بازداشت کارمندان ایرانی سفارت انگلیس

بازداشت کارمندان ایرانی سفارت انگلیس

خبرگزاری فارس امروز یکشنبه از بازداشت 8 تن از ایرانیانی که به عنوان کارمندان محلی در سفارت انگلیس در تهران فعالیت می کنند، خبر داد. این اقدام از نظر برخی از کارشناسان، به معنای تشدید وخامت روابط میان ایران و انگلیس است که از زمان بروز اغتشاش و ناآرامیهای اخیر در کشور آغاز شده است.

این خبرگزاری، اتهام دستگیرشدگان را "نقش‌آفرینی در اغتشاشات و آشوب‌های اخیر " بیان کرده و گفته است که آنان در اغتشاشات اخیر، "نقشی موثر و چشمگیر" ایفا کرده اند.

 

این اقدام در تداوم بروز تنش در روابط ایران و انگلیس در سه هفته اخیر صورت می گیرد که ظرف چند روز اخیر شاهد اخراج دو دیپلمات انگلیسی از تهران و اقدام متقابل لندن بود.

 

دولت ایران، انگلیس را متهم کرده است که در بروز آشوبها و اغتشاشاتی که پس از اعلام نتایج انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری در ایران رخ داد، دخالت داشته است.

 

ایران در همین زمینه، خبرنگار بنگاه خبرپراکنی بریتانیا (بی بی سی) را نیز از تهران، اخراج و دریافت امواج شبکه تلویزیونی فارسی آن را مختل کرده است.


دستگیری کارکنان محلی سفارت بریتانیا در تهران

وزارت خارجه بریتانیا به خبرهای مربوط به دستگیری کارکنان سفارت این کشور در تهران واکنش نشان داده است

به دنبال انتشار خبر دستگیری ۸ نفر از کارکنان محلی سفارت بریتانیا در تهران به اتهام نقش داشتن در نا آرامی های اخیر ایران ، دیوید میلیبند وزیر خارجه بریتانیا این اقدام را محکوم کرده و خواستار آزادی این افراد شده است.

خبرگزاری فارس که خبر دستگیری کارکنان محلی سفارت بریتانیا در تهران را منتشر کرده مدعی شده این هشت نفر در برپایی "آشوب های اخیر" نقش موثری داشته اند.

آقای میلیبند در بیانیه ای این اقدام مقام های ایران را "آزار و اذیت" و "ارعاب" نامیده و آن را غیر قابل قبول خوانده. وزیر خارجه بریتانیا گفته کشورش به طور رسمی نسبت به این اقدام اعتراض خواهد کرد.

پیشتر وزارت خارجه بریتانیا در بیانیه ای کوتاه اعلام کرده بود در روزهای اخیر گزارش های ضد و نقیضی درباره دستگیری شماری از اتباع این کشور یا کسانی که به نوعی با این کشور در ارتباط بوده اند دریافت کرده که آنها را با مقام های ایرانی در میان می گذارد.

اخراج دیپلمات ها

به دنبال اعتراض ها به نتایج انتخابات ریاست جمهوری در ایران و نا آرامی های ایجاد شده پس از آن ، ایران با طرح اتهام دخالت بریتانیا در این رویدادها ، دو دیپلمات بریتانیایی را از تهران اخراج کرده بود.

این اقدام واکنش بریتانیا را به دنبال داشت و دولت بریتانیا نیز در واکنش به این اقدام به سفارت ایران در لندن اطلاع داد که دو دیپلمات ایرانی را از این کشور اخراج می کند. گوردون براون، نخست وزیر بریتانیا روز سه شنبه دوم تیر (۲۳ ژوئن) گفت که این اقدام پاسخی است به اخراج دو دیپلمات بریتانیایی از ایران.

آقای براون گفت از اینکه ایران کشورش را در چنین موقعیتی قرار داده بسیار متاسف است، اما بریتانیا همچنان علاقه مند است تا رابطه خوبی با این کشور داشته باشد و همچنان از حکومت ایران می خواهد تا به حقوق بشر و آزادی های دمراتیک مردم ایران احترام بگذارد.

تنش در روابط ایران و بریتانیا

به دنبال نا آرامی ها در شهرهای مختلف ایران در اعتراض به نتایج انتخابات ریاست جمهوری ، آیت الله علی خامنه ای، رهبر ایران در انتقاد از دولت های خارجی که به برخورد با معترضان انتقاد کرده بودند، دولت بریتانیا را "خبیث" خواند.

به دنبال این سخنان رهبر ایران ، برخی از تشکل های دانشجویی در اعتراض به " دخالت های بریتانیا در امور داخلی ایران" در برابر سفارت بریتانیا در تهران تجمع کردند.

صادق محصولی وزیر کشور ایران هم که وزارتخانه تحت اداره او با اتهام تقلب در آرا روبرو است گفت: " انگلیس، آمریکا و همچنین رژیم غاصب صهیونیستی (اسرائیل) از عوامل اصلی اغتشاشات اخیر تهران" هستند.

غلامحسین محسنی اژه ای وزیر اطلاعات ایران نیز اتهامات مشابهی را به گروه هایی از تظاهرکنندگان وارد کرد. آقای اژه ای گفت بسیاری از آنهایی که در ناآرامی های پس از انتخابات شرکت داشتند از "حمایت مالی" آمریکا، سازمان سیا و سازمان مجاهدین خلق برخوردارند. او نیز آمریکا، بریتانیا و اسرائیل را به عنوان کشورهایی که "نقشی عمده" در ناآرامی های اخیر ایران بازی می کنند، توصیف کرد.

دولتهای آمریکا و بریتانیا خشونت علیه تظاهرکنندگانی که به نتایج انتخابات ریاست جمهوری اعتراض دارند را محکوم کرده و اتهام دخالت در امور ایران را رد کرده اند.

lionking - انگلیس - لندن
به سیاست خارجی بریتانیا افتخار میکنم.چرا که سفارت اونها توی تهران در حال تعطیل شدنه ولی حاظر به همکاری با تروریست نیستند.
یکشنبه 7 تیر 1388

iraneraha - ایران - ایران
بیچاره ها از ترس... شون هر کار که فکر کنی میکنن
یکشنبه 7 تیر 1388

abdi1 - ایران - تهران
فراموش نکنید اینها در چنین موقعیتی احتیاج به دشمنان فرضی داریم تا بدین وسیله اذهان عمومی را منحرف کنند.
یکشنبه 7 تیر 1388

pokalu - المان - دورتموند
چقدر اینا از تلویزیون بی‌بی سی‌ میسوزن، خیلی‌ خوشحالم که بی‌بی‌سی پوزهٔ اینا رو به خاک مالید و با بیان حقیقت مردم رو آگاه کرد،بر عکس خودشون که از صبح تا شب فقط دروغ به خورد مردم بد بخت ایران میدن!
یکشنبه 7 تیر 1388

سید اکبر - ایران - تهران
کسی که از این میان ضرر خواهد کرد انگلیس است نه ایران ایران به عنوانه یک قدرت در خاورمیانه است و همه کشورهای غربی به او نیاز دارند بایستی توجه داشت که انتخابات یه مسئله داخلی است و انگلیس نباید در امور ایران دخالت میکرد البته نباید یه طرفهبه قاضی رفت پارازیت انداختن هم کاره زشتی است و نباید این کار را کرد اخبار باید در اختیار همه قرار گیرد تا خود بر اساس عقل و خرد درست انها را انتخاب کند
یکشنبه 7 تیر 1388

fargam - اسکاتلند - گلاسگو
سید اکبر - ایران - تهران
سخت ترین کار محکوم کردن ادم احمق است..وینستون چرچیل
یکشنبه 7 تیر 1388

palachinka - بلغارستان - صوفیا
سلام دوستان.
دوستان خارج از ایران لطفا برنامه psiphon-1.6 را دانلود کنید و از این طریق به دوستان داخل ایران لینک بدهید.
طریقه استفاده:
1.برنامه را نصب یکنید.
2. یوزر و پسوردهای مختلف بسازید و انها را به دوستانتان در ایران با لینک بدهید.
3.هنگام لوگ این شدن یوزرها کامپیوتر شما باید روشن باشد.
از طریق این برنامه دوستانمان در ایران اینترنت فیلتر شده را دور زده و از طریق اینترنت ما در خارج از ایران به تمامی مطالب و سایتها دسترسی پیدا میکنند وغیر قابل ردیابی میباشند چونکه ما سرور ایشان هستیم :))
به همه اموزش بدهید.اگر هم مشکلی داشتید کامنت بزارید در خدمتم.
یکشنبه 7 تیر 1388

kyky - اکراین - کیف
همین فردا اعترافات فرضیشون از صدا سیما پخش میشه.
یکشنبه 7 تیر 1388

shenel ghermezi - هلند - اترخت
سید اکبر - ایران - تهران
هر چند که عقل ناقص تو این چیزها رو نمیفهمه ولی‌ دقت کن: سعی‌ می‌کنم خیلی‌ ساده برات موضوع عصبانیت علی‌ شیره‌ای از انگلیس رو برات بگم. دقت کن شاید یه چیزهای حالیت شد و از .... در اومدی.
مجتبی خامنه‌ای مبلغ ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون پولی‌ رو که از ملت دزدیده بود در بانک انگلیس گذاشته بود ولی‌ با کمک چند نفر و پیگردی قانونی‌ این مبلغ به اسم ملت ایران ثبت شد و آقا مجتباتون دستش به جایی‌ بند نیست. و هر چند که دولت انگلیس منافع اقتصادی با خامنه‌ای و دار و دستش داشته، نتونست به اینها کمک کنه چون قانون این پولها رو ضبط کرده. شیرفهم شدی خامنه‌ای از چی‌ میسوزه؟
حالا تو و ...هایی‌ مثل تو هم برید نوکری این دزدها رو بکنید.
یکشنبه 7 تیر 1388

sabzehghabaa - کانادا - تورنتو
سید اکبر! فکر نمیکنی که تحلیل شما خیلی از واقعیت دور باشه.
این مردمی که حتی به اینترنت هم دسترسی ندارند و حرکت میلیونی آنها ناشی از آگاهی و جسارت بالای آنهاست احتیاجی به حمایت خارجی ندارند.
اعترافات زیر شکنجه که نمیتواند قابل استناد باشد.
بر خلاف شما من این حرکت حکومت رو صد در صد ناشی از ضعف و استیصال می دونم که حاضر نیست قبول کنه که مردم از حکومت آخوندهای انگل صفت که مانند زالو به این سرزمین چسبیده اند متنفرند و تلاش دارند که با مایه گذاشتن از امام غایب به حکومتشان مشروعیت بدهند.
یکشنبه 7 تیر 1388

nasle sookhte - انگلیس - لندن
سید اکبر - ایران - تهران
تو گ.... بخور، سرد نشه.!!!
یکشنبه 7 تیر 1388

hamed-irooni - ایران - زابل
سید اکبر - ایران - تهران
"ایران به عنوانه یک قدرت در خاورمیانه است"
این صحبت ها 100 درصد تحت تاثیر سخنان کذابی نژاده، که از یک طرف به مردم میگه ما قدرتیم و کی جرات داره با ملت ما مخالف کنه دستش رو بگیره بالا تا ما دستش رو قطع کنیم و از طرف دیگه یه الف بچه بیست و چند ساله در مزرهای شرقی ما چهار ساله(84-88) داره ملت رو به خاک و خون میکشه و میره تو پاکستان قایم میشه و دولت ما جرات نمیکنه یه تشر به مسئولین پاکستانی بزنه و این در حالیکه در بمب گذاری بمبئی وقتی دولت پاکستان به هند گفت که ما توان کنترل گروهک های تروریستی در داخل خاک خود را نداریم( همان پاسخی که به ایران نیز گفتند) دولت هند با اقتدار اعلام کرد که جواب پاکستان قانع کننده نیست و ما این کار پاکستان را اقدام علیه امنیت ملی هند می دانیم و حتی تا مرحله جنگ نیز پیش رفت ولی امنیت خودشو تضمین کرد( حالا کاری نداریم که پشت پرده هر 2 ماجرا آمریکا بوده یا نبوده- روابط همسایگی سرجاشه و موضوش فرق میکنه گرچه رئیس جمهور شما ادعا میکنه که جلو آمریکا هم ما قد علم می کنیم و لی در این مورد هیچ غلطی نکرد).
دولتی که ادعا میکنه ما در سیاست خارجی اقتدار داریم و روابط ما با عربستان از روی موضع قدرت است نه ضعف وقتی چند شاهزاده و مقام دولتی کشور عربستان با افتخار از عوامل گروهک جندالله که تعداد بیش از 200 نفر از هموطنامنان را در طی این چهار سال به خاک و خون کشیده اند حمایت می کند احمدی نژاد و وزارت امور خارجه اش سکوت می کنید، آنوقت این عزت است یا ذلت؟
سید اکبر جان این همه تو این سایت ارجیف گفتی بچه ها جواب تو دادن حالا اگه مردی این سئوالا رو جواب بده اگر هم نتونستی جواب بدی خودت محترمانه این سایت رو به مقصد نا معلوی ترک کن.
یکشنبه 7 تیر 1388

hajimakkar2000 - انگلستان - لندن
fargam - اسکاتلند - گلاسگو
سید اکبر - ایران - تهران
سخت ترین کار محکوم کردن ادم احمق است..وینستون چرچیل
2چیز در این دنیا بینهایت است :
1.وسعت کهکشانها
2.حماقت انسانها
که البته از دومی مطمئن نیستم (البرت اینشتین)
یکشنبه 7 تیر 1388

cheshmak1000ta - ایران - خراسان جنوبی
مرگ بر خامنه ای و مزدوراش
یکشنبه 7 تیر 1388

آنتی اسلام - ایران - اهواز
بان جووی و اندی برای ایران خواندند :
"Stand by Me" - Andy, Jon Bon Jovi, Richie Sambora Friends
https://www.youtube.com/watch?v=RASKaZFZtS8eurl=http%3A%2F%2Fwww%2Eradiofarda%2Ecom%2Fcontent%2FF7%5FAndy%5FBon%5FJovi%5Fworldwide%5Fsolidarity%5Fwith%5FIran%2F1764401%2Ehtmlfeature=player_embedded
یکشنبه 7 تیر 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
باید تمامی چاسوسخانه های ایران در تمامی دنیا باید بسته شود.
نابود باد جمهوری اسهالی علی گدا.
یکشنبه 7 تیر 1388

arash-eindhoven - هلند - ایندهوفن
با پارازیت بروی کانالهایی که اطلاع رسانی میکردند ضربه بزرگی به جنبش وارد امد. از طرفی کانالهای به اصطلاح لس انجلسی فقط دیم داملام بالم راه انداخته اند. تشکیلاتهایی که از صدها تا هزاران نفر را سازماندهی میکردند جای فعالشان خالیست. پس ان همه شعارهای خلقی چه شد.در این زمان که سرفصل جدید و مبارکی در تاریخ سیا سی ما اغاز شده ٬‌صف خلق و ضد خلق روشنتر و واضحتر میشود.هر فرد و سازمان و حزبی سکوت کند ضد خلق و مردم ماست. سی سال سازش و تفرقه واشتباهات مکرر و ... کافیست. سریعا جمعبندی و حرکت کنید. ارتباطات و خبر رسانی و تشکیلات را جدی بگیرید. دیروز تظاهرات ایرانیان و سازمانهای حقوق بشری بلژیک در بروکسل عالی بود. قرار یاران ندا هفته اینده مقابل سفارت.
یکشنبه 7 تیر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
جون بائز خواننده ی سرشناس امریکائی که اهنگهایش در ختم جنگ ویتنام اثر مهمی داشت اهنگی برای ندا و ازادی خواهان خواند به فارسی و انگلیسی در یو تیوب هست یک موی گندیده ی این زن می ارزد به خمینی کثیف و تمام ملایان رجاله ی بعد از او...در ضمن رژیمی های این سایت از وحشت افشای دین ننگینشان در صدد فریب جوانان ساده دل اسلامی هستند که خوبی ذاتی خود را در کسوت این دین ایران بر باد ده می بینند یکی از انها فاتح مزدور رسمی و دیگری..بلو استار که هنوز با فریبکاری قتل ندا را به زمین و اسمان می بندد جز بسیجی///بله تعدادی بسیجی بودند که خمینی کثیف با وعده ی قران که 70 حوری همیشه باکره و جویهای شیر و عسل انها را به جنگ گسیل داشت جنگی که خود کثافتش با تحریک شیعیان عراق بوجود اورد و صدام را به جان ایران انداخت./////به هوش باشید ملایان و مزدورانش کثیفتر از استالین..هیتلر و پول پوت هستند دگر بار فریب 1357 تکرار نشود طبق گفته ی سازگارا حدود 240 نفر کشته شده اند نگذارید خونشان به هدر رود.
یکشنبه 7 تیر 1388

sanaz2001 - کانادا - مونترال
زمانی که درسال 2003 حکومت صدام به دست آمریکایی ها سرنگون شد خامنه ای تا چندروز جرات حرف زدن نداشت تا وزیرخارجه انگلیس به تهران آمد. فردای رفتن او خامنه ای شروع به سخنرانی و فحاشی کرد. ازوزیر امورخارجه انگلیس پرسیدند ایشان چه می گوید ؟ ظاهراْ شعار مرگ برانگلیس هم می دهند. وی درپاسخ گفت: این شهارها فقط مصرف داخلی دارد.
نقل و نبات مجالس و مراسمشان شعارهای ضدآمریکایی و انگلیسی است. اگر این دو کشور و اسراییل نباشند دکان آخوندها تعطیل می شود.
اما واقعیت این است که درعمل حکومت ایران درجهت منافع واقعی آمریکا حرکت کرده است.
با ایجاد کمربند سبز به دورشوروی سابق٬ به تدریج این کشور را مضمحل کرد.
درزمان جنگ تمامی سلاحهای موجود درزاغه های مهمات را به پایان برد و درضمن مقداری اسلحه با قیمت چند برابر هم ازآمریکا و اگریادتان باشد ازاسراییل خرید.
کشورهای پیشرفته تحصیل کرده های نخبه مان را با بهترین شرایط برای خود بردند. نفت ما سالیان سال با قیمت های 9 دلار به چاههای نفت آنها تخلیه شد.
اما مهمتراز همه اینکه آمریکا ازایران یک لولوی خیالی درست کرده و درطول این 31 سال شرکتهای اسلحه سازی آمریکایی میلیاردها دلار اسلحه به کشورهای منطقه فروخته و می فروشند. تاسیسات هسته ای ایران که میلیاردها دلار بابت آن هزینه شده حتی درحال حاضر قادربه کاردرست و حسابی نبستند و تنها بهانه ای برای غرب جهت امتیازگیری و لولوترسانی کشورهای منطقه است و.........
درحال حاضر نیز قصددارند با جلوه دادن اینکه این حرکت و جنبش مردمی ازخارج ازایران سرچشمه گرفته اکثر سفرا و خارجی ها راازایران بیرون کنند و سرکوب مردم را شدت ببخشند.
جنایاتی که توسط این حکومت درطول سی و یک سال گذشته صورت گرفت حتی توسط مغولها نیز انجام نشد و ننگ این حکومت درتاریخ جاودانه خواهد شد.
جا دارد ازکلیه نیروهای حکومتی بخواهیم تا دیرنشده دست ازآزار و اذیت مردم بردارند.
زنده باد آزادی
برقرارباد جمهوری دمکراتیک غیردینی
یکشنبه 7 تیر 1388

Kaweh - آلمان - فرانکفورت
سید اکبر - ایران - تهران
ولی به نظر من سخت ترین کار قانع کردن آدم احمق است
سید اکبر یه بار دیگه تو خیابون با باتوم ببینمت حسابتو کف دستت میزارم. این رفورمی که ما خواستارش هستیم میخواهیم آدمهایی مثل شما را در همان مقطع مسجد و تکیه نگه داریم و دولت را به دولتمردان بسپاریم . کار شما در ایران مثل این شده که یه عمله دستور بده و معمار آجر بالا باندازه
یکشنبه 7 تیر 1388

saeed1 - کانادا - تورونتو
آنتی اسلام - ایران - اهواز
من به موقعش میخوام یک بحث مذهبی دیگه با شما داشته باشم متاسفانه اینجا موقعیتش نیست. فقط خواستم بگم موقعی که میخواهی لینک بگذاری برو توی تاینی یو آر ال و لینک رو اونجا برات کوتاه میکنه که جای کمتری بگیره!
یکشنبه 7 تیر 1388

mahankhoshtip22 - انگلیس - شفیلد
مرگ بر تو و تمامی دارو دسته علی گدا.ادم احمق و بسواد .حاللشو ببر.
یکشنبه 7 تیر 1388

ali81_uk - یوکی - منچستر
palachinka - بلغارستان - صوفیا
من با این نرم افزاری که معرفی کردی مشکل دارم. لینکی که ایجاد میکنه قابل شناسایی نیست!
حدس میزنم باید توی تنظیمات برودبند کانکشن یا اینترنت اکسپلورر یه تعییراتی بدم؟!
یکشنبه 7 تیر 1388

mhs - ایران - رشت
بازاین نابغه ها یک غلط بیخودی کردن مثل قضیه بازداشت سربازان ناوی انگلیسی به...خوردن میافتند....
یکشنبه 7 تیر 1388

hana-shiraz - ایران - شیراز
چرا این ابلهان نمی خواهند باور کنند که این مردم سنگ به دست جز به پشتیبانی هم به هیچ جایی وابسته نیستند. این دولت مردان نادان ایران شده اند سگ پاچه گیر که بدون دلیل به هر کسی حمله می کنند تا استخوان بیشتری گیرشان بیاید و از کار بر کنارشان نکنند.
یکشنبه 7 تیر 1388

سنجاقک - امریکا - چست سپرینگ
خفه شید دزد ها ی فریبکار
یکشنبه 7 تیر 1388

Upsy Daisy - انگلستان - لندن
سلام به همه دوستان
راستش من اصلا نظام ایران و قبول ندارم. ولی یه مطلبی راجع به تعدادی از ایرانی های کارمند سفارت انگلستان میخواستم بگم
من سال گذشته که به ایران رفتم همراه عموی پیرم که میخواست ویزا بگیره رفتم سفارت انگلستان. جالب این بود که اکثریت کارمنداش ایرانی بودن و 2 باری که ما رفتیم اونجا دقیقا مثل اداره های ایران بود. پارتی بازی و کار مردمو دیر انجام دادنو به وفور میدیدیم.
جالبتر از همه اتفاقی بود که بار دوم دیدیم. موقع گرفتن ویزا که یه صف طولانی بود ما نزدیک گیشه بودیم که دیدیم یه خانومی دم یکی از گیشه ها داره سر و صدا میکنه.ظاهر کاملا اراسته و با ارایش کامل که اونجا زیاد دیده میشه ولی همه بعد از مدت کوتاهی متعجب شدیم چون این خانم به گفته خودش مشاور نزدیک اقای معاون وزیر نفت بود.چون رسید پرداختی سفارت همراهش نبود که جز قوانین سفارته! پاسپورت بهش نمیدادن.با موبایلش داشت با معاون وزیر حرف میزد که یه دفعه اسم یکیو برد که توسفارت کار میکنه و معاون میگفت اون اقا رو اون تو سفارت سر کار گذاشته.همه مونده بودن که این چی میگه که یه اقایی رنگ پریده اومد و به پشت گیشه ایی گفت پاسپورتو بده.
با وجود اینکه به یه پیر زن بیچاره که از شهرستان اومده بود ویزاشو بگیره و رسید نداشت ولی همه مدارکش باهاش بود ندادن. همه ناراحت بودن از اینکارشون.
به نظر من اینم کار خود جمهوریه اسلامیه چون با اتفاقی که من اونجا دیدم فکر کنم اکثر کارمنداش از خود رژیم ایران هستن.
یکشنبه 7 تیر 1388

black chador - امریکا - ولدن
سید اکبر - ایران - تهران
مثل اینکه تو ککت هم نمی گزه که این خامنه ای و پسرش ش...یدن به اسلام جنابعالی.
یکشنبه 7 تیر 1388

darvish30 - مکزیک - مانزانار
دوستان عزیز نباید از یاد برد که بریتانیا به عنوان بزرگترین استعمار گر جهان همیشه در سیاستهای دولت‌های حاکم در ایران بخصوص حکومت‌های مذهبی‌ نفوذ بسیار زیادی داشته و به عنوان کشوری که در میان کشور‌های اروپایی بیشترین سهم از غارت و چپاوول در سرمایه‌های ملی‌ ایران را دارد . و نفوذ این کشور در میان افراطی‌های مذهبی‌ همیشه آشکار بوده . نه انگلیس به این راحتی‌ بزررگترین منبع درامد خود را ترک می‌کند نه رژیم آخوندی میتواند بدون استفاده از سیاست مداران انگلیسی مملکت را به نفع خود اداره کند .و دلیل این موشو گربه بازی کردن این چند روزه فقط میتواند نشانه ناامیدی انگلیس از آخوندا در ادامه رسیدن به اهداف خود باشد یا دوباره میخواهند .با برنامه ریزی دقیقتر نهزت خود جوش ایران را به خاموشی بکشانند . اما باید بدانند که این بار ملت فریب کسی‌ را نخواهد خورد .
یکشنبه 7 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.