زدن تخم مرغ به سر یکی از ماموران سفارت در کپنهاگ روز یکشنبه ۷ فوریه - ویدیو

زدن تخم مرغ به سر یکی از ماموران سفارت
در کپنهاگ روز یکشنبه 7 فوریه

 سفارت ایران به مناسبت دهه فجر مراسم جشنی را در سالن مجلل اکسپری منتاریوم کپهناگ برگزار کرده و از برخی دانشجویان بورسیه و تعدادی از اتباع لبنان , سوریه ,  عراق و فلسطین  نیز دعوت نمود تا در این جشن شرکت کنند. گروه های اپوزیسون نیز با وجود سرمای شدید کپهناگ در برابر سالن تجمع کرده ویک تظاهرات اعتراضی را سامان دادند. در این هنگام یکی از مسئولین سفارت که به خارج از سالن آمده بود تا نارضایتی خود را از تظاهر کنندگان به پلیس ابراز کند از فاصله بسیار نزدیک توسط یکی از زندانیان سیاسی سابق مورد اصابت چندین تخم مرغ قرار گرفت. این فرد ایرانی توسط پلیس دستگیر و به داخل ساختمان سالن جشن برده شد. این عمل پلیس دانمارک با اعتراض شدید تظاهر کنندگان که خواستار آزادی فرد دستگیر شده بودند مواجه شد.یکی از ماموران سفارتی وقتی به هنگام ورود به سالن جشن با شعارهای "مزدور برو گمشو" روبرو شد اختیار از کف داد و با فحاشیهای رکیک قصد حمله به تظاهر کنندگان را داشت که توسط پلیس متوقف شد. ماموران سفارتی برای پرهیز از خوردن تخم مرغ زیر چتر ماموران حفاظتی سالن جشن و پلیس به داخل سالن اسکورت می شدنداین تظاهرات علیرغم سرمای سوزناک کپنهاگ به مدت بیش از 3 ساعت ادامه داشت.


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود مستقیم و بدون فیلتر ویدئو در ایران اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود برنامه پخش ویدئوهای دانلود شده اینجا کلیک نمایید.

https://www.youtube.com/watch?v=WwSoeROi3B0

f-shoresh - انگلستان - برمینگهام
وای جیگرم حال اومد.دست مریزاد.
دوشنبه 19 بهمن 1388

miladblack - امریکا - کلمبوس
اینم ایول داره .
دوشنبه 19 بهمن 1388

pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا
به امید روزی که چیز‌های سنگینتر، مثل تخم دایناسور به سر سفرای اسلامی بکوبیم!.
دوشنبه 19 بهمن 1388

Mahnaz30 - سوئیس - ‌‌برن
تو سرشون باید سنگ بزنند. به امید خدا اینجا عملی خواهد شد مثل پارسال با کیفیت بهتر البته
دوشنبه 19 بهمن 1388

victory73 - انگلیس - منچستر
دمش گرم با وجود بود مرگ بر جمهوری اسلامی
دوشنبه 19 بهمن 1388

free persian - انگلستان - لندن
خب این یک نوع عکس العمل کاملا متفاوت بود؛ اما به نظر نمی رسد که اینگونه رفتارهای تلافی جویانه که ناشی از احساسات و هیجانات لحظه ای است؛ بتواند در بلند مدت، راهبردی باشد. باید تلاش نمود که از برخوردهای فیزیکی در خارج از مرزهای کشور، پرهیز نمود و با بهره جستن از روشهای اعتراضی دیگر، فریاد آزادیخواهی و مبارزه طلبی را به گوش دنیا رسانید. البته احساسات هموطنان نسبت به یکدیگر کاملا قابل درک می باشد. اما باید اعتراض ها را به گونه ای دیگر جهانی و هماهنگ ساخت.
دوشنبه 19 بهمن 1388

manis - انگلیس - شفیلد
خب حالا پلیس آلمان این وسط اونجا چیکار میکرد؟؟؟
دوشنبه 19 بهمن 1388

sam666 - انگلستان - لندن
خیلیییییییییییی مردیییییییییییی به مولا
دوشنبه 19 بهمن 1388

sabzehghabaa - کانادا - تورنتو
مرگ بر جمهوری اسلامی. دست مریزاد. اینا زبون ملایم نمی فهمند.لایق همین برخوردن.
دوشنبه 19 بهمن 1388

you39 - بلژیک - هاسلت
زنده باشی الهی روزی بهتر همون دستش بخوره توسر خامنه ای
دوشنبه 19 بهمن 1388

atena10 - ایران - تهران
بدبخت شد
دوشنبه 19 بهمن 1388

amoodarya - ایران - شیراز
100 افرین, در ایران خودش و سگ هارش با چاقو , چماق میافتند بجان مردم و حتی از پل پرت میکنند و تصادف مصنوعی درست میکنند.free persian - انگلستان - لندن . ادای بچه اخوند رو در نیار و بما راه و چاه را نشان نده. با این حرکت و ضربه های کوچک تاثیرات بزرگی به ارمغان داره.
دوشنبه 19 بهمن 1388

mahtab999 - کانادا - تورنتو
بایستی تخم مرغ پخته میکوبید تو مخ این وطنفروش.......
دوشنبه 19 بهمن 1388

bluestar - ایران - تهران
free persian کاملا باشما موافقم. حرفهایی را که میخواستم بگویم شما گفتید. لینکارها نشان دهده استیصال است.
دوشنبه 19 بهمن 1388

birangh - رومانی - بخارست
توجه. تظاهرات ایرانیان مقیم رومانی در جهت همبستگی با هموطنان داخل کشور پنجشنبه ساعت 16 تا 18 در میدان ویکتوری.بخارست.همراه شو عزیز
دوشنبه 19 بهمن 1388

pokalu - آلمان - دورتموند
همین الان از خواب بیدار شدم و این ویدئو رو دیدم وای نمیدونید چه حالی‌ داد به خدا انگار لوتو برنده شدم،دست شما درد نکنه که روزم رو ساختید :))).
دوشنبه 19 بهمن 1388

ab55 - فنلاند - هلسینکی
اگه سبزها اینطور ادامه بدن تا یک ماه دیگر تمام سفارتخانهای رژیم درشون تخته میزنن و میرن پی کارشون
دوشنبه 19 بهمن 1388

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
دوستان مبارز! (توجه فرمایید) . طبق اخبار رسیده از یکی از منابع موثق؛ رژیم نکبت بار اسلامی قصد دارد در روز ۲۲ بهمن از طریق مهره های نفوذی خود در غالب پذیرایی از حامیان جنبش سبز دست به مسمومیت گسترده بزند تا به اهداف زیر دست یابد: شناسایی موج زیادی از مسموم شدگان در بیمارستانها و کریه کردن چهره جنبش سبز در خیانت به حامیان خود. خواهش میکنم به مردم هشدار دهید در این روز به هیچ وجه از مواد آشامیدنی و خوراکی که در غالب دوستداران و حامیان جنبش توزیع می گردد استفاده نکنند و حتما به صورت گسترده اطلاع رسانی کنید . (استقلال , آزادی , جمهوری ایرانی)
دوشنبه 19 بهمن 1388

مهرآیین - ایران - تهران
. شعارهای ٢٢بهمن. جنایتهای دولتی ---- دروغ و بی عدالتی. سپاه توهم زملتی --- نشون بده یه غیرتی. مدعی عدل علی -------- خونین بود دست ولی. تو جنگ حق و باطل ------- پلیس نشی تو قاتل.
دوشنبه 19 بهمن 1388

Esfahan Nesfe Jahan - آلمان - برلین
حالا چرا پلیس گوشت و برد دست گربه داد هموطنان مقیم دانمارک خبری از ازادی این هموطن دارند?
دوشنبه 19 بهمن 1388

raha1984 - المان - هامبورگ
دستت درد نکنه هموطن امیدوارم که بزودی تبر بزنیم بر سر این جلادها ی حرومزاده
دوشنبه 19 بهمن 1388

homa-ir - المان - هامبورک
manis-انگلیس-شفیلد. دوست محترم ممکنه اشتباه لفظی باشد درهرصورت اروپایکی شده. درهامبورگ هم یاران منتظرسفیربرلین محمدشیخ عطار در22 بهمن درهامبورگ هستند. اجتماع جلوی درب هتل کنتیانتال. شادباشی
دوشنبه 19 بهمن 1388

homa-ir - المان - هامبور.م
یاران ایرنم : من نمیدونم چرا علامت سبز ندیدم هرچی دیدم پرچم ایرانم با شیروخورشید دیدم.
دوشنبه 19 بهمن 1388

سلامتی - بلژیک - نمور
قربون اون دستت.
دوشنبه 19 بهمن 1388

zolm setiz - المان - کلن
bluestar - ایران - تهران.تو رو که دیگه همه میشناسن تو این سایت.بیخود خودت رو بهfree persianنچسبون.اون منظورش یه چیز دیگه س.ولی به نظر من تخم مرغ کمترین چیز در تلافی گلوله وبا توم وتجاوز هست.زنده باد ازادی.
دوشنبه 19 بهمن 1388

Yase-banafsh - سوئد - گوتنبرگ
کار زشتی کرد! با همون شعارها میشه اونها رو بقدر کافی لرزوند. من فقط نمیدونم خانمها تو تمام این تظاهرات چرا جیغ میزنند مگه جشن تولده?!! خوب مثل اقایون شعار بدن.
دوشنبه 19 بهمن 1388

green.mile85 - ایران - ایران
تو ایران واسه دانلود مشکل داریم باید چی کنم اروره سرور میده
دوشنبه 19 بهمن 1388

echose. - انگلیس - منچستر
واقعا که کارش درست. حال کردم. اینها باید کاشه کوزشون رو تو خارج از ایران جمع کنند. درود بر ایرانی با غیرت. مرگ بر دیکتاتور.
دوشنبه 19 بهمن 1388

اتیلا - اژاپن - توکیو
ما ایرانیان. مقیم ژاپن تصمیم داریم در روز 22بهمن سفارت ایران در توکیو را با شعارهای سبزمان به لرزه در اوریم ...هموطنان عزیز !! اگر من و تو بیایم. یعنی اینکه همه امده ایم .وقتیکه همه باشیم میشویم ..ما. و انوقت پیروزی از ان ماست. در روز 22 بهمن همه خواهند امد ! حتی بچهه های سفارت با چهره های پوشیده به رنگ سبز همراه ما خواهند بود . پیروزی از ان ملت ایران است !!!. اقای ابولفضل اسلامی هم که جدیدا به اغوش ملت ازادیخواه . برگشته نیز همراه سبزپوشان شعار سبز خواهند داد و مزدوران زمان را رسوا . خواهند کرد!!!! ...زمان 11فوریه از ساعت 10الی14
دوشنبه 19 بهمن 1388

delmorde - سوپد - یوتبوری
من خود با اینکه مسیحی شده ام ولی با حکومت مذهبی بشت مخالفم. هموطنان عزیز دقت کنند بعضی از کشورهای اروپائی مانند سوئد دارن برای حفظ منافع خود بصورت مشروط دست به طرفند دیگری میزنند.و قصد دارند با مسیحی کردن مردم ایران و ایجاد یک حکومت مذهبی دیگر به هدفشان برسند. گول نخورید. دین امری کاملا خصوصی است فقط برای عبادت خداوند نباید با سیاست مخلوط شود. بعضی کشیش هایدولتی تحت حمایت دولت متبوع از طریق دولت اسرائیل درصدد ایجاد یک شبکه پر قدرت تلویزیونی که فقط ایران را در درجه اول زیر پوشش قرار دهد هستند.جوی که اخوندها در ایران بوجود اورده اند وسیله خوبی برای این هدف است. گرانی بی حساب همراه با بیکاری فشار بی امانی بر ملت وارد و همه را ناراضی کرده. گسستگی حس میهن دوستی بین مردم و تفاهم و همدلی و همراهی. قوانین عقب افتاده دینی مضاعف بر این مشکلات است.
دوشنبه 19 بهمن 1388

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
bluestar - ایران - تهران. بسیجی مزدور! دیگه نمیتونی خودت رو به قیام سبز ملت ایران بر علیه رژیم نکبت بار اسلامی بچسبونی! حالا دیگه شهرت جهانی پیدا کردی! تمام کاربران سایت ایرانیان انگلستان در سراسر دنیا تو رو شناخته اند و دستت برای همه رو شده. البته من خیلی زحمت کشیدم که تو مارمولک و حیله هات رو نقش بر آب کردم. حالا دیگه هر جا کامنت بذاری ده نفر جوابت رو میدن. ولی شما بسیجیان مخبط و ماموران رژیم به سنگ پای قزوین گفتید زکی! از رو نمیری که! مثل ارباب ولی وقیحت پر رو و وقیح هستی! بزودی ایران رو از شما عرب زادگان اسلامی پس می گیریم! منتظر شعارهای ساختار شکن باش! جشن ساندیس در دیماه که آبروتون رفت. حالا 22 بهمن هم بهتون ساندیس میدن گریه نکن! تا میتونید شما بسیجیها ساندیس زهر مار کنید!! 20 هزار تا الدنگ بسیجی رو رژیم به ضرب و زور ساندیس جمع میکنه تا عربده بکشن و از رژیم دفاع کنند. چقدر بدبخت شده این علی گدا!
دوشنبه 19 بهمن 1388

fosil - ایران - تبریز
Yase-banafsh - سوئد - گوتنبرگ. واقعا در سوئد هستی که هنوز نمیدونی "ازادی" یعنی چه. در سوئد برای هر اعتراض کوچکی خودشون را لخت و عریان میکنند, کسی بخودش اجازه نمیده, که سوال کنه, چرا اینجوری اعتراض کردی. بتو چه که زنان جیغ میکشند
دوشنبه 19 بهمن 1388

sabzazad - ایران - تهران
ایوالاه.خوشم اومد.دستت درست
دوشنبه 19 بهمن 1388

اتیلا - اژاپن - توکیو
ما ایرانیان مقیم ژاپن تصمیم داریم در روز 22بهمن سفارت ایران درشهر توکیو باشعارهای سبزمان به لرزه در اوریم ..هموطنان عزیز !! بیاییم .دراین روز به کودتاچیان بفهمانیم که ملت تنها نیستند .در این روز همه خواهند امد !!!حتی بچهه های سفارت با چهره های پوشیده به رنگ سبز همراه ما خواهند بود . پیروزی از ان ملت ایران است !!!. اقای ابولفضل اسلامی هم که جدیدا به اغوش ملت ازادیخواه امده .نیز میایند..ما بیشماریم و پیروزی از ان ماست...زمان 11فوریه از ساعت 10الی14
دوشنبه 19 بهمن 1388

Mahnaz30 - سوئیس - ‌‌برن
manis - انگلیس - شفیلد . کپنهاگ پایتخت دانمارک باید باشه هموطن
دوشنبه 19 بهمن 1388

free persian - انگلستان - لندن
به نظر می رسد آنچه مد نظر من بوده است؛ باعث سوء تعبیر از جانب برخی از دوستان شده است؛ نکته ای که من خواستم به آن اشاره کنم این بود که با ترویج خشونت و اینگونه رفتارها، بهانه را به دست دیگرانی ندهیم که فقط این مبارزه برای آزادی را نوعی بازی فرسایشی تلقی نمایند. ما می خواهیم به همه دولتهای جهان نشان دهیم که ملت ایران کاملا از حکومت آن جدا سازد و مردم برای رسیدن به خواستهای به حق خود در مقابل این حکومت ایستادگی و مقاومت می کنند. ما نمی خواهیم خود را همسان به رویه و برخوردهای سرکوب گرانه رژیم نشان دهیم. خواستم بگویم پرهیز کنیم از دور باطلی که حامیان رژیم می خواهند ما را وارد آن سازند. ما بی شماریم و ما پیروزیم و زنده باد آزادی
دوشنبه 19 بهمن 1388

VEZVEZNAZI - ایران - ایران
دستت طلا. از راه دور دست ترا میبوسم مرگ بر جمهوری اسهالی
دوشنبه 19 بهمن 1388

اتیلا - ژاپن - ژاپن
ما ایرانیان مقیم ژاپن تصمیم داریم در روز 22بهمن سفارت ایران درشهر توکیو باشعارهای سبزمان به لرزه در اوریم ..هموطنان عزیز !! بیاییم .دراین روز به کودتاچیان بفهمانیم که ملت تنها نیستند .در این روز همه خواهند امد !!!حتی بچهه های سفارت با چهره های پوشیده به رنگ سبز همراه ما خواهند بود . پیروزی از ان ملت ایران است !!!. اقای ابولفضل اسلامی هم که جدیدا به اغوش ملت ازادیخواه امده .نیز میایند..ما بیشماریم و پیروزی از ان ماست...زمان 11فوریه از ساعت 10الی14
دوشنبه 19 بهمن 1388

سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
Yase-banafsh - سوئد - گوتنبرگ. با شما موافقم. ایجاد درگیری فیزیکی با طرف مقابل در نهایت به درگیری با پلیس کشور میزبان می انجامد و ممکن است عواقب غیر قابل جبرانی داشته باشد.
دوشنبه 19 بهمن 1388

persian boys - انگلستان - لندن
با درود به هم میهنان عزیزم.من عضو جدید هستم.سرافراز باشید.
دوشنبه 19 بهمن 1388

maryo - انگلستان - نیوکاسل
دوستان گرامی بنا به اخبار رسیده از یکی از منابع موثق؛ رژیم کودتا قصد دارد در روز 22 بهمن از طریق مهره های نفوذی خود در غالب پذیرایی از حامیان جنبش سبز دست به مسمومیت گسترده بزند.تا به اهداف زیر دست یابد شناسایی موج زیادی از مسموم شدگان در بیمارستانها وکریه کردن چهره جنبش سبز در خیانت به حامیان خود از این رو در این روز به هیچ وجه از مواد آشامیدنی و خوراکی که در غالب دوستداران و حامیان جنبش توزیع می گردد استفاده نکنید و حتما به صورت گسترده اطلاع رسا نی شود.
دوشنبه 19 بهمن 1388

Yase-banafsh - سوئد - گوتنبرگ
fosil - ایران - تبریز . اولشو درست گفتی ولی بقیشو خراب کردی. اینجا ازادی خودتو لخت کنی نه بقیه رو. ادمهای بی فرهنگ بجای استفاده از عقل و هزار کار نمادین ممکن از زورشون استفاده میکنن مثل کار زننده این شخص. در مورد زنها هم من خودم زنم و مطمئنم فریاد من زیباتر و رساتر از جیغ من است. قبل از اینکه شمشیر بکشی یه کم فکر کن .
دوشنبه 19 بهمن 1388

chicho1985 - اکراین - خارکف
حیف تخم مرغ باید پهن بهش پرت میکردن
دوشنبه 19 بهمن 1388

kholosi - انگلسان - منچستر
اول. لووووووووووووووووووووووووووووووووول. خیلی با حال بود دستتون درد نکنه
دوشنبه 19 بهمن 1388

kamran75015 - فرانسه - لیون
ایول !! ایول !! عزا عزاست امروز ! روز عزاست امروز !! -- جمهوری اسلامی پا در هواست امروز !!
دوشنبه 19 بهمن 1388

zambi - ایران - تهران
دمش گرم
دوشنبه 19 بهمن 1388

zambi - ایران - تهران
مرگ بر جمهوری اسهالی
دوشنبه 19 بهمن 1388

hossein53n - المان - بن
فراخوان تظاهرات 22 بهمن در کلن المان11 فوریه ساعت 13 شروع تظاهرت از ساعت 14 شهرهای کلن ووپرتال.اسن.دورتموند.بوخوم برگزار می شود ما بیشماریم سبز ندای ازادی
دوشنبه 19 بهمن 1388

fosil - ایران - تبریز
Yase-banafsh - سوئد - گوتنبرگ. یاس عزیزم, منو مایوس نکن. این نظر و عقیده شماست که بنظرت اینطور درسته, که اعتراض میکنی, ولی ممکنه برای دیگران فریادت کافی نباشه و ازت ایراد بگیرند, عیسی بدینش, موسی بدینش. راستی, سلام منو به گوستاو و سیلویا و ویکی برسون , تا بعد
دوشنبه 19 بهمن 1388

شمبلیله - انگلیس - لندن
خیلی مشتی بود مر30 22بهمن لندن رو سبز میکنیم .
دوشنبه 19 بهمن 1388

black chador - امریکا - ولدن
زنده باد ایرانی هایی که به این تظاهرات علیه ضحاک اسلامی میرن. ایکاش اینجا هم سفارت داشتن تا ما هم یکی دوتا از اشغالهارو حل میاوردیم.
دوشنبه 19 بهمن 1388

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
دست همشون درد نکنه. ولی حیف تخم مرغ نبود؟!!! بهتر بود با پهن گاو تو سرش میزد. پیروز باد جنبش آزادیخواهی مردم و سرنگون باد رژیم فاسد و ضد بشری ولی وقیح
دوشنبه 19 بهمن 1388

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
free persian انگلیس لندن دوست عزیز با شما موافقم درگیری با پلیس ضد شورش یعنی امتیاز به رژیم جنایتکار آخوندی دادن .چون طبق قوانین بین المللی مسئولیت حفظ جان سفرا به عهده کشور میزبان می باشد .الان رژیم میتونه با اعتراض به عدم رعایت این قانون باعث سختگیری بیشتر به معترضان در دانمارک بشه .ضمنا اینا از بچه های سبز نبودن چون در سایت سبزهای دانمارک 5 شنبه برای اعتراض در نظر گرفته شده.
دوشنبه 19 بهمن 1388

Tina jOon - آلمان - ماینز
حالا اون بدبخت رو فرستادن تو سفارت تکلیفش چی‌ میشه ؟ می‌شه لطفا اگه کسی‌ خبری ازش داره بگه؟
دوشنبه 19 بهمن 1388

benjamin144 - سوئد - استکهلم
حالا بیچاره چی سرش اومد? ازادش کردن? :-(
دوشنبه 19 بهمن 1388

احتراز - آلمان - دورف
free persian - انگلستان - لندن . اگر آدمهای تو ایران مثل تو فکر کنن هیچ اتفاقی تو ایران نمی افته.
دوشنبه 19 بهمن 1388

bluestar - ایران - تهران
zolm setiz - به این کار میگن تایید نه چسباندن خود به دیگری. بر عکس تو که دید سیاه سفید داری من همه رو خاکستری میبینم و در این مورد با این کاربر موافقم. شما همبهتره آیدی خودتون رو به ((خاک انداز )) تغییر بدید. بیشتر بهتون میاد.
دوشنبه 19 بهمن 1388

manenarenji - المان - اسن
bluestar - ایران - تهران به اون خدا تو مزدور رژیم هستی از روز اول این حس رو بهت داشتم و دارم. دست اونهموطن گلم درد نکنه من یکی دستشو میبوسم.
دوشنبه 19 بهمن 1388

bluestar - ایران - تهران
manenarenji - به کدام خدایی که قبول نداری؟ اگر واقعا به خدا اعتقاد داری چرا بدون سند و مدرک به نامش قسم میخوری؟ درسته که به خاطر اختلاف عقیده با دیگران اینطور به اونها تهمت مزدوری بزنیم؟ درسته که من هم به زمین و زمان قسم بخورم تو هم کارت تن فروشیه و از این راه پول در میاری؟ واقعا برای من سوال شده طبق چه سند و مدرکی اینطور تهمت میزنی؟ چطور متوجه شدی؟ این تهمتها شیوه کسانیه که امروز در ایران بنام دروغگو و کودتاچی معروف و منفور شده اند. نکته آخر این که اگر خودت حرفت را باور داشتی لازم به قسم خوردن نبود. شاید تو هم یک مزدور اطلاعات و یا یک بسیجی باشی که از پایگاه بسیج کانکت میشی. به هر حال در دنیای مجازی هر کس میتونه خودش را جای دیگری جا بزنه.
سه‌شنبه 20 بهمن 1388

bluestar - ایران - تهران
manenarenji با وجود همه اختلاف نظری که با بعضی از کاربران دارم هیچ وقت به آنها تهمت مزدوری نزدم مگر اینکه آنها حداقل این تهمت را دهها بار به من زده باشند. چون معتقدم یکی از روشهای کودتاچی ها چه در اینترنت و چه در دنیای واقعی فرار به جلو و تهمت زدن به افراد است. تاپیک ((اطلاعیه وزارت اطلاعات درباره بازداشت هفت شهروند ایرانی و واکنش رادیو فردا)) را با دقت بخوانید تا ببینید در شیوه برخورد با مخالف به چه کسانی شباهت دارید. (برای عاقل یک اشاره کافیست.)
سه‌شنبه 20 بهمن 1388

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
bluestar - ایران - تهران . . کاربران وب سایت! دوستان عزیز! توجه فرمایید که این بلو استار بسیجی هفت خط حالا داره خودش به بقیه میگه مزدور بسیجی! حرفهایی رو که ما به این مامور رژیم زدیم داره به خودمون تحویل میده! (فرار رو به جلو ...)!. عجب شارلاتانی هستی بلو استار! کامنتهای تو در ابتدای جنبش سبز از یاد کاربران وب سایت نرفته! تو بودی که مردم را تشویق میکردی از کسانیکه در تظاهرات شعار مخالف میدن عکس و فیلم تهیه کنند و در اختیار مقامات قرار دهند. حالا داری به دیگران خط میدی که چطور باشند و نباشند. آخه بسیجی ....! تو نمیتونی به کسی بگی مزدور چون شغل خودته! تو داری روز شب مجیز رژیم نکبت بار اسلامی رو میگی! تو هستی که مخالف شعارهای ساختار شکن بوده و هستی! تمام کامنتهای تو در دفاع از آخوند و حفظ نظام بوده! برو خجالت بکش دلقک اسلامی! واقعا شما بسیجیها وقاحت کامل رو از رهبر الدنگتون علی شیره ای به ارث بردید! لعنت بر این اسلام که جز هالو و ریاکار و جانی محصول دیگری در این 1400 سال نداشته!
سه‌شنبه 20 بهمن 1388

Esfahan Nesfe Jahan - آلمان - برلین
persian boys - انگلستان - لندن . خوش اومددددددی. دوستان متوجه شدید فقط منم که دیگه خوش امدگوئی میگم . کمتر کسی حواسش به تازه واردها هست.
سه‌شنبه 20 بهمن 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
bluestar - ایران - تهران . بسیجی نفوذی که لباس سبز پوشیدی.
سه‌شنبه 20 بهمن 1388

bluestar - ایران - تهران
zebelkhan = یک پاسدار مزدور که از پایگاه بسیج کانکت میشه = گرگی در لباس بره = کسی که میخواد رد گم کنه تا در جنبش سبز تفرقه ایجاد کنه
سه‌شنبه 20 بهمن 1388

bluestar - ایران - تهران
ARTEMIS-SW - جنبش سبز متعلق به کسانیه که در انتخابات شرکت کردند. نه تو هوادار کمونیست کارگری که به رای دهنده ها فحش میدادی.
سه‌شنبه 20 بهمن 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
bluestar - ایران - تهران . دیدی خنگ صد طبقه هستی من بعد از دین تو از کمونیسم متنفرم چون اشغالی مثل اسلام هست.مطالعه دارم و می دانم کمونیسم باعث مرگ حد اقل 100 میلیون در 80 سال اخیر شد.
چهار‌شنبه 21 بهمن 1388

mohammad61 - ترکیه - وان
دورد منم یک روزی تخم مرغ زدم به یکی از این زاپاس ماشینی ها توی تاکسی بی شرف راننده تاکسی ولکن نبود با ماشین تعقیبمون میکرد با یه بدبختی فرار کردیم
چهار‌شنبه 21 بهمن 1388

bluestar - ایران - تهران
ARTEMIS-SW - از ادبیات و فرهنگت مشخصه
چهار‌شنبه 21 بهمن 1388

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
bluestar - ایران - تهران. من از اول میگفتم تو هفت خطی حالا داری ثابت میکنی؟! آخوند مخبط بسیجی! حالا همه شدن مخالف جنبش سبز و تو نوکر علی شیره ای شدی صف شکن مبارزه! گوش کن الدنگ بسیجی! بر و بچه های این وب سایت با تمام تحرکات شما ماموران رژیم آشنا هستند و کامنتهای اونها نشون میده که تو نمیتونی با این مسخره بازیها خودت رو به قیام مردم ایران بچسبونی! یادت رفته به همه میگفتی از کسانی که در تظاهرات شعارهای ساختار شکن میدن عکس و فیلم بگیرند؟ خجالت بکش مزدور بی حیا و بی آبرو! لعنت بر اسلام که فرومایگانی چون تو رو پس انداخته! ... بر محمد و آل محمد. این سرسلسله جریان دروغ و جنایت و فریب در دنیا! ایران رو از شما پاسداران ظلم و جنایت پس میگیریم. تو مزدور هم برو ساندیست رو کوفت کن!
پنج‌شنبه 22 بهمن 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.