عکس های تاریخی گرامیداشت ۱۶ آذر در سال۱۳۵۱

عکس های تاریخی گرامیداشت 16 آذر در سال1351

در سالگشت شهادت احمد قندچی، شریعت رضوی و مصطفی بزرگ نیا، سه دانشجوی دانشکده فنی دانشگاه تهران که در جریان حرکت توفنده دانشجویی علیه سفر نیکسون، معاون وقت رییس جمهور آمریکا به ایران با رگبار مزدوران رژیم شاه به شهادت رسیدند، صدها نفر از دانشجویان دانشگاه تهران در حرکتی خودجوش دست به اعتصاب زده و در محوطه دانشگاه و خیابان های اطراف تظاهرات کردند. در جریان این تظاهرات که با شعارهای دانشجویان علیه استبداد رژیم سرکوب گر پهلوی همراه بود، تعدادی از دانشجویان توسط ماموران پلیس دستگیر شدند. 

shabnam anti mammad! - استرالیا - سیدنی
ای کاش همه اینها هم با رگبار مزدوران شاه! به شهادت! میرسیدند. این روشنفکران چه جوابی به تاریخ دارند؟؟
سه‌شنبه 17 آذر 1388

amirgabar - ترکیه - استانبول
کسی پیدا می شود که به ما بگوید ما ایرانیان چی میخواهیم...شاه رفت.امیدوام اخوندا هم بروند..بعدش چی...
سه‌شنبه 17 آذر 1388

بابک - ایران - سبزوار
این رژیم سرکوبگر ی بیشتری نسبت به آن رژیم دارد.
سه‌شنبه 17 آذر 1388

haji sagi امارات دبی - امارات - دبی
به امید ازادی ایران و ایرانی مرگ بر عرب سوسمار خور
سه‌شنبه 17 آذر 1388

haji sagi امارات دبی - امارات - دبی
اخی یادش بخیر اون زمان خیلیباحال بود البته پدرم اینو میگه من هنوز دنیا نیومده بودم هه هه هه....
سه‌شنبه 17 آذر 1388

alind - کردستان عراق - اربیل
در سال1351ما اشتباکردیم,بار دیکر در سال 1357همان اشتبا را تکرار کریم.لعنت بر ما که ریخیم به خیابانها وشعار مرک بر شاه را دادیم.
سه‌شنبه 17 آذر 1388

kamangir - نروژ - اسلو
اینا ما رو بدبخت کردن.واقعا واسشون متاسفم.
سه‌شنبه 17 آذر 1388

kamangir - نروژ - اسلو
اینا ما رو بدبخت کردن.واقعا واسشون متاسفم.
سه‌شنبه 17 آذر 1388

ommol - انگلستان - لندن
خاک بر سر دانشجوهای شکم سیر این عکس ها که واسه اومدن آدم کوته فکری مثل خمینی مبارزه می کردند تاوون اینها رو ما داریم پس میدیم
سه‌شنبه 17 آذر 1388

alireza-perspolisi - ایران - بندرعباس
این شاه چقدر اشتباهات فاحشی مرتکب شده همون روزها باید همه اشونو قلع م قمع کرد رییس بزرگشون رو هم نابود الان مردم اینقدر بدبختی نداشتن
سه‌شنبه 17 آذر 1388

hazrateyousof - کویت - کویت
دیدی سرمون چی اومد بد رفتو بدتر اومد حالا که دیدیم بدی رو دوستدارم اولی رو
سه‌شنبه 17 آذر 1388

mooooon21 - ایران - کرج
https://www.cbc.ca/canada/story/2007/03/13/kamalfar-canada.html.
سه‌شنبه 17 آذر 1388

panizl - ایران - تهران
خوشحالم که الان نمیام اینجا بگم غیرت واقعی رو اینا داشتن!!. چون جدا دانشجوهامون ترکوندن. دمشون گرم
سه‌شنبه 17 آذر 1388

nokhod har ash - انگلیس - لندن
دوستان شاه از نظر دادن ازادیهای اجتماعی قابل مقایسه با این رژیم نبود ولی از نظر ازادیهای سیاسی وحق دخالت مردم در اداره حکومت بارها بدتر از این حکومت بود.چنین اظهار نظرهایی در مورد دانشجویان ان موقع چه توده ای مجاهد یا اسلامی درست نیست
سه‌شنبه 17 آذر 1388

bache mahal - بلژیک - .گنت
حالا که چی اون روز اون مردم بازیچه غرب بودن امروز این مردم باز ندانسته دست به این سبزیها زدن غافل از اینکه پشت صحنه همه خزانه خالی شده و روز معود همه اینها فرار میکند و باز این بار یه عده دیگه روز از نو روزی از نو
سه‌شنبه 17 آذر 1388

i.am.the.world - لوگزامبورگ - اش
از المان؛ سایه و حضور دوستمان بـیــــج محسوس نیست. امیدوارم قرین سلامت باشند. ایشان و دوستان دیگر اگر در تعطیلات زمستانی به این کشور کوچک؛ زیبا و ارام گذر کردند؛ با کمال میل در خدمتشان خواهم بود. شادباشید.
سه‌شنبه 17 آذر 1388

forugh1041347 - فرانسه - پاریس
لطفاْ همگی شما که علیه دانشجویان و به نفع سلسله فاسد و مستبد و دست نشانده پهلوی مقاله نوشته اید بنشینید در همان فرنگ و کاری به مردم ایران نداشته باشید. مردم ایران راه خود را برای رسیدن به آزادی و دمکراسی و استقلال سیاسی و بر ضد استثمار و اسثمار و استبداد و برای رسیدن به عدالت اجتماعی باز خواهند نمود. نیازی به شور و فتور کسانی که در قرن بیست و یکم هنوز در دنیای عقب مانده خودشان دنبال سلطنت مدفون شده در جهان هستند ندارند. کسانی که عقل و شعور خودشان را برتر از یک ملت بزرگ می دانند بگذار در همان جهل مرکب بمانند.
سه‌شنبه 17 آذر 1388

i.am.the.world - لوگزامبورگ - اش
امیـــــــر از اســتامبول: یکی از قشنگترین کامنتها و جدیترین سئوالها؛ کامنت و سئوال شما بود. با این سئوال میشود فقط ایستاد؛ یعنی جواب ندارد؛ اما عده ایی که عاشق شعارند به این سئوال با شعارجواب میدهند. این حال و روز ملت ماست. شادباشی عزیزم.
سه‌شنبه 17 آذر 1388

i.am.the.world - لوگزامبورگ - اش
علــــــــــــــیه سفر نیکسون! تظاهرات علیه سفر نیکسون یا هر کس دیگه یعنی چی؟ اونهایی که با بورس و بودجه دولت وقت رفته بودن درس بخونن؛ یا کنفدراسیونی شده بودند یا توی بغل جوزف استالین و چگوارا چرت میزدن. الانش هم همون بساطه. فقط چپ نیست و سبزه. انسان جماعت واسه فهمیدن و درک مشکلاتش جدی نیست. کسی که به سادگی انقلاب 57 رو دیده و فهمیده باشه؛ امکان نداره در تمام عمرش دنبال مزخرفاتی از قبیل انقلاب؛ حزب؛ سازمان یا سعار بیافته. اون کسی که هنوز دل در این بساط داره؛ از دیدن طفره میره و با خیال و رویا عمرشو میسوزونه. اینطوری نمیبینید؟ شادباشید.
سه‌شنبه 17 آذر 1388

sepher - استرالیا - سیدنی
. shabnam anti mammad! - استرالیا - سیدنی. ای کاش همه اینها هم با رگبار مزدوران شاه! به شهادت! میرسیدند. این روشنفکران چه جوابی به تاریخ دارند؟؟. . افرین بر این دموکراسی. افرین بر ظرفیت تحمل. افرین بر این راه حل . اسم احمدی نژاد بد در رفته.
سه‌شنبه 17 آذر 1388

poriyaye_vali - قطر - دوحه
کسانی که عقل و شعور خودشان را برتر از یک ملت بزرگ می دانند بگذار در همان جهل مرکب بمانند...گل گفتی دوست عزیز
سه‌شنبه 17 آذر 1388

oldboy - انگلستان - لندن
shabnam anti mammad! - استرالیا - سیدنی . کاملا موافقم.اگه حکومت شاه واقعا اونطوری که این حکومت اسلامی به دروغ به مردم میگه تظاهرات رو به رگبار میبست این قشر گوسفند و نادون طرفدار خمینی به درک واصل شده بودن و اینجور این مملکت و چند نسلش به خاک سیاه و بدبختی نمینشست.اما افسوس که حکومت شاه تو تظاهرات قصدش فقط کیش دادن معترضان بود.
سه‌شنبه 17 آذر 1388

عاشق وطن - ایران - تهران
با عرض معذرت باید بگم خر همون خره فقط پالونش عوض شده ! این عکسها نشون میده که ما ایرانی ها چقدر عقبیم. دنیا کجاست و ما کجا !!!؟ ادعای هوش و تمدن میکنیم ولی تو همین 2 تاش موندیم.
سه‌شنبه 17 آذر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
forugh1041347 - فرانسه - پاریس . جنابعالی هم در فرانسه از بالای برج ایفل در حال نظر دادنی فاسد کسی بود که می دانست خمینی کیست و ملت را فریب داد..فاسد کسی بودکه میدانست اراذل اوباش اسلامی سینما رکس را اتش زدند گفت ساواک//این شعارهای پوچ دردی را دوانمی کند جز رسوائی بیشتر
سه‌شنبه 17 آذر 1388

hossein1962 - ایران - بهبهان
والله این نیکسون خدا نیامرز (حامی کودتای ننگین 28 مرداد) هم عمرا فکرشو نمی کرد که یک سفر رسمی او به ایران در سال 1332 و کشته شدن سه دانشجو چنان روز تاریخی رو برای ملت ایران رقم زده که تا ابد (حتی یا عوض شدن حکومت های مختلف) این روز گرامی داشته خواهد شد .
سه‌شنبه 17 آذر 1388

manenarenji - المان - اسن
بابا دعوا نکنید گذشته که گذشت حال را بچسبید یادتون نره دشمن همگی ما مشترکه مرگ بر مزدوران رژیم ننگین جمهوری اسلامی یادتون نره.زنده باد ایران.
سه‌شنبه 17 آذر 1388

babak z uk - انگلستان - منچستر
شاه وخمینی هر دو به درک واصل شدند وملت ما می رود که در جهان آزاد عاری از تفاله های قرون وسطائی به زندگی نوینی بپر دازد. با هم کاری همه ایرانیان باهر عقیده ومرام حکومتی مبتنی بر قانونی حاصل از رای آزاد مردم ایران. اعم از با خدا وبی خدا مسلمان وغیر مسلمان عقیده و مرام حق هر انسان می باشد .کسی حق تفدیش عقیده ندارد. حکومتی غیر دینی و لائیک.
سه‌شنبه 17 آذر 1388

bamdadan1979 - ایران - ایران
دوستان دعوا نکنین . ما دموکراسی میخواهیم با هر عقیده و مسلک. ما دموکراسی می خواهیم زنده باد ایران
چهار‌شنبه 18 آذر 1388

بابک - ایران - سبزوار
دمکراسی چند بار آمد دستمان ولی هر بار به طریقی از دستمان در رفت این دفعه مواظب باشیم دمکراسی را از دست ندهیم.
چهار‌شنبه 18 آذر 1388

miladagakhan - ایران - نیشابور
من که انقلاب نکردم اما هر کی انقلاب کرده غلط کرده و حتما تا حالا فهمیده که اضافه خورده...
چهار‌شنبه 18 آذر 1388

sixboy - ایران - اهواز
دوستان سلام، من تازه واردم. با احترام به همه شهدای راه آزادی از مزدک و بابک خرمدین، ابو مسلم خراسانی، یعقوب لیث صفار و .. گرفته تا دانشجویان قربانی راه آزادی دوران حکومت شاه فاسد و دیکتاتور ، و به ویژه شهدای اخیر جنبش بزرگ ایرانیان آزاده. خدمت دوستانی که از اون مبارز‌ها انتقاد میکنند بگم؛ آن‌ سالها سالهای آزادیخواهی در همه جای دنیا بود، منجمله در ایران که شدیدا تشنه آزادی و برابری بود. رژیم‌های فاسد ما متأسفانه هیچگاه نخواستند به مردم ما گوش کنند، اگر اون دانشجوها حالا زنده بودند در زندان یا در تبعید یا در حال مبارزه ضد آخوندهای کثیف بودند.درود بر همه شهدای راه آزادی، مرگ بر خامنه یی و حکومت رو به فروپاشی اش. ایران
چهار‌شنبه 18 آذر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
sixboy - ایران - اهواز . زمان شاه دیکتاتوری بود در ان نقطه ی جهان ولی فاسد کسانی بودند که جوانان را با فریب ایدئو لوژیهای پوسیده به قربانگاه امام عزیزشان فرستادند عالیجناب عصر ارتباطات و ثبت حوادث است نه دروغهای شاخدار مذاهب. ملت اگاه می داند چه کسانی به حقه و دروغ امام را به ملت حقنه کردند و هنگامیکه دیدند ملا قدرت را تقسیم نمی کند بناگهان خمینی جنایتکار شد..تمام جنایتهائی که پس از 57 تا امروز اتفاق افتاد مسئول مستقیم ان امثال شما هستند.
پنج‌شنبه 19 آذر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.