نصرالله: شعار نه غزه نه لبنان اثرات منفی زیادی داشت

نصرالله: شعار نه غزه نه لبنان اثرات منفی زیادی داشت

سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان اخیرا در پیامی به حوادث پس از انتخابات ایران اشاره و تصریح کرد، «شعار نه غزه، نه لبنان اثر منفی زیادی داشته بویژه که رسانه‌ها و ماهواره‌های غربی این شعار را برای ایجاد ذهنیت منفی پوشش می‌دهند».

به نوشته وطن امروز، سیدحسن نصرالله در ادامه این پیام گفته است: «مردم لبنان از ایران انتظار ندارند که اگر اسرائیل علیه لبنان جنگ به‌پا کرد مردم ایران به آنها کمک کنند، اما مردم لبنان لحظه‌ای که اسرائیل به ایران حمله کند، آنها لحظه‌شماری می‌کنند نخستین کسانی باشند که علیه اسرائیل وارد جنگ می‌شوند».
دبیرکل حزب‌الله لبنان می‌افزاید: «بعد از انتخابات در ایران اتفاقات ناگواری افتاد که موجب خون ‌دل و عزای ما شد و بسیاری افراد از سراسر جهان تماس گرفته و گریه می‌کردند چون ما هویت خودمان را با هویت نظام جمهوری اسلامی یکسان می‌دانیم».
shila123 - انگلستان - لندن
جمشید چالنگی - عامل جمهوری اسلامی - تا حالا به قطع کردن حرف کارشناسان موقع بحث در موارد حساس دقت کرده اید ؟‌
دوشنبه 23 آذر 1388

shekan - ایران - تهران
قابل توجه معظم له و دارودسته بسیجیان بی ترمز : هرچه بگندد نمکش میزنند وای به روزی که بگندد نمک !
دوشنبه 23 آذر 1388

sam2009 - آلمان - آمدن
سیدحسن نصرالله تروریست حرامزاده لبنانی به مفتخوری پول ایرانی عادت کرده و ترسش از این است که بعد از سرنگونی پاسداران اسلام ضد بشر در ایران هیچ ایرانی برای عملیات تروریستی این جانی کمک نکند
دوشنبه 23 آذر 1388

کلاب - ایران - تهران
دروغ دروغ دروغ ملت لبنان اصلا ایران براشون مهم نیست
دوشنبه 23 آذر 1388

blueberry64 - ایران - تهران
خوشحالم که چیز شد تو هویتتان!!!!!!!! چه پیش بینی هم کرده، "لحظه ای که اسرائیل به ایران حمله کند"، مردم لبنان ایران و ایرانی را فراموش میکند چون دیگر از آنها به ما نمیرسد!!!!!!!!!
دوشنبه 23 آذر 1388

kaveh52 - ایران - تهران
سید حسن بهتره صبرت رو زیاد کنی هنوز سر گنده این جریان زیرلحافه
دوشنبه 23 آذر 1388

Sh T - ایران - تهران
گریه میکنید چون خون ما رو کردن تو شیشه که بخورونن به شماها ایران پر از فقیر باشه ولی شما.. لازم هم نکرده از ایران دفاع کنید ما خودمون بلدیم. تازه اسرائیل هیچ وقت به ایران حمله نمیکنه. در تاریخ هم دیده نشده اسرائیل با ایران بد باشه . وقتی کوروش یهود رو از دست عربها نجات داد و تا وقتی معبد استرو مردخای تو ایرانه ایران برای اسرائیل مقدسه
دوشنبه 23 آذر 1388

mardawij - المان - دورتموند
گریه میکردند که کردند اصلاخون گریه کنند در جنگ با عراق تمام این بی ناموسها بعد از هر حمله عراق جشن میگرفتند اینقدر حرومزاده و چاپلوس . یاسر عرفات هم دست خمینی را ماچ کرد ولی ذر جنگ عراق به ایران پشت کرد . حالا نصرالله دست ماچ کند تازی گریه کند حنای شما در دنیا بخصوص ایران رنگی ندارد.
دوشنبه 23 آذر 1388

aydak - سوئد - سوئد
این اولش بود. اثرات منفی ترش را خواهی دید! تا تو باشی با دست بوسی یک دیکتاتور دجال از یک ملت تحت ظلم سواستفاده نکنی. کسی از شما کمک نخواسته شر نرسان خیرت را هم نخواستیم ضمناً در جنگ ایران و عراق ثابت کردین ایران را کمک میکنید یا دشمنش را!
دوشنبه 23 آذر 1388

سلمک - ایران - تهران
کم کم دولاترم میشه چند وقت دیگه حتما خم میشه پاهای همه رو ماچ میکنه
دوشنبه 23 آذر 1388

arash_1932 - ایران - مشهد
این لبنانیها و فلستینیها واقعا مثل مگس می مانند چابلوسهای گدا صفت.
دوشنبه 23 آذر 1388

mehrab_alborzi - ایران - تهران
ایا تعظیم و بوسه زدن بر دستان فرد ( هر که باشد ) جایز است ؟------------------------------- تا انجا که من میدانم تعظیم ( حالت رکوع ) فقط در برابر خداوند منان روا است و جایز و غیر ان حرام .
دوشنبه 23 آذر 1388

behshad korleone - ایران - شیراز
shila123 - انگلستان - لندن سلام ببخشید میشه واضح تر نظرتو بگی ممنون میشم
دوشنبه 23 آذر 1388

rezanl - هلند - امستردام
shila123 - انگلستان - لندن. لطفا موضوع صفحه رو منحرف نکن.
دوشنبه 23 آذر 1388

قزوینی محترم - ایران - قزوین
خوب کی قراره دولا شه . یکی از این پاچه خوارای اینا می گفت ما هر چه داریم از انقلاب داریم!!. خوب ب بم ما هر چه داریم از جنبش سبز داریم. قزوین یک پارچه سبز است تا این ا..س..گ ...ل ها در راسا
دوشنبه 23 آذر 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
نصرالله برو بمیر .....
دوشنبه 23 آذر 1388

vaghe bin - ایران - تهران
با پولی که از گلوی مردم ایران بریده می شود و به حلقوم شما ریخته میشود.روی ارامش را نخواهید دید.دست اسرائیل هم درد نکنه.اگر شما به جای انها بودید دنیایی برای زندگی وجود نداشت....
دوشنبه 23 آذر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
مردک گامبوی کثافت و دزد پول ملت ایران وقتی ملا به گور رفت تو هم با او بیشرف جنایتکار.
دوشنبه 23 آذر 1388

زندگی زیبا - ایران - آبادان
.. خوردی بی پدر مادر حرامزاده دوست دارم خفه ات کنم نصرالله..
دوشنبه 23 آذر 1388

mdice7 - ایران - تهران
اصلاَِ شما زاده خود جمهوری اسهالی هستی. مزدور کثافت شما و سربازات ارادت خودتون رو تو سرکوبهای پس از انتخابات نشون دادی
دوشنبه 23 آذر 1388

mah1 - ایران - تهران
سیدحسن نصرالله شما اصلا غلط میکنی بیایی به ما کمک کنی! اونایی که از بغله ما چریدی پس بده بقیه اش پیش کش..
دوشنبه 23 آذر 1388

hamesheh bahar - انگلستان - لندن
اگر اسراییل به ایران حمله بکنه تو اول از همه میری تو 7 تا سوراخ قایم میشی بدبخت مفتخور.
دوشنبه 23 آذر 1388

dara20 - ایران - تهران
مرتیکه مزدور آشغال کثافت لاشخور پلید عوضی بی مایه دنی و نوکر ماب تو یک حرامزاده بی سر و پا و آدمکش مزدوری. تازه این اول ماجراست چون ما این حکومت فتنه و فساد اسلامی را نابود خواهیم کرد و مواجب تو و حزب کثیف الله را که از کیسه مردم ایران از سوی چلاقعلیخان رهبر مفتضح استفراق اسلامی به حساب تو واریز می گردد را برای همیشه قطع خواهیم کرد. حالا ملای شکم گنده انگل تن لش برو مانند سگ برای ارباب افلیج نامشروعت دم تکان بده و زوزه بکش.
دوشنبه 23 آذر 1388

Kavkaz - ایران - تهران
«مردم لبنان از ایران انتظار ندارند که اگر اسرائیل علیه لبنان جنگ به‌پا کرد مردم ایران به آنها کمک کنند...مرتیکه مفتخور عوضی!!! نه بابا شماها که اصلا انتظار کمک ندارید.این همه سال هم این ثروت ایران نبوده که تو جیبتون رفته.ثروت عمه تون بوده.این بیچاره اصلا انتظار نداره هی میگم به این د...ث فحش ندید این بیچاره که انتظاری نداره.(خودم سانسور کردم).
دوشنبه 23 آذر 1388

مهاتیر محمد - مالزی - کوالالامپور
جناب اقای نصرالله . ما که نفت نداریم بهت بدیم ( البته اگه هم داشته باشیم واسه خودمونه!) ...دیدی خوب جایی فرستادمت ؟ سوراخ دعا همونه که پیدا کردی ....ما هم به عنوان یه ملت باشعور و پیشرفته در اینده نزدیک (و البته همچنین اسلامی)براتون دعا میکنیم . دوستت دارم . مهاتیر محمد
دوشنبه 23 آذر 1388

mahtabim99 - ایران - ایران
نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران
دوشنبه 23 آذر 1388

arashneda - انگلستان - لندن
shila123 - انگلستان - لندن . حق با شماست من هم متوجه شدم فکر می کنم سیاست صدای آمریکا در اینه که هر چه بیشتر اوضاع ایران رو آروم کنه و جنبش سبز رو بخوابونه
دوشنبه 23 آذر 1388

sam2009 - آلمان - آمدن
سیدحسن نصرالله کاه و یونجه اش برای اینکه کم نشود عرعر زیادی میکند این تروریست حرامزاده آنقدر ترسو است که به لانه موش خزیده و الان بیش از 5 سال است که تمام سخنرانی و متینگ حزب اولاغش از طریق کنفرانس ویدیویی است و جرات حضور در خیابانهای لبنان را ندارد حال چطور قدرت جنگ با ارتش مقتدر اسراپیل را دارد معلومه که زر زیادی میزند
دوشنبه 23 آذر 1388

omidefarda - استرالیا - ملبورن
این مرتیکه مفت خور پاچه خوار وقتیکه مزدور می فرستاد که برن حوضه انتخاباتیه موسوی رو به هم بریزن باید فکر این روزها رو می کرد. حالا کجاشو دیدی اشکش مانده!!!!!!
دوشنبه 23 آذر 1388

black chador - امریکا - ولدن
کثافت نصر الله فکر میکنه همه مردم لبنان حزب اللی هستند. کثافت مفتخور وقت تو هم میرسه. بزودی اسرائیل برات یک هدیه مفرسته.
دوشنبه 23 آذر 1388

edo - امرپکا - گلندل
چراقی که به خانه (ایران) رواست به غزه و لبنان عند حرام است .به اومید ازادی ایران عزیز از دست این خفاشان خون خوار و چلاخ.ا
دوشنبه 23 آذر 1388

Sonia236 - آمریکا - نیو یورک
shila123 - انگلستان - لندن. مشکل جمشید کلنگی عقده یی بودنه، هروقت یکی مشهور میشه حسودیش میشه میخواد سیستم حرف زدنشو به هم بریزه، اصولا ادم بشو هم نیست! پاش لب گور هنوز مثه بچه ها حسوده !
سه‌شنبه 24 آذر 1388

seena - کانادا - تورنتو
دوستان چیزیکه میگم باورتون نمیشه به شرفم قسم همه ی حرفاش از ته دله یعنی روشون اینجوری کار کردن من اینو با چشمای خودم اینا دیدم اینا باورشون نمی شه که خامنه ای دروغ میگه یا احمدی نژاد بده یعنی اینقدر روشنون کار کردن که اینجوری شدن اینا واقعا فکر میکنن این حکومت حق علی هستش.اینا واقعا فکر می کنن خامنه ای بهترین آدم دنیاست. لامسب جمهوری اسلامی در خارج از مرزها ازین لحاظ ها موفق شده و داره شیعه رو از بین می بره ون توی پاکستان ترکیه کشورای دیه هم که شیعه دارند اگثر ملت طرفدار دارو دسته ی خا منه ای هستند و اصلا این موضوع کا احمدی نژاد که جنایتکار هست یا خامنه ای براشون قابل باور یا هضم نیست یعنی من باهاشون بحث می کنم نمی توننو شاید نمی خوان باور کنن...خدایا چه بر سر ما داره میاد..
سه‌شنبه 24 آذر 1388

jojo796 - ایران - تهران
تو 8سال جنگ کجا بودیدددددددددددددددددددددددددددددددد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟.
سه‌شنبه 24 آذر 1388

baran80 - ایران - کرمانشاه
ای توله سگ خامنه ای دیکتاتور/ ماهی چقدر استخوان میریزه جلوت؟ لعنت بر هرچه آخوند عربهُ اینا اداره حکومت رو بدست گرفتن/ خاک بر سر ما/ شاه از خودمون بود اما این خامنه ای عرب زاده کثافت تا خون کل مردم ایران رو نمکه و به لبنان و.. نده دست بردار نیست. بسیجیهای احمق چقدر مث سگ استخون بندازن جلوتون؟ حیا کنین بعضی از شما که حرام زاده نیستین حیا کنین/ اونایی که حرام زادن رد دیگه کاری ندارم/ هرچند شاید 80 درصدشون ده تا بابا دارن
سه‌شنبه 24 آذر 1388

ضد ولایت وقیح - ایران - تهران
سیدحسن نصرالله شما اصلا غلط میکنی بیایی به ما کمک کنی! اونایی که از بغله ما چریدی پس بده بقیه اش پیش کش..
سه‌شنبه 24 آذر 1388

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
حسن خرس الله! آرزوی ملت ایران اینست که که اسراییل شما نوکران جمهوری اسهالی را یکی بعد از دیگری نابود کند. آرزوی ملت ایران اینست که این اسلام نکبت بار را که جز دروغ و جنایت و فریب و بدبختی هیچ حاصلی برای بشر نداشته به زباله دان تاریخ بفرستد. اسراییل هرگز دشمن ایران و ایرانی نبوده و نیست چرا که بسیاری از مردم اسراییل و حتی سران اسراییل ایرانی زاده هستند. اما اعراب همواره دشمن ایران و ایرانی بوده اند. اسراییل اگر به ایران حمله کند جز به تاسیسات شیطانی هسته ای ایران به چیز دیگری کار ندارد. دستیابی سران این رژیم ضد بشری اسلامی به بمب اتم بزرگترین کابوس بشریت است و باید تا دیر نشده به هر نحوی جلوی آنرا گرفت. نه غزه،‌ نه لبنان،‌ جانم فدای ایران!
سه‌شنبه 24 آذر 1388

pesarekhoob - سوعد - سوعد
هر نوچه ای جلو ی اربابش باید سوراخ کمر هوا کنه مخصوصا اگه از نوع خودش باکتری هم باشه.
سه‌شنبه 24 آذر 1388

delsooze-mardom - ایران - قم
راه امام خمینی پاینده باد خامنه ای رهبرمان زنده باد
چهار‌شنبه 25 آذر 1388

delsooze-mardom - ایران - قم
حفظ نظام اوجب واجبات است...شایداین جمعه بیایی ...الهم عجل لولیک الفرج والنصر خامنه ای
چهار‌شنبه 25 آذر 1388

vahid22 - آلمان - هامبورگ
تو به گور پدرت خندیدی سگ الله!!ما نه خیر مردم غزه رو میخوایم نه شرشونو!مرگ بر آخوند مرگ بر اسلام!
پنج‌شنبه 26 آذر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.