فال روز یکشنبه ۲۸ ژوئن - ۷ تیر

فال روز یکشنبه 28 ژوئن - 7 تیر

فروردین

 امروز قدرت شما بدون حدو مرز است و شما پذیرنده سلسله افکار متفاوتی خواهید بود هم چنین امروز دارای مهارت خاص برای ایجاد ارتباط با مردم اطراف خود می باشید، پس در حال حاضر میدانید که آنها به چه فکر میکنند حتی اگر به شما راجع به آن چیزی نگویند ارتباطات بدون کلام از این قبیل میزان روابط وتفاهم بین شما را افزایش خواهند .

اردیبهشت

 مدت زمانی است که با خود و دلتان در حال ستیز هستید! اگر اینطور است، توجه داشته باشید که مار گزیده اگر از ریسمان سیاه و سفید نترسد دوباره و از همان نقطه گزیده خواهد شد. پس قبل از اینکه احساس آن هم از نوع ظاهری، بر عقل و منطق شما غالب شود. با نگاهی به گذشته و کنکاش در شرایط فعلی، نسبت به درستی ابزار تمایل عاشقانه "طرف مقابل" که میگوید، برای او فقط خود شما مطرح هستید، بیشتر فکر کنید. در این زمان شما تحت فشار قرار خواهد گرفت تا پاسخ مثبت را دریافت کنید.

خرداد

 اتحاد و همدلی قدرت شما را دو چندان میکند. گوسفندی که از گله جدا می افتد طعمه گرگ بیابان خواهد شد. مطمئن باشید که در کنار دیگران بهتر میتوانید به اهداف و آرزوهای خود برسید. در حال حاضر میدانید که افراد خانواده از این که شما تصمیم گرفته اید به آرزوهای بلند پروازانه خود جامه عمل بپوشانید چندان راضی نستیند پس بهتر است شما با تدبیری خاص آنها را به اطمینان دعوت کنین و نشان دهید که تمام عواقب کار را سنجیده اید.

تیر

 با هر چه برخورد میکنید، پیش خود بگویید میتوانم انجام دهم. امروز یک دیدگاه مناسب نسبت به چیزهایی که شما را برانگیخته میکنند، خواهید داشت و احساس میکنید نیاز به تغییر در زندگی دارید. امروز روزیست که شما میتوانید همه را خوشحال کنید.

مرداد

 با نوعی تلکیف اجتماعی یا انجام وظیفه ی خیرخواهانه روبرو خواهید شد. با وجود تمام گرفتاریها و اینکه در ظاهر، نامتناسب با شرایط خانوادگی و شغلی شما نشان میدهد، بدانید که اگر سودی نداشته باشد - که بدون تردید خواهد داشت- شانه خالی کردن از زیر آن، به صلاح شما و آینده تان نخواهد بود.

 شهریور

 حسن نیت شما باعث رفع دلتنگی‌ها و کدورت‌ها می‌شود. از این بابت هراسی به دل راه ندهید که با شکست و ناکامی رو‌به‌رو نشوید. با زیرکی که دارید از بن‌بست‌ها رهایی خواهید یافت. اجازه ندهید از صداقت و انسانیت شما سوءاستفاده شود. یک نفر، کمک شایانی به شما خواهد کرد که هیچ‌گاه تصورش را نمی‌کردید. این کمک در زمینه کاری شماست. صبر کنید که صبر، علاج همه دردهاست.

مهر

 تا آنجا که ممکن است دقت بسیاری را برای دوستانتان صرف نمایید و این بسیار حائز اهمیت است چرا که با آنها بسیار احساس راحتی می کنید البته جذابیت مخصوص شما در این روز بسیار کمک خواهد کرد و آنها با حالتی ستایش آمیز به سخنان شما گوش فرا میدهند حتی ممکن است یک دوستی تبدیل به عشق شده و فضایی رمانتیک برای برخی از شما ایجاد کند!

آبان

هنگامی که در تقابل با شرکاء خود، دست کم از سهام مساوی برخوردار باشید، بدون تردید، رفتار و نظرهایتان نیز، با نگاه خریدارانه سنجیده میشوند. پس اگر فکر فروش ملکی که مدتهاست بدون استفاده مانده، به صورت جدی در سر دارید، مشتری مناسبی برای آن پیدا خواهد شد که شرایط شما را در شراکت محکمتر میکند.

آذر

امروز میتوانید کاری انجام دهید که همه از دیدگاه شما، زندگی و اطراف را بنگرند. بنابراین اگر میخواهید همسرتان را قانع کنید تا ایده ای را بپذیرد امروز مناسبترین زمان است. اما زیاد به این امر اصرار نورزید بگذارید خود جریان زندگی مسیر را به نفع شما پیش ببرد.

 دی

همه میدانند که شما قلب بزرگی دارید، و امروز این امر واضحتر است. شما در حالتی هستید که بسیار سخاوتمندید و با خوشحالی و رضایت از خودتان میگذرید تا به دیگران کمک کنید. اگر کسی محتاج یک فنجان چای و کمی همدردی است، در یک چشم به هم زدن شما آن جا خواهید بود.

بهمن

باید سعی کنید از پیله تنهایی در بیاید و بیشتر از پیش با آشنایان رفت و آمد داشته باشید یکی از نزدیکان به کمک روحی شما نیازمند است، او را کمک کنید. روز خوشحال کننده ای در راه دارید.

اسفند

 از یک بحران مالی سخت و دشوار رنج میبرید و به نظر میرسد که هیچ راه حلی برای آن وجود ندارد. با دور ساختن ناامیدی و یاس، قدرت و اراده ی شما فراتر از تصور خواهد شد و به راه های جدیدی دست خواهید یافت. امروز روزیست که باید شروع کنید.

setroos - اوکراین کیف - اوکراین کیف
این دوست دختر من پدر منو در آورد،مردونه فال ماه دی رو بهتر بنویسید...ممنون
یکشنبه 7 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.