کتک زدن شوهر برای دریافت مهریه

کتک زدن شوهر برای دریافت مهریه

زنی که در جریان اختلاف‌های خانوادگی با شوهرش، وقتی فهمید او حاضر به جدایی نیست و مهریه‌اش را نمی‌پردازد ، به دفعات او را مورد ضرب و شتم قرار داد.

به گزارش «جام‌جم»، هفته گذشته ساکنان مجتمعی در شمال غرب تهران با شنیدن صدای ناله و فریادهای کمک‌خواهی یکی از همسایه‌ها از خانه‌هایشان بیرون آمدند.

آنها در کمال تعجب مشاهده کردند یکی از همسایه‌ها که زن جوانی است، با جارو و دمپایی به جان شوهرش افتاده و او را بشدت کتک می‌زند و مرد جوان نیز در حال التماس کردن به اوست. همسایه‌ها با دیدن این صحنه، مرد صاحبخانه را از زیر دست زنش بیرون کشیدند و به همسرش اعتراض کردند. زن جوان که بشدت عصبانی شد، بار دیگر با برداشتن چوبدستی از داخل یکی از اتاق‌های خانه، به سوی شوهرش و همسایه‌ها حمله‌ور شد.

فرار زن خشمگین

در همین موقع، یکی از همسایه‌ها با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 تهران تماس گرفت و از حمله زن خشمگین به سوی ساکنان مجتمع خبر داد.

زن خشمگین وقتی فهمید همسایه‌ها با پلیس تماس گرفته و تقاضای کمک کرده‌اند، با تهدید به قتل شوهرش، محل را ترک کرد.

دقایقی بعد وقتی ماموران به محل حادثه رسیدند، معلوم شد که زن خشمگین آن محل را ترک کرده و شوهرش که بشدت کتک خورده بود، به خانه یکی از همسایه‌ها انتقال یافته است.

بنابراین، ‌مرد همسایه برای درمان به بیمارستان انتقال یافت و چند روز بعد، به مرکز پلیس تهران مراجعه و از همسرش شکایت کرد.

شکایت شوهر از همسر جوان

این مرد در اظهاراتش به پلیس گفت: چندی پیش به دنبال اختلاف‌هایی که با همسرم پیدا کردم، او تصمیم به جدایی گرفت ولی من خواهان این جدایی نبودم، اما او از وقتی که فهمیده من حاضر به پرداخت مهریه‌اش و جدایی از او نیستم، بنای ناسازگاری گذاشته و به دفعات مرا کتک زده است؛ به گونه‌ای که آخرین بار به کمک همسایه‌ها نجات یافتم.

با شکایت این مرد و تشکیل پرونده قضایی در این خصوص، همسر وی تحت تعقیب قرار گرفت و پس از دستگیری به مرکز پلیس منتقل شد.

انتقام‌گیری

زن جوان - متهم -در اظهاراتش به پلیس گفت: 3 سال قبل ازدواج کردم. چندی پیش، او به بهانه اضافه‌کاری و ماندن در محل کارش با دوستانش به گردش و تفریح می‌رفت و نیمه شب به خانه بازمی‌گشت و هر شب با دروغی جدید، دیر آمدن خود را توجیه می‌کرد و بنای ناسازگاری را می‌گذاشت.

متهم ادامه داد: شوهرم پس از مشاجره، به بهانه قهر خانه را یک هفته ترک می‌کرد و به خانه پدری‌اش می‌رفت و من هر بار برای حفظ کانون خانوادگی، از او عذرخواهی می‌کردم تا او به خانه بازگردد.

وی تصریح کرد: وقتی رفتارهای نامناسب شوهرم همچنان ادامه یافت، تصمیم گرفتم با دادخواست طلاق در دادگاه، او را مجبور کنم که اخلاق و رفتارش را تغییر دهد اما چون بی‌فایده بود و او به شرط گذشت از مهریه و حق و حقوق قانونی‌ام، تقاضای طلاقم را می‌پذیرفت، تصمیم گرفتم او را تنبیه کنم. به همین دلیل، هر بار به خاطر ناملایمات و بدرفتاری‌هایش، او را کتک می‌زدم.

زن متهم گفت: هر بار که شوهرم مرا اذیت می‌کرد، با چوبدستی، جارو و دمپایی به جان او می‌افتادم و کتکش می‌زدم تا او با تغییر رفتار گذشته به زندگی بازگردد که آخرین بار همسایه‌ها به داد او رسیدند و او از کتک خوردن نجات یافت.

بنا بر این گزارش، بازپرس مومنی، رئیس شعبه هفتم دادسرای ناحیه 2 تهران برای زن جوان قرار قانونی صادر کرد و تحقیقات از وی ادامه دارد.

daniall - فرانسه - نانت
عجب ادمی بوده شوهر خوب تو که میدونستی کتک میخوری الواتی کردنت چی بوده دیگه.حالا زورت نمیرسید از خودت دفاع کنی خبر مرگت فرار میکردی ابروی هر چی مرد بردی ننت تو رو باید شوهرت میداد ادم 4 تا از این داستانها بخونه مجبور میشه بره فرم درخواست ازدواجشو پس بگیره همین داستانهارو تعریف میکنید که همه پسرا بدون زن موندن دیگه.
چهار‌شنبه 12 اسفند 1388

yam yam - اتریش - وین
دوره اخرالزمون شده. اوا خاک عالم.
چهار‌شنبه 12 اسفند 1388

Yase-banafsh - سوئد - گوتنبرگ
مرده واقعا زورش نمیرسیده از خودش دفاع کنه?!! مگه میشه....!!
چهار‌شنبه 12 اسفند 1388

negar66 - نروژ - اسلو
چه با حال ههههههه
چهار‌شنبه 12 اسفند 1388

piruzi - نروژ - فردریکستاد
عاقبت ازدواج با فاطی کوماندوی سیبیلو .. xD
چهار‌شنبه 12 اسفند 1388

mehr47 - ایران - تهران
من این زن رو میشناسم . اسمش فاطمه رجبی معروف فاطمه کماندو هست. بابا لات محلشونه. گردن کلفتی واسه خودش
چهار‌شنبه 12 اسفند 1388

pejman-khafan - کانادا - تورنتو
دمش گرم شوهره حقش بوده
چهار‌شنبه 12 اسفند 1388

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
خواهان جدایی از همچین زنی نیستی ؟ پس حقته با جارو کتک بخوری
چهار‌شنبه 12 اسفند 1388

pariha - کویت - کویت
ههههههههههههههههههههه شیـــــــــر !!!!!به این میگن زن - ولی جدا از چه نوعی این زنه ؟؟؟؟؟؟؟
چهار‌شنبه 12 اسفند 1388

poriyaye_vali - قطر - دوحه
مردی که از دست زنش کتک بخوره دیگه مرد نیست...
چهار‌شنبه 12 اسفند 1388

dannni - سوئد - استکهلم
چه حالی میده یک پسر از دختر کتک بخوره حاظرم روزی 10 مرتبه از دختر خوشکلا کتک بخورم اونهم تو یک باغ بزرگ دنبالم کنه تا بتونه .. منو خوب بزنه
چهار‌شنبه 12 اسفند 1388

bitajoon - انگلیس - لندن
دنی باز رمانتیک شدی.مرده میخواسته هر غلطی دلش خواست بکنه زنشو هم داشته باشه......دمش گرم خانومه حد اقل وقتی فهمیده این مرد زندگی نیست تصمیم گرفته دنبال زندگی خودش بره.
چهار‌شنبه 12 اسفند 1388

parssa - هلند - امستردام
بزن بزن که داری خوب میزنی.............
چهار‌شنبه 12 اسفند 1388

khan.dadashh - ایران - سمنان
باز داستان خیالی گذاشتین؟ زررررررشک
چهار‌شنبه 12 اسفند 1388

amir19 - هلند - دنهاخ یا لاهه
من نفهمیدم عاقبت مردهای که با زن های ایرانی در نروژ ( فاطمه کماندوهای در اسلو ) چه خواهد شد خدا به این مردان هم صبر عنایت بفرمایید من وقتی چند تا ازدواج بیچاره دوستانم را بعد از چند وقت دیدم به همه چیز شک کردم اجاب مردکشونه در نروژ موفق باشید و چه زن سالاریهه
چهار‌شنبه 12 اسفند 1388

pariha - کویت - کویت
dannni - سوئد - استکهلم - آرزو بر جوانان عیب نیست - ای زن ذلیل شاید هم دوست دختر ذلیل99 % همین هستند ولی نه به این شدت ودرجه - برات دعا میکنم دنی جون شب عیدی گیر یکشون بیفتی اینقدر کتک بخوری که به گربه بگی ابوالقاسم .امین
چهار‌شنبه 12 اسفند 1388

Yase-banafsh - سوئد - گوتنبرگ
dannni - سوئد - استکهلم . خدا قسمتت کنه ایشالا!
چهار‌شنبه 12 اسفند 1388

bita tehrani - کانادا - ونکوور
مرد ایرونی?????? کتک بخوره?????????اونهم از زنش????????!!!!!!!!!!!!!!. اونهم توی مملکت گل و بلبل!!!!!!!!مشکوک میزنه.راست یا دروغش رو نمی دونم.ولی خداییش مرد قهرو خیلی ضایع ست.مرد هم مردهای قدیم
چهار‌شنبه 12 اسفند 1388

varamche2 - ایران - شیراز
daniall - فرانسه - نانت . دمت گرم.من هم باهات موافقم
پنج‌شنبه 13 اسفند 1388

kamia1 - المان - کلن
هههههههههههههههههههههههههههههه ائ خدا مردم از خنده
پنج‌شنبه 13 اسفند 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
poriyaye_vali - قطر - دوحه. زنی هم که کتک بخورد و بماند زن نیست..منتها در کشورهای کوفتی اسلامی زن بینوا راه بجائی ندارد.
پنج‌شنبه 13 اسفند 1388

UniQue_persian - انگلیس - منچستر
مرد سربه هوا رو همینطوری باید ادب کرد.
پنج‌شنبه 13 اسفند 1388

poriyaye_vali - قطر - دوحه
ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو ...منظورمو شاید درست نفهمیدی..ولی موافقم با نظر شما ..زنی که کتک بخوره وبمونه هم دیگه زن نیست
جمعه 14 اسفند 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.