تصاویر ماهواره ای گوگل از میدان آزادی ده دقیقه قبل از سخنرانی احمدی نژاد : وقتی گوگل به پشتیبانی ملت توی دهن دولت میزند

تصاویر ماهواره ای گوگل از میدان آزادی ده دقیقه قبل از سخنرانی احمدی نژاد : وقتی گوگل به پشتیبانی ملت توی دهن دولت میزند

وبلاگ ارتش سبز می نویسد:

خبرگزاری فارس ارگان رسمی لجن پراکنی دولت کودتا، 22 بهمن 1388 را این چنین گزارش می دهد: با حضور 50 میلیون نفری مردم در تهران، مراکز استان ها، شهرستان ها و روستاها، حضور مردم در راهپیمایی امروز از میزان مشارکت در انتخابات فراتر رفت!

 سپس گوگل به پشتیبانی از ملت ایران توی دهن این دولت کودتا می زند!!!!

https://google-latlong.blogspot.com/2010/02/view-into-tehran.html

وبلاگ رسمی گوگل اعلام می کند ماهواره IKONOS گوگل تصویر ماهواره ای خود از میدان آزادی را 22 بهمن 1388 در ساعت 10:47 دقیقه صبح به وقت محلی ایران (درست 10 دقیقه قبل از آغاز سخنرانی احمدی نژاد در میدان) به روز کرده است و نمایی از حضور 5 میلیونی مردم تهران در حمایت از حکومت را که خبرگزاری فارس خبر آن را داده بود را اینگونه به رخ جهانیان می کشد که: جمعیت تظاهرکنندگان در خیابانهای اطراف میدان آزادی مانده اند و وسط میدان که حصارکشی شده تا کسی جز مزدوران دولت کودتا به داخل آن پا نگذارند خالی مانده است.

A view into Tehran
Today marks the 31st anniversary of the Islamic Revolution in Iran, and with it a new round of demonstrations has presumably arisen. With tight controls of media and Internet access, it's very hard for those outside of Iran to get a clear picture of what's going on on the streets of Tehran and around the country
Thanks to our partners at GeoEye, we're able to share with you one independent view: from 423 miles in space, via the IKONOS satellite
The road in the heart of the image is Azadi Road in the heart of Tehran. It was taken at 10:47 AM local time on February 11, and shows huge throngs in the streets

با این حساب خاک بر سر دولتی که به قول خبرگزاری اش 5 میلیون نفر از طرفدارانش به خیابان آمده ولی آنها را به داخل میدان آزادی راه نداده و پشت در نگه داشت!!!


- تصویر ماهواره ای گوگل از میدان آزادی در 22 بهمن 1388 ساعت 10:47 صبح با کیفیت بالا:

 در تصویر بالا کاملا مشخص است که سمت غرب میدان (جلوی جایگاه) خالیست و جمعیت ورودی به میدان آزادی به سمت دیگری هدایت می شوند تا شعارهای آنان شنیده نشود.

- دیدن تصویر ماهواره ای از نحوه استقرار اتوبوسهای مجانی که از وعده های خمینی به ملت در بهمن 1357 بود نیز خالی از لطف نیست!:
برای دیدن تصاویر در سایز واقعی بر روی آنهاکلیک کنید

- فایل KML برای دیدن تصویر میدان و خیابان آزادی در روز 22 بهمن. برای بازکردن این فایل باید برنامه Google Earth را نصب کرده باشید.

- این ویدئو هم که از لحظه سخنرانی ا.ن در میدان آزادی گرفته شده است نیز به وضوح خالی بودن این میدان و جلوگیری از حضور سبزها در آن را از ترس شعار دادن علیه سردسته کودتاچیان نشان می دهد:

نتیجه اخلاقی:

در عصر تکنولوژی ارتباطات و ماهواره و موبایل و اینترنت و کامپیوتر و ... مبادا به سرتان بزند که هوس کودتا کردن بکنید و دیگر اینکه هیچگاه دروغ، آن هم از نوع دروغ شاخدار نگویید!

sara_hakha - سوئد - استکهلم
تکنولوژی مثل اسب تروی رژیم رو از داخل منهدم خواهد کرد.به امید داشتن ایرانی ازاد و یکپارچه
جمعه 23 بهمن 1388

niyaz - انگلیس - لندن
ایول لووووول
جمعه 23 بهمن 1388

malmsteen - اکراین - کیف
ای ول...خالی بود...
جمعه 23 بهمن 1388

ezatdf - ایران - تهران
لطفا یک راهی پیشنهاد کنید از "گوگل گرین" تشکر کنیم
جمعه 23 بهمن 1388

sam666 - انگلستان - لندن
50 میلیون نفری مردم در تهران .یعنی چی .زنده باد گوگل
جمعه 23 بهمن 1388

esteghlali - انگلستان - لندن
توجه توجه !!!! امروز جمعه در مرکز اسلامی لندن عوامل حکومت مهمانی دارن. به همین جهت تظاهرات بزرگی روبروی مرکزاسلامی لندن از ساعت 5 تا 7 تشکیل می شود.
جمعه 23 بهمن 1388

aghle kol - ایران - تهران
وقتی که همه ادعا میکنند دکترا دارند و همه نابغه و نخبه اند خب معلوم است 50هزارتا را50 میلیون می گویند. در این مملکت اصلا منگل وجود ندارد. همه نخبه اند. عجب . ببین کار دنیا را که یک مشت ساندیس خور صاحب مملکت شده اند. استادان دانشگاه در زندان و ارازلان ساندیس خور در راس مملکت. فقط عجب . حیرانم. و مانده ام که چه بگویم. حیف و صد حیف.
جمعه 23 بهمن 1388

behrouz@iruk - ایران - تهران
این ها که رسانه های دولتی رو دارن و این همه تبلیغ کردن این قدر بودن. اگر ما هم تو اطلاع رسانی و بیان عقایدمون آزاد بودیم بهشون نشون می دادیم حماسه یعنی چی. هر چند تا الان هم نشونشون دادیم.
جمعه 23 بهمن 1388

mahdi2002ir - ایران - پایتخت
ههههههههه. سلام به همه. آخه ا.ن چیه که کله پاچش چی باشه. ما که یه کتکی خوردیم که تا حالا نخورده بودیم. شوهر خاله ما هم چشمش رو زدن ترکوندن البته نه با این شدت (با یه چیزی شبیه به توپ های پینت بال به طرفش شلیک کرده بودن خورد به چشمش ). اونو که دیدم کلی به خودم امید وار شدم. بچه هایی که طرف متروی صادقیه بودن اگه فیلم دارید بزارید موبایل من بدبخت رو گرفتن حالا باید بریم خِر کی رو بگیریم؟؟؟. من نمیدونم آخه این شاه چش بود که پدر مادرای ما گول این آخوندار رو خوردن رفتن حکومت رو عوض کردن. هر چی آتیشه زیر سر این آخوندای نکبته
جمعه 23 بهمن 1388

vahid.sharifi - کانادا - ونکوور
درود بر سلطنت ایران و نظام پادشاهی ایران. جمهوری چه در آمریکا و چه در ایران ثابت کرده است که نظام هرکی هرکی و مخرب کشور است!
جمعه 23 بهمن 1388

(_JuSt MujiZ_) - پاکستان - لاهور
همین دیگه.
جمعه 23 بهمن 1388

mohsen_raja - ایران - تهران
از چند روز قبل از 22بهمن دلشوره عجیبی داشتم از اتفاق دیروز، از مصادره حضورمان به نفع انها می ترسیدم، دیروز روز شکست ما نبود ولی برای رژیم یک موفقیت بود چراکه بعد از هشت ماه با توهم پیروزی، شب را راحت خوابیدند؛ دیروز ما باز هم بیشمار بودیم ولی کاری از ما ساخته بود چون با یک برنامه ریزی از روز بعد از «راهپیمایی روز قدس» طرف بودیم، چون با یک تدارکات وسیع دولتی، با یک فراخوان عظیم مزدوران حکومت و با یک سری اجیر شده وحشی طرف بودیم. دیروز با اینکه خیلی دلم میخواست یه جا بنشینم و گریه کنم با اینکه بعد از هشت ماه احساس سرخوردگی و یاس داشتم ولی امروز؛ قویتر و محکمتر از همیشه، امیدوارتر از قبل میگویم که از حق خودم کوتاه نمی ایم وتا سرنگونی کامل نظام جمهوری اسلامی ارام نخواهم گرفت. من افتخار میکنم به هموطنانی که علی رغم این همه تهدید باز هم امدند، به انهایی که ایران نیستند ولی دغدغه وطن دارند و بقول حافظ؛ «هزار دشمنم ار میکنند قصد هلاک/ گرم تو دوستی از دشمنان ندارم باک»
جمعه 23 بهمن 1388

DADA-S - هلند - آمستردام
جالب بود ، آخوند جماعت دروغ نگه روزگارش نمی‌گذره . جالب بود که مدیر عامل لنگی‌ها هم اون جا بود زیر سایه ضایع نژاد ، لنگی‌ها برن افتخار کنن.
جمعه 23 بهمن 1388

aria-aria-nl - هلند - روتردام
در اخر نتیجه اخلاقی اینکه خاک بر سر رژیم که ابروش رفت.هاهاهاها
جمعه 23 بهمن 1388

bigbizdaret - ایتالیا - فلورانس
قیافه هاشونو..یه مشت عمله که انگار رفتن پیک نیک.....کسی اصلا به زرای ا.ن گوش نمیده...
جمعه 23 بهمن 1388

MA HASTIM - المان - فرانکفورت
ما بودیم و هستیم و خواهیم بود...ما هستیم..ما هستیم..ما هستیم..
جمعه 23 بهمن 1388

reza paris - ایران - تهران
تظاهرات بعدی میلاد حضرت مهدی هست ??
جمعه 23 بهمن 1388

amoo uk - انگلستان - لیدز
در هر صورت کسی که خارج از ایران است شاید از واقعیت این حکومت غیر متعارف اطلاع داشته باشد اما نصف مردم ایران تحت تاثیر دروغها و فشارهایه جلادان هستند و از واقعیت خبر ندارند .
جمعه 23 بهمن 1388

munich - آلمان - مونیخ
خوب این که معلومه ماله زمانی که مراسم تموم شده. چرا اکاذیب تحوبل مردم میدید؟
جمعه 23 بهمن 1388

nokhod har ash - نگلیس - لندن
عکس ساندیسهاش کو
جمعه 23 بهمن 1388

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
این حزب اللهی های کودن و کوته فکر هنوز می اندیشند دوران قاجار است که مردم بیسواد بوده و امکانات خبر رسانی مانند امروز پیشرفت نکرده بودو هر دروغی میخواستند میبافتند و واقعیتها را وارونه جلوه میداند و کسی نمیفهمید.
جمعه 23 بهمن 1388

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
https://www.tazahorat.fi/comment.php?comment.news.11. عکس و ویدئو تظاهرات ایرانیان مقیم فنلاند در روز ۲۲ بهمن .
جمعه 23 بهمن 1388

mehrnoosh - ایران - اهواز
اینا خبرنگارارو راه ندن سبزهارو راه ندن با ماهواره چه میکنن؟ گندشون روشد حسابی...
جمعه 23 بهمن 1388

1مهندس - ایران - شیراز
اولا با تشکر از مسولین این سایت خبری که نظرات اینجانب را منتشر میکنند....دوما باید بگویم که جمعیت زیاد بوده و باعث ناامیدی غرب و امریکا و دشمنان داخلی شده....حقیقت رو دیدن و حس کردن چشم بصیرت لازم نداره .....منم 1 فرد معمولی هستم و کاری با سیاست ندارم ولی باید واقع بین بود.....با تشکر از شما دوستان
جمعه 23 بهمن 1388

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
با این همه برنامه ریزی و ساندیس پخش کردن همین تعداد بودند؟!!! آخ که چقدر اینها ذلیل و بد بخت شده اند!!! پیروز باد جنبش میلیونی آزادیخواهان ایران. مرگ بر رژیم جنایتکار و فاسد ولی وقیح
جمعه 23 بهمن 1388

black chador - امریکا - ولدن
اینترنت همون خدا هست دیگه. مچ دروغگو رو باز میکنه.
جمعه 23 بهمن 1388

maryam-germany-71 - المان - برلین
ببخشید اینها اومده بودن 13 به در یا اومده بودن سخنرانی گوش بدن اون داره اونور واسه خودش عرعر می کنه اینها خوابیدن تو چمن خاک تو سرت که ساندیستو هم می خورن ادم هم حسابت نمی کنن
جمعه 23 بهمن 1388

fadayeiran - امریکا - امریکا
خاک بر سر این دولت ساندیسی که با وجود کیک و ساندیس اینقدر طرف دار دارد ولی ما هستیم وما در همه جای دنیا بیشماریم
جمعه 23 بهمن 1388

Masoud271 - امریکا - لوس انجلس
دوستان گرامی همه ما ها ذات این الکی مذهبی را میدانستم.اساس حکومت مذهب شیعه بر تقیه یعنی دروغ مصلحت امیز بنا شده است.از امام زمانش گرفته تا پیامبرش همین بوده است.حالا چه انتظاری از اخوند نکبت داریم . دیگر ابروئی برایشان نمانده. لوس انجلس
جمعه 23 بهمن 1388

iraneaziz - آلمان - فرانکفورت
munich - آلمان - مونیخ. ۲ خط انگلیسی میتونی‌ بخونی؟! ساعت ۱۰:۴۷ عکسها گرفته شده. یعنی‌ همون موقع یکه عنترینژاد می‌خواست زر زر بزنه!!
جمعه 23 بهمن 1388

mah1 - ایران - تهران
اینا اینقدر پررو هستن که حتما میگن اینجا ایران نیست!
جمعه 23 بهمن 1388

Bare hasti - المان - هامبورگ
mohsen_raj a - ایران - تهران...دوست عزیز کامنتت خیلی زیبا و اثرگذار بود,از داشتن چنین هموطن اگاهی که برای رسیدن به هدف, مصمم و پایدار ایستاده افتخار میکنم ...امید این رادارم که کشور عزیزمان هر چه زودتر از دست این مزدوران رهایی پیدا کند ..زنده باد ایران و ایرانی ازادیخواه ....
جمعه 23 بهمن 1388

baran shomal - نروژ - اسلو
درود بر گوگله
جمعه 23 بهمن 1388

Soli14 - ســوئــد - استــکهــلم
آدمهای احمق همیشه دیگران راهم چون خود فکرمیکننددنیا غریبیست . واقعآ . خــــداگــربخواهــد کــه کـاری کنــد . سرســوزانی رامنــاری کنــد . خــری از طــویــله بــرون آورد . بـه مـلــت سیــاســت مــداری کنـــد . حکایت امروز حضرات است .
جمعه 23 بهمن 1388

fadayeiran - -
سایت جرس ، تحول سبز و کلمه هک شدند. آدرسهای جدید سایتها
از خوانندگان جرس درخواست می شود برای دریافت اخبار جرس به آدرس های زیر مراجعه کنند. . https://www.rahesabz.info
https://www.rahesabz.org
جمعه 23 بهمن 1388

جنبش سبز مردم ایران - ایران - تهران
munich - آلمان - مونیخ . یعنی تا به این حد ..تشریف دارید؟ اولا درست بخوان نوشته 10 دقیقه قبل از سخنرانی احمدی نژاد. دوم اینکه در پایان سخنرانی جمعیت برعکس حرکت می کنند این را هر بچه ای می فهمد. اگر چشمت را که بسته ای باز کنی متوجه میشوی که حرکت به سوی میدان است و نه برعکس. جمعیت اندکی هم گرد جایگاه هستند. برو که یا جیره خوار هستی و یا ابله.
جمعه 23 بهمن 1388

majidm4 - ایران - تهران
آخر جگر خنک میشه وقتی ملت جوابتونو میده هی پول خرج کنید که بیان بیرون و به حرف شما کنن چرا شما آدم نمیشید چرا خودتون رو به ندونم کاری میزنید و دیگه تو کشور به جایی نرسیده از دوستان در کشورهای دیگه دعوت می کنید سیل که اومد عرض اندام قطره چه سود؟ مثلا ادعای سواد می کنید وبیسوادید و حرف مردم رو نمی فهمید البته حق دارید چون در آغوش اونا هستید و پول حروم شکم های شما رو پر کرده . ایران من زنده باشی و پاینده و سربلند کاش بودم مثل ملتم همراهی میکردم ولی چه حیف که باید غربت را برای اعتلای علم و آگاهی در کشور دیگر پذیرفت
جمعه 23 بهمن 1388

iraneaziz - آلمان - فرانکفورت
جنبش سبز مردم ایران - ایران - تهران. درود به شرفت و تیز هوشیت!
جمعه 23 بهمن 1388

sawalana - آلمان - برلین
. munich - آلمان - مونیخ. خوب این که معلومه ماله زمانی که مراسم تموم شده. چرا اکاذیب تحوبل مردم میدید؟(تواونجابودی؟راستی برای توهم ازساندیس وآش نذری سفارت فرستادن ؟ولی اربابت ا.ن معنی ک...پررورو خوب به دنیا فهماند همین روزا اون رهبرچلاقت روهم بدرک میفرستیم.)
جمعه 23 بهمن 1388

homa-ir - المان - هامبورک
mohsen-raja-ایران-تهران : هم میهن عزیزم - درود به شرف وغیرتت وایستادگی ات درمقابل این ضحاکان ودژخیمان تاریخ میهنمان . منکه 27 سال درغربت ایستاده ام وخواهم ایستاد . تازه شروع کارست . این را بدان عوامل رژیم درالمان بخصوص هامبورگ خیلی خیلی زیادندو خیلی ازاپوزیسیون های فعال را رخنه وازهم پاشاندند . بخصوص بعدازتظاهرات 6000 هزارنفری در2003 /07/23 برای 18 تیر - این رابدان منهم مثل خودت تاسرنگونی کل نظام تاخرایستاده ام. چون نژادم ایرانیست وزاده ایرانم. شاد وموفق باشی
جمعه 23 بهمن 1388

iranazadiran - ایران - تهران
تمام اتفاقات بیست و دوم بهمن به نفع ملت ایران تمام خواهد شد. دوستان عزیزی که نا امید شده گمان کرده اید چون جنبش سبز دیروز نتوانست آنچنانکه باید ابراز وجود کند دیگر همه چیز فراموش شد . نه عزیزان به هیچ عنوان اینگونه نیست. اگر شما براین باور بودید که پیروزی این جنبش باید مانند سال 57 باشد سخت در اشتباهید و این نشان ضعف شما در ساختار و اهداف جنبش سبز است. گرامیان دستاورد این جنبش تا کنون حیرت آور بوده و شگفت انگیز. شما خود مقایسه کنید پس از ان نتیجه گیری تا به جواب واقعی برسید. طرز تفکر جماعت روحانیون سیاسی در ایران به حداقل صد سال قبل باز می گردد روحانیونی که قبل از آنکه روحانی باشند سیاسیونی با روشهای متعدد محسوب میشدند ادغام این دو با هم نتیجه ای مانند سی و یک سال اخیر داشت. این جماعت چنان شیفته بدست گرفتن قدرت و حکومت بودند که در شروع حکومتشان حاضر شدند پا بر روی تمام عقاید و دروس مذهبی که در حوزه و غیره آموخته بودند گذاشته تا بتوانند قبای قدرت را کاملا اندازه خود کرده و آنرا بپوشند.....
جمعه 23 بهمن 1388

iranazadiran - ایران - تهران
ادامه... از طرفی قدرتهای شرق و غرب سازمانهای سیاسی متعدد همچنین نیروهای کمکی از سوی لبنان و غیره در چهل سال اخیر و رد و بدل کردن نیرو و نفوذ جامعه روحانیون سیاسی و ترویج و تزریق خرافات در بطن جامعه ، علل پیروزی شورش سال 57 شد. کمک رسانه های دنیا پخش اتفاقات موجود گذاشتن امکانات تمام و کمال در اختیار سران فتنه و اغتشاش. 57 بود از همه اینخا گذشته حکومت شاه و خود شاه هم سو و هم فرهنگ با جامعه پیشرفته بین الملل حرکت میکرد همنشین او و کشورهایی که با انها مراوده داشت یک عده تروریست و طالبان و القاعده و حزب الله لبنان نبودند . صدام حسین که بعدها جنایتکاری او بر دیگران فاش شد در زمان شاه مثل سگ از او حساب میبرد مگر جرات داشت نیم نگاهی به ایران بیاندازد علت حمله سال 58 او به ایران و از دست دادن خیل عظیمی از بهترین جوانانمان را از دست دادیم و یا جانباز شدند جوانهایی از ارتش یا بسیج و سپاه مردمی آن زمان که از فلاحی ها، باکری و همت ها تشکیل بود که در صورت زنده ماندن اکنون مانند دیگر اصلاح طلبان به زندان افتاده مورد شکنجه و حبس قرار گرفته بودند...
جمعه 23 بهمن 1388

iranazadiran - ایران - تهران
ادامه... سن این جنبش تنها هشت ماه است اما سردمداران دنیا را به اتفاق ملتهایشان وادار به ادای احترام در برابر بزرگی و شهامت خود کرد. جنبش سبز ما در یک سو ایستاده و کل دنیا در سوی دیگر. ما تنها خودمان را داریم و پاکی و حق خواهیمان را و در آن سوی دیگر همه نوع یافت میشود. چه کسی تا کنون مانند این جنبش سرفراز دیده است به قطره قطره خون عزیزان شهیدمان که این ملت سبز بزرگترین حماسه سازان تاریخ ملی عقیدتی بشر هستند. مردم دنیا جنگها و آشوبها و ستم کاری های فراوانی دیده اند مردم ایران نیز تاریخشان خود گواه همه چیز است اما تا کنون بیشرمتر و سبوعتر از این ددمنشان دزد قاتل کسی سراغ نداشته و ذلیل تر و زبون تر از سردمداران کشورهای بزرگ که در سی و یک سال قبل به خاطر رعایت نکردن حقوق بشر از طرف شاه نسبت به زندانیان سیاسی کارناوال ترتیب داده و سنگ حقوق بشر را به سینه زدند کسی ندیده آنهم در این عصر و زمانه و با این همه ادعا.....
جمعه 23 بهمن 1388

iranazadiran - ایران - تهران
ادامه.. همانگونه که کسی شجاع تر و باشرف تر از حامیان و ازاده خواهان جنبش سبز ایرانی در اقسا نقاط ایران و جهان ندیده است که با دست خالی در برابر دشمنانی با انواع و اقسام اسلحه گرم و سرد، فریب و دزدی و کل رذایل اخلاقی چنین شجاعانه و با شهامت مقابله و ایستادگی کنند. نحوه مبارزه جنبش سبز الزام به تغییر دارد که این هوشمندی و فهیم بودن و انعطاف پذیری را به زیبایی در 22 بهمن به نمایش گذاشتند. چگونه می توانید بپذیرید حداقل شصت میلیون ایرانی ناراضی به همین راحتی با آن اندیشه ها و جانفشانی ها تسلیم شدند؟ مبارزات جنبش وارد فاز جدید خود شده است جنبش ما تنها هشت ماهه است. و اما نکاتی که جنبش سبز در فاز جدید موظف به رعایت آن است و همه همگام باید با آن قدم بر داریم....
شنبه 24 بهمن 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
1)بابا دیروز من و 3 تا از دوستام برای شرکت در مراسم مثلا باشکوه جنبش سبز به خیابان آزادی رفتیم با خودمان ماسک و بادکنک سبز بردیم ولی از دیدن آن همه جمعیت که برای طرفداری از این حکومت آمده بودند واقعا شوکه شدیم بدون اغراق از سر روی اکثر آنها فقر و بدبختی میبارید ولی آمده بودند که مثلا جانشان را فدای خامنه ای کنند دیروز من یک واقعیت تلخ را با تمام وجودم احساس کردم که مشکل اصلی مردم ایران جهل و نادانی بسیاری از آنها هست و این حکومت توانست با هر بهانه ای آنها را برای مشروعیت بخشدن به خود به خیابانها بکشاند و واقعا برای کسانیکه با وجود زندگی مرفه و تحصیلات عالی جانشان را برای نجات این مردم بدبخت به خطر انداختند متاسف شدم دیروز یک چیز دیگر را هم فهمیدم که دیگر اعضای جنبش سبز حاضر به دادن هزینه نیستند و حاضر نیستند که برای گرفتن حق مردم بدبخت جانشان را به خطر بیاندازند در حالیکه آنها هنوز شعور و درک گرفتن حق خود را ندارند
شنبه 24 بهمن 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
2) من تا بحال در اکثر تظاهرات بودم انگیزه من داشتن زندگی بهتر برای خودم نبود چون حالا هم مشکلی ندارم مهمترین چیزی که به من انگیزه میداد رهایی اکثریت مردم ایران از این همه مشکلات و ساختن یک ایران آباد و سربلند بود ولی با دیدن مردم دیروز که با یک نگاه میشد قفر و بدبختی را در چهره آنها دید یک حس تنفر همراه با بی تفاوتی به من دست داد باوتان نمیشود که من و دوستانم و تعداد کمی از اعضای جنبش سبز که در میان این مردم احمق بودیم کاملا ظاهرمان با انها فرق داشت{شاید مهمترین تفاوت ظاهری ما با آنها این بود که ما تازه حمام رفته بودیم ولی بسیاری از آنها 2 هفته بود که حمام نرفته بودند} و تقریبا بسیاری از انها ما را شناختند که جزو جنبش سبز هستیم و مثل گرگهای گرسنه منتظر بودند که یک شعاری بدهیم و بریزند سرمان تکه پاره امان کنند .....راستش این آخرین باری بود که برای تظاهرات بیرون میروم ولی یک امیدواری بزرگ دارم که به علت بی عرضگی این حکومت در مدت کوتاهی همین مردم احمق که دیروز برای فدا کردن جانشان برای خامنه ای به خیابان آمده بودند این بار به خاطر گرسنگی و سیر کردن شکمشان به خیابانها بریزند ......
شنبه 24 بهمن 1388

Hamidla - المان - هامبورگ
homa-ir - المان - هامبورک. هما سلام 2 هفته مریض بودم.دوشنبه به تو زنگ یزنم.اگر هما خودمونی از سر کار Email خالئ بزن. تا دوشنبه.
شنبه 24 بهمن 1388

mohsen_raja - ایران - تهران
Bare hasti - المان - هامبورگ/homa-ir - المان - هامبورک// با سپاس و درود به شما عزیزان؛ من یقین دارم با همراهی دلگرم کننده ایرانیان دور از وطن بزودی از نکبتی که کشورمان به ان دچار شده رهایی خواهیم یافت؛ ما با شما پیروزیم.
شنبه 24 بهمن 1388

iranazadiran - ایران - تهران
ادامه .....ما اگر به کشور ، هویت و مردم خود پایبندیم و اصالت خود را خواهانیم باید تمام هم و غم خود را مصروف آگاهی دادن و روشن کردن حقایق و رو آوردن به استقلال کنیم. حتما آقایان موسوی ، کروبی و خاتمی با وقایع پیش آمده دیروز بیش از پیش متوجه اصلاح ناپذیری این جانیان بالفطره و دزدان سرگردنه شده اند و دیگر نه خود را علاف اصلاحات می کنند و نه مردم را بلکه با نگرشی تازه هم سو با مردم در جهت شکوفایی و بالندگی این ملت از زیر بار جهل و تعصب می کوشند. ما اگر ایرانی هستیم اگر مدعی ریشه داشتن و اصالت و هوش و خرد هستیم لازمه اش عمل کردن به آن است نه تنها شعار دادن نسبت به آن و این میسر نیست جز رسیدن به باور خود و عمل به آن. این وظیفه هر ایرانی آزاده است که دل در گرو هویت خود دارد. ما برای شروع نباید به انتظار دیگری بنشینم تا او شروع کننده باشد ما باید از خود شروع کنیم ما نباید خود را قربانی منافع دیگران بدانیم و دل نگران افتادن بار بر دوش مان....
شنبه 24 بهمن 1388

iranazadiran - ایران - تهران
ادامه .... ما اجازه دادیم فرهنگمان، مهربانیمان، شرفمان، اصالت و هویتمان و زیبایی و معنویتمان را به زشتی تبدیل و غارت برند چرا که همسایه ما اجازه داد ،دوست ما اجازه داد و دیگران اجازه دادند. حال باز می خواهیم تنها متاعی را که برایمان مانده و آن امید و سر زندگی ست را به یغما برده و به دستان شوم و یاس آور این اجنبی یرستان بی فرهنگ بسیاریم؟ اکنون روز دیگری ست ما دیگر آن غریبه های از حال هم بی خبر نیستیم. ما کار خود را می کنیم آنها هم کار خود را بکنند. قبل از هر چیز ابتدا از درون خانه های خود باید حضور شیخ و ملا و مداح را دور کنیم و به فرزندان خود بیاموزیم که حرفهای ملا تنها در حد حرف است و داستانسرایی همچنین به آنها هشدار دهیم که ملاهای با امامه و یا بی امامه یا یهودی زاده های تازه مسلمان موجودات خطرناک و بیگانه ای هستند که آنها نباید فریب این دیوان بی شاخ و دم را خورده و سدی محکم بین خود و نفوذ افکار مخرب آنها ایجاد کنیم و حریم بیرون از منزل و داخل منزل را برای آنها کاملا مشخص کنیم...
شنبه 24 بهمن 1388

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
*پسر شجاع* - ایران - تهران . دروغگوی اسلامی! ((از کی تا حالا تو مامور رژیم جنبش سبزی شد؟!!!!!)) تو و اون bluestar بسیجی جزو ماموران هفت خط رژیم اسلامی هستید که قبل از این جریانات سعی کردید با هزار ترفند خودتون رو به قیام مردم بچسبونید! حالا هم با مارمولک بازی سعی در لوث کردن قیام مردم و بزرگ جلوه دادن تعداد طرفداران رژیم و حمایت از صحبتهای رهبر مخبطتون علی جانی داری! تنها کسی که ادعای حضور دهها میلیونی طرفداران نظام رو کرد رهبر شما اسلامیهای نکبتی و خبر گذاریهای دروغ پرداز رژیم بودند. خجالت بکش ! کوری تصاویر هوایی گوگل رو نمی بینی؟ تمام نماایی که دروغ گزاریهای رژیم نشون دادند کلوز آپ بود!
شنبه 24 بهمن 1388

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
*پسر شجاع* - ایران - تهران . . دروغگوی اسلامی! درست از فردای 22 بهمن شما ماموران رژیم با انگیزه دلسرد کردن مردم حملات روانی خودتون رو به وب سایتهای آزاد شروع کردید. چرا کورید و کرید؟ با تمام ترفندهای رژیم و آوردن بسیجیها و لباس شخصیها و پاسدارهایی مثل تو از شهرستانها به تهران این تمام جمعیتی بود که توانستند جمع کنند! از روزها و ماهها قبل برای اینکار تدارک دیده بودند که مشتی مزدور مثل خودت رو برای رد گم کردن به تهران بیاورند. هیچ کس این ترفند رژیم رو باور نکرد. حالا تو یکی باور کردی و غصه ملت رو میخوری؟ مرده شور ببره این اسلام نکبت بار و این فرهنگ دروغ و شیادی شما شیعیان رافضی رو که روز را شب و ماست را سیاه می بینید! ملت ایران بزودی این ننگ و نکبت اسلامی و شما مخبطان بسیجی را از کشور آریایی بیرون خواهند راند! تا کی میتوانید به خودتان هم دروغ بگویید؟ شارلاتانهای نابکار اسلامی! تو که کلاس تفسیر تازینامه راه انداخته بودی حالا دلسور جنبش سبز شدی و بادکنک سبز هوا کردی؟ دروغگوی شیاد؟!
شنبه 24 بهمن 1388

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
1مهندس - ایران - شیراز. تو مزدور نوکر رژیم مهندسی بلاهت داری از دانشگاه آزاد شیادی اسلامی! رد گم نکن! کامنتهای قبلی تو رو همه دیدند! تو یک مامور رژیم هستی مثل این پسر شجاع مزدور و بلو استار بسیجی و بقیه حامیان رژیم که هدفی بجز حفظ و بقای نظام نکبت بار اسلامی ندارید! کدوم چشم بصیرت رو میگی مخبط اسلامی؟ شماها کورید و کرید و صدای آزادیخواهی مردم رو نمی شنوید! رژیم نکبت بار اسلامی با تمام زوری که زد و اتوبوس اتوبوس مزدور از شهرستانها وارد تهران کرد آنهم به ضرب و زور ساندیس همین جمعیت محدودی که در عکسها دیده میشه تونست جمع کنه! خجالت بکش مزدور! خودتی و بقیه ساندیس خورهای بی آبروی اسلامی!
شنبه 24 بهمن 1388

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
دوستان مبارز و وطن پرست! از فردای 22 بهمن نوکران و ماموران کارکشته رژیم اسلامی و گرگ صفتان رافضی در لباس دوستان جنبش سبز یا مخالفان علنی با روشهای موذیانه اقدام به دلسرد کردن مردم نموده اند. مراقب حرکات ایذایی مزدوران رژیم باشید. کامنتهای این مزدوران را دنبال کنید تا خودتان متوجه شوید: . ((bluestar - ایران – تهران ** پسر شجاع* - ایران - تهران ** zahra50 - دانمارک – کپنهاگ ** aghakian - ایران – تهران ** salamati - ایران – تهران ** 1مهندس - ایران – شیراز )). نظام نکبت بار اسلامی تنها بر پایه دروغ و شیادی استوار است و این مزدوران هستند که بدنه نظام را تشکیل داده و تا بحال مانع از فروپاشی آن شده اند. قیام مردم ایران نه محدود به جنبش سبز و نه محدود به میر یزید وموسوی و کروبی مکار است! قیام مردم ایران از جنبش خودجوش دانشجویی ده 60 شروع شده و علیرغم فشارها و شکنجه ها و زندانها هر روز بالنده تر شده است.
شنبه 24 بهمن 1388

artosh - ایران - تهران
فقط 200-300 تا اتوبوس در اتوبان شیخ فضل الله بود. کاش عکس های این اتوبان هم منتشر میشد تا بیشتر از همیشه آبروی این نظام ساندیسی و بی آبرو میرفت. به هر حال ما بیشماریمممممممممم V.
شنبه 24 بهمن 1388

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
دوستان مبارز! به گزیده ای از سخنان این گستاخ (*پسر شجاع* - ایران - تهران) توجه فرمایید:. این آخوند زاده میگه: (مهمترین چیزی که به من انگیزه میداد رهایی اکثریت مردم ایران از این همه مشکلات و ساختن یک ایران آباد و سربلند بود...) - (من و 3 تا از دوستام برای شرکت در مراسم ((مثلا باشکوه)) جنبش سبز به خیابان آزادی رفتیم) - از دیدن آن همه جمعیت که برای طرفداری از این حکومت آمده بودند واقعا شوکه شدیم)!!! - (راستش این آخرین باری بود که برای تظاهرات بیرون میروم...)**** دوستان عزیز! خوب به مانورهای شیادانه این مزدوران رژیم برای بزرگ جلوه دادن طرفدارن نظام و حقیر جلوه دادن قیام مردم توجه داشته باشید. خوبه که این عکسهای ماهواره ای هست. اگر نبود که میگفتند 99 درصد مردم طرفدار رژیم نکبت بار اسلامی هستند. لعنت بر شما مزدوران هفت خط!
شنبه 24 بهمن 1388

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
((به نقل از ابراهیم نبوی )). ** هشت ماه قبل حکومت نشان داد که رای مردم را می دزدد و آنان را می زند و باز می گوید حق با ماست، مردم را می کشد و باز می گوید حق با ماست، رقبای انتخاباتی را زندانی می کند و باز می گوید ما برنده انتخابات بودیم، در صدا و سیما اجازه حرف زدن درباره انتخابات را نمی دهد و باز هم می گوید ما در کمال آزادی برنده انتخابات شدیم، برای حکومتی که رای مردم را مصادره می کند، کار دشواری نیست که خود مردم و حضورشان را مصادره کند و با آن پز بدهد. شاید باید همان شعار را تکرار کنیم، اما این بار بگوئیم، " یک ملت رو دزدیدن، دارن باهاش پز می دن"
شنبه 24 بهمن 1388

mohsen_raja - ایران - تهران
*پسر شجاع* - ایران - تهران// هیچ وقت یادم نمیره صبح روز بعد از انتخابات کذایی 22خرداد و اعلام نتایج، وقتی جنابعالی در کامنتتون اعلام کردید که مردم ایران علی رغم همه مشکلات این نظام را دوست دارد و شرکت در انتخابات را وفاداری به نظام اعلام کردید؛ چند روز بعد وبا شکل گیری جنبش عدالت خواهی مردم ایران و اشکار شدن بزرگترین جعل قرن، با صدوهشتاد درجه چرخش نسبت به مواضع قبلی، به هوا خواهی از حقوق از دست رفته مردم بلند شدید؛ و حالا
شنبه 24 بهمن 1388

mohsen_raja - ایران - تهران
*پسر شجاع* - ایران - تهران//ادامه(2)...پس از هشت ماه باز هم با دروغ خودتان دچار توهم حمایت 50میلیونی مردم شدید. خودت بهتر میدونی اون جمعیتی که مثل خود شما برای اعلام وفاداری به نظام امده بود محدود میشد به داخل میدان و گروههای صد تا دویست نفره در خیابانهای اطراف که مرتب با عکس و پرچم هایی که در دست داشتند، طول خیابان را بصورت رفت و برگشت طی میکردند؛ اکثر جمعیتی که در خیابانهای اطراف میدان بودند سبزها بودند که بخاطر نداشتن یک برنامه دقیق و رهبری هوشمند، کاری از پیش نبردند ودر نهایت حضورشان بنفع نظام مصادره شد.
شنبه 24 بهمن 1388

mohsen_raja - ایران - تهران
*پسر شجاع* - ایران - تهران//اخر(3).. شما اگر دیروز در اریاشهر تشریف داشتید حتما متوجه میشدید که جنبش سبز کماکان حاضر به دادن هزینه برای رسیدن به اهدافش هست در نهایت هم خدا رو شکر میگویم که شما زندگی خوبی دارید و خواسته هایتان محدود به داشتن یک زندگی مرفه میباشد، ولی مبارزات این جنبش در جهت تحقق؛ ازادی بیان، ازادی اندیشه، جدایی دین از سیاست، برابری حقوق زن ومردو...میباشد که ظاهرا شما با انها بیگانه اید! ضمنا دستیابی به این خواستها امکان پذیر نیست مگر با سرنگونی نظام نکبت بار جمهوری اسلامی لذا اجرای ان در راس همه خواستها قرار دارد.
شنبه 24 بهمن 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
zebelkhan - آمریکا - سن خوزه . واقعا امثال شما هم در حماقت دست کمی از کسانی که 22 بهمن آمده بودند که جانشان را فدای خامنه ای کنند ندارید بدبخت ملت ایران که گیر 2 گروه احمق افتاده .....اگر خودت جرات داشتی می آمدی با چشمهای کور شده ات مردمی که برای طرفداری از این حکومت آمده بودند را میدیدی من حتی بالای چندین پل هوایی هم رفتم و از دیدن آن همه جمعیت شوکه شدم ...بدبخت من بر خلاف شماها که به مزخرفاتی مثل بیخدایی و بی دینی چسبیدید و آرزو دارید که یک روزی مثلا تمام مردم ایران بیخدا شوند به فکر زندگی توام با رفاه و آزادی مردم ایران هستم و مطمن باش اگر این حکومت نصف رفاه و آزادی که حتی کشورهای عربی مثل امارات و قطر و عربستان برای مردم خود فراهم کردند این حکومت هم میتوانست برای اکثریت مردم ایران فراهم کند مخالفتی با این حکومت نداشتم و بدون اهمیت دادن به نظر امثال تو از این حکومت حمایت میکردم ولی واقعا من مخالف این حکومت هستم چون خیلی بی عرضه تر از آن هست که بتواند ایران را به پیشرفت برساند و تا حالا هم تا آنجا که توانستم مخالفت خود را نشان دادم ولی تا زمانی که احمقهایی مثل مردم روز 22 بهمن و شماها هستید وضعیت ایران بهتر از حالا نخواهد شد ......
شنبه 24 بهمن 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
zebelkhan - آمریکا - سن خوزه . در ضمن بجای هذیان گویی و پیدا کردن دشمن فرضی تو و 1-2 میلیون ایرانی که در آمریکا بودید یک راهپمایی حداقل 100 هزار نفری در نیویورک در زمان آمدن احمدی نزاد به نیویورک ترتیب میدادید و مطمن باشید پلیس آمریکا نمی گذاشت تا از دماغ یکیتان هم خون بیاید تا ما هم باور میکردیم که امثال شما واقعا دلتان برای مردم ایران میسوزد نه برای خوتان .....واقعا بدون اغراق من با خیلیها از اعضای جنبش سبز صحبت کردم ولی همه آنها برای نیامدن بهانه آوردند و تنها گروه کمی حاضر به آمدن شدند ....اگر جنبش سبز یک راه مدنی برای مخالفت مدنی پیدا کرد من هم هستم وگرنه از تظاهرات بعدی جانم را بخاطر هیچ به خطر نمی اندازم .....
شنبه 24 بهمن 1388

malmsteen - اکراین - کیف
جای غلوم مافیا خالی بره اون بالا ورور کنه. غولوم کجایی?نکنه عکسها هم تو گرفتی?هههههه
شنبه 24 بهمن 1388

amoo uk - انگلیس - لیدز
1مهندس - ایران - شیراز .راست میگی جمعیت همه مسافر از شهرهایه دیگر بودنند وتو هم که سیاسی نیستی رفتی ساندیس میل کنی ///میان دو کس جنگ چون اتش است/سخن چین بدبخت هیزم کش است
شنبه 24 بهمن 1388

hami10019 - ایران - تهران
آخه معظم اللحن-رهبر مسلمین جهان-مقام عظمای ولایت-جیگر طلا. تو که 5000 رو از 50 میلیون نفر تشخیص نمیدی چرا خودت رو ضایع میکنی؟
شنبه 24 بهمن 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
mohsen_raja - ایران - تهران . 1)اولا قبل و بعد از انتخابات من طرفدار موسوی بودم و در روز بعد از انتخابات هم گفتم اگر واقعا تقلبی نشده باشد معلوم میشود که اکثر مردم ایران علارغم نظر من از احمدی نزاد راضی بودند که به او رای دادند هر چند که برای من قابل درک نبود ولی فکر میکردم شاید این دولت حداقل قسمتی از وعده هایی را که در سفرهای استانی به مردم شهرستانها و روستاها داده عمل کرده که اینطور رای آورده ولی بعد معلوم شد که حتی اگر روستاییها و شهرستانیها اگر به این دولت هم رای داده بودند بیشتر آنها در اثر فریب آنها مانند دادن وعده سهام عدالت و مانند آنها بوده این از انتخابات پس می بینی که من برخلاف امثال شما در واقعیت زندگی میکنم نه در رویا و توهم و اگر هم در جایی واقعیت جدید بر من آشکار شود خیلی راحت آن را می پذیرم.....
شنبه 24 بهمن 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
mohsen_raja - ایران - تهران . 2)در مورد تظاهرات روز 22 بهمن هم باز هم امثال شما سرتان را مانند کبک زیر برف کنید و واقعیت را انکار کنید اگر از نظر امثال تو آمدن 4-5 هزار نفر به صادقیه که آن هم با اولین حمله پلیس ضد شورش متفرق شد و معلوم نیست چند نفر بدبخت دیگر توسط آنها بازداشت شدند اجتماع عظیم جنبش سبز بود آن بحث دیگر است راستش با این حرفهایی که زدی به خود تو هم شک کردم که آیا واقعا در تظاهرات شرکت می کنی یا مثل خیلیها اخبار رو از شبکه های مجاهدین و آمریکا میگیری و در اینجا تظاهر به شرکت در تظاهرات شرکت میکنی اتفاقا من هم در صادقیه بودم و هم در خیابان آزادی و هم ساعت 4 بعد از ظهر که شایع شد که اعضای جنبش سبز تصمیم دارند که بعد از ظهر راهپیمایی کنند در 7 تیر و ولیعصر بودم ولی راستش خبری نشد در خیابان آزادی هم آنقدر طرفداران این حکومت زیاد بودند که من و دوستانم و تعدادی دیگر جرات شعار علنی را پیدا نکردیم......
شنبه 24 بهمن 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
منظور من از گفتن این حرفها نا امید کردن دیگران نیست همانطور که خود من هم نا امید نیستم و مطمن هستم که این حکومت با حماقتهای خود سر انجام سرنگون خواهد شد و مهمترین دشمن این حکومت همان حماقتهای خودش هست ناراحتی من بیشتر از این هست که اولا باید باز هم اکثر مردم که مخالف این حکومت بودند باز هم باید در روز 22 بهمن شرکت میکردند چون این حکومت برای تظاهرات روز 22 بهمن خیلی سرمایه گذاری کرده بود و به نظر من به هدفش هم رسید و حداقل چند سال هم به حیاتش ادامه خواهد داد دوما رهبران این جنبش برای اینکه مردم نسبت به مبارزه بی تفاوت نشوند باید هر چه سریعتر راههای مبارزه مدنی را پیدا کنند تا مردم با امنیت بیشتری در مخالفتها شرکت کنند چون روز 22 بهمن مردم نشان دادند که حاضر نیستند که دیگر با خطر انداختن جان خود در تظاهرات شرکت کنند و من به آنها حق میدهم ...برای شروع به نظر من باید با توجه به این همه گرانی اعتصابات و نپرداختن قبضهای آب و برق و گاز و قسطهای مسکن شروع شود تا عملا این دولت فلج شود
شنبه 24 بهمن 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
zebelkhan - آمریکا - سن خوزه . خیلی به خودت فشار آوردی که مثلا من که مامور این حکومت هستم را شناسایی کردی ....آدم ... این مزخرفات چی هست که داری میگی چه قبول کنی و چه قبول نکنی حقیقت همان بود که گفتم این حکومت توانست در روز 22 بهمن طرفداران خود را به هر بهانه ای به خیابانها بکشاند و اکثریت اعضای جنبش سبز هم در روز 22 بهمن ترجیح دادند که در خانه بمانند ...در ضمن زیاد به این تصاویر ماهواره ای اعتماد نکن چون مطمن هستم که این تصاویر برای زمان ابتدا یا انتهای تظاهرات هست که یا مردم هنوز جمع نشدند یا اینکه راهپیمایی تمام شده و خیلیها به خانه برگشتند وگرنه من بین ساعتهای 11-13 در 3 جا در مسیر خیابان انقلاب و خیابان آزادی روی پل هوایی رفتم و در تمام انها تا آنجایی که چشم میدید طرفداران این حکومت بودند که با عکسهای خامنه ای در حال رهپیمایی بودند ...
شنبه 24 بهمن 1388

mohsen_raja - ایران - تهران
*پسر شجاع* - ایران - تهران// افرادی مثل شما ایده ال ترین شهروند برای نظام اسلامی محسوب میشوند، بزعم شما مشکل مملکت، این مردم فقیر و بدبخت(بقول خودت) نیستند که انها از سر نیاز و باجبار باید کارهایی انجام دهند که شاید بر خلاف میلشان باشد؛ مشکل امثال شما هستند که نه احتیاج به پارازیت دارید ونه فیلتر در عین حال هر دو را هم دارید؛ برای رساندن مطلب به شما احتیاج به فیلترشکن قوی است که من فاقد ان هستم. این من نیستم که سر بزیر برف دارم بلکه تویی که با وجود دسترسی به اینترنت واحتمالا ماهواره هنوز همه چیز را در چارچوب و از منظر صدا و سیمای ضرغامی مینگری. در مورد خودم؛ از روز بیست وچهارم خرداد تا به امروز در همه راهپیمایی ها بوده ام هیچ احتیاجی به تظاهرندارم که اینجا کسی مرا نمی شناسد، تا پای جان برسر خواسته های بحقم ایستاده ام و حاضر به صرف هر هزینه ای در این راه هستم.
یکشنبه 25 بهمن 1388

iranazadiran - ایران - تهران
ادامه.....در حال حاضر که دست حکومت خبیث و رهبر تروریست و تروریست پرور از منافع و فتنه انگیزی به خاطر قیام دلیر ملت ایران در جهان بشدت کوتاه و حتی متحدانشان نیز به طور چشم گیر از آنها رو گردان شده اند بیشترین محدوده اعمالشان مختص ایران شده است و اکثریت نیروهای سپاه قدس و دیگر تروریستهای خود انتحاری آلت دست و تربیت شدهشان را برای مقابله با مردم ایران به کار گرفته اند که جمعیت بسیاری از آنها را برای تظاهرات 22 بهمن بسیج کرده تا فعلا که بازار کسب و کار خود انتحاری آنها در جاهای دیگر رو به کسادی گذاشته است حداقل از ساندویچی و ساندیسی قبل از ورود به جهنم باز نمانده و ته بندی بکنند. ملت ایران با مبارزات اخیر خود برای جهانیان اعم از ملتها و دولتها امنیت چشمگیری را به ارمغان آورده تا جاییکه دایره عملیات نظام جنایت ، فساد و ترور را به شعاع ایران محدود کرده اند.....
یکشنبه 25 بهمن 1388

iranazadiran - ایران - تهران
ادامه.... موفقیتهایی که کلیدش تنها در دست مردم ایران بود و در آینده شعاع عملیات آنها را کاملا به محدوده خودشان خواهند کشاند یادمان نرفته دولتهای بزرگی همچون دولت امریکا به جایی رسیده بودند به مانند مسخ شدگان کم مانده بود به غلامان حلقه بگوش این جانیان بالفطره در آمده تا این خون اشامان برای ملتهای آنها هم مدیریت و نظر دهند تا به مانند مردم ایران با آنها رفتار کنند. تکلیف ملت ایران که با این دیوان بی شاخ و دم کاملا مشخص است و نزد انها دیگر این نظام سفله یرور هیچ مشروعیت و جایگاهی ندارد اما باید دید دیگر ملل و دوول دنیا بر چه عقیده ای هستند آیا آنها مایلند با بی تفاوتی و یا منفعت طلبی مجدد تبدیل به غلامان حلقه بگوش این اراذل و اوباش شده و حکومت نازی هیتلری را که در حال اضمحلال است را دوباره جان بدهند یا خیر. در هر صورت آنها خود دانند و ملتهایشان ما ایرانیان بخصوص طرفدار جنبش سبز آزادیخواهی باید به فکر خود و کشور خود باشیم تا علاوه بر اعتراضات همه جانبه که به اشکال مختلف باید خود را نشان دهد ساختار شکنی را شروع کنیم......
یکشنبه 25 بهمن 1388

iranazadiran - ایران - تهران
ادامه ....دو مورد اصلی که ساختار شکنی را باید از آنجا شروع کنیم مقوله ملا و اقتصاد است. چگونه است که فرهیختگان ما باید خانه نشین شده و در انزوا بسر برند اما ملای فریبکار کاسب کار در لابلای زندگی مذهبی و غیر مذهبی مردم خود را جا زده و اعتبار هر مراسمی را منوط و مشروط به حضور خود بداند تا ملایی معلوم الحال و شیره ای ادعا را به جایی برساند که خود را مالک جان و مال یا نحوه نگرش و نوع زندگی مردم بداند. ما از هم اکنون تمام تلاش خود را باید بر زدودن تفکر ملا از بگزاریم که سر منشاء تمام فتنه ها از همین جاست. اصل شروع آن و به دست گرفتن ابتکار عمل از سوی واجدین شرایط است تا در جامعه به سرعت نهادینه شود. ملا و شرکاء که تمام سرمایه مادی و معنوی این مرزو بوم را غارت کرده و میکنند چگونه است که خود نیز در این امر او را یاری می دهیم و این چنین خالصانه و بی دریغ آنها را در تمام امور زندگی خود دخیل می کنیم تا جاییکه چنین معامله ای با ما کنند....
یکشنبه 25 بهمن 1388

iranazadiran - ایران - تهران
.... ما موظفیم همانگونه که جنس چینی را تحریم می کنیم تفکر و حضور ملا را در زندگی خود تحریم کنیم. چرا مسلمانان نذورات خود را به جای اینکه مصروف اقوام و اشنایان تهیدست خود کنند به جیب ملاهای بی مشروعیت سرازیر می کنند ما تا ابتکار عمل را ابتدا از حریم خصوصی خود از دست ملا نگیریم در جامعه نیز همین آش و همین کاسه است بگذاریم کسانی به دنبال ملا و اعتماد به آنها باشند که در سفاهت و جهالتشان شکی نیست و از عوام ترین قشر جامعه محسوب میشوند. تفکر ملا و شرکاء همه چیز را برای مردم به صورت صوری و نمایشی از مراسم عروسی و حواشی آن گرفته تا مراسم عزا داری درآورده تا هر یک را به نوعی درگیر و وابسته به فرع کرده تا از اصل غافل شویم تا از ساختار جامعه ای سالم که دارای دیدگاه و تفکری عمیق و اصولی ست دور بمانیم و آنها بتوانند هر آنچه را که می خواهند القا کنند. ما در فرهنگ غنی خود گنجینه هایی داریم که در حال خاک خوردن است اما موظف شده ایم بر طبق رسوم غیر ضرور و غلط که همه چیز را به انحصار خود در آورده خود را وفق دهیم.....
یکشنبه 25 بهمن 1388

iranazadiran - ایران - تهران
.... مگر ملا و شرکاء در این مدت غیر از رواج خیانت و دروغ ، فساد و جنایت ، تقلب و آموزش ریاکاری چه کار دیگری انجام داده. مگر این حکومت غیر از پرورش خائنین جانی و متجاوزین دزد که عملکردشان را همه شاهدیم چه افرادی را به جامعه تحویل داده که باید هنوز به آنها گمان خیر داشته باشیم مگر برای نمونه حتی یک فرد صالح و متقی در این حکومت ناصالح یافت می شود که بتوان به تفکر انها دل بست و خود را در بست اینگونه که افراد مذهبی خود را در اختیار افکار فریبکارانه اشان قرار داده اند با اصول آنها زندگی کرد. چرا ما ایرانیان باید به جایی برسیم که زرق و برق و چشم و هم چشمی از سر و کول زندگیمان بالا رود آیا لیاقت آن فرهنگ غنی و اعتبار همین است آیا شعر حکیم سعدی ما تنها به درد سر در سازمان ملل میخورد و کارایی اش را برای خودمان سالهاست از دست داده چون تفکر ملا و شرکاء ما را به استثمار خود در آورده که حال آنها که از حق معلم و کارگر و مردم میدزند ما هم از حال خود بی خبر باشیم و از آنها تبعیت کنیم. فاجعه. انگیز است ایرانی روزگاری به ننگ آوری این دوره نداشته ....
یکشنبه 25 بهمن 1388

iranazadiran - ایران - تهران
.... تنها راه نجات ما در آمدن از بی تفاوتی ست که جنبش سبز این وظیفه خطیر را بعهده گرفته و دستاوردهای اعجاب انگیز آن را شاهدیم نه اینکه این بار باید تنها بر دوش آزادیخواهان باشد بلکه به این معنا که بی تفاوت نبودن نعمتی ست که هر کس قابلیت داشتن چنین نعمتی را ندارد. اکنون که جنبش سبز محدودیتهای بیشتری برای نشان دادن اعتراضات خود دارد مسئولیت آزادیخواهان ایرانی خارج از کشور صد چندان است تا همانگونه که در 22 بهمن با شکوهی بی نظیر اعتراض خود را نسبت به این حکومت غیر قانونی و غیر مشروع به مردم دنیا نشان دادند از هر فرصت و امکانات دیگری برای زنده نگه داشتن این جنبش و بین المللی کردن آن استفاده کنند تا هر روز بیش از پیش وضعیت ایرانیان محبوس در دست غارتگران و غاصبان مشخص و ظلم رفته بر ایرانیان در همه جا جار زده شود و هر کس به فراخور کوقعیت خود به روشنگری بپردازد. آزادی بی بها نیست اما ثمره اش ارزش هزینه کردنهای چنین گران و نفس گیر را دارد. با امید به ایرانی آزاد و آباد در فردایی روشن.
یکشنبه 25 بهمن 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
mohsen_raja - ایران - تهران. 1)راستش خودت هم نفهمیدی چی گفتی شاید تحت تاثیر حرفهای کسانی قرار گرفتی که فکر میکنند مثلا اگر این حکومت برود و یک حکومت بی دین بیاید یا مثلا دین از سیاست جدا شود همه چیز درست میشود ...مهمترین وظیفه هر حکومتی در هر جای دنیا ایجاد رفاه و امنیت و آزادی هست که جمهوری اسلامی نشان داد که عرضه برآورده کردن اینها را بعد از 30 سال ندارد و به وضوح ایران از سایر کشورهای همردیف خود عقب مانده و رسیدن به رفاه اقتصادی هم ارتباط مستقم به استفاده از علوم اقتصادی روز و استفاده از متخصصان علم اقتصاد دارد که حکومت ایران مهمترین دشمن متخصصان و دانشمندان هست ودر تمام دولت احمدی نزاد یک فرد کاملا متخصص و کاردان پیدا نمیشود و این حرفهای مزخرف که مثلا برای تو مهم مسکن پول و تفریح وغیره هست و برای من چیزهای دیگر مهم هست رو رها کن چون در همه جای دنیا برای داشتن یک زندگی سالم در اولویت اول رفاه اقتصادی مردم مهم هست ..
یکشنبه 25 بهمن 1388

iranazadiran - ایران - تهران
اکنون اختاپوس عظیم الجثه رژیم که بازوانش را به تمام دنیا رسانده بود و میرفت تا همه چیز را در خود ببلعد تبدیل به اختاپوس نفرت انگیز خردی شده که بازوانش را تنها بر روی ایران انداخته. برای ریشه کن کردن سرطان ابتدا بازوهایی را که غده اصلی به اطراف دوانده قطع می کنند تا اعضاء دیگر را دچار نکند سپس سراغ غده اصلی میروند. در این هشت ماهه ملت ایران با قیام خود هم باعث قطع چشمگیر بازوان رژیم که به خارج از ایران ریشه دوانده بود شدند و هم به غده اصلی لطمات غیر قابل جبرانی زده اند اصلی ترین آن بی اعتباری رژیم و مشروعیت بود و وادار کردن آنها به نشان دادن چهره حقیقی شان که منجر به از خراب شدن پایگاه مردمی که با فریبکاری تمام ساخته بودند گردید و این شد که تنها راه تحمیل خود را استفاده از اسلحه گرم وسرد در برابر مردم بی پناه دانستند. ما باز اشتباهات تاریخی و خانمان بر انداز خود را مرتکب نشویم . مقطعی که در حال حاضر جنبش در آن قرار دارد دقیقا همان نقطه ضعفی ست که ما همواره از این قسمت لطمه خورده و با این همه شور و طلب در بدست آوردن آزادی هنوز آن را به چنگ نیاورده ایم ......
یکشنبه 25 بهمن 1388

iranazadiran - ایران - تهران
...و این چیری نیست جز اینکه اکثریت کار خود را تمام شده دانسته و گمان دارند تلاش خود را برای آزادی انجام داده هزینه های گزاف هم پرداختند اما ثمری به بار ننشست و به این نتیجه گیری که دیگر خود دانند از ما که کاری بر نیامد. این اتفاق و عقب نشینی در حوادث دوران مشروطیت اتفاق افتاد در سال 57 هم عمیقتر. فراموش نکنیم ماراتون با از دست ندادن امید و هدف برای رسیدن به جایگاه و مقصد مورد نظر خود نام و دو ماراتون را جاودانه کرد تا تبدیل به سمبل استقامت شود. مطالبات ما سیاسی نیست و این بزرگترین رمز گستردگی ماست. ما خواهان زندگی شرافتمندانه سرشار از احترام امنیت رفاه و آزادی هستیم کشور ما دارای منابعی غنی ست سرمایه ما جوانان فهیم این مرزو بومند شاخ اصلی دیو خرافات شکسته . و خود دیو به بند کشیده شده است فریب تقدس نمایی آشکار گشته. حمایت جهانی از این رژیم سفاک به منتهی درجه خود نزول کرده کشورهای مسلمان از رفتار ظالمانه حکام ددمنش بیزاری گرفته اند تا جاییکه روحانیون از لبنان به دفاع از جنبش سبز بر می خیزند.....
یکشنبه 25 بهمن 1388

iranazadiran - ایران - تهران
...تحریم های جدید در راه است همه چیز برای ضربه های آخر فراهم است و نتیجه تنها به عملکرد ما باز میگردد مطمئن باشیم اگر ما خسته و نا امید شده و اهداف خود را فراموش کنیم تنها بیگانگان و دشمنان خانگی مان از آن بهره میبرند. ما هنوز به اهدافمان نرسیده ایم لازمه اش از پای ننشتن است آنها که به سوء استفاده از عواقب ناکامی ما در بدست آوردن آزادی کمال بهره وری و سوءاستفاده را میکنند. فرصت بدست آمده را باید با چنگ و دندان حفظ کنیم و اجازه نفس کشیدن و تجدید قوا به این لشکر شکست خورده و بی اعتبار ندهیم فراموش نکنیم خداوند همواره یاری دهنده و حافظ پاکان و شرافتمندان است با چشم باز و حق شناس به پیروزی های اخیر خود بنگریم تا نتوانیم با انگیزه های قویتر مسیر خود را به سلامت تا رسیدن به مقصد طی کنیم.
یکشنبه 25 بهمن 1388

mohsen_raja - ایران - تهران
*پسر شجاع* - ایران - تهران// ..(1)من فهمیدم چی گفتم، ولی در مورد شما هم اشاره کردم چون توسط جمهوری اسلامی فیلتر شده ای برای رساندن واقعیتها به امثال تو احتیاج به فیلترشکن قوی است که من ندارم ولی فکر می کنم سایر دوستان در این سایت از جمله zebelkhan ابزار کار برای برخورد با امثال شما را دارند.مطلب دوم؛ ان چیزهایی که از ان به «مزخرفات» تعبیر کردی، واقعیاتی است که تا ابد انتظاری نیست که شما انرا درک کنی...
یکشنبه 25 بهمن 1388

mohsen_raja - ایران - تهران
*پسر شجاع* - ایران - تهران//...(2)بله، برای من هم یک زندگی توام با رفاه اقتصادی مهم است ولی قبل از ان برخورداری از حداقل حقوق شهروندی، ازادی، استقرار عدالت و..مهمتر است، من دوست ندارم سانتافه سوار شوم در حالیکه مردم کشورم به علت بی کفایتی حکومت حداقل های احترام به حقوق یکدیگر را فرا نگرفته اند، من به یک زندگی ساده راضی میشوم وقتی ببینم؛ قانون رعایت میشود، کسی مافوق قانون اساسی نیست، دادگاه محل تظلم خواهی مظلوم است، با دیدن پلیس احساس امنیت کنم.رفاه واقعی من زمانیست که بدانم احکام ضد بشری مثل سنگسار، اعدام و شلاق اجرا نمی شود، وقتی که شاهد باشم حتی حقوق حیوانات هم رعایت میشود،
یکشنبه 25 بهمن 1388

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
دوستان مبارز! عوامل ارتش سایبری سعی دارند به روشهای موذیانه در وب سایتهای آزاد نفوذ کنند و با نشان دادن چهره ای مخالف, طرفدار جذب کنند و موذیانه افکار مخالفان را تخدیر کنند و با جا انداختن این مطلب که مخالفت با رژیم فایده ای ندارد اقدام به انحراف افکار مردم ایران از مبارزه مستقیم با رژیم کنند. این چند مزدور ارتش سایبری همه جا از نظام دفاع کرده و کامنتهای همدیگر را تایید میکنند و حالا با رنگ عوض کردن استراتژی جدید رژیم را دنبال میکنند. کامتنهای این عرب زادگان مزدور نظام اسلامی را دنبال کنید تا خودتان متوجه شوید. هوشیار باشید که رژیم نقشه های شوم جدیدی در سر دارد و این میسر نیست جز با کمک این بسیجیان هفت خط:. ((bluestar - ایران – تهران ** پسر شجاع* - ایران - تهران ** zahra50 - دانمارک – کپنهاگ ** aghakian - ایران – تهران ** salamati - ایران – تهران ** 1مهندس - ایران – شیراز ** یا لثارات الحسین - تهران)).
یکشنبه 25 بهمن 1388

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
*پسر شجاع* - ایران - تهران . نوکر علی شیره ای! خودت کور و کر هستی با بقیه هم پالکیهای مخبط اسلامیت! آخه عقب مونده ذهنی! چرا خودت رو به ... و هذیان میگی؟ تو مزدور اسلامی اینهمه اتوبوس رو که رژیم در سرتاسر خیابانهای تهران مستقر کرده بود ندیدی؟ در همین وب سایت بخشنامه رژیم شما نکبتی های اسلامی رو منتشر کردند که تمام عوامل خودشون از جمله شما بسیجیهای مزدور رو از سراسر ایران به تهران اورده بودند! یعنی تو اینقدر ... که فرق بین بسیج نیرو و تظاهرات خودجوش رو نمی فهمی؟ تو اصلا شریک دزدی یا رفیق قافله؟! تو چی میفهمی که داری دیگران رو تشویق میکنی دنبال افکار .. تو راه بیافتند! این رژیم مشتی طرفدار جیره خور .. و عقب مونده ذهنی مثل تو داشته باشه هیچ غمی نداره! چطور اتوبوسهای مزدوران وارداتی رژیم چشم کورت رو نگرفت؟ چرا بر عکس این فکر نکردی که اینها همه بسیج نیرو بود نه طرفداران واقعی رژیم! چقدر از دست شما عرب زادگان مخبط اسلامی کشیده ایم! خجالت بکش نوکر علی شیره ای! تو برو تفسیر قرآن بکن به این کارها چه کار داری مزدور اسلامی؟!
یکشنبه 25 بهمن 1388

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
*پسر شجاع* - ایران - تهران. دروغگوی ...اسلامی! حالا خوبه عکسهای هوایی گوگل هست و اینهمه حاشا میکنی! اصلا حرف حساب تو عرب زاده بی وطن چیه؟ تو که اصلا ایرانی نیستی! میخوای بگی بعد از 30 سال مردم همه طرفدار نظام نکبت بار اسلامی هستند؟ خجالت بکش بی آبرو! ملت ایران سالهاست این غذای فاسد روحی یعنی اسلام نکبت بار را استفراق کرده! اگر امثال شما عرب زادگان اسلامی و مشتی زهرا و آبجی کماندو و جواد و ممد ساندیس خور بی سواد مثل خودت هنوز هم طرفدار رژیم هستید به خودتون مربوطه! ولی حق نداری با افکار مالیخولیایی خودت مثل خامنه ای بی شرف طرفداران رژیم رو میلیونها نفر جا بزنی و جنبش مردم ایران رو بر علیه اسلام نکبت بار و رژین دد منش اسلام لوث کنی! برو کشکت رو بساب مزدور! تو بعد از 22 بهمن اومدی یک مشت مزخرفات سر هم کردی که چی بگی؟! که رژیم طرفدار زیاد داره! حرفهای تو مزدور رژیم و بیانیه خامنه ای مثل همه! خجالت بکش بسیجی!
یکشنبه 25 بهمن 1388

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
دوستان مبارز. مقاله جالبی تحت عنوان ((پرده آخرکودتا: خواندن آیه های یأس و شکست در گوش مردم ! - بهروز ستوده)) در سایت پیک ایرانیان منتشر شده که مشت این بسیجی مزدور *پسر شجاع* - ایران - تهران را باز میکند. لینک این مقاله با اجازه مسوولین محترم وب سایت بشرح زیر است:. https://www.peykeiran.com/Content.aspx?ID=13447. (هدف رژیم و عوامل آن مثل پسر شجاع مزدور که درست از فردای 22 بهمن آغاز شد یک چیز است. تکمیل پرده آخر کودتا و مایوس کردن مردم از ادامه مبارزه با این استدلال که طرفداران رژیم دهها میلیون بودند و مخالفان عده ای اندک. پس مبارزه بی فایده است!) دوستان هوشیار باشید و مراقب حرکات ایذایی این عوامل ارتش سایبری رژیم باشید. لعنت بر اسلام ایندین سراسر دروغ و جنایت و عوامل بی آروی ضد ایرانی آن.
دوشنبه 26 بهمن 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
mohsen_raja - ایران - تهران . طبق معمول 1-2 جلسه قبلی که با تو بحث کزدم نشان دادی برابی درک بسیاری از مسایل مشکل داری که امیدوارم با گذشت زمان وکمی مطالعه و تفکر بتوانی مسایل رو کمی عمیق نگاه کنی و فقط حرفهای امثال زبل خان را که خودشان باعث استهزا و تمسخر دیگران هستند را تکرار نکنی.....
دوشنبه 26 بهمن 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
mohsen_raja - ایران - تهران . 2)در ضمن وقتی میگویم که در درک عمیق مسایل مشکل داری باور کن آدم حسابی اگرمردم آنقدر وضع مالیشان خوب شود که اتومبیل و خانه خوب داشته باشند به معنای آن هست که تحصیل بهداشت تفریح آموزشهای رفتارهای شهروندی ....و در نهایت فرهنگ خوب هم میتوانند داشته باشند و به حقوق خود و دیگران آشنایی بیشتری پیدا میکنند ولی اگر وضع مالی خوبی نداشته باشند هیچ کدام از اینها قابل دسترسی نیست و مردم صبح تا شب به فکر سیر کردن شکمشان هستند حتی به قیمت زیر پا گذاشتن حقوق دیگران .......
دوشنبه 26 بهمن 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
zebelkhan - آمریکا - سن خوزه . بابا تو واقعا بدجور قاطی کردی حالا مثلا بیانیه صادر میکنی که عوامل رزیم رو شناسایی کردی ....یکبار دیگر کامنتهای من رو بخون و مزخرفات خودت رو که به اسم کامنت نوشتی رو هم بخون و اگر کمی ...هستی از نوشته های خودت شرم کن .....آخه ای کیو در حد جد بزرگوارت ... من کجا از این حکومت دفاع کردم من گفتم در روز 22 بهمن حکومت ایران توانست که طرفداران خود را به خیابان بکشد و اعضای جنبش سبز ترجیح دادند در خانه بمانند و فقط هم مختص تهران نبود تو اگر یکبار شبکه های تلویزیونی را نگاه میکردی میدیدی که وضعیت در اکثر شهرها اینطور بود من خودم هم از این وضعیت ناراحت هستم و واقعا وقتی تصاویر تظاهرات مردم مثلا در شهر اهواز را دیدم از حماقت مردم این شهر متاسف شدم که با اینکه بر روی دریایی از نفت قرار دارند و بزرگترین رودخانه ایران کارون در استان خوزستان هست ولی نه گاز لوله کشی و نه آب آشامیدنی درست و حسابی دارند ولی باز آن همه مردم برای حمایت از حکومت آمده بودند بطوریکه کاملا روی پل کارون و خیابانهای 2 طرف رودخانه پر از مردم بود ....حالا باز هم بیا و اراجیف خودت رو تکرار کن .....
دوشنبه 26 بهمن 1388

mohsen_raja - ایران - تهران
*پسر شجاع* - ایران - تهران// من با حرفهای zebelkhan در مورد تو صددرصد مخالفم، چون تو کوته فکر از ان هستی که حتی جمهوری اسلامی هم روی تو حساب کند و بخواهد جهت پیشبرد منافعش از امثال تو استفاده کند!
دوشنبه 26 بهمن 1388

homa-ir - المان - هامبورک
hamidla-المان-هامبورگ: دوست گرام , من فکرمی کنم اشتباهی رخ داده ومن شمارانمی شناسم. وتلفن مرا عده معدودی که بخوبی میشناسم دارند. بخصوص که نوشتید دوهفته مریض بودید ومن چنین اشنائی که دو هفته مریض وبی اطلاع باشم ندارم بخصوص درغربت حتما بدیدارش میرفتم. بهرحال بقول المانیها گودبسرون
دوشنبه 26 بهمن 1388

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
*پسر شجاع* - ایران - تهران . آخوند زاده مخبط! همه قاط زدن و دری وری میگن جز تو نوکر رژیم! خجالت بکش مزدور علی شیره ای! تو اصلا .... از جانب جنبش یا مردم یا هرکس دیگه ای نظر میدی و تصمیم گیری میکنی! یک کامنت مزخرف گذاشتی بعد هم با همه درگیر شدی که همه اشتباه میکنند و تو تنها کسی هستی که قضیه رو دست دیدی و همه باید به مزخرفاتی که تو بهم بافتی صحه بگذارند! گورت گم کن آخوند راده حیله گر! تو عرب زاده ضد ایرانی که صبح تا شب کارت معرکه گیری برای تازینامه محمد و تفسیر لاطایلات اسلامی است بیجا میکنی راجع به ملت ایران و مبارزه مردم علیه رژیم نکبت بار اسلامی حرف میرنی! اونی که قاط زده شما نوکران گیج و منگ علی گدا هستید که از قیام مردم بر آشفته شده اید و مثل دیوانه ها خودتون رو به در و دیوار میزنید! تو رفتی راهپیمایی و مایوس شدی به درک! کی ار تو نظر خواست عقب مونده ذهنی! نظر مزخرفت رو دادی گورت و گم کن برو مزدور! همه دارن جوابت رو میدن لال شده دیگه بدبخت بسیجی! تو مثل رفیق بسیجیت بلو استار هفت خط درس ...و پر رویی رو از اربابت علی شیره ای یاد گرفتی!
دوشنبه 26 بهمن 1388

سقراط - ایران - تهران
تا کی می خواهیم خودمان را گول بزنیم منزل ما در منطقه دریانو فاصله حدودا 3 کیلومتری از میدان آزادی است. مردم برای راهپیمایی خانوادگی شرکت کرده بودند و ماشین هایشان را تا جلوی منزل ما هم پارک می کردند. تا کی باید از واقعیت فرار کرد. حضور مردم واقعا از همه سالها بیشتر بود والبته اکثریت قریب به اتفاق از مخالفین سبزها بودند.
سه‌شنبه 27 بهمن 1388

homa-ir - المان - هامبورک
zebelkan-امریکا-سن خوزه : هم میهن عزیز وباغیرتم , با اشاره وانتخاب افراد ذکرشده وکلا بادیدگاه ونظرات موشکافانه و دقیق وهوشیارانه براستی بحق و بجای شما 100% موافقم وبشما درود میفرستم. شادباشی
سه‌شنبه 27 بهمن 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
homa-ir - المان - هامبورک . جزو افراد ذکر شده که منظورت من نبودم ؟......اگه اینطوریه با خط کش شما فقط بجز شما و زبل خان و چند نفر دیگه بقیه مزدور هستند و فقط شما ایرانی هستید .....و کلا جنبش سبز هم جنبش خارجی هست چون افرادی با طرز فکر من اکثریت این جنبش رو تشکیل میدند اگه باور نداری خودت یه بار بیا و از نزدیک با اونها آشنا شو ....
سه‌شنبه 27 بهمن 1388

ali203 - ایران - بوشهر
1مهندس - ایران - شیراز //تو که نستی ولی .... تو شرف هر پاچه خوار و وطن فروش .... و بی اصل و نصبه //همین .
سه‌شنبه 27 بهمن 1388

ali203 - ایران - بوشهر
zebelkhan - آمریکا - سن خوزه /هموطن عزیزم ما نتنها دلسرد نشیدیم بلکه امادگی هر گونه مبارزه از هر نوع را داریم حالا بذار برادران ناموس بر کف هر غلطی میخوان بکنن/شاد باشی
سه‌شنبه 27 بهمن 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.