هاشمی رفسنجانی امام جمعه این هفته تهران است

هاشمی رفسنجانی امام جمعه این هفته تهران است

هاشمی رفسنجانی از انتخاب موسوی حمایت کرده بود

سایت اینترنتی اکبر هاشمی رفسنجانی نوشته است که وی امامت نماز جمعه این هفته تهران را بر عهده خواهد داشت.

آقای رفسنجانی یکی از امامان جمعه موفت تهران است که در سال های اخیر، هر چند هفته یکبار خطبه های نماز را ایراد می کرد اما از هشت هفته پیش و از زمان قبل از برگزاری انتخابات مناقشه برانگیز ریاست جمهوری، امامت نماز جمعه را برعهده نداشته و در اولین نماز جمعه بعد از انتخابات به امامت آیت الله علی خامنه ای، رهبر جمهوری اسلامی هم حاضر نبوده است.

در خلال چهار هفته ای که از زمان اعلام نتایج انتخابات گذشته، آیت الله علی خامنه ای، امام جمعه دائم، و احمد خاتمی، احمد جنتی و محمد امامی کاشانی به عنوان امامان جمعه موقت نماز جمعه را اقامه کرده اند.

در نخستین نماز جمعه پس از اعلام نتیجه انتخابات، آیت الله خامنه ای در مراسم نماز جمعه تهران، حملات محمود احمدی نژاد علیه آقای هاشمی رفسنجانی را مورد انتقاد قرار داد اما گفت که آقایان رفسنجانی و احمدی نژاد دارای اختلاق نظر در زمینه های سیاسی هستند و خود را از طرفداران نظرات محمود احمدی نژاد توصیف کرد.

در جریان انتخابات اخیر ریاست جمهوری، از آقای رفسنجانی به عنوان یکی از طرفداران میرحسین موسوی، نامزد اصلاح طلب انتخابات، نام برده شد و محمود احمدی نژاد در طول مبارزات انتخاباتی، سایر نامزدها را نمایندگان اکبر هاشمی رفسنجانی معرفی و برخی اعضای خانواده هاشمی را به فساد مالی متهم ساخت.

در مقابل، آقای رفسنجانی در نامه ای به رهبر جمهوری اسلامی، از سکوت او در برابر این اتهامات گله کرد که پاسخ آقای خامنه ای را در پی نیاورد.

آیت الله جوادی آملی ظاهرا با انتقاد برخی طرفداران احمدی نژاد روبرو بوده است

هاشمی رفسنجانی از معدود دستیاران آیت الله خمینی، رهبر سابق جمهوری اسلامی است که هنوز زنده است و از مسئولان درجه اول نظام محسوب می شود.

وی در انتخابات ریاست جمهوری دوره دهم به رقابت با محمود احمدی نژاد پرداخت اما در مرحله دوم انتخابات شکست خورد.

هنوز ستاد اقامه نماز جمعه تهران خبر امامت جمعه اکبر هاشمی رفسنجانی را رسما اعلام نکرده است و مشخص نیست که با توجه به اینکه نماز جمعه تهران معمولا محل تجمع گروه های بنیادگرا محسوب می شود، واکنش نمازگزاران به تصمیم آقای رفسنجانی معلوم نیست.

روزنامه آمریکایی لس آنجلس تایمز در گزارشی به نقل از فیس بوک متعلق به میرحسین موسوی نوشته که آقای موسوی و محمد خاتمی، رئیس جمهوری سابق ایران، در نماز جمعه این هفته تهران حاضر خواهند بود اما این خبر رسما تایید نشده است.

غیبت امامان جمعه قم

آیت الله استادی هم برای مدتی امامت نماز جمعه قم را برعهده نخواهد گرفت

در خبر دیگری در مورد اقامه نمازهای جمعه، خبرگزاری دانشجویان ایران - ایسنا - از عدم حضور دو تن از امامان جمعه سرشناس قم در این مراسم در ماه های آینده خبر داده است.

مدیرکل روابط عمومی ستاد ائمه جمعه گفته است که آیت الله عبدالله جوادی آملی، از روحانیون ارشد حوزه علمیه قم، در ایام تابستان امامت جمعه قم را برعهده نخواهد گرفت.

این مقاما ستاد اتمه جمعه گفته که آیت الله جوادی آملی در این مدت در دماوند اقامت خواهد داشت و افزوده که آقای جوادی آملی در سال های قبل هم به همین گونه عمل کرده است..

مدیر کل روابط عمومی ستاد ائمه جمعه همچنین گفته است که آیت الله استادی، یکی دیگر از خطیبان نماز جمعه قم به علت عارضه قلبی، تا ماه محرم در نماز جمعه حضور نخواهد داشت.

در جریان مبارزات انتخابات ریاست جمهوری، فیلمی از ملاقات محمود احمدی نژاد با آیت الله جوادی آملی و اظهارات آقای احمدی نژاد در مورد احاطه شدن با هاله نور به طور گسترده توسط طرفداران سایر نامزدهای انتخاباتی انتشار یافت و به عنوان نمونه ای از مبالغه گویی رئیس جمهوری مورد استناد قرار گرفت.

با وجودی که آقای احمدی نژاد بعدا این اظهارات را تکذیب کرده بود، در زمان مبارزات انتخاباتی سایت قلم، متعلق به میر حسین موسوی، نوشت که دفتر آیت الله جوادی آملی این ماجرا را مورد تایید قرار داده است.

بعد از انتشار نتیجه انتخابات، آیت الله جوادی آملی، که به عنوان یکی از روحانیون راستگرا شهرت دارد، مانند اکثر روحانیون ارشد ایران از ارسال پیام تبریک برای محمود احمدی نژاد خودداری ورزیده اما در مورد اعلام پیروزی آقای احمدی نژاد اظهار نظر مشخصی نکرده است.

براساس برخی گزارش ها، موضع آیت الله جوادی آملی در قبال نتیجه انتخابات واکنش برخی طلاب طرفدار آقای احمدی نژاد و ناخرسندی آقای جوادی آملی را به دنبال داشته است.

آیت الله استادی در خطبه های نماز جمعه هفته گذشته در قم، اقدام برخی طلاب طرفدار محمود احمدی نژاد در برگزاری راهپیمایی حمایت از او را مورد انتقاد قرار داد و گفت که تا ماه محرم در نماز جمعه حضور نخواهد یافت.

kio - نروژ - برگن
این برگ اخر اخوند های مزدور است برای اشتی ملی بین اخوندهای کثافت و مردم قهرمان تمام اخوندها از یک توبره میخورند و اون هم خون ملت ماست ولی دیگر این حناها رنگی ندارد
دوشنبه 22 تیر 1388

Nim Rokh - ایران - تهران
هاشمی از ارکان انقلاب بوده و هست و در برابر دشمنان فرصت طلب از اون حمایت می کنیم هر چند که گندهای بسیاری در این مدت زده ولی باز برای همچین روزهای بدرد می خورد!! جنان از این انتخابات دفاع کند که همه انگشت به دهن بمانند.
دوشنبه 22 تیر 1388

shirdelan2009 - هلند - ایده
مرگ و جهنمی پر درد و عذاب برای اون نظام کثیف جمهوری اسلامی ایران و طرفدارانش.
دوشنبه 22 تیر 1388

iran-azad - ایران - تهران
به احتمال زیاد خاتمی و موسوی و کروبی هم می آیند همه بچه های داخل و خارج وظیفه دارند به هر وسیله ممکن مردم داخل ایران را در هر نقطه از کشور باخبر کنند تا بزرگترین اجتماع مردم ایران را در طول تاریخ در نمازجمعه تشکیل دهیم اگر کسی هم اهل نماز نیست بعد از پایان خطبه ها می تواند از جمعیت جدا شود روز جمعه مهم نیست پشت سر کی ایستاده ایم مهم این است که نشان بدهیم به خامنه ای پشت کرده ایم
دوشنبه 22 تیر 1388

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
. اطلاع رسانی کنید تا با برپایی یک موج سبز بی سابقه در برگزاری نمازجمعه این هفته تهران چشم ایران و جهان را از دامنه پرشور آن به حیرت درآوریم. متوجه باشید که حضور در نمازجمعه نیازی به مجوز ندارد٬ مورد توجه رسانه های مختلف داخلی و خارجی است٬
دوشنبه 22 تیر 1388

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
هاشمی هم هیچ غلطی نمیتونه بکنه و جلو چشم رهبرش و احمدی و با حضور خاتمی مکار و موسوی ترسو ، همه رو مثل رضایی دعوت به اطاعت از رهبر می کنه . اونهم با نادیده گرفتن مرگ جوونهایی که رو آسفالتهای این کشور کشته شدن و جسدشون بتون گرفته تحویل خونوادشون شد . پایه و اساس این رژیم بر ریا و دروغ و کشتار ایرونی هاس و به دست ایرونی ها هم قراره به درک واصل بشن . چه با نطق موافق هاشمی چه با نطق مخالف رهبر و احمدی .
دوشنبه 22 تیر 1388

freedomforiran - انگلستان - لندن
مــرگ بــر جــمــهــوری اســـلامی
مــرگ بــر تــمــام آیت الله هــا کــه ایــرانــم بــه نــابــودی کــشــانـدهانـد.
درود بــه روان پــاک تــمــام عــریــزانــی کــه حــانــشــان را در راه آزادی ایـــــران از دســت داده انــد
دوشنبه 22 تیر 1388

Mr.Honest - انگلستان - لندن
محسن سازگارا : تنها در صورتی در نماز جمعه بیست و ششم تیر ماه به امامت هاشمی رفسنجانی شرکت کنید که خود رئیس جمهور منتخب آقای مهندس موسوی قبل از آن در بیانیه ای رسما شرکت خود را در نماز جمعه اعلام کند. زیرا ممکن است توطئه ای بر علیه جنبش باشد و هاشمی رفسنجانی حرفهائی بر علیه جنبش بزند

لطفا اطلاع رسانی کنید
دوشنبه 22 تیر 1388

WAXY - امریکا - سیاتل
دوستان هموطن در مقطع فعلی بحث در خصوص اتفاقات گذشته جز فرسایش چیزی را زیاد حل نمیکند هر کس از هر حزب و گروهی مخالف دولت کودتا هست باید باهم متحد شه , تمرکز حملات بایدجای دیگه باشه همه باید با هم یکی شیم "یک ایرانی متحد" تابه نتیجه برسیم به آینده نگاه کنیم , اینها میدونن بعد پیروزی جوابگوی مطالبات مردم باید باشن
انتقادات بگذاریم بعدا
دوشنبه 22 تیر 1388

zorro.ir - ایران - تهران
وقتی دختر و نوه هاشو گرفتن لال بود وقتی اون میمون ابروی نداشته اش رو ریخت هیچی نگفت حالا میخواد چه غلطی بکنه حتما برای مصلحت نظام هیچ حرفی از محمود لجن نمی خواد بگه و اینکه اینهمه جوان به خاک وخون کشیده شدن برای چی ای بابا حالم از همه شان بهم میخوره فقط فکر انتقام گرفتن از بسیجی های حرام ... ام .
دوشنبه 22 تیر 1388

aboozarezaman - ایران - تهران
اگر رفسنجانی امام جمعه ی این هفته باشد .. اطمینان داشته باشید که بسیجیان سرافراز با سر دادن شعار دست او و موسوی بزدل را در شکل دادن به انقلاب مضحک مخملی رو خواهند کرد .. فان حزب اله هم الغالبون ..
دوشنبه 22 تیر 1388

parastoo06 - استرالیا - سیدنی
مقایسه خامنه ای و یزید
مقایسه خامنه ای و یزید
یزید شرابخوار بود خامنه ای شیره ای است
یزید می گفت من امیر المومنین هستم خامنه ای می گوید من ولی امر مسلمینم
یزید در مقابل حسین و 72 تن ایستاد خامنه ای در مقابل میر حسین و 70 میلیون ایستاده
سپاهیان یزید با شمشیر به یاران شمشیر به دست حسین حمله می کردند ولی مزدوران خامنه ای با تفنگ به مردم بی سلاح حمله می کنند.
سپاهیان یزید زنان و دختران را نمی کشتند ولی مزدوران هیتلر علی خامنه ای زنان دختران را هم می کشند
یرید اشک تمساح نریخت. حامنه ای اشک تمساح ریخت
یزید پس از چند قرن رسوا شد خامنه ای اکنون رسوا شده
دوشنبه 22 تیر 1388

mohsen- - انگلستان - لیدز
ehsan_2nd_time - یوکی - لندن

حرف دل منو زدی منتها کیه که بشنوه ؟ جمعه همه میرن نماز جمعه و بعدش هم تلویزیون میگه نگاه کنین مردم چطور در صحنه هستن و هاشمی هم هیچ حرف خاصی در سن 75 سالگی نداره که بزنه.
دوشنبه 22 تیر 1388

varamche2 - ایران - شیراز
فقط این گره را او میتواند باز کند.به نظر من بهترین کار این است که رهبر را عزل کند .اگر این ظالم را عزل کند همه چیز درست میشود و انوقت ما به پیروزی نزدیک خواهیم شد.
دوشنبه 22 تیر 1388

varishi - ایران - تهران
آیت‌‌الله استادی در نماز جمعه هفته پیش گفته بود : انتخابات در قم به خوبی و با حضور پرشور مردم برگزار شد و پس از آن نیز هیچگونه اعتراضی نشد، اما بعد از سه روز یک طلبه بیان می‌کند که ما می‌خواهیم راهپیمایی برگزار کنیم. حوزه، استاندار، معاون استاندار، دفتر مقام معظم رهبری در قم و ... مخالف برگزاری این راهپیمایی بودند اما این روحانی به حرف هیچکس گوش نکرد و کار خود را انجام داد.اشاره امام‌جمعه موقت قم به تلاش‌های قاسم روانبخش، از روحانیان تندروی حامی سرسخت احمدی‌نژاد و سردبیر نشریه «پرتو سخن» متعلق به مصباح یزدی، برای راه‌اندازی یک راهپیمایی تحت عنوان «راهپیمایی 150 کیلومتری طلاب قم برای بیعت با رهبری» است که برای روز جمعه 29 خرداد برنامه‌ریزی شده بود، اما به قدری کم‌جمعیت برگزار شد که هیچ خبری درباره آن به رسانه‌ها اعلام نشد.
دوشنبه 22 تیر 1388

varishi - ایران - تهران

پارلمان نیوز : فرزند آیت الله منتظری با تکذیب خبر سایت حامی دولت گفت:«آیت‌الله منتظری در سلامت کامل به سر می‌برند و تمامی مطالبی که تاکنون به مهر ایشان منتشر شده متعلق به خود ایشان است.»
احمد منتظری فرزند آیت الله منتظری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، در خصوص ادعاهای رجا‌نیوز که عنوان کرده این مرجع تقلید حواس خود را از دست داده و حتی آشنایان خود را نمی‌شناسد گفت:«الحمد‌الله ایشان در سلامت هستند و این اخبار را تکذیب می‌کنیم.»
دوشنبه 22 تیر 1388

varishi - ایران - تهران
با سلام به دوستان عزیز ما همگی باید از کردستان یاد بگیریم باید بازار تعطیل بشه...
دوشنبه 22 تیر 1388

amidjan - ایران - تهران
درود
بچه ها بنظر من بهترین فرصت برای موج سبز به بزرگی 25 خرداد همین جمعه است همه با هم مثل روز 25 خرداد می ریم نماز جمعه با این تفاوت که نمی تونن به مردم بگن چرا می رید نماز جمعه ما می تونیم از میدان فردوسی تا انقلاب رو بصورت پیاده حرکت کنیم و بریم نماز جمعه با این تفاوت که می تونیم با این موج بزرگ اعتراض خودمون رو هم نشون بدیم پس وعده ما روز جمعه همراه با موج سبز
دوشنبه 22 تیر 1388

varishi - ایران - تهران
جوان دیگری که توسط لباس شخصی ها به شدت زخمی و در بیمارستان بستری شده بود، درگذشت. یعقوب بروایه، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته نمایش در دانشکده هنر ومعماری دانشگاه تهران، روز چهارم تیر ماه توسط نیروهای بسیج از بام مسجد لولاگر مورد اصابت گلوله قرار گرفت، از ناحیه سر مجروح شد و بلافاصله توسط دوستانش به بیمارستان لقمان انتقال یافت اما به رغم تلاش پزکان برای جان وی، در نهایت دچار مرگ مغزی شد و به شهادت رسید. یعقوب بروایه فرزند دوم یک خانواده پنج نفری و اهل اهواز بود. وی متولد تیرماه 1361 بوده و در هنگام مرگ تنها 27 سال سن داشت.
به نوشته برخی سایت‌های خبری یعقوب بروایه که در کنترل کامل مامورین تحت مداوا قرار داشت، از این حادثه جان سالم به در نبرد. او تنها دقایقی پیش از مرگ چشم گشود، دستان مادرش را گرفت و زیر لب گفت: مادر من برای آزادی کشته شدم.... و چشم فروبست.
دوشنبه 22 تیر 1388

varishi - ایران - تهران
مهرداد حیدری روزنامه نگار خراسانی که روز شنبه در سرمقاله ای به انتقاد از عملکرد وزارت اطلاعات پرداخته بود روز گذشته به طرز مشکوکی در مشهد به قتل رسید .
دوشنبه 22 تیر 1388

davoud21 - ولز - کاردیف
گذشت اون دورانی که اکبر شاه برو بیایی داشت.اون هم شده دستمال کش اقا
دوشنبه 22 تیر 1388

msforugh - ایران - تهران
همه شماها دیگه برگ سوخته هستید. حنایتان دیگه رنگی نداره
دوشنبه 22 تیر 1388

gole sorkh - ایران - تهران
ehsan_2nd_time
با شما موافقم این یکی از همه شون مکارتر و پرنیرگ تره احتمال 100 درصد هم به قول شما مردم رو به دعوت از علی چلاق می کنه.

Nim pokh
تو یکی لطفا حرف مفت نزن این هاشمی هم ارزونی خود آ...التون ببرین تو کلکسیون جنایتکاراتون بر دل علی چلاق و عنتری
دوشنبه 22 تیر 1388

Mahnaz30 - سوئیس - ‌‌برن
امیدوارم کلک نباشد که مردم را قتل و عام کنند.
دوشنبه 22 تیر 1388

baran shomal - نروژ - اسلو
نه واسه چی برند این شگرد این کثافتاست اینا همه دستشون با همه وگروه منافقین هم به نوعی با اینا. این مردیکه مگه کم خودش وخونوادش ایرانو می چاپند چرا ما ایرانیا بی رگیم همه چی زود یادمون میره تو همین سایت فیلم پالیزدار مگه ندیدید؟فقط پول هندونه اسبای شاهزاده فائزه بیش از 150 هزار در روزه اونوقت میخونیم همینجا مردی از فقر همسرشو کشت.مااین نظام ضحاک منش را نمی خواهیم عمارت از پی خراب است
دوشنبه 22 تیر 1388

بهرام راشاد - ایران - تهران
Nim Rokh - ایران - تهران
با سلام - آیا حاضر به مناظره با بنده هستید؟
موضوع آن نیز میتواند انتخابات اخیر یا انقلاب و ثمرات آن برای ایران و ایرانی یا نحوه رابطه با آمریکا یا هر موضوع مطرح روز دیگر باشد , منتظر جواب تائید شما هستم
تشکر ویژه
دوشنبه 22 تیر 1388

RAHE SABZ - بلژیک - انتورپن
درود به روان پاک شهدا مراسم خاکسپاری سهراب https://www.youtube.com/watch?v=c2ytSNYY-Js
دوشنبه 22 تیر 1388

سوین - ایران - تهران
منم معتقدم سگ زرد برادر شغاله و همه اینا از خود نظام کثیف دینی هستن ، ولی از طرفی هم فکر می کنم این یه فرصت خوب برای یه تجمعه حداقل به بهانه موسوی و خاتمیم که شده یه سری از مردم میان و با ادامه این سبک تجمعاته که مردم یاد می گیرن چطوری کنار هم و دست در دست هم بدن و قدرتشون رو نشون بدن .
با توجه به ریشه های دینی فرهنگ ما اینکه بخوایم یه شبه این انگل رو از جامعه بکنیم سخته ولی با ترتیب دادن تجمعات و ریختن ترس مردم میتونیم به آینده امیدوار باشیم .
دوشنبه 22 تیر 1388

lionking - انگلیس - لندن
لحظات بسیار حساس و سرنوشت سازی در ایران است تمامی طرفداران نظام جمهوری اسلامی اعم از اخوند و سپاهی و....بدو دسته تقسیم شده اند و شکاف بزرگی در بین کفتار صفت ها ایجاد شده ولی مردم باید هشیار باشند که این مخالفتهای بعضی از اخوندها و سران نظام بمعنی حمایت و همدردی و احقاق حقوق مردم نیست بلکه این گروه از اخوندها و سران مخالف نظام کفه سنگینتر ترازو را بسمت مردم می بینند و میخواهند که در اینده جایگاه خود را از دست ندهند و گروه موافق نظام بر عکس گروه مخالف می اندیشند و در این بین معدود کسانی هم هستند که هر دو لبه ترازو را مساوی می بینند و از هرگونه اظهار نظری شدیدا خودداری کرده اند که مبادا حرفی بزنند و خدای ناکرده با نظام جمهوری اسلام مخالفتی کرده باشند و فردا روزی سیل خروشان سبز رنگ مردم ایران با شکست مواجه شود و سرکوب شود و انها جایگاه فعلی خود را هم از دست بدهند از جمله هاشمی رفسنجانی که بسیار محتاط عمل کرده. دنیل فرزند ناخلف الله
دوشنبه 22 تیر 1388

Yek Aryaee - ایران - تهران
الان خواست ما بالاتر از تغییر احمدی نژاد و موسوی است. ما می خواهیم زیر حکومت آخوند و اسلام نباشیم.
دوشنبه 22 تیر 1388

persian - امریکا - ریچمند
دوستان کسی از پیام(payam-ایران-تهران) خبر داره؟؟؟ مدتی میشه خبری ازش نیست یعنی از زمان جریانات اعتراض امیز.اگه کسی خبر داره اطلاع رسانی کنه.امیدوارم پیام و بقیه عزیزان ایران سالم و سلامت باشند.
دوشنبه 22 تیر 1388

Ezhaq - ایران - تهران
iran-azad - ایران - تهران
هاشمی باید با سید گدا به توافق رسیده زیاد خوش بین نیستم.
دوشنبه 22 تیر 1388

حامی موسوی - ایران - تبریز
همه باهم در نماز جمعه تهران ما شهرستانیها هم روز جمعه به تهران خواهیم آمد موسوی و کروبی نیز به نماز جمعه خواهند آمد
دوشنبه 22 تیر 1388

nara83 - ایران - -
محسن سازگارا :
تنها در صورتی در نماز جمعه بیست و ششم تیر ماه به امامت هاشمی رفسنجانی شرکت کنید که خود رئیس جمهور منتخب آقای مهندس موسوی قبل از آن در بیانیه ای رسما شرکت خود را در نماز جمعه اعلام کند. زیرا ممکن است توطئه ای بر علیه جنبش باشد و هاشمی رفسنجانی حرفهائی بر علیه جنبش بزند
دوشنبه 22 تیر 1388

arashneda - انگلستان - لندن
همشون سر و ته یک کرباسند. یکی از یکی بدتر. تو این 4 هفته کجا بودی؟
دوشنبه 22 تیر 1388

aria-aria-nl - هلند - روتردان
بچه های ایران الان در رادیو صحبت بود که در نمازجمعه شرکت کرد یا نه به نظر من سگ زرد برادر شغاله و اینها همه اشغالند و روز مرگشون نزدیک ولی به نظر این حقیر و جمع دیگر در رادیو این موقعیت مناسبی برای حضور میلیونی و چون نماز جمعه است نمیتوانند مانع حضور مردم بشوند در این مراسم حاضر شوید مثل راهپیمائی میدان ازادی بعد این جنایتکارها حساب میاد دستشون و چون نماز است و میلیونی هیچ گوهی نمیتوانند بخورند به امید پیروزی مرگ بر خامنه ای دیکتاتور
دوشنبه 22 تیر 1388

badram - ایران - تهران
همه شرکت کنیم و شعار مرگ بر دیکتاتور سردهیم...
این بهترین روش مبارزاتی است.
دوشنبه 22 تیر 1388

odin - بلژیک - انتورپن
Nim Rokh - ایران - تهران
هاشمی از شما دزدها دفاع بکنه یا نکنه بحال ملت فرقی نمیکنه.و فعلآ این حرکت ناپلئونی ملت بوده که شما قاتلین و دزدها را انگشت بدهن که حیفه انگشت به مبارک زاده تان کرده! انگار برای کسی پوشیده است که وقتی امثال این مزدور میگن انقلاب ! منظورشون چیه؟! انقلاب برای امثال تو، پادوی
چماق و چاقوکش یعنی جواز دزدی و باجگیری. قدیمها یه نفر ورزش میکرد، دوتا دعوا و جنجال بپا میکرد، وقتی برنده میامد بیرون شروع میکرد به باجگیری و باصطلاح حق زرنگی گرفتن. اما شما جوجه های لاشخور که عرضه حتا این را هم ندارین فقط از ولی وقیه حق لاشخوری و نامردی میگیرین که جوونها را از پشت بزنین و به سینه دخترها گلوله بزنید، اگه یه ذره مرد بودین حد اقل خودی نشون میدادین و میامدین وسط گود اونوقت همین سهراب ها مثل پشه میچسبوندنتون به دیوار تا بفهمین یه من ماست چقدر کره میده.
دوشنبه 22 تیر 1388

mazani - المان - فرانگفورت
هاشمی کثیفترین شخص بعد از خامنه ای است ودستش تا خرخره به خون جوانان ایرانی اغشته است و الان از ترس اینکه حامیان اولین نژاد و علی گدا ترتیبش را میخواهند بدهند به مردم پناهنده شده و فراموش نکنید به اخوندای که دست اندرکار رژیم خونخوار جمهوری اسهال واستفراغ اسلامی هستند هیچ اعتمادی نباید کرد.
دوشنبه 22 تیر 1388

mehditm - ایران - تهران
به خاطر بزرگداشت یاد سهراب اعرابی و ندا اقا سلطان و بقیه شهدا وعده همه ما جمعه با نماد سبز به سوی موسوی میرویم در جایگاه نماز جمعه تهران که هاشمی رفسنجانی امامت ان را دارد
دوشنبه 22 تیر 1388

shabah51 - ایران - تهران
سلام بر همگی. من بعداز مدتی برگشتم. اینجا میخواهم برای آن دسته از کسانی که هنوز معتقدند مردم نباید در انتخابات شرکت کنند چند کلمه ای بنویسم:
لظفا کمی بیشتر فکر کنید(شما که مردم را بابت شرکت در انتخابات تحقیر میکردید)بیایید موضوع را اینگونه دنبال کنیم یعنی اثبات معکوس/ اگر مردم ایران حرف های شما را می پذیرفتند و انتخابات را تحریم می کردند بالطبع درصد اندکی شرکت میکردند و طبیعتا کسی به انتخاب احمدی نژاد معترض نمی شد چون واقعا به همان تعداد اندک رای می آورد! در آنصورت ندا و سهراب ها کشته نمی شدند و مردم کشورهای مختلف جهان اینگونه با حیرت از شعور و درک سیاسی مردم ایران سخن نمی گفتند. در چنین حالتی همه چیز سر جای خودش بود و ولایت خامنه ای اینگونه لجن مال نمی شد چرا که تا به حال نشده بود(بصورت رسمی). اگر رای نمی دادیم کسی مجتبی خامنه ای را نمی شناخت و از اهداف شوم اش برای موروثی کردن ولایت آگاهی نمی یافت! در آنصورت مردم باور نداشتند که میتوان پایه های نظام را اینگونه لرزاند و مهمترین دغدغه فکری شان سفر به شمال یا دیدن شهر رویایی(!) دوبی بود!!!
دوستان!
اگر در انتخابات شرکت نمی کردیم دست کم 4 سال از آزادی دور می شدیم یا شاید به خاطر جسور شدن آقایان دهها سال. این همه دستاورد باورنکردنی در این مدت کوتاه فقط و فقط محصول مشارکت گسترده مردم است که تقلب را آشکار کرد. البته خواهش می کنم از شانسی بودن این قضیه و اینکه خود مردم هم فکر نمی کردند اینگونه شود سخن نگویید چرا که آدمی که برای رفع تشنگی دیوانه وار راه بیابانی را در پیش میگیرد و از سوی دیگران تمسخر میشود به احتمال بیشتری سیراب خواهد شد تا عاقلی(!) که نا امیدانه گوشه ای می نشیند و رفتن به آن بیابان بی آب و علف را حماقت میخواند.
حال خود قضاوت کنید باید در انتخابات شرکت میکردیم یا نه؟ شما از اینکه در این جنبش جاودانه ملت ایران سهیم نبوده اید احساس خوبی دارید؟
من با رفتن به نماز جمعه هاشمی به همین دلیل موافقم. این تایید هاشمی نیست بلکه پاسخی است به فلسفه سیاه و تاریک احمدی نژادیسم.
پاینده باد ایران سرفراز
دوشنبه 22 تیر 1388

always - انگلیس - لستر
دوستان فریب نخورید دست همشون توی یک کاسه است .شما ببینید مردم و ملت اینها رو کلا نمیخواند اصلا جمهوری اسلامی رو نمیخواند
انوقت اقایان امام جماعت تعیین میکنند
سران قاتل با هم تبانی کردند و تصفیه حساباشون رو کردن
دوشنبه 22 تیر 1388

mohsen_raja - ایران - تهران
aboozarezaman - ایران - تهران
برادر، فکر کنم جمله عربی که بالا مرقوم فرمودید این معنی رو میده؛
[ .. فان حزب اله هم الغالبون ..] به درستیکه غالب حزب الهی ها ان (به فتح الف)هستند.
دوشنبه 22 تیر 1388

iranesabz - هلند - هلند
shabah51 - ایران - تهران
درود بر تو هموطن عزیز. کاش همه مثل شما فکر میکردند.
===============================================
Nim Rokh - ایران - تهران
تو یکی‌ .. شو .. دستمال به دست. ایشالا که روزی عنتری نژاد و علی‌ چلاق را با هم در باغ وحش نگاه دارند و تو برایشان خوش رقصی کنی‌.
دوشنبه 22 تیر 1388

parvaze ghasedak - آلمان - برلین
از آنتی اسلام خبری نیست. کسی‌ خبری داره؟
سه‌شنبه 23 تیر 1388

Mahnaz30 - سوئیس - برن
یکی دیگر از هموطنان عزیزمان درگذشت.
یعقوب بروایه، که توسط لباس شخصی ها به شدت زخمی و در بیمارستان بستری شده بود، درگذشت.
یعقوب بروایه، دانشجوی کارشناسی ارشد رشته نمایش در دانشکده هنر ومعماری دانشگاه تهران، روز چهارم تیر ماه توسط نیروهای بسیج از بام مسجد لولاگر مورد اصابت گلوله قرار گرفت، از ناحیه سر مجروح شد و بلافاصله توسط دوستانش به بیمارستان لقمان انتقال یافت اما به رغم تلاش پزشکان برای جان وی، در نهایت دچار مرگ مغزی شد و به شهادت رسید. یعقوب بروایه فرزند دوم یک خانواده پنج نفری و اهل اهواز بود. وی متولد تیرماه 1361 بوده و در هنگام مرگ تنها 27 سال سن داشت.
به نوشته برخی سایت‌های خبری یعقوب بروایه تنها دقایقی پیش از مرگ چشم گشود، دستان مادرش را گرفت و زیر لب گفت: مادر من برای آزادی کشته شدم.... و چشم فروبست.
گفته می‌شود ماموران امنیتی پیکر بی جان یعقوب را تحویل گرفتند و به محل نامعلومی بردند و سرانجام بعد از ٤٨ ساعت به خانواده او اطلاع دادند جسد یعقوب به خاک سپرده شده است. ماموران از خانواده او تعهد گرفته اند که از هرگونه اطلاع رسانی و برگزاری مراسم برای او خودداری کنند.
سه‌شنبه 23 تیر 1388

tanha1363 - ایران - تهران
mohsen_raja - ایران - تهران
تا وقتی مخالفای ضعیفی مثل شما وجود دارن که از سر عجز و ناتوانی به بددهنی بی حرمتی هتاکی و فحاشی متوسل میشن معلومه که *هم الغالبون*
و جالبتر اینکه برخی مسلمان نماها با قرار گرفتن در صف شماها هویت اسلامیشونو نشون دادن و جای تشکر داره واقعا:)
سه‌شنبه 23 تیر 1388

khodemanitar - اسکاتلند - ابدین
نیم رخ تهران
کسی که قلبش سیاهست نیاز به مناظره نداره نیاز به معالجه داره
به اون خدایی که بهش اعتقاد نداری بگو تو و امثال تو رو یا اصلاح کنه یا ملتو از فیض نبودنتون با نصیب
سه‌شنبه 23 تیر 1388

ایران جاوید - ایران - تهران
اقای رفسنجانی خانم شما اولین کسی بود که روز انتخابات گفت اگر تقلب شد بریزین تو خیابون!!!!!!!!! برای یک بار هم که شده سیاسی برخورد نکن و واسه دفاع از پیشنهاد خانمت بگو هر چیزی رو باید بگی. بابا جوونای ما دارن یکی یکی پرپر میشن اگر درست برخورد کنی جلوی فاجعه رو میگیری باور کن که این جونا با غیرت و بامرامن پشت شما رو خالی نمیکنن. فکر کن که مرگ یه بار شیون هم هم یه بار بزن به سیم آخر......
سه‌شنبه 23 تیر 1388

romaanaa - آمریکا - ویرچینیا
سگ زرد داداشه شغاله
سه‌شنبه 23 تیر 1388

mlowes - آمریکا - واشینگتن-دی سی
مردم عزیزی که در ایران زندگی میکنید و جهانیان را به احترام خودتون واداشتید:
لطفا گول این رفسنجانی را نخورید. اگر در طول این 30 سال جایی کنار مردم ایستاد اینجا هم خواهد ایستاد. رفسنجانی فرمانفرمای دوره قاجاریه است. و خواهید دید که محکوم به فناست. این را خودش هم خوب میدونه. مطمئن باشید که اگر شیره علی خامنه ای حتی کسری از درصد شک داشت که رفسنجانی ممکنه حرف نامربوط بزنه محال بود تا 10000 قرن دیگه هم نوبت بهش برسه.
من سر انتخابات گفتم (چندین ماه مانده به انتخابات گفتم) که اینها تقلب خواهند کرد و اکثریت قریب به اتفاق گفتید (البته کمی محترمانه) که خارج نشین ها بهتره خفه بشن. حالا هم بهتون میگم که جز دفاع از این سیستم هیچ چیز دیگری در نماز جمعه هفته آینده نخواهید دید.
حالا میتونید بنشینید و باز هم بگین خارج نشین ها حق حرف زدن ندارند و ... ولی هرچی که باشه ما هم ایرانی هستیم. رفسنجانی فقط و فقط در پی بیمه کردن خودش و خانواده اش هست و مطمئن باشید که بیمه اش را هم گرفته. یک ندا و سهراب که سهله حتی اگر 30 میلیون ایرانی هم به خاک و خون کشیده بشن خم به ابروش نمیاره. نگرانی های این مدتش هم خودش و ثروت و خانواده اش بود نه مردم و انقلاب و حتی همون نظامی که دم میزنه. حتی میبینید که سگهای بسیجی همین سایت مانند اعتراض (نیم رخ و هزار جور نام مستعار دیگه) دارن ازش طرفداری میکنند. شیره علی این برگش را حالا رو کرده.
اما در پایان این را هم بگم که این رژیم کثیف هرگز چنین تصوری از قیام مردم را نداشت و حالا چند سال دیگه طول بکشه که به ثمر برسه هیچکس نمیدونه. (احتمالا وقتی که نفتی دیگه نمونده باشه اونوقته که ما هم پیشرفت خواهیم کرد).
سه‌شنبه 23 تیر 1388

افق - مالزی - کوالالامپور
خیلی دو دل بودم که این نامه رو بنویسم یا نه. ولی آخر تصمیم گرفتم بنویسم.مدتهاست راجع به مذهبم فکر میکنم.یعنی از وقتی رفتم مکه و حرف حساب سنی ها رو شنیدم.با خودم کلنجار میرفتم. راجع به حرفاشون تحقیق میکردم.فکر می کردم چرا آخوندای ما از زیر جواب دادن در میرفتن.چرا تو جلسه های خصوصی به عربا بد و بیراه میگفتن اما موقع بحث کردن باهاشون فرار میکردن. چرا به همه توصیه میکردن با عربا بحث نکنید.و چرا های زیاد دیگه.......راستش خیلی شک کردم..خیلییییییییییی
براتون نامه نوشتم که بگم بعد از اتفاقات اخیری که تو ایران افتاد و سکوت اکثریت مراجع(بجز معدودی از اونها) برام یقین حاصل شد که راه شما از راه علی جداست.شما نه به فکر خدا هستید و نه پیغمبرش و نه دین اسلام.سکوت شما در برابر جنایت در برابر دروغ در برابر ناحقی و ستم مهر تاییدی بود بر تمام اتفاقایی که گذشت . مگه خدای شما اجازه داده کسی رو بکشن ؟ خدای من خیلی بدش میاد که کسی به زندگیه بنده هاش دست درازی کنه.خدای من از دروغ بدش میاد.از ریا بدش میاد.از ظلم .از تجاوز از زنا
این چه نظامیه که برای حفظش نماینده ولی فقیه زنا میکنه و بقیه لاپوشونی و کتمان.................ای خدااااااااااااااااااااااااااااا
مگه راه علی این بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
این چه مذهبه که شما که مرجعش هستید اینقدر بی بوته و بی غیرتید.این چه مذهبیه که شما که نماینده اش هستید خودتون و موقعیتتون رو بیشتر از هر چیزی دوست دارید.این چه مذهبیه که شما که ادعای حق بودنش رو دارید و فریاد یا مظلوما برای اتفاقات 1400 سال پیشش رو سر میدید برای اتفاقات دوره و زمانه خودتون قایم شدید تو خونه هاتون.جون بنده های خدا از نظرتون بی ارزشه یا حقشون؟
تمام این مدتی که به دنبال یه مرجع تقلید جدید میگشتم داشتم دیوونه میشدم.حالا به این نتیجه رسیدم مرجع تقلید رو هم شما از خودتون ساختید که باهاش به مقام و موقعیتی برسید.بیت و دفتر و دستک درست کنید.بشینید رو یه پشتی و لم بدید به دیوار و ما رو امر و نهی کنید و چپ برو راست نرو بگید و من و امثال من احمق هم باورتون کنیم.
اینا رو ننوشتم که به شما توهین کنما ننوشتم که تهدید کنم که من دیگه قبولتون ندارما(که امثال من زیادن) حداقل تو این 1 ماه و اندی خودم ازشون زیاد دیدم.نوشتم که بگم :
آهای مراجع من اسمم زینبه......مسلمان هستم خدام الله و پیامبرم محمد.همیننننننننننننننننننننن.هیچ مذهبی ندارم. نوشتم بگم با افتخار بگم مرجع تقلید ندارم
برید تو مراسم تنفیذ حکم ناحق شرکت کنید و بیشتر از این خودتون و مذهبون رو پیش خدا و بنده های خدا سرشکسته کنید
سه‌شنبه 23 تیر 1388

آریارمن - ایران - تهران
سلام من عضو جدید هستم. اولا لعنت میفرستم بر پدر و تاکیدا مادر 2 نفری که در این سایت به عنوان مزدوران نظام فعالیت میکنن و همه میشناسنشون. دوما به نظر منم شرکت در این نمازجمعه نه حالا بصورت نمازگزار بلکه فقط حضور داشتن در اون مینونه یه جور عدم حمایت از خامنه ای باشه . حالا ممکنه رفسنجانی هر چیزی بگه. مهم نیست موسوی دعوت کنه یا نه که حتی ممکنه اگه دعوت کنه بسیجیا بریزن نمازجمعه رو بهم بزنن. مثل روزی که مهاجرانی رو کتک زدن.
سه‌شنبه 23 تیر 1388

shabah51 - ایران - تهران
iranesabz - هلند - هلند
فدای تو دوست خوبم. دیگر فرصت بلوغ اندیشه ملت ایران در پس قرن ها تحمیق و بی فکری فرا رسیده است. باید همه اینگونه باشند.
سه‌شنبه 23 تیر 1388

آریارمن - ایران - تهران
سلام من عضو جدید هستم
سه‌شنبه 23 تیر 1388

ashoor - ایران - تهران
اگه هاشمی نماز جمعه بره من هر طوری بتونم به اونجا میرم و زودتر از همه هم میرم تا بتونم در صف جلو باشم. مطمئن هستم که همه این فرصت رو تشخیص میدن . بنظر من مهم هم نیست که رفسنجانی چی بگه این موضوع فقط و فقط فرصتی برای اجتماع کردنه که نباید از دست بره.
shabah51 - ایران - تهران
ممنون از نوشته هات لطفا یک کم وقت بزار ( با چند خط نوشته) شاید بتونیم اونهایی رو که کارشون شده فقط و فقط فحش دادن قانع کنیم که با مردم همراهی کنند .
سه‌شنبه 23 تیر 1388

mehraeen - ایران - تهران
دوستان دو نکته مهم را باید ذکر کرد:
1- کسانی که اینقدر به رفسنجانی گیر میدهند و به وی حساسند پس با توجه به حمایت وی از موسوی در انتخابات و همچنین حمله شدید احمدی نژاد به خانواده رفسنجانی در مناظره ها باید نتیجه گرفت که این گروه به احتمال زیاد حداقل به میر حسین رای نداده اند و یا در انتخابات شرکت نکرده اند وگرنه طرفداران موسوی بدون توجه به حمایت رفسنجانی از موسوی به وی رای داده اند. خیلی احتمال دارد که از طرفداران احمدی نژاد هم باشند که میخواهند تفرقه و جدایی بیاندازند
2- چرا کروبی به نماز جمعه نمی آید . من نگرانم . با توجه به روحیات شخصی و سازش ناپذیری کروبی میترسم رفسنجانی با حمایت خاتمی و موسوی از مردم بخواهد که سازش و سکوت کنند . من به نماز جمعه خواهم رفت ولی دلم گواه بد از سازش می دهد . نیامدن کروبی نشانه چیست؟ و اگر رفسنجانی با حمایت خاتمی و موسوی مردم را به سکوت دعوت کند چه باید کرد؟ به سمت کروبی برویم؟ و ادامه بدهیم؟
سه‌شنبه 23 تیر 1388

Azadikhah - هلند - تکسل
آریارمن - ایران - تهران:
درود بر شما و خوش امدید به این سایت.
سه‌شنبه 23 تیر 1388

sepanta_mehr - ایران - تهران
با شرکت در نماز جمعه هیچی واسه مردم عوض نمیشه فقط تبلیغی است واسه رژیم درست مثل شرکت در انتخابات تازه اینجوری به دنیا ثابت میکنند که اون معترضین تو خیابان واقعن خس و خاشاک بودند وکلی رو ازدحام جمعیت مانور میدند حالا کی میتونه به دنیا ثابت کنه که من واسه گرفتن حقم رفته بودم نمازای
سه‌شنبه 23 تیر 1388

ashoor - ایران - تهران
mlowes - آمریکا - واشینگتن-دی سی
ایرانی ها هر جا که باشن برای همه ما عزیزن. امیدوارم همیشه شاد و موفق باشی دوست روشنفکرم.
سه‌شنبه 23 تیر 1388

chkavak - ایران - تهران
نباید به این هاشمی دزد و دغلکار و دروغگو اعتماد کنید. اینها همه سر و ته یک کرباسند و هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. مردم ایران باید کمی عقلانی تر به مسائل کشورشان بیاندیشند و حداقل تاریخ 30 ساله اخیر را خوب مطالعه کنند. این هاشمی رفسنجانی یکی از بدکارترینها و فاسد ترینهای این حکومت نامشروع اسلامی است. از دزدی و غارت اموال ملی گرفته تا رانت سازی برای فرزندان نانجیب و اقوام بی سواد و ابله اش و تا پافشاریش در نزد خمینی گور به گور شده برای ادامه جنگ در مقابل عراق برای 8 سال و به خاک و خون کشیدن هزاران هزار شهروند این کشور تا صدور دستورهای ترور مخالفان در داخل و خارج از کشور و دست داشتن در قتلهای زنجیره ای و حمایت مستقیم از یورش سال سیاه 76 به خوابکاه دانشجویان و درخواست مستقیمش از خمینی برای اعدام زندانیان سیاسی در سال 1367 و نقش اساسی و عمده ای را که این ملای بی شرف در ویران سازی اقتصاد ایران بازی کرد. اینها تنها گوشه کوچکی از جنایان این مرتیکه ملعون و منفور است و بیش از حد کافی دلیل واضح و آشکار به ما ارائه میدهد تا دست رد به سینه سیاه این ملای بی شرف شیاد زده و او را مرده ای متحرک و متعفن قلمداد کنیم.
چرا مردم ما با این همه گزند و خسرانی که از ناحیه این جنایتکاران دیده اند بازهم دست یاری به سمت کسانی دراز میکنند که خودشان از عوامل اصلی ایجاد این مهلکه و دور باطل بوده و هستند!!!!
آیا گمان میکنید رفسنجانی تافته جدا بافته ای است و منافع مردم ایران برایش ارزشی دارد؟
آیا گمان کرده اید که این ملای کثیف برای درخواستهای شما ارزش قائل است و گام مثبتی برای رسیدن به آزادی و عدالت و دمکراسی بر خواهد داشت؟
آیا فکر می کنید هاشمی رفسنجانی بهرمانی با چنین سابقه سیاه و چهره بدنام و منفوری که دارد و عضو بسیار مهمی از خانواده مافیائی جمهوری اسلامی محسوب میشود گامی برای تحقق آرمانهای اساسی مردم بر میدارد؟
اینها همگی از ریز تا گنده ترینشان سوار بر یک قایق شکسته انقلاب کثیف اسلامی هستند و همگی دیوانه وار برای بقای خویش و حکومتشان دست به هر جنایتی می زنند.
نابودی جمهوری اسلامی به منزله نابودی تمام عیار تک تک اینهاست و اینها خودشان می دانند که کوچکترین تغییری در این نظام بی نظم سرطانی میتواند به قیمت جانشان تمام شود.
به سران و مزدوران این حکومت به هیچ عنوان اعتماد نکنید اینها هیچکدامشان قابل اعتماد نبوده و نیستند و شما مردم برایشان تنها آلات و ابزاری مصرفی و بی ارزش محسوب می شوید. بزگترین سلاح بر علیه این حکومت برای دستیابی به عدالت و آزادی و رفاه و امنیت اتحاد یکپارچه ما مخالفان رژیم ضد بشری اسلامی با یکدیگر است. تناه با اتحاد میتوانیم از پس این رژیم جنایتکار بر بیایم و نابودشان کنیم.
سه‌شنبه 23 تیر 1388

shabah51 - ایران - تهران
دوستان من هنوز ایمان دارم که این جنبش به نتیجه دلخواه ملت منجر میشود اما دوستانی که معتقد به عدم حضور در نماز جمعه این هفته هستند سفارش میکنم مطلب اول مرا بخوانند و نظر بدهند. رفتن به نماز جمعه ای که در آن هاشمی و خاتمی و میرحسین حضور دارند در واقع بهره گیری از چماق خود حاکمیت برای کوباندن بر سر آنهاست. بیندیشید لطفا. دودستگی به صلاح جنبش ملت نیست.
به امید پیروزی مردم
ashoor - ایران - تهران:
وعده دیدار ما جمعه- دانشگاه تهران
سه‌شنبه 23 تیر 1388

sepanta_mehr - ایران - تهران
رفسنجانی از ابتدای انقلاب تاکنون نقش کلیدی در پیشبرد تمام مراحل انقلاب داشته است . خامنه ای حق داشت او را استوانه نظام بداند . خمینی هم در زمان حیات ظاهرأ به جز وی به کسی اعتمادنداشت یا لااقل بیشترین اعتماد را به او داشت. در تمام این سالها از سرکوبهای اول انقلاب ، جنگ ، بازسازی ، اصلاحات وحالا در دوران فاشیسم احمدی نژادی هر جا نظام به قول معروف « کم » می آورد به سراغ وی یا به قول طرفدارانش « آقای هاشمی » می رفت .دلیل آن هم نفوذ فوق العاده رفسنجانی در تمام جناحها و جریانات حکومت است. شاید هیچ کس به اندازه وی مهارت به هم چسباندن این همه طرز فکر وگروههای مختلف نظام رابه هم ندارد. اکنون هم دوباره نظام به سراغش آمده تا از این جنبش سبز رهایی یابد. برخلاف تصور برخی که تصور می کنند حضور رفسنجانی در نماز جمعه این هفته به دوام حرکت سبز کمک می کند من عقیده دارم درست مانند سی سال گذشته وی می آید که نظام را از این بحرانی که مانند خوره به جانش افتاده برهاند. به پیامهای اخیر سران نظام در همه رده ها از رضایی گرفته تا مراجع تقلید توجه کنید. دغدغه و نگرانی همه در درجه اول «حفظ نظام » است. ممکن است در ظاهر قضیه برای کسب محبوبیت در میان مردم از حرکت اعتراضی مردم حمایتهایی بکنند ولی در باطن فقط می خواهند نظام از میان نرود.چون از میان رفتن نظام بقای خودشان را هم درهر رده ای که باشند به خطر می اندازد.
سه‌شنبه 23 تیر 1388

rostam2005 - ایران - تهران
ایران جاوید - ایران - تهران
ببین پسرم درست است که جوونای ما دارن یکی یکی پرپر میشن ولی باید به فکر حفظ منافع و مصالح نظام بود .مردم بسیار خوب و حماسی در صحنه انتخابات حاضر شدند واین اولین هدف ما بود . اظهارات عفت ننه مرده و این شلوغ و پلوغ بازی های هم که فایزه و مهدی ترتیب دادند سیاست خود من بود تا یه گوش مالی به سید علی و این جوجه بسیجی احمد ی ... بدم تا دیگه پا رو دم ما نذارن.از این که جونا با غیرت و بامرام پشت منو رو خالی نمیکنن متشکرم ولی نمیشود همینجوری زد به سیم اخر. این کار باعث ایجاد شکاف در نظام میگردد. مثلا شما یک شکاف در خشتک را در نظر بگیرید .ایا این سزاوار است .؟ شکاف در نظام هم همینطور است .پسرم : میدانی اگر یه تیکه از نظامو که من توشم شکاف بدن که بندازن دور چه فاجعه ای برای من و خانواده معصوم من بوجود می اید.؟ درست است که شکاف در یه جاهایی مرد پسند است ولی در کل شکاف چیز خوبی نیست .و.....
سه‌شنبه 23 تیر 1388

amidjan - ایران - تهران
درود
بچه های عزیز ،ایرانیهای سربلند
اصلا اشتباه نکنید قرار نیست کسی بره و هاشمی رو تایید کنه می تونیم بریم واز این فرصت فقط استفاده کنیم جهت اجتماع مسالمت آمیز و یک بار دیگه صدامون رو به گوش جهانیان ،دیکتاتورها و تمامی کسانی که دوست ندارند حتی لحظه ای صدای اعتراض مردم رو بشنوند برسونیم خواهش می کنم همه به این موضوع فکر کنید که اگه یک تجمع مانند روز 25 خرداد یا 28 خرداد یک بار دیگه اتفاق بیفته چی میشه ؟
سه‌شنبه 23 تیر 1388

IranBozorgMehr - ایران - اهواز
شما به نماز جمعه خواهی رفت
در آنجا درگیری، وسپس خونها ریخته خواهد شد
صدا و سیما با تبلیغات برای حکومت خواهد گفت که ارازل اوباش به نماز گزاران حمله کردن و مردم بی گناه را کشتند
تبلیغاتی که در این ۱ ماه پایانی هر روزه از صدا و سیمای دروغگویان شنیده و می شنویم
۲ راه بیشتر نداریم
۱. همه همانند حکومت آخوندی، مسلمانی تازی پرست شویم
یا
۲. بنیاد اسلام و هوادارانش را از بیخ و بن بر کنیم
سه‌شنبه 23 تیر 1388

ashka - فرانسه - پاریس
shabah51 - ایران - تهران
من یکی از آنهایی هستم که موافق تحریم انتخابات بودم. من معتقد هستم تحریم انتخابات خود یک نوع رای دادن است، رای دادن به عدم صلاحیت رژیم حاکم. رای دادن به عدم پذیرش اصل " انتخاب بد و بدتر". اصلی که در طول تاریخ مردم ما را از رسیدن به "بهترین " بازداشته. معتقد به تخلف و تقلب در انتخابات بودم و زیاد شدن تعداد آرا را دست آویزی برای رژیم برای اثبات حقانیتش. مخالف رای دادن بودم چون مثل خیلی ها پیش بینی نمی کردم که اینگونه شود. اما حال که جنبشی در کار است، حالا که در میان مردم آزادمردان و شیرزنانی برخاسته اند که آشکارا به رژیم نه بگویند، به شرفشان درود می فرستم. اگر در میان این عده کسانی بوده اند که تحقیر یا توهینی از جانب من متوجه شان شده، از آنها پوزش می خواهم و خاضعانه بر خاک پایشان بوسه می زنم. اما در مورد آنهایی که به موسوی رای داده اند ولی شجاعت دفاع از انتخابشان را ندارند، هنوز هم معتقدم بهتر است رای ندهند.
برای اثبات رذالت ولایت و دار و دسته اش یا اینکه معلوم شود اینها متقلبند، هم که لازم نبود این اتفاقات پیش بیاید. هر عقل سلیمی آن را می دانست. مردم ما فقط نیازمند زمینه ای هستند تا افکارشان را اعلام کنند. یک امکان، یک موقعیت برای تجمع. این که این موقعیت چگونه فراهم شود، در شرایط فعلی می بایست فقط به اتفاقات دلخوش کرد مثل باریدن نابهنگام باران در بیابانی که شما مثال زدید. فعلا با توجه به خفقان موجود، تنها باید منتظر اشتباه حریف شد تا بدل فن را به او زد مثل تقلب آشکار دولت در قضیه انتخابات اما نمی توان مطمین بود که در قضیه ای لزوما حریف اشتباه می کند. با این وجود باید امیدوار بود.
آنچه که در این وقایع بیشتر برای من جالب توجه بود، رشد شعور و آگاهی های جوانان امروز بود که می بایست به آنها مرحبا گفت. جوانانی که دیگر نمی خواهند چگوارا باشند بلکه روش مبارزه گاندی را بیشتر می پسندند. حساب خود را از هر جریان و مکتبی در خارج از کشور جدا کردند و نگذاشتند به آنها برچسب هیچ ایسم و مکتب و جریانی زده شود.
به هر حال همه ما یک آرزو داریم و آن آزادگی و سربلندی ایرانیان است، فقط در روش عمل کمی با هم متفاوتیم که آن با توجه به آرمان مشترکی که در سر داریم اهمیت چندانی ندارد، فراموش نکنیم بسیاری از آنهایی که اعتراضشان را فریاد زدند، همانهایی بودند که مخالف رای دادن بودند و رای ندادند اما با دیگران همگام شدند.
جاوید باد ایران آزاد، سربلند باد ایرانی آزاده
سه‌شنبه 23 تیر 1388

javaad - ایران - تهران
تو نماز جمعه این هفته ماهیت و ذات هاشمی مشخص میشه. یا به احترام خون شهدای این چند روز همه چیز رو میگه و یا احتیاط رو در پیش میگیره و باز هم دم از کنار گذاشتن اختلافات و مصلحت نظام می کنه.
سه‌شنبه 23 تیر 1388

waxy - امریکا - سیاتل
یک کم واقع بین باشیم کسی دل خوشی از رفسنجانی وگنداش نداره ولی خوب اگه کسی شخصی دیگر رو در داخل حتی در خارج که بتونه جلو کودتا گران حالا بر هر نوعی وایسته معرفی کنه هدف فعلا زدن سراژدهاست انتظار معجزه از اونهای که در داخل هستن نداشته باشیم چون کودتاچی ها دستگیرشون میکنن و فقط مهره سوزی هست
سه‌شنبه 23 تیر 1388

mohsen_raja - ایران - تهران
tanha1363 - ایران - تهران
حالا چرا شما بهتون برخورد؟شما هم عضو حزب خدایی؟با نوشته ها و تفکر اون اشغالی که من براش کامنت گذاشتم اشنایید؟ میدونید از نظر این جلادان وقاتلان مردم ایران ،مفهوم کلمه حزب الهی چیه؟چطور شما که مسلمان واقعی هستید(و نه مثل من ونه مثل مسلمان نماها!!!) حق دارید بزنید،بکشید، دست وپا قطع کنید وهزار کثافت کاری دیگر،و ما بخصوص در این روزها به واسطه این همه ظلمی که به ما شده حق دادن فحش هم نداریم؟
مخالف ضعیف شما (البته هیچ نشانی از مخالف بودن ندیدم که شما هم در همان قطارید) هستید که فکر می کنید انها غالبند یا به قول خودتان*هم الغالبون*
بله عزیزم،اگر بزعم شما مخالف ضعیف هم باشم ،هر زمان مثل امروز که غم خواهر و برادران شهیدم را دارم و کاری ازم ساخته نیست به تفکر هم کیشان شما به کلمات می تازم ،و در قت خود جانم را میگذارم.
سه‌شنبه 23 تیر 1388

cracker13 - ایران - تهران
مارها قورباغه ها را می خوردند و قورباغه ها غمگین بودند
قورباغه ها به لک لک ها شکایت کردند
لک لک ها مارها را خوردند و قورباغه ها شادمان شدند
لک لک ها گرسنه ماندند و شروع کردند به خوردن قورباغه ها
قورباغه ها دچار اختلاف دیدگاه شدند
عده ای از آنها با لک لک ها کنار آمدند و عده ای دیگر خواهان باز گشت مارها شدند
مارها باز گشتند و همپای لک لک ها شروع به خوردن قورباغه ها کردند
حالا دیگر قورباغه ها متقاعد شده اند که برای خورده شدن به دنیا می آیند
تنها یک مشکل برای آنها حل نشده باقی مانده است
اینکه نمی دانند توسط دوستانشان خورده می شوند یا دشمنانشان!
-----------------

حالا خامنه ای شده مار این داستان... آیا هاشمی بزودی میشه لَک لَک ماجرا؟!
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

ranya - ایران - تهران
هاشمی بسیار سیاستمداره گمان می کنم جوری حرف می زنه که هر دو طرف خوششون بیاد. یعنی نه سیخ بسوزه نه کباب . فکر نمی کنم حمایت علنی از کسی بکنه .اینا هدف اصلیشون فعلا حفظ نظامه . من که سی ساله نماز جمعه نرفتم اینبار هم نمی رم اما اگه راهپیمایی باشه حتما می رم .
راستی دوستان یه سوال :
مگه موسوی تو حبس خانگی نبود ؟ پس چطوری رفته دیدن خانواده شهید سهراب اعرابی ؟!!!
چهار‌شنبه 24 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.