تظاهرات امشب در جماران ۵ دی : ای رهبر آزاده , تجاوزم آزاده ؟؟ - ویدیو

تظاهرات شبانه در جماران 5 دی : ای رهبر آزاده , تجاوزم آزاده ؟؟

تظاهرات جنبش سبز در جماران با شعارهای :

ای رهبر آزاده , تجاوزم آزاده ؟؟

مرگ بر دیکتاتور

خمینی کجایی , بسیج آدم میکشه


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

جهت نمایش بدون فیلتر ویدئو در ایران اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود مستقیم و بدون فیلتر ویدئو در ایران اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود برنامه پخش ویدئوهای دانلود شده اینجا کلیک نمایید.

https://www.youtube.com/watch?v=6FUJ4CzQ37U

دانلود


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

جهت نمایش بدون فیلتر ویدئو در ایران اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود مستقیم و بدون فیلتر ویدئو در ایران اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود برنامه پخش ویدئوهای دانلود شده اینجا کلیک نمایید.

https://www.youtube.com/watch?v=Lch-QFntSiQ

دانلود

قسمت اول فیلم مربوط به خیابان منظریه هست که ما تازه جمعیت رو دیدیم اونجا که شعار می دادن.ساعت 6:30 بود. البته سر جاشون ایستاده بودند. بعد جمعیت به سمت نیاوران حرکت کرد و هر گروهی شعار می داد. شعارها به شدت متفاوت بود و انواع و اقسام شعارها رو می شد شنید. جمعیت کم کم زیاد می شدن. به نیاوران رسیدیم و در جهت تجریش حرکت کردیم. تو نیاوران جمعیت به شدت زیاد شد و ماشین ها و مردم که خیلی تعجب کرده بودند و خوشحال هم بودند با نشون دادن "وی" و بوق های ممتد از مردم حمایت می کردن. تظاهرات با جمعیت زیاد حدود 20 دقیقه طول کشید که ناگهان با یه گاز اشک آور جمعیت رو متفرق کردن. مردم تا 1 ساعت بعد هم پراکنده شعارهایی می دادن اما حضور نیروهای امنیتی . لباس شخصی ها به شدت زیاد بود. شیشه چند تا ماشین هم خورد کرده بودن که کف خیابون ریخته بود. درضمن همه قرار عاشورا رو میذاشتن

شب عاشورا - تجمع در خیابان نیاوران


جهت نمایش ویدئو در یوتوب اینجا کلیک کنید.

جهت نمایش بدون فیلتر ویدئو در ایران اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود مستقیم و بدون فیلتر ویدئو در ایران اینجا کلیک کنید.

جهت دانلود برنامه پخش ویدئوهای دانلود شده اینجا کلیک نمایید.

https://www.youtube.com/watch?v=Y8nGekggEZ4

دانلود

m uk - انگلیس - منچستر
از دوستان در منچستر خواهش مکننم روز عاشورا مقابل انجمن اسلامی تجمع کنیم تا ایرانی ها در داخل بدانند تنها نیستن ساعت 12 روز یک شنبه 27 12 209
یکشنبه 6 دی 1388

farhad_swIss_zurich - سوییس - زوریخ
ای رهبرشیره ای تو لایق میله ای − برادر ارتشی تو خیلی با ارزشی − خون من خون من رنگینتر از جون من − اخوندک انگلیس خون زمینو بلیس − خامنه ای حاضر باش منتظر ریزش باش . لطفا اطلاع رسانی کنید
یکشنبه 6 دی 1388

h1978 - سوید - گوتنبرگ
وعده دیدار ما ساعت 10 امام حسین (عاشورا)
یکشنبه 6 دی 1388

bahareiran - ایران - ایران
دم همشون گرم
یکشنبه 6 دی 1388

hamidTANTAN - اتریش - وین
( ای رهبر آزاده ,تجاوزم آزاده ؟؟)سوال از این مسخره تر وجود ندارد.چرا که در اسلام همه چیز اگر با اجازه خدا و یا ولی فقیه باشد ،حالا می خواهد تجاوز و یا سر بریدن باشد .نه تنها ازاده است بلکه حلال اندر حلال هم است.در اسلام هر چه که به پائین تنه مربوط شود اگر در رضای ولی فقیه باشد و با اجازه خدا که همان ولی فقیه می باشد. ثواب دارد چنانکه نگونپرس .کسانیکه منکرولی فقیه می باشند.کافرند و مجازات تجاوز به همه جای انهااز رفعتهای اسلامی میباشد.
یکشنبه 6 دی 1388

pesareironi - ایران - ایران
وای بازخمینی روقاتی شعارهاکردن..اه.
یکشنبه 6 دی 1388

manhatan - فرانسه - پاریس
دیدم و اشک شوق در چشمانم ظاهر شد درود میفرستم به این ملت شکیبا عجب شوری سید علی‌ کارت تمام است یه روز می‌رسد که همین مردم دور خانه‌ات حلقه بزنند و با خاری و ذلت از تختی که رویش نشستی (بوی خون میدهد) به پایین کشیده و به زباله دانی تاریخ بفرستند بله این هم عاقبت سید علی‌.
یکشنبه 6 دی 1388

rahsabzazadi2009 - ّایران - تهران
https://www.youtube.com/watch?v=rxCgaDRLaHofeature=player_embedded . خامنه‌ای یزید دوران شده وطن از او یکسره ویران شده. خامنه‌ای یزید دوران شده وطن از او یکسره ویران شده. نوکرش احمدی نژاده خود خود ابن زیاده. نوکرش احمدی نژاده خود خود ابن زیاده.
یکشنبه 6 دی 1388

samansadeghi - ایران - تهران
ای هلو ای شفتالو ای جانم اینا چقدر نازن به سبزیشون مینازن ؟ اگه یهو پخ کنی همه ... میبازن
یکشنبه 6 دی 1388

IranBozorgMehr - ایران - اهواز
نه، دیگر این جنبش را سر باز ایستادن نیست. دیگر هیچ نیروی تازی منشی توان باز نگهداشتن و زندانی کردن این جنبش را نیست، که اینباره این جنبش از روی آگاهی، از روی منش ایرانی، از روی خردمندی درونی خود بپا خاسته است. ما همه با هم برای سرنگونی بی خردی، خرافه پرستی و تازی پرستی برخاسته، جان بر کف پیش می رویم تا بنیاد گندیده ی تازی را از بیخ و بن گندزدایی کنیم. سرنگونی تازی، تازی زاده ها و تازی پرستان نزدیک است. پیش به سوی رهایی. زنده باد ایران و ایرانی آزاد اندیش. سرنگون است حکومت تازی پرستان.
یکشنبه 6 دی 1388

AREEAN - امرپکا - اورلاندو
با سلام به همه هموطنان ایرانئ. هر یک از ما ایرانیها به کشورمان دینی داریم که باید به نحوی ادا کنیم.من اگر بنشینم - تو اگر بنشینی- چه کسی برخیزد؟
یکشنبه 6 دی 1388

Sonia236 - امریکا - نیو یورک
hamidTANTAN - اتریش - وین. و کمی هم درباره شما: ایدولوجی نفرت، نفرت و نفرت ! امثال شما احتمالا ضربه اساسی مثل اعدام اطرافیان یا چیز های مشابه براشون اتفاق افتاده که اینجور نفرت ازشون تراوش میکنه! رفتاری شبه فاشیستی که منفور مردم ایران است! شما حتا در خلوت خود هم آرامش نداری و با خودت هم میجنگی!
یکشنبه 6 دی 1388

SarayeAzadi - انگلیس - لندن
درود بر ملت آزادیخواه ایران. این موج عظیم آزادیخواه رو با کشتن و بستن و زندان کردن از حرکت باز نخواهد ماند. علی چلاق کار تو و حکومت اراذل و اوباشت تمام است.مردم ستمدیده و آزاداندیش ایران پیروزند.
یکشنبه 6 دی 1388

i.am.the.world - لوگزامبورگ - اش
خمینی کجایی؛ بسیج ادم میکشه؟!! عجب! اینا فکر میکنند که خمینی بسیج را برای پخش نقل و نبات بنیاد کرد! حالا دیگه چرا خمینی را صدا میکنند؟! ای رهبر ازاده! تجاوزم ازاده!! رهبر ازاده باید فتوای ازادی تجاوز و رساله بدهد؟! چه میخوانند این ملت؟! اقلا به یا حسین! میرحسین! ادامه بدهند؛ شاید ایشان را بجای خمینی در ماه روئیت کنیم!! غوغاست! محشر کبری است! انچه از در و دیوار میبارد شعر و شعار است. جل الخالق!! شادباشید.
یکشنبه 6 دی 1388

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
برخی از این شعارها بی منطق و گاهی خنده دار است و باعث میشود تعدادی ساده اندیش و زودباور نتیجه بگیرند خوب مردم که صد در صد مسلمانند و جمهوری اسلامی میخواهند و تنها با ولایت فقیه مخالفند!! باید گفت بسیاری از مردم از دین زده شده و دیگر حکومت دینی نمیخواهند. اگر این نکته در شعارها مشخص نیست به این دلیل است که نمیخواهند بهانه های واهی بدست دژخیمان رژیم بدهند. ضمنا بسیاری از خود آخوندهای قم اعتراف کرده اند حکومت دینی سبب از میان رفتن ارزش دین و دین گریزی مردم شده و از این ترس دارند که بساط و دکان دینیشان تعطیل شود. بنابراین باور به جدایی دین از سیاست دارند. دست کم این ملاها از برخی انسانهای ساده لوح باهوشتر بوده که به این نکته پی برده اند. متاسفانه خودفریبی و سر در زیر برف فرو بردن یکی از مشکلات جامعه ماست که از ترس ناشی از رویارویی با حقیقت سرچشمه میگیرد.
یکشنبه 6 دی 1388

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
کاملا روشن است مردم در زیر ستم یک رژیم خودکامه و مستبد نمیتوانند باورهایشان را به آزادی بیان کنند بنابراین به زبان ایما و اشاره و شعر و استعاره روی میاورند. اینکه فرض کنیم همه مانند هم میاندیشند یک اشتباه بزرگ است. تنها در یک فضای آزاد است که مردم میتوانند باورهایشان را بیان کنند. چنانچه روزی رای گیری آزاد در ایران انجام شود خواهیم دید چند درصد مردم حکومت سکولار میخواهند. حتی برخی از ملایان نیز بر این باورند دین باید از سیاست جدا شود. امیدوارم ساده لوحان و ذوب شدگان اسلامی نیز روزی درکشان دست کم به اندازه این ملایان منبری قمی افزایش یابد. آمین.
یکشنبه 6 دی 1388

tohid - ایران - ایران
جز آزادی / در اینجا / همه چیز آزاد است ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یکشنبه 6 دی 1388

artist - انگلستان - هارتیپول
از فواید داشتن حکومت اسلامی (از نظر استاد بنایی) 1:دیکتاتوری 2:عقب ماندگی ذهنی و کمبود شعور اجتمایی 3:داشتن افکار رادیکال اسلامی وتجاوز.قتل .غارت و.. سوال؟چرا؟خیلی ساده است در یک جواب(اسلاممممممممممممممممممممممممم
یکشنبه 6 دی 1388

mehdi2009 - انگستان - عیستبورن
اقا خیلی باهالها برای فردا یکمی میخه کج کرده با میخه سگوش کار تمام موتر سوار لباس شخسیارو از کار می ندازه یا ماشینهاشون بد هم ا تش بازی خیلی باهالها...با موفقیت
یکشنبه 6 دی 1388

odin - بلژیک - انتورپن
Sonia236 - امریکا - نیو یورک /فقط میتونم بگم افرین. بنده هم از حرفهای این اقا و یکی دونفر شاه اللهی دیگه فقط همین بوی نفرت و انتقام و قتل دگر اندیشها رو حس میکنم، جالب اینه که بیشتر از هر کسی اینها از ملتی متنفرن که اربابهاشون رو یکی یکی از اریکه قدرت پایین میکشن.اقایون با این سوادهای بقول خودشون زیر دیپلم و اکابر انتظاری کمتر از ریاست و رهبری و وزارت ندارن(ذهی خیال باطل)از تاریخ فقط کورش رو اسمش رو شنیدن اونهم تو برنامه مشیری،از فرهنگ فقط بخش اسلامی رو میشناسن(در حد 4تا حرف خمینی)از جامعه شناسی هیچی و از اقتصاد اینکه نفت بفروشیم، پولش را در بانکهای امریکایی نگه داریم! این سرتاسر معلومات اینهاست. از حقوق هم اینکه هر کی مذهبیه به درختهای خیابون مصدق، بقول اونها پهلوی اویزون کنیم. والسلام. حالا شما بگو با این تفکر چطوری میشه دیالوگ کرد؟
یکشنبه 6 دی 1388

bluestar - ایران - تهران
نامه سپهر طباطبایی فرزند 8 ساله شهاب طباطبایی به قاضی پرونده پدرش (تصویر). https://sobhefardaa.wordpress.com/2009/12/27/sepehr/
یکشنبه 6 دی 1388

hamidTANTAN - اتریش - وین
Sonia236 - امریکا - نیو یورک و کمی هم درباره شما: سونیای عزیزم ،هزاران نفر یا شاید بتونم بگم که صدها هزار نفر ،از هم خونهای من که دراصل برادر و خواهران من بودند.فدای جاه طلبی های اسلام عزیز شدند.دین خیلی چیز. بدی میباشد.دین خانمان سوز است.چرا که درایت و عقل را از انسان می گیرد و باعث تباهی فقر و فحشا می شود.اگر تو همین اروپا کلیسا و دین قدرت را در دست بگیرد همین فردا جنگ اتمی می شود.و کشیشان جهاد بر. علیه مسلمانان را صادر می کنند.در باره من هم صد در صد اشتباه قضاوت کردی تو زندگی که من دارم ارامش حرف اول را میزند.ادمی هستم که تمام عمرم رابا کار و تلاش گذراندم.عاشق خانواده و کارم هستم.ولی یک مشکل بزرگ دارم،و اون این هست که نمی تونم سر زمین مادریم را فراموش. کنم.من سر منشا بدبختی مردم ایران رابی خردی و دین اسلام و اطاعت کور کورانه از دین میدانم.موفق باشی و سر بلند.
یکشنبه 6 دی 1388

pokalu - آلمان - دورتموند
. Sonia236 - امریکا - نیو یورک . چته اینقدر گیر میدی ? حمید کارش درسته تو خودشو ناراحت نکن !!!
یکشنبه 6 دی 1388

parang - سوید - سوندسوال
i.am.the.world - لوگزامبورگ - اش . دوست عزیز خیلی وقته عده ای تو همین سایت موسوی رو تو ماه رویت فرمودن.برا شناختنشون هم فقط کافیه از گذشته رنگین موسوی بگی یا فقط بگی این اقا 30 ساله خواب تشریف داشتن؟یا همه اعتراض ایشون برا قدرته؟ اونموقع جان بر کفان موسوی بهت میپرن و اسمون ریسمون میکنن! شاد باشی
یکشنبه 6 دی 1388

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
Sonia236 - امریکا - نیو یورک. با اجازه از شما می پرسم که فرض کنیم مثلا برای این دوست ما به قول شما «ضربه اساسی مثل اعدام اطرافیان و ...اتفاق افتاده» خوب خود همین ضربه هم از برکات اسلام هست دیگر. شما چرا از بیان این حقیقت ناراحت و عصبی می شوید؟
یکشنبه 6 دی 1388

nima68rap - ایران - تهران
واقعا ممنون از مسئولان تشکر می کنم بخاطر لینک دانلودهایی که در سایت گذاشتند و مشکل ما رو حل کردند .....
یکشنبه 6 دی 1388

elina_genecloning_2020 - استرالیا - سیدنی
خبر فوری : به نقل از پدرم : امروز روز عاشورا در نجف آباد نیروی انتظامی و بسیج و سپاه نگذاشتند که مراسم عاشورا در خیابان بر گزار بشه و به مردم اجازه ندادند که تجمع کنند. عده ی زیادی از زنان نجف آباد در حرکتی شجاعانه به خیابان ها ریختند و شروع به شعار دادن کردند .بسیج به آنها حمله کرده و شروع به زدن زنان نجف آباد کردند.مردان برای دفاع از زنان به بسیج حمله کرده و تا می خوردند آنها را زدند. یک عکس بزرگ از خامنه ای را لوله کردند و داخلش ترقه گذاشتند و عکس خامنه ای را منفجر کردند. بسیجی ها رفتند یک پتو آوردند و انداختند روی عکس علی خامنه ای . تازه ساعت 3 هم در حسینیه ی اعظم برای آیت الله منتظری مراسم خواهند گرفت که مطمئنا مثل همیشه با زد و خورد و کتک کاری و در گیری همراه خواهد بود.
یکشنبه 6 دی 1388

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
دوستان عزیز ادین از بلژیک و سونیا از آمریکا جدا ممنون از کامنتهاتون. از طرز فکرتون لذت بردم براتون آرزوی سربلندی و موفقیت دارم.
یکشنبه 6 دی 1388

surena1611 - آلمان - اشتوتگارت
samansadeghi - ایران - تهران ظاهرا خیلی به اسلحه ای که تو دستتونه مینازی؟!!! نه ؟!! اگه اولین گلوله به سمت شما مزدورها شلیک بشه تو خودت دنبال سوراخ موش میگردی. ولی خب از روی بچگی این حرف رو میزنی و معلومه خیلی نا آگاه هستی. راستی تو که شهامت داری میتونی اسم و آدرس واقعی خودت رو برای ما بنویسی تا ببینیم این رستم دستان کیه؟!!!. نترس ما مثل شما تروریست نیستیم و قصد آزارت رو نداریم. پیروزی نزدیکه و میخوام بیام دنبالت با هم جشن پیروزی بگیریم.
یکشنبه 6 دی 1388

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
قابل توجه همه دوستان بیسواد و پر ادعای سایت در اسلام چیزی به اسم ولایت فقیه وجود نداره در قرآن محمد خاتم الانبیا لقب گرفته و بدینوسیله آمدن هرگونه پیامبر یا فرستاده ای از سوی خدا کنسل شده. این مثال و چرندیاتی که یه مشت بی سواد مرتبا از اسلام میارن که به زعم خودشون مذهب رو زیر سوال ببرن مثل قضیه صاحب زمان و ولی فقیه و امام و غیره میمونه که همش من درآوردیه و مربوط به فقه هست و احکام که .. از بعضی دوستان و کاربران سایت به دست خودشون نوشتن و به خورد مردم نا آگاه دادن به اسم اسلام. یه مدتی بود چیزی ننوشتم چون اساسا از بحث با خانم ها و آقایان گریزانم اما از حالا به بعد به زبانی مینویسم که حال کنید .
یکشنبه 6 دی 1388

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
zahra50 - دانمارک - کپنهاگ. یعنی به زبان اسلام قرار هست بنویسید؟ :-)
یکشنبه 6 دی 1388

arashbehdin - امریکا - اتلانتا
zahra50 - دانمارک - کپنهاگ . تو هم یکی از همانهایی هستند که در خیال و توهم و رویا بسر برده و از احکام اسلامی و آخوند و صدر اسلام و.. حرف میزنند! از خواب بیدار شوید مردم در خیابانها دارند برای آزادی کشته میدهند بعدشما میایید اینجا با کاربران سایت بحث اسلامی بکنید.مسخره است. نازی های هیتلری هم زمانی که روسها به دروازه برلین رسیدند همان مزخرفات ایدئولوژیک خود را سر هم میکردند و مشغول بحث و جدل بودند!
یکشنبه 6 دی 1388

hamidTANTAN - اتریش - وین
zahra50 - دانمارک - کپنهاگ اینهای که نوشتی یعنی چه؟یعنی امام زمان پشم.شما فکر کردید فقط شیعیان هذیان می گویند.و دین واقعی و بر حق شما سنی ها هستید.تا حالا با یهودیان و یا مسیحیان بحث دینی کردی؟ همه انهاخود را بر حق و بهترین دین می دانند.و هر کس و هر باور دیگری را به غیر از باورهای خود باطل می دانند.حالا تو هم بیا و بگو که تنها دین خوب دین سنت پیغمبر است.شیعه سنگ علی به سینه میزند.تو هم سنگ عمررا. دریغ ازاینکه نمی دانی که همه شما همراه دینتان و خدایتان باطلید .انسانها ی عصر حاضر دیگه زیر بار افکار پوسیده و ارتجاعی و روئیای شما بی خردان . نمی روند و نخواهند رفت.گذشت ان زمان که با دروغ شق القمر می کردید. وبا الاغ به اسمان هفتم سفر فضایی می کردید.عصای موسی دروغ بود.و مسیح توهمی بیش نبود.به امید روزی که این چرندیات و مزخرفات دینی از بین برود.تا انسانها بتوانند با قوانین بشری به صلح و صفاارامش برسند.
یکشنبه 6 دی 1388

dara20 - ایران - تهران
مگر وقتی خمینی گور به گور شده دجال لش مرکش زنده بود سپاه مزدوران پاسدار و همین بسیجی های حرامزاده در سیاه چالهای رژیم دسته دسته جوانان مردم را اعدام نمی کردند؟ مگر در زمان همان خمینی بی ناموس بی شرافت همین مزدوران بسیج و سپاه با هزار و یک نام مانند گشت جندالله و انصار حزب الله و گشت ثارالله و... مردم را به هزار و یک بهانه واهی سرکوب و آزار و اذیت نمی کردند؟ یادتان رفت خمینی عامل تمام این فجایع بود و بنیان این دور باطل و دروغها و جنایات را او پایه گذاری کرد؟ اینها همه تخم حرامهای همان امام دجالشانند که تا پای نحسش به ایران رسید زیر قول و قرارهایش زد و ایران و ایرانی را سیه روز کرد و حمام خون براه انداخت.
یکشنبه 6 دی 1388

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
آرش بهدین آمریکا عزیزم چشمهای قشنگتو باز کنی می بینی بحث اسلام و مذهب رو دوستان شما مدتهاست شروع کردن من فقط برای رفع اشکال دوباره کامنت گذاشتم اعتراض داری به مسببین بحث بکن .سایه عالی مستدام
یکشنبه 6 دی 1388

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
علیرضا سوییس نوشاتل زبان اسلام خاص محمد بود که زباله ریختن توی سرش اعتراض نکرد.من از این قرتی بازیها خوشم نمیاد . من عزیز هم محل خودتم زبانی که گفتم نیش دار و گزنده هست پر از متلک و گوشه کنایه و گاهی وقتها مثل بقیه دوستان با یه مشت ناسزا و فحش .با احترام
یکشنبه 6 دی 1388

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
حمید تن تن اتریش داداش کدوم قبیله ای زندگی میکنی که واست گفتن الاغ میره فضا یا شق القمر امکان داره .تو که عصای موسی و دم عیسی رو جدی گرفتی لابد رستم دستان رو هم باور داری .عزیز اینا همه داستانه و یه زمانی واسه عبرت خلق الله موثر بوده اما حالا داری تو دنیای واقعیات زندگی میکنی دیگه پرداختن به این داستانها و تجزیه تحلیلشون و تلاش برای نفی کردن یا ثابت کردن چیزایی که کاربرد نداره وقت تلف کردنه . من حرفم چیز دیگریست شماها یه جا میگید مذهب شخصیه یه جا بی محابا به افکار و اعتقادات شخصی مردم که شاید قسمتیش مذهبی باشه حمله میکنید .میشه مذهب رو از سیاست جدا کرد ولی نمیشه از تک تک خونه ها ی مردم گرفتش .اگه یه جا از حرفهای من آوردی که من سنی هستم یا شیعه میگم غلط کردم .
یکشنبه 6 دی 1388

hamidTANTAN - اتریش - وین
zahra50 - دانمارک - کپنهاگ (قضیه صاحب زمان و ولی فقیه و امام و غیره میمونه که همش من درآوردیه ) این مطالبی که نوشتی یعنی چه؟در کامنت اخری نوشتی.(تو که عصای موسی و دم عیسی رو جدی گرفتی لابد رستم دستان رو هم باور داری .عزیز اینا همه داستانه و یه زمانی واسه عبرت خلق الله موثر بوده اما حالا داری تو دنیای واقعیات زندگی میکنی )زهرا خانم من از . شما فقط یک سوال دارم .ما را سر کار گذاشتی؟ یا خودت را؟معلوم هست که داری چی میگی؟شما که از من بی دین تر هستید.بینم دوربین مخفی؟
یکشنبه 6 دی 1388

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
حمید جان تن تن از اتریش من قبلا گفتم مذهبی نیستم اما به هیچ آیینی توهین نمیکنم . من بد بودن آدما رو به حساب دین نمیذارم بلکه برعکس سواستفاده از دین و بد جلوه دادنشو از چشم آدما میبینم . من به امام و صاحب زمان اعتقاد ندارم اما به سنتیه محض بودن سنی ها هم انتقاد دارم .تنها حرفم اینه اگه از اسلام خوشمون نمیاد دلیلی نداره بگیم محمد بچه باز بود .معلومه محمد و بسیاری از آداب قران برای ما عجیب غریبه چون فقط مال زمان خودش بوده مال همون قبایل بدوی و اعراب بیابان نشین .ولی آخوند با حربه خدا سنگتون میکنه با استفاده از جهل مردم تمام این قوانین ابتدایی رو در ایران سال 79 میلادی احیا کرد .من میگم این ربطی به محمد و دینش نداره که اینجوری بهش بدو بیراه میگن .شریعتی میگفت سعی نکنید آخوند رو از مردم بگیرید چون مردم تشنه تر میشن سعی کنید مردم رو از آخوندا بگیرید با آگاهی دادن نه با توهین به چیزایی که براشون حکم تابو داره . ببخشید پر حرفی کردم پیروز باشید
یکشنبه 6 دی 1388

hamidTANTAN - اتریش - وین
zahra50 - دانمارک - کپنهاگ زهرا جان .اگه یکی تو گوش شما بزند.چکار می. کنی؟الف شما هم میزنی تو گوشش؟ ب شکایت به پلیس می کنی؟پ سرت را می اندازی و میروی؟ج برای اینکه کم نیاری و غرور شکسته شده ات را حفظ کنی چهارتا فحش خواهر و مادر به یارو میدهی؟شما سعی کن به منی که از همان نسل سوخته هستم یک جواب قانع کننده بدهید.چرا که. من از مریدان این دین اسلام کشیدها خورده ام.و شاهد کشیده خوردن هم وطنانم هم بوده ام.شاهد گرسنگی مردم،فقر و تباهی جمع زیادی بوده ام. و شاهد اینهم بوده ام که بزرگان دینی ما هر کدام در کاخی ،برای خودشان . زندگانی انچنانی تشکیل داده اند.و با پول و با ثروت مردم چه ها که نکردن. تا بوده و بوده همین بوده.سرداران اسلام هم در ان زمان با مردم همین کار را کردند.کلیت دین همین است.فروختن بهشت و پر کردن جیب خودشان . موفق باشی و سر بلند هم وطن خوبم.ولی تو را به زهراپنجاه قسم بیا و حال ما را انقدر نگیر.اگر هم از .دستم خیلی نا راحت شدی با روش (ب)با من رفتار کن.(اگه تونستی؟) :-)
دوشنبه 7 دی 1388

امیتیس - ایران - تهران
دوستان عزیز یه چیزی رو همیشه به یاد داشته باشید ایرانیان همیشه مردمی مذهبی بوده اند . کمی تاریخ مطالعه کنید!اطلاعات خود را بالا ببرید از روی احساسات صحبت نکنید ...همین احساسی گری ما را به اینجا کشاند!ایرانی تا زمانی که از روی احساس عمل کند شکست خورده مسلم است .دو چیز را هرگز از ایرانی نمیشه گرفت یکی ملیت ایرانی و دیگری مذهب را.ما خواستار تغییر عقیده هیچ کس نیستیم،حق نداریم به هیچ مکتب و مسلکی توهین کنیم ،آزاد اندیش باشید!با توهین به اسلام هیچ چیز عوض نمیشه .ما باید تمام تلاشمان را بکنیم تا از انحراف جلوگیری کنیم .چه انحرافی که آخوندها در دین ایجاد کردند و چه انحرافی که دیگران ایجاد می کنند...ما برای نجات ایرا ن از دست این ستمگران نیاز به اتحاد،احترام متقابل و نسبیت گرایی فرهنگی و مذهبی داریم ،هدف نجات ایران و ایرانی است با هر مسلک و مرام !به یکدیگر وبه عقاید هم احترام بگذاریم تا این جنبش از همین ابتدا دچار انشقاق نشود ،عقایدمان برای خودمان بماند ،الان وقت آن است که به آزادی وآزاد اندیشی فکر کنیم ....به امید فرو پاشی رژیم مردم فریب و به امید آزادی ایران عزیز!
دوشنبه 7 دی 1388

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
حمید جان تن تن یادمون نره داریم تمرین میکنیم که اصلا تو گوش هم نزنیم اینجوری به روش ب هم نیازی نیست .قربان تو عزیز هموطن ما هممون تو این بدبختی سی ساله سوختیم به امید آزادی دوست نازنینم
دوشنبه 7 دی 1388

hamidTANTAN - اتریش - وین
zahra50 - دانمارک - کپنهاگ این تمرین را ما ادمها می کنیم.ولی ایاشما میتوانید اخوندها و دین اسلام را جزو ادمهاحساب کنید؟خودشون که می گن ما ادم نیستیم.و به این دنیا تعلق نداریم.دستورات را ما از اسمان می گیریم.ببینم شما (بن لادن )را جزو ادم حساب می کنید؟ یا احمدی نژاد را ؟ اینها شمایلی از انسانها را دارند .ولی در اصل از نظر فکری و روحی از حیوانات هم بدترند.اگر اینها یاد گرفتند که مثل سگ پاچه نگیرند ،و فقط واق واق کنند.اونهم در چهار دیواری خودشان ،در ان صورت ادمهای مثل من چکار به اینها دارند؟ هر کسی اختیار زندگی خودش را دارد.یکی دوست داره برای. خاطر امام حسین قمه بزنه تو سر فرزندش چنانکه خون از سر و روی فرزندش. سرا زیر شود.یکی هم مثل من فرزندش را میبرد به جزایر کارایب تا از زندگی و. طبیعت لذت ببرد.زهرا جان هم وطن عزیزم .خلاصه کنم،ما کاری به این عقاید. و اینجور ادمها نداریم.اونها هستند که با ما کار دارند.خوب ما هم باید از حریم. انسانی خودمان دفاع کنیم یا نه؟موفق و سربلندباشی هم وطن خوبم.ارادت . مند شما حمید تن تن
سه‌شنبه 8 دی 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.