مصاحبه اکبر گنجی با بی بی سی در مورد جنبش سبز : هیچ کس نمیتونه از خارج از ایران جنبش را رهبری کند

فایل صوتی سخنان اکبر گنجی درباره جنبش سبز - بی‌بی‌سی

هیچ کس نمیتونه از خارج از ایران جنبش را رهبری کند

گنجی: رهبران جنبش سبز در ایران هستند و ما از مهدی کروبی و میرحسین موسوی که به درستی رهبری این جنبش را در اختیار دارند حمایت می کنیم. هیچ کس نمیتونه از خارج از ایران این جنبش را رهبری کند و رهبران واقعی جنبش در داخل ایران هستند. جنبش سبز یک جنبش بلند مدت است و اعتراضات به هیچ وجه نباید متوقف شود.. باید روی تاکتیک های جدید کار کرد که یکی از آنها اعتراضات خیابانی است. اعتراضات غیر خشونت آمیز باید ادامه یابد. رهبری جنبش باید داخل باشد حتی اگر رهبران جنبش به زندان بروند باز هم رهبر هستند. هیچ رژیم دیکتاتوری نمیاد با معترضان پشت میز مذاکره کند مگر اینکه اعتراضات و فشار بر رژیم ادامه یابد. مهم این است که بدانیم جنبش در هفت ماه گذشته به خوبی جلو رفته .

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
گنجی هیچ رژیم دیکتاتوری نمیاد با معترضان پشت میز مذاکره کند مگر اینکه اعتراضات و فشار بر رژیم ادامه یابد. ما اهل میز مذاکره نیستیم.ما اهل براندازی هستیم. جناب گنجی
یکشنبه 20 دی 1388

pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا
این جنبش فقط با رهبری شاهزاده رضا پهلوی میتونه به موفقیت برسه. یکی‌ به این گنجی (مهرهٔ سوختهٔ رژیم استعمار) حالی‌ کنه که ملت از موسوی، کروبی و بز مچه‌های خائنی مثل او مدت هاست که گذشتن. استقلال، آزادی، نظام پادشاهی (منوط به انتخاب ملت).
یکشنبه 20 دی 1388

payam armani - انگلیس - منچستر
ولایت فقیه از ریشه غلط بود وهست.گنجی جون تو هم در تشکیلش دست داشتی .مشکلت هم با شخص خامنه ای است. ماهم همه این را می دانیم.فعالیت هم داشتی زندان هم رفتی درست ولی اقای عزیز حالا دیگه توی این جنبش صف جلو ناییست.فکر هم نکن این ملت با این عصبانیت بخاطر رفتن احمدی و امدن موسوی می ایند در خیابانها.ملت استبدادنمی خواهند.یعنی کل رزیم باید بایین کشیده شود.شما هم همراه دوستانتان اینقدر تلاش برنجات رزیم نکنید.ملت ایران گول این بازی را نخواهند خورد.
یکشنبه 20 دی 1388

reza70 - سوئد - استکهلم
دروغگو و فریبکار تو و توها رو مردم میشناسند برو بشین یگوشه حقت میرسه . (ناراحات ناکون خودیشی)
یکشنبه 20 دی 1388

parsa_persian2000 - ژاپن - توکیو
. سازمان ملل متحد نظر سنجی بزرگی را در ارتباط با ثبت جهانی نوروز انجام داده است مبنی بر این که اگر یک میلیون نفر از ایران به سازمان ملل ایمیل بفرستند این روز به نام ایران ثبت خواهد شد اما اگر به اندازه کافی ایمل زده نشود این روز به نام افغانستان ثبت خواهد شد.از حق کشورتان دفاع کنید و نگذارید که نام ایران و ایرانی از جهان محو شود.از ایمیل های دوستانتان هم استفاده کنید من 100تا فرستادمhttps://www.PetitionOnline.com/Norouz .
یکشنبه 20 دی 1388

ali203 - ایران - بوشهر
اقای گنجی هدف سبزها سرنگونی بی قید و شرط جمهوری اخوند اسلامی میباشد گوشاتون را وا کنین و صدای رسای مرگ بر جمهوری اسلامی را بشنوید/22بهمن ایران را سبز میکنیم
یکشنبه 20 دی 1388

hamidTANTAN - اتریش - وین
pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا من همیشه با کامنت های تو حال می کنم. مخصوصا زمانیکه اسم عشق من را هم می نویسی.(رضا پهلوی)در یک جای یکی از کاربرهای سایت نوشته بود که:ما سلطنت را برای ایران می خواهیم. ،نه ایران را برای سلطنت.واقعا هم همینطور است.ازادی ایران و سر بلندی ان. کاری است که با رهبری شاهزاده رضا پهلوی خیلی سریعتر انجام خواهد شد.اقای اکبر گنجی هم شکر زیادی خورده است که از این فرمایشات میکند(درود بر یگانه رهبر واقعی ایران رضا پهلوی)
یکشنبه 20 دی 1388

Barbat - کانادا - کانادا
من تعجب میکنم که چرا اکبر محمدی بعد از چند روز اعتصاب غذا فوت کرد ولی اکبر گنجی گه از پایه گذاران اطلاعات این رژیم ننگین هست بعد از چند ماه اعتصاب غذا سالم و سر از آمریکا در آورد ؟.
یکشنبه 20 دی 1388

kamran1011 - آمریکا - سن فرنسیسکو
جناب ایران زمین ، برداشتن یک دفعه ی این خال کثیف باعث مرگ سعد ها هزار آدم بیگناه دیگه میشه . بعلاوه ی اینکه دوباره کشور رو در یک بحران بزرگ فرو میبرد ، ما اینرو نمیخواهیم . جناب پهلوی ، خواب دیدی خیره ، بیدار شو عزیز . مرد ایران ، با اون مردمی که 30 سال ایینور آب دیدی فرق دارن ، شما فکر و مغز تون 30 سال از وقایع وواقعیات ایران به دور بوده ، و فقط با این تلویزیون ها دروغ پراکن فکر کردید ، ولی نه عزیز ، واقعیت اینه که مرگ بر دیکتاتور چه شاه باشه چه دکتر، اصلا دلتون رو خوش نکنید.
یکشنبه 20 دی 1388

maiden666xx - انگلستان - انگلستان
to pahlavi : مرگ بر کمونیست .مرگ بر شاه, مرگ بر مجاهد . مرگ بر اخوند. زنده باد ایران ازاد از همه این لاشخوران و کفتاران!
یکشنبه 20 دی 1388

amoodarya - المان - هامبورگ
افرین بر گنجی که با دیدگاهای مختلف دشواری این دگرگونی را بهمه توضیح داد ولی با تمام این پیش بینیها امکان همه چیز وجود داره زیرا دشمنان ایران=اخوندها بسیار مکار و تیز هوش هستند و با ان سواد جنگی اسلامیشان همیشه یک قدم جلوتر از مردم هستند و نزدیک به 5میلیون افراد ددمنش و مسلح مثل یک سگ وحشی ازطعمه به اسانی دست بر نخواهد داشت و تنها شانس ما 60میلیون ایرانی هست که میتونه باعث عقب نشینی این ددمنشان بشه .
یکشنبه 20 دی 1388

zheneral - ایران - اصفهان
https://www.whopopular.com/Leaders-Politicians. برین به موسوی و کروبی رای بدین. بسیجیا دارن به خامنه ای رای میدن. هر چندتا که بخواین میشه رای داد.
یکشنبه 20 دی 1388

bahram_sh - کانادا - ونکوور
جی میگین اقای گنجی? تازه فهمیدم که شما با خود حکومت هستی با این حرفات. شما فکر میکنی رهبر جنبش سبز موسوی هست? بعدش هم میخواهی مردم بروند جانشان را بدن که اخر بشینند با جلادها مذاکره کنند ? ای خدا ما با چه ادمهایی گیر افتادیم...
یکشنبه 20 دی 1388

dj_sina - عراق - اربیل
این اقا راست میگه این جنبش طولانی مدته اما دروغ میگه که از موسوی طرفداری میکنه
یکشنبه 20 دی 1388

جنبش سبز مردم ایران - ایران - تهران
pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا . تو از الان حکومت خود را تشکیل داده ای دیگر منوط به انتخاب مردم کدام است؟ فقط عزیز جان بهتر است از خواب بیدار شوی و فهم کنی که دوران سلطنت چه خوب چه بد تمام شده است. دورانها به عقب باز نمی گردند. با زمان جلو بیا تا کهنه نشوی. IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان . شما هم بهتر است این سخن را درخیابانهای تهران بگویی نه از آنور دنیا بگویی لنگش کن.
یکشنبه 20 دی 1388

observateur - لوکزامبورگ - لوکزامبورگ
pahlavi100 موافقم گنجی هم یک نظریه برداز اسلامی است وجز این از او انتظار نمیرود موسوی شانس بودن درداخل را دارد و به حق تا کنون به مردم وفادار مانده ولی اقای گنجی توضیح دهند چگونه یک مذهبی شیعه وفادار به ان امام خ خواهد توانست تبلور خواستهای کردولروبلوچ و....باشد؟این به ظاهر روشنفکران به جای معرفی شایسته ترین فرد به مردم به فکر ثابت کردن تئوریهای بوسیده مذهبیشان هستند ایران نیاز به رهبری جوان سکولار دارد
یکشنبه 20 دی 1388

Enghelab - ایران - تهران
اغای اکبر گیجی هنوز متوجه نشده که جنبش خیلی وقته که رنگ سبزش به قرمز و یا سرخ تبدیل شده واین رنگ خونیست که در ایران بر کف خیابانها ریخته شده و مردم شعار میدهند مرگ بر اصل ولایت فقیه و مرگ بر جمهوری اسلامی .اگر مردم موسوی وکروبی رهبر جنبش میدانستند شعار سرنگونی نمیدادند و این انقلاب تا سرنگونی این رژیم ادامه دارد .کروبی وموسوی خواهان سر نگونی این رژیم نیستند .اکبر گیجی هم خواهان سرنگونی این رژیم نیست.
یکشنبه 20 دی 1388

iranesabz - هلند - هلند
مثل همیشه سخنان اکبر گنجی کاملا درست است. رهبری جنبش در داخل و در میان مردم است. خود مردم در داخل رهبر را می‌‌سازند. کسانی‌ که هنوز به فکر رهبری از خارج هستند سخت در اشتباهند. ضمنا افرادی که هنوز به فکر دیکتاتوری سلطنتی هستند بدانند که سلطنت در ایران مرده و لاشهٔ آن هم گندیده. زنده باد آزادی. زنده باد دموکراسی. فقط جموری ایران.
یکشنبه 20 دی 1388

hirowa - ایران - هیرو
IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان. تو بر انداز باش ولی با براندازی به هیچ کجا نمی رسی
یکشنبه 20 دی 1388

iranesabz - هلند - هلند
درود بر موسوی و کروبی.
یکشنبه 20 دی 1388

hirowa - ایران - هیرو
pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا. مثل اینکه هنوز باور نداری سلسله ی پهلوی 1979 منقرض شد؟؟!!تموم شد آقا یا خانم محترم بیدار شو اینجا ایرانه و ایرانی داخل مملکت بهتر مردم رو می شناسه.. آزادی و دموکراسی بزرگترین خواست ملته نه نظام آریا مهری
یکشنبه 20 دی 1388

azadmard - ایران - تهران
در حالیکه مدتهاست نه تنها تحلیلگران بین المللی بلکه حتی خود موسوی و کروبی هم به خود جوش بودن قیام دمکراتیک مردم ایران اذعان کرده‌اند پاسدار رنگ عوض کرده‌ای مثل اکبر گنجی، با سوابق ننگین جنایت‌هایش در دهه ۶۰ و ۷۰، هنوز اصرار دارد تا کلاه گشاد رهبری را به سر آقایان موسوی و کروبی نگاه دارد. این مزدور دیروز و مدعی امروز که از برق قیام سرنگون طلبانه مردم و به کنار افتادن رهبران رویایی خود گیج و منگ شده اکنون با هذیان گویی سعی‌ در انکار گرایش روزافزون جنبش به سازمان یافتگی انقلابی‌ می‌کند. نگرانی‌ این مزدور نه رهبری بلکه رادیکال شدن و سقوط همیشگی‌ نظام اسلامی است و بس.
یکشنبه 20 دی 1388

perfect-for-you - آلمان - هامبورگ
خواب دیدید خیره . هیچ غلطی نمی تونید بکنید
یکشنبه 20 دی 1388

Gharibeh-Ashena - المان - هانوفر
pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا. با احترام به تمام عقاید ازاد باید یاداوری کنم که اشتباهات فاحش رژیم گذشته باعث شد که مردم در دام این دشمنان ایران وایرانی سقوط کنند. تمام این جنبشها بخاطر ازادی و دموکراسی مئباشد نه برای برگشتن رژیم خط خورده قبلی. پاینده و پیروز ایران وایرانی و مرگ بر دشمنان انها.
یکشنبه 20 دی 1388

mesto79 - بلزیگ - بروگسل
pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا دوست عزیز انطور که فکر میکنی نیست...اونم مثلا اینا...زیاد به خودت فشار نیار...
یکشنبه 20 دی 1388

aria-aria-nl - هلند - روتردام
pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا با نظرت کاملا موافقم.
یکشنبه 20 دی 1388

pouriya - ایران - رودسر
حکومت آخوندی این جرثومه مزدور را برای همین روزها در آستین پنهان کرده بود...
یکشنبه 20 دی 1388

arash-eindhoven - ‌‌‌‌هلند - ‌‌ایندهوفن
پارسا از ژاپن .مرسی دوست عزیز.
یکشنبه 20 دی 1388

arya47 - ایران - کرمان
IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان و pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا . شما به همراه رضا پهلوی بیایید ایران بعد تصمیم به مبارزه و براندازی بگیرید.اگر شما از رضا پهلوی خوشتان میاد خوب با هم از همون آمریکا مبارزه کنید و دم از مردم ایران نزنید چون در داخل ایران افکار شما خیلی طرفدار نداره جز اینکه درد سر برای جنبش سبز ملت ایران درست کند.
یکشنبه 20 دی 1388

ahb51 - المان - هانوفر
حمایت چین از سرکوب مخالفان احمدی‌نژاد. منبع.deutsche welle
یکشنبه 20 دی 1388

siya48 - آلمان - کلن
چه رهبر،چه حامی‌،باید در میان مردم رو در روی گلوله و باتوم و مبارزه باشه.حتی اگه من باشم .مگه نه من هم می‌تونم از اینجا بشینم چند تا دکمه کلیک کنم و ایران رو رهبری کنم.فعلا برم قهوه‌ام رو عوض کنم یک موقع خدایی نکرده سرد نشده باشه.........
یکشنبه 20 دی 1388

forough80 - اکراین - اکراین
pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا برای خودت میبری و میدوزی جناب پهلوی تا الان کجا تشریف داشتند که حالا بیاد رهبری کنه بهتره عاقلانه حرف بزنید.
یکشنبه 20 دی 1388

zagros_finland - فنلاند - هلسینکی
درخواست پیدا کردن رئیس جمهوری "گمشده" نیجریه. - یک گروه مدافع حقوق بشر نیجریه‌ای عرض‌حالی به پارلمان این کشور تسلیم داشته که در آن خواسته شده اومارو یارآدوا، رئیس جمهوری این کشور، رسما گمشده اعلام شده و گروهی مامور پیدا کردن او شوند.
یکشنبه 20 دی 1388

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
با درود. آقای گنجی گرامی به نظر من سخت در اشتباهید چرا که مطالبات جنبش از حکومت ولایت استبدادی پس از اینهمه سرکوبهای وحشیانه ددمنشانه مذاکره و مصالحه ی پشت میزی با آنها نیست. جان جوانان و بیگناهانی که گرفته شده رو نمی توان به زندگی برگرداند. هیچ چیز قابل اصلاح نیست. فکر میکنید رو چه انگیزه ای اغلب مردم در انتخابات شرکت کردند؟ برای اینکه 30 سال خون دل خوردند٫با فقر و بدبختی وعده های توخالی نبود آزادی کلام و اندیشه. تا رسیده بودند به نقطه ی انفجار به این دلیل بدنبال بهانه ی انتخابات(انتصابات) رفتند علیرغم اینکه میدونستن که باز با این حکومت زور و تزویر به نتیجه نخواهند رسید ولی بدنبال جرقه ای بودند..تا رسید به روز اعلام نتیجه ی انتصابات و روی کار آمدن دولت کودتا. بمب..مردم آزادیخواه تو خیابونها ریختند تا این نظام و حکومت دیکتاتوری رو سرنگون کرده و سران جنایتکار در راس آنها خامنه ای و همدستان اراذلش رو به میز محاکمه علنی در دادگاه ملی بکشند نه میز مصالحه و مذاکره. موفق باشید. زنده باد آزادی
یکشنبه 20 دی 1388

ahb51 - المان - هانوفر
هموطنان هوشیار باشید..چین با حمایت صلاح و غیره بزرکترین کمک به جمهوری اسلامی میکند.برای بقای این نظام و منفعت خودش.محصولات چینی را تحریم کنید و شعار مرگ بر چین را تا میتوانید همه جا پخش کنید.دولت دیکتاتوری چین با فروش خودروهای ضد شورش به ایران و استفاده از حق وتو بخاطر تحریمها علیه ایران موجودیت این نظام را قویتر میکند.بزرگترین دشمن خارجی ایران چین میباشد.
یکشنبه 20 دی 1388

manenarenji - المان - اسن
این اقای اکبر گنجی باورش شده انقلابیه و مردمیه یادش رفته که سالیان سال در کنار مزدوران هم پا بوده.مرتیکه اگه گفته شده رهبران جنبش خارج از کشور منظور تو مزدور نیستی منظور رهبرانان ازادیخواهند پس الکی بخودت نگیر حساب تو جداست بوقتش ملت با توهم حساب بی حساب خواهد شد.
یکشنبه 20 دی 1388

homa-ir - المان - هامبورک
یاران ایرانم مراببخشید که بخاطر گفتار گنجی عصبانی وبجای ع..ن شاهزاده رضاپهلوی ک..ن نوشتم اشتباه تاپی بود.
یکشنبه 20 دی 1388

homa-ir - المان - هامبورک
بایدفقط گفت اکبر گنجی خفه شو واینهمه غار-غار نکن درفایلت که ضدونقیض گفتی که جنبش بایدبارژیم بالا به مذاکره بنشیند.وچندبارتکرارکه این جنبش به رهبری ازخارج احتیاجی نداردمنظورت شاهزاده رضاپهلوی است.تو وسازگارهتون دنبال موسوی 8 ماهه متولد شده دربعدازانتخابات دوره دوم کودتائی بوزینه باشید.جنگ اصلاح طلبان واصولگرایان هم با کشتار وکنار گذاشتنها به پایان میرسد چون حنای اینها برای ملت دیگررنگی ندارد. بهت توصیه می کنم که ک..ن رضاپهلوی را لیس بزن جاویدشاه
یکشنبه 20 دی 1388

lamasab - آلمان - هامبورگ
IRAN ZAMEN دمت گرم دوست عزیز
یکشنبه 20 دی 1388

siassate-london - انگلیس - لندن
اقای گنجی 30ساله داریم از حرکت روشنفکرانی مثل شما و...... میخوریم بس نیست........؟ والا شما دیگه کی هستید مردم دیگه ساده. نیستند که .
یکشنبه 20 دی 1388

masooleh - ایران - تهران
سلام . مردم نگران نباشید خامنه ای دل کثیف خدا بزرگ.مردم باید شعار کنید به خامنه از ایران ترک کنید
یکشنبه 20 دی 1388

mehrdad oxford - انگلستان - اکسفورد
آقای گنحی رهبر جنبش سبز نه موسوی نه کروبی نه خاتمی این آقایان با جمبوری اسلامی موافق هستند مردم میخوان ولایت فقیه از بین بره مرگ بر چمبوری کثیف اسلامی که ازش بوی تفعن میاد پادشاهی رضا پهلوی یا چمبوری ایرانی
یکشنبه 20 دی 1388

homa-ir - المان - هامبورک
80 فوروگه-اکراین -اکراین شماوامثال شماخواب تشریف داریدو 100 پهلوی امریکا-کالیفرنیا مبارزات 30ساله بحق شاهزاده رضاپهلوی راهمراه بامیلیونها ایرانی خارج وداخل دنبال میکنند.چون تنهاشخص منحصربفرد درراه نجات ایران ازاین دژخیمان تاریخ کشورمان درصحنه سیاسی ومبارزه فقط شاهزاده رضا پهلوی است. به مصاحبه ها وبیانیهاواطلاعیه های ایشان مراجعه کن ایاکس دیگری جز ایشان نامی برده میشود. رژیم جمهوری اسلامی تنها وحشتش از سلطنت طلبها است چون بیشمارند. جاوید شاه
یکشنبه 20 دی 1388

mn4434 - انگلیس - لندن
از همین حالا اطلاع رسانی را برای تظاهرات میلیونی چهلم شهدای عاشورا (اربعین ١٦ بهمن)و روز ٢٢ بهمن که روز پیروزی جنبش خواهد بود آغاز کنید و١٧ دی روز شعار نویسی بر روی تمام اسکناسها و شعار نویسی در دانشگاهها و ٠٠٠ در ضمن ٩ بهمن روز چهلم آیت الله منتظری است لطفا اطلاع رسانی را جدی بگیرید
یکشنبه 20 دی 1388

black chador - امریکا - ولدن
pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا. خواب دیدی خیر باشه. بعد از 90 سال دیکتاتوری فکر کنم مردم ایران یخورده از دیکتاتوری خسته شدن. رضا پهلوی یک ایرانی هست و حق داره در ایران ازاد در انتخابات شرکت کنه.
یکشنبه 20 دی 1388

nazanin-farance - فرانسه - باریس
pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا homa-ir - المان - هامبورک . - ازاین دوستان خواهشی که دارم اینه که برای مردمی که داخل ایران با این همه خطر مواجه هستند تصمیم نگیرید لطفا.هر وقت ایران رفتید و پا به پای مردم مبارزه کردید کشور رو به رضا پهلوی تقدیم فرمائید.
یکشنبه 20 دی 1388

Masoud271 - امریکا - لوس انجلس
pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا . خواب دیدید خیر است ایشاالله
یکشنبه 20 دی 1388

esfanie - المان - بوخوم
هموطنهای عزیز باغیرت ایرانی‌::::از همین امروز ، کالاهای چینی‌ را تحریم کنیم. این یکی‌ از بهترین راه هاییست که میتواند مشت محکمی باشد در دهان دولت چین و ایران.هرگز فراموش نکنید: ما بیشماریم.
یکشنبه 20 دی 1388

yaldam - امارات - دبی
عزیزان خارج از کشور لطفا از اون ور اب ارسال نظر نکنند!!!!!!!!!بکی گفته شاهزاده رضا پهلوی باید بیاد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟اون اصلا اطلاعات سیاسی نداره-خیلی شوت تشرئف دارن-اجازه بدین عزیزان داخل ایران که فرار نکردن به کشورهای دیگه و در صحنه هستن خودشون تصمیم بگیرند
یکشنبه 20 دی 1388

iranesabz - هلند - هلند
nazanin-farance - فرانسه - باریس. درود بر شما هموطن اگاه.
یکشنبه 20 دی 1388

arya47 - ایران - کرمان
esfanie - المان - بوخوم دوست عزیز فکر میکنی غیر کالای چینی کالای دیگری هم وجود داره که کالای چینی را تحریم کنیم.بفرمایید بجاش از چه کالایی استفاده کنیم اگر حق انتخاب داشتیم حتما اینکار را میکردیم.واقعا ایرانیان خارج نشین هیچ اطلاعی از داخل ندارند مرتب برای ملت نسخه های فیلسوفانه هم تجویز میکنند
یکشنبه 20 دی 1388

hamidTANTAN - اتریش - وین
pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنی صد در صد درست گفتی. ارزوی ما ملت و ایر. انیان هست ،و باید بر منت چشم داشته باشیم،که شاهزاده رضا پهلوی رهبر. یت و هدایت این موج سبز خود جوش را در دست بگیرند.این افتخار بزرگی هست که نسیب ملتی عقب نگاه داشته شده ای ایران خواهد شد.کسانیکه. ندانسته،نفهمیده،ونسنجیده با ایشان مخالفت می کنند.پیداست که از شعور. و فهم سیاسی خیلی کمی بر خوردار می باشند.(درود بر یگانه منجی ایران. شاهزاده رضا پهلوی)دردو .دردو .دردو .دردو ،و هزاران درود بر خاندان پهلوی
یکشنبه 20 دی 1388

hamidTANTAN - اتریش - وین
pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنی صد در صد درست گفتی. ارزوی ما ملت و ایر. انیان هست ،و باید بر منت چشم داشته باشیم،که شاهزاده رضا پهلوی رهبر. یت و هدایت این موج سبز خود جوش را در دست بگیرند.این افتخار بزرگی هست که نسیب ملتی عقب نگاه داشته شده ای ایران خواهد شد.کسانیکه. ندانسته،نفهمیده،ونسنجیده با ایشان مخالفت می کنند.پیداست که از شعور. و فهم سیاسی خیلی کمی بر خوردار می باشند.(درود بر یگانه منجی ایران. شاهزاده رضا پهلوی)دردو .دردو .دردو .دردو ،و هزاران درود بر خاندان پهلوی
یکشنبه 20 دی 1388

homa-ir - المان - هامبورک
نازنین فرانسه فرانسه -پاریس ماصدای ملت ایران درخارج هستیم وازبدو ورودم بشهرغربت همیشه درصحنه ودرتمام تظاهرات درهامبورگ برلین -بروکسل ( درمقابل اتحاه اروپا ) شرکت داشتم به تظاهرات شهرهامبورگ درتاریخ 23/7/2003 که بگفته پلیس 6000 هزارنفره اشاره میکنم وهمینطور تظاهرات22خردادکه به گفته پلیس المان فکرمی کنم بزرکترین تظاهرات دراروپا بود.اگرماصدای ملتمان رابگوش خارجیها نرسانیم پس اتحادیه اروپا وسازمان ملل وحقوق بشرچه کومکی میتوانندبکنند. اگرشمابخارج امدید وکاری نمی کنید ما به دلایلی امده ایم وکاری هم میکنیم. ایا درایران ژرنالیست خارجی وجوددارد که واقعیات رابگوش دنیابرساند. موسوی - کروبی بهانست کل نظام نشاست بارفتن شاهزاده رضاپهلوی ماهم به میهنمان ایران برمیگردیم این خانه قشنگ است ولی خانه من نیست . شادباشید
یکشنبه 20 دی 1388

amoodarya - المان - هامبورگ
توجه توجه, مردم دلاور ایران, برای نشان دادن اعتراض به این رژیم دیکتاتوری پوسیده, از شب 16 بهمن تا 22 بهمن تمام برقهای خانه خود را بعنوان اعتراض از ساعت 8 شب بمدت 22 دقیقه بخاطر 22 خرداد خاموش کرده تا این رژیم خونخوار قدرت و تصمیم راسخ ما را با فریاد مرگ بر دیکتاتور لمس کند و ببیند که دوران تاریکی و عرب و وحشت رو باتمام است.
یکشنبه 20 دی 1388

ali203 - ایران - بوشهر
دوستان هیچ فرقی بین گنجی و احمدی نژاد نیست هر دو زنجیری رژیم هستند گنجی شکنجه گری بیش نیست زیادی میزنه مثل mehrdad79 - انگلستان - انگلستان
یکشنبه 20 دی 1388

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
کامران 1011 آمریکا ببین من نمیدونم مرامت چیه ولی میدونم آدم فهمیده ای هستی و منطقی میگی و به حرفات ایمان دارم حتی اگه مجاهدم باشی فکر کنم باید ازت معذرت خواهی کنم چون گاهی وقتا ازشون بد مینویسم با همه انتقادی که به مجاهدین دارم. برات آرزوی موفقیت دارم
یکشنبه 20 دی 1388

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
هما آلمان هامبورگ با عرض معذرت از برو بچه های با حال سایت و دوستانی که کامنت میذارن لحن حرف زدنت مثل میمونه. یه بار گفتم سالی که نکوست از بهارش پیداست از فرمایشات گهر بارت میشه فهمید رهبرت کیه .
یکشنبه 20 دی 1388

Afshin London - انگلستان - لندن
چه بخواهیم چه نخواهیم پس از آزادی ایران و سرنگونی این رژیم قرون وسطایی کسانی مانند شاهزاده رضا پهلوی اجازه خواهند داشت به کشور خودشان برگردند بدون نگرانی از آزار و اذیت حکومتی فاشیستی که دست رهبرش و پسرانش تا آرنج توی خون جوانان ایرانی است. اونموقع میتونیم تصمیم بگیریم که چه جور سیستم حکومتی مطابق میل مردم خواهد بود. الآن فقط باید متحد باشیم و هدف که سرنگونی رژیم فاشیستی مذهبیست باشد. اکبر گنجی یا خیلی هالو تشریف دارن یا اینکه هنوز خوی پاسدار بودنش را حفظ کرده که هنوز پیام جنبش را نشنیده که: رهبران به ما احتیاج دارن نه ما به آنها.
یکشنبه 20 دی 1388

forough80 - اکراین - اکراین
homa-ir - المان - هامبورگ ببین دوست عزیز اگه به مصاحبه وبیانیه واطلاعیه باشه که منم میتونم. هروقت تشریف اوردن ایران پابپای مردم مبارزه کردن بعد بیان رهبری کنند رهبر باید از میان مردم باشه کسی که در طول عمرش سختی نکشیده بنابراین نمیتونه از درد کسی خبر داشته باشه در ضمن اینطوری که شما با قاطعیت رهبر انتخاب میکنی چه فرقی با این دیکتاتورها داری ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یکشنبه 20 دی 1388

pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا
با تشکر از عزیزانی که با من همفکرند و سپاس از دیگر هموطنان که مخالفند و نظرشان را بعضا دور از ادب ابراز کردند. خیلی‌ خلاصه خدمتتان عرض کنم، هر زمان واجد شرایط تر از شاهزاده رضا پهلوی کسی‌ را برای رهبری این قیام معرفی‌ کردید، در موردش بحث می‌کنیم. تا آن زمان، چون معتقدم بدون رهبری کار به جایی‌ نمیبریم، تنها ایشان هستند که با توجه به عقایدشان (سری به سایت ایشان بزنید و با آن عقاید اشنا شوید) میتوانند ناجی ملت ما در مقابل اینهمه توطئه گر اجنبی پرست باشند.
یکشنبه 20 دی 1388

nazanin-farance - فرانسه - باریس
homa-ir - المان - هامبورک . دوست عزیز در صحنه بودن مهم هست ولی کجا!شما اگه یک روز شجاعت به خرج دادید و ایران در صحنه بودید مهم هست.در خیابانهائی که نیروها تا دندان مسلح هستند دل و شجاعتی میخواد که هر کسی نداره جز مردمی که انجا هستند و راه فراری ندارند.پس ههتره که همانهائی تصمیم بگیرند که جانشان در خیابانها در خطر هست.به امید پیروزی مردم و موفق باشید.
یکشنبه 20 دی 1388

kamran1011 - آمریکا - سن فرانسیسکو
زهرا جان ، خیلی ممنون از لطفتون ، البته من مجاهد نیستم ، شاید آخرین چیزی که هستم مجاهده ! من آزادی ایران رو میخوام بدون هیچ شاه و اخوند و رهبری ، و جایی که مسیحی مسلمان یهودی بهایی ، مساوی هستند . به امید خدا بهش میرسیم.
یکشنبه 20 دی 1388

schajane - اتریش - وین
قای گنجی و چهار نفر دیگر. این جنبش گوسفند نیست که دنبال بز بدود ما جنبش سبز رهبر دیگر. نمیخواهیم ما تمام جنبش رهبر هستیم و در ضمن ما ضد خامنه ای هستیم. که او رهبر است و ارتجاعی و وطن فروش و خدا فروش با آن دین سگی اش. شما ها هم در این رژیم بودید و خیانت کردید به ایران و مردم ایران حالا. بیا بید ایرانی بودند تان ثابت کنید بعدا ادعا کنید بله این جنبش تشکیل از جناح ها. مختلف و با ایده ها مختلف و هر کدام آزادی خاستی میخواهیم و درخواست خاستی داریم. که همه آزادی ما و خواسته ما به نفع ما و به نفع ملت ایران است اگر دوست دارید از این. طریق کار کردن به فرمایید و گر نه باید تنها کار کنید یا با این فکر شما باید بگویم. جاسوس جنبش هستی که به نفع رژیم دیکتاتوری کار میکنید. شاین از اتریش.
یکشنبه 20 دی 1388

bluestar - ایران - تهران
آقای گنجی! کاملا درست فرمودید. ما که هر چی سعی میکنیم به کسانی مثل رضا پهلوی و اپوزیسیونهای خارج کشور این موضوع را بفهمانیم که مواضع آنها کمترین اهمیتی برای مردم ایران ندارد متوجه نمیشوند. رهبر جنبش کسی است که از قلب دیکتاتوری بر علیه آن قیام میکند. شاید شما بتوانید آنها را سر عقل بیاورید.
دوشنبه 21 دی 1388

bluestar - ایران - تهران
میگن یه کاشانی تو تهران دعواش میشه فرار میکنه میره کاشان. شب میره بالا پشت بام خونه و رو به تهران شروع میکنه به فحش دادن. مادرش میگه : ((ننه بیا پایین خون به پا میکنی)) جریان اپوزیسیون خارج کشور هم دقیقا مثل همین کاشیه است. آخه تو اگر اهل مبارزه بودی 6 ماه قبل از انقلاب فرار نمیکردی و بری از تو شبکه ماهواره ای کری بخونی. حالا هم اگه خفه کار کنی سنگین تری
دوشنبه 21 دی 1388

IranBozorgMehr - ایران - اهواز
pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا .. شاید رضا پهلوی شایستگی کشورداری در ایران را داشته باشد، ''شاید''، ولی آیا از خود پرسیده اید که چرا مردم ایران شما را نمی خاهند؟ می دانی چرا؟ چون نخست سخن از سلطنت میکنید که یادآور همان ''سلطنت طلب'' هایی هستید که ایران را در زمان محمد رضا پهلوی چپاول میکردند و به مردم ستم میکردند. از یک پاسبان ۶ کلاس سواد گرفته تا فرماندهان سلطنتی. نه گرامی مردم ایران هیچ نیازی به سلطنت و حکومت بیگانه ندارند. ما نیاز به یک کشورداری مردمی داریم، ''کشورداری مردم ایران'' ما اگر ایرانی هستیم پس باید همانند ایرانی اندیشه کنیم و گفتار و کردار داشته باشیم. سلطنت باشد ارزونی خودتان. من می توانم اندیشه کنم که به رضا پهلوی رآی رهبر بودن بدهم ولی به سلطنت طلبهای دورو بر او نمی توانم اعتماد کنم، که آنها هم برای انتقام گیری خود را آماده کرده اند، چون مردم آنها را از ایران فراری دادند، گرچه هنوز بسیاری از آنان به همین حکومت اسلامی تازی خدمت میکنند. سلطنت طلب نان را به نرخ روز میخورد. سلطنت طلب سبب آمدن این حکومت ننگین شد. هیچ ایرانی بت پرست نیست و هیچ بت پرستی ایرانی نیست.
دوشنبه 21 دی 1388

keyvandokht - ایران - تهران
اقای گنجی اگر جنبش را نمیشود از خارج از ایران رهبری کرد شما و چهار نفر دیگر چرا بیانه امضا میکنید ودر مطبوعات پخش میکنید. تمام مردم دنیا ناظر بودند که شیر زنان همراه مردان دلیر در تظاهرات پا به پا جلو رفتند ولی در بیانیه های شما حرفی از تساوی حقوق برای زنان نیست. من از شما ودیگرانی که بیانه نوشتند جواب مئخواهم. اگر نمتوانید مشکلات موجود را رفع کنید مشکلات دیگر ایجاد نکنید وبگزارید مردمی که این بدبختیهارا کشیده اند برای خودشان تصمیم بگیرند
دوشنبه 21 دی 1388

mashady - انگلیس - منچستر
برای رهایی از دست ممد دماغ (محمد رضا پهلوی ) این ملت از چاله به چاه افتاد
دوشنبه 21 دی 1388

pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا
IranBozorgMehr - ایران - اهواز...هموطن گرامی‌، من و دیگر طرفداران شاهزاده رضا پهلوی چه موقع از سلطنت طلبی حرف زدیم یا طلبکار بودیم از سلطنت؟ ما هم دقیقا همانی را دنبالش هستیم که ایشان بیان می‌کند و شاید شما وانمود می‌کنید که می‌خواهید، یعنی‌ بر گذاری یک رفراندوم در محیطی‌ آزاد و تعیین نوع حکومت از طریق مراجعه به آرأ مردم...
دوشنبه 21 دی 1388

pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا
IranBozorgMehr - ایران - اهواز ...در مورد چپاول و ستم به مردم در دوران پهلوی، این اباطیل یا در طی‌ تحصیل در ایران به شما تلقین شده ، یا فیلم های تاریخی‌ ساخت نظام ملا هارو زیاد تماشا کردید. اگر سنتون قد نمیده از بزرگتر‌هاتون سوال کنید، اگر مغرض نباشند بهتون توضیح میدند. اینکه میگویی سلطنت طلب باعث آمدن این حکومت شد هم از اراجیفی هست که آنها که شهامت پذیرفتن و اقرار به اشتباهشون رو ندارند سر زبان‌ها انداختند، واگر نه مدارک و اسناد زنده زیادی هست که ایران در دوران پهلوی بهشتی‌ بود که رو به ابر قدرت شدن در جهان پیش میرفت. متاسفانه زیاده خواهی‌ عده‌ای روشنفکر نما که عکس ملعون روح الله رو در ماه میدیدند و زحمات شبانه روزی بی‌ بی‌ سی‌ باعث روی کار آمدن این حکومت شد، نه فداکاری‌های پادشاهان پهلوی برای ساختن ایرانی‌ آباد.
دوشنبه 21 دی 1388

Sonia236 - امریکا - نیو یورک
pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا - hamidTANTAN - اتریش - وین. رضا پهلوی الدنگ خان اونم بدش نمیاد مفت بشه شاه شماها هم بشید بند کفش سفت کنش، هاها ، شماها دیگه شدید جک برا ملت اسم رضا پیزوری مشنگ خان رو که میارید ملت ریسه میرن از خنده، من توصیه میکنم برید تو همون سوراخ موش هاتون یه جنبش قهوه ای بزنید به رهبری رضا پیزوری تاریخ مصرف گذشته (ترشیده) !! فقط جنبش سبز به رهبری موسوی و کروبی! تا بسوزد آنجایی که نتواند تحمل کند!
دوشنبه 21 دی 1388

Sonia236 - امریکا - نیو یورک
IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان. بر اندازی از کجا؟ نروژ؟ لول
دوشنبه 21 دی 1388

Sonia236 - امریکا - نیو یورک
homa-ir - المان - هامبورک. رضا پیزوری گذاشته برا شما که فیض ببرید!
دوشنبه 21 دی 1388

Sonia236 - امریکا - نیو یورک
pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا. باشه پس اینقدر صبر کن تا رضا پیزوری کپک زدتون فاسد بشه بعد بشه رهبر کپک های رو پنیر، ها ها !
دوشنبه 21 دی 1388

pokalu - آلمان - دورتموند
Sonia236 - امریکا - نیو یورک . حالمو بهم میزنی .............. !
دوشنبه 21 دی 1388

hamidTANTAN - اتریش - وین
Sonia236 - امریکا - نیو یورک شما باید همان علف سبز ...به شما. گوسفندان نیامده ...
دوشنبه 21 دی 1388

gol222 - سوئد - هلسینگبوری
زندان بان سابق گنجی وسازگاران تریتا فارسی وباطبی و.... نماینده ملت ایران نیستند .بنده حقیراین مزدوران نماینده خودم نمیشناسم وفقط جنبش دانشجوئی را برسمیت میشناسم.مرگ برعوامل استبداد اخوندی ودرود به همه جانباختگان راه ازادی.
دوشنبه 21 دی 1388

pokalu - آلمان - دورتموند
Sonia236 - امریکا - نیو یورک . آقای بی‌ چاک دهان که خودت رو پشت آی دی زنونه مخفی‌ کردی کم اراجیف بگو که بوی تعفنت سایت رو برداشته.... مزدور رژیم اسهالی!!
دوشنبه 21 دی 1388

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
Sonia236 - امریکا - نیو یورک از حرفای موهن و گندیده ات نشون دادی که سلامت روحی روانی نداری توصیه میکنم هر چه زودتر تو نیویورک به روانپزشک مراجعه کنی. اگه هم به کمک نیاز داشتی برام کامنت بزار تا ادرس و شماره تلفن یک روانپزشک بهت معرفی کنم.باشه؟ .
دوشنبه 21 دی 1388

homa-ir - المان - هامبورک
نازنین فرانسه فرانسه-پاریس عزیز دلم این رابدانید اگر میتوانستم بایرانم بروم 27سال خاک غربت نمی خوردم . این خانه قشنگ است ولی خانه من نیست. شادباشید
دوشنبه 21 دی 1388

homa-ir - المان - هامبورک
ایران بزرگمهر ایران-اهواز خواهش می کنم مثل عنتری نژاد که دهان بازمی کند وتکیه کلامش مرتبا میگوید مردم - مردم بخوبی همه میدانیم باکودتا وتقلب وشخص رهبراوراانتخاب کرد. شما نگویید مردم سلطنت طلبهارا فراری دادند . مردم اینکارراکردند مردم انکارراکردند شمانماینده مردم نیستید.شما نماینده خودویک نفرهستید. پیروزی نزدیک است . جاوید شاه جاویدشاه
دوشنبه 21 دی 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
Sonia236 - امریکا - نیو یورک . ساکت شو اسلامی بی کلاس//تهوع اوری مثل اسلامت.
دوشنبه 21 دی 1388

amoodarya - المان - هامبورگ
ما مردم رشید ایران باعث رسوائئ این رژیم مکار شدیم که دم از انساندوستی و محبت وحق وعدالت میزد , کاری کردیم که نقابشان را بر دارند و بدون هیچ ملاحظه ائی در روز عاشورا جوانان به رگبار مسلسل بگیرنند بدین خاطر الان بهترین فرصت تاریخی و زمانی داریم که از شب 16 بهمن تا 22 بهمن چراقهای خونه را بمدت 22 دقیقه,= بخاطر 22 خرداد خاموش کنیم و بر روی بامها رفته وشعار مرگ بر دیکتاتور را سر داده که این اعتراضمان حتی باعث black out سیستم برق این رژیم ددمنش میشه
دوشنبه 21 دی 1388

iraneazad2008 - هلند - دلفت
جناب گنجی بنظرم شما سالی‌ ۱ روز مصاحبه کن اونم فقط عید قربان...،چون هویتت رو همه شناختند.
دوشنبه 21 دی 1388

dokhtare koorosh - امارات - دوبی
gol222 - سوئد - هلسینگبوری از کی تا حالا باطبی شده زندانبان؟همه میدونن 6 سال تو زندان بدترین شکنجه ها رو تحمل کرده حالا اون شده مزدور؟لابد تو مبارز و انقلابی هستی
دوشنبه 21 دی 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
lamasab - آلمان - هامبورگ . عزیز دم شما گرم. شما دوستان سبز بروید به دنبال مبارزه مدنی و موسوی و عیره که هنوز که هنوز است .خلیفه گری و قانون اساسی حکومت اسهالی ایران را پشتی بانی می کند.از طرف دیگر .اگر برای براندازی نیست این حرکتها .پس برای چه چیزی شما دارید گشته می دهید.می خواهید خلیفه گری باشد که هست .اخرش این را بدانید که دست به سلاح خواهید برد. با این حکومت نمی شود. با ملایمت پیش رفت.
دوشنبه 21 دی 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
جنبش سبز مردم ایران - ایران - تهران .Sonia236 - امریکا - نیو یورک .arya47 - ایران - کرمان .kamran1011 - آمریکا - سن فرنسیسکو . عزیزان اول از همه در باره Sonia236 ایشان خودش هم نمی داند که کدام طرفی است . ولی بقیه عزیران .که فکر می کنند که فقط انها هستند که مبارزه می کنند.عزیزان در سالهای انقلاب و جنگ شما کجا بودید و یا چند سالتان بود .هر کسی در دوره خودش کتک خورده . زندان رفته و مبازه کرده.اینهایی که شما دارید می بینید ما هم داشتیم سال 1359 تا سال 1367 .فقط قصدم از این بیان این است که فکر نکنید .انهایی که در بیرون ایران هستند.بوق هستند.انها هم ایرانی هستند..بجز کسانی که گرایش تازی پرستانه دارند.می خواهد مجاهد باشد.موسوی باشد یا سلطنت طلب و غیره ما باید به اصل ریشه خود برگردیم.
سه‌شنبه 22 دی 1388

IranBozorgMehr - ایران - اهواز
pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا .. اگر سن من بیش از سن تو نباشد، از تو هم کمتر نیست، آنچه که گفته ام خود دیده ام و نیازی به پرسیدن از دیگران ندارم. من گفتم بسیاری از سلطنتی ها(همه نه) با حکومت اسهالی دست در دست هم بوده و هستند. هر دو از یک توبره میخورند. هر دو نان را به نرخ روز می خورند. نمونه همان ساواکی ها که پس از انقلاب برای حکومت خدمت کردند. از سویی ساواک نگهبان مردم بود و آنها را ناز و نوازش میکرد؟ نه گرامی من نه مذهبی بودم نه چپی و نه با هیچ گروهی، ولی بیگناه بدست ساواک افتادم، تنها برای گفتن یک سخن. ''چرا ولیعهد باید این همه داشته باشد و من باید برای نان شبم جان بکنم''؟ این بود جرم من و بسیاری دیگر از نوجوانان هم سن من در آن زمان. من از شاه رویایی شما بیشتر سن دارم. تا از سخنان کسی خشنود نمی شوید، او را جوان یا نوجوان نبینید.
سه‌شنبه 22 دی 1388

Sonia236 - امریکا - نیو یورک
pokalu - آلمان - دورتموند - hamidTANTAN - اتریش - وین - SarayeAzadi - انگلیس - لندن - ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو. این چند تا سلطنت طلب شاه الهی که از بس از حرفام به رضا پیزوری کپک زده به خودشون پیچیدن که نفهمیدن چه هذیونی گفتن. فقط فحاشی بلدن مثل رضا کپک لمپن که نمیتونه چاک دهنش رو تو یه مصاحبه رسمی هم بکشه! جوابتون رو فله ای میدم ! ها هاا! بوی تعفن که از کپک های رضا پهلوی و تفکرات تنگ نظرانه و فاشیستیتون بلند شده چند ساله! از این اتهام مزدور رژیم اسهالی هم کاملا روشن شد که شاه الهی هستین هرکی که با افکار فاشیستی و پوسیدتون مخالف که هیچی حتا موافق هم نباشه هم میشه مزدور رژیم یا اسلامی !! اگه جنبش سبز یعنی طرفدار رژیم که چون هذیون گفتید جواب نمیدم .. ای بدبخت ها حتا خودتون رو نمیتونید تحمل کنید جنبش قهوه ای های ۱ در صدی بیچاره، جنبش سبز یعنی ۹۵% مردم ایران و رهبرش هم موسوی کروبی و خاتمی نه رضا الدنگ خان بی خاصیت مفت خور که ۳۰ سال کار نکرد و پول مفت مردم ایران رو خورد و آروغ زد ! . .
سه‌شنبه 22 دی 1388

IranBozorgMehr - ایران - اهواز
homa-ir - المان - هامبورک .. بدان و آگاه باش، اگر کوچکترین شانسی برای رضا پهلوی هست با این جاوید شاه گفتن ها این شانس را از او میگیری. زیاد اخحساساتی نشو. جاوید مردم ایران. گور پدر هرچی بت و بت ساز هست. ۳۱ سال زمان داشتید تا اندکی مردمی شوید، ولی هنوز در رویای بت های خود غرق هستید. هیچ ایرانی بت پرست یا بت ساز نیست و هیچ بت ساز و بت پرستی ایرانی نیست. سوار بر الاغ اف ۱۶ خود شو و این خبر را به شاه رویایی خود بده.
سه‌شنبه 22 دی 1388

Sonia236 - امریکا - نیو یورک
pokalu - آلمان - دورتموند. ببین شاه الهی، بچه های جنبش سبز نیازی به مخفی شدن ندارن میدونی چرا؟ چون جربزه دارن که داری میبینی فیلماشو !! شما شاه الهی ها که تا دقی به دوقی خورد جل و پلاستونو جم کردین و زدین به چاک که نگیرن فتح المبینتون کنن! نیازی به مخفی شدن دارین همونطور که داریم میبینیم ۳۰ ساله که عرضه مبارزه نداشتین و فقط فحاشی کردین از تو سوراخ موشاتون! خوردی؟ حال بیا با من کل کل نکن!
سه‌شنبه 22 دی 1388

Sonia236 - امریکا - نیو یورک
IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان. ببین عزیز، مبارزه از داخل با شعار دادن از خارج (تو سوراخ موش) فرق داره، مبارزه از داخل روش های خاص خودش رو داره که داخلی ها خودشون بهتر از من و شما تشخیص میدن ، شما هم اگه جراتشو داشتی بری داخل زیر باتوم و گلوله (که البته نداری و از حرف خودم هم خندم گرفت) اونوقت میشه نظراتت رو بر رسی کنن واگر نه همونطور که میبینی بهتون بی توجهی میشه و اصلا تفکرات شما ها در این مبارزه وزنه ای به حساب نمیاد و کلا زیاد جدی گرفته نمیشه! بهتره کامی فکر کنی
سه‌شنبه 22 دی 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
Sonia236 - امریکا - نیو یورک . امثال تو از کنار حرمها کارتان به امریکا رسیده طبیعی هست که وظیفه ی پادو بودن اسلام و ملای اشغالتان را باید بخوبی انجام دهید موضوع اصلی//پرداختن به قبل از انقلاب و شاه// برای سر پوش گذاشتن به جنایات کثیف ملایان..مرگ بر شما مزدوران اسلام خونین.
سه‌شنبه 22 دی 1388

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
سونیا 236 آمریکا دوست عزیز احسنت یهو کودتا کردی .نمیدونم چی بگم ولی جالب گفتی اگه کمکی از دست من بر میاد بی رو در بایستی بگو .منم ایران رو آزاد میخوام و بدون آقا بالا سر یه چیزی تو مایه حرفای تو و دوست بسیار عزیزم کامران جان 1011 .خسته نباشی نازنین
سه‌شنبه 22 دی 1388

homa-ir - المان - هامبورک
ایران بزرگمهرایران-اهواز هم میهنم این راتوبدان که شاهزاده رضاپهلوی که دستبندسبز درمصاحبه با بی-بی-سی کراوات سبز می بندد طرفداروحامی این جنبش سبز هستند وبازتکرار میکنم این جوانان خودش باحرکت 22 خرداد به ماایرانیان بعداز30 سال حیثیت وابروی ازدست رفته رابازگرداندند ولی بمن بگو تمام حرکت وجنبش این تظاهرات درداخل کشور ر طرفدار موسوی وکروبی است پس این شعارهها چه معنایی دارد. موسوی-کروبی بهانست کل نظام نشانست . نه جانم شاهزاده رضا پهلوی بت نیست وماهم ازاوبت نساخته ایم خواهش میکنم سمپاشی نکن شاهزاده رضا پهلوی یک نماد یک سمبل ویک مبارز بحق که خواهان دموکراسی برای ایران است .تنها شاهزاده رضاپهلوی است که 30سال ازبهترین دوران جوانیش راتاکنون برای نجات ایران وسرنگونی این رژیم اسفناک گذاشته . باامید تفکرواندیشه بازتر برای شما وهمینطور سایر همفکرانی نظیر شما شادباشی پاینده ایران
سه‌شنبه 22 دی 1388

homa-ir - المان - هامبورک
ایرانبزرگمهر- ایران-اهواز یک چیزدیگر که یادم رفت بنویسم اینست که دراروپای مدرن الاغ وجودندارد . بلکه هواپیما های مدرن وبوئینگ وقطارهای سریع السیر مثل ای - سی - سی در درشهر تو الاغ هست وبا نعلن روش سوار هستی. پیروزی نزدیک است جاوید شاه جاوید شاه
سه‌شنبه 22 دی 1388

hamidTANTAN - اتریش - وین
zahra50 - دانمارک - کپنهاگ جواب Sonia236 - امریکا - نیو یورک را جلوتر از اینکه بخواهد تکان بخورد و فکر کند را خیلی زودتر در اینجا دادم (https://www.iranianuk.com/article.php?id=45507)مورچه چیه که. کله پاچش چیزی باشد.
سه‌شنبه 22 دی 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
Sonia236 - امریکا - نیو یورک . لیاقت تو همان دستمال انداختن برای سفارتیهاست.از چه زمانی فاطمه کماندو شده سونیا.نکند بچه های محله هالم این اسم را برایت انتخاب کرده اند.اگر انسان سوراخ موش بخرد بهتر از این است.........شود.انهم در نیویورک. من از کانادا.تورونتو هستم.اینجا هم امثال شما ها زیاد است.خوش باش
سه‌شنبه 22 دی 1388

anty mola - عراق - اربیل
بنده سلطنت طلب نیستم اما ملت ایران از جمهوری چه خیری نسیبش شد ؟ باز. ایران زمین صدها و بلکه هزاران سال با وجود شاهان و شاهنشهان در کمال افتخار و سربلندی زیست !!!!!
چهار‌شنبه 23 دی 1388

Sonia236 - امریکا - نیو یورک
SarayeAzadi - انگلیس - لندن - ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو - hamidTANTAN - اتریش - وین - IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان. میبینیم که بازم این شاه الهی ها به زوزه کشیدن افتادن و عربده کشی! حق هم دارن دیگه از بند کفش سفت کردن و کاسه لیسی بت بزرگشون رضا پیزوری به جای بالاتری هم نمیرسن ! اینی هم که رضا پیزوری (نفتی) دستبند سبز میبنده یا نشونه اینه که سر tazim به جنبش سبز و موسوی و کروبی فرود آورده یا این که آدم حروم لقمه ای هست که بعد از ۷ ماه که دیده جنبش سبز چقدر قوی و پایداره میخاد موج سواری کنه! جالبه که ۷ ماه وقت داشت برا دستبند سبز! البته کور خونده و حالا حالا ها باید بیاد به درگاه موسوی و کروبی و پابوسی کنه و شاگردی کنه! ها ها! گفتم که این شاه الهی ها بزرگترین نشونشون فحاشی و بی منطقی و زوزه کشیدن و از زور بی حرفی گفتن مزدور رژیم و اسلامی به همه مخالفاشونه! چیکار کنن دیگه از جنبش قهوه ای ۱ در صدی بیشتر از این هم نمیشه انتظار دشت!...
چهار‌شنبه 23 دی 1388

Sonia236 - امریکا - نیو یورک
SarayeAzadi - انگلیس - لندن - ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو - hamidTANTAN - اتریش - وین - IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان. .. به هر حال خواهید دید که جنبش سبز به رهبری موسوی و کروبی پیروز خواهد شد و ما به کشور باز میگردیم ولی این شاه الهی ها دماغشون به خاک مالیده خواهد شد و دو راه بیشتر نخواهند داشت: ۱) ماندن در غربت و پای قبر رضا پیزوری پوسیدن ۲) آمدن به کشور و رنگ عوض کردن و گفتن این که ما هم جنبش سبزی بودیم ! ها ها! .
چهار‌شنبه 23 دی 1388

Sonia236 - امریکا - نیو یورک
zahra50 - دانمارک - کپنهاگ. عزیزم شما همین قدر که دلت برا داخل ایران میتپه کافیه، همین که بچه های سبز خارج از کشور برا داخل کشور سنگ تموم میزارن کافیه همین که صدای مردم ایران رو به گوش همه میرسونن کافیه. به نظر من بچه های سبز خارج از کشور برا داخل کم نذاشتن هرچی از دستشون بر میومد کردن جز این ۴ تا سلطنت طلب که چطور مثلا تو همین نیو یورک ابرو ریزی کردن! موافق باشی و سبز
چهار‌شنبه 23 دی 1388

Sonia236 - امریکا - نیو یورک
anty mola - عراق - اربیل. دوست عزیز کسی منکر تاریخ و تمدن و شاهان بزرگ ایران نظیر کورش نیست که! همه از جمله خودم عاشق این ها هستیم! ولی این چه ربطی داره به سلطنت طلبی از نوع شاه الهی اش؟ اینها یک مشت مستبد هستن که اگه کشور به دستشون بیوفته بسیار بدتر از آخوند ها هستن! هر روز صبح مجبورت میکنن به رضا پیزوریشون tazim کنی! اره الان بگی میگن نه ولی اگه کشور به دستشون بیوفته خواهی دید!
چهار‌شنبه 23 دی 1388

pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا
IranBozorgMehr - ایران - اهواز ...هموطن نازنینم، در مملکتی که پزشک از پاکستان وهند ، کارگر ساختمان از افغانستان، کارگر منزل از فیلیپین وارد میکرد (بدلیل شکوفایی اقتصاد)، شما محتاج نان شب بودی؟!! بعد شما یک بار گفتی‌ چرا ولیعهد مملکت در ناز و نعمت زندگی‌ می‌کند و بخاطر این ساواک شما را گرفت و زندانی کرد؟ اونهمه مجاهد و چریک فدایی خلق مسلح، امیران ارتش و مستشاران خارجی‌ رو ترور میکردن و آزاد میگشتند، ساواک شما رو دستگیر کرد؟
چهار‌شنبه 23 دی 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
Sonia236 - امریکا - نیو یورک . . حالا سبز سبز موسوی بکن بعد اگر قدرت گرفت و جنایات خمینی کثیف را ادامه داد چه اعتراضی می توانی بکنی دختر بی سواد اسلامی?? مگه نگفت در خط امام هست. در ضمن من در حالیکه برای رضا پهلوی احترام قائلم هیچگاه خط اینده را مشخص نکردم ولی می دانم 1 موی او می ارزد به هزاران بیسواد و پیرو اسلام چون تو.. شغل شزیف خود را ادامه بده در همان خرابشده ای که هستی.
چهار‌شنبه 23 دی 1388

IRAN ZAMEN - .نروژ - روگنان
Sonia236 - امریکا - نیو یورک . عزیز من سلطنت طلب نیستم.ولی موسوی و کسان دیگر هم در این 30 سال دستشان به خون مردم الوده است. زنده باد سبز ولی ایا موسوی مگر نگفته ما برای حفظ نظام ایستاده ایم و و و .عزیز موفق باشی
چهار‌شنبه 23 دی 1388

Sonia236 - امریکا - نیو یورک
ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو. گفتم که یه شاه الهی اگه فقط زوزه نکشه عربده نکشه فحاشی نکنه اگه به همه مخالفاش نگه مزدور رژیم که دیگه نمیشه بش گفت شاه الهی! اصلا تعریفش و ماهیت وجودیش همینه! حالا من با اینکه همه جوره از پست بر میام بازم ترجیح میدم از راه استدلال برم چون تو همین از همه zayif تری! میگی با سوادی و من بی سواد ولی ۴ تا جمله نمیتونی به هم وصل کنی! ها ها ! پس بخون با سواد شی جوجو ------- ۱) موسوی در داخل کشور نمیتونه یهو همه چیز رو نفی کنه چون اونا sari میگیرنش و نمیزارن کارش رو ادامه بده، اینجوری بهتره چون تجربه نشون داده که رژیم مثل شما شاه الهی ها به همه مخالفاش میگه دشمن و مزدور و .. و ۳۰ سال جلوی همشون تونسته مقاومت کنه پس بهترین شیوه اینه که با مقدسات خودشون به جنگ خودشون بری! نمیبینی که از همه بیشتر با اسلاح طلبا مثل گنجی و تاج زاده بدن تا مثلا شما شاه الهی ها ؟ چون میدونن که کبریت بی خطرید و بخاری از شما بلند نمیشه و تهدیدی نیستید ولی اسلاح طلب ها میتونن بهتر به جنگشون برن! یعنی دست و پای خودتون رو نمیتونید جم کنید چه برسه به مبارزه لول
پنج‌شنبه 24 دی 1388

Sonia236 - امریکا - نیو یورک
ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو. . ۲) موسوی مسوول کارای خمینی نیست و هیچوقت نگفته ۱۰۰% در خط امام هست! ۳) آقای با سواد که تحلیلت قد بچه ۷ ساله هم نیست هی ۲ تا جمله رو تکرار میکنی، مگه قرار اینه که موسوی بشه رهبر مطلق مملکت که میگی اگه قدرت گرفت فلانتون میکنه؟ بچه جون اونی که میگی که بیشتر به رضا پیزوری میخوره چون شما دست بوساش هستید که میگید بیاد بشه شاه! موسوی بشه پرزیدنت راه برای استبداد باز تره یا پیزوری بشه شاه؟ اگر هم قراره هر دو بشن پرزیدنت که دیگه حله چون اولا موسوی ۱۰۰ برابر پیزوری طرفدار داره دوما اگه اختیارات پرزیدت محدوده که خوب پس چجوری جنایات رو ادامه بده؟
پنج‌شنبه 24 دی 1388

Sonia236 - امریکا - نیو یورک
ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو. . .. یه چیز نگو خودت به خودت بگی چرند گو! پیزوری هنوز حاضر نیست به باباش بگه دیکتاتور! هی میگه حالا یکم اون دوره استبداد بود! یکم؟ حالا چون کمتر از الان بود دلیل میشه یکم بود؟ چرا زندانی سیاسی بود چرا شکنجه بود چرا با اره برقی دست و پا میبردن تو ساواک؟ موسوی خیلی کار داره تا بتونه به گرد پای شما ها تو استبداد برسه! دیگه دل و قلوتون برا همه آشکار شده و حناتون رنگی نداره بچه پیزوری پرست! یکم خودتون رو آپ تو دیت کنید بسه کاسه لیسی رضا پیزوری دیگه کاسش زنگ زد از لیس لیس نوچه هاش! لول
پنج‌شنبه 24 دی 1388

Sonia236 - امریکا - نیو یورک
IRAN ZAMEN - .نروژ - روگنان. خوب پس ببین عزیز شما مثل اینکه سبز هستی ولی تند رو! بهت حق میدم نگران باشی ولی انتظار داشتم تو این همه وقت این مشکل رو با خودت حل کرده باشی! ببین موسوی هیچ نقشی تو جنایات این ۳۰ سال نداشته هیچ مدرکی علیهش نیست مگر اینکه بگی چرا زمان نخست وزیرش اعتراضی نکرده بود! چون همه مثل منتظری روح بزرگی ندارن دوما وظیفه اعتراض نداشته اگه اعتراض میکرد بهتر بود ولی کار قضایی در حیطه مسولیتش نبود . بعدشم ما سبز ها که نمیگیم موسوی خداست که فقط میگیم آدم شریفی هست (یعنی بی شرف نیست) و راست گو و فقط هم الانش رو تایید میکنیم به گذشتش چون جنایتی نکرده کاری نداریم الان رهبر خوبیه هر وقت هم که خیانت کرد ولش میکنیم ولی تا حالا نکرده! همین! جنبش سبز خودش رهبر خودشه ولی نباید انتظار داشته باشیم که رهبرهای معنویش مثل موسوی کروبی خاتمی گنجی اینا ساختار شکن بشن چون الان وقتش نیست ... ساختار شکنی کار بدنه جنبشه...
پنج‌شنبه 24 دی 1388

Sonia236 - امریکا - نیو یورک
IRAN ZAMEN - .نروژ - روگنان. .. تو جوابی که به ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو گفتم هم چیزایی نوشتم در موردش ... موفق باشی و سبز
پنج‌شنبه 24 دی 1388

hamidTANTAN - اتریش - وین
Sonia236 - امریکا - نیو یورک تو این سایت ادمهای .. دیده بودم.ولی از تو. .. تر نتنها تو این سایت ,بلکه تو کل زندگیم ندیده بودم.باور کن که ...میدونی چرا من از ادمهای مثل تو تنفر دارم?برای این خاطر که ادمهای. با شعور و فهم پائینی مثل تو باعث دردسر این مملکت بیچاره ما شده است. تا زمانی که ادمهای عقب مانده فکری مثل تو هستند.این ایران خانم ما خانم نمیشه.وجود ادمهای مثل تو باعث شده که هرکی هرکی شود.هر کس و نا کسی بیاید یک انگشتی ,سیخی به این ایران خانم بزند و برود.طبیعی هست. که در این میان فرزندان نا مشروعی هم مثل موسوی و کروبی هم بدنیا می ایند.از صمیم قلبم برای خودم متاسفم که با وجود ایرانیانی مثل تو که کم هم. نیستید.باید خودم را ایرانی بدانم.عجب قسمت گندی داشتم من که باید با تو. هم وطن باشم.
پنج‌شنبه 24 دی 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.