دید و بازدید های رهبران سبز در آغاز فصل شکوفایی و به هم پیوستن جویبارها - عکس

دید و بازدید های رهبران سبز در آغاز فصل شکوفایی و به هم پیوستن جویبارها  

مهندس میر حسین موسوی ، دکتر زهرا رهنورد , مصطفی تاج زاده و همسرش فخرالسادات محتشمی پور  با حضور در منزل مسعود باستانی از صبر و تحمل مهسا امرابادی ،همسر روزنامه نگار وی تمجید کردند.مسعود باستانی روزنامه نگار صبح روز چهارم تیرماه سال گذشته درحالیکه برای پیگیری امور همسرش مهسا امرآبادی که در بازداشت بسر می برد به دادگاه انقلاب تهران مراجعه کرده بود، با حکم قضایی بازداشت شد. مسعود باستانی پس ازسه ماه ونیم که در بازداشت به سر می برد در دادگاه بدوی به اتهام تبلیغ علیه نظام و اجتماع و تبانی برای ایجاد اغتشاش به شش سال حبس تعزیری محکوم شد.این روزنامه نگار در تاریخ ۶ بهمن به زندان رجایی شهر منتقل شد.

دبیرکل اعتماد ملی همزمان با ایام نوروز با حضور در منزل محمد نوری‌زاد نویسنده و کارگردان دربند با خانواده وی دیدار کرد.

دیدار مهندس میرحسین موسوی و زهرا رهنورد از خانواده محمد نوری‌زاد کارگردان و روزنامه‌نگار دربند

محمد نوری‌زاد نویسنده، روزنامه‌نگار و کارگردان سینما و تلویزیون از ۲۹ آذرماه سال گذشته به دلیل نگارش چند نامه انتقادی خطاب به مسئولین در وبلاگ شخصی خود بازداشت و روانه زندان اوین شد. وی در این مدت هیچ ملاقاتی با خانواده خود نداشته است و نود و سه روز به دلیل اینکه تن به خواسته‌ها و شروط بازجویان نداده بود حتی از تماس تلفنی نیز محروم شده بود. نوری‌زاد اخیرا” بعد از ۹۳ روز بی‌خبری در تماس تلفنی با خانواده‌اش از سلامتی و ایستادگی خود خبر داد و تاکید کرد: مثل شیر ایستاد‌ام.

سید محمد خاتمی ،رییس جمهوری پیشین با سعید لیلاز ،روزنامه نگاری که پس از تحمل ۹ ماه زندان به صورت موقت آزاد شده براساس رای دادگاه تجدید نظر وی به شش سال حبس قطعی محکوم شده است.

مصطفی تاجزاده و فخرالسادات محتشمی پور به دیدار ابطحی و خانواده اش رفتند

دیدار میرحسین موسوی و زهرا رهنورد با خانواده زندانی سیاسی امیر ابوطالبی

امیرابوطالبی بعد از ۴۵روز در آخرین پنجشنبه سال با خانواده خود تماس تلفنی گرفت. تلاش خانواده ابوطالبی برای آزادی او در ایام نوروز بی نتیجه بود.

مهندس ابوطالبی که از نزدیکان سیّد علیرضا بهشتی و از جانبازان انقلاب است، که در مبارزات بر علیه رژیم شاهنشاهی بینایی یک چشم خود را از دست داده و در سال های نخست دهه ی شصت نیز مورد ترور نافرجام منافقین قرار گرفت.

خانواده روزنامه نگار زندانی عمادالدین باقی

مهندس میرحسین موسوی و دکتر زهرا رهنورد با بهمن احمدی امویی ،روزنامه نگاری که پس از تحمل نه ماه زندان ،برای ۱۴ روز به مرخصی نوروزی آمده ،دیدار کردند.وی در دادگاه اولیه به تحمل ۷هفت سال و چهار ماه حبس تعزیری و ۳۴ ضربه شلاق محکوم شد، اما پس از درخواست تجدید نظر این حکم به پنج سال کاهش یافته و مجازات شلاق او نیز لغو شد.بهمن احمدی امویی در نیمه شب سی ام خرداد و در جریان ناآرامی های پس از انتخابات ریاست جمهوری ایرانبه همراه همسرش ژیلا بنی یعقوب که او نیز روزنامه نگار و فعال حقوق زنان است، در خانه بازداشت شدند.

دیدار مهندس موسوی و زهرا رهنورد با خانواده حسین نورانی نژاد عضو جبهمه مشارکت

شعبه ۲۸ دادگاه انقلاب نورانی‌نژاد را به اتهام اقدام علیه امنیت ملی و اجتماع و تبانی به قصد برهم‌زدن نظم عمومی به سه سال حبس تعزیری محکوم کرده بود که در حکم صادره از سوی شعبه ۵۴ دادگاه تجدیدنظر استان تهران میزان محکومیت او از سه سال به یک سال کاهش یافت.

مهندس میرحسین موسوی و همسرش زهرا رهنورد برای تبریک عید و همچنین تمجید از آذرمنصوری، معاون سیاسی دبیرکل جبهه مشارکت که به تازگی از زندان آزاد شده است به منزل وی رفتند.

دیدار تاجزاده و سعید حجاریان

آقای تاجزاده به همراه همسرش با حضور در منزل بدرالسادات مفیدی، محمد نوریزاد کارگردان دربند، دکتر داود سلیمانی عضو شورای مرکزی جبهه مشارکت ایران اسلامی و عمادالدین باقی و همچنین  عرب مازاد و بهزادیان نژاد از مشاورین مهندس موسوی، 

bluestar - ایران - تهران
درود بر رهبران شجاع و مقاوم جنبش سبز. سال صبر و استقامت ملی بر همه ایرانیان مبارک .
چهار‌شنبه 11 فروردین 1389

bluestar - ایران - تهران
درود بر رهبران شجاع و مقاوم جنبش سبز. سال صبر و استقامت ملی بر همه ایرانیان مبارک .
چهار‌شنبه 11 فروردین 1389

dj amir - انگلستان - برادفورد
سادگی و صداقت را می توان در تصاویر مهندس موسوی دید.
چهار‌شنبه 11 فروردین 1389

Aaryamehr - هند - ممبئی
جنبش سبز باغت اباد.
چهار‌شنبه 11 فروردین 1389

TAAT - ایران - اردبیل
رسم بسیار خوب ما ایرانیها در آغاز سال نو،صله ارحام و تجدید دیدارهاست.امیدوار باشیم که جهان به سمتی برود که هیچ انسانی در هیچ گوشه های از این جهان پهناور از حق آزادی و زندگی ،محروم نگردد و همه به زندگی مسالمت آمیز که آرزوی قدیمی ما ایرانیهاست دست یابند.آرزویی که رسیدن به آن به پایبندی ما به میثاقهای جهانی بستگی خواهد داشت.
چهار‌شنبه 11 فروردین 1389

iranazadiran - ایران - تهران
به به زهرا خانم چه بهاری شده. درود بر تمام مبارزان بر علیه حکومت استبداد. آقای خاتمی مانند همیشه نظیف و آراسته و آقای کروبی قوی و استوار. درود بر مبارز قهرمان آقای تاج زاده. سال نو بر تمامی مبارزان و خانواده هایشان همچنین محبوسین دربند مبارک باد.
چهار‌شنبه 11 فروردین 1389

romano - ایران - تهران
ای کاش می‌رفتن خونه مادرهای کشته داده عزادار کتک خورده بی کس و کار و یک تکه پارچه به رسم تشکر و در آوردن رخت عزا به آنها هدیه می‌دادن. تو این لبخندها یاد ریش مردم افتادم!
چهار‌شنبه 11 فروردین 1389

arash_1932 - ایران - مشهد
سال صبر و استقامت ملی بر همه ایرانیان مبارک باد
چهار‌شنبه 11 فروردین 1389

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
دور هم خوش باشید طفلک خانواده های جوانان بخون خفته خاتمی 8 سال سر ملت را شیره مالید حال نوبت شماست//خانواده ی ندا چون سبز سبز نکردند و ان دختر فقط ازادی می خواست این گروه حتی نام او را نیاوردند.ملت عجیبی هستیم.
چهار‌شنبه 11 فروردین 1389

sepidar11 - کانادا - تورنتو
چه خوب بود یه سری هم منزل اقای منصور اسانلو می رفتند.
چهار‌شنبه 11 فروردین 1389

homa-ir - المان - هامبورک
dj amir-انگلستان-برادفورد سادگی وصداقت اقای موسوی را در زمان نخست وزیری خامنه ای را نگاه کن میکردی, چرا در ان زمان عکسی از دیدار باخانواده های زندانی نیست. جنایاتی ویا اعدامها و یا قتلهای مثل قتلهای زنجیره ائی نبود, نمیتوانی منکر باشی. احساسات را کنار بگذارید. همین اینها بودند که چنین شد. باید ریشه ائی فکرکرد . اگرعاشق ایران وایرانی نژادهستی.
چهار‌شنبه 11 فروردین 1389

gol222 - سوئد - هلسینگبوری
ادم یا جمله معرف می افتد که میگن ما شاه نمیخواهیم نخست وزیر عوض میشه.مردم ایران امروز میگن موسوی بهانست اصل نظام نشانست.ما هرچه کشیدیم ومیکشیم ازدست این اسلامی هاست ومرگ برجمهوری اسلامی وحامیان اسلامیش ومزدورانش.مردم مطمئنم گول این جانوران را نخاهند خورد .
چهار‌شنبه 11 فروردین 1389

ali203 - ایران - ایران
ماراست قامتان جاودانه تاریخ خواهیم ماند جنبش سبز ایرانیان اصیل زنده است چون ایرانیان راستین زنده و بیدار و هوشیارند ما پیروزیم چون بیشماریم
چهار‌شنبه 11 فروردین 1389

artosh - ایران - تهران
زنده باد. درود بر همشون. اشک من یکی که در اومد. مخصوصاً از دیدن عکس مربوط به خانوادهء عماالدین باقی. امیدوارم هر چه زودتر این رژیم سفاک به خودش بیاد و این عزیزان رو آزاد کنه.
چهار‌شنبه 11 فروردین 1389

perinaz - ترکیه - ترکیه
خودمونیما ماشاالله همه تو قصر زندگی می کنند/جنبش سبز ایول داشته بید یا خواهر
چهار‌شنبه 11 فروردین 1389

tores - ایران - خ
درود بر تک تک رهبران و اعضای جنبش سبز . امیدوارم که همیشه با روحیه و استوار و ثابت قدم باشید مردم هم همراهتون هستند . اندکی سبر سحر سبز نزدیک است
چهار‌شنبه 11 فروردین 1389

Hasselt - بلژیک - هاسلت
اقا چه سادگی داراند اینها. چرا تا حالا خبری از این عکسها نبود.بعد از انتخابات باهم عکس گروهی میندازند.گرگ در لباس بره........
چهار‌شنبه 11 فروردین 1389

iranazadiran - ایران - تهران
یکی از بزرگترین علل عقب افتادن ما در این سی و یکسال نشستن و چشم به دست و اعمال یکدیگر داشتن است. مراسم نوروز معمولا به دید و بازدید نزدیکان و افراد مسن و وابستگان میگذرد این افراد هم حتما پس از دوران بسیار سخت و طاقت فرسایی که گذرانده اند نیاز به دید و بازدیدی دارند که آنهم باز در رابطه با افراد درگیر در جریانات اخیر است و صد البته این مشغولیت نباید آنها را از بازدید خانواده جانباختگان غافل کند هر چند که گرفتاریها و محدودیتهای خود را داشته باشند. اما موضوع اصلی بر سر ماست و نقش تعیین کننده ما. آیا ما سایر خانواده های جانباختگان را می شناسیم آیا از خانواده محبوسین باخبریم آیا برای بازدید عید به دیدن و دلجویی آنها رفته ایم و دورشان را شلوغ کرده ایم تا کمتر درد را حس کنند و احساس تنهایی کمتری داشته باشند من خود به شخصه در بستر بیماری و استراحت کامل بودم و بعد از آن تنها کاری که میتوانستم انجام دهم همین بود که در بحثها مشارکت داشته باشم وگرنه در صورت قادر بودن به هر کدام که می توانستم سر زده ایلی را هم با خود می بردم .....
پنج‌شنبه 12 فروردین 1389

iranazadiran - ایران - تهران
چرا ما نسبت به خودمان تا این حد کم توقعیم و از دیگران تا این حد پر توقع. همین که این افراد تا این حد با طیف حاکمیت درگیر شده اند جای امیدواری دارد حتی اگر قصدی به نفع خود دارند آنها کارشان را می کنند چرا ما تنها دوباره نظاره گر شده ایم ما هم باید وظایف خود را به نحو احسن و هوشیاری انجام دهیم بدست آوردن ایران آزاد به همین شلی و کشکی و حرف و حدیث تنها که نمی شود. بیاییم تنها به انتظار نشستن و سوژه شدن دلخوش نباشیم عملکرد درست ما آزادی فردا را برایمان به ارمغان میاورد نه تنها افکار مبارزه طلبانه مان. سالروز شروع حکومت دیکتاتوری مرتجع و جای ضد ایرانی را به همه ایرانیان تسلیت عرض می کنم باشد در فردایی روشن حکومتی صد در صد ایرانی مستقل و بدون دخالت هر گونه ایدئولژی و آزادی هر عقیده و بیان را شاهد باشیم.
پنج‌شنبه 12 فروردین 1389

bidad - امریکا - اتلانتا
فکر کنم امسال سال خوبی خواهد بود; میدوند چرا? اخه برای اولین بار که زهرا خانم تو عکسها داره میخنده!! به فال نیک میگیریم.
پنج‌شنبه 12 فروردین 1389

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
سلام bluestar دوست عزیز سال نو بر شما هم مبارک و امیدوارم جنبش سبز سال بسیار خوبی رو تجربه کنه .
پنج‌شنبه 12 فروردین 1389

dkdk - دانمارک - اسلیس
المان هامبورگ هما نفست حقه اما متاسفانه عده ای از مردم خودفریب هستند.چرا طرفداران اینها نگاهی به ارشیو روزنامه های زمان ریاست موسوی و کروبی نمی اندازند تا متوجه بشوند چه جنایتها و ظلم هائی در زمان انها به مردم شده.نکنه انزمان نه جنایتی نه زندانی نه ظلمی نه اعدامی و نه تجاوزی بوده?بخدا سوگند که انان نیز گناهکارند.
پنج‌شنبه 12 فروردین 1389

baran/aatash - چین - پکن
درود بر همه ی هموطنان.من عضو جدید هستم.امیدوارم منو بپذیرید
پنج‌شنبه 12 فروردین 1389

baran/aatash - چین - پکن
بهار سبز همه شاد
پنج‌شنبه 12 فروردین 1389

homa-ir - المان - ّهامبورک
ARIEMIS-SW-سوئد-مالمو: درود من بشما, با این عمق فکری وتشخیص به جای شما . و درود بگفتار واندیشه شما Hasselt-بلژیک - هاسلت و باسپاس وتشکر از ایده ونظرات مشابه بامن dkdk-دانمارک-اسلیس باتشکر مجدد. شادباشید
پنج‌شنبه 12 فروردین 1389

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
iranazadiran - ایران - تهران با درود به شما و همۀ دوستان عزیز,از نظرهای مفید و سنجیدۀ شما دوست خوبم سپاسگزارم و با شما موافقم.
پنج‌شنبه 12 فروردین 1389

bluestar - ایران - تهران
zahra50 - سلام. نوروز شما هم مبارک باشه. سال خوب و موفقیت آمیزی را برای شما و خانواده تان آرزو میکنم
پنج‌شنبه 12 فروردین 1389

reza_persian - نروژ - تنسبرگ
درود به شرف کسانی که خودشونو وقف ایران کردند
پنج‌شنبه 12 فروردین 1389

samuel_201020.. - چین - شانگهای
سلام خوش اومدی باران من هم مثل شما عضو جدید هستم من هم در چین هستم ببخشید می تونیم با هم چت کنیم؟. .yahoo.com. تشکر
-------------
کاربر گرامی
درج ایمیل در بخش نظرات و همین وطور به عنوان نام کاربری ممنوع می باشد لطفا برای تبادل ایمیل از بخش تبادل نظر پرنیان استفاده نمائید .
با تشکر
پنج‌شنبه 12 فروردین 1389

KORORSH-Wien - المان - ّهامبورک
سبز بنانید چون بهار نزدئک است
پنج‌شنبه 12 فروردین 1389

massoudoslo - نروژ - اسلو
موسوی ،کروبی ،خاتمی و همه کسانی که در این ۹ ماهه اخیر به اسم جنبش مردم ،چهره رهبران جنبش شدند امیدوارم که چهره های خوبی باشید و بمانید!! تا ببینیم از شما برای این ملت چه میماند ! در گذشته که با اهریمنان و دشمنان ایران هم کاسه بودید تا ببینیم چه شده که جبهه عوض کردید ! تا ببینیم در آخر که مردم شما را میخواهند یا شما مردم را !!!حکومت ایران تا به امروز میداند که جنبش مردم ایران رهبری جز خود آگاهی و واجدان بیدار خود مردم ندارد و مردم از ظلم بیش از حد برخاسته اند ، در غیر این صورت حذف و از بین بردن این اشخاص به اسم سران فتنه کاریست آسان و آموخته برای این حکومت! اما جوانان ایران زمین هم منتظر کسی نمیمانند و تیشه در دست به بنیان این سیستم مذهبی تاخته اند.جنبش سبز را هم به خیال واهی،گیریم بکشتند تا جنبشی بی رنگ که تمام رنگها و صداها را میشناسد ،را بهتر ببینیم .
پنج‌شنبه 12 فروردین 1389

iranazadiran - ایران - تهران
SarayeAzadi - انگلیس - لندن . از لطف شما سپاسگزارم. دوست خوبم متاسفانه بسیاری از ایرانیان مخصوصا عزیزان خارج از کشور که از جو اصلی و فرهنگ حاکم بر این سرزمین سالها دور افتاده اند متوجه فاصله طبقاتی و فرهنگی واقعی که گریبان این مملکت را گرفته نیستند که حق هم دارند. در کشوری که سی و یکسال شخصی به نام ولی فقیه حتی خود را بالانر از خدا بر سرنوشت مردم محق میداند آنهم با بهره وری از با سرمایه شان و دست به یکی کردن تمام قدرتها و سادگی خودشان، مردمی بودن حامیان جنبش سبز که خود زمانی در مسند بوده اند کار کوچکی نیست و نشان از تغییر فرهنگ آنها دارد. مردم ما نباید تنها به این موارد اکتفا کنند و دلخوش باشند. بلکه باید به حقوق خود آگاه شوند و بدانند که تا حال در برابر حق خود به شدت بیتفاوتی نشان داده اند که چنین بی وجدانهایی حاکم بر سرنوشتشان شده اند..........
پنج‌شنبه 12 فروردین 1389

iranazadiran - ایران - تهران
SarayeAzadi - .....ما نباید فریب مسجدی نشستن حاکمان بی غیرت و ستمکار ایران را بخوریم که در پشت آن نشستن به ظاهر ساده کبر و غروری جاه طلبانه ناشی از تازه به دوران رسیدگی نهفته است و با سرمایه مردم آنها را رعیت و برده محسوب کرده خود را ارباب جان و مال و سرنوشت آنها. در این کشور رتبه و مقام با خود مشروعیت و احترام می آورد نه انسانیت وجدان تلاش و فرهنگ. چگونگی رسیدن به آن مقام و منصب مهم نیست بلکه اصل به چنگ آوردن آن مقام است. وجدان و انسانیت در لابلای سیاست و قدرت خرید و فروش شده چوب حراج میخورد و انسانیت در این کشاکش قدرت و جهالت و جور قربانی اصلی.
پنج‌شنبه 12 فروردین 1389

homa-ir - المان - هامبورک
iranazadiran-ایران-تهران یار گرامی ام , ازکامنت شما لذت بردم, ولی وقتی خواندم دربستربیماری واستراحت کامل بودیدنگران وناراحت شدم, وخیلی دلم میخواست بدانم چه نوع بیماری که به استراحت کامل نیازبود. البته مجبورنیستید جواب بدهید شاید هم من سئوال بی جائی کرده ام. بهرحال ارزوی کامل تندرستی و موفقیت در راه هدف وارمانی که دارید هرچه زودتر برسید. شادباشی
پنج‌شنبه 12 فروردین 1389

you39 - بلژیک - هاسلت
Hasselt - بلژیک - هاسلت ... عزیز کجا بودی تا حالا.....
پنج‌شنبه 12 فروردین 1389

Grappa - المان - برمن
واقعا خجالت نمیکشن?????اراوره شمسی کوره?????جواب خون پاک امثال ندا و...... غیره رو کی میده?????حالا عید دیدنی میرید غافل از اینکه خانوادهای عزا دار و داغدیده چی تو دلشونه با از دست دادان عزیزانشون تو این سال جدید.امیدوارم سر هیچ پدرو مادری خدا نسیب نکنه چنین داغیو.ممنون
پنج‌شنبه 12 فروردین 1389

iranazadiran - ایران - تهران
homa-ir - المان - هامبورک. دوست خوبم ممنونم از توجه و ابراز نگرانیت شاید بهتر بود میگفتم دوران نقاهت را میگذرانم چون عمل جراحی ضروری و یکباره داشتم که با مشکلات دیگری هم همراه بود و مجبور به استراحت مطلق بودم چند روزی در بیمارستان و بعد از آن درمنزل. البته به محض آمدن به منزل سعی کردم در جمع شماها باشم. در کل برنامه های بسیاری را به این خاطر از دست دادم و یا به تعویق افتاد. الان هم یه کوچولو مشکل پیدا کرده ام چون قرار گرفتن برای تایپ کردن در شرایطی که هستم کمی اذیتم میکند و همین باعث شد با اینکه در استراحت کامل هستم دچار مشکل شوم و دکترم قبل از موعد ویزیت مجددی از من داشته باشد که ایراداتی از نحوه استراحتم گرفت همانگونه که شاهدید من زیاد توجه نکردم اما مراقب هستم که زیاد کار دست خودم ندهم. همیشه تندرست باشید و شاد.
پنج‌شنبه 12 فروردین 1389

NAHID.M - امارات - دبی
این زهرا کیه؟ چیکارس....؟میشه یکی واسه من معرفیش کنه؟
پنج‌شنبه 12 فروردین 1389

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
iranazadiran دوست و هموطن عزیزم برای شما آرزوی سلامتی دارم .
جمعه 13 فروردین 1389

baran/aatash - چین - پکن
. samuel_201020. - چین - شانگهای سلام.بله چرا نیتونیم؟چهطور میشه بهشما ایمیل بزنم؟
جمعه 13 فروردین 1389

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
homa-ir - المان - هامبورک . همای گرامی نوروزتان خجسته باد می دانم چون من به باخته های خود نمی اندیشید و قلبتان مجروح از رنج ازادیخواهان و جان باختن انهاست ولی چه توان کرد سایه اهریمنی اعراب متجاوز 1400 سال است سدی .برفروغ ازادی اندیشه بوده و با ترفندی کثیف در 1357 ایران را به این سیه روزی افکندند با ارزوی بهترین ها برایت.
جمعه 13 فروردین 1389

homa-ir - المان - ّهامبورک
iranazadiran-ایران- تهران: عزیز دلم, خواهش می کنم اول فکرسلامتی خودباشید واستراحت کنید . میدانم وبه وضوح معلوم است که عشق به میهن وایرانت شمارا باوجود مشکل به پای کامپیوتر می کشاند. اگربرای شماسخت است تایپ نکنید . اول سلامتی بعد کاربا.. من از صمیم قلب برای یارمهربان ودوست داشتنی ام ارزوی کامل سلامتی وبهبودی از خداوند بزرگ برای شمانازنینم دارم. یار مهربانم, اگر به قرص یا داروئی احتیاج داری که درایران به ان دسترسی نیست برام بنویس تهیه ومن به یک طریقی بشمامیرسانم فقط یک شماره تلفن که کسی ازتهران باشماتماس بگیرد( شماره موبایل خودرا ازطریق تبادل نظرپرنیان به امیل من بزن). یار مهربانم من فردا شنبه میرم برلین و دوشنبه هامبورگ هستم . شادباشی
جمعه 13 فروردین 1389

amoo uk - انگلستان - لیدز
baran/aatash - چین - پکن.خوش امدی هم وطن .از پکن چه خبر?
جمعه 13 فروردین 1389

iranazadiran - ایران - تهران
zahra50 - دانمارک - کپنهاگ. نازنین مهربان از توجه و محبت شما سپاسگزارم. تندرست باشید.
شنبه 14 فروردین 1389

iranazadiran - ایران - تهران
homa-ir - المان - ّهامبورک. من به داشتن هموطنانی چون شما افتخار می کنم و قلبم سرشار از شعف میشود. دوست گرامیم به لطف خداوند مشکلی نیست. بسیار ممنونم از همدردی شما. امروز خوشبختانه یک ساعتی توانستم به اتفاق خانواده بیرون بروم تا سبزه را به آب داده و ماهی های قرمز را از تنگ کوچک در آب جاری آزاد کنند خوشبختانه به بهبود روحیه ام کمک کرد و از نظر جسمی هم مشکلی برایم پیش نیامد. دوست خوبم تلاش می کنم به توصیه شما عمل کرده بیشتر به سلامتی ام اهمیت دهم تا بتوانم هر چند که مختصر اما همواره به وطن و هموطنانم خدمت کنم. همیشه شاد و تندرست باشید.
شنبه 14 فروردین 1389

samuel_201020 - چین - شانگهای
baran/aatash سلام ببخشید samuel_201020 ایمل من هست و یاهو هست ممنون
یکشنبه 15 فروردین 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.