درگیری لفظی خبرنگار فارس با همسر تاج‌زاده

درگیری لفظی خبرنگار فارس با همسر تاج‌زاده

پارلمان‌نیوز نوشت: خبرنگار خبرگزاری فارس که قصد داشت همسر سید مصطفی تاج زاده را مورد تمسخر قرار دهد و اتهاماتی را علیه تاج‌زاده مطرح کند، با واکنش کوبنده فخرالسادات محتشمی‌پور مواجه شد.

به گزارش پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«، امروز همسران بازداشت‌شدگان حوادث اخیر و برخی از خانواده‌های دانشجویان که پس از انتخابات دستگیر شده و محل نگهداری آنها مشخص نیست به دعوت فراکسیون خط امام به مجلس آمده بودند تا این فراکسیون را در جریان پیگیری‌های خود و وضعیت بازداشت‌شدگان قرار دهند.

هنگام عبور همسر مصطفی تاج‌زاده از راهروهای پارلمان به سمت فراکسیون خط امام خبرگزاری فارس- که شب 22 خرداد و پیش از پایان رای‌گیری، خبر پیروزی احمدی‌نژاد را منتشر کرد- خود را به خانم محتشمی پور رساند و سئوالی را در مورد اعترافات امیر حسین مهدوی مطرح کرد و گفت:«می‌گویند به زودی اعترافات تاج زاده هم منتشر می‌شود»، همسر تاج‌زاده ابتدا قصد پاسخگویی نداشت اما با اصرار این خبرنگار که مرتب با حالت تمسخر این جمله را تکرار می‌کرد که می‌گویند تاج زاده اعتراف کرده گفت:«حتما زیر شکنجه شما مزدورها اعتراف کرده است.»

خبرنگار فارس خطاب به محتشمی‌پور گفت:«تو به اسم خبرنگار به مجلس آمده‌ای؟»

محتشمی‌پور به او پاسخ داد:«من خبرنگار نیستم، اما تو هم خبرنگار نیستی جاسوس هستی.» در این لحظه خبرنگار فارس در حالیکه به محتشمی‌پور ناسزا می‌گفت مجبور به ترک آن محل شد که این رفتار خبرنگار خبرگزاری حامی احمدی‌نژاد و بی حرمتی‌های او اعتراض برخی خبرنگاران را برانگیخت.

گفتنی است همسر مصطفی تاج زاده امروز با تعدادی دیگر از زنان که جملگی همسران مسئولین سیاسی سابق کشور اعم از همسران مهندس نبوی، ابطحی، خانجانی، رمضان‌زاده، شیرکوند، صفایی فراهانی، داوود سلیمانی یا مادران دانشجویان و روزنامه نگاران مفقود شده بودند، در مجلس حضور یافته و با نمایندگان برای آزادی عزیزان خود رایزنی کردند.
sma2009 - المان - المان
رفسنجانی خائن مرگ بر تو ای ملت فروش مرگ بر توای وطن فروش بعد از دو هفته سکوت امدی واز خامنه ای دجال طرف داری کردی ای خائن پس فطرت
یکشنبه 7 تیر 1388

jamy - -
فرزند آیت الله بهشتی: خون مردم را بر قداره بندان خود مباح ساختند، و به نام دین، دینداران را بی دین نامیدند
یکشنبه 7 تیر 1388

babakohi - هلند - هلند
نابود باد استبداد و دیکتاتوری. لعنت بر احمدی نژاد و درود و سلام بر تمام مبارزان راه آزادی ایران از چنگ دیکتاتوری.
یکشنبه 7 تیر 1388

Larkiden - لوکزامبورگ - لوکزامبورگ
چرا فقط عزیزان خود؟ پس بقیه چی؟ مگه دیگرانی که الان معلوم نیست کدوم دخمه ای دارند شکنجه مشوند جزیی از شما نبودند؟؟؟ خرده شیشه دارید شما... هر کی دنبال منافع خودشه. بیچاره مردم که بازیچه دست اینها شدند. زنده باد ایران زنده باد مردم فهمیده ایران
یکشنبه 7 تیر 1388

Larkiden - لوکزامبورگ - لوکزامبورگ
بچه ها موهای امیر حسین مهدوی رو ببینید وقتی داره حرف میزنه... کسی که خودش بخواد بیاد جلوی دوربین آیا دست به سروصورتش نمیکشه؟؟مثل ریس احمقشون که زیپش یادش رفته بود اینجا هم یادشون رفته بود که بعد از اینکه به سرش میزنند موهاش رو درست کنند.آشفتگی موهاش رو ببینید میفهمید درچه حالی داره حرف میزنه
یکشنبه 7 تیر 1388

silas - ایران - بندر
دارن پشت پرده معامله میکنن کوسه که راضی شد حالا میگه:من راضی آقا راضی اونجای آدم نا راضی
بی شرف
یکشنبه 7 تیر 1388

nara83 - ایران - مشهد
Larkiden - لوکزامبورگ - لوکزامبورگ
میشه لطفا بگید این ویدئو رو کجا می شه دید؟؟
هرچند گندکاریهای جناب انگلی نژاد یکی دو تا نیست اما خوشحال می شم حقارتشو ببینم.
یکشنبه 7 تیر 1388

anita14 - هلند - لا هه
با دورود به تمامی ازادیخواهان ایران دوستان خیلی‌ مواظب باشید و بدانید که در این ایّام هر که بخواهد ملت را به گول خوردن و سر کار رفتن متهم کند و یا بازیچه دست این و آن متهم کند به دانید و مطمٔن باشید که یجوری آدم رژیم است و قصد دارد مردم را ناامید کند و وانمود کند که مردم فریب خوردن و آنهارا دل سرد کند تا از ادمه حرکت پشیمان بشوند اما بهتان بگویم با این حرفها راهی‌ به جای نمیبرید چون ملت آزاده ایران تصمیم خود را گرفته و تا نابودی کامل این رژیم دیکتاتور و آدم کش از پا نخواهد نشست به امید پیروزی که نچندان دور است و وظیفه ماهم این است نگذاریم کسی‌ روحیه مردم را تضعیف کند و این حرکت را کور و بی‌ حاصل جلوه دهد
یکشنبه 7 تیر 1388

delmorde - سوپد - یوتوبوری
Larkiden - لوکزامبورگ - لوکزامبورگ
کاملا حق ب توست هموطن عزیز اینها فقط سنگ خود را به سینه میزنند واقعا پس انهمه که دستگیر شدند و بجاهای نامعلوم برده شدند ایا نباید جزو عزیزان شما باشند ایا انها از همان هدف پیروی نمی کردند . نکند فراموش کردید ه انان برای چه و بخاطر چه سینه خود ا مقابل گلوله دژخیمان قرار دادند و حامی که بودند. به هین زودی فراموششان کردید!!!؟؟؟ انها هم همان حقی را دارند که باصطلاح عزیزان شما دارند حق ازادی.
یکشنبه 7 تیر 1388

BIKHODA - هلند - هلند
ای بابا از ما ایرانیها ساده تر ندیدم. میزنن تو سرمون .شلیک میکنند بهمون.30 سال پولهامون رو میدزدندو....اما ما چه کار میکنیم تو خیابون میگیریمشون بهشون اب میدیم. انتظار داریم بعد از سی سال جنایت و دزدی رفسنجانی بیاد از ما مردم دفاع بکنه.
اقا جان تا از .....اینها نمیرند.
یکشنبه 7 تیر 1388

kiyawashsasani - کانادا - تورنتو
رفسنجانی اگر هم مدت کوتاهی درصف دفاع از جنبش ایستاد بخاطر حفظ ثروت چپاول کرده اش بود . این آشغالها کی در خط مردم بودن که حالا باشن ؟ اینها قصد دارند تا آخرین لحظه خون ملت را بمکند و حسابهای سپرده شان در بانکهای خارجی راپر کنند . ساده دلی است که اگر حتا فکر کنیم یکی از این آشغالها بفکر مردم بیدفاع و شریف و مظلوم ایرانند . باید کمر همت بست وعزم خود راجزم کنیم و این قوم ظالم و خونخوار را باتمام ایده و مرام و مسلکشان به توالت تاریخ بریزیم و سیفون را بکشیم تا بشر ودرنهایت نسل حال و آینده مان نفس راحتی بکشند .
مقاومت و رویاروپی با دژخیمان تنها راه پیروزی است . مشت در برابر مشت ..چشم در برابر چشم .
یکشنبه 7 تیر 1388

sankari - فندلاند - تامپره
این حکومت مثل یک دندان فاسد از داخل وریشه در حال اضمحلال و فروپاشی است.ان روز دیر نیست.
دوشنبه 8 تیر 1388

ARASHK_97 - اتریش - اتریش
ببینید این اخوندها چقدر کثیفند.این اکبر خاک بر سر حاضره این همه تحقیرو تحمل کنه ولی بتونه به مفت خوریش ادامه بده.آخه بد بخت تو همین الانم خونه نشین بشی سه نسل بعدیتم میلیاردان.آزاده باش.فقط خاک تو سرت.
دوشنبه 8 تیر 1388

افسون60 - ایران - شیراز
درود بر شیر زنان غیور ایرانی که همواره پابه پای مردان در همه صحنه ها حضور دارن
دوشنبه 8 تیر 1388

bluestar - ایران - تهران
چه پر رو شدند. به نوه آیت الله خمینی هم توهین می کنند. مردم باید ماهیت صهیونیستی اینها رو بیشتر بشناسند.
دوشنبه 8 تیر 1388

hamid592001 - ایران - شوشتر
متاسفم
دوشنبه 8 تیر 1388

hiwwa - ایران - تهران
درود بر شرف و غیرتت
دوشنبه 8 تیر 1388

fati1378 - فرانسه - پاریس
خدا به داد ه زندانها برسی ... یک از دوستان ما سر باز است در تهران ینی سربازی زندا ... می گفته ان های که دستگیر می کنند میارند انقدر می زنند که به ما همه مگن بیاید نگاه کنید میگفته ما چن نفر میگیم بزارید ما انها را بزانیم که شاید بتوانیم به جای انها شلاق را به زمین بزانیم ان کثفت ها نگذاتند گفتند شما جدید د زور ندارید .... ولی شما را به خدا به گوش انها ی گه زندانی دارند نرسانید ها به خاطر این گفتم که شاید بشه کاری کرد
دوشنبه 8 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.