ماجرای سرقت صندوق رای سیار توسط یکی از مسئولان محلی شهر جیرفت

ماجرای سرقت صندوق رای سیار توسط یکی از مسئولان محلی شهر جیرفت

آینده نیوز : خبرنگار "آینده" از کرمان گزارش داد، اقدام یکی از مسئولان محلی در سرقت یک صندوق سیار در جیرفت، با برخورد قاطع نیروهای امنیتی با سارق همراه شده است.

بنابراین گزارش، در روز 22 خرداد و حماسه باشکوه حضور مردم در انتخابات، پس از ارسال گزارش‌هایی به مسئولان برگزاری انتخابات، مشخص می‌شود یکی از صندوق‌های سیار از دسترس خارج شده و مفقود گردیده است.

با اطلاع مقامات امنیتی و محلی و اقدام به موقع آنان، این صندوق سیار در منزل یکی از مسئولان مسکن این شهر کشف می‌شود. مأموران هنگام حضور در این منزل با صحنه جالبی مواجه می‌شوند که فرد مذکور پرونده‌های درخواست مسکن مردم را که در آن کپی شناسنامه موجود بوده در کنار خود گذاشته و با درج نام و مشخصات و شماره سریال شناسنامه افراد مذکور، به نام آن‌ها تعرفه پر کرده و وارد صندوق سیار می‌کند که مأموران با مواجهه با این صحنه، فرد مذکور را بازداشت می‌کنند.

با این وجود هنوز خبری از سرنوشت آرای این صندوق سیار در اختیار نیست و برخی مدعیند این صندوق ابطال نشده و آرای آن هم به نفع یکی از کاندیداها محاسبه شده است

persia_64 - ایران - طهران
چپ و راست شاهد از غیب میرسه باز هم میگن تقلب نشده
الان وقت ان است که جامعه جهانی این دولت را به رسمیت نشناسد
قطع ارتباط همه جانبه را اعمال کند
یکشنبه 7 تیر 1388

ghati - ایران - کرج
خاک تمام عالم از خاک زمین گرفته تا دیگر کرات از سبز و زرد و سرخ بر فرق سرتان کذابان پشت کوهی سفله پرور دزد پرور
یکشنبه 7 تیر 1388

nazanin 2009 - ایران - ارومیه
خاک برسرتون کودتاچیان روانی
یکشنبه 7 تیر 1388

hana-shiraz - ایران - شیراز
بعید نیست که دولت اعلام کنه صندوق سرقت شده برای جمع آوری رای تقلبی برای یکی از نامزد ها به غیر از احمدی نژاد بوده. بعد اعلام می کنند که یک میلیون به رای آقای احمدی نژاد اضافه می شود و از رای های سه نامزد معترض کم می شود. نظر شما چیه؟
یکشنبه 7 تیر 1388

matias1987 - فنلاند - ترنیو
در استان بوشهر که تا الان اسمش هم نبود تظاهرات و بکش بکش راه افتاده با شدت تمام. اونجا مردم توی خیابونا هستند و توی اون گرما دارند مبارزه میکنند. زنده باشید. ایول داره.امیدوارم بتونید بسیج و سپاه رو نبود کنید!!!
یکشنبه 7 تیر 1388

سنجاقک - امریکا - چست سپرینگ
این دزدان را باید اعدام کردم اعدام
از اون بالا گرفته تا این پایین... این آشغال هاشو ننگ بر رژیم دیکتاتور نا جمهوری اسلامی
یکشنبه 7 تیر 1388

sara6527 - ایران - داراب
هردم ازین باغ بری میرسد!
یکشنبه 7 تیر 1388

gigikhanoom - ایران - ایران
سلام من مسجد قبا بودم خاتمی صحبت می کرد.اگر تونستم عکس ها رو می گذارم ببینید. خیلی شلوغ بود.خیابونهای اطراف مملو از جمعیت بود. اما موقع برگشت نیروهای ضربت زیادی دیدم که به اون سمت می رفتند.روی سینه هاشون اتیکت داشتند نیروی ولی فقی امیدوارم درگیری درست نکنند چون چهار طرف رو بستند و راه فراری
یکشنبه 7 تیر 1388

jsard - ایران - تبریز
ای بابا چی میگید! مگه یه نفر چند تا رای میتونه بنویسه؟ اصلا تو اون مدت ۱۰۰۰ رای بنویسه، اینا که نمیتونه تاثیری در نتیجه انتصابات داشته باشه! تازه این مسئول متعهد به نیت خدمت به مردمی که پرونده مسکن داشتند و هزار مشکل و گرفتاری میخواست که رای اونا رو بنویسه و باری از دوششان برداشته بشه فقط همین! دولت خدوم و مردمی یعنی همین! بعد هم قرار بوده که به خاطر این خدمتش، همون شب خدمت فاطمه رجبی برسه و دل فاطی خانومو خنک کنه! صرف نظر از اینها، این دارو دسته هر کاری کنن و به هر ترفندی روی بیارن رفتنی اند، به امید خدا بچه ها و دانشجو هایمان سال تحصیلی رو تو ایرانی آزاد و پر از دموکراسی آغاز خواهند کرد و همه متحجر ها و دیکتاتور ها و کسانی که میخواهند استبداد را در ایران مه نهادینه کنند به زباله دانی تاریخ خواهیم انداخت، حالا میخواد اونا تو انتخابات تقلب کنند، کودتا کنند و آزادیخواهها رو بکشند! همیشه ملت و ندای آزادی پیروزه!
یکشنبه 7 تیر 1388

امین آلمان فرانکفورت - آلمان - فرانکفورت
با سلام باز هم بگید که امداد غیبی وجو ندارد. درباره ندا- از همه خواهش می کنم با فرستادن لینکها مختلف از کشته شدگان این وقایع به تلویزیون محلی در خارج از کشور از همه یک ندا بسازید. این دروغگوها از هیچ چیزی شرم ندارند. مرگ بر دیکتاتور درود بر ایران
یکشنبه 7 تیر 1388

Larkiden - لوکزامبورگ - لوکزامبورگ
یه جورایی مشکوکه
اینها یه جورایی میخوان سطح و اندازه این تقلب رو کوچیک کنند. آخه یه صندوق نهایتش چند تا رای جا میگیره؟
خیانت و تقلب اصلی جور دیگه ای برنامه ریزی شده بوده نه فقط با دزدی یه پاپتی مزدور بادمجان دورقاب چین در شهر جیرفت
یکشنبه 7 تیر 1388

lionking - انگلیس - لندن
اینقدر خندیدم که دلم درد گرفت.
یکشنبه 7 تیر 1388

iranian azad - ایران - تهران
آخه شما چقدر ساده هستید...

اینها آنقدر بیشرم هستن که احتیاجی‌ به این حرفا ندارند...
یکشنبه 7 تیر 1388

nara83 - ایران - مشهد
ای بابا حالا اتفاقی نیفتاده که فقط :\چند تا صندوق جا به جا شده / تعرفه های اضافی ناپدید شده / \به مردم اهانت شده / ... / \به ستادهای اخذ رای موسوی تعرفه نرسیده /... / \رای ها رو نشمرده اعلام کردن / ... / \به مردم مثل همیشه دروغ گفتن / ... / \جشن اتصاب انگلی نژاد رو گرفتن / مردم رو کشتن / ... / پولا رو خوردن / ... / حالا هم می گن هیسسسسس ساکت / آخه اینا چیز عجیبیه؟؟؟ نه والا. بابا بخدا اینا که چیزی نیست آخه مردم شما ها مگه چتونه؟ آزادی ندارین که دارین /
رفاه ندارین که دارین / خوشی ندارین که دارین / پول ندارین که دارین / جووناتون کار ندارن که دارن / پیراتون آسایش ندارن که دارن/ آخه دیگه چی می خواین؟؟!! بابا هیچ ملتی اندازه شما در آسایش نیست. تازه از همه مهمتر امام زمان رو هم دارین . میگین نه؟؟ مگه نماز جمعه نمیرین؟؟ استغفرالله .بابا همین احمد خاتمی (لعنت الله علیه) که همه میشناسیدش گفت : عادلترین و مطلعترین فرد بعد از امامان معصوم فقط همین خامنه ای بوده. ناشکری نکنید خدا رو خوش نمیاد بوالله.
یکشنبه 7 تیر 1388

man haman iranam - ایران - کرج
تمام دلخوشی ما به این انتخابات بود ولی هممون میدونستیم که تقلب میشه حتی پیامک های مبایلامونم قطع کردن برای اینکه از خودشون شک دارن. خون جوونامون الکی پایمال نمیشه ما به هدفمون میرسیم.
یکشنبه 7 تیر 1388

asheghe vatanam iran - امارات - دبی
حناشیراز طلا گفتی منم باهات موافقمراست میگه شما از کجا میدونید که این صندوق را دزدیدن !!!!!!!!!!!!! میخوان بگن که احمدی رای اورده . از اینها هیچ بعید نیست.
یکشنبه 7 تیر 1388

neshat - ایران - تهران
این قضیه تقلب هم دیگر یک جوک تکراری شده ههههه
یکشنبه 7 تیر 1388

saeid dollar - قبرس - لیماسول
بعدا این مرتیکه دجال میگه این انتخابات سالم ترین انتخابات بوده است.
دوشنبه 8 تیر 1388

rediran - انکلستان - لندن
اسمی که از ان صندوق بیرون امده بود نام یکی از 3نامزده متعرض بوده است این خبر را یکی از دوستان در مرکز پژوهشهای مجلس کفت راست ودروغ کردن کوینده ولی به زودی تمام تقلبها اعلام میشود
دوشنبه 8 تیر 1388

cheshmak1000ta - ایران - خراسان جنوبی
وای چه رومانتیک Lo0o0ooool
موش بخوره این رییس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی رو.. Lo0o0ooool
فکر کنم طرف رابین هود بنیاد مسکن بوده Lo0o0ooool
دوشنبه 8 تیر 1388

tanha1363 - ایران - تهران
سنجاقک - امریکا - چست سپرینگ
شما همیشه درباره مخالفات این طوری حکم صادر میکنی؟
چهار‌شنبه 10 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.