سفره های سبز هفت سین - عکس

سفره های سبز هفت سین

sara_joojoo - هند - بمبیی
امیدوارم امسال سال ازادی هموطنان عزیزم باشه به امید ازادی ایران و ایرانی سال نو مبارک.
یکشنبه 1 فروردین 1389

Nicki - اتریش - وین
مرسی خیلی زیبا بود
یکشنبه 1 فروردین 1389

majid63 - فرانسه - پاریس
مرسی که همه رو سر کار گذاشتین آقای موسوی.رئیس جمهور عوض کردن. دو روز کار میبره نه اینکه 4 سال صبر استقامت و کشته.شما هدفتون این هست مخالفان دولت را به کشتن بدید. سال همه مبارک به امید پیروزی
یکشنبه 1 فروردین 1389

kafar - المان - اخن
با احترام به ملت ایران ولی فکر می کنم جای عکس اقای موسوی اینجا نباشد . مرگ بر فرعون خامنه ای .
یکشنبه 1 فروردین 1389

wildpiony - هند - بمبیی
اینایی که دلشونو به این میرحسین خوش کردن خیلی دل خجسته ای دارن
یکشنبه 1 فروردین 1389

zananeh - دانمارک - اهوس
سفره من هم سبزه. ولی خودم بازم تنهام ....... :(
یکشنبه 1 فروردین 1389

بانو شجاع - امارات - دبى
من که عکس احمدى نزاد گذاشتم (حالا حمله میشه بهم)
یکشنبه 1 فروردین 1389

MOSALAS - اسکاتلند - گلاسگو
بسیار مزخرف و مسخره است. من در اوری و بدعت در نوروز زیبا وباستانی می باشد.
یکشنبه 1 فروردین 1389

cat - اتریش - وین
دومی خیلی نازه
یکشنبه 1 فروردین 1389

artosh - ایران - تهران
بابا یکم به کروبی هم اهمیت بدید. به خدا ایشان بیشتر از آقای موسوی تلاش کرده اند و جسارت بیشتری داشتن و آبروی نظام رو بردن با افشای تجاوز. اینقدر کم لطف نباشید دوستان. درود بر کروبی و موسوی و شاهزاده رضا و همهء مخالفان حکومت جهل و فساد اسلامی.
یکشنبه 1 فروردین 1389

بانو شجاع - امارات - دبى
راستى یادم اومد خواهرم همون دختر شجاع از ایران زنک زد و سال نو را به تک تک شما تبریک گفت و بوسه براى تک تک شما فرستاد وگفت که بهتون بگم که دلم خیلى برایتان تنک شده27 این ماه برمیگرده دبى :*
یکشنبه 1 فروردین 1389

pelle - سوئد - استکهلم
رهبر حامله ای سال 89 را سال مضاعف خواند. دروغ مضاعف , تقلب مضاعف , دزدی مضاعف , چماق مضاعف ,بسیجی مصاعف, زندان مضاعف ,شکنجه و اعتراف مضاعف ,اعدام مضاعف ,حیف ومیل کردن بیت المال مضاعف وبخشیدنهای احمقی نژاد به دیگران , . تریاک مضاعف , خماری مضاعف مجلس اسلامی ,صیغه مضاعف , و در آخر خواب و خیال مضاعف .
یکشنبه 1 فروردین 1389

amirkabir - استرالیا - سیدنی
سال نو همه هموطنان عزیز مبارک.به امید ازادی ایران...
یکشنبه 1 فروردین 1389

azita14may - انگلستان - نیوکاسل
از کی تا حالا موسوی با سین شروع میشه.... ما ایرانیها جماعت افراطی هستیم.. از موسوی یه بت ساخته شده و بس.. جز اینکه جوونهامون رو به کشتن داده, کار دیگه ای هم کرده؟ . به امید روزی که همه ی ما به آگاهی لازم برسیم و متوجه باشیم که موسوی و احمدی نژاد و بقیه همه از یه قماش هستند ... به امید آزادی ایران
یکشنبه 1 فروردین 1389

مسلمان ایرانی - ایران - تهران
ما هم سبز کردیم
یکشنبه 1 فروردین 1389

hamidTANTAN - اتریش - وین
خوشبختی ما در سه جمله است:تجربه از دیروز, استفاده از امروز, امید به فردا.ولی ما با سه جمله دیگر زندگی مان را تباه می کنیم:حسرت دیروز, اتلاف امروز, ترس از فردا
یکشنبه 1 فروردین 1389

تقویم سبز - ایران - تهران
تقویم سبز 89. https://greencalendar.blogfa.com
یکشنبه 1 فروردین 1389

i.am.the.world - لوکزامبورک - اش
ما جدی نیستیم. این امر مثل روز روشن است. فکر و عقیده انچنان مغزمان را به نفس تنگی انداخته؛ که کیفیت ساده دیدن و مستقیم فهمیدن را از دست داده است. ما جدی نیستیم؛ فهمیدن و دیدن این واقعیت سخت نیست. اگر ما جدی بودیم؛ نه کوتوله های مضحکی مثل احمدی نژاد به قدرت میرسیدند و نه روضه خوانهای زنگ زده و دست دومی مثل خاتمی؛ کروبی و موسوی چشم و چراغ اصلاحات میشدند. ما جدی نیستیم؛ اگر جدی بودیم شعار نمیدادیم و مرگ و درود برای هیچکس فریاد نمیکردیم. ما جدی نیستیم؛ اگر جدی بودیم؛ تمام قلب و انرژیمان را میگذاشتیم تا راه زندگی کردن و شفقت داشتن را بفهمیم؛ و از همه رنجی که میکشیم رها شویم. ما جدی نیستیم؛ این مطلب را حتی میتوان براحتی در کامنتهایمان ببینیم. همه دغدغه ما چند صباحی زندگی کردن در سایه و حاشیه امنیت است. مگر این واقعیت نیست؟ ما نه انرژی برای جدی بودن و به عمق رفتن داریم؛ و نه جرات برای سئوال کردن از خودمان و شناختن خودمان. ما میخواهیم زندگی رابه نوعی سر کنیم. ما جدی نیستیم.
یکشنبه 1 فروردین 1389

cat - اتریش - وین
esfahan-nesfe jahan- سلام عزیز سال جدید رو بهت تبریک میگم و سال خوبی رو برات ارزو میکنم موفق باشی دوست عزیز
یکشنبه 1 فروردین 1389

martin moghaddam - المان - بن
گذاشتن قران در سفره هفت سین ربطی به نوروز باستانی پارسی ندارد بهتر است از کتابهای اصیل مانند شاهنامه مولوی حافظ...... استفاده بشه.
یکشنبه 1 فروردین 1389

baas - هلند - روتردام
از کی تا حالا قران با س شروع میشه . قران اضافه است .
یکشنبه 1 فروردین 1389

shahram khosh maram - ایران - تهران
من عید نوروز و سال نو را به همه ایرانیان و انها که نوروز را جشن میگیرند تبریک میگویم و امیدوارم کشورمان از خشکسالی و دروغ و جنگ نجات یابد ومصون ماند . ایرانیان در هر جا که هستند از نظر اخلاقی و علمی و اقتصادی موفق باشنذ. دموکراسی و همبستگی و احترام به عقاید یکدیگر بین مردم ما بیشتر شود و بتوانیم پندار نیک, گفتار نیک و کردار نیک را از حرف به عمل نشانیم.
یکشنبه 1 فروردین 1389

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
بانو شجاع - امارات - دبى. نترس بهت حمله نمیشه بالاخره مردم می فهمند که به تعداد آدم های دنیا ضریب های هوشی متغیر وجود دارد. قرار نیست همه افراد دارای ضریب هوشی استاندارد باشند. برخی هم مثل سرکار عالی در بازه ضرایب هوشی زیر صد قرار دارند.
یکشنبه 1 فروردین 1389

i.am.the.world - لوکزامبورک - اش
در طنز (فقط ایرانیها این همه دارند) نگارنده کامنتی نوشته که مورد نگاه و توجه tarrega دوست گرانقدری از ایران قرار گرفته. ایشان مینویسد: حزبی که مبنایش ایدئولوژیک نباشد; هیچ ازادی را نقض نمیکند!! بنده احتمال میدهم که ایشان قصد مزاح و سربسر گذاشتن ما را دارند وگرنه نام حزب بدون اساس یا منشور ایدئولوژیک نمیتواند وجود داشته باشد. و عزیزم: عضویت; ورود و تعهد دادن به هر حزب؛ دسته یا گروهی یعنی خداحافظ ازادی. نه؟ این بزرگوار مینویسد: به گمانم باید خیلی چیزها را برای شما تعریف کنند. قربانتان بروم: یکسالی هست که نگارنده در این سایت باهمه قلب فریاد میزند که نگذارید چیزی را برایتان تعریف کنند. چراغ راه خودتان باشید. انکس که برایتان چیزی را تعریف و خطکشی میکند؛ میشود اتوریتی؛ شما به او وجاهت میدهید؛ میشود روح الله؛ پاپ؛ پیشوا و شما را به تعظیم وادار میکند. اینها را مغزتان میبیند؟ چرا باید کسی چیزی را برای من و شما تعریف کند؟ مگر نمیتوانید خودتان چیزها را ببینید و بفهمید؟ چرا وقتی گرسنه هستید لازم نیست کسی به شما انرا بگوید؛ اما در فهمیدن زندگی به تعریف دیگران نیاز دارید؟...
یکشنبه 1 فروردین 1389

i.am.the.world - لوکزامبورک - اش
.. این گرانقدر در ادامه کامنتشان مینویسند: ناگفته نماند که با اکثر حرفهای شما موافقم. مشکل باز سر بیرون کرد. عزیز من; شما چرا با حرفهای من یا هرکس دیگری موافقی؟ بنده شاید کلاش و شارلاتان باشم؛ متوجه هستید؟ مغز ما ادمها به ریپ زدن افتاده از بسکه یا موافقیم یا مخالف. قربانتان بروم؛ مخالفت و موافقت ارزش یکسان دارند؛ ریشه هر دو در نوعی نگاه و باور خاص اب میخورد. مخالفت و موافقت با چیزی؛ کاملا بیمفهوم و بیمقدار هستند فهمیدن موضوع و دیدن مستقیم و بیطرف ان اهمیت دارد و نه موافقت و مخالفت . ایا با هم میبینیم؟ فهمیدن اهمیتی فوقالعاده دارد. پرداختن به باقی کلمات و تصوراتی که نوشته اید نه اهمیتی بسزا دارند و نه ارزش پرداختن و صرف انرژی. فقط اشاره میکنم: انکس که باتوم میخورد و انکس که باتوم میزند; هر دو در حال دفاع از باور و عقیده ایی هستند که در ان گیر افتاده اند. باتوم خور امروز ; میشود باتوم زن فردا. اینها جا عوض میکنند اما مشکل بر سر جای خودش میماند. اینطور نیست؟ شاد باشید.
یکشنبه 1 فروردین 1389

zahra03 - ایران - تهران
سلام دوستان خواهش دارم که من را راهنمایی کنید که چطور میتوانم یک کلیپ ویدیو به این سایت بفرستم برای سال نو ممنون میشم که من را راهنمایی کنید ...
یکشنبه 1 فروردین 1389

azar sydney - استرالیا - سیدنی
درود بر همهٔ هم وطنان عزیز در هر جای این کرهٔ خاکی که هستین، آقا تو رو به جان هر کی‌ که دوست دارین یک مقدار منطقی‌ فکر کنین، مگر این همان موسوی نیست که در دههٔ ۶۰ در طی‌ نخست وزیری ایشون هزاران نفر در زندانها ، خیابانها،و حتا نصف شب در خونه خودشون به خاک و خون کشیده شدند، دوستانی‌ که سننشون میرسه میدونند من چی‌ دارم میگم، پس داشتن فردأیی بهتر برای نسلمان پیروی از امثال این میر حسین‌ها نیست، سفرهٔ باستانی و زیبای هفت سینمان را آغشته به لکهٔ‌های ننگین و منحوس عرب تباران نکنیم . امید که سال ۸۹ سال موفقیت ،سلامتی و پایان رژیم اخونی باشد. هر روزتان نوروز نوروزتان پیروز.
یکشنبه 1 فروردین 1389

i.am.the.world - لوکزامبورک - اش
mashadi از منچستر: با ارادت و احترام; عزیزم در ان صفحه مغلطه کرده اید. بنده دو هفته پیش برای حمید تن تن عزیز نوشته بودم که اصلا نمیدانم ازادی چیست و چه کیفیتی دارد. در اصل نوع انسان نمیداند ازادی چیست. کسانی که انرا تعریف میکنند; از پشت دریچه ایدئولوژیک؛ مذهبی؛ فرهنگی و تربیتیشان انرا تعریف میکنند. ما میتوانیم بسادگی ببینیم که انسانها به حق انتخاب میگویند ازادی. متوجه هستید؟ انچه که در ایران؛ تبت؛ افریقا یا هر جای دیگر بر سرش جنجال و اشوب است؛ داشتن حق انتخاب است. پس ازادی نیست. عده ایی میخواهند قدرت را بگیرند و به عده دیگری بدهند؛ خوب؛ این یعنی ازادی؟!! بنده فقط میدانم که ازادی چه چیزی نیست؛ و شاید با رد کردن انچه که ازادی نیست؛ بتوانم بفهمم ازادی چیست. متوجه هستید؟ مثلا بنده نمیدانم مذهب چیست؛ این کلمه از religione یا relier گرفته شده که معنی اتصال و پیوستگی میدهد؛ اما انچه که از مذهبها میبینیم فقط جدایی و فاصله و نفاق است. پس این سیرکها مذهب نیستند و شاید با رد کردن انچه که مذهب نیست؛ بتوانیم بفهمیم که مذهب چیست. هین. شادباشید.
یکشنبه 1 فروردین 1389

amir_london - انگلپیس - لندن
توی سفره هفت سین که جای نخود لوبیا نیست شما هم شلوغش کردین
یکشنبه 1 فروردین 1389

black chador - امریکا - ولدن
واقعا عجیبه که مردم ایران از اشتباهات گذشته یاد نمیگیرن. هنوزاز دست دیکتاتوری علی چکه ای راحت نشدن دارن دیکتاتور بعدی را درست میکنند.
یکشنبه 1 فروردین 1389

pouriya - ایران - رودسر
من هرگز سفره هفت سین خود را با قران تازی آلوده نمیکنم.. نوروز بر همه ایرانیان واقعی فرخنده و خجسته باد.
یکشنبه 1 فروردین 1389

sanazsarmad - المان - مونیخ
دوست ندارم هفت سین رنگ کسی یا حزبی خاص را بگیره
یکشنبه 1 فروردین 1389

Mohsen1000 - المان - فرانکفورت
سال نو بر تمام ایرانیان ازادیخواه مبارک باد
یکشنبه 1 فروردین 1389

سنجاقک - انگلیس - ا...
باز دارید بت میسازید مثل اینکه ما آدم شدنی نیستم بسه دیگه تا کی این مردم بدبخت باید دنبال رو یک مشت فرصت طلب باشه
یکشنبه 1 فروردین 1389

azad-Gent - بلژیک - گنت
دوستانی که به موسوی وکروبی وغیره انتقاد میکنید شما بگید پس چه کسی رو به عنوان رهبرای جنبش سبز قبول دارید. ما ایرانیها یا یکی رو میکنیم خدا یا این که همش ازش انتقاد میکنیم. بیاید سعی کنیم راه وسط رو بریم. در حین اینکه از موسوی و کروبی حمایت میکنیم مواظب باشیم که خداشون نکنیم که دوباره اش همون اش و کاسه همون کاسه. به امید ازادی ایرانیان.
یکشنبه 1 فروردین 1389

Esfahan Nesfe Jahan - آلمان - برلین
تمنا می کنم هفت سین ایرانی را با بت و بت پرستی همراه نکنید . ما ایرانیها اهورامزدا داشتیم و داریم. دادار یکتا پیروزیتان بهره کناد. یاهو
یکشنبه 1 فروردین 1389

arash-s - انگلستان - لندن
حالم از این موسوی بهم خورد. نمی خوام در عید چهره زشت و اخوندیشو ببینم. مخصوصا روی سفر
یکشنبه 1 فروردین 1389

payam armani - انگلیس - منچستر
فردا هم عکس موسوی میره توی ماه.بس کنید .
یکشنبه 1 فروردین 1389

payam armani - انگلیس - منچستر
بیشتر مثل امام زاده است تا هفت سین.
یکشنبه 1 فروردین 1389

Esfahan Nesfe Jahan - آلمان - برلین
cat - اتریش - وین .... مرسی مرسی متقابلا برای تو هم.
یکشنبه 1 فروردین 1389

homa-ir - المان - هامبورک
تقدیم به یاران ایرانم : ویدیوی جدید ازخانم حمیرا " تبریک نوروز " Homeyra,Tabrike norouz
دوشنبه 2 فروردین 1389

Grappa - المان - برمن
سلام.سال نو بر همگیتون مبارک.
دوشنبه 2 فروردین 1389

Pezhman - اتریش - وین
اگر اهریمن میخواست, بر تخت خدایی تکیه بزند.با چه نامی و دستورهایش در جه کتابی می بود.گوشه ای ازآن دستورها..(نیمه دانستن زن در ارث,جان,ازدواج,حق,فرزند,ووووو..) اما مردان (چهار زن همزمان,حق کتک زدن,وداشتن دوبرابر حق درزندگی.ووو...)دزدی و غارت,آدمکشی ووو...به اسم. غنیمت وجهاد.ودست آخر دروغ و تقیه و اعتقاد به خرافات امام زمان وچاه ویل و جمکران.پرسشم از ایرانیان آزاده این است,جای این کتاب کجاست ؟ بیآییم و قرآن فارسی(شاهنامه) را برسرسفره دلمان بگذاریم .به امید چیرگی روشنایی بر ظلمات.
دوشنبه 2 فروردین 1389

bluestar - ایران - تهران
باز حسادتها شروع شد. داخل ایران یک ملت بیشمار سبز یکدست داریم. ولی با احترام به اکثریت ایرانیان خارج کشور تعداد معدودی فقط بلدند از همه ایرادهای بنی اسراییلی بگیرند و با اینکه میدانند چه نمیخواهند هنوز نمیدانند چه میخواهند. تنها اشتراکشان مخالفت با جمهوری اسلامی است.
دوشنبه 2 فروردین 1389

Baran- - نروز - اسلو
فرا رسیدن نوروز باستانی یاداور شکوه ایران و یگانه یادگار جمشید جم بر همه ایرانیان پاک پندار,راست گفتار ونیک کردار خجسته باد**'ایا جایز است که عکس نخست وزیر کشتارهای دهه60 در سفره هفتسین جمشیدی قرار گیرد????????????
دوشنبه 2 فروردین 1389

hamidTANTAN - اتریش - وین
i.am.the.world - لوکزامبورک - اش درود بر شما اش جان عزیز.( بنده دو هفته پیش برای حمید تن تن عزیز نوشته بودم که اصلا نمیدانم ازادی چیست و چه کیفیتی دارد.)جواب شما دوست ارجمندم :اعلامیه حقوق بشر و شهروندان ماده 2: این حقوق، (حقوق طبیعی و غیرقابل اعطا) عبارتند از: برابری، آزادی، امنیت، مالکیت.(آزدای چیست؟ ‏)ماده 6: آزادی قدرتی است که به بشر تعلق دارد برای این‌که هر کاری را که به حقوق دیگران آسیب ‏نرساند، انجام دهد .محدودیت‌هایی که ‏هر فرد می‌تواند بدون آسیب رساندن به دیگران حرکت کند را قانون تعیین می‌کند، همان‌طور که مرز بین دو ‏مزرعه با یک چوب تعیین می‌شود. من خواهان چنین ازادی هستم .شما در لوکزامبورک زندگی میکنید.ایا احساسی نسبت به این مسئله ندارید? ایا درک. نکردید که مابین کشور ایران و لوکزامبورک صرفه نظر از اقتصاد. مردم در ازادی کامل در پناه قانون با ارامش زندگی میکنند. اش جان خواهش میکنم. که من را از خودت نا امید نکن. شاد و پیروز و همیشه (امید وار) باشی.
دوشنبه 2 فروردین 1389

mahboobeh - بلژیک - بروکسل
سال نو را به همه دوستان عزیزم تبریک میگویم. نوروزتان پیروز هر روزتان نوروز
دوشنبه 2 فروردین 1389

خورشید خانم - امارات - دبی
دلیل موفق نبودن ما اینه که ما ایرانیا هیچ وقت یاد نگرفتیم با هم متحد باشیم ، هر کس ساز خودشو میزنه...یه عده از دوستان هم که فقط بلدن ایراد بگیرن مثل " payam armani - انگلیس - منچستر . بیشتر مثل امام زاده است تا هفت سین. . baas - هلند - روتردام . از کی تا حالا قران با س شروع میشه . قران اضافه است . " و چند تای دیگه . عزیز من چه بخوای چه نخوای ایرانیا 1400 ساله که مسلمونن .بابا به این فکر کنید که با وجود اینکه آقای رهبر و جمهوری اسلامی، 30 ساله که آیین های ملی ما رو نفی میکنن ، ولی سفره هفت سین هنوز زنده است ، چهاشنبه سوری هنوز پابرجاست .به این فکر کنید که شعله جنبش سبز هنوز خاموش نشده .دست بردارید از مرده باد و زنده باد وگرنه هیچ فرقی با جمهوری اسلامی ندارید . به هر حال سفره های زیبایی بودند یا لااقل بگم عقیده و آرمانی که باعث شد این سفره ها گسترده بشه زیبا تر بود. .
دوشنبه 2 فروردین 1389

خورشید خانم - امارات - دبی
bluestar - ایران - تهران. باهات موافقم . آخه وقتی سفره ی جنبش سبزه ، آبی و قرمز و بنفش که نمی اندازنش IQ . چیه سفره استقلال پرس پلیسه ؟؟؟
دوشنبه 2 فروردین 1389

خورشید خانم - امارات - دبی
بانو شجاع - امارات - دبی-- سلام همشهری . lol عزیز جان دانشمندا جدیدا به این نتیجه رسیدن که نگاه کردن به عکس احمدی نژاد باعث عوارضی از قبیل : " سکته قلبی . آلزایمر زودرس - تهوع شدید - پبو ست - نفخ -آنفلانزای خوکی- ایدز - سرطان استخوان دنده شماره 3 سمت چپ قفسه سینه - بی خوابی - همچنین باعث وحشت کودکان به جای استفاده از ننه سرمای بدبخت وبیچاره که غلط بکنه به وحشتناکی احمدی نژاد باشه و همچنین دیدن کابوس در صورت این که بر فرض محال خوابت ببره
دوشنبه 2 فروردین 1389

hamidTANTAN - اتریش - وین
bluestar - ایران - تهران عید را پیش از پیش ، پیش تر از پیش ،پیچ در پیچ ،قبل از پیچ ، پیچیده تر از پیش ،همرا با پیچ ، سر پیچ نپیج, و پیچو و واپیچو بهت تبریک میگم .در جواب شما که نوشته بودید که.!( با اینکه میدانند چه نمیخواهند هنوز نمیدانند چه میخواهند. تنها اشتراکشان مخالفت با جمهوری اسلامی است )ببین بلو جان:ما میدانیم که چه میخواهیم.و این را هم خوب میدانیم که تو چه میخواهی. خودت را به(سانسور) نزن.تو میگی جمهوری مافیای اسلامی باشد ولی باید اصلاحاتی در ان صورت بگیرد. ما هم میگیم. که این رژیم بخاطر کارنامه کثیف 31 ساله اش باید که کنار گذاشته شود. اصلا من از شما یک سوال دارم.شما فکر میکنید که اگر رفراندومی صورت بگیردچند درصد مردم ایران به وجود منفور جمهوری اسلامی بلی خواهند گفت? وجدان داشته باش و واقعیت را بگو.
دوشنبه 2 فروردین 1389

dara20 - ایران - تهران
bluestar - ایران - تهران. باز هم تو حرف زدی!!!! تو برو دعای کمیل و نماز وحشت بخون واسه اخرتت خوبه. کسی که از مزدوران سپاه دفاع کند و خودشو سبز بداند بی شک دچار کور رنگی مزمن است و سیاهی مطلق خویش را نمی بیند. چرا فقط مغلطه میکنی? تو خودت و این اسلام متعفن عربیت را باش و زحمت یگران مدار. ابرو داشتن شخصی و اکتسابی است نه چلاقعلی وار گدائی کردن. ابروی خودت را بیش از این با مهمل گوئی از بین نبر.
دوشنبه 2 فروردین 1389

viva_persia - سوئد - استکهلم
عجب گیری کردیم با این سیاست های انگلستان .فقط مواظب باشید که دوباره انگلستان با میر حسین و مجاهدین خلق و کمونیست ها خرتون نکنن
دوشنبه 2 فروردین 1389

viva_persia - سوئد - استکهلم
قرآن با موسوی در هفت سین اضافه ست ایرانی ها حواستون به بی بی سی پرشین و وی او ای باشه که دوباره گولمون نزنن
دوشنبه 2 فروردین 1389

بانو شجاع - امارات - دبی
سلام خورشید خانم خوبى عزیزم از آشناى با شما خوشحالم :)
دوشنبه 2 فروردین 1389

nikiniki12 - المان - المان
چه باسلیقه وزیبا!!!!
دوشنبه 2 فروردین 1389

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.