دیدار میرحسین موسوی و زهرا رهنورد با خانواده سهراب اعرابی - ویدیو

دیدار میرحسین موسوی و زهرا رهنورد با خانواده سهراب اعرابی

odin - بلژیک - انتورپن
مادر عزیزم فقط باید پای تو رو بوسید. اهای دنیاااااااااا بیا نگاه کن، بیا ببین اون شیربچه تو دامن چه ماده شیری بزرگ شده بود. مادر جون به تقدس دستهات قسم که سخته اما سعی میکنم جلوی این اشکای لعتتی رو بگیرم تا کسی فکر نکنه اینها اشک ضعف و ناامیدیه. اقای رئیس جمهور موسوی میبینی؟ من نمیدونم میخوای بری نماز پشت هاشمی رفسنجانی بخونی و چی میخوای به این مادرها و خانواده های ندا و ترانه موسوی و سهراب بگی اما اینو بدون یک قدم عقب نشینش الان که اینهمه گل پرپر شده از خیانت افشین و سلمان پارسی هم بدتره.نکنی اقا. این ملت و امیدهاش رو نفروشی. خون هیچکدوم از ما رنگینتر از سهراب و ندا و ترانه نیست.
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

ey-iran - المان - اخن
موسوی خیلی مردی ایول داری . روح اون جوان صد در صد الان شاده .خدایش بیامورزدش و ارزوی صبر برای مادر داغ دارش داریم .
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

sepanta_mehr - ایران - تهران
درسته که شهادت این جوان داغ بزرگی است بر قلب همه ما ولی فرقی نمیکنه مرگ همه عزیزان راه ازادی درد بزرگی است بر پیکر احادمردم ایران ولی گویا اقای موسوی و همسرشون فقط از پرپر شدن جوانانی که با نماد سبز در خون غلتیدند متاثر شده و با دیدار از خانواده انها احساس همدردی میکنه ا ین در حالیستکه ندااقاسلطان و یعقوب براویه و کیانوش اسا و...که بانماد ازادی کشته شدند ارزش این و نداشتند که ازخانوادشون از نزدیک دیدار شود؟
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

setroos - اوکراین - کیف
خدا رحمتش کنه،کسی‌ داغ اولادش رو نبینه به حق علی‌...
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

ramtin300 - انگلیس - لندن
موسوی عمرم جونم رییس جمهورم
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

telma - امریکا - کالیفرنیا
اخی.چقدر گناه داره.خیر نبینین
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

garfild - ایران - تهران
موسویییییییییییییییییییییییییییی تو در قبال این مادر و همه مادر پدر های ایران مسولیییییییییی / حالا ببینیم چیکار میکنییییییییییییییییییییی
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

WAXY - امریکا - سیاتل
خداوند صبر به این خانواده بده که فرزند نازنینش رو که سالها زحمتشو کشیده به دست جلادان زمان از دست دادن.
یکی از سایتها پیشنهاد جالبی داده بود:خواسته بود که همه کاربرانش و خوانندگانش با هم قسم شن و تا پایین اوردن حکومت کودتا چی از قدرت از پای ننشینن , هر کس از دور نزدیک هر کاری از دستش بر میاد انجام بده .
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

silvana - استرالیا - ملبورن
آفرین به مادر سهراب که این قدر شیر زنه که بدون هیچگونه ترسی حرفهای خودش رو زد امیدوارم خدا فقط بهش صبر بده که بتونه نبودن فرزندش رو تحمل کنه
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

amirhosein110ir - چین - شانگهای
میدونید همین خواهر خانم اعرابی از جاسوس هایی بوده که برای مجاهدین خلق در ایران فعالیت میکرده و الان هم در آمریکا به سر میبره. میدونید چه قدر جوون رو همین ها کشته اند. بعدم تقصیر خود این آقا سهراب بوده که اومده توی خیابونها. من فیلم تشیع جنازشو دیدم. زنه چنان گریه میکرد نمیگفت که چقدر آدم رو همین جوری اونها کشتند. اصلا اگر دقت میکردید از این باحجاب ها هم نبود که حداقل بگیم یه آNم طبیعی بوده ولی من دیدم از این قرتی های منافق بود. باید کمی فکر کنیم. هرکس هم خواست هرگونه فحش یا انتقادی را میتواند در این جا بنویسد.

مرگ بر اسراییل ، مرگ بر آمریکا ، مرگ بر انگلیس ، مرگ بر ضد ولایت فقیه
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

محمد بهاره - ایران - تهران
ایکاش اطلاع رسانی میشد تا همه ما هم اونجا جمع میشدیم در کنار آقای مهندس موسوی.البته ساعتی قبل اونجا بودیم ولی کسی خبر نداشت.
مادر سهراب شیرزنی ست که خداوند بهش صبر عطا کرده.
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

sara_eft - استرالیا - آدلاید
هیچ کس جز منافقین وطن فروش این جوونهارونکشته .گرگها لباس بره تنشون میکنن وبره های معصوم راشکار میکنن خدا لعنت کنه این وطن فروشهای لامذهب را.نمیتونین از دست خدا فرارکنین.اگر هم این دنیای کوتاه فرار کردن اون دنیا حتما بدون شک عذاب ابدی را میکشن
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

Nedaye Melate Mazlum Iran - آلمان - دوسلدورف
آخی. بازم بخدا دمشون گرم که با رفتنشون تسلی خاطر این مادر داغدیده اند.
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

monte - ا - کالی فرنیا
اقای موسوئ من سبز نیستم اگر سبزم سبز شیر خورشید نیست
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

mehrab fallah - کانادا - تورنتو
من مخالف رای دادن بودم و رای ندادم حتی مخالف مهندس موسوی ولی این حرکتهای ایشون و خانمشون خیلی برای من جالبه به امید رهایی ملت ایران و درود به شرف این پدر و مادر. چقدر سخته دیدن شهادت فرزند بی گناه.تقاص خونهای به ناحق ریخته شده رو به زودی پس میدن مخصوصا اون عجوز خرفت و مریدان بی هوییتش.
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

amo danial - نروژ - اسلو
افسوس که اغلب ایرانیان اینهمه ریاکاری و جنایت و تبهکاری را از مدعیان دین و مذهب مشاهده میکنند و هنوز در سنگر خردباختگی و فریب خوردگی در پیروی از این نابکاران ثابت و استوار مانده اند. ایا کدام چشمانی ریش های نکبت بار اخوند پریشان مغز و جانی نهادی چون خمینی را در ماه دید؟
پاسخش زیاد مشکل نیست.. این افراد در مغز خود هنوز هم در این قرن منتظران مهدی موعود هستند که بقولی برای نجات انها خواهد امد .
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

ahoramazda - انگلیس - لندن
دردا ، که فراق ناتوان ساخت مرا.......بر بستر ناتوانی انداخت مرا
از ضعف چنان شدم که بر بالینم....صد بار اجل آمد و نشناخت مرا
سهراب جان روحت شاد
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

ehsasoeshgh - گوتنبرگ - سوئد
خدایا به این ملت مظلوم عزت و شوکت بده . مرگ بر احمدی نژاد
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

Hamvatan88 - ایران - تهران
با عذرخواهی فراوان از مسئولین محترم سایت به خاطر طولانی بودن این خبر.... ولی لطفا کامل پخش کنید ... متشکرم
Tuesday, 14 July 2009
هموطن آگاه باش ناموسمان به خطر افتاده
وضعیت مبهم یکی از خواهران بازداشت‌شده ما در تجمع مسجد قبا
ترانه موسوی
احتمال تجاوز دست جمعی لباس شخصی ها به ترانه و قتل وی
اگر ساکت بنشینیم فردا نوبت خواهر خود ماست. اگر چه ترانه هم خواهر ماست.
ترانه موسوی هنرجوی آرایشگری بیست و هشت ساله ای ست که بیش از دو هفته پیش در حاشیه گرد همایی هفتم تیر توسط نیروهای امنیتی دستگیر و گفته می شود به خانواده وی اطلاع داده شده که به دلیل آسیب دیدگی شدید در ناحیه مقعد و رحم در وضعیت خطرناکی قرار دارد.
بنا بر گزارش های دریافتی، این دختر جوان پس از شرکت در مراسم هفت تیر در مسجد قبا در ساعت شش بعدازظهر توسط نیروهای امنیتی لباس شخصی دستگیر شده است و با اینکه تمام بازداشت شدگان پس از بازجویی در ساعت ۲۲.۳۰ توسط بسیج و اطلاعات به کلانتری نوبنیاد انتقال داده می شوند، ماموران لباس شخصی وی را در ساختمانی در نزدیکی حسینیه ارشاد نگه می دارند.
به گفته شاهدان برخلاف اغلب بازداشت شدگان که با لباس معمولی و کفش ورزشی در مراسم شرکت داشتند، ترانه با لباسی شیک و کفش های پاشنه بلند دستگیر شده بود و به دلیل مدل موها، آرایش و زیبایی ش مورد توجه بازجویان قرار داشت.
هنگامی که خانواده ترانه که در خیابان جیحون در غرب تهران ساکن هستند به دنبال وی به کلانتری نوبنیاد مراجعه می کنند، مسئولان کلانتری از بازداشت وی اظهار بی اطلاعی می کنند اما سایر بازداشتی ها به خانواده وی اطلاع می دهند که ترانه توسط بسیج بازداشت ولی به کلانتری تحویل داده نشده است که این امر سبب تشدید نگرانی خانواده وی می شود.
احتمال تجاوز گروهی به وی هنگامی شدت گرفت که چند روز بعد فرد ناشناسی به خانواده وی تلفن زد و ادعا کرد که ترانه پس از "تصادف" دچار پارگی مقعد و رحم شده است و در بیمارستان امام خمینی کرج بستری شده است!
خانواده وی سرانجام پس از چند روز تلاش اتومبیل وی را که در حوالی مسجد قبا پارک شده بود پیدا کرده و به بیمارستان امام خمینی کرج مراجعه می کنند، در بیمارستان یکی از پرستاران تایید می کند که دختری با مشخصات ظاهری ترانه توسط نیروهای لباس شخصی در حالت بیهوشی به بیمارستان منتقل و پس از چندین ساعت نیز در حالت بی هوشی از بیمارستان بیرون برده شده است اما مشخصات وی در بیمارستان ثبت نشده است.
این امر این ظن را که ترانه م. توسط نیروهای بسیجی و امنیتی مورد تجاوز گروهی قرار گرفته و احتمالا جان باخته است تشدید می کند اما خانواده وی همچنان از افشاء شدن این موضوع بیم دارند و امیدوارند تا با عمل به توصیه پلیس به آنها مبنی بر سکوت، ردی از دختر خود بیابند.
پدر وی که در زمینه دندانسازی فعالیت دارد از زمان مراجعه به بیمارستان دچار حمله قلبی شده و بستری است و مادر وی نیز از پاسخگویی به سوالات دوستان و اقوام در باره سرنوشت دخترش طفره می رود.
با این حال یکی از دوستان نزدیک ترانه به ما گفته است که به شدت نگران زندگی ترانه با توجه به اطلاعات موجود است به گفته وی بین زمانی که گفته می شود دختری با مشخصات ترانه در بیمارستان بوده تا زمان دستگیری وی چند روز سپری شده است و نیز ذکر پارگی مقعد و رحم توسط فرد ناشناس این احتمال را به ذهن متبادر می کند که ترانه در حین تجاوز وحشیانه گروهی بسیج و نیروهای امنیتی جان باخته باشد.
ما با اینکه اطلاعات دیگری از منابع دیگر به دست آورده ایم که نگرانی در باره سرنوشت ترانه را افزایش می دهد اما تلاش می کنیم تا با دستیابی به نزدیکان ترانه، آخرین وضعیت وی را به زودی به اطلاع برسانیم و از رسانه ها و سازمان های حامی حقوق بشر و زنان درخواست کمک کنیم.
شرم بر تو ای خامنه ای
شرم بر تو ای لباس شخصی
شرم بر ما که به خواهرمان تجاوز می کنند و ما خاموشیم
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

man iraniam1 - هندوستان - بنگلور
افرین به این مادر که روحیه شو حفظ کرده . هرچند که فقط خدا ازدلش خبرداره . افرین خانم یکم از عطر غیرتت رو ماهم بپاش .
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

japan_reza chatri - ژاپن - توکیو
خدایی موسوی خیلی مرد بزرگیه!!!
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

neda22 - اتریش - اتر
من خیلی گریه کردم وای به حال مادرش چه کشیده افسوس که پرپر شدی
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

bamo - آلمان - ًًُکلن
با دیدن این تصاویر به یاد سال 57 وشورو شوق اونروز هایمان افتادم و بی اختیار زدم زیر گر یه. ارزوی صبر برای این مادر و همه اونهایی که عزیزانشون را درراه میهن ازدست داده اند میکنم.
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

hazrateyousof - کویت - کویت
ایول ایوله ایول میر حسین یله ای ول ای ول ای وله حسین تاج سره ای ول
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

delmorde - سوپد - یوتوبوری
sepanta_mehr - ایران - تهران
ایا سوال این هموطن جوابی ندارد؟ ایا برای اینکه اقای موسوی از بقیه داغ دیده گان دیداری داشته باش دولت محدودیت قائل شده و ایشان برای دیدار از خانواده انها و دلجوئی می بایستی مجوز میداشت؟! شاید هموطن چنین بوده اما چرا و چگونه؟؟!!!
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

یه غریبه - انگلیس - لندن
درود به شرف خودش و مادرش
amirhosein110ir - چین - شانگهای
ببند
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

tara26 - المان - ف...
amirhosein110ir - چین - شانگهای ........تو اون دهن ... و ... رو ببند که فقط ننگ . ... ازش خارج می‌شه، تو اگه خودت حجاب برات مهم ، رفتی‌ چین چکار پیش یه مشت کفر؟؟؟رفتی‌ اونجا واسشون حمالی بکنی‌؟؟؟لیاقت تو و امثال تو بیشتر از این هم نیستو جات تو عربستان نه تو چین، ننگ بر تو و امثال تو اسم این زن و این خانواده رو از توی دهان ... بیرون نیار..
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

Green Vote - ایران - مشهد
در جواب amirhosein110ir - چین - شانگهای
تا کی میخواهید با پاک کردن صورت مسئله خود را به خواب بزنید.بیدار کردن کسی که خودش را به خواب زده سختر از کسی است که در خواب است.یا حق
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

Shamoosh - آلمان - دوسلدورف
سگ زرد برادر شغاله ! موسوی هم آخوند عربزادهای بیش نیست !
آرزوی صبر و آرامش برای خانواده سهراب دارم.
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

amo danial - نروژ - اسلو
amirhosein110ir - چین - شانگهای
وطن فروش پست امیدوارم که عزیزانت رو در مقابل چشمان کریهت گلوله باران کنند. ننگ بر تو و اسلامت
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

ashoor - ایران - تهران
sara_eft - استرالیا - آدلاید
گذشت اون موقعی که در نهایت بیرحمی سینما رکس آبادان رو آتیش زدید و گفتین مامورین شاه آتیش زدن. تو که هیچ صد تا مثل تو هم اینجا کامنت بزارین سه میلیون نفر شاهد و هزاران هزار دوربین تو و امثال تو رو در حال تیراندازی مستقیم به طرف مردم دیدن اون هم نه به پا بلکه همه به سر و گردن و سینه. بترس از اون روزی که مجبوری جواب این خونها رو بدی .
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

tara26 - المان - ف...
دوستان خوبی‌ که در چین هستند می‌بخشید، من قصد جسارتی به هموطن‌های عزیزم ندارم، ولی‌ مثل اینکه تو کلهٔ این .........
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

Green Vote - ایران - مشهد
در جواب amirhosein110ir - چین - شانگهای
تا کی میخواهید با پاک کردن صورت مسئله خود را به خواب بزنید.بیدار کردن کسی که خودش را به خواب زده سختر از کسی است که در خواب است.یا حق
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

hamesheh bahar - انگلستان - لندن
سهراب نه اولین شهید ایران است نه اخریش .متاسفانه برای ازادی کشور از دست این اخوندهای کثافت باید خون بهای زیادی بدهیم. در ضمن جاسوس امیر حسبن از چین- شانگهای بهتر است همانجا بمانی وهمرنگ همان چینی ها بشوی اسمت را هم عوض کنی بذاری ...چون ولایت فقیه .
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

toghi - نیوزلند - اوکلند
پیکر پاک صدها شهید اعتراضات مردمی یک ماه اخیر در سردخانه ای در جنوب غربی تهران نگهداری می شود.به نقل از یکی از خانواده ها که نخواست نامش فاش شود، وی را به سردخانه ای در جنوب غربی تهران که مخصوص نگهداری میوه و محصولات لبنی بوده است برده اند و آلبومی در اختیارش گذاشته اند که تصویر صدها کشته در آن بوده است تا جنازه فرزندش را از بین آنها شناسایی کند
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

venoosi - بلژیک - verviers
amirhosein110ir - چین - شانگهای
این مزخرفاتت رو هم اینجا نوشتی.
چطور میتونی این چرت و پرت ها رو بگی مغز کوچیک. جوابت رو قبلا دادم.مگه قرطی تر و هیزتر و بی چشم رو تر شما بسیجیها هم پیدا میشه.کارتون فقط تجاوز به ناموس و جان مرم ایران...عرب زاده ی ادمکش
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

tamara .s - انگلیس - لندن
عمو دانیال-نروژ-اسلو
با شما کاملا موافقم
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

parvaz88 - ایران - تهران
amirhosein110ir - چین - شانگهای وقتی بلایی بدتر از این سرت آوردیم اون موقع هم اندیشه ات همین خواهد بود یا نه؟ مثل بقیه مزدورها رنگ و لباس عوض می کنی! امیدوارم خشم خداوند انتقام خون عزیزانمان را از تو و امثال تو بگیرد و مادرانتان را سیاه پوش کند که جمعی را سیاه پوش کرده اید و این چنین هم رجز می خوانید. مرگ و لعنت خدا بر تو و امثال تو
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

Aryamehri - بلژیک - بروکسل
amirhosein110ir - چین - شانگهای
لطفا اینجا را کانون تند رو های رژیم آخوندی نکنید
کثافت کاریهای خودتون رو گردن مجاهدین نندازین
دیگه حنا تون واسه ما رنگ نداره
ننگ بر شما آخوندها که مثل سگ از روسیه درس میگیرید
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

eliasaus - استرالیا - سیدنی
آهنگ جدید شماعی زاده برای سهراب اعرابی خیلی جالبه حتما بشنوید
https://www.youtube.com/watch?v=eEG5SN1fEyY
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

caspian_shore - انگلیس - لندن
زیرزمین: یکی از بازداشتشدگان تجمع مسجد قبا به بهانه تصادف و پارگی رحم در بیمارستان بستریست
یکی از دستگیرشدگان هفتم تیر 88 با نام «ترانه موسوی» متولد 1360 در وضعیتی نامعلوم به سر می‌برد. یک ناشناس پس از نزدیک به سه هفته، در تماسی تلفنی با مادر او گفته است که ترانه به دلیل پارگی رحم در بیمارستان امام خمینی کرج بستری‌ست اما خانواده او پس از مراجعه به این بیمارستان نیز نتوانستند از فرزندشان خبری بگیرند. ترانه موسوی هفتم تیر 88 در اطراف مسجد قبا در خیابان شریعتی تهران از سوی مأموران حکومتی دستگیر شد. پس از گذشت نزدیک به سه هفته، افرادی ناشناس با مادر او تماس گرفته و از بستری بودن او در بیمارستان امام خمینی کرج خبر دادند. این افراد تصادف در حومه خیابان شریعتی و پارگی رحم و مقعد را دلیل بستری بودن وی در بیمارستان عنوان و تأکید کرده‌اند بستری‌شدن او ربطی به تجمع مسجد قبا ندارد. آن‌ها گفته‌اند ترانه مشکل ناموسی داشته است و به همین دلیل می خواسته با شلنگ سرم، خود را حلق‌آویز کند. خانواده‌اش پس از مراجعه به آن بیمارستان، نتوانستند او را ببینند و مسوولان بیمارستان گفته‌اند که شخصی با این نام در آن‌جا بستری نیست. یک شاهد عینی که روز هفتم تیر دستگیر شده بود، می‌گوید: « نیروهای ضد شورش و لباس شحصی روز هفتم تیر من و تعدادی از دستگیرشدگان را سوار بر ون‌هایی به ساختمانی در اطراف میدان نوبنیاد بردند و به آزار جسمی و روحی ما پرداختند. برخی از دستگیرشدگان را در همان بعداز ظهر به زندان اوین منتقل کردند اما من و بقیه را آزاد کردند. ترانه در میان ما بود. او دختری زیبا، خوش‌اندام و شیک‌پوش بود و بازجویی‌اش از همه بیشتر طول کشید. چشم‌هایش سبز بود. من و تعدادی را همان شب آزاد کردند و تعدادی را نیز پیش از آزادی ما به جاهای دیگری فرستادند. اما نیروهای لباس شخصی ترانه را همان‌جا نگه داشتند و حتا به او اجازه ندادند تا با مادرش تماس بگیرد.» پدر ترانه موسوی ناراحتی قلبی دارد و پس از ناپدید شدن تنها فرزندش در خانه بستری شده است.
https://zeerzamin.blogspot.com/2009/07/blog-post_3749.html
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

baran shomal - نروژ - اسلو
درود بر این مادر شیرزنی که در بهشت زهرا نترسید و انچه لایق نطام ضحاکی بود بیان کرد به طوری که موسوی را وادار به دیدار کرد و در این دیدار هم او همچنان صورت کثیف و دستان الوده به خون رژیم سفاک ایران را با جملات شجاعانه خود به تصویر کشاند
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

baran shomal - نروژ - اسلو
این است اسلام ناب محمدی بله حتی اگر ترانه هم نمیرد این نجاستها او را خواهند کشت ای خامنه ای چگونه خواهی مرد ای احمدی نژاد تو؟ من مخالف انتقامم اما امیوارم روزی برسد شماها را بنشانند و به دختران و پسران و زنانتان جلو چشمان خودتان تعرض کنند کاری که به دستور شماها با پسرانمان دردانشگاها ودخترانمان در کوچه و خیباب انشد.
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

bij - المان - المان
یاد همه مظلومان راه رهایی و دانش پاینده باد!
الئه مگر تو حامی مظلومان نیستی؟
جواب این سوال را صدها سال است که میدانیم ولی از ان می گذریم. چون جرات بررسی این هیولای ضد بشر را نداریم.
الئه یا به عبارتی اسلام با مرگ و زجر انان که از قدرت و ثروت بی بهره اند پا گرفته! دزدی و کشتن دیه (70 و اندی شتر) دارد! قدرتمندان بدون واهمه زیر چتر اسلام جنایت می کنند که اگر هم لو رفتن دیه ان جنایت را قابل پرداخت می دانند...
الئه (اسلام) مگر تو حامی مظلومان نیستی؟ „نه نیستم! مگر مثل من مکار و رشوه گیر و قبل از همه سادیست و جانی باشی!„
تلاش امروزین ما باید در جهت روشنگری، تصمیم گیری از روی عقل و نفی اعدام و شکنجه باشد!
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

kili_patilaki - قطر - دوحه
مرگ بر جمهوری اسلامی.مرگ بر خامنه ای ...مرگ بر احمدی نژاد..مرگ بر مراجع تقلید.مرگ بر من اگه بخوام از این حیوان ها حمایت کنم.
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

yasamin22 - امارات - دوبی
قربون میر حسینم برم که هر موقع میبینمش آرامش میگیرم

چهار‌شنبه 24 تیر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
amirhosein110ir - چین - شانگهای
..شو لمپن اسلامی که تمام اتشها از گور همین دین ننگین توست 110 نشان علی قاتل باعث افتخار تو و خل و چلهای اسلامیست که مروج جنایت و حماقت است در ضمن نوکری علی چلاق تار زن هم مبارک.
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

گروهبان قندلی - ایران - تهران
dkdk - ‌د‌‌انمارک - اسلیس میشه از سوابق احمدی نژاد برام بگی؟
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

aria_jp - ژاپن - توکیو
amirhosein110ir - چین - شانگهای
مرگ بر تو و ان رهبر بیناموست . و این را بدان که روزی انتقام خون این جوانها را از تو ی ... و ان رهبر ...زادهات میگیریم.و بدان که ان روز نزدیک است
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

s.m_swed - سوئد - سوئد
amirhosein110ir - چین - شانگهای ... شو کی تورو ادم حساب میکنه مرگ بر ولایت فقیهت و خود وقیهت
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

daneshjooye mobarez - ایران - تهران
یه سوال برام پیش اومده چرا آقای موسوی به دیدن خانواده ندا نرفت ؟ چرا فقط سهراب رو شهید این راه اعلام کرد ؟ احساس می کنم که حافظه تاریخیمون داره مثل ماهی میشه . چه زود ندا رو فراموش کردن.
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

parvaz39 - آلمان - هامبورگ
توجه....توجه.....
طبق اخبار موثق که محسن سازگارا اعلام کرد نماز جمعه توطعه رفسنجانی با خامنه ای علیه موج هست. لطفا اطلاع رسانی کنید که نماز جمعه باید 100% تحریم بشه. مگر با اطلاعیه کتبی، رسمی و مستقیم موسوی خواسته بشه. موسوی ابراز بی اطلاعی کرده از این دعوت. بچه های داخل ایران حتما اطلاع رسانی کنن
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

mn4434 - انگلیس - لندن
جون مادرتون بازم بتسازی نکنید . این موسوی هم یکی مثل احمدی نژاد. همشون سروته یه کرباسن
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

waxy - امریکا - سیاتل
دلیل پاس دادن مراجعین که برای روشن شدن وضعیت فرزندانشون به مراجع قضایی میرن اینه :
خسته و اذیت کردن مردم وجلو گیری از تجمعشون در یک مکان.
دوستان حال دادن به وب سایتهای کودتاچی ها رو یاشون باشه
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
daneshjooye mobarez - ایران - تهران
عزیز حافظه ی تاریخی این ملت صفر چون اهل مطالعه نیستند این شامل 90٪ است این عین جمله ی موسوی در روزنامه ی رژیم است سال 1360.
هرکس بر ضد نظام قدم بردارد باید به اشد مجازات اسلامی/مرگ/ محکوم و حتی به زخمیها هم کوچکترین ترحمی روا نیست.
حالا اگر--- گربه شده عابد و مسلمانا---- این دیگر با ملت داخل است که باز در چاهی نظیر 57 نیفتد.
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

delmorde - سوپد - یوتوبوری
Hamvatan88 - ایران - تهران
بله برادر این است اعمال روحانیان دین اسلام و طرفدارانشان. متدینین به این دین و حامیان این رژیم کثیف جایت کار کلاهشانرا بیندازند بالاتر و کمی فکر کنند به چه ایدئولژی خود را پایبند کرده اند. اسلام را خوب بشناسند اعمالی که اینها می کنند نگوئید اسلامی نیست خود را گول نزنید تاریخ هزارو صد قمری را که نزدیکترین و صحیح ترین تاریخ اسلامی است بدقت بخوانید انها هم همین اعمال را انجام می دادند.
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

saghi -uk - انگلستان - برایتون
خاک پای این مادر سرمه چشم جوانانی مانندسهراب درکناررود الیس خالدبن والیدسردارعرب صدهزارازایرانیان راسر برید بعداز ان رودبه رودخون مشهور شد آخوندها ازاون نسل هستند .انتظاری دیگه نداشته باشید
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

Aryamehri - بلژیک - بروکسل
زردو آبی قرمزو سبرزو بنفش میکنند بازی دگر همواره نقش
سر رسید زمان بر تو وبس چون نخواهیم مثل تو خس
مردم ایرانیم و دلیر نیستیم مثال تو خاک و ذلیل
جان دهم در ره ایران وطن تا بگیرن پیکرم اندر کفن
چون نکرد مهدی تو کاری ز دست خود بگیرم ز ولایت حق بدست
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

you39 - بلژیک - هاسلت
درود بر این شیر مادر .....

همیشه اسطوره ها در دامن چنین مادرانی پرورش می یابند.
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

matias1987 - فنلاند - ترنیو
amirhosein110ir - چین - شانگهای
خوب به تو چه؟؟هر چی‌ بوده الان شهید نهضت سبزه و در صاف اول آزادی خواه‌ها بوده.
در ثانی‌ منافق خودتی‌. میدونی اگه با برادر یا پسر خودت همین کار رو میکردن چه حالی‌ بهت دست میداد؟؟؟تو چیکار میکردی؟؟گریه نمیکردی؟ضجه نمیزدی؟فحش پدر و مادر به نظام نمیدادی؟ چرا مرگ بر اونا؟؟ مگه چه هیزم تری به تو فروختن؟؟فقط یاد گرفتی‌ بگی‌ مرگ بر آمریکا..مرگ بر انگلیس..مرگ بر اسرائیل؟؟؟ اصلا میدونی چرا داری میگی‌ مرگ بر؟مطمئنی‌ که عیب از خودی نیست؟تا به حال بهش فکر کردی؟.....مرگ بر خودت و ولایت فقیه و میمون عنتری نژاد. برات خیلی‌ متاسفم که از اون آای کیو نداشته ات استفاده نمیکنی‌
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

daneshjooye mobarez - ایران - تهران
ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
دوست من مشکل اینجاست که ملت ما عشق قهرمان پروری دارن . عوض اینکه رو خودشون تکیه کنن رو هر ننه قمری که دو روزه سرو کلش پیدا شده سرمایه گذاری می کنن .
شروع قضایا خیلی خوب بود ولیکن من فکر می کنم این ملت تا این فرهنگ های غلطش اصلاح نشه نمی تونه به جایی برسه.
این همه شهید شدن باز یه سری ها دم از رای می زنن با مشکل ما رای نیست مشکل این حکومت دینیه فاسده.
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

baran shomal - نروژ - اسلو
متاسفم برای توئی که میگی یاد سال 57 وشور شوق اون موقع افتای اما اون موقع اینطور بود؟اینهمه حاکم ظالم بود تو خیابون دزیدنتون وتعرض کردند اره الان شماهائی که این نظام لجنو اوردید باید میلیونها بار توبه کنید که زندگی مارو گرفتید شماهائی که ان....قولاب کردید شماها باید بمیرید نه این جوونای بیگناه
پنج‌شنبه 25 تیر 1388

mehdi_smart - فیلیپین - مانیلا
آقا موسوی تو چیییییییییییکار کردی که همه طرفدار تو هستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟!
پنج‌شنبه 25 تیر 1388

vahid rascal - ایران - همدان
مو سوی جون تا آخرش باهاتیم راستی امروز روز تولدمه
پنج‌شنبه 25 تیر 1388

tanha1363 - ایران - تهران
mehdi_smart - فیلیپین - مانیلا
کلی خندیدم. مرسی:))
پنج‌شنبه 25 تیر 1388

kili_patilaki - قطر - دوحه
vahid rascal - ایران - همدان
تولدت مبارک:*
جمعه 26 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.