هاشمى رفسنجانى پس از دو هفته سکوت درباره انتخابات را شکست

هاشمى رفسنجانى پس از دو هفته سکوت درباره انتخابات را شکست

اکبر هاشمى رفسنجانى، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام، پس از دو هفته سکوت در قبال حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری، خواستار رسیدگى به شکایات نامزدها به صورت دقیق و با رعایت انصاف شد.

آقاى رفسنجانى روز یکشنبه در دیدار با خانواده هاى کشته شدگان حادثه هفتم تیر سال ۱۳۶۰، «تحولات اخیر پس از انتخابات را فتنه اى پیچیده از سوى عوامل مرمورزى دانست» که به گفته او، «ایجاد نفاق و جدایى میان مردم و نظام و سلب اعتماد و اطمینان آحاد مردم را از نظام اسلامى را هدف قرار گرفته است.»

رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام در سخنان خود اشاره اى به ماهیت این «عوامل مرموز» نکرده است.

به دنبال اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهورى در روز ۲۳ خردادماه که در آن محمود احمدى نژاد به عنوان برنده انتخابات اعلام شد صدها هزار معترض با ریختن به خیابان هاى شهرهاى ایران نسبت به این نتایج اعتراض کردند.

میر حسین موسوى و مهدى کروبى، نامزدهاى معترض نیز با رد نتایج این انتخابات، آن را «مضحک» و ناشى از تقلب هاى گسترده و مهندسى آراء دانستند.

در جریان اعتراض هاى خیابانى که با سرکوب شدید نیروهاى امنیتى، بسیج و لباس شخصى ها صورت گرفت حداقل ۲۰ نفر کشته شدند.

اکبر هاشمی رفسنجانى روز یکشنبه در دیدار با خانواده هاى کشته شدگان حادثه هفتم تیر سال ۱۳۶۰، «تحولات اخیر پس از انتخابات را فتنه اى پیچیده از سوى عوامل مرمورزى دانست» که به گفته او، «ایجاد نفاق و جدایى میان مردم و نظام و سلب اعتماد و اطمینان آحاد مردم را از نظام اسلامى را هدف قرار گرفته است.»

در حالى که اعتراض هاى خیابانى تا حد زیادى فروکش کرده است ولى اختلاف نظر بر سر انتخابات دهم ریاست جمهورى همچنان در اوج خود قرار دارد و نامزدهاى معترض خواستار ابطال نتایج آن هستند.

سکوت دو هفته اى رفسنجانى

اکبر هاشمى رفسنجانى که در هفته هاى پیش از انتخابات به شدت از سوى محمود احمدى نژاد و هواداران وى «مفسد اقتصادى» معرفى شده بود در دو هفته گذشته حاضر نشد تا در باره حوادث پس از انتخابات اظهار نظر کند.

این در حالی بود که بسیاری از رسانه ها این گمانه زنی را مطرح کرده بودند که هم اکنون جنگ قدرتی در نظام جمهوری اسلامی ایران بر سر آینده برخی از شخصیت های نسل اول انقلاب در جریان است.

در این گمانه زنی ها به طور مشخص به اکبر هاشمی رفسنجانی اشاره شد که به گفته تحلیلگران، سرنوشت سیاسی وی در هاله ای از ابهام قرار گرفته است.

آقای رفسنجانی روز یکشنبه در سخنانش به صورت صریح موضع خود را در قبال درگیری های پس از انتخابات اعلام نکرد و تنها به موضوع رسیدگی به شکایات اشاره کرد.

وی تمدید مهلت شوراى نگهبان از سوى رهبر ایران براى بررسى بیشتر نحوه برگزارى انتخابات را «ارزشمند» دانست و گفت: «این اقدام با ارزش مقام معظم رهبرى، براى جلب اعتماد و اطمینان مردم به روند انتخابات بسیار موثر است.»

وى اظهار امیدوارى کرد که «دست اندرکاران بتوانند به طور دقیق و با رعایت انصاف و عدل و با همکارى کاندیداها به اعتراض هاى قانونى به طور کامل رسیدگى کنند.»

شوراى نگهبان اعلام کرده است قصد دارد تا هیئتى ویژه براى بررسى روند انتخابات دهم ریاست جمهورى تشکیل دهد ولى ابطال انتخابات را نپذیرفته است.

عباسعلى کدخدایى، سخنگوى شوراى نگهبان على ‌اکبر ولایتى، مشاور رهبر جمهورى اسلامى، غلامعلى حداد عادل، نماینده مجلس، گودرز افتخارجهرمى، حقوقدان، قربانعلى درى نجف‌ آبادى، دادستان کل کشور، محمد حسین ابوترابى، نماینده مجلس و محمدحسن رحیمیان، رییس بنیاد شهید، را به عنوان اعضاى این هیئت ویژه معرفى کرده بود.

این در حالى است که میر حسین موسوى در بیانیه اى با زیر سوال بردن بى طرفى شوراى نگهبان گفته است: «مناسب ترین راه برون رفت از معضل کنونى ابطال انتخابات است.»

برخى از شخصیت هاى سیاسى در ایران پیشنهاد کرده بودند که مجمع تشخیص مصلحت نظام موضوع انتخابات را بررسى کند ولى غلامحسین الهام، سخنگوى دولت محمود احمدى نژاد گفته است این اقدام یک بدعت به شمار مى رود و پذیرفتنى نیست.

mahnadi - هلند - هارلم
اومدی چی رو ماست مالی کنی پشت پرده چه ساخت و پاختی انجام دادید خدا میدونه
بسته دی تا کی میخواهید با کلمات بازی کنید حنای شما دی هیچ رنگی نداره
مردم ایران گوششون از این حرفها پرشده
من هوای تازه عشق تازه من حتی خدای تازه میخواهم من همه اینها را بی اندازه میخواهم
یکشنبه 7 تیر 1388

حامی موسوی - ایران - تبریز
به نظر من بهترین راه این است که رای گیری مجدد فقط برای میر حسین موسوی صورت گیرد یعنی فقط طرفداران موسوی رای بدهند اون وقت مشخص میشه که کی به کیه
یکشنبه 7 تیر 1388

fanta - فرانسه - استراسبورگ
لابد زیرلفظی گرفته.
یکشنبه 7 تیر 1388

NAZANIN 2009 - ایران - ارومیه
خسته نباشی عمو واقعا زحمت کشیدی همون بهتر سکوت میکردی..سنگینتر بودی
یکشنبه 7 تیر 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
آقای هاشمی در مرحله ی مهم شوت هستی یا اوت.
شوت از این لحاظ که یا در ذهن مردم همیشه باقی خواهی ماند ( و به گل تبدیل خواهی شد ) و
اوت از آن جهت که از صحنه محو خواهی شد ( شاید هم به زباله دان منتقل خواهی شد ! - البته معذرت میخوام که این واژه رو به کار بردم ولی حقیقتی است. )
یکشنبه 7 تیر 1388

gol222 - سوپد - هلسینگبوری
همه بدبختی ملت وجود توست.انفجار هفت تیر بقول بنی صدر بیشترین سود را توی رفسنجانی بردی .بعد هم خودت وفرزندانت واطرافیانت سود بردند.امروز مردم علیه توونظام خونخوار اسلامی بلند شدندوبزودی ریشه تانرا نابود خواهند کرد.
یکشنبه 7 تیر 1388

babre mazand - هلند - امستردام
مملکتی که کتاب قانون 1400 سال یپش(قران) رو اجرا میکنه از این رهبر چه انتظاری میشه داشت اخه مردک که فقه خونده چی میفهمه که بخواد تصمیم بگیره برای ملتی مگه مردم گوسفندن که به چوپان نیاز داشته باشن
امروز هم در گردهمایی که برای بزرگداشت شهیدان حق جو در شهر امسفرد هلند رفته بودم تقریبا همهی تظاهراتها رو رفتم و خوشحالم که این همبستگی بین مردم ما روز به روز بیشتر میشه
شعارهای امروز ما در مقابل ایستگاه راه اهن یا همون سنترال امسفرد با پرچم شیر خورشید که همان پرچم ایران ماست مرگ بر دیکتاتور
و به زبان هلند ی بود اکثر شعارها
اینکه رژیم ایران تروریسته مرگ بر دیکتاتور
به هر حال همه ی ما باید کمی جرات کنیم کمی از جسارت وشهامت هموطنهای داخل ایران رو داشته باشیم یک دست صدا نداره
یکشنبه 7 تیر 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
خداوندا تو می‌دانی‌ که انسان بودن و ماندن
در این دنیا چه دشوار است
چه رنجی ‌می‌کشد آنکس که انسان است و از احساس سرشار است!

از دکتر علی شریعتی
یکشنبه 7 تیر 1388

2dar - ایران - تهران
بلاخره بعد از 2 هفته از بشکه دراومد!!(نمیدونم جریان بشکه رو میدونید یا نه؟)
یکشنبه 7 تیر 1388

palachinka - بلغارستان - صوفیا
سلام دوستان.
دوستان خارج از ایران لطفا برنامه psiphon-1.6 را دانلود کنید و از این طریق به دوستان داخل ایران لینک بدهید.
طریقه استفاده:
1.برنامه را نصب یکنید.
2. یوزر و پسوردهای مختلف بسازید و انها را به دوستانتان در ایران با لینک بدهید.
3.هنگام لوگ این شدن یوزرها کامپیوتر شما باید روشن باشد.
از طریق این برنامه دوستانمان در ایران اینترنت فیلتر شده را دور زده و از طریق اینترنت ما در خارج از ایران به تمامی مطالب و سایتها دسترسی پیدا میکنند وغیر قابل ردیابی میباشند چونکه ما سرور ایشان هستیم :))
به همه اموزش بدهید.اگر هم مشکلی داشتید کامنت بزارید در خدمتم.
یکشنبه 7 تیر 1388

soogol - نروژ - اسلو
2dar - ایران - تهران
توضیح لطفا
یکشنبه 7 تیر 1388

7-aseman - اتریش - وین
خاک بر سرت بی عرضه ات بعد از دو هفته ... خوردی اومدی. موش و لال شدی ما میدونیم خیلی غارت کردی. شرف راه زنها دزدی میکنند حمایتشون را هم میکنند گردنشون را هم بالا میبرند. توقع داشتیم با همین کارهایی که کردی بیای حد اقل هوادار منطقی مردم باشی . مردم هم طرفدارت بودند . تازه طرفدار باطل شدن رای هم نشدی.پس اومدی چه غلطی بخوری دو هفته شده فقط میگید از راه قانون کدوم قانون . قانونی که خودش شاه دزد .دخترت را واسه چی فرستادی مردم را تحریک کنه برای دو نقش و فیلم بازی کردن. چی زیر نیم کاسته . سیاستتون به درد کلاس اولی ها هم دیگه نمیخوره .همتون دستتون توی دست همدیگه . از اول بهتون امید نداشتیم. خوب شد حد اقل تو هم بری گورتو مثل خامنه ای و بقیه گم کنی .
مرگ بر خامنه ای و خانوادش .انتری .محصولی .الهام بیعرضه که فاطمه رجبی زنش با انتری بله .و بقیه ی سران. بعدش خاک بر سر تو رفسنجانی و خانوادت .
مرگ بر نظام و دولت که شما ها همه کارش هستید.دزد و قاتل. دونقش بازی کن . بدترین صفتها به شما ها میگه اوه اوه اوه زکی
یکشنبه 7 تیر 1388

sepideh00 - ایران - تهران
بابا زحمت کشیدی میخواستی حالا هم نیای؛زنت مثل اینکه از خودت با جربزه تره که لااقل گفت تقلب شد بریزید بیرون؛اگه اون جای تو بود تاحالا خامنه ای رو برکنار کرده بود>همون بهتر که بهت بگن کوسسسه.
یکشنبه 7 تیر 1388

kave2009 - هلند - روتردام
این مهره پیر استعمار دستش به خون جوانان این مرز و بوم الوده است. 30سال است که ما را به رخت و چوب شبانی فریفته است. این گرگ سالهاست که با گله اشناست.
یکشنبه 7 تیر 1388

always - انگلیس - لستر
دوستان اگه یادتون باشه روزی که اولین راهپیمایی رو به روز بعد از نماز جمعه تغییر دادند گفتم بوی تبانی میاد جلادان با هم کنار اومدند /وای که ملت رو فریب دادند /حالا هم کوسه از عوامل مرموز خبر میده/مرگ بر اخوندهای دزد مرگگگگ
یکشنبه 7 تیر 1388

chkavak - ایران - تهران
این کوسه دزد و متقلب یکی به میخ میزند یکی به نعل و حرکت و قیام مردم را به نوعی مقابله با حکومت منفور و نامشروع اسلامی قلمداد کرد. البته تشخیص این دریوزه فاسد و منفور که تاریخ مصرفش مدتهاست به انتها رسیده و علی گدا و انصار کثیفش بر شناسنامه او مهر باطل شد کوبیدند درست است و به خوبی دریافته که سرانجام این حرکت و قیام مردم به کجا ختم خواهد شد چرا که خودش سقوط و نابودی رژیم شاه را شاهد بود اما با این تفاوت که مزدوران رژیم شاه هرگز اینگونه که جنایتکاران بسیجی و پاسداران خونخوار سپاه و آدمکشان حرفه ای وزارت منفور اطلاعات دست به جنایت میزنند مرتکب قتل عام مردم نشده بودند و اینهمه مخالف نداشتند و نسل مغبون شده و فریب خورده 1357 تنها و تنها فریب وعدهای پوچ و توخالی خمینی گور به گور شده را خوردند و بر علیه شاه قیام کردند.
یکشنبه 7 تیر 1388

armani.armanian - المان - هامبورگ
عزیزان چه میگویید؟؟! موسوی از کی تا حالا رهبر جماعت معترض ایران شده؟ رفسنجانی از کی تا حالا دنبال آزادی بوده که الان بخواد مردم رو به او سمت ببره؟ این داستانها چیه دیگه؟؟ من واقعا در عجبم! این تظاهرات به اعتراض به دزدیدن بی شرمانه رای ملت برپا شده نه اینکه مردم بخوان خودشون رو فدایی موسوی کنن. مردم میخوان از شر دزدهای آدم خوار جانی و دروغگو که خون مردم رو از سی سال پیش توی شیشه کردند، راحت بشن. والا موسوی کیه؟ رفسنجانی دزد کیه؟ آخوند کیه؟ همه یکی از یکی پرسابقه تر. مردم دیگه به دماغشون رسیده. تا کی برای 4 نخ مو باید تحقیر بشیم؟ تا کی هر چی اراذل و عقب افتاده و بی سواد باید بر پستهای حساسمون ریاست کنن و برینن توی مملکتمون؟ تا کی باید از مالیات و نفت که پول ماست، باید حقوق و مزایا و خونه و زندگی و سفرهای رنگ و وارنگ برای افراد رژیم بپردازیم که بیان به شرف و ناموس و همه کسمون تجاوز کنن، خونه و زندگیمون رو شبانه بشکنن و درب و داغون کنن و آخر سر یه تو سری هم بهمون بزنن؟ تا کی؟ مردیم دیگه! بسه دیگه/ باید ...این بی همه چیزها رو. باید تموم کرد این سرطان رو. الهی آمین
یکشنبه 7 تیر 1388

man haman iranam - ایران - کرج
حتما رقم بالا بوده که دهنتو بستی دزد کثیف همون بهتر که لال می شدی و حرف نمیزدی همتون از یه قماشین خدا مارو از دستتون خلاص کنه.
دوشنبه 8 تیر 1388

mahankhoshtip22 - انگلیس - شفیلد
این چرتو پرتارو هم اگه نمیگفتی کسی نمیگفت که لال هستی ای بدبخت.باز هم پول زیادی بهت پیشنهاد شد یادت امد که زبان داری.
دوشنبه 8 تیر 1388

elham1350 - انگلیس - انگلیس
غلط کرد همگی اشغال هستند.
دوشنبه 8 تیر 1388

iranian azad - ایران - تهران
چند کلامی هم از مادر عروس....به افتخارش تف بعدی رو پرو و پیمون تر بندازیت....
دوشنبه 8 تیر 1388

always - انگلیس - لستر
خداوندا تو میگفتی که نامردان بهشتت را نمی بینند............و میگفتی از تو حرکت از من برکت...پس خوابت برده .جوونامونو کشتند این نامردان جلاد مرگ بر اخوندهای دزد مرگ مرگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگگ
دوشنبه 8 تیر 1388

mehditm - ایران - تهران
مرتیکه ترسوی کوسه احمقی نژاد و خامنه ای عوضی دهنش رو صاف کردن اومده اراجیف سرهم میکنه
دوشنبه 8 تیر 1388

افسون60 - ایران - شیراز
یه عمره ما داریم میشنویم هیچ کس حریف رفسنجانی نیست یا رفسنجانی دو تا خامنه ای رو تو جیبش میذاره دلمون خوش بود که این طرف موسویه پس نیتونن حق مردم رو بخورن پس کو چی شد؟حالا به همه معلوم شد قدرت اول این مملکت کیه و چه کارایی که نمیتونه زیر اون ظاهر مظلومانه اش بکنه
بچه ها فکر کنم مثل جومونگ که جلو تسو اروم بود تا بعدابه هدفش برسه داره یه گوشه گروه دامول رو تشکیل میدهدولت دیگه ای بسازه
دوشنبه 8 تیر 1388

titan780 - کانادا - ادمونتون
سلام بر شما دوستان/من کاربر جدید هستم.
دوشنبه 8 تیر 1388

ARASHK_97 - اتریش - اتریش
خداییش وقتی این آخوندهای مفت خور حرف میزنن شما غیر از یاد مادر گرامیشان به چیز دیگری هم فکر می کنید؟
دوشنبه 8 تیر 1388

lionking - انگلیس - لندن
حالا گیرم که انتخابات باطل شد و موسوی هم رییس جمهور بعدش چی میشه؟ بیش از 250 نفری که بی دلیل و برای احقاق حقشون اعتراض کردند و به فجیع ترین وجه ممکن کشته شدن و هیچ شخص و یا سازمانی کشتار این عزیزان رو به عهده نمی گیره تکلیف اونها چی میشه؟
چند هزار نفر جوانهای بیگناه رو که در زندانها انداختند و همین الان در حال شکنجه هستن تکلیف اونها چی میشه؟
اقای موسوی تا رفراندوم با شما همراه هستیم
دوشنبه 8 تیر 1388

you39 - بلژیک - هاسلت
soogol - نروژ - اسلو
برو به این آرس داستان بشکه
https://www.youtube.com/watch?v=xR0YpU8im6g
دوشنبه 8 تیر 1388

mohsen- - انگلستان - لیدز
بقول مولوی:
مرگ بد با صد فضیحت ای پدر
تو شهیدی دیده ای از ... خر
واقعا که گند زدی عمو
دوشنبه 8 تیر 1388

irani48 - انگلستان - منچستر
گور به گور شده.گند زدی.در رفتی.دوباره چه نقشهای برای جوانان ما کشیده ای.سرو کله ات پیدا شده.تف به غیرتت.
دوشنبه 8 تیر 1388

manipoker - آلمان - کلن
چرا همه دارن می کشن کنار؟ احتمالاْ هاشمی هم مواضع خودشو تو خطر دیده بنظر من بچه ها همه آخوندا مثل سگ ترسیدن
دوشنبه 8 تیر 1388

saken - ایران - یزد
اگر احمدی نژاد انسانه ودروغگو نیست وجرات داره دوباره علیه رفسنجانی صحبت کنه وبگه که این کوسه این همه مال ومنال را چطوری جمع آوری وبین فرزندان ونوه هاش تقسیم کرده؟اما خودمونیم این ها همش بازیه وملت سرکارن فکر کنم همه سردمداران احساس خطر کردن وبرای حفظ منافعشون با هم کنار اومدن
دوشنبه 8 تیر 1388

hiwwa - ایران - تهران
معلومه فاسد بودی که اومدی ...مالی خامنه ای جنایتکار
دوشنبه 8 تیر 1388

rahimyashar - ایران - اردبیل
مرده شور تو رو با اون نظامت ببره. آخه کی مثل یه آدم حرف میزنی؟ موسوی و مردم هر چی میکشه از دست تووی نامرده.
دوشنبه 8 تیر 1388

$persian$ - ایران - تهران
میبستی سنگینتر بود
دوشنبه 8 تیر 1388

abtin_beo - ایران - اصفهان
آقای رفسنجانی!
می دانم که می دانی ولی اگر نمی دانی بگویم تا بدانی:
اینبار نه آنبار است. چنانچه پشت ملت را برای تغییر رهبری و رفراندوم قانون اساسی خالی کنی این ملت به گواهی تاریخ در عین حالیکه گناه گذشته فرزندان گناهکارش را به جبران خدماتشان بخشیده و تادیب می کنند ولی با ارابه های خشم و نفرتشان بر جسد خاءنین به ملت می گذرند و کوچه باغهای تاریخ را با نام ننگینشان می آرایند. پس به هوش باش و به آغوش ملت برگرد. این نظام و تپوریسینهایش دیگر حربه تازه ای برایمان ندارند. این هم اتمام حجت.
دوشنبه 8 تیر 1388

hamed1359 - ایران - تهران
حامی موسوی - ایران - تبریز
آفرین به این نظرت. فوق العاده بود!
مطمءن باشید هاشمی به زودی زهر خود را به احمدی نژاد می ریزد!
دوشنبه 8 تیر 1388

Maryam39 - ایران - تهران
titan780 - کانادا - ادمونتون
سلام خوش اومدی
دوشنبه 8 تیر 1388

kili_patilaki - قطر - دوحه
titan780 - کانادا - ادمونتون
سلام..خوش آمدید هموطن گرامی.
دوشنبه 8 تیر 1388

افسون60 - ایران - شیراز
titan780 - کانادا - ادمونتون
دوست عزیزبه جمعمون خوش اومدی خوشبختم
دوشنبه 8 تیر 1388

ahura - ژاپن - توکیو
نباید از حرفای این حرومزاده پست فطرت که یه دستش تا مرفق تو ...ه فساد پولیه و یه دستش خون آزادیخواهان ، ناراحت شد. این ما هستیم که نباید اتحادمون رو از دست بدیم . این درس بزرگی برامون میتونه باشه که اینها با تمام حرومزادگی ، دجال بودن ، ق...اق بودن ، دی....بودن و .... بین خودشون اتحاد دارن و ارکان حکومتشون رو به خس و خاشاکهایی مث من و شما نمیفروشن . شما فکر میکنین کسی که اون جنگ مزخرف و فرسایشی رو بخاطر دلالی اسلحه ادامه داد و یک میلیون انسان بی گناه رو به مسلخ فرستاد و هزار میلیارد دلار به مملکت خسارت وارد کرد و ککش نگزید ، حالا بخاطر چند نفر که پایه های حکومتشون رو لرزونده بودن و کشته شدن ، بیاد ابراز همدردی کنه و همه ثروت وقدرتش رو فدای بقول خودشون یه مشت اغتشاشگر بکنه ؟ زهی خیال باطل
فقط نترسیم . ما همه باهم هستیم . به اهورا مزدای ایران این پست فطرتها هیچ چی نیستن . فقط ما خودمون گنده اشون کردیم . مرگ بر سید علی الاغ چلاق شیره ای مفعول و تمام ارکان جمهوری زر و زور و تزویر و وحشت و ترور ولی وقیح
دوشنبه 8 تیر 1388

danial azarbaijan - ایران - تبریز
ببین مردم ما به چه روزی موندن که حالا چشم امیدشون به این هاشمیه. کی میخواد و میتونه این ایران ما رو نجات بده از دست این خون خوارا ؟. زنده باد موسوی . همگی دارن پشت موسوی رو خالی میکنن
دوشنبه 8 تیر 1388

arash1977 - ایران - تهران
سلام.به نظر من این کوسه آرامش قبل از طوفان است این یک کوسه سفید است که احمدی رو تیکه تیکه میکنه.میگنی نه ببین.این بازی قدرت این حروم زادهها است.ای کارش این مردم کمی زودتر عاقل میشدند.بعد از 30 سال خیلی دیر است.
ای خدا چرا کمک نمیکنی؟؟مگه نمیگن خدایی هم هست پس چرا ما چیزی از رحمتت نمیبینیم.
کجایی کوروش کجایی داریوش که ایران رو از دست این آشغال ها نجات بدی
دوشنبه 8 تیر 1388

babre mazand - ه - امستردام
چقدر ما بدبختیم که رسما جانی(رفسنجانی) بشه ازدایخواه
دوشنبه 8 تیر 1388

dara20 - امریکا - واشنگتن
مرتیکه لاشی حرانزاده ببینم اگر او دختر فاسد و دزدت فاحشه رفسنجانی در این حوادث توسط مزدوران بسیجی حکومتت به قتل می رسید یا در هنگام بازداشت به وی تجاوز جنسی می شد و هزار و یک بلاا سرش می آوردند و او را تحویلت نمی دانند باز هم دستمال بدست در مقابل رهبر افلیج دست ساخت خودت قرار می گرفتی و مجیزش را میخواندی؟
واقعان که بی شرافت تر از ملا جماعت پیدا نمی شه. رفتی با علی گدا معامله کردی و به توافق رسیدی؟ تف به اون صورت کریه و هیکل منحوس انگلت بره جنایتکار ملعون بی شرف.
دوشنبه 8 تیر 1388

salarfariad - ایران - تهران
اینک زمان تصمیم است یا با ملت بمان تا بمانی یا به احمدی تعظیم کن تا مانند خامنه ای سگ دست اموز احمدی و دشمن مردم شوی
دوشنبه 8 تیر 1388

samiar-ایران-تهران - ایران - تهران
درود بر هاشمی
دوشنبه 8 تیر 1388

kiyawashsasani - کانادا - تورنتو
از این کوسه سوای حرومزادگی و دزدیش بی ناموس تر و مزور تر و ابن الوقت تر و کثیف تر در هیچ حکومتی نمی بینید . همه را بکار میکشه ..شهر را شلوغ میکنه ..همه رابجون هم میندازه بعدهم باج خوریشو میکنه و آخر سر همه چی بنفع این تموم میشه . سرمایه گذاری کرد رو موسوی باجشو چند برابر از خامنه ای گرفت . مردم باید برای بدست گرفتن حکومت و آزادی اول تکلیفشونو با این خانواده روشن کنند . تا این باج خورهای حکومتی زنده و سرپاهستند فقط خون ناحقه که ریخته میشه . باید اول بنیاد این خانوادهء فاسد را از ریشه کند تا مملکت روی آسایش بخود ببینه . این کوسهء هفت خط جاپی نمیخوابه که آب زیرش بره . روباه مکاریه که پستان مادرشو گاز گرفته . اول ترتیب این خانواده راباید داد که سر اژدها تو خونهء این دزد بی ناموس هیچی ندار وطنفروش بی همه چیزه .
درود بر جوانان غیور ایران و خونهای پاکی که بر خاک مقدس ایران نپار میکنند تا آزادی و آزادگی را زنده نگهدارند.. مرگ بر اسلام و باج خورانش که مملکتی را بنابودی کشاندند .
سه‌شنبه 9 تیر 1388

kiyawashsasani - کانادا - تورنتو
از این کوسه سوای حرومزادگی و دزدیش بی ناموس تر و مزور تر و ابن الوقت تر و کثیف تر در هیچ حکومتی نمی بینید . همه را بکار میکشه ..شهر را شلوغ میکنه ..همه رابجون هم میندازه بعدهم باج خوریشو میکنه و آخر سر همه چی بنفع این تموم میشه . سرمایه گذاری کرد رو موسوی باجشو چند برابر از خامنه ای گرفت . مردم باید برای بدست گرفتن حکومت و آزادی اول تکلیفشونو با این خانواده روشن کنند . تا این باج خورهای حکومتی زنده و سرپاهستند فقط خون ناحقه که ریخته میشه . باید اول بنیاد این خانوادهء فاسد را از ریشه کند تا مملکت روی آسایش بخود ببینه . این کوسهء هفت خط جاپی نمیخوابه که آب زیرش بره . روباه مکاریه که پستان مادرشو گاز گرفته . اول ترتیب این خانواده راباید داد که سر اژدها تو خونهء این دزد بی ناموس هیچی ندار وطنفروش بی همه چیزه .
درود بر جوانان غیور ایران و خونهای پاکی که بر خاک مقدس ایران نپار میکنند تا آزادی و آزادگی را زنده نگهدارند.. مرگ بر اسلام و باج خورانش که مملکتی را بنابودی کشاندند .
سه‌شنبه 9 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.