چگونه یک مرد را عاشق خودتان کنید؟

چگونه یک مرد را عاشق خودتان کنید؟

آیا شما عاشق پسری شده اید که دوست داشته باشید او هم همین حس را به شما داشته باشد. روش های زیر برای این منظور بسیار مفیدند.
روش 1: اولین کاری که باید انجام بدهید این است که از اطرافیان بپرسید که سایت ارتباط جمعی مثل Face book و My Space دارد یا نه؟ این روش بهترین راه برای فهمیدن علایق او در موسیقی، فیلم و ایده های عمومی است. شما می توانید از این اطلاعات برای شروع یک بحث داغ در آینده استفاده کنید.

روش 2: باید متوجه شوید که او از چه تیپ دختری خوشش می آید. یادتان باشد اکثر مرد ها قبل از اینکه عاشق شخصیت شما شوند عاشق ظاهر شما می شوند. اگر شما در مورد ظاهرتان اعتماد بنفس ندارید سعی کنید روی آن کار کنید. از شر جوش ها خلاص شوید، چند کیلو وزن کم کنید اگر تاریخچه دختر قبلی را بدانید خیلی به شما کمک می کند و اینجاست که شبکه اجتماعی کمک می کند.

روش 3: باید شرایط یک ارتباط ساده را فراهم کنید یک دوست در حد سلام و خداحافظ باشید. از دوستان مشترک برای دستیابی به این قضیه استفاده کنید. اگر دوستتان را در حال صحبت با وی می بینید شما هم وارد بحث شوید، دوستتان زحمت معرفی شما را به دوش می کشند. وقتی که او را می بینید خوشحال باشید و سلام کنید.

روش 4: هر باری که او را می بینید بحث را به سمت اینترنت و کامپیوتر بکشانید و از او بپرسید که یاهو مسنجر دارد یا نه؟

روش 5: باید چند مایل جلوتر قدم بگذارید. کارهای کوچکی برای اینکه توجه او را جلب کنید انجام دهید. به او ثابت کنید که همیشه در هر حالی برای وی هستید از حرف زدن گرفته تا قرض گرفتن چیزی بسیار کوچک. آیا او علاقه مند به ورزش است؟ اگر اینطور است پس منتظر چه چیزی هستید؟ حوله ای فراهم کنید و یک شیشه آب معدنی هم همراه داشته باشید. به او نشان می دهید که دوستش دارید بدون اینکه حرفی از زبان شما شنیده باشد.

روش 6: پسر ها دوست دارند که به دختر ها آرامش دهند پس بگذارید حس مرد بودن را تجربه کند. دست از کنترل کردن آنها بردارید، آنوقت خواهید دید که چگونه در شرایط سخت از شما محافظت می کند. به او اجازه بدهید که حس کند می تواند در خوب کردن حال شما نقش مهمی داشته باشد.

روش7: پسر ها دخترانی را دوست دارند که خودشان هستند. پس سعی کنید طبیعی و نرمال رفتار کنید. باعث خندیدن آنها شوید. خوشحال و شاد باشید و از جلب توجه زیادی دوری کنید.

روش 8: به پسری که شیفته شما شده است فرصت دهید تا قدمی بر دارد. نظر دوستانتان در مورد اینکه او به شما علاقه دارد یا نه اکثر وقت ها درست از آب در می آید. سعی کنید سخت به دست بیایید اما همیشه صادق باشید.

روز روشن - انگلیس - لندن
قبلا فکر می کردم که برای شروع زندگی و رابطه لازم نیست که مرد دارای پول و ظاهر و... باشد و می شود همه چیز زندگی را از صفز شروع کرد با دست به دست همدیگر دادن و زندگی را ساخت .به نظرم کار دوستانم که دست بالا می گرفتند درست نبود ولی حالا وقتی جایگاه و شرایط خودم را با آنها مقایسه می کنم می بینم عجب غلطی کردم و آسان گرفتن و بی توقع بودنم غیر از پشیمانی چیزی برایم نداشته و افکار من جزء در دنیای خودم ارزشی نداشته البته موقعی که از خواسته هایم می گذشتم همه چیز خوب بود ولی فقط همان موقع نه بیشتر.
چهار‌شنبه 16 دی 1388

lidia - سوئد - گوتنبرگ
روز روشن- انگلیس لندن. باهات همدردم من هم مثل تو با این افکار خودم را گول دادم امروز فهمیده ام که این صداقت نیست بلکه ساده لوحی و حماقت محض است که تازه دیر شده.
پنج‌شنبه 17 دی 1388

narses - اتریش - وین
حالا 1 دستور هم بده که چه جوری 4تا مرد رو عاشقمون کنیم
پنج‌شنبه 17 دی 1388

Dokhtar uk - انگلیس - لندن
روش 8 رو خوب گفتی. باید پسره بفهمه تو اونقدرا هم اسان نمیتونه به دستت بیاره. والا کارت زاره اگه به پسرا رو بدی.
پنج‌شنبه 17 دی 1388

baran57 - اسکاتلند - گلاسگو
من هم موافقم من هم همئن طور فکر می گردم.ولی حالا پشیمانم. اشتباه فکر کردم اا
پنج‌شنبه 17 دی 1388

berahnegi - فرانسه - پاریس
مردها هم برای خودشون هم برای خانمها شناخته شده هستند!یه چیزی در مورد خانمها بنویسید که هم برای خودشون و هم برای مردها موجوداتی ناشناخته هستند!!!مرسی...
پنج‌شنبه 17 دی 1388

atena10 - ایران - تهران
اه اه اه اه ! چه خبر !!!!!!!!!!!
پنج‌شنبه 17 دی 1388

sanazsarmad - المان - مونیخ
روز روشن - انگلیس - لندن : اینقدر ناشکری نکن
پنج‌شنبه 17 دی 1388

lisa - امریکا - کالیفرنیا
روز روشن - انگلیس - لندن . عزیزم کامنتت رو خوندم و غمگین تر شدم . خیلی متاسفم. بعضی از مردها نسبت به نیازها و خواسته های زن و بچه شون بی تفاوتن . و خواسته ها و نیازهای ضروری و لازم اون ها رو زیاده خواهی تعبیر می کنن. بهتر ه زن دستش توی جیب خودش باشه و به این جور مردها رو نندازه. هیچ چیز بدتر از مرد بی تفاوت و خسیس نیست. هر روز که می گذره من از ازدواجم پشیمون تر و مایوس تر می شم. ولی همه چیز رو به خاطر تنها پسر کوچولوم تحمل می کنم و سعی می کنم با احترام و محبت به شوهرم اموزش بدم گرچه اون گیرنده ی خوبی نیست. خودم کار می کنم و از اون پول نمی گیرم.
پنج‌شنبه 17 دی 1388

bahmanabc74 - ایران - ایران
همه اینا کشکه، فقط پوللللللللللللللللللللللللللللل.
پنج‌شنبه 17 دی 1388

mohsen- - انگلستان - لیدز
روز روشن - انگلیس - لندن. ببین دوست عزیز کلا زندگی چیز چرتیه. بدون اونی هم که برعکس تو عمل کرده یه طور دیگه ضد حال تو زندگیش داره. من آدم منفی نیستم ولی باور کن که این دنیایی که من تجربه کردم خوشبختی واقعی رو فقط تو افسانه ها میشه بدست آورد
پنج‌شنبه 17 دی 1388

elora - نروژ - اسلو
روز روشن - انگلیس - لندن دوست عزیزمنم مثل شما فکر میکردم و زندگی مشترکم رو از کلی پایین تر از صفر شروع کردم.زندگیم گاهی از جهنم هم سخت تر بود به همین نتیجه ای که شما میگین رسیدم.ولی الان بعد ازگذشت 5 سال همه چیز شکر خدا دارم و اصلاازکارم پشیمون نیستم و قدر شوهرم و زندگیمو میدونم. من معتقدم که زن و مرد باید زندگیشونو با کمک هم بسازن.
پنج‌شنبه 17 دی 1388

mardin delfani - انگلیس - برادفورد
من به صورت اتفاقی با همسرم ازدواج کردم و هیچ موقع فکر نمیکردم روزی اونو اینقدر دوست داشته باشم البته علتش هم این بود که خانمم از اول من رو به خاطر خودم خواست و حتی بیشتر اعتماد به نفسم رو اون بهم داد شاید گاه و گدار اختلاف سلیقه داشته باشیم اما هردو مطمینیم که این مسایل همیشه در جهت بهبود زندگیمان است و نه خودخواهی شخصی
پنج‌شنبه 17 دی 1388

روز روشن - انگلیس - لندن
elora - نروژ - اسلو دوست عزیز برای شما خیلی خوشحالم حتما همسر شما هم قدر شما و زندگی پر ارزشتان را می داند .با ارزوی بهترین ها برای شما.
پنج‌شنبه 17 دی 1388

barsam_scotland - اسکاتلند - گلاسگو
سلام دوستان عزیز من فکر کنم یه پسر رو دلشو خیلی‌ راحت می‌شه بدست اورد آخه میدونید که ،،،،اما سخت می‌شه نگاهش داشت اون دیگه هنر بدی دختره
پنج‌شنبه 17 دی 1388

mashady - انگلیس - منچستر
من زن میخوااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
پنج‌شنبه 17 دی 1388

Shakila - امارات - عجمان
من معتقدم یه دختر مجبور نیست به خاطر ازدواج زندگی گرم و راحت قبلیشو کنار بذاره و وارد زندگی سختتر بشه. نمی گم پول همه چیزه ولی چرا ادم خودشو وارد زندگی سخت تر بکنه!!!!
پنج‌شنبه 17 دی 1388

zhilla - ایران - تبریز
من بدون عشق ازدواج کردم وبعد از ازدواجم تونستم عاشق همسرم باشم در همه زندگی مشترک وحتی مجردی نقص هایی هست ولی باید و نبایدهاشو بدونیم کی کذشت کنیم وکی متوقع باشیم یک پیشنهاد: سعی کنید به مردها یه مدت حسابی محبت کنید و بعد آن یهو بی تفاوت باشین در مورد شوهر من معجزه می کنه
پنج‌شنبه 17 دی 1388

دختر شجاع - امارات - دبی
من شوهرم12 ساله که عمرشو داده به شما وخیلی همدیگه را دوست داشتیم ومن هنوزپای عشقم نشستم ولی خدایش هروقت که میاد بخوابم بهم میکه دوست دارم
پنج‌شنبه 17 دی 1388

habib121 - هند - هند
خوب حالا کی می خواد منو عاشق خودش کنه؟
پنج‌شنبه 17 دی 1388

nader303 - ژاپن - ژاپن
بعضی از خانومها فکر میکنن که همه چیزو باید مرد درست کنه برا همین اگه به مرادشون نرسن همه کاسه کوزها سر مرد بدبخت میشکنه .مگه شما ها شریک زندگی نیستید پس اگه به نتیجه دلخواه نرسید خودتون هم مقصرید.همه میگن ما اینجوری و یااونجوری فکر میکریم واشتباه کردیم ولی به نظر من اشتباه اینه که همه منتظرن یکی ذیگه خوشبختشون کنه .میدونم الان خلیها میگن اینجور نیست ما هم تلاش کردیم ولی باید بگم هر کی یه طرفه به قاضی بره...البته هستن مردایی که واقعا مقصرن .
پنج‌شنبه 17 دی 1388

Esfahan Nesfe Jahan - المان - برلین
وای چقدر شما همه روز روشن - انگلیس - لندن را با حرفاتون بمباران کردید. دختر شجاع - امارات - دبی از خبری که نوشته بودی متاسفم انشاالله که همیشه سلامت و موفق باشی. mashady - انگلیس - منچستر تو هم که فقط یک نفس فریاد مى کشی من زن مى خوام خوب برو ازدواج کن مشکلی داری .روش 8: به پسری که شیفته شما شده است فرصت دهید تا قدمی بر دارد. میشه لطف کنید بفرمایید این آقا پسر باید به کدام سمت قدم بردارند.
پنج‌شنبه 17 دی 1388

paria_e - بلزیک - بروکسل
zhilla - ایران - تبریز با روش شما صد درصد موافقم اما این روش زمانی جواب میده که زن دستش تو جیبه خودش بره و مستقل باشه چون در غیر این صورت مرد میدونه که زنی که مستقل نیست خواه نا خواه از نظر مالی مجبوره که به التماس بیفته
پنج‌شنبه 17 دی 1388

pishi maloos - نروژ - درامن
ای بابا اگه عقل داشتیم ازدواج نمی‌‌کردیم من که دیگه کم اوردم
پنج‌شنبه 17 دی 1388

partiman - ایران - تهران
دختر شجاع - امارات - دبی. روحش شاد باشه. الان از این عشقها کم پیدا میشه. شما از کسایی که جسما با هم هستن خیلی جلوتر هستی. من تحت تاثیر قرار گرفتم. من پسر هستم اما امیدوارم کسی رو پیدا کنم که رابطمون مثل شما باشه. موفق باشی.
پنج‌شنبه 17 دی 1388

ali r - ایران - تهران
قابل توجه بعضی از از خانمهای ناشکر من 2.5 سال پیش ازدواج کردم اول پول انگشتر نامزدی را از دوستم قرض گرفتم بعدش کم کم جمع کردم یه عروسی باحال توی یه تالار درتهران نو گرفتم خونه هم گرفتم تازه جهیزه هم خودم گرفتم الان هم بخاطر مشکلاتی که تو ایران و بعد انتخابات برام پیش اومد بازنم و پسر 7 ماهم اومدیم سوئد
پنج‌شنبه 17 دی 1388

tamara .s - انگلیس - لندن
زندگی بدون عشق جهنم!!!من خیلی زود ازدواج کردم اصلا نفهمیدم چطوری شد !!!! ولی خوب الان بعد از 14 سال میتونم بگم پشیمون نیستم اولش خوب خیلی شوهرمو اذیت کردم ولی اون مرد عاقلی بود و تونست منو سر راه بیار ولی هنوزم بقول خودش طغیان میکنم ولی چون عشق تو زندگیمون هست همه چی ختم بخیرمیشه!
پنج‌شنبه 17 دی 1388

bidin - ایران - ارومیه
زنی که هدفش از ازدواج پولدار شدن باشه زن نیست . تاجره. بهتره دوستانی که منتظر شوهرشون براشون زندگی راحت درست کنه خودشون استینها رو بالا بزنن و یه گوشه ای از بار زندگی رو به دوش بکشن. اگه هدف از ازدواج خوابیدن تا سر ظهر و بعد قدم زدن و خرید چیزهای رنگارنگ با پول یه نفر دیگست باید واقعا واسه اون زندگی تاسف خورد. بهتره افکار پوسیده و قدیمی رو دور بریزیم و زندگی رو به خاطر عشق پیوند بدیم نه رفاه.
پنج‌شنبه 17 دی 1388

shir del - انگلیس - نیوکاسل
باید بعرض برسانم توی ای صفحه انواع خانمها نظرات جور واجور دادن یکی میگه پشیمانم یکی میگه بچه بودم یکی خونه بابا را ترجیح میده بابا مگه ما مردا موقع ازدواج میدونستیم با چه موجودات متوقع داریم ازدواج میکنیم بقول ان دوست نود درصد خانما تا لنگ ظهر میخوابند عصرها هم دوست دارند با پول یکی دیگه واسه خرید چیزهای رنگارنگ چشم بازار را در بیارن بابا ایول
پنج‌شنبه 17 دی 1388

panizl - ایران - تهران
اشتباهه. این روش شاید فقط باعث بشه مرد جذب شما بشه. برای اینکه کسی رو عاشق خودتون بکنید. بعد از همه این چیزا باید یه مدتی همه ش دور و برش باشید و مدام بهش بگید که دوستش دارید بعد یهویی گم و گور بشید و خبری ازتون نباشه. قبل اینکه زمان گم بودنتون خیلی طولانی شه که طرف اصلا از فکر شما در بیاد دوباره خودتون رو نشون میدین . و طوری عمل میکنید که هر لحظه ممکنه دوباره برید. اونوقت طرف عاشق شما میشه... تاحالا نشده جواب نده امتحان کنید
جمعه 18 دی 1388

sepher - استرالیا - سیدنی
panizl - ایران - تهران . عزیزم اون روش جواب می ده اما اسمش عشق نیست . این روش من بکار بردم برای سرگرمی و عشقوحال خیلی خوبه ممکنه ازدواجهم باش بکنی اما عشقی در کار نیست. اینو میگن احساس مالکیت . یک مداد بزار تو دست یه بچه نوزاد اول نمی خوادش بعد که گرفت تو دستش سعی کن ازش پس بگیری بهت پس نمیده بعد بزاراش به حال خودش مداد و پرت میکنه برو مدادو بردار گریه میکنه می گیه مدادو بده!----نتیجه اینکه اصلا مداد براش ارزشی نداره ! به مداد حس مالیکت پیدا کرده اما عاشق مداد نیست!
جمعه 18 دی 1388

nanaz.perspolisi - انگلستان - لندن
sepher - استرالیا - سیدنی . پس باید چی کار کرد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
شنبه 19 دی 1388

zhilla - ایران - تبریز
sepher - استرالیا - سیدنیparia_e - بلزیک - بروکسل عزیزان منظور من از محبت کردن و بعد بی تفاوت بودن این نیست که کلا از خ.نه برین یا باهاش حرف نزنین شما یه مدت خیلی بهش محبت کنین حرفهای عاشقانه بزنین و بعد از مدتی اینهارو کمرنگ کنین تا شوهرتون هم فرصت ابراز عشق براش پیش بیاد در بعضی از کارها شما پیش قدم بشین و در بعضی کارها خودتون رو کنار بزنین تا بتونه خودی نشون بده متاسفانه ما زنها هیچوقت فرصت به مردها نمیدیم و اشتباهمون رو هم قبول نمی کنیم الان می دونم چن نفر می گن نه مردها این نیستن واون نیستن. خلاصه با یه کم زرنگی و حوصله وصبر می تونین اخلاق همسرتون دستتون بیاد
شنبه 19 دی 1388

sepher - استرالیا - سیدنی
nanaz.perspolisi - انگلستان - لندن. عزیزم ناناز جان اینجوری نیست که یه فرمول کلی برای همه وجود داشته باشه! مثلا سن تحصلایت و محیط خیلی تاثیر گذار هست بخصوص گذشته خانوادگی وعشقی . مثلا من بعد از یه سری مسائل که برای خودم پیش اومد از دختر ایرانی میترسم چون احساس ارامش نمی کنم باهاشون.البته همه نه ولی بیشتراشون . اینهم یه علم هست تازه سئوال اینه که چرا حالا این فرد را باید عاشق خودمان بکنیم اونهم به اجبار!???? سپهر پارسی
شنبه 19 دی 1388

panizl - ایران - تهران
عزیزم اون بچه همه فکرش به اون مداد بیشتر قد نمیده. مردا هم بچه ان . باور کن
شنبه 19 دی 1388

fanta - فرانسه - استراسبورگ
Dokhtar uk - انگلیس - لندن. دوره این حرفها دیگه خیلی وقته که سر اومده. شما کجای کاری ؟
یکشنبه 20 دی 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.