردم ایران رو متهم به فساد می کنند اگه آنها از نظر اقتصادی و علمی پیشرفت کردند ما هم قبول داریم ولی این دلیل نمی شود که هر اتهامی به مردم ایران بزنند و تمام کارهای زشت و ناپسند آنها هم توسط ایرانیان خارج تبلیغ شود و به عنوان عامل پیشرفت به خورد مردم داده شود ....واقعا هیچ ملتی رو ندیدم که مثل ایرانیها مردم و فرهنگ خودشون رو تحقیر کنند ....
دوشنبه 16 فروردین 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
nikiniki12 - المان - المان . بابا ساده ای هر روز هزاران زن و دختر از روسیه و آفریقا و آسیای جنوب شرقی به اروپا به عنوان برده جنسی قاچاق میشند هیچ کسی هم اعتراض نمیکنه ...در مورد ایران هم اتفاقا به نسبت جمعیت و نزدیکی ایران به کشورهای عربی قاچاق زنان ایرانی به این کشورها به نسبت ملیتهای دیگه کمتر هست من به شما قول میدم که تعداد زنان هر کدام از ملیتهای اروپایی آسیای میانه هندی پاکستانی بنگلادشی آسیای جنوب شرقی که در کاباره ای کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس کار میکنند از زنان ایرانی بیشتر هست....
دوشنبه 16 فروردین 1389

massoudoslo - نروژ - اسلو
* پسر شجاع .ایران .تهران / هموطن برخی از واقعیات رو ما کاملا نمیتونیم ببینیم که نظر بدیم،ما نمیتونیم بگیم در کل اروپا اینطور است و آنطور! مثلا توهمین نروژ سکولار و آزاد بعضی از قوانین به ضد کار و رواج فاحشگی میباشد!تا ۲ سال پیش وقتی که تو اسلو راه میرفتی دخترکان ( دقیقا منظورم دختران کم سن و سال ) دست و یقه آدم رو میگرفتند وقیمت سکس با انها رو پیشنهاد میکردند . دخترانی از آفریقا ، روسیه ، اروپای شرقی ،و....ولی دولت نروژ این رو کنترل کرده(البته تا آنجایی که کاسه داغتر از اش نشه) .کار فاحشگی در نروژ غیر قانونی هستش(خرید سکس برای مردان غیر قانونی هستش )قاچاق انسان که دیگه وا مصیبتا!! .در سوئد هم همینطور.کلا نظر دادن روی این موارد استثنا(بچه ۷ ساله تو امریکا ) زیاد کار شاقی نیست. همه جا کله خراب پیدا میشه.کل مهم هستش . اینجا دست کم خبر رو میدن بیرون ولی شک دارم اگه تو ایران حتا خبرهای هوا شناسی هم محرمانه نباشن!!.
دوشنبه 16 فروردین 1389

nikiniki12 - المان - المان
*پسر شجاع* - ایران - تهران. گرامی درسته که دراروبا هم وهمینطور که گفتم درهمه جای دنیا چنین باندهایی که ازفقرکشورهااستفاده میکنندوجوددارندولی برای مثال درالمان بااین باندهاقاطعانه برخوردمیشه وکشف این باندهابگوش مردم میرسه یکی ازمستولییتهایEUاروبای مشترک مبارزه برضدقاچاقچیان وجانیان درکشورهای عضواروباست.
دوشنبه 16 فروردین 1389

nikiniki12 - المان - المان
*پسر شجاع* - ایران - تهران. ضمنا شماچطورباقاطعیت ادعامیکنیدکه اکثراروباییهااینطورند من نزدیک 30ساله که بیشترعمرمرو درالمان گذروندم دوستان المانیم بیشترازایرانیه مردای المانی خیلی مواظب دختراشونند وخیلی ازمردان اروبایی اینطورند بنظرمن جمعبندی بخاطرتبلیغات اخونداراجب غرب درست نیست.
دوشنبه 16 فروردین 1389

مسلمان ایرانی - ایران - تهران
آنتی اسلام - ایران - اهواز ارادت فرید آقا.. فرید جان حتما میدونید کسی که صیغه می شه بایستی تا 40 روز عده نگه داره و با کسی سکس نکنه. حالا به نظر شما این بهتره یا کسی که هر روز با چندین نفر سکس میکنه؟! ازدواج کردن یک دختر 9 ساله بهتره یا مادران مجردی که تو کشورهای غربی زندگی می کنند و تعدادشان هم کم نیست؟ و از آن مهمتر هر روز با کس/کسانی میگردند؟!! که ککشان هم نمیگزد؟ به شوهرش میگوید i love you but i hate you !!!! و میذاره میره با یکی دیگه میگرده؟ یکی از شرایطی که اکثر پسران در ایران برای انتخاب همسرشون دارن باکره بودن هست آیا چنین شرطی در جوامع غربی هم صدق می کنه؟ به نظر شما ریشه ای این تفکرات در چیه؟ ( هم در غرب هم در شرق و بخصوص ایران ).. خیلی باحالی فرید آقای گل. بازم ارادت
سه‌شنبه 17 فروردین 1389

آنتی اسلام - ایران - اهواز
مسلمان ایرانی - ایران - تهران حاج مجتبی جان؛ بحث من به هیچ وجه مقایسه ای نیست. هم اون بد است و هم این. من از شما پرسیدم : "آیا درست است دختر 9 ساله ای که هیچ تجربه ای در زندگی اجتماعی و فردی و کاری و روابط با مردان در جامعه و شناخت جنس مخالف و سکس و... ندارد را یک شبه به عقد یک ....45 ساله در آورد یا نه؟!"آیا این فعل تجاوز نام ندارد؟ تحت هر عنوانی که می خواهد باشد. صیغه، به زور؛ با پول؛ رضایت پدر و مادر، بعد از 45 روز ، طبق قوانین اسلام، سنت پیامبر؛ گفتهء خدا و... بحث سر مشکلات و مسائل غرب نیست. ما تصمیم نداریم برای رفع مشکلات غرب و بخصوص آمریکا طرح ارائه دهیم و یا مشکلات دنیا را حل و فصل کنیم. ایران عزیز ما به اندازهء کافی مشکل و اشکال دارد. با سپاس دوست عزیزم که جوابم را می دهید
سه‌شنبه 17 فروردین 1389

immortal1977 - هلند - امرسفورت
*پسر شجاع* - ایران - تهران . اخوندزاده منظورت از باکرگی فقط همون نگه داشتن پرده بکارت هستش دیگه!?1 یعنی اگه هر کار دیگه ای بکنن باز چون پرده بکارت رو دارن,پس دست نخورده بحساب میان دیگه!? تا بحال فکر میکردم بینوایان و بلو استر عقب مونده های شماره 1 این سایت هستن ولی تو رو با این کامنتهای مذبوحانه و خنده دارت که جدیدا راجع به باکرگی دخترای ایرانی مینویسی ,رو میبینم تو پدیده ای هستی برا خودت.جمع کن خودتو بابا...
سه‌شنبه 17 فروردین 1389

immortal1977 - هلند - امرسفورت
مسلمان ایرانی - ایران - تهران . این قصه i love you but i hate you رو موقعی که در حال تحصیل در استرالیا بودید !!! از ننه بزرگای اونجا شنیدین!?! راستی هنوز به چیکن میگی کیتچن و یا برعکس موقعی که توی استرالیا میری مرغ سوخاری سفارش بدی!?!?باور کنین خجالت داره این حرفا!!! اون پسر شجاع که بقول خودش 2 هفته اتریش بوده و یا عکساشو دیده ,پی به عمق فساد اینجا برده و یکی هم مثل تو که با این همه عشق به اینور اب و اسم کاربری خیالی( مسلمون,ایرانی_استرالیا) خواستی یه خودی نشون بدی!!! راستی کلا این جمله i love you but i hate you معنیش چی میشه?! اگه خیلی عشق اینورارو داری همون مدارک سیاسی پدرت رو , رو کن که طبق گفته خودت هرجای دنیا بهت اقامت میدن ;)
سه‌شنبه 17 فروردین 1389

immortal1977 - هلند - امرسفورت
مسلمان ایرانی - ایران - تهران . این قصه i love you but i hate you رو موقعی که در حال تحصیل در استرالیا بودید !!! از ننه بزرگای اونجا شنیدین!?! راستی هنوز به چیکن میگی کیتچن و یا برعکس موقعی که توی استرالیا میری مرغ سوخاری سفارش بدی!?!?باور کنین خجالت داره این حرفا!!! اون پسر شجاع که بقول خودش 2 هفته اتریش بوده و یا عکساشو دیده ,پی به عمق فساد اینجا برده و یکی هم مثل تو که با این همه عشق به اینور اب و اسم کاربری خیالی( مسلمون,ایرانی_استرالیا) خواستی یه خودی نشون بدی!!! راستی کلا این جمله i love you but i hate you معنیش چی میشه?! اگه خیلی عشق اینورارو داری همون مدارک سیاسی پدرت رو , رو کن که طبق گفته خودت هرجای دنیا بهت اقامت میدن ;)
سه‌شنبه 17 فروردین 1389

آنتی اسلام - ایران - اهواز
بکارت!!! احمقانه ترین واژه ای که می تونه وجود داشته باشه!! فقط کسانی که از دید مذهب به زندگی نگاه می کنند اینجوری فکر میکنند ( فرقی نداره هر مذهبی)
سه‌شنبه 17 فروردین 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
immortal1977 - هلند - امرسفورت. فکر کنم کسی که یه بار کامنت تو رو بخونه میفهمه کی عقب مونده ذهنی هست ...تو همون ویندو بشور تو رو چه به این حرفا دستت به گوشت نمیرسه میگی بو میده واقعا بعضی از ایرانیهایی که خودشون رو آواره کمپهای پناهندگی کردند بدجور خودشون رو ضایع کردند عقده ای بودن از حرفاشون میباره .. سعی میکنن عقده اشون رو با توهین به هموطنان داخل جبران کنند ...بابا دیگه اون زمون گذشت پناهندگی و کارگری تو خارج کیلو چند؟؟....
چهار‌شنبه 18 فروردین 1389

immortal1977 - هلند - امرسفورت
*پسر شجاع* - ایران - تهران . پسر جون اندازه سنت اینجا دارم زندگی میکنم و اون دوران اوارگی بقول تو ,رو توی کمپهای پناهندگی نداشتم. انقدر حد جیره خوریت و ساندیس خوریت زیاد شده که لجن پرونی میکنی و به ایرانیهای آزاده خواهی که حاضر شدن توی کمپهای پناهندگی زندگی کنن و مثل و امثال تو حزب اللهی راضی نشدن که دریوزگی و مزدوری این نظام کثافت اسلامی رو بکنن,توهین میکنی.شرم و ننگ به تو خودفروخته که اینجا مذبوحانه تلاش میکنی که فرهنگ و سنت کثافت و چرکین اسلامی رو که مثل یه غده سرطانی باعث از بین رفتن فرهنگ و سنت با ارزش پاک ایرانی شده که قبل از حمله اعراب حرومزاه داراش بودیم
چهار‌شنبه 18 فروردین 1389

*پسر شجاع* - ایران - تهران
immortal1977 - هلند - امرسفورت. راستش همه توهینهایی که به من کردی لایق خودت هست که 2 روز رفتی اروپا همینطور داری به فرهگ و مردم کشورت توهین میکنی وهمه جور اتهام میزنی شاید در ایران تو در محیطی زندگی کردی که این جور کارها عادی بوده ولی مطمن باش اکثر مردم ایران انسانهای شریفی هستند ...امثال شما با این فرهنگتان آبروی ایران رو تو کشورهای خارج هم بردید و عجیب نیست که ایرانیها تو خارج بیشتر از همه از ایرانیهایی مثل شما فراری هستند .....
چهار‌شنبه 18 فروردین 1389

+148
رأی دهید
-12

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.