بی‌خبری مطلق از وضعیت میترا عالی، دانشجوی نخبه دانشگاه شریف

بی‌خبری مطلق از وضعیت میترا عالی، دانشجوی نخبه دانشگاه شریف

کمیته گزارشگران حقوق بشر -میترا عالی دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی پزشکی دانشگاه شریف که در تاریخ 19 اسفند برای پس گرفتن وسایل توقیف شده ی خود به دفتر پیگیری وزارت اطلاعات مراجعه کرده بود ناپدید شده است و با وجود پیگیریهای مکرر خانواده و دوستان وی تا کنون هیچ خبری از او بدست نیامده است.

 با گذشت بیست روز از تاریخ بازداشت خانم میترا عالی، هیچگونه تماسی از طرف وی صورت نگرفته و خانواده وی همچنان در بی خبری مطلق از وضعیت فرزندشان به سر می برند. این در حالی است که با نزدیک شدن به تعطیلات نوروزی بسیاری از زندانیان سیاسی آزاد شدند یا به مرخصی آمدند یا حداقل با خانواده خود تماس تلفنی داشته اند.

میترا عالی قبل از ناپدید شدن 2 مرتبه ی دیگر با هجوم نیروهای وزارت اطلاعات به منزل محل زندگی خود بازداشت و به بند 209 زندان اوین منتقل شده بود. ماموران وزارت اطلاعات در تماس تلفنی از وی خواسته بودند تا برای بازپس گیری لوازم توقیف شده ی خود به دفتر پیگیری وزارت اطلاعات مراجعه کند. میترا عالی آخرین بار در حال ورود به این مکان مشاهده شده است و تا کنون از وضعیت وی هیچ خبری به دست نیامده است.

 لازم به ذکر است که میترا عالی از نخبگان علمی دانشگاه شریف  و امیر کبیر می باشد که پس از اتمام دوره کارشناسی در دانشگاه صنعتی امیر کبیر با رتبه 7 کنکور کارشناسی ارشد وارد دانشگاه شریف شده است.

cat - اتریش - وین
ای خدا چرا دارن با اینا اینجوری میکنن اخه گناهشون چیه
دوشنبه 9 فروردین 1389

massoudoslo - نروژ - اسلو
هیچ غلطی الان دیگه نمیتونند بکنند . اسم و هویت این دانشجو الان تو تمام دنیا گفته شده و رژیم از این دانشجو فقط برا ایجاد وحشت میخاد استفاده کنه. این هم از ثمرات فرهنگ و رژیم امام زمانی ! چقدر یک رژیم دینی و یک دین باید پست باشه که اینطوری ارزش یک انسان دانشجو رو نادیده بگیره !؟ ما اسلام خوب و اسلام بد نداریم ! اسلام اسلام است ! فقط یکیش اسلام عربستان است ان یکی اسلام ایرانی و دیگری اسلام مثلا عراقی!برای آرمانها و هدفهای اسلامی ، انسان ارزشی ندارد ! در دنیا ی اسلام انسانها زندگی میکنند تا هر وقت لازم شد بمیرند یا بمیرانند!در اسلام تو یا امام هستی یا مستضعف و یا راهرو و جنگجو ی خدا !! همیشه باید کس ساخته شده ای باشی و نه کسی که هستی!و بهترین شما پرهیز گارترین شما هستند (یعنی پرهیز از هر آنچه تو را انسان نگاه میدارد و تقرب به خدا و دور شدن از انسانیت خودت ).هر وقت حاضر شدی برای خدا از جان خودت و یا از جان کس دیگه بگذری بدون که اهل بهشت شدی و نه اهل آدمیت (!!).
دوشنبه 9 فروردین 1389

anty mola - عراق - اربیل
راهی نیست فقط باید گفت مرگ بر اسلام . مرگ بر شیعه .مرگ بر سنی بانی و . باعث عقب ماندگی . بدبختی .بیچارگی و کودنی انسانها..............
دوشنبه 9 فروردین 1389

KOROUSH_KABIR - ایران - تهران
نگران نباشید چون حجابش ایراد داشته بردنش خدمت ولی قبیح تا ارشادش کنه و پسش می فرسته البته وقتی حسابی ارشاد شد و به جلگه بسیج خواهران دانشگاه پیوست ....
دوشنبه 9 فروردین 1389

Markopolo vic - استرالیا - ملبورن
anty mola - عراق - اربیل چرا مرگ بر شیعه .مرگ بر سنی بانی و . مرگ بر تو و کسانی که دین وسیاست را یکی می کنند.تو خود عقب مانده و بدبخت وبیچاره هستی چه ربطی به شیعه و سنی و غیره بودنش داره.
سه‌شنبه 10 فروردین 1389

ممقلی - ایران - شیراز
با پای خودش رفته تو لونه زنبور-آخر بگو مگر می شود از این بی شرف ها میشه چیزی پس گرفت
سه‌شنبه 10 فروردین 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.