وقتی خبرگزاری دولتی فارس و نیروهای اطلاعات کرامات انسانی را زیر پا می گذارند + عکس

وقتی خبرگزاری دولتی فارس و نیروهای اطلاعات
کرامات انسانی را زیر پا می گذارند

مجید توکلی عضو انجمن اسلامی پلی تکنیک بازداشت شد

خبرنامه امیرکبیر ( پایگاه خبری تحلیلی دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر ) : مجید توکلی عضو انجمن اسلامی دانشگاه پلی تکنیک بازداشت شد.

به گزارش خبرنامه امیرکبیر مجید توکلی امروز پس از مراسم پاشکوه دانشجویان پلی تکنیک در این دانشگاه بازداشت شد.

امروز بیش از 1500 دانشجوی پلی تکنیک در مراسمی پرشکوه روز دانشجو را گرامی داشتند. به همین مناسبت تریبون آزاد «برای آزادی» نیز در دانشگاه امیرکبیر برگزار شد که مجید توکلی یکی از سخنرانان آن بود.
 

مجید توکلی پس از برگزاری مراسم و به هنگام خروج از دانشگاه با همکاری نیروهای حراست و بسیج دانشگاه امیرکبیر توسط نیروهای وزارت اطلاعات بازداشت شد.
 

حضور گسترده دانشجویان دانشگاه امیرکبیر و برگزاری مراسم پرشکوه در حالی انجام شد که مدیریت دانشگاه که طی سال‌های گذشته با همکاری وزارت اطلاعات برای تلاش سرکوب دانشجویان تلاش کرده است انتظار اینگونه تجمع دانشجویان را نداشت.
 

مجید توکلی پیش از این نیز در بهمن ماه سال گذشته در مقابل حسینیه ارشاد و به هنگام شرکت در مراسم بزرگداشت مهندس بازرگان بازداشت شده و پس از بیش از 3 ماه حبس آزاد شده بود.
 

توکلی در جریان جعل نشریات دانشجویی که به قصد ضربه زدن به انجمن اسلامی و فعالین دانشجویی دانشگاه امیرکبیر در سال 86 انجام شده بود، زندانی شده و پس از 15 ماه حبس را در زندان به سر برده بود.

مجید توکلی که در برابر دیدگان دهها نفر توسط نیروهای وزارت اطلاعات بازداشت شد طبق نظرخبرگزاری دروغپرداز فارس و نظریه پردازان بسیج و سپاه با لباس زنانه دستگیر شده است. تا کی دروغ , تا کی زیر پا گذاشتن کرامات انسانی به جهت شکستن مقاومت دگر اندیشان .

فارس نیوز خبرگزاری دولت و بسیج و سپاه چنین می نویسد:

تصاویر لیدر اصلی اغتشاشگر حامی موسوی در دانشگاه امیرکبیر با لباس زنانه

او که همانند زنان محجبه، مانتو به تن کرده و مقنعه و چادر به سر داشت و حتی یک کیف زنانه را نیز برای محکم کاری به دوش انداخته بود، در رسیدن به هدف خود ناکام ماند و توسط مامورین امنیتی دستگیر شد.

به گزارش خبرنگار "سرویس فضای مجازی " خبرگزاری فارس؛ در میان اخبار مربوط به رویدادهای 16 آذر در دانشگاه‌های تهران، خبر "فرار " یکی از اعضای انجمن اسلامی منحله دانشگاه امیرکبیر با "لباس زنانه " افکار عمومی را به تعجب واداشت.
مجید توکلی روز گذشته پس از آنکه نتوانست با سخنرانی ساختار شکنانه و اهانت آمیز خود بر تعداد تجمع کنندگان حامی میر حسین موسوی بیفزاید، با مشاهده حضور پررنگ دانشجویان حامی انقلاب اسلامی احساس خطر کرد و با آرایش و لباس زنانه آماده فرار از دانشگاه شد.
او که همانند زنان محجبه، مانتو به تن کرده و مقنعه و چادر به سر داشت و حتی یک کیف زنانه را نیز برای محکم کاری به دوش انداخته بود، در رسیدن به هدف خود ناکام ماند و توسط مامورین امنیتی دستگیر شد.
این در حالی است که عکس وی در بسیاری از تجمعات دانشجویان افراطی به عنوان نماد "مقاومت جنبش دانشجویی " در میان تجمع کنندگان توزیع می‌شد.
"فرار با لباس زنانه " البته پیش از این هم، اتفاق افتاده است. بنی صدر نیز در اوایل انقلاب و پس از آنکه خیانت هایش به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی مشخص شد، با لباس زنانه از کشور گریخت و به فرانسه پناهنده شد.
مجید توکلی پیش از این نیز سابقه توهین به مسئولان نظام و حتی زندان را در کارنامه خود دارد. وی که متولد سال 1365 در شیراز است، در سال 83 و در رشته کشتیرانی وارد دانشگاه امیرکبیر شد اما به دلیل آنکه در چهار ترم پیاپی معدل درسی او زیر 10 بود، از این دانشگاه اخراج شد.
شبکه ایران نوشت او پس از اخراج از دانشگاه و در جریان حضور احمدی نژاد در دانشگاه امیرکبیر هم، از دانشجویانی بود که نقش مهمی در پروژه اهانت به رئیس جمهور ایفا کرد.
وی همچنین به همراه دو دانشجوی دیگر به خاطر انتشار نشریات موهن علیه ائمه اطهار(ع) در دانشگاه امیر کبیر، مدت 15 ماه را در حبس بود. اما گویا 15 ماه زندان برای توکلی کافی نبود، چراکه وی در روز 17 بهمن ماه سال گذشته نیز در جریان ممانعت نیروهای امنیتی از برگزاری مراسم سالگرد بازرگان، همراه با سه دانشجوی دیگر دستگیر شد و 115 روز دیگر را در زندان گذراند.
گفتنی است توکلی از جمله سردسته های اهانت کنندگان به مقدسات در نشریات دانشجویی بود. بانیان این نشریات حتی دیگر دانشجویان را دعوت به همراهی و ایجاد آشوب کرده بودند: "دموکراسی و آزادی بدون هزینه به دست نمی‌‌آید و البته در هر فرصتی هم محقق نمی‌شود(!) زمان آن اکنون است و فردا بسیار دیر است باید برخاست و قداست‌های تصنعی(!) و مقدسات مردم‌فریب را ساقط کرد. "
این جملات در قالب مقاله‌ای با عنوان "هیچ کس مقدس نیست! " برای فراهم کردن یک فضای اعتراض عمومی منتشر شده بودند.
حمله به اهل بیت نیز دستمایه‌ای بود برای حمله به رهبریت نظام. در لا به لای مقالات جملاتی دیده می‌شد که هر انسان آزاده‌ای از بیان آن شرم می‌کرد. علی(ع) و محمد(ص) هم گناه کبیره می‌کردند: "علی نه نور بود و نه آسمانی و نه معصوم... علی یک انسان خطاپذیر و غیر معصوم بود. فراتر از آن محمد نیز چنین بود، حال تکلیف ولی فقیه بسیار روشن است. " رئیس جمهور منتخب مردم فاشیست لقب گرفته بود و رهبر انقلاب دیکتاتور!

لینک خبر خبرگزاری دولتی فارس

https://www.farsnews.com/newstext.php?nn=8809171089

farzanik - ایران - گنبدکاووس
تعجب نمیکنم چون از رژیم اینکارا بعید نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
سه‌شنبه 17 آذر 1388

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
تف تو روح کثیفتون . دانشجو رو بگیرید و به زور مقنعه مانتو تنش بکنید و عکس بگیرید . رذالت تا چه حد؟ ... کسایی که از اسلام دفاع می کنن بیان و تماشا کنن و هی بگن اسلام واقعی یه چیز دیگه است . بیایید و ببینید و نظر بدید که این اسلامتون که محمد خودش هم نفهمید یعنی چی حالا چی به سر جوون های ما میاره . پستی تا چه حد ؟ ما تا چه اندازه باید نیاز به بردگی و دولا شدن مقابل خدای عرب داشته باشیم درحالیکه اسلام فجیع ترین مصیبت ها رو سر کشور و مردم ایران آورده فقط الان شانس داریم که دوربین و عکاسی اجازه ضبطش رو میدن . وگرنه خدا میدونه که چه ها در طول 1500 سال سر این مردم نیومده
سه‌شنبه 17 آذر 1388

ashkan - ایران - تهران
اثبات جعلی بودن تصاویر با بزرگنمایی روی لبه ها : https://i.imagehost.org/0172/pp.jpg
سه‌شنبه 17 آذر 1388

i.am.the.world - لوگزامبورگ - اش
این کلمه کرامات انسانی در کنار نیروهای اطلاعات چه کارمیکند؟! این ترکیبات را به شوخی مینویسید؛ یا جدن فارسی بلد نیستید؟! کرامات انسانی را چه کار به نیروهای اطلاعات؟ عجب! شادباشید.
سه‌شنبه 17 آذر 1388

mohammad55 - انگلیس - لیورپول
قول میدم که بزور تن مجید لباس کردن چون دیروز جلوی چشم همه دستگیر . شد-مجید اگه ترسو بود بعد از این همه زندانی کشیدن دوباره مبارزه شروع نمیکرد-ز
سه‌شنبه 17 آذر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
لطفا جوک نگوئید کرامت انسانی در حکومت اسلامی یعنی یک جوک مسخره..چرا که دینی که برده دار هست ازار جنسی کودکان وقتل در ان مجاز و با پستی و دنائت در کتابشان می نویسد زنانی را که شوهرانشان را کشته اید مال شماست..مثل رهبر این دین...عاری از هر کرامت انسانی است باز بروید عضو انجمن اسلامی!!!!شوید ..مرگ اسلام مساوی تولد ازادیست..حالا تا می توانید سر خود شیره بمالید.
سه‌شنبه 17 آذر 1388

aria-aria-nl - هلند - روتردام
اینها همش جعلی است اینها افترا و دروغ کلاشی را بلدند هیچکس اینها چیزها را دیگه باور نمیکنه حرومزادهای دروغگو مثل جریان قتل ندا بیخود خودتون پاره نکنید
سه‌شنبه 17 آذر 1388

alind - عراق - اربیل
تعجب نکن انها در این کارها وبرونده سازیها استادن.
سه‌شنبه 17 آذر 1388

persia_64 - ایران - طهران
در عکس شماره 2 شکل دست با عکس شماره 3 نمیخونه ! یعنی تابلو بود که فتوشاپه در همون عکس مشاره 3 گوشه عینک گواه دیگری به مسئله هست. فتوشاپ هم نباشه زور که میتونه باشه - به زور تنش کردن این لباسایه نکره رو
سه‌شنبه 17 آذر 1388

venoosi - بلژیک - ورویر
فکر میکن مردم مثله خودشون احمقن .معلومه که خودشون این کار و باهاش کردن.رذالت تا چه حد؟؟؟؟؟؟؟؟و
سه‌شنبه 17 آذر 1388

dawn1978 - ایران - تهران
سر بچه هاشون بیاد الهی. اون روزی که بالاخره ورق برگرده این فارس نیوزی ها و کیهانی ها مخصوصا اون شریعتمداری بی پدر رو چه بکنیم باهاشون
سه‌شنبه 17 آذر 1388

green united - ایران - تهران
مردم خود را برای محرم آماده میکنند. مردم آماده میشوند تا به این بازی خونین خاتمه بدهند.عده زیادی از مردم یقین دارند که 10 روز محرم پایان دیکتاتوری است. اطلاع رسانی کنید. محرم سبز .
سه‌شنبه 17 آذر 1388

majid_khoramshahry - انگلیس - لندن
من با این امید زنده هستم که ببینم آن لحظه شیرین که این حزب الهی ها، بسیجیها و پاسداران جمهوری اسلامی رو تو خیابون‌ها حلق آویز کرده اند. حتا تصورش هم بهم آرامش میده.
سه‌شنبه 17 آذر 1388

Banooye Irani - آمریکا - هیوستون
دوستان عکس 4 رو نگاه کنید اون دست به اون هیکل نمی خوره.کاملا منتاژه
سه‌شنبه 17 آذر 1388

ali203 - ایران - بوشهر
احسان / یوکی لندن هم وطن گرامی //اسلام مثل چاه توالتی که قبلا خالی بود نه بویی داشت ونه مشخص بود چی داخلشه ولی حالا به لطف جمهوری اسلامی پر شده و بوی تعفنش دنیا را گرفته اصل اسلام همینه حالا هی مسلمین دو اتیشه خودشونو جر بدن شاد باشید
سه‌شنبه 17 آذر 1388

tnttnt59 - ایران - تهران
از لین کثافتای رژیم هر چی بگی بر میاد شایدم بیچاررو بردن تو بازداشتگاه چادرو به زور تنش کردن عکس گرفتن که بازهم غلط کردن
سه‌شنبه 17 آذر 1388

niagara - ایران - تهران
البته برای این ازادیخواه عزیز خیلی متاسف شدم ولی واقعا نمیتونم جلوی خندمو بگیرم.یعنی این بیچاره با این ته ریش تابلو استتار کرده؟؟؟هر ننه قمری میدونه کسی بخواد به شکل زن در بیاد اول باید از شر ریشو سبیل خلاص شه.این چیه اخه خدا؟خریت تا این حد؟فکر میکنن مردم باور میکنن؟
سه‌شنبه 17 آذر 1388

majid_khoramshahry - انگلیس - لندن
بزودی خامنه‌ای کثیف هم با همین لباس که به زور تنه‌ این بیچاره کردن توی خیابون‌ها به نمایش گذشته میشه. مرگ بر خامنه‌ای (هیتلر ثانی‌).
سه‌شنبه 17 آذر 1388

bach abadan - ایران - آبادان
شبیه یکی از دو طفلان مسلم شده!!!
سه‌شنبه 17 آذر 1388

tashbad - ایران - دسیتی
دیر زمانی ست که فاتحه ی این حکومت را - میراث خورانش - خوانده اند جنگ سهم الارث است و دیه ی جوانی را می طلبند -. حکومتی که فرزندان انقلابی خویش را با پیژامه و دمپایی به بیدادگاه می کشاند و در زندان تن - بهشت زمینیان - حج واجب بجای می آورند  با شیشه و غسل می کنند با عرق تن - چادر به سر نهادن را چه باک که در این جا حجاب اجباری ست و نظافت مخل ایمان .  به کجا چنین شتابان .
سه‌شنبه 17 آذر 1388

gol222 - سوپد - هلسینگبوری
همه دروغ است اگر هم استتار کرده باشد هیچ اشکالی من نمیبینم.ضمن اینکه وزارت اطلاعات سربازان جانی امام زمان کارشان همینه .بزودی نابودشان خواهیم کرد وانموقع باید بهواقع تمام ریش وپشمشانرا بزنن وبغبرستان تاریخ وکنارخمینی خوناشام چال خواهند شد.درود به همه جانباختگان راه ازادی.مرگ بردیکتاتور خامنه ای ومزدورانش.
سه‌شنبه 17 آذر 1388

aria-aria-nl - هلند - روتردام
جوان بیگناه ولی خدایش نمیخواهم تو این موقعیت مزاح کنم چون حالم گرفته ولی از یکطرف با این ریش و تشکیلات که این جوان داره شبیه خواهرهای بسیجی هویجی شده چون اکثر این کلاغ سیاه ها ریش و سیبیل دارند
سه‌شنبه 17 آذر 1388

waxy - امریکا - سیاتل
پس چرا ریش داره حتما نامردها زوری سرش کردن . دیکتاتورها برن تاریخ مطالعه کنن تا از سرانجامشون مطلع بشن
سه‌شنبه 17 آذر 1388

sotedelan - هلند - المیره
والا تا اونجا که من یادمه بنی صدر با رجوی از توی فرودگاه با هواپیما و خلبانی چون معزی که شاه رو برد و اون اخوندبوگندو هندی رو اوردباکمال خونسردی رفتنند فرانسه.بعد وقتی رژیم فهمید که دیکه خیلی دیر شده بود و برای این که خیلها به خیلها سوال وجواب پس ندن که مگه میشه تو روز روشن اونهم با هواپیمافرارکردبرای انحراف افکارعمومی اومدن گفتن بنی صدر باارایش وماتیکوسرخاب فرار کرد.البته ناگفته نمونه اون روزگارکه عکس لجن خان روتو ماه میدیدن ویا خونه به خونه راه می افتادن (مردم عامی رو میگم)تا تارسبیل اون حرامی هندی رو لای قراناشون پیدا کنند.این ترفند کارساز بود.ولی حالا چی؟هر چقدر خود این اخوندا ارتجاعی فکر و عمل میکنند وفکر میکنند حالاهم مثل قدیمه؟کور خواندن برای اخوند جماعت سال از 1400 شروع شده وبر خلاف بقیه ملتها که سال نو میشه سال اونها یکسال بعقب برگشته و کهنه میشه.یعنی هرسال عوض این که یکقدم بیان جلو یکقدم پسرفت دارن.فکر ارتجاعی اخوندی رو هرگز نمیتوان نو ومدرنه کرد.لعنت بهرچه اخوند بدذاته ازهمه بدتر اون سگ پدر هندی یک سیک بتمام معنا.زنده باد ایران .درود بر دانشجوودرود به خون شهیدان راه ازادی
سه‌شنبه 17 آذر 1388

bmg88 - المان - هام
این رژیم پست کثیف انقدر رذل ومنفور هست که اگه حتی بگه ماست سفیده .انسانهای با منطق حرف این منفورهای ذوب شده در مذهب را باور نخواهند کرد. تمام این کثافت کاریها برای اینه که مبارزه مردم رو میخواهند لوث کنندومردم را نسبت به اینده جنبش دلسرد کنند.باید بگم کور خوانده اند.شاید هم دارند برای اینده خودشان از حالا تمرین میکنند.مرگ بر این دین کثیف با این حرمزاده هایش.
سه‌شنبه 17 آذر 1388

golabdon - کانادا - تورنتو
خدا این جوون شجاع را در پناه خودش نگه داره حتی اگه این لباسو هم بپوشه از بزرگیهاش چیزی کم نمیشه.
سه‌شنبه 17 آذر 1388

artosh - ایران - تهران
بوی تعفن بسیجیان ایران رو فرا گرفته. نفرین بر یکایک شما بسیجیان بی وجدان که بویی از انسانیت نبردید.
سه‌شنبه 17 آذر 1388

darya_24 - بحرین - بحرین
sotedelan - هلند - المیره. مرگ بر بنی صدر فراری
سه‌شنبه 17 آذر 1388

reza4554 - کانادا - تورنتو
با سلام دوستان عزیز چرا عصبانی میشوید اکر این عزیز این کار را هم کرده باشد ( که نکرده ) برای مبارزه باید به هر وسیله جنکید و باز در 16 آذر این رژیم سیاه کثیف جوابش را از ملت کرفت حال باید این حگومت خمینی دجال به هر دری بزند (ما پیروزیم ما یک ملتیم ما ملت ایران فردایمان را خواهیم ساخت ) نابود باد حکومت سیاه اسلامی زنده باد آزادز زنده باد برابری
سه‌شنبه 17 آذر 1388

Hoja Verde - ایران - تهران
((حمله به اهل بیت نیز دستمایه‌ای بود برای حمله به رهبریت نظام. در لا به لای مقالات جملاتی دیده می‌شد که هر انسان آزاده‌ای از بیان آن شرم می‌کرد. علی(ع) و محمد(ص) هم گناه کبیره می‌کردند: "علی نه نور بود و نه آسمانی و نه معصوم.. علی یک انسان خطاپذیر و غیر معصوم بود. فراتر از آن محمد نیز چنین بود، حال تکلیف ولی فقیه بسیار روشن است. " رئیس جمهور منتخب مردم فاشیست لقب گرفته بود و رهبر انقلاب دیکتاتور!)) اتفاقن اگه توکلی چنین سخنی را گفته بود باید دستش را بوسید. کاملن درست و منطقی گفته است. مرگ بر وجود نحس آخوند و بدترین نوع آن یعنی ولایت عنتری.
سه‌شنبه 17 آذر 1388

behnam-behnam - ایران - تهران
دروغه محضه. به عکس شماره 3 نگاه کنید. جهت نوری که به صورت خورده از روبرو و کمی متمایل به راست است (به نور روی گونه ها توجه کنید). در حالی که جهتی که از چادر عکس گرفته شده از روبرو و متمایل به چپ است (به سایه چادر روی دیوار توجه کنید). این قضیه در مورد عکس شماره 4 نیز صادق است (به جهت سایه دست توجه کنید که نور از چپ به راست بوده در حالی که نور صورت از روبرو است و حتی کمی متمایل در جهت راست به چپ است)
سه‌شنبه 17 آذر 1388

pouriya - ایران - رودسر
جای هیچ شکی نیست این عکسها صد در صد جعلی هستند و نشانه دیگری است از فطرت پست و اهریمنی این دولت تازی. توجه داشته باشید اینها با این عمل کثیفشان دارند زمینه سازی اعدام این یار مبارزمان را فراهم میکنند.. ننگ و نفرت بر این دین متعفن تازی.
سه‌شنبه 17 آذر 1388

havoo - ایران - ایران
جالبه.......... احمقا اگه این بدبخت میخواست با لباس زنونه بیاد بیرون لااقل ته ریش نمیذاشت!!!!!!!!!!!!!!1
سه‌شنبه 17 آذر 1388

manenarenji - المان - اسن
الهی داغ بچه هاتون بدلتون بشینه الهی کرم ورتون داره الهی زیر خروارها خاک واسه ابد بخوابید.ای خون اشامها خسته نشدید از این همه جنایت. لعنت بر خودتون لعنت بر دینتون لعنت بر پیغمبرتون.جیگرادم خون میشه این جوون را میبینه. خدا میدونه حالا باهاش چه ها که نمیکنن بمیرم واسه مادرش.
سه‌شنبه 17 آذر 1388

forugh1041347 - فرانسه - پاریس
کمی اگر دقت کنید آن دست پشمالو و نیز لبه های صورت به خوبی نشان از جعلی بودن عکس و ساختن آن با فتوشاپ دارد. کمی دقت کافی است و کار پیچیده ای نیاز نیست.
سه‌شنبه 17 آذر 1388

mario20 - انگلیس - منچستر
عکس اخر رو ببینید روی پیشونیش زخم داره ولی بقیه عکسها رو یادشون رفته . خدا نابودشون کنه...
سه‌شنبه 17 آذر 1388

sam33 - انگلستان - ساوتهمپتون
با همین چادر زنانه هم از این احمقی نژاد و مزدورانش مرد تر هست درود بر تو مجید توکلی عزبز..
سه‌شنبه 17 آذر 1388

barbud_daneshmand - بلزیک - گنت
i.am.the.world - لوگزامبورگ - اش . ایشان هم پدیده ایی هستند؛ ایشان هم 30 سال است که وطن پرنده پر در خون را میخوانند؛ این فریاد مرگ بر دیکتاتور دیگر چه صیغه ایی است؟! شما در اینجا به دیگران و باورهایشان حمله میکنید؛ به نام کاربریشان حمله میکنید و به ان توهین میکنید؛ بعد نعره میکشید مرگ بر دیکتاتور؟! این دیگر چه قرشمال بازی است؟! دیکتاتور منم عزیزم؛ دیکتاتور تویی. تا در توهم و شعر و شعار قلت بزنیم نمیتونیم این حقیقت را ببینیم. تا وقتی من به شما حمله میکنم؛ ناسزا مینویسم و باورهایتان را به استهزا میگیرم؛ مرگ بر دیکتاتور گفتنم شیادی است. چرا که خود من دیکتاتورم. نه؟ شادباشید. باارادت به هادی جان خرسندی برای شعر بچه های ایران. دوست من 2نکته کوتاه عرض میکنم:با توجه به استدلال فوق شما خود دیکتاتورید!!2 شعر ی که فرمودید سروده سرکار خانم بهبهانی است!3-!!!!!ترجیح میدم چیزی نگم.....!!!!!
سه‌شنبه 17 آذر 1388

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
persia_64 - ایران - طهران - آفرین به چشم تیزبینت . واقعا اون دست ظریف عکس 2 چرا تو عکس 4 شده دست کدخدا ؟؟؟
سه‌شنبه 17 آذر 1388

heartspeaksheart - کانادا - ونکوور
دارم فکر میکنم احتمالا خیلی از این خواهران بسیجی پسرن! خیلی شبیه اوناس با چادر. در ضمن لعنت بر اون طرز فکری که توش زن بودن حقارته!
سه‌شنبه 17 آذر 1388

arsalanirani - ایران - تهران
با توجه به گفته همراهان مجید فقط کاپشن خود را عوض کرد که شناخته نشود و یک کاپشن کرمی پوشید که در عکس خبر گزاری فارس میبینیم و این قضیه لباس زنانه مربوط بعد از دستگیری میباشدو یه موضوع مهم که به خبرهایی از این قبیل بعد از انتخابات توجه کنید .به واژه های مثل هم و ادبیات کاملا شبیه که نشان می دهد همه این دیالوگ ها را یک نفر می نویسد و شکی در این نیست .ما مجید را می شناسیم و هیچ کس هم او را با این لباس در روز 16 آذر ندیده مطمءن باشید
چهار‌شنبه 18 آذر 1388

ghanber jakson - المان - المان
bach abadan - ایران - آبادان ... شو بی مزه. !niagara - ایران - تهران . بیچاره هم خودتی ! مرد مومن اینهم شد حرف که تو زدی !!. مجید یک قهرمان و اسطوره مبارزه و مقاومت است کاش یه ذره از جرات و . دلاوری او را امثال ماهائی داشتیم که خودمون رو زیر چادر و مانتو قایم کردیم نه او.
چهار‌شنبه 18 آذر 1388

Larkiden - لوکزامبورگ - لوکزامبورگ
به نظر من تمام عکس های بالا کار فتوشاپه... این تشکیلاتی که با فتوشاپ تن این آقا کردند با صورت این آقا از نظر زاویه نور مشکل دارد. هیچگونه سایه ای روی صورت این آقا نیست .. بنظر من عکسها واقعی نیست. خیلی راحته این تشکیلات چادر رو سر هر عکسی کرد. مخصوصا وقتی سوژه دم دست باشه و هرجهت که بخواهی بتونی بچرخونیش.
چهار‌شنبه 18 آذر 1388

کلاب - ایران - تهران
به زور تنش کردن این لباسارو .این اگه بزدل بود که تو دانشگاه سخنرانی نمیکرد
چهار‌شنبه 18 آذر 1388

ادیب - ایران - تهران
هیچ آدم عاقلی با ته ریش وقتی می خواد فرار کنه چادر سرش نمی کنه . حتی اگه عکسها واقعی باشه که نیست معلومه چادرو خود اونهاییکه گرفتنش سرش کردن بعد ازش عکس گرفتن
چهار‌شنبه 18 آذر 1388

bach abadan - ایران - آبادان
ghanber jakson - المان - المان چرا جوش آوردی .اگر از اسم دوطفلان مسلم بدت میاد چرا اسم قنبر غلام علی را بری خودت انتخاب کردی ؟؟؟!!!! بهتر نبود بهت میگفتن مایکل جکسون؟؟؟ در ضمن ادب داشته باش ودرست پیام بزار ماهم بلدیم بی ادب بشیم خودت .....شو.مفهوم؟؟؟
چهار‌شنبه 18 آذر 1388

iran zamen - نروژ - روگنان
حگومت دجالان اسلامی رفتنی است
چهار‌شنبه 18 آذر 1388

حخا - استرالیا - سیدنئ
ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو.نمیونم چه دینی داری اما ادبت نشون میده که کجا بزرگ شدی.
چهار‌شنبه 18 آذر 1388

armita.m - ایران - تهران
تف به شرف و غیرت نداشته این مزدوران مفت خور رژیم خاین ایران. ما با تمام وجود به مجید توکلی افتخار میکنیم. خدا توفیقش دهد.
چهار‌شنبه 18 آذر 1388

بابک - ایران - سبزوار
دولت دروغگو
چهار‌شنبه 18 آذر 1388

sotedelan - هلند - المیره
دریا24-بحرین-بحرین. باسلام دریا جان.من اگه این موضوع روبیان کردم بهیچ وجه قصد دفاع از شخص یا گروه خاصی رونداشتم.فقط میخواستم بدونی اون موقع هم رژیم میخواست با دروغ ونیرنگ افکار عمومی جامع رو منحرف کنه .بازم میگم من نقصدطرفداری از حزبی رو دارم و نه شخصی.چرا که امروزه دانشجو در روز روشن وسط خیابان مورد ضرب وجرح وارد میشه ویا توسط یکی از این مزدوران مورداصابت گلوله ویاتعرض و... وانوقت خیلها خارج کشور امثال بنی صدرورجوی و ..فقط نشستند بقول معروف بالای گود و میگن لنگش کن..در یک کلام سگ زرد برادره شغاله.زنده باد ایران .درود بر دانشجو وجاودان خون شهیدان راه ازادی.
چهار‌شنبه 18 آذر 1388

raymon - نروژ - ارندال
کم نیستند انسانهای بیسوادی که این عکسها راباورمیکنند
چهار‌شنبه 18 آذر 1388

بابک - ایران - سبزوار
آقا این ها با این دروغ پردازی هایشان باید خود کشی سیاسی کنند. لعنت بر بسیج . لعنت بر سپاه
چهار‌شنبه 18 آذر 1388

siamakk - ایران - قزوین
ابله های احمق فکر میکنن مردم مثل خودشون خر هستن.با اینکارا بیشتر حرومزادگی و بی شرفیشون را ثابت میکنن.منتظر اونروزی بشید که باید جواب به مراتب سخت تری را به مردم وبعد تو جهنم پس بدهید.
چهار‌شنبه 18 آذر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
حخا - استرالیا - سیدنئ . من دین ندارم ولی تو معلومه که داری همان اسلام خونریز.
چهار‌شنبه 18 آذر 1388

ghanber jakson - المان - المان
bach abadan - ایران - آبادان. برو بابا عقل کل! انتخاب نام کاربری من و ترکیب ان رو میگن ؛پارادوکس؛اگه نمیدونی که چیه اون عینک افتابی رو بردار تا بهتر ببینی و بفهمی!. در ضمن هر کس بخواد به هر نحوی بچه های جنبش سبز رو مسخره کنه مطمئن باش از این بیشتر هم نثارش خواهم کرد اخه بابا شوخی هم حدی داره دیگه.......
چهار‌شنبه 18 آذر 1388

delsooze-mardom - ایران - قم
اعدامش کنید برادرهای دستگاه قضا
چهار‌شنبه 18 آذر 1388

amiromid - سوپد - سوپد
نمیدانم چی بگم .فقط به لاغری دست ایشون در عکس شماره 2 و چاقی دست در عکس شماره 4 توجه بفرمایید ....
چهار‌شنبه 18 آذر 1388

siah76 - امریکا - لوس انجلس
این کارو کردن که بعد بهش تجاوز هم بکنن !!!
پنج‌شنبه 19 آذر 1388

i.am.the.world - لوگزامبورگ - اش
باربد جان از گنت: درود و سلام: سرعت داری عزیزم؛سرعت! نگارنده به مرات و کرات ادبیات بدتر از احمدی نژاد و حسین شریعتمداری را شنیده و همواره در نهایت ادب و احترام پاسخ داده است. و همواره تکرارکرده است که دموکراسی از خود ما اغاز میشود؛و محصول هیچ حکومتی نیست. در مورد شعر بچه های ایران و شاعرش؛ با اینکه مطلب با اهمیتی نیست؛ لطفا تجدید نظر بفرمایید. شعر بچه های ایران سروده دوست عزیزم هادی خرسندی است؛ و شعری که شما به اشتباه اشاره کرده اید؛ شعر دوباره میسازمت وطن؛ سروده سیمین بانو بهبهانی است. با تامل؛ارامش و شاد باشید.
پنج‌شنبه 19 آذر 1388

4min - ایران - مشهد
بخدا فقط گریه کردم
پنج‌شنبه 19 آذر 1388

majidmad - ایران - تهران
تف به خامنه ایی و احمدی نژاد و همه ی این بی پدر و مادر ها
پنج‌شنبه 19 آذر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.