مانور امنیت و اقتدار نیروی انتظامی در اصفهان - عکس

مانور امنیت و اقتدار نیروی انتظامی در اصفهان

Ali_ Gerrard - انگلستان - شفیلد
خاک بر سر بی شعورتان کنند. اینجا وقتی پلیس می بینیم کاملا احساس امنیت و ارامش می کنیم ولی مردم عزیزم باید در کمال مظلومیت هر جا که میرن اسلحه بالای سرشون باشه. مرده شور رهبر گور به گورتون رو ببرند که بدون اسلحه از سوسک هم بی وجود تر هستین.
سه‌شنبه 5 آبان 1388

bluestar - ایران - تهران
عرضه دارید برید مانور امنیت و اقتدار را در سیستان و بلوچستان و در برابر اشرار انجام دهید. طبلهای توخالی! ترسوها! بی عرضه ها! فقط بلدید جلوی شهروندان مطیع قانون فیلم بازی کنید. اگر واقعا مهارت رزمی بالایی داشتید یه قاچاقچی مزدور 4 سال بیچارتون نمیکرد . عرضه دارید برید مرزهای شرقی رو ببندید تا انقدر اشرار و قاچاقچی و مهاجر غیر قانونی وارد خاک ایران نشن. نه اینکه دست به دامن پاکستان بشید.
سه‌شنبه 5 آبان 1388

bluestar - ایران - تهران
أَلَمْ یرَوْا کَمْ أَهْلَکْنَا مِنْ قَبْلِهِمْ مِنْ قَرْنٍ مَکَّنَّاهُمْ فِی الْأَرْضِ مَا لَمْ نُمَکِّنْ لَکُمْ وَأَرْسَلْنَا السَّمَاءَ عَلَیهِمْ مِدْرَارًا وَجَعَلْنَا الْأَنْهَارَ تَجْرِی مِنْ تَحْتِهِمْ فَأَهْلَکْنَاهُمْ بِذُنُوبِهِمْ وَأَنْشَأْنَا مِنْ بَعْدِهِمْ قَرْنًا آخَرِینَ ***آیا ندیدند چقدر از اقوام پیشین را هلاک کردیم؟! اقوامی که (از شما نیرومندتر بودند؛ و) قدرتهایی به آنها داده بودیم که به شما ندادیم؛ بارانهای پی‌درپی برای آنها فرستادیم؛ و از آبادیهای آنها، نهرها را جاری ساختیم؛ (اما هنگامی که سرکشی و طغیان کردند،) آنان را بخاطر گناهانشان نابود کردیم؛ و جمعیت دیگری بعد از آنان پدید آوردیم. «الأنعام/6»
سه‌شنبه 5 آبان 1388

khosro009 - سوئد - گتنبرگ
زنده باد جنبش سبز که رژیم همیشه از ان در وحشت است . سوئد گتنبرگ
سه‌شنبه 5 آبان 1388

nima.mp3 - ایران - اصفهان
به نظر من به جای نمایشه اقتدار نمایشه افتضاح بود. با این کارا نمیتونن مردمو بترسونن.زنده باد جنبش سبز.
سه‌شنبه 5 آبان 1388

vezveznazi - ایران - ایران
نیروی انتظامی به این بی غیرتی هرگز ندیده ملتی
سه‌شنبه 5 آبان 1388

aspiran - ایتالیا - میلان
این نمایش قدرت ها بیشتر نشانه درماندگی است تا اقتدار
سه‌شنبه 5 آبان 1388

tomy98989898 - انگلیس - لندن
خوب که چی؟؟؟میخواین با این کارا چی رو ثابت کنید؟؟؟که مردم رو بترسونید؟؟؟مردم ما سالهاست که از دست شما مفت خور های حکومت توی ترس و بدبختی اند.پس بهتر این نمایش حال بهم زن رو تمومش کنییییییییییییییییییییییییییییییییییییید....دیگه خسته شدیممممممممممممممممم........
سه‌شنبه 5 آبان 1388

darius mis - انکلستان - لندن
آدم کشان حزبالله ونیروهای بسیج این بیماران روانی یا سادیست شهر را قروق کردند.شهروندان معترض را آزار واذیت وضرب شتم و زخمی وخونین ومالی کرده اند یا شگارشان می کنند.و دم از حکومت عدل علی میزنند .یا به دنبال انند که قوانین دنیا را عوض کنند.هموطن بیدار و هوشیار باشیم که گر بنشینی گناه است.زنده باد ایرانی آباد و آزاد با ملتی فهیم و آزاده
سه‌شنبه 5 آبان 1388

dokhtar sharghi - فرانسه - پاریس
. Ali_ Gerrard - انگلستان - شفیلد (کاملا باهاتون موافقم). مرده شور ریختتون را ببرند! اینجا که ما پلیس می بینیم اینقدر احساس آرامش میکنیم که حد نداره! پلیس حامی مردمش است! ولی در کشور عزیزمان ایران وقتی که پلیس میبینیم تن و بدنمون میلرزه که الان بدون دلیل ما را میبرند زندان و یا میکشنمون !
سه‌شنبه 5 آبان 1388

mehrab_alborzi - ایران - تهران
این مانور بود یا زهر چشم گرفتن از مردم ؟!!!!!!
سه‌شنبه 5 آبان 1388

blueberry64 - ایران - تهران
به امید شفا گرفتن این دیوانگان همگی آمییییین بگید
سه‌شنبه 5 آبان 1388

farhad352 - ایران - تهران
این نمایش کدام اقتدار است؟. اقتدار در تنجاوز به مردمی که فریب ملایان بیسواد بی شرف را خوردند و تمامی هستی شان را به آنها سپردند؟. یا اقتدار وقاحت فقیحان مفت خور و بیشرفی که ارث مادری طلب دارند و هر روز با فتوای تازه ای بر تسلط بر مال و جان مردم از هیچ جنایتی رو گردان نیستند؟
سه‌شنبه 5 آبان 1388

Javid Shah010 - کانادا - ادمونتون
از قدیم و ندیم گفتن: مرد شکست خورده طالب جنگ بیشتر است .
سه‌شنبه 5 آبان 1388

tehranboy - کانادا - ادمونتون
همین هایی که اینجا میبینید گردن کلفتی میکنند یک روز نه چندان دور مثل موش میشند ودنبال سوراخ موش میگردند.
سه‌شنبه 5 آبان 1388

sour cherry - چین - شانگهای
وانمود می کنند که از اتفاقهایی که پیش اومده متأثر شدند و او همه جنایات روبه بیگانگان ربط میدن بعد مانوری بر پا میکنند که نشون بدن نه تنهااز وحشیگری هاشون خجل نیستن بلکه به اون جنایات افتخار میکنند وحتی از فکر آسیب رسوندن به مردم بی گناه وحتی لت و پار کردنشون لذت می برن و حتی ازرنگ قرمزبعنوان خون استفاده می کنندکه خاطره ی خونهایی که ریختن زنده بشه و مانورشون واقعی تر وپر افتخارتر بنظر برسه!یی
سه‌شنبه 5 آبان 1388

WAXY - امریکا - سیاتل
bluestar - ایران - تهران. گل گفتی عزیز, عرضشون در همین حده که مثلا کماندوهاشون برای عملیات برن تو خاک همسایه با ذلت گیر پلیس های پاکی ها بیفتن بعد به غلط کردن افتاده و بگن اه اشتباه کردیم ببخشید lol اقتصاد خراب کمرشون را خواهد شکست
سه‌شنبه 5 آبان 1388

invincible - آمریکا - مینستا
پیکرهاى امین زندى ، دانشجوى دانشگاه ایلام و محمدجواد پرنداخ دانشجوى دانشگاه اصفهان در خیابانهاى ایلام و اصفهان پیدا شد. بنا بر گزارشهاى دریافتى، مأموران جنایتکار اطلاعات آخوندها، در روز چهارشنبه 15مهرماه، جسد خونین و مجروح یک دانشجوى زندانى به نام امین زندى را در اطراف ایلام رها کردند. پزشکى قانونى هنگام معاینه جسد امین اعلام کرد که تنها 4ساعت از درگذشت وى گذشته است. امین زندى دانشجوى دانشگاه ایلام، اهل اهواز بود. وى در اولین روزهاى قیام سراسرى توسط اطلاعات ایلام دستگیر شد. رژیم آخوندها طى نزدیک به 4ماه اسارت و اعمال فشار و شکنجه، از هرگونه پاسخگویى به پیگیریهاى خانواده و نزدیکانش در مورد محل نگهدارى و سرنوشت وى سر باز زد.
سه‌شنبه 5 آبان 1388

aghozdar - ایران - تهران
همه این کارها برای مقابله با مردم ایرانه یا سپاه بعد از این مانور میخواد اسراییل رو بگیره . این کار ها رو که نشون داد بلده و روز های بعد از 22 خرداد پیاده کرده.
سه‌شنبه 5 آبان 1388

raminnikpor - ایران - تهران
واقعا خاک بر سرشون . اینها اقتدارشون یعنی در مقابل مردم ایستادن هست. نمایشی یرای وحست مردم از شرکت در 13 ابان .
سه‌شنبه 5 آبان 1388

saeed-d - ایران - تهران
منظورتان کدام امنیت ملی است شما که خود آسیب ملی هستید وقتی ملتی وجود نداشته باشد حرف از کدام امنیت ملی میزنند در مقابل مردم ایستادند هنر نیست که برای ما دیدن داشته باشد
سه‌شنبه 5 آبان 1388

ABTIN_BEO - ایران - اصفهان
منتظر مانور اقتدار رزمایش سبز در روز 13 آبان در خیابان های اصفهان باشید.سبزهای اصفهانی آماده اند.مرگ بر دیکتاتور
سه‌شنبه 5 آبان 1388

pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا
. چرا این مردک تو جهنم هوایی شده؟!https://sendables.jibjab.com/view/Bg2OqYjAp81kBkWo.
سه‌شنبه 5 آبان 1388

bahar_n - امریکا - فلوریدا
نفهمیدم.اینا مانوره یا واقعیه؟!مردم درگیر شدن باهاشون؟
سه‌شنبه 5 آبان 1388

elvis2002 - سوید - گوته برگ
اینها معلومه فیلم های پلیسی خارجی زیاد می بینند
سه‌شنبه 5 آبان 1388

مهرتابان - ایران - تهران
. ****توجه*****. برای مقابله با پارازیتهای ماهواره ای :بسیار مهم است که بفهمیم جهت امواج مختل کننده از کدام طرف است ابتدا یک پارچه را بردارید به پهنای دستهای باز و ارتفاع کمی بلند تر از دیش روی آن راخیس کنیدخیلی با حوصله و دقت ان را در نقاط مختلف اطراف دیش بگیرید و ببینید که کجا تصور دارید آنجا محل برخورد امواج مزاحم است پس اطراف دیش را از همان طرفی که تشخیص دادید با همان پارچه که رویش را اینبار به جای خیس کردن ورق آلومینیومی چسبانده اید پوشش دهید به جای پارچه می توانید از قاب طوری که داخل آن را ورق آلومینیومی کشیده اید استفاده کنید اگر از چند جهت پارازیت دارید ساخت یک قاب بزرگتر در اطراف دیش و چسباندن ورق آلومینیومی به سطح داخلی آن توصیه می شود. ( چسب اکواریوم مناسب است)**لطفا اطلاع رسانی کنید.***شاد و سربلند باشد***
سه‌شنبه 5 آبان 1388

palachinka - بلغارستان - صوفیا
مگر نمیگفتن نیروی انتظامی برای سرکوب کردن مردم از سلاح گرم استفاده نمیکنه.پس این همه اسلحه چیه که توی عکسها دیده میشه.حتی توی عکس شماره 14 سیمینوف(قناسه)یا اسنایپر هم هست.نکنه این اسنایپریستا توی درگیریهای اخیر شرکت داشتن و باعث و بانی تیرهای غیبی بودن؟الله هو اعلم.
سه‌شنبه 5 آبان 1388

grgesho - ایران - بوشهر-کنگان
نیروی انتظامی باعث سرافرازی ایران عزیز است.
سه‌شنبه 5 آبان 1388

lagolas - ایران - اصفهان
ها ها ها. ما بازم 13 ابان میایم دیگه واسه اینج.ر مانورا و ترسوندنا دیر شده کوتوله
سه‌شنبه 5 آبان 1388

farivarfarveh - ایران - مشهد
اونم اصفهانی بود ازاصفهانیها خاطره خوبی ندارم
سه‌شنبه 5 آبان 1388

amirgabar - ترکیه - استانبول
bluestar - ایران - تهران. .در سیستان بلوچستان اشرار نداریم.این حکومت اسلامی هر کسی ازادی بخواهد را اشرار لقب میدهد.مثلا به نظر انها طرفداران حرکت سبز هم اشرارهستند.
سه‌شنبه 5 آبان 1388

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
بسیجیهای بی عرضه و مزدوران بزدل! هر جا که مردم دسته جمعی دنبال اینها افتادند مثل سگ در رفتند! سپاه خامنه ای از حکومت فاشیستی میلوسویچ در یوگسلاوی بدتر نیست. عمر این شیادان و جانیان هم به سر خواهد آمد. عمر سرطانی بنام اسلام هم به سر آمده و افول این ستاره شوم نزدیک است! استقلال، آزادی، ‌جمهوری ایرانی!
سه‌شنبه 5 آبان 1388

majid63 - فرانسه - پاریس
همش فیلم اگر مردم حمله کنند جرآت دارید جلو انها بایستید.حکومت کثیف و پلید.پدرسوخته ها ی بی بابا و بی ننه.
سه‌شنبه 5 آبان 1388

khodekhodeshe - بلژیک - انت ورپ
اخر حرکات چریکین و بس!!!!
سه‌شنبه 5 آبان 1388

ashegh bahar - آلمان - آخن
به زود ورق بر میگرده،،،،اینها دارن به دستور رهبرشون داغ می‌کنن ،،هنوز وقت هست میتونین به مردم بپیوندین.از آینده سیاهی که در انتظارتون هست بترسید.
سه‌شنبه 5 آبان 1388

bahar miayad - المان - المان
این مانورها برای برخورد با مردمی هست که حقوق انها را میپردازند و در بین این مردم ازخانواده این نامردها هم مطمئنا هستند المان
سه‌شنبه 5 آبان 1388

mahsa_tehran - ایران - تهران
خانمها وآقایون که در این سایت کامنت میزارید.لطف کنید یه تست اعصاب از خودتون بگیرید که از وقتی با این سایت آشنا شدید تا به الان فشار اعصابتون به چه اندازه بالا رفته...من خودم 3سالی هست که از این سایت هر روز باز دید میکنم ولی تا الان یک بارم نشده بود مطلبی بنویسم ولی دیگه مجبور شدم یه چیز بگم بهتون چون دیدم که هر روز شما اعضاء محترم دارید به هم توهین میکنید و اعصاب خودتونو سر هیج خردمیکنید.نگید من به مسائل مملکتم بیخیالما نه ولی با فحش و توهین من تواین سایت نه این رژیم برمیگرده نه....
سه‌شنبه 5 آبان 1388

vandidad.iran - ایران - کرمانشاه
توی ایران به راحتی آب خوردن می شه انواع مواد مخدر رو تهیه کرد و هیچ کسی هم کاری با هاشون نداره.!!! به راحتی اشیا باستانی رو قاچاق می کنن کاری باهاشون ندارن.!! . تنها مشکل اینها مردم و دانشجو ها هستند. ببینید توی عکس هاشونم فقط مشغول مبارزه با مردم هستند. خاک بر سرشان که از شاه عبرت نگرفنتد. هرچند از شاه بدم میاد ولی باز از اینا بهتر بود.
سه‌شنبه 5 آبان 1388

kaveh52 - ایران - تهران
با بلواستار موافقم . اگر عرضه داشتید این همه مواد مخدر مثل نقل و نبات تو این مملکت نریخته بود ولی بعید می دونم اینها علاقه ای به بستن مسیر مواد مخدر داشته باشند .
سه‌شنبه 5 آبان 1388

کلاب - ایران - تهران
خاک بر سرتون که خودتون تابلو میکنین از مردم و سبز بودنشون می ترسین شما بسیجیا یک مشت بی خا.. هستید
سه‌شنبه 5 آبان 1388

ehsasoeshgh - سو ئد - گوتنبرگ
سیزده ابان نمایش اقتدار ما را هم خواهید دید درود بر جنبش سبــــــــــــــــز
سه‌شنبه 5 آبان 1388

bavar88 - هلند - امستردام
خطاب به توهین کنندگان به دین مبین اسلام و .سکوت کنندگان نظیر bluestar - ایران - تهران.. مگر ما به شما کاری داریم که شما همش به دین اسلام توهین می کنید. خوبه که در ابتدا برای عضو شدن قوانین سایت را خونده و امضاء کردین وگرنه چطور می تونست باشه؟ احتمالا معنی رعایت قوانین برای بعضی از شماها که عمری در خارج بودید عوض شده که ما تازه واردها خبر نداریم!! دیگه اینکار ها قدیمی شده که هر کسی را با انگ طرفدار این گروه یا انگروه جاسوس تلقی کنید و همش از سایت خواهش کنید که ای دی ها را حذف کنید. دیکتاتوری یعنی همین! این که حتی نتونید تحمل یک مخالف را داشته باشید و به قولی: حیف که اسلام دست وبال ما را برای توهین بسته است وگرنه به وقتش از شما شقی تر خواهیم بود و سر زبون دارتر. یکبار از سایت تقاضا کردم که به ما هم اجازه دهد که در برابر توهین شماها ما هم مطلب بنویسیم و با انگ چند کاربری ای دی را نبندد ولی هنوز جوابی نیامد و طبق معمول شامل سانسور شده است. به هر حال برای شماها راههای رسیدن به خدا است.
سه‌شنبه 5 آبان 1388

bavar88 - هلند - امستردام
ادامه خطابه .. اقا/خانم bluestar - ایران - تهران بجای ایه اوردن برو کمی فکر کن این توهین کنندگان اصلا به اسلام اعتقاد دارند که جنابعالی تا حالا یک قران کامل را برای اینها به زبانهای مختلف نوشتی که چی؟ ظاهرا از نوشته هات اینطور بر میاد که بچه مسلون هستی یا تظاهر به ان داری؟‌ برو بخون که امامان در برابر توهین کنندگان حتی از عایشه هم نگذشتند اونوقت جنابعالی داری مثلا با ترحم و نشنیدن حرفها دل اینها را به اسلام به خیال خودت معطوف می کنی! ههههه! بیخود نیست که امام (ره) در انتهای پیام خود به منتظری گقته بود که هر چه اسلام ضربه خورد از دست این ساده لوحان و تساهل کنندگان و تاریخ پر است از خیانت انها. یادم نمی اد که موضع صریح در برابر این افراد توهین کننده گرفته باشی. شاید نگاه من درست نباشه ولی کم کم دارم به این می رسم که تو هم با اینها زد وبندی داری.
سه‌شنبه 5 آبان 1388

kmimiagar - ایتالیا - میلان
این همه مامور ومانور اخرش فقط بلدن جوونهای بی سلاح مردم (ندا و سهراب و ...) تو خیابونها بکشن و بعدش تازه خ...ه ندارن بگن اره ما بودیم.
سه‌شنبه 5 آبان 1388

yazeinab - ایران - تهران
ما تو ایران به این پلیسها میگیم برزوگوزو. وقتی تو تظاهرات فرار میکردن قیافشون دیدنی بود.حالا شیر شدن.13 آبان دهنشونو سرویس میکنیم
سه‌شنبه 5 آبان 1388

nikiniki12 - المان - فرانکفورت
خاک بر سر کسیکه شما مز دوران رو تربیت کرده که ذره ای ادمیت در وجود زورگوی کثیفتون نیست بقول Ali_Gerradما اینجا بلیس میبینیم احساس امنیت میکنیم ومردم بیگناه ایران احساس جندشاور. نوبت شما هم میرسه وانزمان مثل موش میشید.
سه‌شنبه 5 آبان 1388

niyusha - امریکا - لس انجلس
کاشکی یکروزی که بزودی باشه همین بلاها رو سر این بیوجدانها و کثافتها بیاریم واقعا که ...به خدای خودم اعتقاد دارم به تقاص اعتقاد دارم چون بارها وبارها در اطرافم دیدم ولی نمی دونم جواب جنایتهایی که اینها سالهای سال کردند را چه وقتی میبینیم؟
سه‌شنبه 5 آبان 1388

جزیره - نروژ - اسلو
bluestar - ایران - تهران . یه سوال دارم ایا شما عرب هستین . اما خدایش خوشم اومد فارسی رو خوب یاد گرفتین.
سه‌شنبه 5 آبان 1388

کلاب - ایران - تهران
خودشون رو برای 13 ابان اماده می کنند لابد بزدلهای مزدور.از رنگ سبز هم که میلرزند
سه‌شنبه 5 آبان 1388

asir@.P - فرانسه - پاریس
من نفهمیدم این مانور بود ؟!یعنی مردم هم نمایشی بودن؟! تمام صحنه ها نمایشی هستن یا مردم واقعا دارن مقاومت می کنن؟!!
سه‌شنبه 5 آبان 1388

odin - بلژیک - انتورپن
دیده دریا کنم و صبر به صحرا فکنم...اندراینکار دل ریش بدریا فکنم..ازدل تنگ گنهکار برارم اهی ...کاتش اندر گنه ادم و حوا فکنم. وای بر شما جیره خورهای پست زمانیکه این ملت دیگه از کشته شدن نترسه. با تفنگ دوربین دار روی پشت بومها مثل دزدهای نیمه شب سینه نداها را هدف میگیرین؟! ای وای بر شما. زن و بچه شما هم از این اتش که بپا کردین،رهایی ندارن.
سه‌شنبه 5 آبان 1388

asir@.P - فرانسه - پاریس
اگه منظورشون مانور دادنه که این مانور نیست! برن تو بیابونها مانور بدن!! عجب!!! خودشون هم میدونن حریف مردم نمیشن فیلمشو بازی میکنن اعتماد به نفس بگیرن
سه‌شنبه 5 آبان 1388

ukguy4u - انگلیس - لندن
مانور سرکوب !!!
سه‌شنبه 5 آبان 1388

msforugh - ایران - تهران
بسیجی مزدوری که بطرف کروبی کفش پرتاب کرده را شناسائی کنید . هشتمین عکس از سمت چپ توی عکس نفر سمت راست کادر با ریش و عینک و کفش در دستش https://www.bornanews.ir/Nsite/FullStory/PhotoNews.aspx?Id=312486
سه‌شنبه 5 آبان 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
برپدرتون لعنت// با این مانورهای مردم ستیز تون! بی شرف ها( لطفاً سانسور نکنید چون حرف بدی نزدم و حیقیته!) شما پول نفت ملت رو میدین به چین و روسیه و باتوم و گاز اشک آور و زره و تفنگ میخرید که باهاش ملت ( چه مسلمان و چه غیر مسلمان) رو سرکوب کنید؛ که بعدش تازه بیای پّز بدین که "مانور امنیت و اقتدار نیروی انتظامی"؟!!! چه اقتداری؟! چه کشکی؟! چه ماستی؟؟!! شما همه تون شیر خونگی هستین. فقط توی خونه برای ملت شیر هستید. یه عراق زپرتی رو نتونستید شکست بدین و تازه مقدار زیادی از خاک ایران هنوز دست عراقه و تازه توی اون جنگ خانه مان سوز شکست تاریخی هم خوردی( حکومت بعث نه ملت یا کشور عراق) حالا برای ما مانور میدین؟!!! این مانور ها رو برای زن و بچه و ناموس تون اینجام بدین که دارند یکی یکی توی بغل اجنبی می افتند و پناهنده میشند ( حقیقته جون مادرتون سانسور نکنید. خودتون خبرهاش رو میدین!) ای خاک بر سرتون ( جمهوری اسلامی) که توی 30 سال حکومت تنها هنرتون این بود که ریشهء ایرانی و ایران رو از بیخ و بُن کندین.
سه‌شنبه 5 آبان 1388

elyas0121 - ایران - مازندران
bavar88 - هلند - امستردام . برات متاسفم .
سه‌شنبه 5 آبان 1388

bavar88 - هلند - امستردام
آنتی اسلام - ایران - اهواز: ببین که به قول خودت اخوندهای مومن که حداقل ادب کلامی داشته اند با روی کار امدن وضع مملکت به این افتاده حالا کمی همش به اندازه یک نخود تفکر کن که اگر ایران دست ادمهای با ادب و تربیت جنابعالی و زبل خانی و سویدی! و زوریی! بیفتد چه خواهد شد. قکر کنم که مثلا به جای صدا زدن آقای .. باید بگید پدر سگ فلانی و ....خنده دار می شه نه ههههه
سه‌شنبه 5 آبان 1388

delmorde - سوپد - یوتبوری
بدبخت ها این بزدلهای ترسوی زورو قدرتشان فقط و فقط در مقابل مردم بی دفاع است ولی اگر یک نیروی خارجی حتی ضعیف مثل عراق در مقابلشان قرار گیرد اسلحه ها را زمین گذاشته یا فرار می کنند یا تسلیم. اینها هنوز نتوانستند در مقابل یک نیروی مسلح کوچکی که سلاحهای سبک فقط در اختیار دارد حریف شوند همین چند روز پیش بود که فرماندهان بی لیاقت متمولشان را بدرک واصل کردند. اما گروهای مسلح باید بدانند اینها نیروهای واقعا رزمنده نیستند فقط در مقابل مردم بی سلاح شیرندپس باید هم خود را متوجه تهران کنند سر مار انجاست وقتی در مقابل نیروی مسلح رزمنده قرار گیرند براحتی از هم می پاشند و شرشان کم میشود. و حکومتشات به تاریخ سپرده خواهد شد مر گ به حکومت دینی از هرنوعی.
سه‌شنبه 5 آبان 1388

artosh - ایران - تهران
منظورتون مانور بسیج و نیرو انتظامیه!؟ اون لباس شخصی های میکروب اون وسط چه غلطی میکنن پس؟! مرگ بر این حکومت ظلم و فساد.
سه‌شنبه 5 آبان 1388

بینوایان - ایران - تهران
bavar88 - هلند - امستردام // اصلا ابتکار نداری در فریب دادن ! یه خورده تنوع به خرج بده پسر ! آها ماشالله ! ببینم چیکار میکنی ! حالا بگم کی هستی ؟ بگم ؟ بگم ؟ .. ((: نه ! اگه بگم میره تو کار انسدادو این چیزا !!
سه‌شنبه 5 آبان 1388

black or white - ایران - اصفهان
توی عکس سومی فکر نکنید که ماشین خفنیه پیکان بار خودمونه سیاهش کردن شده این
سه‌شنبه 5 آبان 1388

bij - المان - المان
bavar88 - هلند - امستردام، معلوم هست چی میگی یا چی میخواهی؟؟! ((مگر ما به شما کاری داریم)) اگر طرفدار نظام حکومت اسلامی هستی و رهبرت خامنه ای که سوالت بیمورد و بشکلی هذیان گوییست! اگر مدعی هستی هذیان نمیگویی: ((رعایت قوانین)) در نظام 30 ساله حکومت اسلامی هر سال رو به تقلیل رفته و به مقاومت مدنی در برابر ان تبدیل شده یا فقر انگیزه بزرگی است برای رعایت نکردن! ((انگ طرفدار این گروه یا انگروه جاسوس تلقی)) کردن که یکی از پایه های حکومت اسلامیست تا عوام را خام وچند صباحی حکومت کردن! ((دیکتاتوری یعنی همین)) دقیقن هر چه در کامنتت نوشتی مصداق بارز حکومت اسلامی ایرانست که از ابتدا با دیکتاتوری بنیاد نهاده شد! ((تحمل یک مخالف)) در دایره خیلی خیلی تنگ اصول گرایان حکومت اسلامی ایرانست که بتازگی ان دگر اصولگرا را هم دراین دایره راه نمیدهند! حرف از توهین نزن که توهین به بدیهیات انسانی 30 ساله در ایران اسلامی موج میزند! پس طرفداری از چی؟!!
سه‌شنبه 5 آبان 1388

siya48 - آلمان - کلن
معمولا مانور باید یک نمایش قدرت برای مهاجم‌های خارجی‌ باشه.خزر و خلیج فارس و نفت و گاز رو میدن به مهاجم خارجی‌ جاش مانور میدن برای ملت ایران.
سه‌شنبه 5 آبان 1388

parvaz39 - آلمان - هامبورگ
به این سایت یه سری بزنید. بدون اغراق اگر مقداری منصفانه و هر چند اندک مطالعه کنید کلید بسیاری از مشکلات رو خودتون پیدا میکنید.
سه‌شنبه 5 آبان 1388

NEDER - کانادا - ونکوور
bavar88 .. ها ها ها همیشه اخرش خودتون هم به جون هم می افتین از بس که روحیه پرخاشگری دارین.
سه‌شنبه 5 آبان 1388

targool - استرالیا - پارادایز
راستشو بخواهید من از پلیس های ایران خیلی وحشت دارم ازشون میترسم یه جوری نگات میکنند انگار ادم کشتی
سه‌شنبه 5 آبان 1388

siavashoma - انگلستان - منچستر
درود بر سلمان رشدی که در زمان خود اغا (نفرین بر روح کثیفش )خوب پته اسلام ناب محمدی رو روی اب ریخت. بخونید و لذت ببرید.
سه‌شنبه 5 آبان 1388

arian1 - ایران - ابادان
اگر این مانور برای امادگی نیروهای شیطانی سپاه وبسیج ضد مردمی برای مقابله در برابر تظاهرات مردم ایرانی است پس چرا این نیروها باید از اسلحه در مانورشان استفاده کنند.این اولا نشان می دهد که رژیم خود را برای روزهای سختی که در پیش دارد اماده می کند وهم نشان می دهد که نیروهایشان برای کشتار هموطنان خویش تربیت می شوند کاملا مثل تمامی کشورهای دیکتاتوری دیگر.
سه‌شنبه 5 آبان 1388

lisa - امریکا - کالیفرنیا
bavar88 . اخوند ها دارن عین اسلام ناب محمدی رو پیاده می کنن و اسلام دین تجاوز به جان و ناموس و اموال مردم دین ظلم و فساد ست. بعد از مدتی بلو استار هم خسته می شه و دیگه..
سه‌شنبه 5 آبان 1388

black chador - امریکا - ولدن
13 ابان. 13 ابان. 13 ابان 13 ابان. 13 ابان. 13 ابان13 ابان. 13 ابان. 13 ابان 13 ابان.
سه‌شنبه 5 آبان 1388

dezireh - انگلستان - یورک
bavar88 - هلند - امستردام . سلام . من کلا توهین رو نشونه ضعف می‌دونم ولی البته خیلیها حرفهایی رو که دوست ندارند بشنوند رو توهین قلمداد می‌کنن. ولی پیشنهاد می کنم یک بار قرآن رو از اول تا آخر به هر زبونی که واقعا می‌فهمی بخونی اطمینان دارم که خودت می‌فهمی اسلام یعنی چی. اسلام یعنی شهوترانی با انواع کلاه‌های شرعی مثل صیغه. یعنی جنگ و خونریزی(جهاد) . یعنی طالبان یعنی جندالله یعنی حزب‌الله یعن خاورمیانه. یعنی مال و ناموس ایرانیهای مجوس بر اعراب مسلمان حلال یعنی به حرامزاده‌ای که بر اثر تجاوز یه عرب تازی به زن مجوس ایرانی متولد شده بگن سید و بعد از 1400 سال مردم گم کنند که سید از همان تجاوز شروع شده و احترام بگذارند . یعنی اعراب برند و فلسطین و لبنان رو برای برکت و سرسبزیش بگیرند به بهانه این که قبله اول مسلمین بوده و حالا این که اونجا متعلق به یهودیها بوده و همین مکان مقدس بر طبق اعتقادات و رسوم دینی اونها ساخته شده و بعدا به همون مالکهای سرزمین بگن اشغالگر. یعنی تجارت با نام حلال . یعنی عملیات انتحاری. اسلام یعنی تقیه یعنی تو می‌تونی چند کد کاربری داشته باشی و بگی من نبودم
سه‌شنبه 5 آبان 1388

alisam - ایران - تهران
آنتی اسلام - ایران - اهواز . درود بر تو هموطن.خیلی اقایی کردی تو این کامنت. کاملآ باهات موافقم.
سه‌شنبه 5 آبان 1388

میثم 360 - ایران - تهران
نکته جالب اینجاست. وقتی توی ایران این مانور انجام میشه همه میگن مردشور نیروی انتظامی رو ببرن که به جای امنیت باعث بی امنیتی مردم میشه. ولی اگر مثلا توی کشوری مثل آمریکا این اتفاق میفتاد به به و چه چه میزدن که عجب اقتدار و قدرتی داره پلیس آمریکا و چه قدر خفنن. واقعا تعداد بسیار اندکی از مردم ایران، ایرانی پرست هم نیستن و فقط اجنبی پرستن. متأسفم . بعید میدونم چاپ کنین.
سه‌شنبه 5 آبان 1388

Afshin London - انگلستان - لندن
زورِ آخر رژیم برای ترساندن مردم. مردم بترسید دیگه!! یعنی چه!!؟ حتمن باید کتبی بهتون بگن که میزنیم-میگیریم-میکشیم-تجاوز میکنیم... کی میخواهید بفهمید آخه؟!! درود بر مردم ایران که اینچنین اینها را به وحشت انداختند.
سه‌شنبه 5 آبان 1388

hamid_jon - ایران - بوشهر
این امنیت ها برای خودشون خوبه جدیدن این کارا امنیت شده
سه‌شنبه 5 آبان 1388

gol222 - سوپد - هلسینگبوری
ملت ایران جانشان رابرای ازادی داده ومیدهندوهیچ ترسی ازاین صحنه هاندارندومسمم تر براهشان ادامه میدهند.مرگ بردیکتاتور خامنه ای غارتگروسرمایه دار جمهوری جهل وجنون وادمخوار.به تلویزیون میهن کمک کنید تامیخی برتابوت ارتجاع واین جنایتکاران کوبیده باشید.درود به همه جانباختگان راه ازادی.
سه‌شنبه 5 آبان 1388

قسطنطنیه - فنلاند - سالو
اسم این نمایش lt;قورباغه هفت تیر کش در شهر خالیgt;است. از انجا که در سال 2009 هستیم و همه مردم دنیا دچار گهگیجه مغزی شده اند مردم بیچاره ایران هم نمیتواند برای خود خط مشخصی داشته باشند ناچارا افتاده اند دنبال موسوی و امثالهم. حالا رزیمی که اینقدر مفلوک است که به این گونه نمایشات مسخره دل خوش کرده بدون بدیل مانده.
سه‌شنبه 5 آبان 1388

parang - سوید - سوندسوال
bluestar - ایران - تهران. سلام.خوبی؟؟بمیرم مثل اینکه این باوره شروع کرده پاچه شما رو هم گرفته؟؟؟
سه‌شنبه 5 آبان 1388

arya47 - ایران - کرمان
این لینک را ببینیدhttps://norooznews.info/news/14666.php
سه‌شنبه 5 آبان 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
. bavar88 - هلند - امستردام حاضرم قسم بخورم تو از خود ما هستی. مثل همهء ماها که به خامنه ای و احمدی نژاد و کلاً جمهوری اسهالی فحش های رکیک میدهیم خیلی دوستت دارم به کارت ادامه بده که پیروزی نزدیک است و واقعاً خسته نباشید رزمنده ( بخاطر فحش هایی که بخاطر بدل کاری میخوری!) :-)) درود بر تو ادامه بده و بنویس. زنده باشید
سه‌شنبه 5 آبان 1388

parvaze ghasedak - آلمان - برلین
میثم 360 - ایران - تهران: آخه آقای فهمیده به اینم میگن مانور؟؟؟؟ یا آماده باش برای تظاهرات داخلی‌. آنتی اسلام - ایران - اهواز: خیلی‌ آقایی من همیشه از نظریات شما که حقیقتی بیش نیست لذت میبرم. ممنون
سه‌شنبه 5 آبان 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
bluestar - ایران - تهران . لازم نیست قران ننگین و خدای قاتل را به نمایش بگذاری. گور بابای همه این به اصطلاح نظامی هاو در حقیقت جانیان تشنه ی خون.
سه‌شنبه 5 آبان 1388

mahboobeh - بلژیک - بروکسل
انتی اسلام دوست عزیز مثل همیشه واقعیت را گفتی من همیشه دنبال کامنتهای شما میگردم و از خواندنشون لذت میبرم زنده و جاوید باشید.
چهار‌شنبه 6 آبان 1388

Farzandane Kourosh - ایران - اصفهان
13 ابان خواهیم دید کی مانور میاد.
چهار‌شنبه 6 آبان 1388

sanaz68 - ایران - تهران
bavar88 - هلند - امستردام:شاید شما درست بگین.به نظر میاد اکثر کاربران ضد اسلامی باشن.در این باره که منم ناراحتم.ولی دلیل نمیشه واسه کسانی که ضد اسلامین آیه و حدیث نیاری.اصلا واسه چنین اشخاصی باید آیه آورد تا فکر کنند.البته بماند که در درجه ی اول شما باید روی آیه فکر کنی.من خودم مسلمونم و اگه منو بکشن دینمو عوض نمیکنم طرفدار اسلام و ولایت فقیه وامام هستم.اگه بخوام ازتون انتقاد کنم میگم که شما فکر میکنید چون دین اسلام بهترین دینه رهبر اون جامعه ی اسلامی هم حتما شخص درستکاریه.آخه شما که دارین ظلم و زورگویی رو آشکارا میبینین چرا رهبر و رئیس جمهور کنونی رو تایید میکنین؟چرا عقلانی و اسلامی فکر نمیکنین؟
چهار‌شنبه 6 آبان 1388

Neda-ye-Iran - انگلستان - لندن
اینجا به این کار میگن publicity stunt!!! البته از نوع غیره موفق!!!! ۱۳ آبان می بینیمشون ....
چهار‌شنبه 6 آبان 1388

waxy - امریکا - سیاتل
مردم خشمکین مثل مور ملخ میرزن سرتون . زبلهای نظام اسلامی شرایط درک کردن جرات نخواهن داشت با مردم درگیر شن چون میدونن سالهای آخره احتمال محاکمه اشون زیاده
چهار‌شنبه 6 آبان 1388

bavar88 - هلند - امستردام
sanaz68 - ایران - تهران عزیزی که احتمالا جوان هم هستی. دقیقا حرف من هم همینه که وقتی اینها اسلام را قبول ندارند و بلکه همش توهین می کنند نباید برای انها ایه اورد بلکه باید با همان زبان خودشون حرف زد اینها قابل اصلاح نیستند و فقط با زبان دیگر که چشم در برابر چشم و گوش در برابر گوش می فهمند که نباید به قران توهین کنند. نظر شما را هم بارها تست کردیم حواب نداد. حالا می خواهی خودت تستشون کن و از هر کسی که خواستی شروع کن (انتی/سویدی/زبل خانی یا زورویی و...). مطمنا اینها همان مفهوم ایه ای هستند که صم بکم....و قلب انها سنگ شده است. مگی نه اینده بهت ثابت میشه اگر واقعا روی عقیده خودت پایدار بمانی.
چهار‌شنبه 6 آبان 1388

haghighatgo - ایران - برلین
احمدی کوتوله ریشو ناقص المغز و ناقص الشعور و ناقص القد تو این لباس های بد رنگ رو از چین خردی برای این الاغات یا رهبرت بود چقدر به چینیه دادی ولی خوب کلکی ها که اصلا معلوم دیگه نمیشه که زیر این لباس ها چه نوع انگلیه از نوع ایرانیه و یا از فک و فامیلهای خالد مشعل؟. هر چی که تو این لباس ها پر کرده بر ضد آزادی و پیشرفت ایران و درجهت دیکتاتوری و جنایت فعال است-احمدی عنتر و اون کثافت های اسلامی و اون رهبرت باید بدونند که شاه هم زمانی سپاه جاویدان داشت که ده هزار نفر و بلکه بیشتر بودند و زمانی هم که شاه به آن ها احتیاج داشت دیگر کسی نبود وبهمگی برای گرفتن آب و برق و گاز و خانه مجانی دنبال رهبر ارتجاع سیاه براه افتادند - آگر صدام حسین را گذاشته بودند از این مفت خوران اسلامی خیابانی کسی را زنده نگذاشته بود .
چهار‌شنبه 6 آبان 1388

sayna_a_2006 - ایران - سربندر
آنتی اسلام - ایران - اهواز . چرا این همه مثل ذلیلها التماس عدم سانسور میکنی؟ اخر کسی هست که خاک و وطنش رو به امان خدا ول کنه بره پناهنده بشه که بقول خودت ناموسش دست اجنبی بیفته؟ تو که میدونی اجنبی بی رحمه واز ترس اینکه ناموست دست اون بیفته چرا عاقلانه به فکر ازادی خودت نیستی؟ چرا فکر می کنی با سنگ اندازی وبد وبیراه گفتن همه چی حل می شه؟ چرا کاری میکنی که باعث بشه اجنبی بجای اینکه خارج از کشور جرات نکنه به ناموست چپ نگاه بکن بی شرمانه حتی توی خاک خودت هم ناموست را مورد ازار واذیت قرار بده؟ فکر کردی این پیشنهادات که به دیگران می کنی بقول خودت برات آزادی می اورد؟ متاسفانه تا کسایی مثل تو باشند و طرز تفکری اینچنینی دارند ازادی که هیچی زندانی هم بیشتر وتنفر بین هموطنان بیشتر می شود . کمی تفکر وتعقل لازمه تا به نتیجه رسید. بیشتر عقلت رو بکار بینداز.
چهار‌شنبه 6 آبان 1388

Moji_England_Stoke - انگلستان - استوک
با احترام به جنبش سبز. به نظر من جنبش سبز رهبریت درست نداشت. البته دلایل بسیار است
چهار‌شنبه 6 آبان 1388

LiliRose - کانادا - تورنتو
bavar88 - هلند - امستردام. 1 سووال: اگه این مامورین کارشون درسته و خودشون هم اعتقاد دارند که کار درستی می کنند چرا صورتهاشون رو بستند که شناخته نشوند؟!. از ترس کشته شدن که نباید باشه چون شهادت در راه عقیده که به نظرشون نباید ترسناک باشه؟. کاش برای بعضی از ایرانیها واژه هم وطن معنا داشت.
چهار‌شنبه 6 آبان 1388

siya48 - آلمان - کلن
sanaz68 - ایران - تهران. bavar88 - هلند - امستردام. عزیزان،اگه همین غربی‌ها که شما بهشون میگید،نامسلمان،نبودند که امثال شما هنوز باید با الاغ میرفتید عربستان زیارت حج...و اگه نظرتون اینه که علم اگر در کره ثریا هم باشد،مردمانی از سرزمین پارس به آ‌ن‌ دست خواهند یافت،باید بگم که این مردمان سرزمین پارس مسلمان نیستند که به خرافات شما گوش کنند،ضمنا این مردمان سرزمین پارس خیلی‌ بهتر از شما خدا رو میشناسند،چون همه دنبال علم هستند نه خرافات.و خدا هم آخر دانش هست نه آخر خرافات.....تا بدانجا رسید دانش من،،که بدانم همی‌ که نادانم.
چهار‌شنبه 6 آبان 1388

blueberry64 - ایران - تهران
مهرتابان - ایران - تهران** دوست عزیز مرسی از راهنماییت. یه سوال!! شما گفتید که: " پارچه را در نقاط مختلف اطراف دیش بگیرید و ببینید که کجا تصور دارید آنجا محل برخورد امواج مزاحم است " منظورتون اینه که اگه قطع باشه با پارچه خیس تصویر میاد؟ بعد آلومینیوم رو روی پارچه بچسبونیم؟ این فیل های آلومینیومی کفایت میکنه یا باید ضخیم تر باشه؟
چهار‌شنبه 6 آبان 1388

GHARiiBE - آمریکا - نیویورک
پس فاطمه کماندو کوش ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ لابد بغل آشغال نژاده ؟؟؟؟؟؟
چهار‌شنبه 6 آبان 1388

سوشیانت - امریکا - لس انجلس
شما در مقابل مخالفان نظام و روشنفکران هیچی نیستید.دوره حکومت با شمشیر گذشته.
چهار‌شنبه 6 آبان 1388

black chador - امریکا - ولدن
آنتی اسلام - ایران - اهواز. تا حالا سه بار کامنتت رو خوندم و هر دفعه بیشتر کیف میکنم.
پنج‌شنبه 7 آبان 1388

bager63 - نروژ - شی
حرکت بسیار مرموزی از سوی یکسری به اصطلاح کاربر نه فقط در این سایت بلکه در سایتهای دیگر هم هست که فقط قصدش ایجاد نفاق و دلسردی در جنبش سبز است . مورد اول توهین به مقدسات مردم که در این سایت بشدت ادامه داردبا توجه به اینکه بخش بزرگی از مردم جنبش سبز مذهبی هستند / عدهای از آنها خودشان از خیانت کودتا گران به اسلام دلزده شده و بدنبال جنبش سبز افتاده اند/ اکثریت مردم عادی کوچه و بازار درست است که موافق جدایی دین از سیاست هستند اما هنوز هم دعا و نمازشان ترک نمیشود.. مورد دوم هم که بدو بیراه نثار موسوی و کروبی و جملاتی از این دست که همه سرو ته یک کرباسند و آخون جماعت وووو از این حرفها. نام این نوشته ها را بزارید نوشته های دشمن شاد کن
پنج‌شنبه 7 آبان 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
sayna_a_2006 - مهشور-زنجیر
پنج‌شنبه 7 آبان 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
bager63 - نروژ - شی جنبش سبز یک روش زندگی است. نگران نباش هیچ اتفاقی نمی افته.
پنج‌شنبه 7 آبان 1388

bij - المان - المان
bager63 - نروژ - شی، جنبش فعلی ایران میتواند از دو سو مورد تعرض قرار بگیرد 1- مردم دموکرات متمدن *مخالف نظام* را، که میزانِ دموکراسی‌اند، تندرو خطاب کنیم. 2- به اصلاح طلبان یکسره بی‌اعتماد شویم همانگونه که مطلق گراها میبینند! در نتیجه این تعرض و نداشتن الترناتیو، ناامیدی و بیچارگی باعث سرخوردگی تحولگراها و اصلاحگراها شود و چه بسا فرهنگ خشونت تقویت و ترورهای زنجیره ای باب گردد! bager63 گرام، وحدت عمل مدنی تنها از میان اختلاف نظر، واقعیت دراز مدت مییابد!!!
پنج‌شنبه 7 آبان 1388

bager63 - نروژ - شی
انتی اسلام. گمان کنم bavar88 از نوشته های شما بسیار بیشتر خرسند باشد تا یکی مثل من. نگرانی ندارد وقتی با فحشهای شما به اسلام قند در دل bavar و یارانش اب میشود!؟
پنج‌شنبه 7 آبان 1388

bager63 - نروژ - شی
bij - المان - المان. دوست عزیز اهداف استراتزیک حرکت مردم را بگذاریم به اختیار خود مردم و رهبرانشان در داخل تا تایین کنند. روز قدس یک خانمی زنگ زده بود از امریکا به رادیو می گفت (چرا به مردم نمیگید که بریزند تلوزیون را تسخیر کنند!!)
پنج‌شنبه 7 آبان 1388

bij - المان - المان
bager63 - نروژ - شی، تو چه کسی را قبول داری بعنوان مسلمان، محمد از مکه به مدینه مهاجرت و انجا پناهنده شد خمینی سالیان سال در قربت بود شریعتی در خارج فوت کرد بعنوان غیرمسلمان، لنین با کمک المان به روسیه برگشت! و صدها نمونه از انسانهایی که در داخل در مضیقه قرار داشتند! ایرانی یعنی، ایرانی داخل و خارج ایران تعیین میکنند که چقدر باید سبز باشد!!! دومن گزاره تو چه ربطی به کامنت من داشت که در جواب کامنتت گذاشتم؟؟!
پنج‌شنبه 7 آبان 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
. bager63 - نروژ - شی. دوست داری برات قرآن با صوت بخونم؟ یا برای امام حسینت سینه بزنم تا آروم شی؟ جنبش سبز به دلسوزی های شما نیازی نداره. خودش میدونه کدوم وری بره و چیکار کنه. در ضمن کمی دقت کن و ببین بیشتر کسانی که کامنت میگذارند به قول شما به اسلام فحش میدهند. این نیاز جنبش سبز است. شما و بلو استار و همین باور88 و 2 یا 3 تا آیدی دیگر از لحاظ اعتقادی همفکر و هم رای هستید در مقابل این همه آدم. اونوقت میگی: (( مورد اول توهین به مقدسات مردم که در این سایت بشدت ادامه داردبا توجه به اینکه بخش بزرگی از مردم جنبش سبز مذهبی هستند )) خوبه که خودت هم میگی به شدت!! کجاست اون بخش بزرگ مذهبی؟! ما که چیزی ندیدیم لابد اون بخش بزرگ توی نروژ - شی زندگی میکنند
جمعه 8 آبان 1388

bager63 - نروژ - شی
آنتی اسلام و شرکاش. بابا تو خدای منطقی.( یکی میگفت گردو گرد است و کره زمین هم گرد است پس کره زمین گردو است!!!) یعنی داری میگی اگه چهار نفر مثل خودت اینجا به به و چه چه برات گفتن و توهین به باورهای مردم کردنند این آمار نشاندهنده آمار ضد اسلامها در جنبش سبزاست!؟ جالبه که اینقدر رو دارید که صاحب جنبشی شدید که در پایه و از اول باهاش مخالف بودید. یک قلم و کاغذ دستت بگیر از درو همسایه و فامیل خودت/ و کوچه و خیابان ( البته اگر واقعا اهواز هستی!!) آمار بگیر ببین چند درصد مردم از حرفهات متنفر هستند. .
جمعه 8 آبان 1388

bluestar - ایران - تهران
bager63 - دوست عزیز. جنبش سبز یک جنبش از نوع انقلاب 57 نیست که قصدش براندازی باشه. هدف ابتدایی این جنبش احیای اصول تعطیل شده قانون اساسی وحق حاکمیت مردمبر سرنوشت خودشونه. بنابراین جای هیچ نگرانی نیست. فقط باید امیدوار باشیم جنبش به حرکت آهسته و پیوسته خودش در بطن زندگی مردم ادامه بده. فقط هرکس باید توده مردم را که تصمیم گیرنده های اصلی هستند در این مورد آگاه کنه و وظیفه روشنفکران داخل ایران که دسترسی بیشتری به این حجم از مردم دارند بسیار سنگینتره. گذشت زمان مردم رو آگاه میکنه. مشت خیلیها رو باز میکنه. مردم دوست و دشمن خودشان را بهتر میشناسند. فقط باید مردم رو آگاه کرد که از حرکات احساسی و افراطی و شتابزده دوری کنند. موفق باشید.
شنبه 9 آبان 1388

bij - المان - المان
bager63 - نروژ - شی، مینویسی ((یک قلم و کاغذ دستت بگیر از درو همسایه و فامیل .. آمار بگیر ببین چند درصد مردم از حرفهات متنفر هستند))! بعد به تاریخ دینیت مراجعه کن که *محمد در مکه* (از در و همسایه و فامیل میدید که همه مردم از حرفهاش متنفر بودند)!!! اگر ادعای کمی تو درمورد ایرانیها درست باشه با منتقدانی چون محمد در مکه چه باید گفت؟!!!!!!
شنبه 9 آبان 1388

jamsil - کره - سئول
زرشک.
شنبه 9 آبان 1388

آنتی اسلام - ایران - کیش
. bager63 - نروژ - شی نه من صاحب جنبش هستم؛ و نه تو هستی. چیزی که مسلم است؛ تو و امثال تو؛ از ترس اینکه ملت ایران مذهب شیعه را بگذارند در زباله دان تاریخ؛ سبز سبز میکنی؛ و خیلی واضح و بدیهی است؛ که از کجا نشأت و ریشه میگیرید. اما خیالت تخت و راحت باشد که شیعه ( رافضی!) مُرد؛ و همه چیز تمام شد.
یکشنبه 10 آبان 1388

pahlavi100 - آمریکا - کالیفورنیا
آنتی اسلام - ایران - کیش...شما اسباب کشی‌ کردین به کیش؟...مطمئناً میدونین که اینهایی که اینجا علیه شما کامنت میذارن، ته دلشون معتقد به عقاید شما هستند وگر نه، اگر شک تو دلشون نیفتاده بود، اینقدر به خودشون زحمت نمیدادن که کتاب دعا هارو زیرو رو کنند بلکه جوابی برای بحث‌های منطقی شما پیدا کنند."خدا"رو صد هزار بار شکر که هموطن آگاهی‌ همچون شما حرفی‌ می‌زنه که عالمان طرف مقابل مجبور میشن دست به دامن "ایزوتوپ آهن ۵۷ الی‌ ۵۸" بشن. فراموش نکنیم، این گروه هر چه بیشتر دلائل و مدارک خود را برای ما اهل اینترنت، حتی بیسوادانی مثل من مطرح می‌کنن، ما رو روشن تر می‌کنن. بنا بر این ضمن تشکر از زحماتی که میکشین،امیدوارم روزی برسه که شاهد تعلیم دادن گمراهان داخل کشور از طریق صحبت‌های بلیغ و فصیحتون باشیم.
یکشنبه 10 آبان 1388

+1
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.