منتخب برنامه های نوروزی بی بی سی - ویدیو

منتخب برنامه های نوروزی بی بی سی

گزیده ای از برنامه های نوروزی تلویزیون بی بی سی که روز شنبه ۲۹ اسفند پخش شد و در آن خوانندگانی چون ابی، فرامرز اصلانی، گروه آبجیز و گروه کیوسک هنرنمایی می کنند.

massoudoslo - نروژ - اسلو
خیلی زیبا بود . مرسی iranian uk .
جمعه 6 فروردین 1389

Armin7 - هلند - روتردام
دستشون درد نکنه بعد از سالها تحویل سال رو با این برنامه قشنگشون جشن گرفتم.
جمعه 6 فروردین 1389

homa-ir - المان - ّهامبورک
یکی ممکنه بمن بگوید. اسم این خانم که بافولود ژاپنی میخواند وگل نارنجی به پشت سرش زده, اسمش چیست , صداش خیلی قشنگ وسبک کلاسیک( اپرا) رادارد. میخوام CD اورا بخرم. وبعدش صدای خواننده افغانی خیلی جالب بود . ابی راکه خیلی دوست دارم وگوگوش وفرامزاصلانی هم جای خودرادارند.
جمعه 6 فروردین 1389

maiden666xx - انگلستان - انگلستان
یه مشت مفت خور جمع شدن.همه بلیطارم به فکو فامیلشون داده بودن !
جمعه 6 فروردین 1389

cat - اتریش - وین
جام خالی
جمعه 6 فروردین 1389

massoudoslo - نروژ - اسلو
homa -ir .آلمان / دوست عزیز ،اسم خانومی که میخای ؛ (دریا دادور ) هستش . تو خود کلیپ هم اسم این هنرمند رو مینویسه اگه از اول اجراش نگاه کنی .
شنبه 7 فروردین 1389

mehrnazdiba - نروژ - اسلو
Darya Dadvar. homa-ir - المان - ّهامبورک. دریا دادور دختر چنگ سحرآمیز ست . صدای خوش و روح شاعری در او موروثی است و عشق بی‌پایان او به موسیقی و آواز از کودکی در رگهایش جاریست. از کودکی روی صحنه و در لابه‌لای دکورهای تئاتر زندگی کرده، از دنیای جادوئی آن الهام گرفته و با عشق به تماشاچی و مردم، رؤیاهای آینده‌اش را ساخته است. دریا با دریایی از عشق به وطن، سرزمین هزار و یک شب، تخت جمشید، فردوسی، حافظ، خیام و مولانا را وداع می‌گوید و برای کسب دانش، هنر، موسیقی و آواز راهی دیار موزار و بیزه می‌شود. در سال 1999 از کنسرواتوآر ملی تولوز فرانسه، موفق به دریافت مدال طلا در رشتة آواز لیریک می‌شود و سپس در سال 2000 دیپلم حرفه‌ای‌اش را در رشتة آواز باروک اخذ می‌نماید. او بلافاصله پس از پایان تحصیلاتش در تئاتر سلطنتی کومپین فرانسه، به عنوان سولیست در دو اجرای متوالی ایفای نقش می‌نماید. هما جان ,امیدوارم در زیر بال همای سعادت سال خوشی با دریا دادور داشته باشی.....
شنبه 7 فروردین 1389

homa-ir - المان - هامبورک
massoud oslo- نروژ- اسلو : دوست عزیز , ضمن شادباش نوروزی, وباتشکر ازشما.
شنبه 7 فروردین 1389

siya48 - آلمان - کلن
این ابی قاطی‌ ایرانی‌‌ها چیکار میکنه
شنبه 7 فروردین 1389

homa-ir - المان - ّهامبورک
mehrnazdiba-نروژ-اسلو - مهرناز نازنین وعزیز , خیلی خیلی ازاطلاعات شما درمورد خانم هنرمندایرانی " دریا دادور " خوشحال شدم . من توجه به نوشته نام این هنرمندارزنده در ویدیو نکردم . چون هنگام چندین باراوای ایشان روی بالکن بایک فنجان قهوه داغ ویک سیگار خودم راغرق صدایش کرده بودم . منهم با ارزوی سعادت و نوروزباستانی را بشمانازنین خجسته باد می گویم.
شنبه 7 فروردین 1389

maiden666xx - انگلستان - انگلستان
siya 48 : امده پاچه خاری
شنبه 7 فروردین 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.