ازدحام و درگیری در بانک ملت شعبه بازار و تعطیلی این بانک بدستور مقامات امنیتی

ازدحام و درگیری در بانک ملت شعبه بازار و تعطیلی این بانک بدستور مقامات امنیتی

گزارش یکی از خوانندگان از تهران:

طی اخباری که دیروز مبنی بر ورشکستگی زود هنگام دو بانک دولتی مهم از طریق پیامک به دست من رسید قصد خالی کردن حساب بانکی خود را از بانک ملت داشتم که امروز پس از مراجعه به بانک ملت در بازار ( بازار فرش فروشان ) با ازدحام و شلوغی بی سابقه روبرو شدم که کسانی هم مانند من نیز این خبر به دستشان رسیده بود و هر لحظه به دلیل حساسیت بازاریان و پیچیده شدن این خبر در بازار به صف مشتریان بانک برای برداشت از حساب افزوده میشد . ساعت 11 و نیم بود که باجه پرداخت اعلام کرد که موجودی ندارد و میتواند حواله بین بانکی صادر کند که با مخالفت اکثر مشتریان روبرو شد .

رئیس شعبه نیز به مشتریانی که برای برداشت پول مراجعه کرده بودند به آنها اعلام کرد که ورشکستگی این بانک شایعه است و نیاز به خالی کردن حسابها نیست ولی با اصرار مشتریان روبرو شد که به درگیری لفظی انجامید که با دخالت مامور بانک نیز به این درگیری افزوده شد .

لحظاتی بعد ماموران یگان ویژه وارد شعبه مذکور شدند و همه را به بدترین شکل و حتی زدن باتوم بیرون کردند و درب بانک را به روی مشتریان بستند . جالب اینجا بود که یکی از مشتریان بعد از خوردن باتوم و درگیری با نیروها شعار یا حسین میرحسین سر داد و بقیه هم با صدای بلند شروع به همکاری کردند.

تعدادی از حجره ها و مغازه های اطراف با شنیدن شعار یا حسین میر حسین بلافاصله کرکره ها را پایین کشیدند . هم اکنون بازار فرش فروشان حالت امنیتی به خود گرفته و نیروهای ضد شورش در اطراف بانک مستقر شده اند.

درگیری پلیس با مردم در بانک ملی شعبه تیراژه /صادقیه

درگیری پلیس با مردم در بانک ملی شعبه تیراژه ( صادقیه ) موجب مجروح شدن یکی از مشتریان بانک و بسته شدن درب بانک به روی مشریان شد. در بانک ملی واقع در نزدیکی پل همت شعبه تیراژه ، مشتریان بانک که برای برداشت حساب در اوایل صبح به بانک مراجعه کرده بودند با صندوقهای خالی بانک مواجه شدندو با اعتراض خواهان دریافت مبلغ و موجودی حساب خود و دریافت مبلغ چکهایی شدند که در حساب موجود بود ولی مسئولین شعبه مذکور بعلت کمبود نقدینگی در همان ساعات اولیه ! صبح از پرداخت آن عاجز بودند .خود کارمندان بانک نیز دلیل کمبود نقدینگی را از خبری که در این روزها مبنی بر ورشکستگی بانکها پیچیده است میدانند زیرا که اذعان داشتند تعداد زیادی از مشتریان دانه درشت آنها مبالغ ده ها و صدها میلیونی خود را روز گذشته ( شنبه ) دریافت کرده اند و سایر شعب بانکها کم و بیش این مشکل را دارند و با کمبود نقدینگی مواجه شدند . رئیس شعبه بانک ملی از مشتریان خواست که یا از حواله بین بانکی استفاده کنند و یامنتظر بمانند که از شعبه مرکزی برای آنها اعتبار برسد . که همه بعد از نیم ساعت انتظار به جای رسیدن اعتبار نیروهای امنیتی را دیدند که از راه رسیدن و وارد شعبه شدند و از مشتریان خواستند که بدون هیچ پرسشی بانک را ترک کنند که با اعتراض مشتریان روبرو شد . که یکی از ماموران با پرتاب یک جا خودکاری به سوی یک مشتری که زن میانسالی بود که با صدای بلند از مسئولین و نظام گله میکرد ، سبب آسیب دیدگی از ناحیه سر این زن میانسال شد که بلافاصله توسط مردم به بیمارستان منتقل شد . شخصی که چنین وحشیانه با مشتریانی که برای دریافت پول خود که حق قانونی آنها هم هست از روی اتیکت لباس شناسایی شد ، “ابراهیم قرآنی ” بود که درجه سرگردی داشت . در پایان هم به طرز وحشیانه ای مشتریان را به بیرون راندند و دربهای بانک را به روی مشتریان بستند . کمبود نقدینگی به حدی بود که رئیس شعبه دستور خالی کردن اسکناسهای دستگاه خود پرداز را نیز داده بود .

منبع :ایران پرس نیوز

mariamaria - ایران - تهران
ای ول، این رژیم رو به هر ترتیبی باید تضعیف کرد، خیلی خوبه که پولهامون رو از بانکها بیرون بکشیم. هر چند شایع شده که بعد از عید نرخ بهره حسابها بالای 40% میره برای وسوسه کردن مردم البته.
یکشنبه 4 بهمن 1388

Saeid_S.F. - انگلستان - منچستر
بله، حکومت بی لیاقت داره فلج میشه !! چه به سر سرزمین کوروش کبیر ، شاه جهان آمد . .
یکشنبه 4 بهمن 1388

surena1611 - المان - اشتوتگارت
خب ولی وقیح از حساب شخصی به بانکها کمک کنه!!! این حکومت کارش تمومه شکی توش نیست. فقط باید یک ضربه نهایی بهش بخوره. عدم اعتبار در میان مردم یعنی مرگ حکومت. به امید پیروزی جنبش مردم و نابودی حکومت ولی وقیح
یکشنبه 4 بهمن 1388

persia_64 - ایران - تهران
اعتصاب عمومی - خالی کردن حساب ها دولت رو به بدترین شکل ممکن زمین میزنه بهترین نوع نا فرمانی مدنی و اعتراض همینه. با این روش دیگه نیازی هم نیست کسی کشته بشه
یکشنبه 4 بهمن 1388

amoodarya - ایران - شیراز
عجب موقعیتی خوبی برای عوض کردن این رژیم داریم, چطور تا حالا نتوانسیم با این همه ضعفشان پیروز بشیم, خودم هم مانده ام !! در دنیا اینقدر حزبها شبیه هم هستند در موقع انتخابات که ادم نمیدونه به کی رای بده. بهرحال دهه زجر انها و دهه انفجارمان بما چشمک میزنه و پیروزی از ان ماست و باید تمام نیروها از شهرستانهای کوچک به تهران امده که شانس دستگیری در شهرهای بزرگ کمتر که با وارد کردن ضربه نهایی و با بلندمان به زندانیان امید بدیم که ما انانرا فراموش نکردیم و براهشان ادامه میدهیم
یکشنبه 4 بهمن 1388

Esfahan Nesfe Jahan - آلمان - برلین
“ابراهیم قرآنی " قران به دستات بزنه که لطف و گفت حرف زدن نداری.
یکشنبه 4 بهمن 1388

Alireza88 - ایران - تهران
حافظه ملت بزرگ ایران نام چنین مزدورانی که وحشیانه بسوی ملت خود حمله میکنند مانند آقای ابراهیم قرآنی را بخاطر خواهد سپرد.
یکشنبه 4 بهمن 1388

black chador - امریکا - ولدن
ما که از ماهها پیش داریم میگیم پولهاتون رو از بانک بکشید بیرون. حالا دم ورشکستگی بانکها پولهاتون رو میخواین? دوستان عزیز ما که اونجا نیستیم ولی شما اگر چشم و گوشتون رو باز کنید میبینید که ایران داره ورشکسته میشه.
یکشنبه 4 بهمن 1388

SAMAN-UAE - امارات - دبی
با این اوضاع اقتصادی وضع از این بدتر هم خواهد شد. البته آقایون منتظر ظهور آقا هستند که بیاد مشکلات رو حل کنه فعلا حل مشکلات لبنان و ونزوئلا و.. در اولویته.
یکشنبه 4 بهمن 1388

Esfahan-Norwey-mohajer - نروژ - بودو
سال80 تو اصفهان دو قرض الحصنه به نام الطه ومحمد رسول اله ..باتبلیغات زیاد مردم جمع کردن .مردم با فروش خانه ماشین .طا .ووو.پولهای خودشون ریختن توی اونا تا وام سنگین با قسط کم بگیرن.والی یک روز انا علام ورشکستگی کردن.مردم چند روز قیام کردن ولی چه فایده.حالا هم دارن خورد خورد پولها شونا از قرض الحسنه قوامین که مال دولت پس میگیرن..همش دروغ بودکار خود دولت اشغال بود خیلیا بد بخت شدن.
یکشنبه 4 بهمن 1388

iranazadiran - ایران - تهران
تا پس اندازها را بالا نکشیده اند باید حسابها را بیرون کشید اینها گروه دزدان و جانیان هستند همانگونه که به راحتی ملت را می کشند به همان راحتی حسابهای بانکی آنها را بالا می کشند.
یکشنبه 4 بهمن 1388

faash - امریکا - پیتزبورگ
این بانک ها تا چهار برابر مجموع سرمایه و سپرده ها وام غیر قابل وصول به اقازاده ها داده اند و با هر معیاری که سنجیده شود عملا ورشکسته هستنداشا
یکشنبه 4 بهمن 1388

armanazadi - اتگلستان - بیرمنکام
دقیقا همین اتفاق در سال 57 هم رخ داد و مردم یعنی بهتر بگم خیلی از مردم حسابهاشون را خالی کردند.الان هم وقت خوبیه هم به قصد تضعیف دولت اسهالی وهم به خاطر اینکه پولهاتون از بین نره.تا دیر نشده باید دست به کارشد هم با اعتصاب وهم با تخلیه بانکها.درود به دل بی باک ایرانیان مبارز.مرگ بر دولت اسهالی.
یکشنبه 4 بهمن 1388

shiva_v - ایران - شیراز
پولها جاش تو خونه امنتره تا دست این دزدهای بی رحم باشه ..
دوشنبه 5 بهمن 1388

ya30in - امارات - دبی
بابا اینا همش شایعه هست. به قول یکی از کارمندای بانک ملی که میگفت اینا همش حرفه...پول منابع طبیعی و نفت پشت این بانک هست. که هرگز ورشکسته نمیشیم. اینا شایعه ای بیش نیست .
سه‌شنبه 6 بهمن 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.