گزارش رسمی پزشکی قانونی : علت مرگ محسن روح الامینی مننژیت نبوده , بلکه ضربات متعدد و اصابت جسم سخت بوده است

گزارش رسمی پزشکی قانونی : علت مرگ محسن روح الامینی مننژیت نبوده , بلکه ضربات متعدد و اصابت جسم سخت بوده است

خبرگزاری مهر : پزشکی قانونی کشور هر گونه ابتلای مرحوم محسن روح الامینی به مننژیت را رسما نفی و طی گزارشی رسمی دلایل فوت وی را اعلام کرده است.

یک منبع آگاه در گفتگو با خبرنگار سیاسی مهر ، افزود: کمیسیون پزشکی قانونی کشور در تاریخ 25/5/88 نتیجه نهایی و نظریه رسمی خود در باره علت فوت محسن روح الامینی را به مراجع قانونی و طرفین ذیربط ارائه نموده است.

وی افزود: بر اساس این گزارش ، مرگ ناشی از استرس های فیزیکی ، شرایط بد نگهداری ، ضربات متعدد و نیز اصابت جسم سخت عنوان شده و قویا ابتلای آن مرحوم و فوت به علت بیماری و مننژیت نفی شده است.

این منبع آگاه در خصوص محل حادثه نیز گفت: مرحوم محسن روح الامینی در بازداشتگاه کهریزک زندانی بوده و در شرایط نا مناسب جسمانی در حال انتقال به زندان اوین بوده که با توجه به تشدید حالت بد جسمانی در انتهای مسیر و قبل از پذیرش با تاخیر 70 دقیقه ای به بیمارستان منتقل شده و متاسفانه فوت نموده است. بدین ترتیب وی اصولا در زندان اوین پذیرش نشده بود.

در حالی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر دانشجویان با ایشان ، تاکید فرمودند که با تخلفات و جنایات صورت گرفته در جریان بازداشتها از جمله در بازداشتگاه کهریزک بدون هر گونه مماشاتی برخورد قانونی و عوامل آن شناسایی و مجازات خواهند شد ،  امروز برخی رسانه های رسمی دلیل فوت محسن روح الامینی را ابتلا به بیماری عنوان کرده اند!

منبع فوق به مهر گفت: با توجه به حساسیت های ارزنده مسئولان عالی رتبه نظام در پیگیری تخلفات صورت گرفته ، هر گونه پیش داوری و انتشار اخبار کذب می تواند تلاشی برای انحراف از واقعیت و ضربه به روند قانونی مورد نظر مسئولان کشوربرای احقاق حق و اقامه عدالت ارزیابی شود. وی خواستار پیگیری این خبرسازی ها از سوی مراجع مسئول شد.

به گزارش مهر ، رهبر معظم انقلاب در پی اولین گزارشاتی که از برخوردهای غیر قانونی با بازداشت شدگان در بازداشتگاه کهریزک منتشر شد ، دستور تعطیلی آن بازداشتگاه و برخورد با عوامل خودسر و خاطی را صادر کردند. در این راستا کمیته های ویژه ای از سوی مجلس و شورای عالی امنیت ملی نیز طی ملاقاتهای مختلف با آسیب دیدگان در حال پیگیری موضوع هستند.

حضرت آیت الله خامنه ای شب گذشته نیز در دیدار اساتید دانشگاه تاکید کردند که نظام اسلامی در برخورد با تخلف و جنایت مجامله و گذشت نخواهد داشت.


پزشکی قانونی: علت مرگ روح‌الامینی شرایط بد نگهداری، ضربات متعدد و اصابت جسم سخت در کهریزک است

پارلمان‌نیوز: پزشکی قانونی کشور هر گونه ابتلای مرحوم محسن روح الامینی به مننژیت را رسما نفی و طی گزارشی رسمی دلایل فوت وی را اعلام کرده است.

 یک منبع آگاه در گفتگو با مهر، اظهار داشت:«کمیسیون پزشکی قانونی کشور در تاریخ 25/5/88 نتیجه نهایی و نظریه رسمی خود در باره علت فوت محسن روح الامینی را به مراجع قانونی و طرفین ذیربط ارائه نموده است.»

وی افزود:« بر اساس این گزارش ، مرگ ناشی از استرس‌های فیزیکی ، شرایط بد نگهداری ، ضربات متعدد و نیز اصابت جسم سخت عنوان شده و قویا ابتلای آن مرحوم و فوت به علت بیماری و مننژیت نفی شده است.»

این منبع آگاه در خصوص محل حادثه نیز گفت:«مرحوم محسن روح الامینی در بازداشتگاه کهریزک زندانی بوده و در شرایط نامناسب جسمانی در حال انتقال به زندان اوین بوده که با توجه به تشدید حالت بد جسمانی در انتهای مسیر و قبل از پذیرش با تاخیر 70 دقیقه‌ای به بیمارستان منتقل شده و متاسفانه فوت نموده است. بدین ترتیب وی اصولا در زندان اوین پذیرش نشده بود.»

در حالی که رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اخیر دانشجویان با ایشان ، تاکید فرمودند که با تخلفات و جنایات صورت گرفته در جریان بازداشتها از جمله در بازداشتگاه کهریزک بدون هر گونه مماشاتی برخورد قانونی و عوامل آن شناسایی و مجازات خواهند شد، امروز برخی رسانه های رسمی دلیل فوت محسن روح الامینی را ابتلا به بیماری عنوان کرده‌اند!

منبع فوق گفت: «با توجه به حساسیت‌های ارزنده مسئولان عالی رتبه نظام در پیگیری تخلفات صورت گرفته ، هر گونه پیش داوری و انتشار اخبار کذب می‌تواند تلاشی برای انحراف از واقعیت و ضربه به روند قانونی مورد نظر مسئولان کشوربرای احقاق حق و اقامه عدالت ارزیابی شود. وی خواستار پیگیری این خبرسازی ها از سوی مراجع مسئول شد.»

رهبر معظم انقلاب در پی اولین گزارشاتی که از برخوردهای غیر قانونی با بازداشت شدگان در بازداشتگاه کهریزک منتشر شد ، دستور تعطیلی آن بازداشتگاه و برخورد با عوامل خودسر و خاطی را صادر کردند. در این راستا کمیته های ویژه ای از سوی مجلس و شورای عالی امنیت ملی نیز طی ملاقاتهای مختلف با آسیب دیدگان در حال پیگیری موضوع هستند.

حضرت آیت الله خامنه‌ای شب گذشته نیز در دیدار اساتید دانشگاه تاکید کردند که نظام اسلامی در برخورد با تخلف و جنایت مجامله و گذشت نخواهد داشت.

juvel - نروژ - اسلو
مرگ بر خامنه ای. مرگ بر عنتری نژاد.
دوشنبه 9 شهریور 1388

sabze sabzam - بلژیک - بروکسل
حضرت خامنه ای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!لطفا ترجمه شود
دوشنبه 9 شهریور 1388

ali moosavi - ایران - ایران
درود ما یکبار شانس زندگی کردن را داریم و حاضر نیستیم زیر زور این حکومت ضد انسانی باشیم و باید به حق خودمان که ازادی برای هر ایرانی است برسیم. با شهید کردن دوستان ما راه به جایی نخواهید برد. جمهوری اسلامی باید برود. (ما هستیم)هستم اگر میروم گر نروم نیستم . بدرود
دوشنبه 9 شهریور 1388

i.am.the.world. - لو کزامبورک - اش
من واقعا نفهمیدم چرا میونه اون همه قتل و کشتار و جنایت؛ این یکی شد سید الشهدا و نگین هم شد سمبل برای مردم یا بقول شما مبارزین. چون فیلمش بود و بقیه بی فیلم و در تاریکی جون دادند؟ بهر جهت این که میونه اون همه مرگ و جسد؛چرا تب مرگ این دو نفر همه رو گرفت واسه من سئوال شد. پدرش هم کی یا چی بود اصلا اهمیتی نداره. به این هم باید اساسی نگاه کرد. اینطور نیست؟ شاد باشید.
دوشنبه 9 شهریور 1388

bardia.kaviani - سوییس - زوریخ
خامنه ای ... خوری کرده است
دوشنبه 9 شهریور 1388

qdit - قطر - دوحه
روحش شاد.امیدوارم تمام مسببین به چنین حالی گرفتارشوند.چه کسی جوابگوی مادران وپدران این جوانان هست؟هر کدام ازابن جوونا عزیز مامان وبابا بودن.بچه که بدنیا میاد یک تیکه گوشت واستخونه.کلی پدرومادر از جونشون واز جوونیشون میزنن تا عزیزشون تو این مملکت حرفی برای گفتن داشته باشه اونوقت یک تعداد ....................................
دوشنبه 9 شهریور 1388

IranBozorgMehr - ایران - اهواز
مسلمان=عرب تازی، تازی زاده و تازی پرست.
دوشنبه 9 شهریور 1388

SIAVASHOMA - انکلستان - منچستر
باباش که میگن خودش نمک پرورده خامنه ای جلاده باید بیاد و ابروی اینارو ببره و ساکت نمونه.نابود باد حکومت اسلامی ضد بشری ایران.
دوشنبه 9 شهریور 1388

afraafra - انگلیس - لندن
خداوندا از تو متشکریم که با مشت خود نظام به صورت خود نظام می زنی.
دوشنبه 9 شهریور 1388

amo danial - نروژ - اسلو
ننگ ونفرین بر اسلام محمدی مذهب ضد ایرانی.
دوشنبه 9 شهریور 1388

bahram_uk - انگلستان - منچستر
ای بابا خود خامنه ای این دستورات رو داده.حالا واسه رد گم کردن میگه عوامل خودسر.نامرد وطن فروش پست.به قول معروف.من نبودم دستم بود تقسیر استینم بود.خامنه ای خودت خری
دوشنبه 9 شهریور 1388

darva - مالزی - سایبرجایا
IranBozorgMehr - ایران - اهواز: بیش از 90٪ کامنتهات تازی تازی می کنی. اگر تازی هم هست تو بیشتر تازی هستی چون اهوازی هستی و جد وآبادتون به تازی می رسه.. بابا به فکر کشورمون باشیم و لااقل بگیم ننگ بر دیکتاتور و محمود.. درود بر روشنفکران و تمامی ملت دنیا چه سیاه و چه سفید پوست.. از هر ملتی .. ننگ بر نژاد پرست
دوشنبه 9 شهریور 1388

biston - المان - برلین
درود دوستان!...i.am.the.world. - لو کزامبورک - اش..اگر میخواهی‌ اینجا اظهار نظر کنی‌ و آنهم یک نظر منطقی‌، پس برو اول چند تا کتاب تاریخی‌-فرهنگی‌ بخوان، که یه مقدار سوادت بیشتر بشه(به بقیه شیادان همردیف‌هات هم این را توصیه کن) و این قدر چرند نگی‌. خطاب به بقیه دوستان، نباید اینقدر به امید خدا و نیروهای ماورایی بود. اگر خدایی هست آن این خدا نیست که در قرآن آمده، آن خدایی که وجود درد ..عقل، خرد، دانش، آزادی بیان، آزادی اندیشه، مملو از نور و عشق است، نه جهنمی دارد و نه بهشتی‌، نه وکیلی دارد نه و سیی، نه کتابی‌ دارد نه شمشیری. پس باید ما خود این ریشه فساد را در ایران از بیخ ریشکن کنیم و به امید هیچ نیرویی از خارج و یا آسمان ننشینیم. پیروز باشید!
دوشنبه 9 شهریور 1388

sosol - ایران - نیشابور
باباش واسه تشکر اومده بود دیشب دستبوس خامنه ای ؟
دوشنبه 9 شهریور 1388

Hoja Verde - ایران - تهران
amo danial - نروژ - اسلو. کثافت کاریهای این آخوندا ربطی به دین اسلام نداره.فقط اینها جنایتهای خود را به نام اسلام تمام می کنند تا مشروعیتی برای کارهای خود دست و پا کنند.
دوشنبه 9 شهریور 1388

Gharibeh-Ashena - المان - هانوفر
خامنه ای در مقابل تمام مردم و خبرگزاریها در سخنرانی خود درنماز جمعه مستقیم و واضح دستور از بین بردن و سرکوب تظاهرکنندگان را صادر کرد و او باید مستقیما وشخصا جوابگوی این قتلها و تجاوزها و شکنجه ها باشد. مرگ ونفرین بر او و طرفدارانش.
دوشنبه 9 شهریور 1388

dariush09 - رو سیه - مسکو
خسته نباشید. این جنایات سالها است که وجود داشته,شما تازه فهمیدید !!!!!!!!!!!!!.  
دوشنبه 9 شهریور 1388

i.am.the.world. - لو کزامبورک - اش
بیستون- المان ـ برلین.گرانقدر: نظرهای منطقی شما عزیز را با دقت دنبال میکنم. کوربینی و بیسوادی من را اغماض کرده و ببخشید. شاد باشی.
دوشنبه 9 شهریور 1388

aghozdar - ایران - تهران
این هم گزارش از بالاترین مرجع پزشکی .باز هم انکار کنید .حالا ببینیم رهبر فقط حرف میزنه یا اهل عمل هم هست.
دوشنبه 9 شهریور 1388

ashoor - ایران - تهران
i.am.the.world. - لو کزامبورک - اش. تو که میگی نمیفهمم (من این رو ازت قبول میکنم )و تو یه کامنت دیگه هم گفته بودی هیچ ایده و عقیده ای هم ندارم پس منظورت از این که میآی اینجا چیه؟
دوشنبه 9 شهریور 1388

vezveznazi - ایران - ایران
علی گدا به گور جد و ابادش خندیده .مرتیکه اشغال
دوشنبه 9 شهریور 1388

iran_boy - ایران - تهران
روح تمام شهدای ازادی ایران شاد خوش به حال تمامی این عزیزان که شهادت قسمت انها شد و رو سیاهی برای ما باقی ماند
دوشنبه 9 شهریور 1388

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
Hoja Verde - ایران - تهران. دین سراسر رذالت و دیوانگی و جنایت اسلام منشا تمام بدبختیهای بشر در طول 1400 سال اخیر بوده. میلیونها تن به خاطر آزادی بیان و اندیشه مخالف توسط محمد پیامبر دروغگوی اسلام و خلفای راشدین و امامان مذهب جعلی شیعه (در راس آن علی جنایت پیشه) و سپس توسط حکام اسلامی و و دست آخر رژیم ددمنش جمهوری ولایت وقیح از دم تیغ گذرانده شده اند. شما یا تاریخ را نمیدانید یا یک متعصب مذهبی بیش نیستید که اعتقاد دارید اسلام به ذات خود ندارد عیبی . هر عیبی که هست از مسلمانی شماست! این چه دین کثیفی است که پیرو آن از هر ملیت و منطقه نافش به رذالت و جنایت و دروغ و فحشا و دزدی بسته شده؟! غیر از این است که آیین اسلام خود به روشنی مروج تمام این مسائل است؟ کافیست آیات قرآن و احادیث آن شیادان را بخوانید و تنها اندکی تفکر کنید. زیاد به مغزتان فشار نیاورید!
دوشنبه 9 شهریور 1388

hares2 - هلند - استکهلم
بچه ها یه ذره انصاف داشته باشید...........مقصر همه چیز احمقی نژاده........به خدا رهبرمون هیچکارس............احم دی نژاد این قدرتو داره که رهبر شه.......پس به رهبر حق بدید.............این وسط هر که باید نابود شه اون رهبر نیست........در ضمن مشکل ما مردم ایران و سایر کشور های جهان سوم اینه که فکر میکنیم یه نفر بیاد میتونه کشورو درست کنه...........حالا تقلب شده یا نشده رو کاری نداریم که حتما شده..............ولی اگه موسوی رییس جمهور میشد دیگه به لبنان و حزب الله و حماس کمک نمی کرد و اونا که مثل گربه می مونن و تا وقتی بهشون غذا بدی رامتن واسمون شاخ میشن و ترور میکنن و هزار بدبختیه دیگه..............به نظرم ما مردم لیاقتمون همون احمقی نژ ا ده.......البته من که ایران نیستم ولی زیاد میام.............لطفا هم کسی به من توهین نکنه و فحش نده...............من واقعیتو به نظر خودم گفتم
دوشنبه 9 شهریور 1388

elyas0121 - ایران - ایران
amo danial داداش خوبم سلام . من کاملا با این رژیم ننگین مخالفم ولی مسلمونم.و خدا و دین اسلامی که من بهش اعتقاد دارم اصلا اون چیزی نیست که این اخوندای پست فطرت مدعی اون هستن .البته به تو حق میدم چون متاسفانه این بی شرفها برای منافع شخصیشان از اسلام به عنوان ابزارقدرت وچپاول وتجاوز استفاده کردن وباعث شدن خیلی از مردم اونارو به عنوان نمادی از اسلام بدونن وترجمه قران رو به نفع خودشون تفسیر کنن. یه خاهش کوچیک ازت دارم اگه میشه به دین وپیامبری که من اعتقاد دارم چیزی نگو چون همین دین تو زمان شاه هم بود و به کسی کاری نداشت اصل بر این هست که ما هه با هم از ست این اخوندا راحت بشیم وایرانی ازاد وابا بسازیم که به قولی عیسی به دین خود موسی به دین خود.
دوشنبه 9 شهریور 1388

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
این جوان از دست رفته همسرش در ژنو با خانم بنده هم کلاسی بوده است. می گویند خون می گریسته است. من فقط در تعجبم چگونه پدرش که کاندیدای پست وزارت بهداشت در کابینه محسن رضایی در صورت برنده شدن بود با آن همه گردن کلفتی چطور نتوانست فرزندش را از دهان این ضحاک بیرون بکشد!!!
دوشنبه 9 شهریور 1388

طاطا - ایران - ایران
i,am,the,world لوکزامبورگ: دوست عزیز این که چرا دونفر شاخص شدند وبقیه نشدند و باباش چه کاره بود یا نبود یا چه گذشته ای داشته مهم نیست این مهمه که همه ی ما درد مشترکیم . طوری حرف میزنی انگار ازعالم هپروت اومدی . وانگار تابحال توی هیچ جنگ یا جنبش یا .... سمبلی وجود نداشته. درضمن اینقدر به فکر جلب توجه نباش دوست عزیز. این روزها همه ی ما دل پردردی داریم وقتی میاییم توی این سایت و کامنت میذاریم و درددل میکنیم برای اینه که جایی حرفامونو بزنیم حالا درنظر بگیر یکی بیاد مثل تو مثلا از اون کامنت های بی مزه ای که درباره خداخدا کردن کاربران میذاری بذاره واقعا تحملش سخته. امیدوارم دلخور نشی
سه‌شنبه 10 شهریور 1388

poriyaye_vali - قطر - دوحه
چی بگم ..بابای ابلهش که دیروز داشت به رهبر بیمار ایران تبریک میگفت که پسرممو کشتیدی>>یه جوری حرف میزد انگاری به شکل غیر مستقیم داشت به علی گدا میگفت شما تمامی جد واباد منو بکشید ولی در عوضش پول منو بدید. بله گور بابای پسر..دلار وریالو عشقست جناب اقای روح الامینی.
سه‌شنبه 10 شهریور 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
darva - مالزی - سایبرجایا . شما هنوز معنی تازی رانمیدانی؟. مقصوداز تازی عرب جزیره العرب 1400 سال پش است که هم قاتل هم دزد هم شهوتران بودند به ایران ما تاختند از کشته پشته ساختند و دین ننگینشان را حاکم و هر کثافتکاری را در میهن ما کردند همه ملایان باز ماندگان همان اشغالها هستند عرب ایرانی و کشورهای دیگر///جز عربستان//از تخم و ترکه های همانها هستند...غیرتی نشو!!!
سه‌شنبه 10 شهریور 1388

i.am.the.world. - لو کزامبورک - اش
طا طا جان عزیزم.. دلخوری نداره. تو هم حق داری گرامی. ناشی نویسی و ناپختگی منو ببخش. دو سه روز دیگه بیشتر با شما عزیزان نیستم. شاد باشی.
سه‌شنبه 10 شهریور 1388

siavash b - ایران - تهران
IranBozorgMehr - ایران - اهواز . خوب چه ربطی داره فحش دادن تو به این مطلب خسته نشدی اینقدر به اسلام توهین کردی این کارات نه تنها کسی رو از اسلام دور نمیکنه بلکه باعث میشه کسی به نظراتت اهمیت قائل نشه کی ما قراره واسه مسائل شخصی دیگران احترام قائل شیم چه ربطی به اسلام داره مگه ما مسیحی بد یا یهودی بد نداریم حالا اگه اشخاصی از چیزی سو استفاده کنند دلیل نمیشه اون چیز بد باشه من ایرانی هستم و به ایرانی بودن خودم هم افتخار میکنم و دینمم اسلام است رفیقم ایرانی اما بهایی است دوست برادرم ایرانی اما مسیحی است خوب میبینی اول از همه باید انسان باشیم تا بتونیم ایران رو اباد کنیم چه فرقی داره کی چه دینی داره
سه‌شنبه 10 شهریور 1388

SIMIN61 - ایران - تهران
i.am.the.world. - لو کزامبورک - اش . منظورت از نگین همون نداست؟
سه‌شنبه 10 شهریور 1388

i.am.the.world. - لو کزامبورک - اش
اشور جان ایران تهران: منظوری ندارم باور کن. فقط یک نقطه نگاه هستم بدون باور و ایدئولوژی. عزیز انطور هم که گفته ایی باور کن مزدور نیستم (کاشکی این کلمات کیهان شریعتمداری؛ و فرهنگ افترا و تهمت از ذهن ما رخت میبست) سه روز دیگه بیشتر با شما نیستم. تحملم کنید بزرگان. شاد باشید.
سه‌شنبه 10 شهریور 1388

bluestar - ایران - تهران
hares2 - هلند - استکهلم. کی بود که تو نماز جمعه 29 خرداد گفت: ((مسوولیت خشونتهای خیابانی به گردن نخبگان سیاسی خواهد بود)) و به اراذل مجوز حمله به مردم را داد؟ احمدی نژاد؟
سه‌شنبه 10 شهریور 1388

tabeshesahar - ایران - تهران
در ماجرای هجدهم تیر هم این آقا دستور پیگیری داده بود.نتیجه دادگاه در مقابل آن همه جنایت ها محکومیت یک سرباز به جرم دزدیدن یک ماشین ریش تراشی بود.با این کار جلاد به ریش همه مردم خندید.اما حالا همه این جنایت کار را شاخته اند و بزودی پس از پیروزی جنبش سبز یک دادگاه واقعی برای رسیدگی به جنایت های انجام شده برگذار خواهد شد.آن روز دیر نیست پس خود را آماده کن جلاد.
سه‌شنبه 10 شهریور 1388

سکوت - ایران - تهران
خدایش بیامرزد قضیه پدر بی..درش هم همون قضیه محمد پسر ابوبکر با خود ابوبکر که پسرش عزیز علی بود و ابوبکر دشمن علی هرچند خیلی به تاریخ بزرگان اسلام اعتمادی نیست اما برای مثل بدرد میخورد. نگاه صادق و دل پرامید و عزم راسخش تو عدالت و آزادگی پشت و پناه همه جوونایی که هنوز مصمم و محکم پای ادامه راهشون ایستادن . یا حق
سه‌شنبه 10 شهریور 1388

kaveh52 - ایران - تهران
اره بابا حتماْ من بودم تو نماز جمعه گفتم هر کس بیاد تو خیابون هر اتفاقی افتاد تقصیر خودشه ؟ واقعاْ اینها به خدا اعتقاد دارند ؟ گمون نکنم
سه‌شنبه 10 شهریور 1388

i.am.the.world. - لو کزامبورک - اش
61سیمین جان - تهران: متشکرم از اینکه اصلاح کردی. درست دیدی. منظور ندا اقا سلطان است. شاد باشی.
سه‌شنبه 10 شهریور 1388

آناهید - ایران - ایران
این جنایات به دستور شخص خامنه ای صورت گرفته تمام سران سپاه و بسیج و نیروی انتظامی (فیروزآبادی ، طائف و...) از خود رهبر دستور می گرفتند گول این سیاست بازی هاشونو نخورین . اینها با این کارهاشون می خوان مردم ساده دل ایرانی را گول بزنند ولی زهی خیال باطل دیگه مردم این رهبر خون خوار رو شناختن حالا هر چقدر عقب نشینی بکنه باز هم نمی تونه دوباره جایگاه اولیه خودشو پیدا بکنه .
سه‌شنبه 10 شهریور 1388

آرسام - ایران - تهران
اولا خدا بیامرزدش دوما هرچه عوض داره گله نداره بابای این خدابیامرز در زمان خودش یک جلاد به تمام عیار بود راستی دارمکافات تو این دنیا است آه افرادی که خود روح الامینی آنها را شکنجه کرد حالا گرفتتش .
چهار‌شنبه 11 شهریور 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.