دستگیری و کتک زدن نیروی یگان ویژه - ویدیو

دستگیری و کتک زدن نیروی یگان ویژه 


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

جهت نمایش بدون فیلتر ویدئو در ایران اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود مستقیم و بدون فیلتر ویدئو در ایران اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود برنامه پخش ویدئوهای دانلود شده اینجا کلیک نمایید.

https://www.youtube.com/watch?v=2VOdhllNGTg

Esfahan Nesfe Jahan - المان - برلین
ترحم بر پلنگ تیز دندان / ستمکاری بود بر گوسفندان
یکشنبه 6 دی 1388

Larkiden - لوکزامبورگ - لوکزامبورگ
اینکه یه سرباز بود ..تصور کنید اگه یک روز خامنه ای اینجوری تو دست مردم باشه چیکارش میکنند؟ ولش میکنند؟کتکش میزنند؟ میکشنش؟یا رو دست بلندش میکنند؟
یکشنبه 6 دی 1388

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
وای به روزی که این مردم دست به اسلحه ببرند. دست خالی این حکومت رو به زانو در اورده اند. کجاست اون مزدوری که برای مردم در روز عاشورا خط و نشان میکشید؟!!! شرم و حیا که ندارند مقابل مردم خودشون قرار میگیرند. مرگ بر این حکومت فاسد و ضد بشری.
یکشنبه 6 دی 1388

سید ابوالقاسم واعظ - اندونزی - جاکارتا
سرباز بدبخت و بی اسلحه است که به زور به اینجا فرستاده شده است. جای تاسف است که عده ای او را کتک می زنند و جای شادی فراوان دارد که اکثریت جمعیت شعورشان میرسد که از او حمایت کنند و توحش را با توحش پاسخ ندهند.
یکشنبه 6 دی 1388

sam-antwerpen - بلژیک - انتورپن
ولش نکن!. وقتی میزنن بایدم بخورن.
یکشنبه 6 دی 1388

amirmontreal - کانادا - مونتریال
. قدرت موج سبز ، آنچنان این بی همه چیزان را برآشفت که باز هم شهدایی را بر دستمان گذاردند . بچه های وطن ، همراهان و همدلانمان به خاک افتادند . وای بر ما اگر خاموش بمانیم . میعادگاه ما ، امشب ساعت ۸ شب بلوار میرداماد . حرامیان حکومت بریده اند . قدمی استوار بر داریم . اگر بلوار میراداماد را بستند ، خیابان ولیعصر مسیر جایگزین است .
یکشنبه 6 دی 1388

amin7777 - انگلستان - منچستر
چرا نزننش مگه اونا شما رو نمیکشن؟
یکشنبه 6 دی 1388

black chador - امریکا - ولدن
یعنی چی؟ این تازی صفتها دارن بچهاتون رو تیکه تیکه میکنن بعد از اینکه بهشون تجاوز کردن شما میگید ولش کن؟ خوب اگر ترس از کتک خوردن نداشته باشن چه طور میخواهین برنده بشید؟ فکر میکنید اینه مثل سربازان ایرانی سی سال پیش هستند؟
یکشنبه 6 دی 1388

artist - انگلستان - هارتیپول
چی رو ولش کن بره.باید مادر وخواهر این کفتارهای رژیم را صلوات فرستاد.همشون را باید قتل عام کرد .مرگ بر اسلام
یکشنبه 6 دی 1388

artist - انگلستان - هارتیپول
از فواید داشتن حکومت اسلامی (از نظر استاد بنایی) 1:دیکتاتوری 2:عقب ماندگی ذهنی و کمبود شعور اجتمایی 3:داشتن افکار رادیکال اسلامی وتجاوز.قتل .غارت و. سوال؟چرا؟خیلی ساده است در یک جواب(اسلاممممممممممممممممممممممممم.
یکشنبه 6 دی 1388

mehdi2009 - انگستان - عیستبورن
با دورود به تمام ازادیخواه من 7سال داشتم که انقلاب شد تنها کاری که می توانستم انجام بدم ائن بود که شب برم روی پشتبام و با اجر چماق بدستاها را بزنیم و پدرم وهمستیها توی کوچه با انها درگیر میشدن ما ه از روی بام وروزها توی خیابان که مریختن توی کلانتری و اسلحها ا میگرفتن من نمیگم با اسلحه بجگیم اسلحها را بگیریدتا دستشان خالی بشه تا زمانی مردم یکی نشن بجای نمی رسیم از این یک لباس شخصی را بگیرم بدهم ولش بکنیم ترس بتنه اینها نمیفته چون میدانند تا گیر بیفتند چند نفر میان ازادشون می کنند و دفعه بعد تعدادشان بیشتر می شه و برای کشتن شما میان در این مواقع باید با روی دلتان بذارید و بذنید مسله مادری برای ادب کردن بچه اش...با بیروزی برای ازادی ایران زمین
یکشنبه 6 دی 1388

Saeid_S.F. - انگلستان - منچستر
دکتر شریعتی: آنها فقط از «فهمیدن» تو می‌ترسند. از «تن» تو هر چقدر هم که قوی باشد،ترسی ندارند. از گاو که گنده‌ تر نمی‌شوی، میدوشندت! از خر که قوی‌تر نمی‌شوی، بارت می‌کنند! از اسب که دونده‌ تر نمی‌شوی، سوارت می‌شوند!، اما آنها فقط از «فهمیدن» تو می‌ترسند...
یکشنبه 6 دی 1388

yavar1355 - آمریکا - هستون
اونها هم یکی از ما رو میگرن میگن ولش کن ؟
یکشنبه 6 دی 1388

hamidTANTAN - اتریش - وین
اقا چی چی رو ولش کن؟همون ولشون کردیدکه پرو شدن،وهر کاری که خواستند کردند.با اینها باید همین کار را کرد تا درس عبرتی برای دوستانشان. و پیغامی برای رهبرانشان باشد. به امید پیروزی
یکشنبه 6 دی 1388

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
درود بر مردم قهرمان و آزاداندیش ایران. چشمام پر از اشک شوق شد. به وجود یکایک شما دلاوران ایران دوست افتخار میکنم ..نور پیروزی بر فراز آسمان ایران می دمد..پاینده باد ایران و ایرانی. سپاس برای درج خبرهای تازه.
یکشنبه 6 دی 1388

baas - هلند - روتردام
لگد مال کنید این کثافتهای حافظ حکومت اسلامی را .
یکشنبه 6 دی 1388

mosafer gharib - المان - فرانکفورت.
افرین به شرف شما هموطنان عزیز .
یکشنبه 6 دی 1388

kili_patilaki - قطر - دوحه
حتما از نیروهای یگان ویژه بود این بدبخت؟ دلم نمیخواد نه از این وری ها نه اون وری کسی کتک بخوره و یا کشته شه.
یکشنبه 6 دی 1388

huraman - انگاستا ن - بلفا ست
نیروهای یگان ویزه وبسیجیها و غیره از قشرهایه فقیر جامعه اند که تحصیلات خوبی ندارند و دولت از این قشر سواستفاده مکند.لطفا با دیده بازتر به موضوع بنگریم تلاش کنیم بین نهادها و ملت دوستی بیافریبیم.با امید کشوری اباد و ازاد.
یکشنبه 6 دی 1388

huraman - انگاستا ن - بلفا ست
نیروهای یگان ویزه وبسیجیها و غیره از قشرهایه فقیر جامعه اند که تحصیلات خوبی ندارند و دولت از این قشر سواستفاده مکند.لطفا با دیده بازتر به موضوع بنگریم تلاش کنیم بین نهادها و ملت دوستی بیافریبیم.با امید کشوری اباد و ازاد.
یکشنبه 6 دی 1388

kiosk - مالزی - سایبرجایا
نباید اینا رو ول کرد . دو سه تاشون و حسابی بزنن یا بکشن . بقیشون دیگه از این گ. ا نمی خورن که بگن :«خونی که در رگه ماست. هدیه به رهبر ماست». بی شرفا مثه سگ افتادن به جون مردم //
یکشنبه 6 دی 1388

raha1984 - المان - هامبورگ
چرا ولش کن ؟ مگه اینها به شماها زن و مرد رحم میکنند ؟
یکشنبه 6 دی 1388

farhad1124 - امارات - دبی
اگه از یگان ویژه هست تنها اینجا چکار میکنه؟اگه لباس شخصی بود الان با شما هورا میکشیدم ولی این فقط یه سرباز صفر هست نه بیشتر شماهایی که از کتک خوردن یه سرباز صفر دلتون حال میاد با یه لباس شخصی باتوم به دست فرقی ندارین چون اونم از زدن یه آدم دلش حال میاد و لذت میبره.
یکشنبه 6 دی 1388

real_patriot - امریکا - واشنگتن
باید بزنن این مزدورارو تیکه تیکه کنن. این بسیجیهای بی ناموس رو باید کشت
یکشنبه 6 دی 1388

abiabi - انگلستان - لندن
میگن سگان از ناتوانی مهربانن . وگرنه سگ کجا و مهربانی . حالا بازی این لباس شخصیها و نیروی انتظامی هست . تا گیر میکنند مهربان میشن . اینها همه مثل اون رهبر حرامزادهشان پس فطرت هستن . مرگ بر خامنه ای حرامزاده و اون پسر بی بوتش . درود بر آقایان موسوی و کروبی . زنده باد جنبش مردمی سبز
یکشنبه 6 دی 1388

i.am.the.world - لوگزامبورگ - اش
نهایت مدنیت در این کلیب هویداست! هوچیگری و گلاویز شدن جزو ذائقه های ملی ملت ماست! ما باید در تشنج نفس بکشیم! یقه بگیریم! نگاه کنیم اگر دو نفر خواستند میانجگری کنند؛ صدایمان را کلفتر کنیم و با خشونت بیشتر جست و خیز کنیم!! همین است که هر حکومتی میاید؛ چوب دار با خودش میاورد! این اولین و واجبترین کار حکومتهائیست که به ایران میایند. خمینی هنوز جاگیر نشده بود؛ که ژنرالهای شاه را؛ روی پشت بام مدرسه علوی و زیر برف تیرباران کرد. تسلسل خشونت و بیرحمی جزو رفتارها و هنجارهای اجتماعی ماست. به همین جهت؛ جان انسان در سرزمین ایران؛ جزو یکی از بی ارزشترین کالاها بوده و هست. عجیب است که این فاجعه را نمیبینیم و تغییر نمیکنیم. شادباشید.
یکشنبه 6 دی 1388

pinkstar - امریکا - تنسی
مردم ایران کی میخوان از این فردین بازیهاشون دست بردارن خدا میدونه اگه یکی از ما دست اونا میفتاد که همون لحظه ی اول تیکه پاره ش میکردن...به قول Esfahan Nesfe Jahan - المان - برلین :::ترحم بر پلنگ تیز دندان / ستمکاری بود بر گوسفندان...
دوشنبه 7 دی 1388

باقلوا - ایران - ایران
به نظر من :. مردم باید سعی کنن اینا رو یکی یکی بگیرن اول اسلحه و تجهیزاتشون رو غنیمت بگیرن بعد هم یه خورده کتک بزنن ولی آخر سر ولشون کنن برن . یعنی یه جوری بزنن که فقط ادب بشن ولی نمیرن .آخه ما مردم باید با این وحشی ها یه فرقی داشته باشیم یا نه . مهمترین نکته اینه که به محض اینکه یک پلیس یونیفورم پوش رو گرفتین اول از همه یادتون نره سلاح و تجهیزاتش رو بطور کامل ازش بگیرید که فرمانده اش ازش نگیره تحویل یکی دیگه شون بده . هر چه مردم مسلح تر باشن بهتره . حتی اگه شده چماق یا باتومشون رو بگیرید . کلاه و سپر حفاظتی شون و بی سیمشون رو غنیمت بگیرید . ولی به لباس شخصی ها و بسیجی ها اصلا رحم نکنید . هم کتک مفصلشون بزنید هم وسایلشون رو بگیرید .
دوشنبه 7 دی 1388

pesarekhoob - سوعد - گوتبورگ
ما ملا علی خائنه ای و همه ی کفتاران ذوب شده در فاضلاب متعفن ولایتش رو زیر پا له خواهیم کرد.اون روز دیر نیست.
دوشنبه 7 دی 1388

reza_o - المان - فرانفورت
طبق گزارش تلویزیون ن-24 المان اخوندهای گرداننده رژیم دارند از طریق فرودگاه فرانکفورت فرار میکنند و اکثرا به کانادا. مردم باید مواظب باشند . فرار پولها که یکسال است ادامه دارد. بسیجی ها باید بدانند که مثل افراد زمان شاه اعدامشان نزدیک میشود مگر اینکه به مرد م بپیوندند..
دوشنبه 7 دی 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.