فرمانده بسیج: غرب به دنبال خونین کردن تجمعات اعتراضی بود

فرمانده بسیج: غرب به دنبال خونین کردن تجمعات اعتراضی بود

حسین طائب، فرمانده نیروی مقاومت بسیج در ایران گفته است که کشورهای غربی به دنبال "خونین کردن" تجمعات اعتراضی ایران بودند.

آقای طائب گفته است که "عده ای از عناصر سیاسی ایران، در داخل بازی آمریکا قرار گرفتند و می خواستند با حمله به حوزه مقاومت بسیج کشته بگیرند و به خونخواهی از آنها، تجمعات و تظاهرات راه اندازی کنند."

فرمانده نیروی مقاومت بسیج در همایش هادیان و مسئولان سیاسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و با موضوع "تقابل انقلاب اسلامی و استکبار جهانی" سخنرانی کرده است.

یک روز پیش از اظهارات آقای طائب، مهدی کروبی از نامزدهای معترض به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ایران، با انتقاد از گفته های پیشین فرمانده بسیج، گفته بود "شما عمدی یا غیر عمدی بسیج را بی آبرو کردید و آنان را مجبور کرده تا به مردم حمله کنند و آنان را مورد ضرب و شتم قرار دهند."

آقای کروبی بود:"اگر شما سندی از کسانی که این فجایع را انجام دادند دارید آنها را به مردم معرفی کنید."

اتهام به نیروهای داخلی

فرمانده نیروی مقاومت بسیج در عین حال برخی از نیروهای سیاسی داخلی در ایران را به برنامه ریزی برای آنچه که او "اغتشاش" خواند، متهم کرد.

آقای طائب گفته است: "دستگیری اعضای پژاک، انجمن پادشاهی و حزب منحله توده در اغتشاشات اخیر نشان داد که یک حرکت سازماندهی شده از عناصر داخلی و خارجی با محوریت عناصر داخلی در حال انجام است."

فرمانده مقاومت بسیج در توضیح "عناصر داخلی" مشخصا به "مجمع روحانیون مبارز" اشاره کرده است که یکی از قدیمی ترین تشکل های سیاسی در ایران است که پس از انقلاب اسلامی و با موافقت آیت الله خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی تشکیل شد.

برخی از روحانیون چپ گرا از جمله مهدی کروبی و محمد موسوی خوئینی‌ها که تا آن زمان عضو جامعه روحانیت مبارز بودند، پایه گذار این تشکیل سیاسی شدند. محمد خاتمی رئیس جمهور پیشین ایران نیز عضو مجمع روحانیون مبارز است.

محمد علی ابطحی یکی از اعضای این مجمع است که پس از اعلام نتایج انتخابات بازداشت شده و برخی از منابع خبری نزدیک به دولت از "اعتراف" به برنامه ریزی برای "انقلاب نرم" خبر داده اند.

فرمانده نیروی مقاومت بسیج در عین حال گفته است که اکنون با توجه به آگاه شدن مردم نسبت به مسائل اخیر، ۸۵ درصد مردم از روند انتخابات اظهار رضایت کرده اند."

به گفته آقای طائب "آگاهی مردم باعث شده است که غرب مسیر شکست را قبول کند به گونه ای که این هفته وزیر امورخارجه بریتانیا چندین تماس متوالی با وزارت خارجه ایران داشته است."

فرمانده بسیج به منبع ابراز رضایت ۸۵ درصد مردم از روند انتخابات و همچنین محتوای "چندین تماس وزیر امور خارجه بریتانیا به ایران" اشاره نکرده است.

پس از اعلام نتایج دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که در آن محمود احمدی نژاد پیروز انتخابات معرفی شد، سه نامزد دیگر انتخابات از انجام تقلب در انتخابات خبر دادند.

میر حسین موسوی و مهدی کروبی، دو نامزد اصلاح طلب انتخابات گفته اند که ریاست جمهوری آقای احمدی نژاد را برای دو دوم به رسمیت نمی شناسند.

این دو نامزد خواستار ابطال انتخابات و برگزاری مجدد آن هستند و اعلام کرده اند که به مبارزات قانونی خود برای احقاق حقوق مردم ادامه خواهند داد.

آقایان موسوی و کروبی از هواداران خود خواسته اند که به اعترضات قانونی خود ادامه دهند.

dara - ایران - ایران
خوب این چیزی را عوض نمی کنه با ان حضور میلیونی در میدان شهیاد ؛محرکش هر کی باشه نشانگر نفوذ ان حزب در اکتریت مردم ایرانه و با این حرفهای حاج اقا سرتیپ طائب از ارزش حضور میلیونی مردم ایران کم نمیشه .ولی انچه برای مردم مسلم شد رایحه خوش حضور بسیج در سرکوب بود.
دوشنبه 15 تیر 1388

bijana - المان - هانوفر
ای درد و بلای غربی ها بخور تو اون سرت با عمامه ات ادمکش بی صفت.
دوشنبه 15 تیر 1388

borzoopersia - انگلیس - بیرمنگهام
گردن این یارو فقط باب چاقو هست. آنهم یک چاقوی کند که خوب نبرد. آخه مرتیکه بی همه چیز هم کوری هم خر هم قاتل جوانان ایران زمین. خودت یکی از همان ارذل و اوباشی هستی که مردم را کتک میزنند. فقط آن لباس مسخرهات را عوض کردی. مرگ بر تو و آن رهبر جلادت علی گدای یکدست.
تف بر قبر خمینی. زنده باد ایران پاینده باد ایرانی
دوشنبه 15 تیر 1388

hamid100 - یونان - اتن
دوستان سلام
مرتییکه ... مفت میخوره / اخر رهبر دیوانه در نماز جمعه اعلام جنگ کرد/ فکر کنم فرمانده بسیج بجای رفتن به نماز جمعه منقل را بغل کرده کثافت بوگندو
دوشنبه 15 تیر 1388

shirdelan2009 - هلند - ایده
مرگ و جهنمی همیشگی برای نظام کثیف جمهوری اسلامی ایران.
فرمانده بسیج به زودی و خواسته خدایه بزرگ به خاکستر تبدیل میشه و بعدش راهی جهنم.
دوشنبه 15 تیر 1388

shahram_66 - سوید - یوتبوری
خفه شین کثافتای اشغال دروغگو با اون پیر کفتار جادوگر حر......اده خامنه ای
دوشنبه 15 تیر 1388

ahb51 - المان - هانوفر
لعنت به تو ادم کش/...کاری خودتنو گردن غرب ننداز/روزی را میبینم که ریش هایتان را زده اید و به دنبال سوراخ موش میگردید ولی خوشبختانه به دست همین مردم به دار اویخته مشوید/شماها روی هیتلر را سفید کردید.
درود بر شهیدان
مرگ بر ولایت فقیه
دوشنبه 15 تیر 1388

bijana - المان - هانوفر
ای حسین طالبان ح..زاده.
یک اخوند خوب یک اخوند مرده است.
مرگ بر رژیم خونخوار ایران.مرگ بر طاغوت اخوندی.
دوشنبه 15 تیر 1388

louisette - فرانسه - مارسی
آخر این چرخ فلک میچرخه ومیرسه به این مزدوران فاقد شرافت .صد رحمت به گشتاپوی وطن پرست.
دوشنبه 15 تیر 1388

louisette - فرانسه - مارسی
آخر این چرخ فلک میچرخه ومیرسه به این مزدوران فاقد شرافت .صد رحمت به گشتاپوی وطن پرست.
دوشنبه 15 تیر 1388

nimaaa - امریما - نیویورک
این بسیجیها بودند که مردم ایران رو توی خیابونها به رگبار بستند و دولتهای غربی بجز پوشش خبری دخالتی در مسایل داخلی ایران نداشتن
دوشنبه 15 تیر 1388

salar123 - هلنذ - روتردام
توجه--------------------------------------توجه بدینوسیله به اطلاع تمامی ایرانیان مقیم هلند میرسانم جهت حمایت وهمبستگی با عزیزانمان در داخل ایران روز 5 شنبه 9-7-2009 گردهماهی ساعت13 تا ساعت 17 در شهر DELF روبرو دانشگاهDELF برقرار است این گردهماهی از طرف یک گروه خاص نیست وتمامی عزیزان در کنار هم جهت حمایت از قیام مردم ایران میباشد
دوشنبه 15 تیر 1388

مانفرد - ایران - ایران
بدبخت راست میگه من بودم با آغوز دار و سر بلند ایران با چشمای خودمون دیدیم که حسین خان اوباما و سارکوزی و اگه اشتباه نکنم دیوید و یکی از مجریهای بی بی سی با هم تو خیابون یه بسیجی رو گرفتن و مثل سگ کتکش زدن بعدش یه خانم اومد و سپر بلا شد و نگذاشت بیشتر بترکوننش(گمونم فاطی رجبی بود) آخرش هم چالنگی وحمیده آرمیده (وی او ای) نمیدونم از کجا سر در آوردند اومدند و هر چی عقده داشتند سر اون بسیجی مادر مرده خالی کردند.به من میگن دروغ میگی .این همه تصویر دروغه.بگم بگم.آبای آغوز دار جان تی مار دروغ گم؟
دوشنبه 15 تیر 1388

saharrr - امریکا - فلوریدا
خاک برسر بسیج و جد و ابادش
دوشنبه 15 تیر 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
مردم به ان نقطه فکری وسیاسی رسیده اند.و در پی این سالها دیده و شنیده اند.تا چه زمانی می خواهید به این حرفها ادامه دهید. مردم احمق نیستند.احمق و ...... شما حزب الله و دولت اسهالی ولایت وقیهه است
دوشنبه 15 تیر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
کثافتها ویروسها ننگ بر دامان و افکار الوده ای که شما وحشیها را زاد تا ایران ما را مسلخ اندیشه کنید.ننگ بر سلسله ی صفویه که شما اشغالها را پر و بال داد .
سه‌شنبه 16 تیر 1388

سعید ریوتر - ایران - ارومیه
اگر کسی مرام نامه بسیج رو دیده باشه اونجا نوشته : افراد بسیج هرگاه اسلام و نظام جمهوری اسلامی را در خطر احساس کردند به هر وسیله و با هر بهانه ای می توانند اقدام کنند . خوب دیگه از این دیوانه های زنجیری چه انتظاری دارین .متاسفانه یکی از نزدیکان من هم از اونهاست و وقتی فقط 17 سال داشت با خودش اسلحه حمل می کرد .اما روز آخر اونها هم می رسه ، تاریخ گواه اینه که قدرت هیچ وقت همیشگی نبوده .
سه‌شنبه 16 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.