نظر نماینده مجلس خبرگان در باره تصرف زن طاغوتیها - ویدئو

نظر نماینده مجلس خبرگان در باره تصرف زن طاغوتیها
سخنرانی آیت الله محمدی تاکندی که به نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در دوره سوم انتخاب شده بودند در یکی از مساجد قزوین

https://www.dailymotion.com/video/xbjl73_speech-of-ayatollah-member-of-assem_news
free persian - انگلستان - لندن
اینگونه است که تاریخ تحریف می شود؛ اینگونه است که اراجیفی به نام واقعیت از زبان افرادی که اطلاعات نادرست دارند و در توهم به سر می برند ؛ بیان می شود بدون آنکه اینگونه که اینان تعبیر می کنند واقیعت داشته باشد. براستی بیان و مطرح نمودن چنین اظهاراتی در موعظات اینگونه اشخاص جز این است که راهی اسلامی و شرعی برای دستیابی به خواسته های شوم و ناروای خود باز نمایند. و با آوردن دلایل از پیامبران بخواهند زیاده طلبی خود را توجیه نمایند و به خود و به افرادی که پذیرای سخنان آنان هستند؛ جرات و قدرت دست درازی و تصاحب به جنس زن را فراهم نمایند؟
یکشنبه 29 آذر 1388

omid var - کانادا - تورنتو
بیخودی نیست که ایران به این روز افتاده. ایران افتاده دست اینجور ادمها. یکی از یکی نفهمتر و عالی رتبه هم که رهبر است. خدا به ما رحم کنه.
یکشنبه 29 آذر 1388

LiliRose - کانادا - تورنتو
آدم باورش نمی شه.اینا تو کله شون به جای مغز کشک دارند.اونهایی هم که پای منبر این احمق ها نشستند ...دیگه اصلا نمی دونم چی بگم.
یکشنبه 29 آذر 1388

Hoja Verde - ایران - تهران
بیشعور دروغگو. مرگ بر ذهن کثیف و ناپاکت. و متاسفم برای خرهایی که اونجا نشستند و چرندیات توی روانی را گوش می دهند. چطوری میشود به توی هوسران شارلاتان فحش نداد. مرگ بر توی نادان.همین.
یکشنبه 29 آذر 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
انها چه احمق هائی هستند که نشستند پای صحبت این احمق.تا چه زمانی می خواهید به این داستانهای از خود ساخته ادامه دهید.نابود باد اخوند
یکشنبه 29 آذر 1388

tehranboy - کانادا - ادمونتون
این یارو به درد این میخوره که بشینه جلوی مستراح بین جاده کسانی که از مستراح میان بیرون بهش پول بدن......
یکشنبه 29 آذر 1388

markopolo vic - استرالیا - ملبور ن
خفه شو مردیکه چشم سفید نادن.
یکشنبه 29 آذر 1388

narenji - ایران - تهران
من حاضرم قسم بخورم تو رو مغز این ر..ن
یکشنبه 29 آذر 1388

mohsen6730 - ایران - قزوین
واقعا این شادامپور آبروی قزوینو برده مرتیکه عوضی.کسی که با سیمکارت ایرانسل دادن به مردم رای بیاره از این بیشتر نمیشه.......به درد تبلیغ تشتک پارسی کولا هم نمی خوره
یکشنبه 29 آذر 1388

mehro - هلند - روتردام
خفه خفه مردک هوس باز همش افکار سکسی دینتون سکسی بجا ی این اراجیف گفتن برید دانش بیاموزید.بیسوادهای مفت خور تجاوزگر
یکشنبه 29 آذر 1388

Masoud271 - امریکا - لوس انجلس
این حاجی اقا واقعا داشمند است در حوزه هم از خامنه بالاتر ولی چون اهل عیش و بوده قزوین را انتخاب کرده وجاده اش دو طرفه است ومنضورش این است ما زنهای شما نگرفتم ولی شما بگیرید. و راست گو است همه مسلمانها هر جا رفتند این کار را وقیحانه انجام دادند.برای همین صیغه را ثواب میداند خاک بر سر نماینده ها که میخواهند شرایط صیغه را از نو از مجلس بگذراند..خاک عالم بر سرشان و سر ان
یکشنبه 29 آذر 1388

SHZ_ADAM - فیلیپین - مانیل
نه جون من بیا بانو فرح رو هم غنیمت بگیر. خوبه اینها ی هم جنس باز بعد از انقلاب جنس مخالف رو هم مزه کردند
یکشنبه 29 آذر 1388

TAAT - ایران - اردبیل
در زمان شاه اگر مردم ایران صدها کلاس بین المللی حقوق بشر را میدیدند باز روشنفکرانشان روی اینکه فاضلاب را در چه مساحتی بریزیم تا شرعاً آب کُر شده و قابل آشامیدن شود با هم جدل میکردند!!.الآن حتّی کودن ترین آنها میدانند که قصّه چیست.امروز دیگر بحث بر سر فهمیدن نیست بلکه بحث بر سر چگونه عمل کردن است.باز خدای مهربان ایران را هزاران مرتبه شُکر.
یکشنبه 29 آذر 1388

sobhanjan - امارات - ابوظبی
انا لله وانا علیه راجعون . آیت الله منتظری به خدا پیوست
یکشنبه 29 آذر 1388

Kaweh - آلمان - مونیخ
یارو معلومه خودش تو کف زن مونده
یکشنبه 29 آذر 1388

parsaus - امریکا - لوس انجلس
روزی 100.000 بار خدا رو شکر میکنم از ایران زدم بیرون .اینجا نه از اخوند خبری هست نه از مسجد نه از رحلت و شهادت و نه از رهبر و این مسخره بازی ها .شما که ادم سالم عاقل و تحسیل کرده هستید چطور اجازه میدین یک اخوند بی سواد و فلج و روستایی بجای شما و برای اینده شما تسمیم بگیره. 124000 پیغمبر اومدن و فقت کارشون پیغام خدا رو رسوندن بود .اون که دوست داشت گوش میداد به پیغام خدا اون که دوست نداشت میرفت دونبال زندگیش اجباری هم در کار نبود .هیچکدوم از این ادما نه رهبر بودن و نه ادعای رهبری داشتن .ایا کسی تا به حال رهبر محمد شنیده تا بهحال موسی یا عیسی رهبر شنیده .اما اینا میگن ما رهبر کل مسلمانان جهان هستیم . زرشک واقعا زرشک
یکشنبه 29 آذر 1388

vahid22 - آلمان - هامبورگ
free persian - انگلستان - لندن اشتباه میکنی عزیزمن!اسلام همینه شایدم خیلی بدتر!پیغمبر و مسلمین عهد اسلام هم برای تصاحب زنها می جنگیدند،توصیه می کنم تاریخ طبری رو بخونی!
یکشنبه 29 آذر 1388

keybod - استرالیا - سیدنی
از ماست که بر ماست
یکشنبه 29 آذر 1388

sobhanjan - امارات - ابوظبی
انا لله وانا علیه راجعون . آیت الله منتظری به خدا پیوست
یکشنبه 29 آذر 1388

sobhanjan - امارات - ابوظبی
انا لله وانا علیه راجعون . آیت الله منتظری به خدا پیوست
یکشنبه 29 آذر 1388

pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا
Hoja Verde - ایران - تهران.. دوست گمراه من، آیا چیزی غیر از اعتقاد خالصانه به وجود خدا، خاتم النبیین بودن پیغمبر، و معصوم بودن اعمه، باعث شده که این پیر خرفت این خزعبلات را به زبان بیاورد؟ درست است، شخص روشنفکری همچون شما که تندروی‌های این ملعون را ندارد ولی‌ همچنان خود را در چهار چوب موهومات اسیر کرده، دیر یا زود بنا بر اصل اعتقاد به "توهم"، نه "انسانیت"، مجبور است که به نوعی حقوق دیگران را که به موهومات معتقد نیستند را پایمال کند. آیا به نظر شما این منصفانه است؟ اگر زمانی‌ رسید که تعداد کفار از معتقدین بیشتر شد، صرفا به خاطر اینکه شما مسلمانید میشود شما را به چهار میخ کشید؟ فراموش نکنید که قرآنی که به آن اعتقاد دارید کافر را مستحق مرگ میشناسد.
یکشنبه 29 آذر 1388

XMAN2 - ونزوئلا - کاراکاس
احمق بی شعور با اون قیافه نکبتش چه سرافکندگی برااسلام و مسلمین آورد. حرف دهنت و بفهم . ازخودت مایه بذار نکبت نه از پاسدار و بسیجی .
یکشنبه 29 آذر 1388

nader303 - ژاپن - ژاپن
خدا رو شکر که میبینیم مردم شریف ایران این کثافتهارو شناختن وهمه در صدد این هستن که از شر اخوند و اسلام راحت شن.حتی سپاهی وبسیجی هم اینارو شناخته ودارن همشون به مردم می پیوندن.دیدیم بسیجی پناهنده ای رو که از جنایات این مزدورا سخن میگفت.
یکشنبه 29 آذر 1388

shila123 - انگلستان - لندن
بابا این مریضه ..کلمه زن را چنان محکم و مکرر تلفظ میکنه انگار بارها با دیدن زن دیگران حالش بد شده .. مملکت دست کیا افتاده ؟؟؟؟
یکشنبه 29 آذر 1388

bardia.kaviani - سوییس - زوریخ
بابا این جور نکبت ها را نذارید
یکشنبه 29 آذر 1388

ramtin80 - بلژیک - بروکسل
حقیقت اسلام اینست خاک تو سر کوچک مغزان مسلمان که چشمهایشان را بر واقعیت بستند هرچند هیچ خرد گرایی درگیر دین نمیشود.
یکشنبه 29 آذر 1388

raha1984 - المان - هامبورگ
مردکه رمال شارلاتان تو که تکلیفتت روشنه تو قزوین تو و امسال تو و ملاهای دیگه باید مردهاشون رو میگرفتین
یکشنبه 29 آذر 1388

ARAMESH2 - استرالیا - سیدنی
خوک کثیف بد زات
یکشنبه 29 آذر 1388

dannni - سوئد - استکهلم
roze dust . >پیغام: ---- امروز روز جهانی بهترین دوست های جهانه. اگه من یکی از دوست های خوبت هستم، این رو برام سند کن! یا این پیغام رو برای همه دوست های خوبت بفرست . ببین چند تاش به خودت برمی گرده! اگه 7 تاش بهت برگشت، بدون دوست داشتنی هستی
یکشنبه 29 آذر 1388

ghom.666 - ایران - قم
خاک بر سر اونهای که این مزخرفاتو گوش میده.به امید نابودی دین مزخرفگو (اسلام)
یکشنبه 29 آذر 1388

maryam-germany-71 - المان - برلین
پفیوز سر پیری یاد زنهای نکرفته اش افتاده تو ماده الاغ هم بهت لگد می زنه
یکشنبه 29 آذر 1388

azar sydney - استرالیا - سیدنی
همشون سر و ته یک کرباسن...هر اخوند تیوب به سر که بمیره روزنه‌های امید به آیندهٔ ایران آزاد و آباد بیشتر می‌شه، ایرانی‌ آزاد،شاد و سربلندی رو هممون بدون این آخوند‌های جنایتکار میخواهیم.
یکشنبه 29 آذر 1388

stockholm - سوید - استکهلم
این دیگه کدوم خری بود. البته حیف خر. اینا جز زن هیچ فکر دیگه ندارن.
یکشنبه 29 آذر 1388

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
دوستان عزیز! اینها حتی یک دهم واقعیات صدر اسلام هم نیست! چه جنایاتی که محمد و علی و سایر خلفا و امامان شیعه در حق مخالفان مرتکب نشدند. کافی است به آیات نگاه کنید تا اینها بر شما روشن شود. سوره النسآء (آیه‌ی ۲۴) >> بر شما حرام شدند زنان شوهر دار مگر آنانکه مالک آنها شده‌اید<< . مانند زنانی که در غزوات رسول الله یا در جهاد به غنیمت گرفته شوند. البته دیگر کسان، که خود به جهاد نمی‌روند، می‌توانند این زنان را بخرند و مالک آنها بشوند. (توجه فرمایید الله یا همان محمد از خرید و فروش انسان صحبت میکند!!)‌. در اسلام تجاوز کردن به زنان و خرید و فروش آنان نکوهش نمی‌شود بلکه تنها تجاوز به املاک مسلمانان جرم شناخته شده است. زنان مانند دیگر کالاها با پول ارزشیابی می‌شوند. حتی می‌توان آنها را به ارث برد و چون آنها در مصرف فرسوده شدند می‌توان آنها را از خود دور ساخت. رسول الله پیشنهاد می‌کند که اگر در زنان خودتان کمبودی می‌بینید آنها را دور نیندازید شاید الله خوبی دیگر در آنها پیدا کند!!!
یکشنبه 29 آذر 1388

pouriya - ایران - رودسر
این است چهره واقعی این دین . اسلام ناب محمدی یعنی همین که دهان ناپاک این اهریمن کردار و اهرمن چهره بیرون می آید. ننگ و نفرت بر آن احمقهائی که پای منبر این جرثومه ها مینشینند. توجه داشته باشید اسلام اسلام است چه اسلام این اهریمنان و چه اسلام از نوع مسعود و مریم.
یکشنبه 29 آذر 1388

saeed1 - کانادا - تورونتو
این راجع به داستان حضرت موسی اراجیف گفته!
یکشنبه 29 آذر 1388

saeed1 - کانادا - تورونتو
zebelkhan - آمریکا - سن خوزه. زیاد سخت نگیر عزیزم. حتی در این قاره جدیدتان هم دیگه معلوم شده که زنها کالا هستند و یا حداقل کالایی ارزشمند با خودشان حمل میکنند که مردها شب و روز بدنبال آن هستند و اسکناس بالای آن میدهند! . واقعا اگر اینجور نبود اینهمه تبلیغات با زن برگزار نمیشد و یا خودفروشی با این قیمتهای گزاف انجام نمیشد و یا فیلمهای صحنه دار بفروش نمیرسید!.
یکشنبه 29 آذر 1388

lamasab - آلمان - هامبورگ
از جمله تلاوات خمینی دجال در سخنرانی‌ بهشت زهرا این بود: ما نه تنها به دنبال ارتقای زندگی‌ مادی شماییم بلکه زندگی‌ معنوی شما را هم ارتقا میدهیم. این فرد نمایندهٔ مجلس اسلامیه (یکی‌ از همون همکاران معنوی خمینی). اگه جمجمه این موجودات عصر یخبندان رو بشکافی خودتون میدونید بجای مخ توش چیه که به تمام ازای بدنش فرمان میده.
یکشنبه 29 آذر 1388

Hoja Verde - ایران - تهران
pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا . همانطوری که دین ممکن است انسان را بهتر کند ممکن است انسان را پست کند. دین از دیدگاه من چیزی نیست جز انسانیت. دین باید با گذشت زمان در ذهن مردم دگرگون شود و همراه با جوامع بشری رشد کند. این اخوند نکات مثبت دین را ندیده و فقط به این جور مسائل چسبیده است. گاندی می گوید که من مبارزه با ستم را از حسین بن علی اموختم. تجربه نشان میدهد که انسان ها تنها به زندگی مادی نیاز ندارد و به معنویت هم شدیدن نیازمند است. اگر دین نبود مردم پراکنده میشدند و هر کس راهی را در پیش میگرفت.انسان خوی معنویت هم دارد تا بداند از کجا امده است و به کجا میرود و تنها دین به این نیاز پاسخ می دهد.انسانها در گذشته خدای باران و خدای دریا و.. را ساخته بودند و به یک موجود مافوق اعتقاد داشتند.این از خوی معنویت بر می خاست.دین ضمن رد این گمراهی ها زندگی را سامان داد و مردم را متحد کرد . بسیاری از تمدن های امروزی مدیون دین است. غربی ها 50 سال است که سخن از برابری نژادی میزنند.در حالیکه دین اسلام 1400 سال پیش این را یاداور شده است...
یکشنبه 29 آذر 1388

Hoja Verde - ایران - تهران
pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا . 2/تاریخ گواه است که اروپاییان در عصر استعمار کهنه برده ها را به جرم سیاه بودن به کالسکه ی تشریفاتی خود میبستند دین اسلام گفت -اى مردم ما شما را از مرد و زنى آفریدیم و شما را ملت ملت و قبیله قبیله گردانیدیم تا با یکدیگر شناسایى متقابل حاصل کنید در حقیقت ارجمندترین شما نزد خدا پرهیزگارترین شماست بى‏تردید خداوند داناى آگاه است-و برتری را نیک بودن معرفی می کند.حال چه شده است که اروپاییان اسلام را ضدبشری معرفی می کنند و به این زودی 200 سال پیش خود را فراموش کردند. ایا جنایتهای هیتلر و استالین هم جنبه ی دینی داشت? یاجنایت های موسولینی که بر ناسیونالیسم افراطی تاکید داشت. به چه دلیل من را موهوم گرا می خوانی. ایا پرستش خداوند موهوم گراییست? ایا نیهیلیسم شماها درست است? ایا با پندار نیک و کردار نیک وگفتار نیک سر جنگ داری?
یکشنبه 29 آذر 1388

manenarenji - المان - اسن
وای خدای من جدا باعث شرمساری وخجالته از این گاوتر اون ادمهاین که نشستن پای منبرش که این بیمار جنسی زر بزنه. خدا چی بودیم چی شدیم بخدا اه مظلومانه شاه بود که پشت سر ایران وایرانی کشید.خدا خودش کمک کنه که از دست این کثافتها خلاص بشیم.
یکشنبه 29 آذر 1388

borzoopersia - انگلیس - بیرمنگهام
هزاران تف و لعنت بر تو و امثال تو باد. شماها ننگ تاریخ هستید که با هیچ رنگی هم پاک شدنی نیست.نفرین همه جهانیان بخصوص ایرانیان بر شما ابله ترینهای بشریت باد نه یک بار بلکه میلیونها بار.
یکشنبه 29 آذر 1388

elias_se99 - سوئد - استکهلم
مرتیکه هم جنس باز مریض روانی که شرط می بندم فقط 1 سال هم سواد نداره, که SHZ_ADAM گفت اینا بعد از انقلاب فهمیدن زن یعنی چی,که شرط می بندم هنوز هم دستش به یک زن نزدیک نشده,از هرسش ملومه!!! این بی سواد میگه ابراهیم زنای واشنگتنی رو تقسیم کرده !!! حیوون نمیدونه اصلآ واشنگتن کجاست,چون اگه میدونست امریکا همش 400-300 ساله که کشف شده,اینو نمیگفت !!! بعد از اون,نشسته جلوی یه مشت حیوون نژاد مثل خودش که هنوز که هنوزه حتی متاهلشون هم با خره نر سکس میکنند, بعد سرشون منت میگذاره که به زناتون تجاوز نکردم, اوناهم بهش میخندند !!! این کثافتارو بعد از کشتنشون باید سوزوند و خاکستر تن لششونو باید ریخت تو عربستان یا از هر جهنمی که نسلشون اومده به ایران,که بیشتر از این خاک فارس رو کثیف نکنند !!!
یکشنبه 29 آذر 1388

parvaze ghasedak - آلمان - برلین
اه اه اه حالم بهم خورد. آخه آدم چقدر می‌تونه کودن باشه
یکشنبه 29 آذر 1388

haj reza - واتیکان - واتیکان
ببم جان شماکه زن نیاز نداریتان! پس کی بچه بگیرد؟ اخه گربانت بشم
یکشنبه 29 آذر 1388

Masoud271 - امریکا - لوس انجلس
اگر این گاو ایت و نشانه ای از الله عرب است پناه به اهورا مزدا دیگر خود الله عرب چه جانوریست........
یکشنبه 29 آذر 1388

gol222 - سوپد - هلسینگبوری
بیشعور امسال تو همان خمینی خون اشام که درسه شب 12000 نفر عزیزان این خاک وبوم را اعدام کرد انقلاب ما مردم رادزدیدیت وما فکرنمیکردیم دراین لباس هم میشود دروغ گفت وظلم وجنایت کرد.ایکاش همان روزاول جلوی شما ادمخواران میستادیم که اینهمه رنج نبریم .روح منتظری شاد که ازروز اول جلوی رهبرتان ایستاد.مرگ برتو جانوروارباب خامنه ایت .درود به همه جانباختگان راه ازادی.بزودی مردم قزوین دارت میزنن که دیگر ازاینها نخوری.شما کسی نیستید که برای ماملت خط ونشان بکشید.تو فکر 5 تومانیت رابکن گدای تاریخ.
یکشنبه 29 آذر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
Hoja Verde - ایران - تهران. برابری در اسلام؟؟؟؟؟؟پس حقوق زن نصف مرد..کشتن کفار قطع.دست و پا.تعدد زوجات... تائید برده داری کنیز و غلام چه ؟؟؟. تا کی بردگی قاتلان اجداد ایرانی تاکی ترویج جنایت؟؟؟.
یکشنبه 29 آذر 1388

arash-eindhoven - هلند - ایندهوفن
روزی که رژیم سرنگون شود ٬ هر یک از ما بر سر خود بکوبیم که سرنگونی اینقدر راحت بود ما سی سال طولش دادیم ؟ اتحاد اینقدر شیرین بود و نمیدانستیم ؟ به هر حال بر از سرنگونی من اول میرم سراغ حقمونه . نه؟
یکشنبه 29 آذر 1388

pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا
Hoja Verde - ایران - تهران...صد البته که با با پندار نیک و کردار نیک وگفتار نیک سر جنگ که ندارم هیچ، بلکه سر مشق خود هم قرار داده ام. نه به این معنا که خرافات و اعمالی که احتمالا بعضی‌ از زرتشتی‌ها دنبال میکنند را هم مخلوط آن‌ بکنم. خوش حالم از اینکه شما هم عقاید خود را سعی‌ می‌کنید این اواخر با "انسانیت" و "زمانه" تطبیق بدهید. و اصراری که سابقا روی پیروی کورکورانه از دین داشتید را دیگر ندارید. اگر اعتقاد شما به وجود خدا و پیروی از دین، که به نظر شما برای هدایت بشر فرستاده شده، (و به نظر من لابد خدا تنش میخارید که انسان را گمراه آفرید، بعد خواست هدایتش کنه!) در نتیجهٔ رفتار شما تاثیری ندارد، پس من و شما هر دو یک مسیر رو طی‌ می‌کنیم و مشکلی‌ با هم نداریم.
یکشنبه 29 آذر 1388

abiabi - انگلستان - لندن
این مردک حتما خواهر و مادرش و زن خودش و دخترش اونجا بودن . و یه نفر همه ی آنها را تصرف کرده بوده . که اینقدر با آب و تاب تعریف میکند
دوشنبه 30 آذر 1388

Hoja Verde - ایران - تهران
ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو . عزیز جان در قدیم این وضع بوده و می توان ان را به حساب سنت گذاشت. اگر به شاهنامه هم دقت کنید چنین موضوعی را در می یابید. این که در شاهنامه سخن از گردن زدن و جنگ ها و پرتاب تیر به سوی چشم مخالفان مانند افراسیاب و غیره امده است را چه می نامید؟البته من به شاهنامه بسیار ارج می نهم و منظور از این گفتار پایین اوردن ارزش شاهنامه نیست.اما ایا این داستان ها امروز باید تکرار شوند.چه باید کرد؟ امروز چاره چیست؟ این جنبه ها به حال و هوای امروز نمی خورد بلکه باید چیزهایی را که با امروز سازگار است را پذیرا باشیم. سخن از پاکخویی و و احترام به پدر و مادر و پذیرش یک افریننده و وجود سرانجامی پس از مرگ را می توان مثال زد.
دوشنبه 30 آذر 1388

Hoja Verde - ایران - تهران
pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا . می توان گفت که تمامی دین ها پس از امدن دچار خرافات توسط مذهبیون شدند. بله ایین زرتشت هم مانند ایین اسلام دچار خرافات شده است. ولی توجه داشته باشید که دین باید با خرد و عقل سازگار باشد. وگرنه پذیرفته نیست. اینکه می گویم امام زمان خرافات است را به این دلیل می گویم که با منطق و خرد جور در نمی اید. درضمن اشتباه نکنید. خدا انسان را گمراه نیافریده بلکه ازاد و با اندیشه افریده است.انسان ازاد می اندیشد و به این ترتیب امکان اشتباه از سوی بشر همیشه وجود دارد.در قران امده است-ما راه را به انسان نشان دادیم. یا پذیرنده خواهد بود و یا ناسپاس-در ضمن انسان ها با گذشت زمان دگرگون می شوند. من هم به نوبه خودم تلاش کردم و می کنم که این دگرگونی مثبت باشد و نه منفی.
دوشنبه 30 آذر 1388

mardin delfani - انگلیس - برادفورد
خب وقتی محمد زن مخالفانش را تصاحب میکرد و حتی همان شبی که برادر و همسر و خویشاوندان انها را میکشت با ان زنها همبستر میشد از یک نفهم بیسواد مثل این چه توقعی دارید
دوشنبه 30 آذر 1388

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
saeed1 - کانادا - تورونتو. مثل اینکه همه چیز رو اشتباه فهمیدی! در غرب از هر چیزی بعنوان تبلیغات استفاده میشه ولی سوء استفاده نمیشه. کسی نمیتونه مثل آب خوردن حقوق زن رو زیر پا لگد مال کنه و یا زن خرید و فروش کنه! تو مطمئنی کانادا زندگی میکنی؟ ببینم اونجا بازار برده هست که بشه زنها رو خرید و فروش کرد؟ یا هر مردی میتونه در غرب هر چند تا زن بخواد بخره؟ این مهملات چیه از آخوندها یاد گرفتی که در غرب از زن استفاده ابزاری میشه! یک نگاهی به آیات ‌تازینامه بنداز و مزخرفات پیامبر و امامان شیعه رو بخون تا بفهمی استفاده ابزاری از زن یعنی چی؟
دوشنبه 30 آذر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
Hoja Verde - ایران - تهران . عزیز خرد ..عقل..وجدان. می تواند جای خدایان سامی را بگیرد که مولد بزرگترین قتل عامهای تاریخ شدند به عنوان یک انسان به شرف خود تکیه کن که الوده جنایات نهفته در اسلام نیست. روزگار نیکو.
سه‌شنبه 1 دی 1388

جنوبی - قطر - دوحه
ننگ وصد ننگ و لعنت بر این روزگار شوم که بدست این جانوران نابخرد افتاده است. خدایا تو خود اگاهی تو خود دانایی تو خود قادری ملت وکشور ایران را هرچه سریعتر از شر این دجالان جاهل وشهوت پرست وبه ظاهر مسلمان را نجات بده - ای نفهم شکم وزیر شکم پرست /الله یمهل ولایهمل سبحان الله/بدان که صبر خدا زیاد است و به اندازه سر سوزنی از حق این ملت نخواهد گذشت وان را از حلقوم نحستون بیرون میکشد / یاحق
چهار‌شنبه 2 دی 1388

ستاره سربی - ایران - تهران
اتفاقا نظر خوبی داده چون طاغوتیا کسانی جز خوشون نستن وقتتی به یاری خدا سرنگون شدن زناشونو میذاریمم وسط میدون ازادی هر کس خواست بیادو انتخابشون کنه ببره البته میدونم که حالشون ممکنه به هم بخوره مثلا فاطمه رجبیه هرزه کی حاظره اونو ببره منکه 1 میلیاردم بدن حاضر نیستم نگاش کنم.
پنج‌شنبه 3 دی 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.