کارآگاهان صدا و سیمای ایران قتل ندا آقا سلطان را تجزیه تحلیل می کنند - ویدیو

کارآگاهان صدا و سیمای ایران قتل ندا آقا سلطان را تجزیه تحلیل می کنند 

 روی لینکها کلیک کنید و راست کلیک نکنید که save target as رو بزنید روی لینکها کلیک کنید
FLV با حجم 6.40 مگابایت
MP4 با حجم 7.22 مگابایت
3GP با حجم 2.67 مگابایت

saeed abay - کره - سئول
این رسمش نیست به خدا اینقدر راحت دروغ میگید از خدا بترسید بی وجدانها
یکشنبه 7 تیر 1388

palachinka - بلغارستان - صوفیا
سلام دوستان.
دوستان خارج از ایران لطفا برنامه psiphon-1.6 را دانلود کنید و از این طریق به دوستان داخل ایران لینک بدهید.
طریقه استفاده:
1.برنامه را نصب یکنید.
2. یوزر و پسوردهای مختلف بسازید و انها را به دوستانتان در ایران با لینک بدهید.
3.هنگام لوگ این شدن یوزرها کامپیوتر شما باید روشن باشد.
از طریق این برنامه دوستانمان در ایران اینترنت فیلتر شده را دور زده و از طریق اینترنت ما در خارج از ایران به تمامی مطالب و سایتها دسترسی پیدا میکنند وغیر قابل ردیابی میباشند چونکه ما سرور ایشان هستیم :))
به همه اموزش بدهید.اگر هم مشکلی داشتید کامنت بزارید در خدمتم.
یکشنبه 7 تیر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
این سیاه بازی ها و چرندیاتی که از صدا و سیمای جمهوری اسهالیتان تحویل ملت میدهید مربوط به دههء 60 است. خجالت بکشید.
1- خانم "ندا" لحظه ای که تیر به او اصابت کرد دستش روی سینه اش بود. پس از جلو تیر خورد. نه پشت سر، که جمهوری اسلامی مرتب این دروغ مسخره را تکرار میکند!!!!!!
2- چرا جسد خانم "ندا" رو پزشک قانونی به خانواده اش تحویل نداد؟ و در نهایت قسمتهایی از جسدش را از بدن بی جان "ندا" جدا کردند و به خانواده اش تحویل ندادند؟ آیا غیر از این بود که مدرک جرم را از بین ببرند؟
3- چرا اجازهء تدفین و تشیع جنازه به خانوادهء "ندا" داده نشد و خود جمهوری اسلامی برای اینکه قائلهء "ندا" زود تر تمام شود به صورت حول حولی او را دفن کردند و به همهء مساجد اعلام کردند که حق اینکه برای او مراسم بگیرند را ندارند!
4- چرا در جایی که او تیر خورده است زباله های محله را میریزند؟ آیا به غیر این است که می خواهند در محل حادثه کسی جمع نشود و شمع روشن نکنند؟!
5-چرا نمی گذارند کسی به خانهء "ندا" و یا حتی کوچهء شان نزدیک شود و تازه خانوادهء ندا را مجبور به نقل مکان از خانهء شان کردند؟
5- شاهدی که بر حسب اتفاق آقای " دکتر آرش حجازی" میباشد و برای همهء ملت ایران یک چهرهء آشنا است لحظهء تیر خوردن ندا بالای سرش بوده و گفته است که حتی قاتل "ندا" را گرفته اند و کارت بسیجش را نگه داشته اند. باید منتظر بود تا آینده و " گذشت زمان" روی جمهوری اسلامی را سیاه کند. مثل همیشه.
6- و هزاران دلیل دیگر که اگر کسی با جمهوری اسلامی موافق باشد برایش توضیح خواهم داد.
یکشنبه 7 تیر 1388

saeid dollar - قبرس - لیماسول
بی شرفها تا کی عوام فریبی
یکشنبه 7 تیر 1388

sanaz1swe - سوید - م
شاید... واسه اینکه هر کسی از اب گل الودماهی گرفتند
یکشنبه 7 تیر 1388

khorsheed - ترکیه - انکارا
پیش از تو آب معنی دریا شدن نداشت شب مانده بود و جرئت فردا شدن نداشت ندای عزیز و تمام شهیدان راه آزادی روهتان شاد راهتان نور افشان..
انتظار دیگری هم از یه قاتل نمیشه داشت
قاتل که نمی یاد بگه کار من بود.دولت هم نمیگه دستور ما بود.
یکشنبه 7 تیر 1388

fak zan_uk - انگلیس - لیور پول
تف بر شرفتان .دروغگوهای پست.
یکشنبه 7 تیر 1388

Larkiden - لوکزامبورگ - لوکزامبورگ
تلویزیون قاتلان این شهید اجازه نداره مردم رو وادار کنه که حرفهاشون رو جهت دار بزنند. مگه مردم شعور ندارند که اینها به این ترتیب اونها رو الاغ فرض میکنند؟ بهرحال توصیه میکنم که این ویدیوی مزخرف رو نگاه نکنید چون فقط وقت کشی میشه براتون.
اگر اینها واقعا راست میگن چرا مجالس ختم این شهید رو نگذاشتند برگزار بشه؟
مردم ایران دیگه مزدورهای صدا و سیما رو هم میشناسند. کسانی که معترض این دروغ گویی ها باشند در اون صدا و سیمای سرتاسر کذب نمی مونند . تف به شما نان به نرخ روز خورها. زنده باد ایران زنده باد مردم فهمیده ایران پاینده باد راه شهیدان آزادی
یکشنبه 7 تیر 1388

aashkan - ایران - تهران
برین بابا هنای شما دیگه رنگی نداره.تلویزیون جمهوری اسلامی درایران معروفه به رسانه دروغ.
یکشنبه 7 تیر 1388

reza62 - المان - دوسلدورف
ببینید سیب زمینی وپیت روغن چی میکنه. حیف خون پاک ندا و نداهای دیگر
یکشنبه 7 تیر 1388

aboozarezaman - ایران - تهران
مسئله خانم ندا آقا سلطان رو نبایستی بزرگ نمایی کرد . به هر حال وسط دعوا که حلوا پخش نمیکنند . این وسط یک منافق برای گسترش جریان نفاق در کشور یک تیر به ایشان شلیک نموده و متواری شده .. ما که نبایست نظام رو زیر سئوال ببریم که چرا این اتفاق برای این بانو افتاده است .. به هر حال اگر ایشان به اخطار های پلیس گوش میکرد و گول رسانه های بیگانه را نمیخورد .. امروز در صحت و سلامت در کنار دوستان و خانواده اش بود ..
یکشنبه 7 تیر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
کاراگاهان یا مزدوران کثیف ملا؟؟؟؟؟100000 نفر را کشتید و در این ده روز 240 نفر را تحقیق در باره ی انها چه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟240نمایشنامه ی اسلامی بسازید هر جا هم کم اوردید از////...تقیه دروغ رسمی در دین ننگینتان بهره برید///الله نگهدارتان باد.
یکشنبه 7 تیر 1388

KHOONE NEDA - ایران - تهران
تو روح حرومزادتون.
اره اصلا ندا خودش خودشو با تیر زده.
چرا دیگه نمک به زخم میریزید؟
یکشنبه 7 تیر 1388

mah1 - ایران - تهران
نه ضد ایرانیه بلکه ضد دولته خونخوار ایران!!! هی مردم ایران رو قاطی نکنین.. شما رویه شیطون رو سفید کردین. پس چرا خانواده اش رو تحت فشار گذاشتین؟ چقدر نامردین! کثافتین همین. ندا جان راهت بخواب ما تا اخرین نفس بیداریم.
یکشنبه 7 تیر 1388

افق - مالزی - کوالالامپور
بی شرفا .........شما خفه
یکشنبه 7 تیر 1388

farhad_swIss_zurich - سوییس - زوریخ
با تشکر از مدیر محترم سایت ایرانیان انگلستان پاینده و پیروز باشید
یکشنبه 7 تیر 1388

Mandana_de - المان - مونیخ
بنظر فقط کارگاه کللمبو را کم مونده بیارن ..............جالببه میگه ماموران اصلا کلت کمرئ ندارن.....
یکشنبه 7 تیر 1388

pokalu - المان - دورتموند
به خدا دارم ناراحتی‌ روانی‌ میگیرم از اینهمه دروغ! هر چی‌ به خودم میگم دیگه دنبال سایت و اخبار ایرانی‌ نمیرم، نمی‌شه. وقتی‌ هم میم اینا رو میبینم می‌خوام دیوونه بشم....

یکشنبه 7 تیر 1388

amin.mm - مالزی - کوالالامپور
واقعا" باید به دولت احمدی نژاد باید تبریک گفت که جایی که اجازه نمی دهند کسی اسلحه سرد حمل کنند به راحتی افرادی (لباس شخصی) با اسلحه گرم به مردم شلیک می کنند. به قول معروف خودتی داداش! مردم عقل دارند و شما احم...ق هستید نه مردم.
یکشنبه 7 تیر 1388

kooroshe hakhamanesh - ایران - تهران
چرا اینهمه اسنادی که از جنایات بسیجیا در مسجد لولاگر و پایگاه عاشورا در یکی از فرعیهای خیابان آزادی و لباس شخصیای اجیر شده یا سپاهی و یا اعراب لبنانیو سوریو غیره در گوشه و کنار کشور،موجود هستو نمیگن؟!!!!!! جانیای آدمکش و ...... !!!!!!
یکشنبه 7 تیر 1388

alireza.ch - سوییس - نوشاتل
aboozarezaman - ایران - تهران
بوی مزبله حرفهایت از پنج هزار کیلومتری مشام را می آزارد :-)
یکشنبه 7 تیر 1388

jimbo - ایران - ایران
آنتی اسلام عزیز صحبتهای سازگارا رو اصلا نمیشه گرفت امکانش هست تو در وبلاگت بزاری و آدرسشو بدی تا همه بتونن استفاده کنن
یکشنبه 7 تیر 1388

بابک خرم دین - آلمان - هامبورگ
aboozarezaman - ایران - تهران
آهای قاتل . آهای ن....اده .بسیجی برو به همون صدا وسیمایی ولایت وقیحت گوش کن چرا ؟ به اخبار و سایتهای بیگانه را گوش میدهی تو که تکلیفت معلوم است . برو آدمکش پ...ت .مردم را میکشید .خانه هایشان را ویران میکنید و در فضایی اینترنتی هم مشغول سم پاشی و تفرقه هستی . آرزو دارم عزیزترین کس تو جلوی چشمت پر پر بزند و ما بهت بگیم . میخواست نیاد بیرون . برو نمک به حرام بی وطن فروش عرب تبار . توکه تو ایران هستی و در ایران این سایت فیلتر است تو چرا فرمان اربابت ولایت وقیحت را گوش نمیکنی و فیلترشکن استفاده میکنی . برای چه به دروغهای غرب گوش میدهی اگر صداو سیمایی ولایت وقیحت دروغ نیست . برو جناب مف..ول زمانه
یکشنبه 7 تیر 1388

afshin7174 - هند - بنگالور
نه بابا ... البته رد پای اسراییل و آمریکا و انگلیس و فرانسه هم در این مورد دیده میشه. پس اگر اینطور باشه من خرم تو خری و ما خریم. تو رو خدا یک کم بیشتر به شعورمون توهین کنین باشه ؟!!! آفففففرین
یکشنبه 7 تیر 1388

shenel ghermezi - هلند - اترخت
امیدوارم که سرطان حنجره بگیرید که دیگه اینقدر به این راحتی‌ دروغ نگید. بیشرفها یک ذره بویی از انسانیت نبرده اند. مرگ بر جمهوری اسهالی.
یکشنبه 7 تیر 1388

shirin** - کانادا - اتاوا
aboozarezaman - ایران - تهران
تو هم قربون همه بشی که اینقدر لفظ قلم حرف می زنی. الهی مادرت فدات بشه با این بچه ای که پس انداخته. مرگ بر تو و نظام کثیف جمهوری اسلامی
یکشنبه 7 تیر 1388

sepideh00 - ایران - تهران
باشه شما گفتیدو ما باور کردیم؛اگه این کشت و کشتار رو خود مردم انجام میدن پس چرا پول تیرهایی که خوردن رو از مردم میگیرید؛بابت تحویل جنازه کلی پول میگیرید؟میرید سر قبر طرف میگید بشمار سه خاکش کن انگار چغندره؛حتی مراسم هم نمی ذارید بگیرن؛گواهی فوت مبنی بر مرگ به علت گلوله خوردن نمی ذارید صادر بشه که خانوادهاشون بعدها شکایات بین المللی نکنند؛اره اصلا کاره شما نیست.
یکشنبه 7 تیر 1388

ahura - ژاپن - توکیو
بارها گفته ام و باز میگم و تا لحظه مرگم هم میگم . وقاحت ، شقاوت ، قساوت و حماقت ، اجزای لاینفک این جمهوری ترور و وحشت و پفیوزیسم است .
مرگ بر سید علی الاغ چلاق شیره ای مفعول و نفرین ابدی بر خمینی ، این بنیانگذارِ پفیوزیسم سیاسی معاصر ایران . نفرین اهورا مزدا بر ارکان این نظام پوسیده و فاسد
یکشنبه 7 تیر 1388

matias1987 - فنلاند - ترنیو
در استان بوشهر که تا الان اسمش هم نبود تظاهرات و بکش بکش راه افتاده با شدت تمام. اونجا مردم توی خیابونا هستند و توی اون گرما دارند مبارزه میکنند. زنده باشید. ایول داره.امیدوارم بتونید بسیج و سپاه رو نبود کنید!!!
یکشنبه 7 تیر 1388

سیمرغ آفتاب - آمریکا - سیاتل
گیرم که خلق را به فریبت فریفتی با دست انتفام طبیعت چه میکنی
هر چند خلق را هم دیگر نمیتوانید فریب دهید
یکشنبه 7 تیر 1388

amin.mm - مالزی - کوالالامپور
aboozarezaman - ایران - تهران .. شما لطفا" خ..ه. ...رم نکن تو خوت یکی از همون قاتلین هستی. کودوم نظام , نظامی که مردم و بست به گلوله و یا نظامی که دو دوتاش می شه ده تا یا نظامی که روز به روز دروغ می گه.... معلومه سیب زمینی و روغن به مقدار کافی تحویلت دادنا....
یکشنبه 7 تیر 1388

بابک خرم دین - آلمان - هامبورگ
aboozarezaman - ایران - تهران
آهای قاتل . آهای ن... زاده .بسیجی برو به همون صدا وسیمایی ولایت وقیحت گوش کن چرا ؟ به اخبار و سایتهای بیگانه را گوش میدهی تو که تکلیفت معلوم است . برو آدمکش پ..ت .مردم را میکشید .خانه هایشان را ویران میکنید و در فضایی اینترنتی هم مشغول سم پاشی و تفرقه هستی . آرزو دارم عزیزترین کس تو جلوی چشمت پر پر بزند و ما بهت بگیم . میخواست نیاد بیرون . برو نمک به حرام بی وطن فروش عرب تبار . توکه تو ایران هستی و در ایران این سایت فیلتر است تو چرا فرمان اربابت ولایت وقیحت را گوش نمیکنی و فیلترشکن استفاده میکنی . برای چه به دروغهای غرب گوش میدهی اگر صداو سیمایی ولایت وقیحت دروغ نیست . برو جناب مف..ول زمانه
یکشنبه 7 تیر 1388

azadi8888 - ایران - ایران
از این به بعد اگه تلویزیون ایران بگه ماست سفیده من بازم باور نمی کنم.
یکشنبه 7 تیر 1388

karen_sh - آلمان - برلین
aboozarezaman - ایران - تهران
چرا چرت و پرت میگی؟ اگر خواهر خودتم بود باز میگفتی وسطه دعوا حلوا خیرات نمی کنند؟ همه چیز مصلحتی دیده بودیم دیگه خر مصلحتی ندیده بودیم
یکشنبه 7 تیر 1388

armin2006 - بلژیک - بروکسل
aboozarezaman - ایران - تهران
حیف ح...ان که به تو و اون رهبر جانیت بگم. ح..ان همنوع خودش را نمیکشه ولی شماهابرای قدرت دست به هر جنایتی میزنید. مزدور ک..ف که مثل رهبرت دشمنتراشی میکنی.مگر مردم روزای اول بدون شعار دادن فقط راهپیمایی نکردن. ولی شما وحشیها کاری کردید که مردم پاک ایران دست زدن به شعار دادن. شما حق قانونی یک ملت را با زور و اسلحه پایمال کردید و میگید این مردم گول رسانه های بیگانه را خوردن. به امید روزی که ملت ایران پیروز شود و شما گورتون را گم کید برید فلسطین انجا هر غلطی خواستید بکنید.
یکشنبه 7 تیر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
aboozarezaman - ایران - تهران
..ر ..ر نکن بی وجدان گور بابای اسلامت که ویروس است برای انسانیت با 1000 حقه می خواهید قتل ندا را گردن هر کسی بگذارید جز رژیم... قربانیان دیگر چه؟؟؟؟؟.
یکشنبه 7 تیر 1388

karl marx - انگلیس - لندن
---بابا یکی این ابوذر زمان رو جمش کنه این بابا زیاد قاطی داره. ...ر ..رشو پیدا کنید ان تحویل خانوادش بدین.مرگ بر خامنه ای جلاد
یکشنبه 7 تیر 1388

ARASHK_97 - اتریش - اتریش
خدایا اگه خدایی حق این مردم را از این ظالمان دروغگو و پست فطرت بگیر دیگه از دست تو هم می دونم کاری بر نمیاد
یکشنبه 7 تیر 1388

reza mansuri - المان - المان
این شعر را گفتم برای ملت ستم کشیده ایران زمین
به ایران من سفر کردم
از ان خطه گذر کردم
چه ها دیدم چه ها کردم
نشستم گریه ها کردم
چه حالی داشتم روزی که از ایران گذر کردم
نگاهم مات و مبهوت ماند به هر کس که نگاه کردم
همه دل مرده و نالان همه افسرده و گریان
همه در بند گمنامی همه سر خورده داغان
یکی سکته ناقص کرد یکی از عاشقی دق کرد
یکی در پی ازادی یکی در گوشه ای کز کرد
یکی به جرم ازادی سلام به مرگ می خواند
یکی برای فرزندش نماز شب میخواند
یکی در گوشه ای نالان به فکر نان فردایش
یکی با کوهی از حسرت نگاه دارد به فردایش
یکی پرواز کرد از غم به سوی مقصدی پنهان
یکی دیگر به عشق خاک نشست در گوشه زندان
یکی اسیر خودخواهی یکی در بند گمراهی
یکی عاشق دلسوخته همه با هم در امیخته
یکی در بند گمراهی گرفتار اسارت شد
یکی در گوشه ای ماند و گرفتار حقارت شد
یکی رو کرد به افعی ها به غارتگر و غاصبها
یکی در گوشه زندان نگاهش ماند به فرداها
خدا ما را چرا اینجا کشاندی
به این دنیای وانفسا کشاندی
خدا ما رو زمین کاری نداریم
ببین ما را که احوالی نداریم
یکشنبه 7 تیر 1388

khodesheh - المان - فرانفورت
بی شرم تر از این دولت چه کسی.قاتل تر ازاین اخوندها چه کسی.اینها فکر میکنند مردم که البته دوراز همه مردم ایران.یه سری گوسفند هستند وهیچ چیزی نمیفهمند.که انقدر راحت وبچهگانه دروغ میگند.مرگ بر ظالمان اسلامی
یکشنبه 7 تیر 1388

tak30 - بلژیک - بروکسل
خود فروش تر از مجریان و خبر نگاران صدا سیمای جمهوری ننگین اسهالی هیچ جای دنیا پیدا نمیشه..ننگ بر شما که روی انتری نژاد را از دروغ سفید کردین.و به راحتی خون ندا را پایمال می کنید.بی شرفا
یکشنبه 7 تیر 1388

Mxm2 - انگلیس - منچستر
تلویزیون جهوری اسلامی دروغگوترین رسانه جهان است .
یکشنبه 7 تیر 1388

Elcido - ایران - شیراز
ای خامنه ای کثیف، تو و اطرافیان مزدور و پلیدت بخوبی میدانید که قتل بیرحمانۀ این دختران و پسران جوان ما ظرف این چند روز، شاید کوچکترین و ساده ترین و بی شکنجه ترین جنایتهایتان بوده. خواهد رسید زمانی که بدترین و ننگین ترین شکنجه ها و قتلهایتان و فسادتان آشکار خواهد شد، همانگونه که آثار آن در صورت شیطانیتان بروز کرده است و هر انسانی خواهد فهمید که چه مفسده هائی هستید.
یکشنبه 7 تیر 1388

narses - اتریش - وین
اون راننده کثیف در کمال وقاحت میگه من از ماشینم پیاده شدم و اونها رو سوار کردم که به بیمارستان ببرم.
اخه مردک ندای بیچاره که در کمتر از 2دقیقه فوت کرد بین اون همه شاهد.احمق فکر میکنه مردم یک مشت نادونن .
یکشنبه 7 تیر 1388

AZADIE IRAN - ىونان - آتن
خیییییلی پست فطرتند ایییییینا......به خدا خون ندا گریبان همه اینا رو میگیره... مملکت دروغگوی مارو باش... اشغالای پست فطرت زدن دختره بیچاره معصومو کشتند دارن چه جوری دروغ میگن...سر بچه خودتونم میومد همینارو میگفتید ؟؟؟بی وجدانها...........!!!!!!!!!!
یکشنبه 7 تیر 1388

sahar_v85 - کانادا - تورنتو
تیر از عقب برخورد نکرده و از جلو بوده...همون طور که راننده گفت..اگه از عقب برخورد می کرد ناخوداگاه دستش رو می برد عقب در محل تیر خوردگی...گفتن اونجا شلوغ نبوده پس مامور هم نبوده ولی اون چیزی که تو تصویر هست شلوغی رو نشون می ده...می گه وجود 2 دوربین ابهام امیزه البته به نظر منم همین طوره...اخه باید بیشترم می بود...ما شا الله همه موبایل دارن...در ضمن اگه راست می گن چرا با خانواده اش مصاحبه نکردن....مثل قربانیای قبلیش...چرا اجازه ی عزاداری ندادن....
یکشنبه 7 تیر 1388

گاگولی - مالزی - سایبر
به نظر من یه تک تیرانداز ماهر مستقیما از خیابونای اورشلیم خانم ندا رو به قتل رسونده و 100 درصد کار دشمن فرضیمون اسراییل یا همون اومروکایه کافر بوده!!!
یکشنبه 7 تیر 1388

m.mamali - المان - برلین
بچه ها سالام. لطفا توجه یی به خائن aboozarezaman نکنید .لبنانیه
ننگ بر تو و رهبرت
یکشنبه 7 تیر 1388

aboozarezaman - ایران - تهران
شما میفرماپید که انسان های دموکرات و دنیادیده یی هستید و دم از دموکراسی باصطلاح غربی میزنید .. حقوق بشر و از این جور حرفا .. اما تحمل نظر مخالف رو ندارید .. شما که چنین خوی درنده یی دارید و در فضای غرب هم تنفس میکنید ونمیتوانید به نظرات مخالف به غیر از فحش و ناسزا پاسخی دهید .. واویلا به اون بیسواد که بایک تبلیغات کور غرب فریفته میشود
یکشنبه 7 تیر 1388

m.mamali - المان - برلین
م بر ضرقامی خائن کثافت. اینقدر دروغ ای کثافتها بگین به شما چند دادند که ....مفت میخورین . دیگر هیچکس حرفهای شما احمقها را باور ندارد.بگین تا جان رهبر بدراید. درود بر ندا و نداها.
یکشنبه 7 تیر 1388

mah1 - ایران - تهران
aboozarezaman
ابوذر زمان لقبه طالقانی بود. واسه تو خیلی زر زیادیه!
یکشنبه 7 تیر 1388

bamdad11 - آمریکا - تگزاس
به پیغام کلاغ های سیاه شک کن
که شب جز تیرگی چیزی نمیاره
یکشنبه 7 تیر 1388

persian*girl - امریکا - امریکا
حالا فرض کنیم که حرف شما درست (البته دروغها و کثافت کاریهای شما بر هیچ کس پنهان نیست) در مورد شهدای دیگر چه توضیحی دارید که بگید. ندا یکی از صدها شهداست. اگر تعداد شهدا فقط یک نفر بود میتونستید که طبق معمول با دروغاتون مساله را حل و فصل کنید. ولی اینجا سخن از صدها عزیز که خونشان بی رحمانه و نا عادلانه ریخته شده.
به یاد شهدای راه سبز و راه ازادی. روحشان شاد و یادشان تا ابد گرامی
یکشنبه 7 تیر 1388

salar123 - هلنذ - روتردام
وقتی رهبر اشغال و ریئس جمهور کثیف مثل سگ دروغ میگن چه انتظار از کثافتا میشه داشت ولئ ای اینو بدانید که ایندفعه کارتون تمامه کثافتا اشغال
یکشنبه 7 تیر 1388

m.mamali - المان - برلین
ای aboozarezaman - ایران - تهران
با اینکارات هیچ غلطی تو وامثال تو نمیتونند بکنند. ما خیابانهای ایران را از ... این کثافتهای بسیجی میپوشانیم .راستی aboozarezaman ..ر مصلحتی اگر ندیدی برو
قیافت را در اینه ببین . بامید پیروزی ایران بدون رهبر وبدون احمدی دروغگو.
یکشنبه 7 تیر 1388

bigmoeshah - امریکا - ویرجینیا
سلام به ایرانیان وطنپرست واقعی الان که دارم این ویدیو را تماشا میکنم باور نمیکنم این احمقهای بیشعور نفهم گوساله عربپرست چی بلغور میکنن و بخورد ملت میدن .ایا واقعا فکر میکنن مردم عقل ندارن یااینکه با انداختن رعب و وحشت بین مردم میتونن چند سال بیشتر دیکتاتوریشون را ادامه بدن ولی اون ممه را لولو برد دیگه طاقت ملت بسر امده از این بازیهای اخوندهای کثیف و رذل اسم نمیشه برد همشون سرتاپا فکوفامیل هم هستن همشون سرشون توی یه اخوره و سعی دارن بیشتر مردم را اذیت کنن تجاوز به زنودختر مردم دزدی قتل و کارهای دیگر .وقتیکه ورقه کثافتکاریشون را از دست معلمشون باسم محمد یا علی که این دین را به ایران عزیزما اوردن میگرن قبول کردن به هیچکس و هیچ چیزی فکر نکنن غیر از خودشون والبته در این راه حتی میخوان همیشه نفر اول خط باشن وبقیه دنباله رو یشان درست مثل رهبرشون که قاتل اصلی این اشفته بازار است باسم محمد بله درست شنیدید محمد عر بزاده که ازطرف خدا این اسلام کثافت را برای ما هدیه اورد.ما چه کسی را باید ببینیم که این دین ارزونی همون عربهای کثافت نخواستیم این دین را که با قتل وغارت تجاوز به دختران کم سلوسال تجاوز به حریم خصوصی مردم .نمیدونم دیگه چی بگم دراخر ندا و نداهای دیگر روحتان شاد باد.برگ قشنگی بودی از این درخت بزرگ باسم ایران زمین که خیلی زود از تنه این درخت به زمین افتادی و خون سبزت راهی شد برای دیگر برگهای این درخت که خیلی زود انتقام افتادن زودرس تورا از اخوندوطرفدارانشان بگیرند.بامید ازادی هرچه زودتر ایران و ایرانی...
یکشنبه 7 تیر 1388

chkavak - ایران - تهران
شما که راست می گویید گور پدر آدم دروغگو.
یکشنبه 7 تیر 1388

Nedaye Melate Mazlum Iran - آلمان - دوسلدورف
تف به ذات بی ذات ح.ر.و.م.ز.ا.د.ت.و.ن
کشتیدش دیگه نمک به زخممون نپاشید با این خضعبلاتتون !
نامردای بیشرف بی ناموس بی همه چیز ....
دوشنبه 8 تیر 1388

mohsenkmp - هلند - ماستریخت
آى چرت وپرتا را شاید فقط یه مشت کدن بسیجی از همون جمهوری ویروسیه اسلامی باور کنند
دوشنبه 8 تیر 1388

saeid dollar - قبرس - لیماسول
برو ...اده ک...ت امیدوارم هر چه زودتر همه شماها رو از..... به دار بزنیم. حیف اسم ابوذر که روی خودت گذاشتی ابوسفیان.......
دوشنبه 8 تیر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
aboozarezaman - ایران - تهران
درنده خو رهبر دین تست که طایفه ی بنی قریضه را به طمع ثروت و زن قتل عام کرد و اولین امامت افتخارش شمشیر دو لبه ی ذوالفقارش بود پدران ملایت هم تخم و ترکه ی انان اصلا غلط می کنی تراوشات مغز کثیفت را اینجا منعکس نکن ما زخمی هستیم از پر پر شدن گلهای ایران به دست شما خون خواران.گم شو به عربستان اشغال سر زمین پدریت.
دوشنبه 8 تیر 1388

you39 - بلژیک - هاسلت
aboozarezaman - ایران - تهران نمی دونم
چی بگم . هرچی بود دیگران گفتند.فقط محترمانه میگم گورت روگم کن لطفا...
دوشنبه 8 تیر 1388

iranparast - ایران بزرگ - تهران
خیلی جالب اینها فکر میکنن کسی هم به اینها گوش میده.. ای چوپان های دروغ گو و صدا و سیما بهتر است تا وقت دارین خودتون از یران در برید چون به شرف ایرانی بودنم قسم خودتون و تمام جدتون رازنده زنده توی گور خواهیم رد. شک نکنید که انروز خیلی نزدیک است و قیافه های شما شناسای شده وهیچ بخششی هم در کار نخواهد بود. میدانم که از خدا نمیترسید اما از ایرانی بترس که دیگر بخششی در کار نیست. به امید پیروزی ایران ازاد....
دوشنبه 8 تیر 1388

irani48 - انگلستان - منچستر
شرم اوره.ای تو روتون بیاد.اخه کثافتا روز روشن هم دروغ.الهی اون از ناکجا اباد اومده نا پاک خامنه ای بمیره ما تا عمر داریم سر قبرش را اباد کنیم.حرومزادهها به نام اسلام هر کاری دلشون میخواد میکنن.ننگ به صداو سیمای اخوندی.
دوشنبه 8 تیر 1388

xabrisham - ایران - ایران
ابوق ..ر .تهران
بابا عجب ...ی هستی تو .خوب معلومه بسیجی های ص..ه فوری زاده اسلحه کمری دارن دیگه .سابق نظامی ها داشتن .حالا شما بچه گداها.قابل توجه نظامیهای خوش غیرت که در یه پادگان رو باز نمیکنن تا مردم ...و انقدر خون نا حق ازشون ریخته نشه
دوشنبه 8 تیر 1388

sedayeNeda - آلمان - برلین
تا زمانی‌ که اح...ای زود باوری هماننده aboozarezaman با مغزی کوچکتر از گردو در میهن غصب شده مان وجود دارند ، نمی توان از تلویزیونهای حکومت دیکتاتوری چیزی بیشتر از آنچه معمولا در فاضلاب جریان دارد ، وجود داشته باشد .
دست مسئولان نظام به خون هزران هزار جوان ایرانی‌ آلودهست و خون پاک ندا لکه ننگ بزرگیست بر دامن آخوندها و ماموران فاشیسمشان که تا ابد با هیچ برنامه تلویزیونی و یا ترفند دیگری پاک نخواهد شد .دایناسورهای مغز گردوای اگر کمی‌ عقل داشتید این را میفهمیدید که،... ملت قهرمان ایران عاقبت پیروز خواهد شد .( زنده باد آزادی, پاینده باد ایران ).
دوشنبه 8 تیر 1388

Iraj Berlin - المان - برلین
بچه ها یک خبر جدید: سخنپراکنیه جمهوری اسلامی برای ترم جدید شاگردان داوصلب میپذیره. ونزولا . کره شمالی.سوریه. سودان. کوبا. حزب اله لبنان. حماس.جهاد اسلامی و مبارزان غیور عراق با کمربندهای ایمنی (بلیط یکسره به بهشت) از مشتریان پر پرو پاقرص این مدرسه ایثار تقوا و راستکوئی این اموزشکاه هستند. ساختن فیلم های صددرصد مستند از روی حقایق از رشته های خیلی برجسته این موسسه عالی اسلامی میباشد.
دوشنبه 8 تیر 1388

odin - بلژیک - انتورپن
خودمونیم عجب نامردای بیشرفین این اینگلیسیها از وقتی پولهای مجتبی خامنه ای رو بلوکه کردن از امریکاییها هم بیشرفتر شدن!!! نامردها رفتن یه جا غایم شدن از اونجا ندا رو با تیر از پشت زدن بعد چون میدونستن بسیج چقدر محبوب و دوست داشتنیه انداختن گردن بسیج که اونها را خراب کنن! تازه از اون بدتر رفتن پدر، مادر ندا رو از خونه شون بردن یه جای نامعلوم که یه وقت مبادا یه چیزی بگن و دست امریکاییها رو بشه!!! نامردها این اینگلیسها چون خودشون فرهنگ ندارن حتا نذاشتن پدر،مادر ندا براش لباس سیاه بپوشن یا سوگواری کنن برای اینکه حتمآ میخاستن بندازن گردن احمدی نژاد و بسیجیها. بعد از اون بدتر وقتی میخواستن پیکر پاک این فرزند مظلوم را به خانواده اش تحویل بدن حتمآ امریکایی ها و اینگیلیسها از باباش بزور امضاء گرفتن که بنویسه دخترش بر اثر تصادف کشته شده نه با گلوله، بعد هم واسه اینکه حتمآ دفتر جورج بوش به عمل و پیوند مغز استخوان نیاز داشته از ران پای راستش استخوان برداشتن و اگه اقای «اقاسلطان» پدر ندا رضایت نمیداد پیکر فرزندش را بهش نمیدادن! اینکه چه ارگانهای دیگه ای هم از بدن این دختر مظلوم و بیگناه برداشتن دیگه خدا میدونه.
اقای احمدی نژاد، احمد خاتمی، خامنه ای «پدر و پسر» مصباح یزدی با این تیم کودتا که درست کردن ،ببین حتا اگه همه این بچه ها را نکشته بودین، حتا اگه فقط همین کارهایی که در مورد ندا و خانواده اش کردین را انجام داده بودین و هیچ جنایت دیگه ای مرتکب نشده بودین، فقط همین ظلمی که باین دختر و پدر، مادرش کردین کافیه که موجب بشه یکی یکی تون را مثل سگ، مثل مار ،سوسک، و جونورهای موذی بگردیم و پیدا کنیم و بدون هیچ ترحمی بکشیم.به هر چی قدیسه قسم بلایی سرتون بیاریم که ارزوی مرگ بکنید.
دوشنبه 8 تیر 1388

IranBozorgMehr - ایران - اهواز
هم میهنان گرامی درود
این خود بهانه ی تازه ای است برای جانیان تازی پرست تا با زیر و رو کردن و وارانه نشان دادن آن جنگ روانی دیگری برای ''روانی سرکوب'' کردن مردم مبارز باشد.

با این چرندیان خم به ابرو هم نیارید. بر همه آشکار شده و هست که این حکومت از بیخ و بن تازی و تازی پرست است.
هر روزه کسانی که به انتری رای داده اند از کار خود نه تنها شرمگین شده اند بلکه امروزه خشمگینانه مشتها گره میکنند و او را دیکتاتور و فریبکار می نامند.
حکومت با سرکوب و زندان و شکنجه ی مردم ایران، هر روزه پیرتر و فرسوده و به قبرستانهای تازی پرست خود چندین گام نزدیکتر می شوند.
شبها از ترس و وحشت خواب و آسایش ندارند
علی گدا و ملیجک احمقی از ترس خشم مردم در سوراخ موشهای خود پنهان شدند
بسیجی و سپاهیانی که در کار دزدی و بی ناموسی هستند شب و روز در آماده باش بسر می برند. اگر به چهره های نکبت بارشان خوب نگاه کنید می بینید که در این ۱۵-۱۶ روزه به اندازه ی ۱۰ سال پیر تر و زشتخو تر از همیشه شده اند چون ترس و وحشت هر لحظه گریبانگیرشان شده است.
اینها باید برای بقای خود و تیکه تیکه نشدن به دست مردم، پیش دستی کنند و برای پرپر کردن گلهای جوان و زیبا و از جان گزشته ی ایران زمین، چرا که خود از زشت ترینها و ترسوترین ها می باشند.

هرچه که این جنبش مردمی بیشتر زمان ببرد، تازی پرستان از ترس سکته های شبانه به سراغشان خاهد رفت و آنها را به سوی جهنم تازیان پرتاب خاهد کرد.

باشد که هرچه زودتر نیست و نابود گردند، چه بهتر که سکته کنند تا دستان پاک ایرانی از خون ناپاک آنان آلوده نگردد!

به امید سکته های همه گانی برای این مزدوران زشتخوی و خون آشام
دوشنبه 8 تیر 1388

kili_patilaki - قطر - دوحه
من موندم کی حقیقت رو میگه؟!
ندا کشته شد! کی کشتش؟ یکی میگه منافقان بیگانگان بی دینان ظد انقلابی ها ! اونیکی میگه نه بسیجی ها کشتنش خامنه ای و احمدی کشتنش!
یکی بگه چجوری تو این دوره زمونه چطوری میشه حقیقت رو پیدا کرد؟
مرگ بر هر آنکس که ندا و نداها را کشت.
دوشنبه 8 تیر 1388

sohrab199 - ایران - تهران
3 جی پی دانلود نمیشه
دوشنبه 8 تیر 1388

ham-safar - ایران - تهران
به این میگن بوآرو بابا....... تو دیگه نابغه ای ضرغامی
دوشنبه 8 تیر 1388

golagha - انگلستان - منچستر
aboozarezaman
هر چی که ملت میکشن از دست 4 نفر ادم ن..م مثل تو است گذاشتی کی بفهمی
چند نفر کشتن کم بود اگه یکی از این نداها فامیلت بود شاید میفمیدی نترس اون هم میرسه بچه ها جواب این ..و ندین تا ادم شه
دوشنبه 8 تیر 1388

mhparhizkar - ایران - تهران
ایول ابوذر زمان بالاخره یکی تو این سایت پیدا شد از حق دفاع کنه.
دوشنبه 8 تیر 1388

mhparhizkar - ایران - تهران
کسایی که از مملکت فرار کردند هیچ تعجبی نداره الان از اوباما که کشورشو ول کرده وچسبیده به ملت ما یا شبکه های بیگانه که قاتلان اصلی هموطنان بی گناهمون هستند دفاع کنند در ضمن من در کوی دانشگاه زندگی میکنم و کسایی که به اونجا وحشیانه حمله کردند اولین سخنی که گفتند این بود مرگ بر جمهوری اسلامی فکر نمیکنم بسیجیا این حرفارو بزنن.
دوشنبه 8 تیر 1388

payamnet - آمریکا - بستون
توف توگور پدر ادم دروغ گو
این مرتیکه معتاد 2قدم نمی تونست راه بره چه برسه به اینکه شهادت بده
دو ستان هشیار باشید که دولت احمدی خالی بند پوفیو.. این مرتیکه ماد...ه
مردم رو مجبور میکنه تا برای آزادی بچهاشون این دروغ ها رو بگن.
به ندا از رو برو شلیک شده بود . همین طور که می بینید در ویدو ....
اینجاست که حق است بگم مرگ بر این نظام دروغی
دوشنبه 8 تیر 1388

khas - ایران - ایران
دروغ که طاعون نیست... ولی امیدوارم برای شما بشه
دوشنبه 8 تیر 1388

Blackpanter - المان - اشتوتگارت
این اخوندهای احمق حرومزاده فکر کردن که مردم مثل خودشونن دیگه نمیدونن که هر لحظه این تیرهای چراغ برق انتظارشونو میکشه مرگ بر دیکتاتور
دوشنبه 8 تیر 1388

romaanaa - امریکا - ویرجینیا
آره ارواح عمه ات
دوشنبه 8 تیر 1388

مادر - کره - سئول
من فقط می خواستم بگم ای پیرمرد تو که یه پات لب گوره چه جوری جرعت می کنی تو چشم مردم نگاه کنی ودروغ بگی؟تو از مادران این بچه ها خجالت نمی کشی ؟بچه هایی که مثل غنچه گل رو کف خیابونها پرپر شدن حتما بعد از این کار زشت رفتی با پول کثیفی که گرفتی بابت دروغ یه چیزی هم خریدی و رفتی نشستی با زن و بچه و نوه هات کوفت کردی.ببینم ایا اگه همین امشب چشاتو بستی و وقتی که باز کردی دیدی درحضور خدا ایستادی همین جوری با دروغ سر خدارو هم کلاه می ذاری تو چه جوری
می خوای جواب خدا رو بدی کاش تو و رهبرت و رئیس جمهورت کمی در مورد اینده خودتون فکر می کردید.
دوشنبه 8 تیر 1388

aliradash10 - ایران - اهواز
دروغگوها
چرا با خانواده ی خانم ندا آقا سلطان حرف نزدید
دوشنبه 8 تیر 1388

m.mamali - آلمان - برلین
بجه ها سلام دمتون گرم که همکاری میکنین تا aboozarezamanخائن دیگر برنگرده.
درضمن بازم از این خائن ها هستند ونباید بهشون توجه کرد.
دوشنبه 8 تیر 1388

bijana - المان - هانوفر
وقتی رهبرررررر دروغ بگه اون هم مثل ریگ از بقیه رهبررررر دوستان بی سواد یا کم سواد چه انتظاری میشه داشت .
هر کی را خواستند اوردند یک دکترای جعلی براش یا خریدند ویا صادر کردند ار ریاست جمهوری گرفته تا ادیو تلویزیون ننگین.
سه‌شنبه 9 تیر 1388

khosro009 - سوئد - گتنبرگ
مغز شما هم مثل رهبر تون فاسد شده .خامنه ای خجالت خجالت سوئد گتنبرگ
سه‌شنبه 9 تیر 1388

poriyaye_vali - قطر - دوحه
ابوذر زمان خ..ه میشی یا بیام خ..ت کنم دسمال ک..ف.....
سه‌شنبه 9 تیر 1388

decoder - مجارستان - بوداپست
چه کسی ندا را کشت؟
روزنامه سپاه: بی بی سی به اوباش پول داد و ندا را کشت.
سفیر ایران در مکزیک: سازمان سیا ندا را کشت.
خبرگزاری رسمی ایرنا: تک تیرانداز منافقین ندا را کشتند.
امام جمعه تهران: خود اغتشاشگران ندا را کشتند.
پزشک ندا: بسیجی ای که ندا را کشت دستگیر شد و کارتش موجود است.
نتیجه گیری: یک بسیجی تک تیرانداز نفوذی منافقین که دست به اغتشاش زده بود و جزو اوباش به شمار می آمد، از بی بی سی که توسط سیا اداره می شود، پول گرفت و بعد از کشتن او کارتش را به یکی از افرادی که در خیابان بودند داد و فرار کرد.
چهار‌شنبه 10 تیر 1388

shirdelan2009 - هلند - ایده
همگی میگیم یک صدا------شیر 2خت میهن ندا
....مرگ بر نظام کثیف جمهوری اسلامی ایران----مرگ بر بسیجی
چهار‌شنبه 10 تیر 1388

+1
رأی دهید
-1

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.