اتاق امن دولت کجاست؟ ماجرای مولف دوم کتاب اتاق امن

 اتاق امن دولت کجاست؟ ماجرای مولف دوم کتاب اتاق امن

روز شنبه 3 مرداد 88 دادگاه عمومی تهران طی حکمی ضمن تأیید تقلب در ثبت اختراع اتاق امن زلزله، دستور به تغییر نام مخترعان آن داد.
همشهری انلاین نسخه الکترونیکی روزنامه همشهری نوشت:
فرزاد سلیمی مخترع اتاق امن، شکایت‌نامه خود را علیه علی‌اکبر محرابیان (وزیر صنایع کنونی) و موسی‌ مظلوم به دادگاه ارائه داد. دادگاه بر اساس شواهد تأیید کرد که اختراع اتاق امن زلزله پیش از آن‌که به نام محرابیان به ثبت برسد، توسط شاکی اختراع و طراحی شده بود و شاکی، این طرح را در سال 82 به شهرداری تهران و سال 83 به مطبوعات ارائه داده است. در این زمان، محمود احمدی‌نژاد شهردار تهران و علی‌اکبر محرابیان از همکاران وی بود. بر این اساس دادگاه نتیجه گرفت که مقامات وقت شهرداری تهران (که در آن زمان زیر نظر آقای احمدی نژاد اداره می شد) پس از دریافت طرح، آن را به نام خود ثبت کرده‌اند.
مشروح خبر را از
اینجا مطالعه فرمایید

چند نکته در این خبر هائزاهمیت است

اول اینکه سلیمی و همکارش ابتدا طرح خود را به شهرداری ارائه داده بودند ولی زمانی که با عدم استقبال مدیران وقت شهرداری مواجه شدند طرح خود را پس از ارائه به موسسه تحقیقات ساختمان و مسکن در مطبوعات منتشر کردند ولی همانطور که همشهری آنلاین می نویسد سلیمی و همکارش پس از آن، طرح خود را در مطبوعات منتشر کردند اما در کمال ناباوری شاهد مصادره طرح توسط مقامات وقت شهرداری تهران شدند. علی اکبر محرابیان پس از انجام آزمایش‌هایی روی طرح اتاق امن زلزله، آن را در اداره ثبت شرکت‌ها و مالکیت صنعتی به نام خود و موسی مظلوم ثبت کرد و سپس کتابی تحت همان عنوان به چاپ رساند.
براساس قانون حمایت حقوق و مؤلفان و فصل چهارم که در آن به تخلفات و مجازات‌ها اختصاص دارد هرکس اثری را به نام شخص دیگری غیر از پدید‌آورنده ثبت کند به شش‌ماه تا سه سال حبس تأدیبی محکوم می‌شود.

دوم اینکه در عکسی که همشهری آنلاین از جلد کتاب منتشر شده توسط شهرداری منتشر کرده نام یکی از نویسنده ها نا خوانا شده است

این بود که دوستان کنجکاو شدند و رفتند و یک نسخه از کتاب رو پیدا کردند تا ببینند که دزد نفر دوم کیست ؟ فکر میکنید باز اسم کی درآمد؟! آره درسته باز هم این نام احمدی نژاد بود که هاله وار میدرخشید.خودتون ببینید:

با این حساب امیدوارم که آقای احمدی نژاد بتواند برای چهار سال آینده خود و کابینه اش یک اتاق امن در مقابل گاف هایی که خودش مسئول آنهاست بسازد.

 

LiliRose - کانادا - تورنتو
اتاق امن ا.ن زیر ابای خامنه ای است.
جمعه 16 مرداد 1388

peran33_mar - انگلیس - لستر
طویله بهترین اتاق امن برای سران (خران)دولت.به رهبری رئس طویله خامنه ای.
جمعه 16 مرداد 1388

green_iran - ایران - تهران
ای رهبر کودتا این اخرین پیام است. جنبش سبز ملت اماده قیام است
جمعه 16 مرداد 1388

ali moosavi - ایران - تهران
درود .ایرانیان عزیز ما همگی باید کشوری بسازیم که اتاق امنی بشود برای تک تک ما ایرانیان,که هرکس در جامعه بر اساس قانون ایرانی در امنیت باشد.به طبع ان اتاق امن دولت مردمی ملت خودش خواهد بود ,نه یک شخص خاص,یا دولتی بیگانه ,,ما هستیم با پرچم سه رنگ شیروخورشید نشان...
جمعه 16 مرداد 1388

jgreene75 - انگلستان - لستر
peran33_mar - انگلیس - لستر. چی گفتی؟؟ وای کلی خندیدم. یه چند ماهی میشد نخندیده بودم. .واقعا دمت گرم. گل گفتی. "خران دولت اسهالی" به رهبری خر بزرگ "سد الی شیره ای" محکوم الگور به گور به همین زودی.
جمعه 16 مرداد 1388

garfild - ایران - تهران
دزدای بی هنر و بی کفایت شماها اگه 1 اپسیلون هوش و استعداد داشتین به خدا هم بندگی نمی کردین البته الان هم نی کنید / چقدر از این کارها تو هر زمینه انجام دادین و سر صاحب اصلی رو کوبیدین به طاق لعنت خدا به شما آشغالا / ولی خوشم اومد خدا جای حق نشسته
جمعه 16 مرداد 1388

romaanaa - آمریکا - ویرجینیا
این با اون هاله نور اتاق امن میخواد چیکار
جمعه 16 مرداد 1388

سنجاقک - امریکا - ا......
واقعا خجالت آوره مثل دزدیدن رای مردم بود . چقدر این آدم بی کلاس هستش باعث خجالت و شرم آدم میشود ای که لعنت به تو قاتل دزد
جمعه 16 مرداد 1388

ایران از آن ایرانیان - ایران - جیرفت
hamesheh bahar - انگلستان - لندن برو به (شاهکارهای تمدن بشری از 5000 سال پیش تا کنون) پیامم بخون لطفا بمیر
جمعه 16 مرداد 1388

parviz1 - انگلستان - کترینگ
اتاق امن ...ن دکی که زیر لحاف انتر ان قلاب اسهالیست البته این را خود دکی قبلا اعلام کرده بود ولی خودش اگر داخل چاه تو..ت هم بره ملت اونجا هم بهش م ....د. هر چند الان هم با نام دولت اسهالی کابینه انگلهای اسهال جای دیگری هم ندارن و هر جا که میرن همه از بوی گندشان بیزارنند.
جمعه 16 مرداد 1388

iliya behniyafar - ایران - اصفهان
سال 84 محمود گدا گفت که این کابینه ( نهم ) با کابینه های دیگه فرق داره . دیدیم که راست گفت خیلی فرق داره و عجب کابینه ای هم بود پر از گاف و سوتی . امسال (یعنی 88 ) محمود گفت که کابینه ی ( دهم ) یک کابینه ی استثنایی خواهد بود . به نظر شما منظورش چی بوده ؟؟؟؟؟
جمعه 16 مرداد 1388

romaanaa - آمریکا - ویرجینیا
سید مهدی میخوام ببینمت
جمعه 16 مرداد 1388

ایران از آن ایرانیان - ایران - جیرفت
این نشون دهنده اوج عدالت وحاکمیت قانون در کشور عزیزم ایران هست بهتره سایر کشوراهای پر مدعا الگو برداری کنند خدایا خدایا تا انقلاب مهدی از نهضت خمینی محافظت بفرما الهی امین یا رب الهی امین یارب
جمعه 16 مرداد 1388

bahram$hiroshima - ژاپن - هیروشیما
صحبت از اختراع و مخترع شد یه چیز یادم افتاد.این ماجرا عین واقعیت است که تعریف می‌کنم. یکی‌ از دوستان من مخترع هست که اسمش را از تلوزیون بارها شنیدید.{اسمشو نمی‌تونم اینجا بگم}این دوست من که از میان چندین کشور صنعتی ۳ بار مدل طلای جهانی‌ کسب کرده،اولین باری که ایشان در روسیه مدال طلا کسب کرد،هنگام باز گشت به ایران شهردار منطقه یک جشنی به عنوان تقدیر از ایشان می‌گیرد و میهمانانی را هم دعوت می‌کند،بعد از اتمام میهمانی شهردار منطقه به دوست من میگوید که خرج این میهمانی ۴۷۵۰۰۰ تومن شده است که باید بپردازید،دوست من که از حرف شهردار شگفت زده میشود به شهرداری میگوید که اگر قرار باشد که با پول من جشن بگیرید،من اصلا جشن نمی‌خوام بگیرم. ادامه در کامنت بعدی
جمعه 16 مرداد 1388

bahram$hiroshima - ژاپن - هیروشیما
خلاصه بعد از کشمکش‌هایی‌ این پول را از دوست من میگیرند. بعد از چند روزی دوست من از شهرداری شکایت می‌کند و معلوم میشود که از طرف استانداری حدود ۷۵۰۰۰۰ تومن بابت جشن به شهرداری داده بودند .یعنی ۷۵۰۰۰۰تومن به اضافهٔ ۴۷۵۰۰۰ تومن پول را شهر داری میخواسته بالا بکشه.اونم از کسی‌ که باعث افتخار مملکت ماست. حلا اشخاصی مثل ایران از آن ایرانیان - ایران - جیرفت و نیم پ.. برید بمیرید.
جمعه 16 مرداد 1388

all_alone313 - المان - هامبورگ
ایران از آن ایرانیان - ایران - جیرفت . برو گورتو گم کن تو همون سایت های جمهوری شیطانی کامنت بذار چون ایرانیها به امثال تو الرژی دارن و اعتقادات تو اندازه ی ..ر ..ر ا..غ هم ارزش نداره
جمعه 16 مرداد 1388

zahra50 - دانمارک - کپنهاگ
ایران از آن ایرانیان جیرفت . تو هم به جمع بقیه درختان چنار سایت اضافه شدی . طرفداراشم مثل خودش پوست کلفتن و حقیر .
جمعه 16 مرداد 1388

ardesheer - امرپکا - نپو پورت
ایران از آن ایرانیان - ایران - جیرفت ولی این مهدی قلابی شما وخود خمینی که ارانی نیستند.به نظر من یه نامه بنویس به این مهدی فراری وازش خواهش کن تو نجف یا کربلا ...ظهور کنه خودت برو اونجا. جدا میشه این جمکران و یه جوری از ایران بریم بیرون که به امثال این یارو هم بر نخوره//
جمعه 16 مرداد 1388

کلاغ سیاه - ایران - تهران
جیرفتی !. دزدی طرح مردم نشانه اوج عدالت وحاکمیت قانون است؟. پس چرا این اوج قانون دست دزد ها را نبرید. چقدر استفاده مادی پشت این طرح هست که رییس جمهور و وزیرش این چنان از صراط مستقیم خارج تر میشن.
جمعه 16 مرداد 1388

ایران از آن ایرانیان - ایران - جیرفت
میبینم درست خورده وسط خالتون
جمعه 16 مرداد 1388

barbud_daneshmand - بلزیک - گنت
LiliRose - کانادا - تورنتو . اتاق امن ا.ن زیر ابای خامنه ای است . دوست و فرزند گلم لطفا موقع نوشتن کمی حوصله بخرج دهید تا اشتباه تایپی نداشته باشید(ابای=عبای)..شک ندارم که فارسی را بخوبی میخوانید و می نویسید.. بدرود نازنین.
جمعه 16 مرداد 1388

kamia1 - المان - کلن
iliya behniyafar - ایران - اصفهان, منظورش کودتایئ که کرده..دیکتاتورئ مطلق ملاتاریا .همون کارئ که هیتلر کرد. ایران از آن ایرانیان - ایران - جیرفت, از کئ تا حالا ثبت اکتشاف و تقلب در اون میشه عدالت? شاید تو مکتب اسلام به این میگن عدالت, در ضمن بذار یه چیز مهم رو بهت بگم!همین اقایئ که تو اینقدر سنگشو به سینه میزنئ, میدونئ که یهودئئ الاصل و . به دین اسلام گرویده..الله و اعلم.برائ همین هم مشایئ اگه تو خبر ندارئ!!
جمعه 16 مرداد 1388

ایران از آن ایرانیان - ایران - جیرفت
. hamesheh bahar - انگلستان. جناب عالی مطمئنا یک نژاد پرست تشریف دارید ایران اسلامی از اقوام مختلفی تشکیل شده بیشترین جمعیت تشکیل دهنده جنوب وجنوب غربی ایران رو مردم بسیار شریف عرب تشکیل میدهند بنده در ایرانی نبودن شما هیچ شکی ندارم که اینجور خائنانه بین ایرانیان تفرقه می اندازی ایران متعلق به ملت متحد ایران است
جمعه 16 مرداد 1388

ایران از آن ایرانیان - ایران - جیرفت
zahra50 - دانمارک - کپنهاگ . ...جواب حرف حساب از همون قدیما این ا... بوده تو هم سرتو از تو پوست چنار بیار بیرون تا ببینی حقیر کیه
جمعه 16 مرداد 1388

TAAT - ایران - اردبیل
آدم بعد از خواندن قصه غصه اش میگیرد.این درد،درد واقعی تاریخ ایران است.درد واقعی تمام آن چیزی است که مشکلات تاریخی ایران نامیده می شود.این قصه پشت پرده تمام نادیدنیهاست.تمام دردهاست.تمام غصه هاست.نباید سرسری از روی این داستان گذشت.بارها و بارها باید روی کلمات این قصه پر غصه فکر کرد. فردائی برای ایران نیست مگر آنکه بیاندیشیم و این درد کهنه را درمان کنیم .درمان را همین امروز از خودمان شروع کنیم.نباید در کار امروز تأخیر کنیم.
شنبه 17 مرداد 1388

arash-eindhoven - هلند - ایندهوفن
احمدی نجاس به غیر از هاری دچار دو بیماری دیگر شده . یبوست در افکار و اسهال در گفتار.
شنبه 17 مرداد 1388

hamesheh bahar - انگلستان - لندن
ایران از آن ایرانیان - ایران - جیرفت. نترس جوابت را همان جا دادم. بدو برو ببین جیرفتی
شنبه 17 مرداد 1388

ardesheer - امرپکا - نپو پورت
ایران از آن ایرانیان - ایران - جیرفت خیلی چنار چنار میکنی جریان چیه هه هه
شنبه 17 مرداد 1388

kamia1 - المان - کلن
هئ جیرفتئ! , hameshe bahar, چئ بهت گفته که اینقدر دارئ حرص میخورئ? هه هه دمش گرم...کلن
شنبه 17 مرداد 1388

irani1 - المان - هسن
خدای خامنه ای تو جیب گشادشه اسمش هم دلار امریکایی.ولی همش خونیی.
شنبه 17 مرداد 1388

barbud_daneshmand - بلزیک - گنت
barbud_daneshmand - بلزیک - گنت . zeinabe - ایران - قم . با درود بر زینب خانم من بعنوان یک مسلمان از شما چند تا سوال دارم وتا اینجا تشریف دارید خواهش میکنم پاسخ دهید؟. 1-شما میدانید سپاه یزید که با حسین جنگید مسلمان بودند وازقوانین اسلامی پیروی میکردند(حال مسلم مصلحتی بودند یا نه بماند)وبر طبق اموزه های اسلامی زنان ومردانی که در جنگ اسیر مسلمین میشوند غلام و کنیز میباشند؟!!. 2-بنابر این دستور شب عاشورا که همه علمای شیعه میفرمایند بعد از غارت چادرها که ظاهرا ثروت زیادی هم بوده!! زینب و زنان ودختران چون دسته گل اسیر میشوند. در این شب وشبهای بعدی یک لشکر بقول ما عرب دوغ ندیده با این زیبا >>ادامه دارد .
شنبه 17 مرداد 1388

barbud_daneshmand - بلزیک - گنت
. بخش دوم . زینب ایران قم. رویان چه کردند؟!!. 3-فراموش نکنید که انها اسیر جنگی بودند...بنابر این همخوابی با انها جائز بوده است؟!!چون عین دستور اسلام است وفقط خلیفه قادر بوده که ان را فسخ کند که ظاهرا 40روز بعد اینکار میشود. 4-واما فرمودیداون جمعیت 300هزارنفری23خرداد کجاست؟!!!. ومن اینجا به شما پاسخ میدهم:حتما عینک را نزده اید یا مثل من ریاضیتون خوب نیست که رقم 3میلیونی را 300هزار خوندین در حالی که همون رقمی را که شما امروز سراغش را میگیرید اقای ا.ن. خس وخاشاک نامیدند که امیدوارم فراموش نکرده باشید.درضمن همین سبز لجنی را رهبر و اقای ا.ن. با افتخار گردن انداختند..فراموش کردید یا شاید بتازگی زبانم لال نابینا شدین و هنز خط بریل را نیاموختید؟!!. باسپاس . . ایرانیان جیرفتی چاه حسنی بدو شمام کمک خواهرت زینب شاید بتونه جواب سوالات منو بده؟!!(راستی نکنه از طایفه غلاما یا نارتیچیای دم دار باشی؟!!. دوستان این طایفه نارتیچیها یک دم کوچک دارند..به شرفم شوخی نمیکنم شما اگر دوست و اشنای مسنی اونطرفا دارین ازش بپرسین اگر از شما با شرفها 2نفرتون بگید نه من دیگه کامنت نمیگذارم به جان هما و هدیه ام..
شنبه 17 مرداد 1388

immortal1977 - هلند - امرسفورت
ایران از آن ایرانیان - ایران - جیرفت . بچه بسیجی مفلوک عقب مونده میبینم که دور برداشتیو فکر کردی علی اباد هم شهریه! . اینجا قار قار کن که خیلی بد مدل میزاریم تو کاست عقده ای ...مثل تو اینجا اومدن و میان , ولی هیچ کدومشون اینجا نتونستن طاقت بیارن .میدونی واسه چی قاز قلنگ خان!!? . چون اینجا ایرانیانی اصیل و ازاده از سرتاسر دنیا هستن که ذره ذره وجودشون برای ایران عاری از رژیم اسهالی و دیکتاتوری اخوندان و اسلامیون کثیف میتپه. شما چند تا بی غیرت وطن فروش عرب زاده (که امیدوارم سید هم باشی! ) . اینجا فقط محفل شاد ما رو با دست و پا زدن بیهودتون و دلقک بازیاتون و نقطه نظرات خالی از هر منطق و فهم و شعور , شاد و شادتر میکنین و اسباب خنده همه ما رو فراهم میکنین. امثال تو و نیم رخ.. , سید مهدی, اسودگی, ابوذر زمان, زینبه, سوزی ,جزایر سلیمان ..... همیشه یادت باشه تو و این اسامی هیچی نیستین .واقعا هیچی نیستین.هیچی هیچی .یعنی حتی یه . هم نیستین . انقدر نا چیز هستین که با یه فوت مثل یه پشه میرین قاطی باقالیا!. ---------------------------. راستی: بد خفن زدم تو خالت انگاری ;) .هستشو تف کن ;)
شنبه 17 مرداد 1388

salar_20 - ایران - همدان
مرگ و جهنمی پر اتش برای نظام کثیف جمهوری اسلامی ایران به سر کردگی علی چلاق سر راهی
شنبه 17 مرداد 1388

mohsenmohsen - ایران - تهران
با این کارشون ثابت کردند که دزد هستند
شنبه 17 مرداد 1388

headman - امارات - ابوظبی
حالا شماها با این کارتون زندگی برای این بابا نمی گذارید.منطورم سلیمی بیچارست.این احمدی نژادی که ما میبینیم تا زهر چشم از کسی نگیره ول بکن ماجرا نمیشه.شاید هم دو سه روز دیگه دوباره بگن که اشتباه شده و قاضی رو عزل کنند. ای بابا.
شنبه 17 مرداد 1388

barbodm - ایران - تبریز
سید مهدی ی ی ی ی کجایی ممکنه در مورد این خبر بچه ها رو مستفیذ بفرمایید البته ممکنه کلمه مسفیذ رو اشتباه نوشته باشم چون من کلاس حوزه ندیده ام این و گفتم شاید بخواهی از جواب دادن طفره برید و به املای جملاتم گیر بدید
شنبه 17 مرداد 1388

ایران از آن ایرانیان - ایران - جیرفت
شرمنده از اینکه نظرهای اصل کاری به دستتون نمی رسه
شنبه 17 مرداد 1388

parvaz39 - آلمان - هامبورگ
در ادامه پیشنهاد، باطوم خوردن و تلّفات مظلومانه کافیه. برای دفاع از خودمون این لینک رو حتما ببینید و اطلاع رسانی کنید. https://www.youtube.com/watch?v=MZoJQ9v0m78
شنبه 17 مرداد 1388

immortal1977 - هلند - امرسفورت
ایران از آن ایرانیان - ایران - جیرفت . فکر کنم دوزاریت افتاد که اینجا نباید پاتو از لیف حموم زیر پات درازتر کنی. بدو برو به چریدنت مشغول شو و حواست باشه که باز از دوروبرای من رد نشی جوجه بسیجی مزدور مفلوک عقده ای
شنبه 17 مرداد 1388

Peyman101 - بلژیک - گنت
ایران از آن ایرانیان - ایران - جیرفت . جیرفتی،الان مثقالی چند میفروشی؟ بولو بابام زان،بولو دنباله کارو کاسبیت.بسیجیهای محلتون خمارن.
شنبه 17 مرداد 1388

manenarenji - المان - اسن
با درود بر همگی شما عزیزان میخواستم بگم تمام این ارازل و اوباشی که اینجا میایندو مینویسد مثل ... مهدی و زینب قم وپسر حروم کرد و... بخدا همشون یک نفره با اسامی مختلف میاد که بگه تعداد ما زیاده ولی بدون ما ایرانی ها چه داخل چه خارج از ایران از شماو اون رژیم اسهالیتون بیزاریم. اتاق امن برای شما مذدوران قبرستونه زیر خروارها خاک وخواب ابدی.
شنبه 17 مرداد 1388

بابک - ایران - سبزوار
دزدهای بی شعور رای مردم را دزدیدند ان وقت کتاب نمی دزدند اختراع را نمی دزدند
یکشنبه 18 مرداد 1388

bahar miayad - المان - المان
اونقدر دروغ گفته و دزدی کرده که حساب کتابش از دست در رفته فقط ای کاش مردم ساده دلی که دسترسی به اینترنت و مطبوعات ازاد ندارن یکجوری این داستانها رو میخوندن
سه‌شنبه 20 مرداد 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.