خواهران اجاره ای یا کرایه ای کیستند ؟!

خواهران اجاره ای یا کرایه ای کیستند ؟!

وبلاگ جمهوری ایرانی  می نویسد :

خیلی کنجکاو بودم بدانم این خواهران کرایه ای دارای چه شخصی هستند ؟ چگونه و توسط چه نهاد ها و سازمانهایی بکار گیری میشوند ؟ چقدر دستمزد میگیرند ؟ از چه قشر و طبقه اجتماعی و اقتصادی هستند ؟ . ... برای همین به سراغ برادر شوهر خواهرم که در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فاتب ( فرماندهی انتظامی تهران بزرگ ) شاغل است رفتم . بعد از گپ و گفتگویی کوتاه چند تا از عکسهای این خواهران کرایه ای را ( که در گوشی موبایلم بود ) به ایشان نشان دادم و پرسیدم جریان اینها چیست ؟ یک لبخندی زد و گفت میخواهی ازدواج کنی ؟ گفتم اولا نه در ثانی خدا نکند روزی بخواهم با همچین افرادی ( از نظر شخصیتی ) ازدواج کنم فقط میخواستم بدانم اینها با این سر و وضع چطور در این مراسم ها شرکت میکنند . و علیرغم تضاهای ظاهری که با حکومت دارند از حکومت طرفداری میکنند ؟ ایشان گفتند ما به اینها میگوییم خواهران پورسانتی یا مامور دو صفر ول !!! اکثر این زنان و دختران به جرمهایی مثل فرار از خانه . اعتیاد به مواد مخدر و روسپیگری و سرقت و.... دستگیر میشوند و بعد از تشکیل پروند و تحقیقات مقدماتی و سپس دادسرا و صدور حکم در دادگاه به زندان و بندهای مربوط به نسوان ( زنان ) فرستاده میشوند در زندان از بین این زنان افرادی را که دارای تحصیلات و ضریب هوش بالاتر هستند و یا پیش بینی میشود بعد از آزادی دوباره به کارهای خلاف روی می آورند شناسایی کرده و بهشان پیشنهاد همکاری میشود که بعد از آزادی از زندان برای آن نهاد مربوطه ( وزارت اطلاعات . اطلاعات سپاه و پلیس آگاهی و پلیس امنیت و ... ) کارکنند و اکثر این زنان هم قبول میکنند ( چون هم خانواده و شوهر درست و حسابی ندارند و هم کاری که حقوق مکفی داشته باشد در اختیارشان قرار نمیگیرد )


سپس برادر شوهر خواهرم ادامه داد : مثلا همین اداره ما ( پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فاتب ) از این دختران و زنان بعنوان طعمه برای نفوذ به شرکتهای هرمی ( گلد کوئستی ) و خانه ها و باند های فساد و فحشا و شناسایی دختران فراری و معتاد در پارکها و خیابانها و ... استفاده میکند و چون خودشان قیافه آنچنانی دارند کسی بهشان شک نمیکند ولی چون شخصیت سالمی ندارند و بخاطر پول این کارها را میکنند باید دایما تحت کنترل باشند وگرنه زیر آبی میروند و میخواهند ما را دور بزنند .از ایشان سوال کردم خوب اینهایی که گفتی کارشان جاسوسی و خبر چینی هست چه ربطی دارد که توی مراسم تظاهرات حکومتی شرکت میکنند و عکس خمینی و خامنه ای را بالا میرند و در مصاحبه تلویزیونی حرفهای رژیم را میزنند ؟

ایشان گفت خوب اداره ما از این خواهران ( کرایه ای ) میخواهد که کار خبر چینی و اطلاعاتی انجام بدهند ولی نهادهایی مثل اطلاعات سپاه یا وزارت اطلاعات یا حتی حراست صدا و سیما بنا به اهدافشان میتوانند از این افراد درجهت انجام مقاصد سیاسی و عقیدتی استفاده کنند کافی هست قبل از مراسم یک برگه نوشته به آنها بدهند و از ایشان بخواهند آن را حفظ کرده و سپس جلوی دوربین صدا و سیما تکرار کند و اینگونه به بیننده القا کنند که زنانی با قیافه های آنچنانی هم طرفدار رژیم هستند .

جناب سروان در ادامه گفت همانطور که بسیج یا سپاه از اراذل و اوباش معروف و شناسنامه دار بعنوان لباس شخصی و چماقدار استفاده میکند از بین این زنان ویژه هم میتواند در جهت مقاصدش استفاده کند و یک موردش هم همان زنی بود که ادعا میکرد زن صیغه ای عطاالله مهاجرانی است و از وی در دادگاه خانواده شکایت کرده بود که بعدا معلوم شد یک پروژه طراحی شده از سوی دستگاه اطلاعات موازی بوده است و عقیم ماند .


در انتها ایشان به من پیشنهاد کرد از اینگونه زنان دوری کنم چون هم خودشان خطرناک هستند و هم معمولا چند لات و لوت بعنوان بادی گارد ( محافظ ) همیشه همراه اینها هستند که مصونیت قضایی هم دارند و از کشتن کسی هم باکی ندارند .

fanta - فرانسه - استراسبورگ
شرمم میاد چیزی بنویسم.
شنبه 12 دی 1388

dinafar - یونان - اتن
به خدا هر چی میکشیم از دست خودمان میکشیم و تا وقتی این هموطنان وطنفروش در بینمان هست باید همین اخوندههای دزد و جلاد بر سرمان حکومت کنند این زنان تنفروش وطنشان هم میفروشند
شنبه 12 دی 1388

bluestar - ایران - تهران
اتفاقا طرفداران خامنه ای همینها هستند و قلبا او را دوست دارند. چون به برکت ممنوعیتهای موجود نرخشان هر روز بالاتر میرود. از طرف دیگر اینها در یک جامعه پر از هرج و مرج دارای پلیس رشوه خوار راحت تر فعالیت میکنند.
شنبه 12 دی 1388

schany - المان - المان
مطمعنین که اینا ایرانی هستن شکل زنهای ...هستن!!!!!!. المان
شنبه 12 دی 1388

Larkiden - لوکزامبورگ - لوکزامبورگ
این رو که آگاهی و پلیس آدم های اینجوری داره رو که تقریبا همه میدونند.. چیزی که من میگم اینه که رژیم از این خانم ها فاسدتر و خراب تره.. وجود اینها دفاع بد حساب میشه .. اگه واقعا و 100٪ اینطوره چرا همین آقایون دستور کمی مرتبتر و حساب شده تر ظاهر شدن رو هم به اینها نمیدن؟؟
شنبه 12 دی 1388

bluestar - ایران - تهران
وقتی می بینند همه آدمهای فاسد، سلطنت طلب، از اینها حمایت می کند، توده ای از اینها حمایت می کند، رقاص و مطرب فراری از کشور از اینها حمایت می کند، باید متنبه بشوند، باید چشمشان باز بشود، باید بفهمند؛ بفهمند که کارشان یک عیبی دارد؛ بلافاصله برگردند بگویند نه، ما نمی خواهیم حمایت شما را. سخنان خامنه ای در دیدار اساتید و طلاب حوزه های علمیه 23/9/88.
شنبه 12 دی 1388

ایران بانو - ایران - تهران
با عرض معذرت ازتمامی همجنسگراها و ترانسکشویلها .اما با توجه به عکسها من فکر میکنم اینها یک مقدار تغییر جنسیت داده ها هستند .با توجه به عکسها .عکس اول که با استخوان بندی دست متوجه میشوید که طرف پسراست عکس دوم که از بی لبی خط لب را خیلی بد کشیده چون پسرها معمولا چون سبیل دارند و عادت دارند که با سبیلهای خودشون با دهن بازی بکنند و معمولا لبهای پسرهاییکه عادت به سبیل جویی دارند لبهای بالایی کوچکتری دارندعکس دوم طرف مربوطه پسری است که خیلی بد ارایشش کردند به مامور پشت سرش هم توجه ایی بکنید .
شنبه 12 دی 1388

dinafar - یونان - اتن
به خدا هر چی میکشیم از دست خودمان میکشیم و تا وقتی این هموطنان وطنفروش در بینمان هست باید همین اخوندههای دزد و جلاد بر سرمان حکومت کنند این زنان تنفروش وطنشان هم میفروشند
شنبه 12 دی 1388

yaghout - آلمان - آلمان
ها ها ها ها...طرفداران علی چلاغ بیتشر از این هم نمی شه. عکس سوم کاملا مشخصه کرایه ای ست. طفلی خیلی کریه هست...اصلا نمیشه به روش نگاه کرد.عکس دوم هم که دیگه جیغ می زنه که کرایه ای ست. من موندم خدا چرا رسوا نمی کنه این دروغگو ها رو؟!!!!!!!!!!
شنبه 12 دی 1388

bluestar - ایران - تهران
وقتی می بینند همه آدمهای فاسد، سلطنت طلب، از اینها حمایت می کند، توده ای از اینها حمایت می کند، رقاص و مطرب فراری از کشور از اینها حمایت می کند، باید متنبه بشوند، باید چشمشان باز بشود، باید بفهمند؛ بفهمند که کارشان یک عیبی دارد؛ بلافاصله برگردند بگویند نه، ما نمی خواهیم حمایت شما را. https://sobhefardaa.wordpress.com/2010/01/01/khamenei_fans/
شنبه 12 دی 1388

jgreene75 - انگلستان - لستر
آفرین، دم نویسنده گرم. آبروی این دو صفر ولها ، ارازل و اوباش رو باید برد که بدونن طرف شدن با مردم یعنی چی؟!. ولی خودمونیم عجب مردم هوشیار هستند و هر روز شجاع تر میشند. باور کنید همین خبر رسانیها و آگاهی مردم روزی کمر این یزیدیان (خامنه ای، احمدی نژاد دروغگوی احمق و دارو دسته دزدشان) را خواهد شکست. بهتون قول میدم.محاسبات من نشون میده حداکثر تا ۷ سال این دزدهای عربزاده باید گور خودشونو بکنن! یا مردم همان بلاهایی رو سر خودشون و بچه هاشون میارند که اونا الان سرمردم بی دفاع در میارند. این حرف من یادتون بمونه. ما هم که عجله نداریم... عجله کار شیطونه! نگران هم نیستیم. چون قیام سبز مثل آتش فشان به ظاهر آرامی هست که هر روز از درون داغتر و داغتر میشه و میرسه اون روزی که فوران کنه و ریشه این روباه صفتان را برای همیشه بخشکاند. به امید آن روز
شنبه 12 دی 1388

danyal luxembourg - لوکزامبورگ - لوکزامبورگ
والا من دیگه دارم شاخ درمیارم یه روزی مبارزه با بی حجابی و حالا با بیحجاب بقول خودشمون ابروداری مکنن .
شنبه 12 دی 1388

reza70 - سوئد - استکهلم
شرم و شرف ندارند و واقعا" که اون پول خوردن داره ؟؟؟. توف تو اون نونى که شماها میخورید و حتما" پیش مردم شناسایى و آبرویى ندارید ٠. پاینده ایران و ایرانى
شنبه 12 دی 1388

yaredabestani - آلمان - هامبورگ
سلام به تمام دوستان. من یک عضو جدید هستم. در مورد این عکس‌ها می‌تونم بگم که؛ کاملا با نظر یونان.اتن موافقم، ولی‌ دوست محترم و دوستان محترم آخ که هر کدوم از ما به نحوی از این آتش که هیزمش این رژیم است می‌ سوزیم،اینها هم مثل ما ایرانی‌ و هم وطن ما هستن درسته که الان این کارو می‌کنن ولی‌ به نظر من باید دید که چی‌ و چه کسی‌ این هارو مجبور به این کار کرده که این‌ها دست به زدن این کار‌ها کردن که جوابش واضح است ترس از سوختن در آتش می‌دونم که با دیدن اوضاع حال ایران هیچ توجیهی‌ برای کار اینها نیست با دیدن صحنه‌هایی که جوانان معصوم و ناکام این مملکت در حال خون دادن هستن و جلوی گلوله می‌‌ایستند و از جان خود میگذرند و برای آزادی هم وطنشان از جان خود که با ارزش‌ترین چیز است میگذرند.
شنبه 12 دی 1388

yaredabestani - آلمان - هامبورگ
(ادامه‌ کامنت) هیچ توجیهی‌ برای کار اینها نیست ولی‌ به نظر من اگر اینها وطن فروش هم باشن باز برای من ایرانی‌ بهتر است که هم وطن من در کشورهایی با تمدن کم و فهم عقلی بسیار پایین و دارای اشخاصی‌ که تازه به دوران رسیدن و به طور عام بگویم اشخاصی‌ که هیچی‌ بارشون نیست حتئ گونی‌ دست به تن فروشی بزند و این اشخاص کثیف از آنها سؤ استفاده کنن و هم وطن من بشود محصول صادری این برای من سخت تر است امید وارم که هرچه زودتر این دوستان هم متوجه اشتباه‌شان بشن و بفهمن که خونشن رنگین تر نیست به امید آزادی و سر بلندی ایران و ایرانی‌
شنبه 12 دی 1388

bahman64 - ایران - چالوس
دوستان من! زود قضاوت نکنید! این تصویر از دو جا ناشی می شود! عده ای شون دستگیر شدند و با قرار اینکه در تظاهرات شرکت کنند آزادشون کردند! دوم اینکه رژیم برای اینکه ویترینشو قشنگ کنه و در رسانه اش اعلام کنه بدحجاب ها هم طرفدارش هستن.پس نظر عجولانه ندید!.
شنبه 12 دی 1388

IranBozorgMehr - ایران - اهواز
jgreene75 - انگلستان - لستر .. '''''''''' گفتی ۷ سال ؟؟؟ '''''''' کجای کاری عمو؟؟؟ نمیدونم هواست هست چی گفتی یا نه، ولی یادت باشه، به ۷ ماه هم نمی کشه همشون دمشونو میزارن رو کول و فرار یا با دستهای خودشون گورهاشون کنده خاهد شد. وای بر ما اگه بخاهیم ۷ سال دیگه با اینها سر کنیم. بیدار شو. هوشیار شو و اینگونه سخن نگو.
شنبه 12 دی 1388

Anti-Hezbollah - انگلیس - لندن
وطنفروشی اونم تو این جنگو جدال خجالت داره!!!
شنبه 12 دی 1388

dook - امارات - دبی
وصف زشت ترین انسان( عالِم نمایان). "او را دانشمند نامند اما از دانش بی بهره است-(اشاره به مرجعیت شما)- یک دسته از نادانی ها را از جمعی نادان فرا گرفته و مطالب گمراه کننده را از گمراهان آموخته، و به هم بافته، و دام هایی از طناب های غرور و گفته های دروغین بر سر راه مردم افکنده، قرآن را بر امیال و خواسته های خود تطبیق می دهد، و حق را به هوس های خود تفسیر می کند. مردم را از گناهان بزرگ ایمن می سازد، و جرائم بزرگ را سبک جلوه می دهد. ادعا می کند از ارتکاب شبهات پرهیز دارد اما در آنها غوطه می خورد. می گوید: از بدعت ها دورم، ولی در آنها غرق شده است. چهره ظاهر او چهره انسان، و قلبش قلب حیوان درنده است، راه هدایت را نمی شناسد که از آن سو برود، و راه خطا و باطل را نمی داند که از آن بپرهیزد، پس مرده ای است در میان زندگان". «نهج البلاغه، خطبه ۸۷ قسمت دوم». منبع : خبرنامه گویا _ محسن موسوی. .
شنبه 12 دی 1388

amoodarya - المان - هامبورک
مقصر ما خودمون هستیم که از دشمن = اخوندان عقب افتادیم. باید در روزهای مهم میلیونها ایرانی از سراسر ایران به تهران امده و کار تمام کنند. ما اینها را خیلی جدی و مهم گرفتیم
شنبه 12 دی 1388

ahmadi-nejad - ایران - تهران
bluestar - ایران - تهران. حامی ادب مرد به از دولت اوست جوک سال هم شنیدیم!چرا سبزا علاقه زیادی به سطل آشغال آتیش زدن دارن؟
شنبه 12 دی 1388

farman666 - ایران - ایران
واقعا دلم سوخت. نمی دانم هیچ یک از شما تا به حال از نزدیک با این جور دخترها برخورد داشته اید . بدبختترین آدمهای روی زمین هستند . به جز تن و بدنشان هیچ چیز در این دنیای خاکی ندارند . نه پول -نه پشتوانه - نه خانواده هیچی . فکر کن زن هم باشی و از نظر جسمی و عاطفی هم ضعیف . چه کار می تونی بکنی . تن فروشی یا شرکت در راهپیمایی های فرمایشی . من هم اگه بودم شاید دومی رو انتخاب می کردم. مردم به جای مسخره کردن این دخترهای بیچاره باید به آنها کمک کنند و دست آنها را بگیردند تا از این منجلاب و بدبختی بیرون بیایند .
شنبه 12 دی 1388

siamak mohammadi - انگلیس - لندن
سیا-لندن. از کجا معلومه که اینا اونهای هستندکه معرفی شدند.شاید خواهر و مادر . برادران بسیج و یا لباس شخسیهای هستند که دوش به دش برادر.شوهر. ویا لدران دلسوز انقلاب بر علیه دشمن تا دندان مسلحه ایرانی ایستاه اند
شنبه 12 دی 1388

ahmadi-nejad - ایران - تهران
فشار زیادی بهتون وارد شده ها .به همه چی گیر دادید تا عصبانیتتان را از حضور مردم نشان بدهید . از کیک و ساندیس گرفته تا ظاهر و قیافه خانم‌ها و آقایان. دوستان آزادی خواه، چطور درباره فهم و شعور و ظاهر و قیافه مردم ، بویژه خانم‌ها حرف می‌زنند؟. مهم نیست گریه نکنین مردم امام حسین رو بیش از میر حسین دوست دارن !.
شنبه 12 دی 1388

masoodmhd - ایران - بانه
دیانت عجین در سیاست نتیجه ای بهتر از این نخواهد داشت.
شنبه 12 دی 1388

Esfahan Nesfe Jahan - المان - برلین
خامنه ای و طرفدارانش مثل کسی هست که در حال غرق شدن است و برای نجات خودش دستش را به هر چوبی دراز مى کنه . خدا کنه شب بتونم خوب بخوابم با این قیافه هایی که دیدم .
شنبه 12 دی 1388

i.am.the.world - لوگزامبورگ - اش
بنده نه یک کلمه از حرفهای این برادر شاغل در پلیس اطلاعات و امنیت عمومی را قورت میدهم ونه بخودم اجازه میدهم که به کسی یا انسانی لقب فاحشه یا روسپی بدهم. سئوال من بقوت خودش باقی است و این سئوال بجای گیرانداختن مغز در تله توطئه و دسیسه؛ میتواند به ذهن یک چشم انداز گسترده بدهد: چرا ما یک تصویر فیکس از هواداران رژیم داریم؟ چرا ما از همه چیز و همه کس تصویر میسازیم؟ به گمانم وسعت و محیط قابل توجهی در این سئوال وجود دارد. انرا با شما تنها میگذارم. شادباشید.
شنبه 12 دی 1388

ahb51 - آلمان - هانوفر
طرفداران شما بهتر از تن فروختگان خیابانی نمیشوند
شنبه 12 دی 1388

savak - ایران - تهران
در مورد بانوان رو سپید !!!. این بانوان روسپید با آرایش و ظاهر غربی و مدرن که به حمایت از حکومت. قاتلان و آدم کشان امدیند، صیغههای خود آخوندها و مقامات هستند ، که از. ثروتهای غارت شدی این ملت ، خانه های میللیاردی و امکانات آن چنانی. بهره مند میشوند . فکر میکنید که دزدان بیت المال و فأسد حکومت با پولهای دزدی چکار. میکنند؟قسمتی از ...آنان را به همین بانوان میدهند، در حقیقت برندهای. اصلی این ماجرا همین خانمهای روسفید هستند. در فردای سقوط جمهوری خون و جنایت برای یافتن قسمت بسیاری از این پولهای دزدی باید به سراغ همین فاحشه ها ها رفت .
شنبه 12 دی 1388

raha1984 - المان - هامبورگ
در صفهای تظاهرتهای اول انقلاب اسهالی زنانی مثل پری بلنده و بهجت تیغی شرکت داشتنده اند تا به امروز .باور کنید که پدر من در جوانی با دو خواهر دوست بود که یکی مجرد و دیگری متاهل این خانم متاهل حتی زمانی از پدر من باردار شده بود وبچه رو انداخته بود و عاشق پدر من بود سالها بعد زمانی که من و خواهرم در یک جشن تولد به جرم اینکه شادی کرده بودیم گرفتند این خانم که شوهرش سردار سپاه و خودش خواهر فاطمه کماندو شده بود از فامیل خواهرم و شباهت زیاد من به پدرم ما را ازاد کرد و گفت بگویید یاوری هستم . فامیلیش بود و بعدها با پدرم تماس گرته بود ولی نه برای چیزی فقط حال و احوال میخواتم بگم نها همشون یک مشت فاسد هستند
شنبه 12 دی 1388

بینوایان - ایران - تهران
.. برای همین به سراغ برادر شوهر خواهر .. مورد اول اینه که در دروغ و ساختگی بودن این ادعا شک نباید کرد . مورد دوم اینه که این اشتباه شما در تحلیل میزان هوادارن جمهوری اسلامی دقیقا در مورد احمدی نژاد هم تکرار شد و باعث شد فکر کنید احمدی نژاد 24 میلیون رأی نداشته و تقلب شده . مورد سوم اینه که با اینجور تحلیل های توهین آمیز مطمئنا نباید وقتی افرادی مثل حسین شریعمتداری و افراد دیگه اینجور انگ ها رو به زنان مخالف جمهوری اسلامی میزنند بهتون بر بخوره و ناراحت بشین چون شما هم با این تحلیل های توهین آمیز دقیقا دارید مثل اونها رفتار میکنید . مورد چهارم و آخر اینه اینجور تحلیل ها رو هم باید در ادامه تحلیل های مضحکی مثل ساندیس و ساندویچ قرار داد .
شنبه 12 دی 1388

پریستوک - ایران - تهران
ایران بانو - ایران - تهران. عزیزم اینا ... چون ریخت --- ها بعد از مدتی بر می گرده این شکلین. خیلی از همینام می شن فاطی کماندوهای گشت ارشاد..........
شنبه 12 دی 1388

alireza-perspolisi - ایران - بندرعباس
عکسهای اخر که هیچکدوم شبیه هم نیستن . اون اطلاعات بالا رو هم که همه مردم خودشون میدونستن این همه سوال پرسیدن و تحقیق نداشت از قیافه های معتاد و ولنگارشون پیداست از کجا امدن
شنبه 12 دی 1388

djmilad - ایران - تهران
واقعا این ج.....
شنبه 12 دی 1388

killsatkillsat - ایران - تهران
خواهران اجاره ای نه این حرف درست نیست باید بگی ..های اجاره ای دوست عزیز با سپاس از شما لطفا آدرس جدید بزارد چون تمام آدرسها فیلتر هستن
شنبه 12 دی 1388

savak - ایران - تهران
فقط یک مورد ساده. یکی از مقامات جمهوری اسلامی که از سردران سپاه و همزمان تاجر آهن نیز میباشد و مشخصات کاملش نزد من میباشد ، برای همبستر شدن با یک دختر ۱۵ ساله چک ۱۰۰ میلیون تومان فقط در روز دیدن و آشنا شدن کادو داد ، بعد از کامیابی خانه ۵۵۰ میلیون تومانی در سعادت آباد برایش خرید، و یک اتومبیل ۶۰ میلیون تومانی برای مادر ۳۴ ساله او ، مشخصات و آدرس .. Mehr anzeigenهمه اینها با تما جزئیات در اختیار من میباشد ،که به محض سقوط رژیم در اختیار مقامات مسول پیگیر و احقاق حقوق ملت ایران قرار خواهم داد . اما ما چطور میتوانیم به همهً این موارد مشابهه دیگر دسترسی پیدا کنیم ؟ بسیاری از این ثروتهای غارت شده به خارج از کشور انتقال یافته و در آنجا تبدیل به مستقلات و داراییهای دیگر شده هست ، کاخهای با عظمتی که حتا در فیلمها هم نمیتوان دید در نیوزلند، استرالیا ، مالی ، سوریه ،ترکیه،کانادا ، انگلستان ، یوسا ....فقط یکی از از این مقامات کاخی را در ترکیه بنا کرده بود که حدود ۶۰ دختر به صورت حرمسرا در آن به سر میبردند، که گزارش سر بسته آن در مطبوعات ایران
شنبه 12 دی 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
چگونه سایت گرداب وابسته به جمهوری اسلامی را از بیندازیم؟!. https://iraanpaad.blogspot.com/. https://www.antieslaam.blogspot.com/
شنبه 12 دی 1388

masoud tanha - المان - هامبورگ
lلله اکبر بابا این عکس اولی زودتر رو میکردین من الان تحت تاثیر قرار گرفتم فقط بگین اول موسوی رو بکشم یا کروبی. با تشکر امظا شهوت نژاد
شنبه 12 دی 1388

artosh - ایران - تهران
حکومت اسلامی برای روی کار ماندن دست به هر کاری میزند. نمیتونم حرفی بزنم. نمیدونم میشه از اینها گلایه ای کرد یا نه؟!
شنبه 12 دی 1388

siya48 - آلمان - کلن
schany - المان - المان. من قول میدم که اینها بعد‌ها لو می‌رن و اینها ایرانی‌ نیستند.
شنبه 12 دی 1388

ka28 - ایران - ابادان
هر مومن که شهید می شود در بهشت قصری انتظارش را می کشد که در ان قصر70حجره است و هر حجره دارای 70 تخت است و بر هر تختی 70 فرش گسترانده اند و بر هر فرشی 70 حوری نشسته و انتظار ان شهید کشته شده در راه اسلام را می کشد . در کتاب معاد نوشته ایت اله دستغیب شیرازی ایشان از پیامبر اسلام نقل قول می کنند که رسول خدا فرمود:
شنبه 12 دی 1388

persiangulf_57 - انکلستان - لندن
درود. خدا کند که نویسنده این متن هرکز برای کسی قضاوت نکند من به عکسهای اول و دوم کاری ندارم ولی عکس سوم که مراسم یکی از رشید مردان سرزمین ما است که برای پاسداری از مرز بوم کشور عزیزمان تا پای جان مقاومت کردندو افرادی مثل من از تر س به خارج پناه بردیم و عکس چهارم هم مربوط میشود به گستاخی عرب های که تحمل شنیدن و دیدن نام پر افتخار خلیج همیشه فارس را ندارند و از نام جعلی استفاده میکنند وظیفه هر ایرانی بود و هست با هر مرام و مذهب و پوشش با فریاد خود در تمام کشورها سیلی محکمی بر دهان انها بکوبدو هیچ دلیلی نیست که دفاع از کشور و مرزوبوم ایران حمایت از دولت یا حکومت باشد. دوست عزیز هر گردی گردو نیست جعل خبر هم یک نو تن فروشی است. با سپاس موفق باشید
شنبه 12 دی 1388

aria-aria-nl - هلند - روتردام
دیدین گفتم تو عکس قبلی که اینها کی هستند اینها دخترهای تو خیابان را جمع میکنند در وزارت اطلاعات به عنوان نفوذی از اونها استفاده میگیرن مثلا تو روزهای رای گیری اگه دقت کنید از اینها تو تلویزیون زیاد نشون میدن تازه اینها چیزی نیستن مامور وزارت اطلاعات همه جا هستن در ورزش بخصوص در فوتبال که زیادند و برای کنترل تیم های استقلال و پرسپولیس زیادند مثلا اقایون ژنرال و امپراطور و سرپرست تیم ملی و ....... اسم نیارم بهتره چون خودم عاشق اس اس ام و درست نیست ولی اینها همه جا هستن در اروپا و امریکا هم هستن به اسم دانشجو پر شدن اینجا و بچه ها خارج باید مواظب اینها باشند عملا کاری نمکنن ولی برای اطلاع رسانی و امار این و اون اینجا در هر صورت احتیاط شرط عقله برای همین اینها سی سال موندن در همه جا نفوذی دارنه ولی این دقعه را کور خوندن ما باید ببریم به امید خدا
شنبه 12 دی 1388

nejaat2006 - انگلیس - لیدز
به نظر من اینها همان زنان صیغه ای هستند که در خدمت ملایان هستند. شاید هم بهتر است بگویم: زنان خیابانی تن فروش.
شنبه 12 دی 1388

jb198968 - ایران - تهران
تا زمانی که وطن فروشانی مانند این افراد یا افرادی که به خاطر منافع خودشان به مردم و وطنشان پشت می کنند،وجود دارند وضع همین است و ما روی دموکراسی و مردم سالاری را نخواهیم دید.
شنبه 12 دی 1388

homa-ir - المان - هامبورک
فقط عکس دوم وسوم راباچهره معصوم وپاک ترانه موسوی وندااقاسلطان(روح وروانشان شاد). مقایسه کنید.
شنبه 12 دی 1388

afshiin - اتریش - سالزبورگ
fanta - فرانسه - استراسبورگ. کاملا موافقم واقعا شرم آوره کسانی که دم از ترویج دین می زنند این طور با چنین فاحشه هایی همکاری می کنند اونهم برای ضربه زدن به انسان هایی که فقط حق آزادی می خواهند و تامین معاش زندگی و زیر بار ظلم و زور نمی روند . کامش ما هم مصونیت داشتیم همه اینها رو با رییس هاشون از دم تیغ رد می کردیم
شنبه 12 دی 1388

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
ahmadi-nejad - ایران - تهران. چون سیاه ها علاقه وافری به پرتاب گاز اشک آور دارند.
شنبه 12 دی 1388

maiden666xx - انکلستان - لندن
من هم تا دوستان تا قبل از روز اشورا طرفدار دولت احمدی بودم ولی بعد از اتفاقاتی که روز اشورا افتاد تصمیم گرفتم که برای همیشه به مردم ملهق بشم.مرگ بر خامنه.
شنبه 12 دی 1388

boho58 - ایران - تهران
خواهران اجاره ای ?????????
شنبه 12 دی 1388

babak_123 - ایران - تهران
من قبول ندارم همشون کرایه ای باشن .بابا بی جهت تهمت نزنین .ولی از نظره من یکیشون تابلوئه که هم کرایه ای و هم کراکی.
شنبه 12 دی 1388

persianshadow1 - انگلستان - برایتون
به نظر من هم عکس دوم ترانسکشوال بود.بهش نمیاد زن باشه!
شنبه 12 دی 1388

shekan - ایران - تهران
این حکومت بدبخت آنقدر کم آورده که به دست و پای اینها افتاده . تا دیروز دست و پایشان را رنگ می کرد و برای بدحجابی توبیخ شان می کرد اما امروز به اینها متوسل شده شاید چند روزی بیشتر دوام بیاورند . زهی خیال باطل .
شنبه 12 دی 1388

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
خوب این رژیم میخواهد القا کند در میان همه اقشار بویژه بی حجابان و بدحجابان طرفدار دارد. البته این روشی ابلهانه است و تنها برای تحمیق آدمهای صاف و ساده لوح و زودباور کاربرد دارد. اکثر مردم آگاه به این خزعبلات باوری نداشته و میدانند حکومت چگونه به خاطر چند تارمو سر و صورت دختران را به خون آغشته میکند. واقعا این رژیم از یک مشت آدم نادان و بیسواد و بی سیاست تشکیل شده است.
شنبه 12 دی 1388

delsooze-mardom - ایران - قم
برادرزن خیالیش دروغ میگه
شنبه 12 دی 1388

surena1611 - المان - اشتوتگارت
savak - ایران - تهران هموطن عزیز. بعد از سرنگونی رژیم به همه این موارد رسیدگی میشه. اینها جایی تو این دنیا ندارند که بروند. همه شناسایی خواهند شد مطمئن باش. مواظب خودت باش تا صدمه ای از این جنایتکارها بهت نخوره. سرنگون باد رژیم ولی وقیح
شنبه 12 دی 1388

Mammal - انگلیس - لندن
مرگ بر و عرب پرست.
شنبه 12 دی 1388

vahid22 - آلمان - هامبورگ
bluestar - ایران - تهران ُبه روباه میگن شاهدت کیه میگه دمم!!از آدم حرف بزن نه از خایمنی سگ دست!!. ایران بانو - ایران - تهران خیلی باهوشی!!ولی واقعیت رو نمیشه انکار کرد!. بینوایان - ایران - تهران برو گمشو مزدور !
شنبه 12 دی 1388

farzadjk - انگلیس - منجستر
اینها بران تو خا نه ای افا ف امام یا شیرین بیان سابق کار کنند سر بلند تر هستند.جون کارمیکنند.نه ادم فروشی.از فیلم اخراجی 2 یاد بگیرند.
شنبه 12 دی 1388

surena1611 - المان - اشتوتگارت
از اولش هم این حکومت از وجود چنین افرادی استفاده میکرد. این که جدید نیست. وقتی کافه ها و فاحشه خانه ها بسته شدند همشون شدند خواهران زینب و حزب اللهی و در راه خدای خمینی به سرکوب مردم مشغول شدند. مگه مخالفان حکومت مثل فروهرها در داخل و خارج از کشور توسط چاقو بقتل نرسیدند؟!!! روح تمام شهدای راه ازادی میهن شاد باد. سرنگون باد حکومت فاسد ایران
شنبه 12 دی 1388

elina_genecloning_2020 - استرالیا - سیدنی
- ایران - تهران. سایت گرداب وابسته به سپاه، در حال انتشار عکسهای مردم به عنوان خرابکار و اغتشاشگر است. یکی از راههای آسان مبارزه با این سایت، معرفی آن به عنوان سایت مخرب به مایکروسافت و گوگل است. جزئیات این طرح را در زیر بخوانید:. به منظور معرفی سایت گرداب به Microsoft، به لینک زیر رفته و این سایت را ضد حریم شخصی و غیر قابل اعتماد معرفی کنید:. https://phishingfilter.microsoft.com/feedback.aspx?result=noneURL=https://gerdab.ir. قسمت I think this is a phishing website" ، را تایید کنید. در جعبه پایینیش نوشته‌ای رو که در شکل می‌بینید تایپ کنید. و در پایان submit کنید.
شنبه 12 دی 1388

ghost197 - هلند - امستردام
این جمهوری استفراقی در بدل سازی کارشان حرف نداره.همین مموتی.اینو از چاوز قرض گرفتند .
شنبه 12 دی 1388

silversaeed - ایران - تهران
این خواهرا ساعتی چند؟ مخصوصا اون بلونده
شنبه 12 دی 1388

h1978 - سوید - گتنبرگ
مرسی ازاطلاع رسانی شمادوست عزیز . ازهمون اول مشخص بود کاسه ای زیر نیم کاسه بود. این کارها فقط برای تضعیف روحیه ولی ما مردم باید باهوش
شنبه 12 دی 1388

ahb51 - آلمان - هانوفر
آنتی اسلام - ایران - اهواز. سلام به دوست عزیزم/سایت گرداب از کار افتاد/حالا نوبتی هم باشه.نوبت فارس نیوزه.درود بر جنبش مردمی ایران
شنبه 12 دی 1388

maiden666xx - انکلستان - لندن
زمان حمله نزدیک شده. ککتل مولتف ها اماده شدن برای روز 22 بهمن! تا ازادی چند قدم فاسله داریم.
شنبه 12 دی 1388

homa-ir - المان - هامبورک
ساواک-ایران- تهران درودبه همتت.موفق باشی
شنبه 12 دی 1388

stockholm - سوید - استکهلم
واه واه خدا به دور. اینا دیگه کیا هستن یک مشت معتاد بدبخت رو حالا اوردن تو خیابونا. اینا قیافه هاشون طفلیا داد میزنه چه جور زنهایی هستن. اینا واقعا همه رو ابله فرض میکنن؟ کجایی شاهنشاه آریا مهر که ببینی این روزهارو. روحت شاد. ابهت و ارزش و پرستیژ تو کجا و بی آبرویی و بی ارزشی این کثافتها کجا. عکسهای منزجر کننده یی بود حالم بهم خورد.
شنبه 12 دی 1388

surena1611 - المان - اشتوتگارت
آنتی اسلام - ایران - اهواز من وظیفه ام انجام دادم. مرسی. پیروز باشید
شنبه 12 دی 1388

salomeh-lausanne.swiss - سوییس - لوزان
حاضرم هر شب تنمو بفروشم اما شرفمو نفروشم
شنبه 12 دی 1388

farman666 - ایران - ایران
لکه ای که از دامن رژیم پاک نمی شه https://rosvaie.blogsky.com/
شنبه 12 دی 1388

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
ahmadi-nejad - ایران - تهران . بینوایان - ایران - تهران. ماموران بدبخت و بینوای جمهوری جهل و جنون اسهالی! اینهایی که می بینید تحلیل نیست! اینها عکس مستند و شواهد روشن تر از روز است که نشان میدهد رهبر بدبختتان علی شیره ای برای حفظ حکومت خود به هر وسیله ای متوسل شده. اتفاقا این جنبش مردم است که زور به همه جای شما و رهبر الدنگتان آورده. عکسها و فیلمهای تظاهرات حمایت از دولت را در تهران،‌کرج،‌کرمانشاه و غیره دیدیم! در سراسر ایران به ضرب و زور تهدید و اعلامیه و بسیج مزدور و غیره نتوانستید بیش از 100 هزار نفر را جمع کنید!! اینهم تحلیل است؟ از شما مخبطان نوکر عرب بیشتر از این انتظار نمیرود. اگر شما مزدوران نبودید که این جمهوری خون و کثافت اسلامی 4 روز هم دوام نمیاورد. اما بگذارید بیشتر شما را بسوزانیم! روح کوروش در دل میلیونها ایرانی وطن دوست بیدار شده و همانطور که می بینید فرزندان کوروش نه از مرگ هراسی دارند و نه لحظه ای از پا خواهند نشست تا دودمان شما و اسلام نکبت بار را به باد دهند. بچرخید تا بچرخیم! لعنت بر این اسلام که جز مزدور پروری و جنایت چیزی برای بشریت نداشته! . .
شنبه 12 دی 1388

ramin1976 - ابادان - ابادان
.....که نبادی پول بگیره اینم ینوشه حیفه توف که به رو اینا بندازی
شنبه 12 دی 1388

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
bluestar - ایران - تهران. بسیجی نوکر رژیم! تا می بینی جنبش مردم دوباره اوج گرفته با یک چرخش 180 درجه ای و مارمولک وار سعی میکنی خودت رو به مردم بچسبانی! حمایتهای بیدریغ تو از نظام اسلامی و توصیه به لو دادن عکسهای مخالفان و کسانی که در تظاهرات شعارهای ساختار شکنانه میدهند در همین وب سایت موجود است! یادت که نرفته مزدور! از حافظه کاربران این وب سایت و هارد دیسک وب سایت پاک نخواهد شد. تو و این اسلام نکبت بار و جمهوری ولایت وقیح را با هم به درک خواهیم فرستاد. ایران را از لوث وجود مزدور،‌ بسیجی،‌ متعصب مذهبی و اسلام نکبتی برای همیشه پاک خواهیم کرد. این 30 سال تجربه تلخ و شیرینی برای ملت ایران بود. تلخ به خاطر از دست دادن بهترین سرمایه های جانی و مالی این سرزمین و شیرین به خاطر بیداری ملت! مردم ایران یکبار برای همیشه طعم دیکتاتوری سیاه اسلامی و احکام قرون وسطای و احمقانه اسلام را چشیدند تا اسلام برای همیشه از سرزمین ایران بیرون رانده شود و تا ابد کسی نام اسلام را هم بر زبان جاری نکند! تو مزدور بسیجی هم برو بمیر!
شنبه 12 دی 1388

ali203 - ایران - بوشهر
دلسوز مردم قم//پس با این حساب این عکسا ..تو وامثال تو هستند اینو که انکار نمیکنی ؟؟؟؟؟
شنبه 12 دی 1388

afshiin - اتریش - سالزبورگ
delsooze-mardom - ایران - قم. آره بیچاره تو راست می گی اینها همشون ... هستند بدبخت برو جمع شون کن وگرنه وسط این تظاهرات عده قلیل طرفدار رهبر دیکتاتور می کشن پایین ..!!!!!
شنبه 12 دی 1388

hamesheh bahar - انگلستان - لندن
آقا مجتبی بهتر است کلاهش را بزاره بالاتر!!! طرفداران باباش تازگی یه مشت ج.. و تغییر جنس داده شده هستند....
شنبه 12 دی 1388

f.m - انگلستان - لندن
از ابن حکومت هر چی بگی بر میاد
شنبه 12 دی 1388

aria-aria-nl - هلند - روتردام
bluestar - ایران - تهران تو کی هستی ماهیتت چیه تو یکی به نعل میزنی یکی به میخ هویتت منافق گونه است من شخصا ادمهای مثل تو را ادم حساب نمیکنم چون معلون نیست عقیده ات چیه این از توبینوایان - ایران - تهران تو یکی را ببند حاضر قسم بخورم اینها ...هستند ناراحت نشو سرافکندگی هم داره ولی . خوب .. هستیتد اخوندها خوب پول میدن نه
شنبه 12 دی 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
بچه ها مرسی ی ی ی از همه تون! دوستان عزیز بحث کردن بی خود رو کنار بزارین. به ملت کمک کنید. برای کامنت گذاشتن همیشه وقت هست. ترتیب فارس نیوز رو بدین. دم همه تون گرم
شنبه 12 دی 1388

anty mola - عراق - اربیل
دین منفور اسلام براى ابقاى خود از هیج ترفندى ابا ندارد. از نظر فکرى شکست خورده است . حرفى براى کفتن ندارد. .
شنبه 12 دی 1388

bnajafi2003 - سوئد - گوتنبرک
دولت اگر این روز را پیشبینی کرده بود محال بود که پری بلنده را اعدام کند . چون از ان میتوانست به بهترین وچه در اهداف رهبری استفاده کنند.چون ان مرحومه حالا رئیس .........بود.
شنبه 12 دی 1388

taraneh2008 - المان - هامبورگ
راستی خجالت اوره دوستان.بگید شعور ندارن بگید فهم ندارن بگید فرهنگ و سواد ندارن.بگید چهارپا هستن .اینقدر نگید اینها روسپی هستن.هر مقاله ادم میخونه که نباید دربست قبول کنه.نشون بدید با مردم 30 سال پیش که 4 ساعت به ماه زل میزدن تا عکس خمینی گور بگوری را ببینند چون یه چهارپا اینو گفته بود فرق کردیم.
شنبه 12 دی 1388

bluestar - ایران - تهران
ahmadi-nejad - ایران - تهران. چرا سبزا علاقه زیادی به سطل آشغال آتیش زدن دارن؟*** چون تصور میکنند ماکت بیت رهبری رو آتش میزنند.
یکشنبه 13 دی 1388

bluestar - ایران - تهران
ahmadi-nejad - ایران - تهران. چرا سبزا علاقه زیادی به سطل آشغال آتیش زدن دارن؟*** چون تصور میکنند ماکت بیت رهبری رو آتش میزنند.
یکشنبه 13 دی 1388

nava1950 - ایران - تهران
بسیار برام حالب بود
یکشنبه 13 دی 1388

amoo uk - انگلستان - لیدز
چرا نیروهای مزدورشون تابستونها طرح مبارزه با بدحجابی رو میزارن مزاحم ناموس مردم میشن این بی ناموسها ...ولی وقتی میبینند که منافع نظام فاسدشون در خطره این دختر و زنان بی حجاب به قول مزدوران نظام جور و جهل مانعی براشون و تبلیغاتشون نیست...؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یکشنبه 13 دی 1388

سنجاقک - امریکا - ا......
اینهایی که عکس رهبر آشغالشون را بلند کردند که مرد هستند روسری سرشون کردن هاهاهاها
یکشنبه 13 دی 1388

بینوایان - ایران - تهران
bluestar - ایران - تهران // سوت و کف و رقصیدنشون و حمله به هیئت های عزاداری در روز عاشورا هم بخاطر همینه ؟
یکشنبه 13 دی 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
ahmadi-nejad - ایران - تهران . مثل اینکه تو در هیچکدام از تظاهرات نبودی یا اگه بودی سمت لباس شخصیها بودی..ahmadi-nejad - ایران - تهران. چرا سبزا علاقه زیادی به سطل آشغال آتیش زدن دارن؟*** برای اینکه ماموران رژیم آنقدر گاز اشک آور میزنند که تنها راه از بین بردن اثر گاز اشک آور روشن کردن آتش هست و در بیشتر موارد مجبور هستند برای اینکه از گاز اشک آور خفه نشند آتش روشن کنند .... .
یکشنبه 13 دی 1388

smartrun - کانادا - تورونتو
بچه نشو این عکسها فوتو شابه .....
یکشنبه 13 دی 1388

صلح - ایران - تهران
مجتبی خامنه ای آبروی چندین ساله اسلام را تنها برای دستیابی به مقاصد شومش ازبین برده است ای کاش امام خمینی زنده بود واین تعبیرهای خامنه ای واطرافیانشان را ازولایت فقیه ونتیجه آنرا نیز میدید!. بیخودی نیست امام خمینی دروصیت نامه اش(صحیفه نور)گفته هروقت مردم رهبر را قبول نداشته باشند رهبریش باطل است!لطفا مغرضانه به این کامنت نگاه نکنید ودروصیت نامه اش دقت کنید؟؟؟؟زندهباد جنبش سبزایران
یکشنبه 13 دی 1388

anosh - امارات - دبی
وای خدا آدم تنش میلرزه
یکشنبه 13 دی 1388

ahmadi-nejad - ایران - تهران
bluestar - ایران - تهران. وای .چقدر ما رو میخندونید شما.نازی عیب نداره.فقط توهم، تشکر از خود، شرکت در مراسم ختم زندگان و مردگان وهمدردی با به آنان و تجاوز شده گان؛چرا همه تون میرید تو فاز توهم؟ اقا بی خیال .اصلا شما بی شمار…خوش باشی عزیز. .
یکشنبه 13 دی 1388

manenarenji - المان - اسن
از کجامعلوم که فک و فامیل احمدی خره نباشن .به شخصیت احمدی شغال میخوره اینا فامیل خودش یا زنش باشن.
یکشنبه 13 دی 1388

manenarenji - المان - اسن
احمدی نژاد ایران تهران نمیدونی سبزها چرا سطل اشغالها رو اتیش میزنن خوب عیبی نداره چون .... نداری من برات توضیح میدم.مردم ضد خامنه ای هستن اشغال مظهر خامنه ایه اونا با سوزاندن اشغال تو تصور کن خامنه ای رو سوزندن ....فهم شدی...
دوشنبه 14 دی 1388

vahid22 - آلمان - هامبورگ
صلح - ایران - تهران . اون خمینی گجستک از همه این آخوندهای فعلی بدتر بور برو بخون!
دوشنبه 14 دی 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.