فاطمه رجبی: موسوی خونخوار، لاریجانی و باهنر فتنه گر، احمدی نژادپاک ترین و مظلوم ترین

فاطمه رجبی: موسوی خونخوار، لاریجانی و باهنر فتنه گر،

احمدی نژادپاک ترین و مظلوم ترین

فاطمه رجبی به عنوان همسر سخنگوی دولت ،لاریجانی و باهنر را فتنه گر و خاتمی ،هاشمی موسوی را دجال‌ها و سفیانی‌ها نامیده و احمدی نزاد را تشبه به علی کرده که شمیشیر عدالت خواهی حضرتش را برای برقراری عدالت ازنیام کشیده است:

همسر الهام در انصار نیوز نوشت:
شاهد تکرار مظلومیت علی در انتخابات ریاست‌جمهوری هستیم. ده روز از انتخابات می‌گذرد. احمدی‌نژاد با ۵/۲۴ میلیون رای پیروزی شگفت‌آوری کسب کرده است، و البته مشارکت ۴۰ میلیونی مردم، بی‌سابقه‌ترین رای اعتماد به یک دولت در جمهوری اسلامی بوده است.

این یعنی احمدی‌نژاد پاک‌ترین و مطمئن‌ترین رئیس‌دولت‌ها در طول سی‌سال عمر جمهوری اسلامی، اما: هاشمی رفسنجانی، مافیای قدرت و ثروتش را از قبل از انتخابات به راه انداخت تا ملت را و نظام و اسلام را در صورت شکست ناپاکی‌ها، تبعیض‌ها، ثروت‌اندوزی‌ها و قدرت‌مداری‌های خود و خانواده و مدیرانش از پای درآورد. چنین است که خانواده او دست به جنایات خیابانی زدند و خود او در مخفی‌گاه نظاره‌گر و فرمانده سیاست‌های این کارزار.

موسوی خون ریخت، چرا که خونخوار شده است، از بغض عدالت و پاکی احمدی‌نژاد.

کروبی و خاتمی به همراه او کاسه‌های خون مردم را سر می‌کشیدند، چرا که از فرط کینه مردم به دلیل آرای آنها به پاکی و صداقت احمدی‌نژاد تشنه خون شدند.

لاریجانی و باهنر، فتنه‌گرانه به مصاف عدالت و پاکی آمدند تا دَینشان به هاشمی ادا کنند و البته در کارزار تباهی‌ها با صداقت‌ها شریک.

اما آنها نمی‌دانند که مردم، می‌بینند، می‌شنوند، می‌فهمند، و در کارنامه آینده این قدرت‌طلبان نمره می‌گذارند. نمره‌هایی با کمی و فقط کمی فاصله با نمره هاشمی، موسوی و خاتمی. این است راست ناراست، شریک و رفیق قافله چپ منحرف. الهی ما را قرار بده، غیر مغضوبین و ضالین.

در مقابل این طیف مهاجم، برانداز و بنیان‌فکن، تیرانداز و فتنه‌گر، احمدی‌نژاد راست‌قامت ایستاده است و همراه او و در کنار او، یک ملت، و او با پشتوانه ولایت‌فقیه. ملتی طالب عدالت، دوستدار صداقت، خواهان پاکی‌ها، و البته شیفته اقتدار. چنین است که احمدی‌نژاد در تکرار تاریخ صدر اسلام، می‌شود نماد پاک‌ترین‌ها، مقتدر‌ترین‌ها، اما مظلوم‌ترین‌ها.

اف بر این قدرت‌پرستی شرک‌آلود و اف بر این دسته‌بندی عدالت‌ستیز، دروغ‌گو و اجیر.

اینک در تاریخ ایران، مهد فرهنگ و تمدن و تنها کشور شیعی، ثبت می‌شود که: احمدی‌نژاد، پاک‌ترین، مقتدرترین اما مظلوم‌ترین رئیس‌جمهور است، زیرا شمشیر عدالت را به تبعیت از علی علیه‌السلام، علیه برندگان بیت‌المال و آقازاده‌های فاسد و پیرشده از خوردن و بردن، از نیام برکشیدند، ولی امروز هزار و چهارصد سال پیش نیست، مظلومیت علی علیه‌السلام، حقانیت همه عدالت‌خواهان راستین را در تاریخ شیعه، ثبت کرده است. به همین جهت ملت ایران احمدی‌نژاد پاک و مظلوم را در اقتدار علیه مافیاگران حمایت می‌کند، تا ظهور حجت حق علیه این دجال‌ها و سفیانی‌ها را بسترسازی نماید و آن روز این گروه مهاجم عدالت‌ستیز را ندا دهد: «بگو بسوز که مهدی دین‌پناه رسید»

nishkhand - ایران - تهران
خداییش این زن ارزش تف کردن هم نداره
یکشنبه 7 تیر 1388

سنجاقک - امریکا - چست سپرینگ
خفه شو زنکه...خجالت بکش ...همشون ... هستند تو هم مثل اونها خواهر زینب گموش
یکشنبه 7 تیر 1388

aashkan - ایران - تهران
غلط نکنم این فاطی کماندو یه ارتباطی با احمدی کوتوله داره.البته برای مطمئن شدن باید بچه هاشو دید که شبیه الهامند یا احمدی خودمون.شما جای من باشید شک نمیکنید .اخه فاطی خانم و احمدی دائم واسه هم لاو میترکونند
یکشنبه 7 تیر 1388

sakar - انگلیس - لندن
راست میگی‌ آنها دزد بودن و شما قاتل . فکر کنم دزدها بهتر از قاتلها باشن .مادرها گشنه و تشنه میمونن با دزدها ولی‌ با شماها ضجه میکشن برای ریختن خون بچه‌هاشون خون گریه می‌کنن . علی‌ عدل نداره اما سطل داره تو و احمقی نژاد بریید توش.
یکشنبه 7 تیر 1388

kamran007 - ایران - تهران
تو را اگه بدهند به دست من که گلها چه گل میشه. اول باهات غیر انسانی رفتار میکنم .بعد با برسر نیزه کردن شما یعنی ......شما عدالت را به تبعیت از اسلام اجرا میکنم. بعدا باشمیشیر عدالت خواهی نصفت میکنم. اخر سر با ماهواره امید از بودن در کره زمین نا امیدت میکنم.
یکشنبه 7 تیر 1388

shamiram - امریکا - گلندل
معلوم میشه این فاطی بااحمدی حال کرده این ده روز .........
یکشنبه 7 تیر 1388

amir118 - کره - vgnjfg
بخواب انتر....یخ کرد.خواهر شهید.خاک بر سرت کنند
یکشنبه 7 تیر 1388

mehrab fallah - کانادا - تورنتو
بخواب بینیم ... روح خودتو شوهرتو محمود و مهدی با هم.ببینید مملکت به چه روزی افتاده که این لجن امل از طرف ملت صحبت میکنه الهام چقدر بدبخته ادم زنش هرزه باشه باز سرش پیش الهام بالاست .یه مشت چترال و چرکو یکی نیست ....؟
یکشنبه 7 تیر 1388

bluestar - ایران - تهران
فاطمه رجبی دیوانه وار عاشق احمدی نژاده. من به روابط بین این دو شدیدا شک دارم. نمیدونم غلامحسین الهام چرا تا حالا شک نکرده؟
یکی باید نیمه پنهان این دو تا رو افشا کنه.
یکشنبه 7 تیر 1388

free-iran - آمریکا - LA
یادش رفته اضافه کنه:
خامنه دجال- مصباح تمساح - جنتی دیناسور - یزدی دستمال - شاهرودی بی بخار و مرتضوی خون آشام
لطفا این لیست رو تکمیل کنید
یکشنبه 7 تیر 1388

free-iran - آمریکا - لس آنجلس
خود این خانم چی هست؟
یکشنبه 7 تیر 1388

shirin** - کانادا - اتاوا
الهی که فاطمه رجبی قربون همه ملت ایران بشه
یکشنبه 7 تیر 1388

Elnaz:Danial - انگلستان - لندن
فاطی خانوم میدونی زرششششششک چه مزه ای؟؟؟؟؟
یکشنبه 7 تیر 1388

ganak - ایران - رشت
باز این فاطی کماندو اظهار نظر کرد مفت داره میخوره دل نداره دست بکشه .اشغال فاسد
یکشنبه 7 تیر 1388

abbasuk - -
برو ... توباید بری قم چادر برعکس بپوشی ....
یکشنبه 7 تیر 1388

ham-safar - ابران - تهران
تو که میگی مردم عقل دارند و فریب موسوی و... را نمیخورند چرا خفه نمیشی وخودتو داری جر میدی. چه سر و سری با احمدی نزاد داری جیگر که اینجوری خودتو واسش جر میدی اینا همه موجزه اون دلارهای نفتی است اگه به منم از این دلارا بدن خودمو جر میدم
یکشنبه 7 تیر 1388

krag - آمریکا - ورجینیا
کسی که به شریر بگوید تو عادل هستی؛ امت ها او را لعنت خواهند کرد و طوایف از او نفرت خواهند نمود.
یکشنبه 7 تیر 1388

90min - ایران - ابادان
برو بابا با این دماغت/حیف که پهن هم از سرت زیاده که بارت کنند /خودتو شوهر حزب رستاخیزیت درشو بزارین
یکشنبه 7 تیر 1388

sooske siyah - ایران - تهران
قضیه این خانم هم مثل قضیه حلزونه است. سلطان جنگل یه روز میگه همه شاخدارها جمع بشند؛ بعد میبینه که یه حلزونه هم اومده. البته این تقصیر نداره که انتری بهش خوب رسیده و خوب سرویس داده مجبوره این چرت و پرت ها رو بگه. همشون سر و ته یه ...هند. تف به ذات کثیفشون. حرومزاده ها
یکشنبه 7 تیر 1388

Hoja Verde - ایران - تهران
زنیکه وراج...
یکشنبه 7 تیر 1388

keykhosro - ایران - شیراز
نقل از متن
(اما آنها نمی‌دانند که مردم، می‌بینند، می‌شنوند، می‌فهمند، و در کارنامه آینده این قدرت‌طلبان نمره می‌گذارند. )
تو چی ؟.............
یکشنبه 7 تیر 1388

LiliRose - کانادا - تورنتو
اف بر این قدرت‌پرستی شرک‌آلود
منم با این حرفش موافقم ولی در مورد خامنه ای.
یکشنبه 7 تیر 1388

behna_toronto - کانادا - تورونتو
خفه شو زنیکه اشغال ....
یکشنبه 7 تیر 1388

naslesookhteh - ایران - تهران
این مقاله رو ابراهیم نبوی زمان انتخابات سال 84 نوشته.

احمدی نژاد، نابغه آسفالت، ابراهیم نبوی
به رجایی ثانی رای بدهید تا ایران حکومت جهان را در دست بگیرد. اگر رجایی نیست بدبختانه احمدی نژاد هست.
صل علی محمد، باز هم احمدی نژاد کفشش را درآورد.

از امروز در اینجا زندگینامه تبلیغاتی نامزدهای انتخابات را میخوانید. من چون از این نامزدها پول گرفته ام قصد دارم تا با نوشتن زندگینامه تبلیغاتی برای آنها مردم را تشویق کنم که به آنها رای بدهند. اولین نامزدی که زندگینامه اش را میخوانید دکتر محمود احمدی نژاد است. در روزهای بعد زندگینامه دیگران را خواهید خواند
مردی از دل کویر
او از دل کویر برخاست، جایی که آفتاب در آن میدرخشد و نور آفتاب انسانهای بارور را از خود بیرون میدهد. نامش محمود بود. چون تازه به دنیا آمده بود و اسم مستعار پیدا نکرده بود، پدر و مادرش با همان اسم محمود صدایش میکردند. او وقتی به دنیا آمد پا برهنه بود و از همان زمان وقتی میدید فرزندان سرمایه داران و آقازاده ها با کفش به دنیا می آیند، رنج میکشید و شبها به کویر پناه میبرد و با قلبی خونین برای پابرهنگان گریه میکرد. همگان وقتی محمود را میدیدند او را تحسین میکردند و میگفتند ماه دربیاد که چی بشه؟

خانواده اش همیشه فقیر بودند، مادرش می گفت: پسرم اگر نامزد شدی انصراف نده.
اونقه! اونقه! اونقه!
وی در گرمسار به دنیا آمد، در خانواده ای بسیار فقیر که حتی نان هم نداشتند بخورند. وقتی محمود به دنیا آمد مادرش در حالی که میگریست در گوشش گفت: تو باید برای فقرا و پابرهنگان زحمت بکشی و بعد از اینکه شهردار شدی، رئیس جمهور شوی. فرزندم! هرگز انصراف نده، چون باید رئیس جمهور شوی. محمود با چشمانی مظلوم به مادرش مینگریست و م گفت: اونقه! اونقه! اونقه! پدرش به مادر اصرار میکرد که این بچه شیر میخواهد، به او شیر بده. اما مادرش میگفت: نه، او دارد برای دفاع از عدالت فریاد میزند و برای فقرا و پابرهنگان گریه میکند.
داغ کردن، کوبیدن، راست کردن
پدرش، مردی از تبار کاوه آهنگر اسلامی بود. او آهنگری فقیر بود که یک چکش بسیار کوچک و فقیرانه داشت و سندان فقیرانه اش را نیز از یک بیابان پیدا کرده بود، چون حتی پول برای خریدن سندان هم نداشت. او هر چیزی را که به دستش می آمد داغ میکرد، بعد محکم ضربه میزد، بعد آنقدر میزد تا راست شود. محمد از همان کودکی این چیزها را از پدرش یاد گرفت: داغ کردن، کوبیدن، راست کردن. پدر محمود چون خیلی فقیر بود مجبور بود چیزهایی را که درست میکند بفروشد و با پولش که خیلی کم بود، برای هفت فرزندش که همه شان پابرهنه بودند کفش و جوراب بخرد. اما هوش سرشاری که در محمود بود باعث شد که وقتی پدرش خواست برای او کفش و جوراب بخرد به او جواب دهد: نه، من کفش نمیخواهم، من میخواهم پابرهنه بمانم. پدر محمود وقتی این حرف را شنید سجده شکر به جا آورد و وقتی سر از سجده برداشت دید محمود نیست.
من توی دهن مردم تهران میزنم!

آری! محمود به تهران آمده بود. او در آن زمان چهار سال بیشتر نداشت، اما در همان چهار سالگی، عقلش از سالها بعد که چهل ساله شد بسیار بیشتر بود. خانواده محمود به دنبال پسرشان به تهران سفر کردند، سفری بسیار دشوار و سخت. سفری که بیش از یک ماه طول کشید، بیست و نه روز آنها دنبال چمدانشان که باید لباسها را توی آن میگذاشتند گشتند، چون چمدانشان گم شده بود و هرچه میگشتند پیدایش نمیکردند. بهمین دلیل یک ماه سفرشان طول کشید. وقتی آنها به تهران رسیدند با مشاهده شهری بزرگ که ساختمانهایش چند طبقه بود خیلی تعجب کردند. خانواده محمود اولین بار اتوبوس دوطبقه میدیدند و اولین بار میدانهای بزرگ را تماشا میکردند. پدر محمود از دیدن خانه های اشرافی که بسیاری از آنان خون مردم را میمکیدند بسیار غمگین شد و به محمود گفت: پسرم، تو باید انتقام ما را بگیری. محمود که چهار سال بیشتر نداشت به پدرش گفت: پدرجان! خیالت راحت باشد، خودم شهردار این شهر میشوم و چنان به آن گه میزنم که دیگر از این خبرها در آن نباشد.

از همان جوانی تصمیم گرفت شهردار تهران شود تا از مردم تهران انتقام بگیرد.
فیزیک و شیمی و نابغه آسفالت
محمود در تهران بسرعت وارد مدرسه شد و برخلاف نظر همه آشنایانش موفق شد تحصیلات ابتدایی اش را آغاز کند. وی در مدرسه سعدی و دانشمند درس میخواند و موفق شد بعد از تمام کردن دروسش وارد دانشگاه علم و صنعت شود. او در تمام مدت دبستان و دبیرستان علاوه بر کتابهای درسی مربوط به ریاضیات و فیزیک، توانست کتابهای شیمی و هندسه و ادبیات خود را هم بخواند و همین امر تحولی شگرف را در او بوجود آورد. وی سالها بعد وقتی که شهردار تهران شد توانست با استفاده از دانشی که در دبیرستان کسب کرده بود فرق سربالایی و سرپائینی که نقش شگرفی در آسفالت خیابانهای شهر داشت، بفهمد. یکی از کارشناسان شهرداری که احمدی نژاد را نابغه آسفالت میداند، معتقد است: این رجایی ثانی از هوشی سرشار برخوردار بود، من بعد از سه روز موفق شدم با او در مورد اینکه اجسام در سربالایی سرعتشان افزایش مییابد به توافق برسم. احمدی نژاد در این مورد دیدگاهی اصولگرایانه دارد. وی میگوید: در نظام شهرسازی اسلامی در سراشیبی خیابان اگر اذن ولی فقیه باشد سرعت بیشتری بوجود می آید.
چریک جوان
خانه محمود احمدی نژاد در خیابان آیزنهاور سابق، یا همان خیابان آزادی کنونی بود. ماهها بود که او هر روز صبح با سروصدای مردم از خواب بیدار میشد و در فکر فرو میرفت. فکر پابرهنگان همواره در ذهن او بود. بالاخره دوماه بعد از اینکه هر روز جلوی خانه شان صدای مردم می آمد یک بار از خواب پرید و تصمیم گرفت با مردمی که سروصدا میدادند، دعوا کند. از خانه بیرون رفت و متوجه شد که مردم در حال انقلاب کردن هستند. از همان زمان بود که به صفوف به هم فشرده انقلابیون پیوست. یک روز در صفوف به هم فشرده انقلاب بود که کسی به او کاغذی را داد و گفت این را بده به اون یکی. محمود این وظیفه انقلابی را بخوبی انجام داده و آن اعلامیه را به دست مردی از تبار انقلاب که داشت راه میرفت داد و از آن پس به کار توزیع اعلامیه های انقلاب پرداخت.
یکشنبه 7 تیر 1388

naslesookhteh - ایران - تهران
خداییش هر یک کلمه مطلب ابراهیم نبوی می ارزید به کل اراجیف داخل وب سایت این فاطی
یکشنبه 7 تیر 1388

فریدون رخشان - ایران - تهران
خانم رجبی شما همسر چه کسی هستید:سخنگوی دولی؟وزیر دادگستری؟عضو فقههای شورای نگهبان؟رپیس ستاد مواد مخدرو ؟ ...
این زن اول تکلیف خودش را روشن کند بعد حرف بزنه! ما در ایران این همه بیکار داریم آن وقت ایشان همسر این همه آدم است و دم از منش امام علی میزند. ما اگر خودمان را بکشیم به جایگاه غلام امام علی نمی رسیم چرا از معصومین هزینه می کنید؟
یکشنبه 7 تیر 1388

shnasahand - دوبی - الاهلی
خانم فاطی تو این اقایان را جلو احمدی نژاد گذاشتی واون تصاویری که میبینی انعکاس نور در چشم طرف مقابله توهم داری عزیز ملت که مثل شماها پول بی زبون وباداورده دستشون نیست دایم اکس بزنن یا دچار خماری بعد الکل بشن پول خرید مواد مخدر هم ندارند از قاچاقچیا هم ظبط نمیکنند که هرچیزی رو بدلخواهشون ببینن .ملت تصویر هرچیزی رو واضح میبینند مردم دنب خروس رو این روزا خیلی میبینن
یکشنبه 7 تیر 1388

faramarz65 - ایران - تهران
زنیکه برو بشین خونت . یه موقع چشم نامحرم به اون دماغت میخوره یارو دچار گناه میشه . شما ها باید برید پیش طالبان .
یکشنبه 7 تیر 1388

sara62a - دانمارک - البرگ
تف بر تو و تف بر ذات تو. اف و اه و تف بر همتون.
یکشنبه 7 تیر 1388

raana8888 - ایران - تهران
اخه اینم ادمه.
یکشنبه 7 تیر 1388

faramarz65 - ایران - تهران
توجه توجه

بچه ها یک وظیفه خیلی مهم برای من و شما اینکه به کسانی که به اطلاعات ازاد و درست دسترسی ندارند اطلاع رسانی کنیم .
چون خیلی ها توی ایران توی روستاها فقط این دروغ های اینا رو میبینند
و واقعیت رو نمیدونند و تا وقتی که همه مردم با هم یکی نشوند کاری نمیشه کرد .
یکشنبه 7 تیر 1388

محمد بهاره - ایران - تهران
فاطی جون.فاطی ماه.فاطی بشقاب پرنده. بخدا ما اگه این فاطی رو نداشتیم دق میکردیم.خدارو شکر که این فاطی هرزگاهی برامون حرف میزنه
یکشنبه 7 تیر 1388

odin - بلژیک - انتورپن
این زن که غیر از فحش از ننه، بابای سر دسته اش چیزی یاد نگرفته ،بدبخت از زور عقده و کپک حتا نمیتونه تو حرفهاش فحش و کلمات معمولی رو از هم تفکیک کنه.بدبخت حتا یک جمله نمیتونه بگه که توش متناقض حرف نزنه :
فاطمه رجبی به عنوان همسر سخنگوی دولت ،لاریجانی و باهنر را فتنه گر و خاتمی ،هاشمی موسوی را دجال‌ها و سفیانی‌ها نامیده و احمدی نزاد را تشبه به علی کرده که شمیشیر عدالت خواهی حضرتش را برای برقراری عدالت ازنیام کشیده است.
در یک پاراگراف اول رقیبها رو ابوسفیانی میخونه، بعد تو همون جمله میگه احمدی شمشیر کشیده!
یکشنبه 7 تیر 1388

a352784 - ایران - ایران
گویند که شاه حسین صفوی در یکی از شهر های ایران (اسمش را نیاورده ام ) چنین رسم کرده بود که سالی سه روز مرد ها از خانه بیرون نمی آمدند و زنان و دختران بر هر کوی و دکان می نشستند تا ایشان به همراه حشم و خادمان خود از آن جا عبور کرده و زیباترین ها را انتخاب کنند. اگر آن زن شوهر دار بود به روش شرع مقدس طلاق اجباری گیرد تا آن شاه از او کام گیرد...( مستند به نقل از رستم التواریخ)
بلا نسبت هموطنان فهیم ؛ اگر رهبر (ولی فقیه) با این بسیجیان از جمله ایشان چنان هم کند نخواهند فهمید و بدبختی ما همین نفهمی یک چنین قشری است؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یکشنبه 7 تیر 1388

صدف - ایران - قزوین
خفه شو کثافت رذل! عایشه زمان ! تو خود شیطانی.یک لجن به تمام معنا!معلوم نیست تو دامن کدوم حروم زاده بزرگ شدی تخم سگ ....
یکشنبه 7 تیر 1388

داود متال - ایران - پاوه
خدایا یه عقل و منطقی به این بده یه رِِییس جمهور خوب هم به ما آمیین
یکشنبه 7 تیر 1388

parastoo06 - استرالیا - سیدنی
فاطی حسابی کرده ای قاطی!!
یکشنبه 7 تیر 1388

google - امارات متحده عربی - دبی
بی اختیار خندم گرفت
یکشنبه 7 تیر 1388

Avayeh Edalat - ایران - تهران
فاطی... برو بساطت رو سر یه خیابونه دیگه ای پهن کن. این عنتر کثیف رو حتی اگر استریلیزشم کنن بازم کثیف و نجسه. حرف علی و شمشیر و 24 میلیون رای واسه فاطی تمبون نمیشه ...
یکشنبه 7 تیر 1388

mhs - ایران - رشت
نکنه این فاطی خانم روابط ....... با محمود داره؛ .....این مدلی اش را ندیده بودیم.
یکشنبه 7 تیر 1388

aghozdar - ایران - تهران
خدا رحمت کنه مرحوم بازرگان رو که در جواب یکی از همین فرمایشات گفته بود کسی که به ما نر...ه بود -- کلاغ....دریده بود
یکشنبه 7 تیر 1388

jakjak - آمریکا - ماساچوست
فاطی سیاه
کلاغ سیاه پیر جادوگر و ساحر
به زودی زود مردم غیور ایران قیر داغ درون حلق کثیف و سیاه ات می ریزند تا دیگر برای همیشه خفه شوی و دست از وراجی کردن برداری !!
ببینم چند شب صیغه محمود چرکو بوده ای که اینقدر از او حمایت می کنی
زنیکه فاحشه با آن صورت کریه منظرت راستش رو بگو محمود چند تا ویلا به اسمت کرده که اینقدر طرفدار او هستی !!!
بوزینه تو را چه به سخنرانی و وراجی تو باید بری کنار محمود جون نزاری اون بچاد
به امید روزی که قیر داغ بر روی هیکل کثیف تو ریخته شود !!
حالا دیگر تو قله و جمشید کاری برای تو نیست انجام بدهی اومدی از محمود چرکو حمایت می کنی ..!!
یادت رفته تو منطقه گمرک و قله و جمشید تورا به عنوان فاطی سیاه و فاطی بشکه می شناختند حالا مثل کلاغ سیاه برای امت حزب الله حاج خانوم شدی از الهام گرزه و محمود بی مخ دم می زنی !!
بدبخت تا کی می خواهی هرزه باشی و هر شب را با یکی سپری کن !!
یه پات لب گور بیا این دم آخری آدم باش و توبه کن و اینقدر از این و اون بد نگو !!
خرمگس - بادمجان - بوزینه - دستمال دور قاب چین - پشگل
آخه دیگه به چه زبونی تو را صدا کنم !! گوساله - بزغاله - !!!!
یکشنبه 7 تیر 1388

گلی - آمریکا - کالیفرنیا
اخه کسی توقع نداره تو هم ور بزن کلاغ سیاه!!!!!!وقتی اون ابلهی نژاد واسه شما ها علی باشه وضعیت مملکت بهتر از این نمی شه.
یکشنبه 7 تیر 1388

krag - آمریکا - ورجینیا
شش چیز است که خداوند از انها نفرت دارد بلکه هفت چیز که نزد وی مکروه است . چشمان متکبر و زبان دروغگو؛ و دستهایی که خون بی گناه را می ریزد ؛ دلی که تدابیر فاسد را اختراع میکند؛ پایهایی که در زیان کاری تیزرو می باشند؛ و کسی که در میان برادران نزاعها بپاشد
یکشنبه 7 تیر 1388

krag - آ - ورجینیا
شش چیز است که خداوند از ان نفرت دارد؛ بلکه هفت چیز که نزد جان وی مکروه است. چشمان متکبر و زبان دروغگو؛ و دستهایی که خون بی گناه را می ریزد؛ دلی که تدابیر فاسد را اختراع می کند؛ پایهایی که در زیان کاری تیزرو می باشد. شاهد دروغگو که به کذب متکلم شود؛ و گسی که در میان برادران نزاعها بپاشد.
یکشنبه 7 تیر 1388

amir-amir - کانادا - تورنتو
این سایت حرامیان انصار حزب اله در ایران است که این زنک و دیگر همپالگى هایش مطالب سخیف و فحش نثار قهرمانان جوان ایران مى کنند
تا مى توانید درفرم داخل سایت شان علیه شان مطلب نوشته و ارسال کنید
https://ansarnews.com/contact
یکشنبه 7 تیر 1388

tannaz_1980 - ایران - تهران
زنیکه ..اخه خودش معشوقه محمود جونشه
یکشنبه 7 تیر 1388

rastad - ایران - تهران
تف بر این قدرت‌پرستی شرک‌آلود و تف بر این دسته‌بندی عدالت‌ستیز، دروغ‌گو و اجیر.
تف بر این رژیم دجال . تف بر این ضحاک زمان . تف بر این معاویه زمان . تف براین مفت خورها . تف بر اون مجتبی خامنه ای . تف به الهام . تف به رادان . تف به احمد خاتمی . تف به جنتی . تف به مصباح . تف به یزدی . تف به احمقی نژاد . تف به تو زنیکه کثافت و آشغال .
بچه تفم تموم شد . لطفا تف برسونین ................
یکشنبه 7 تیر 1388

ramin1976 - امارات - دبی
تو هم ... ‌ترین زن رو کره زمین
یکشنبه 7 تیر 1388

7-aseman - اتریش - وین
دوباره معشوقه انتری ضر ضر کرد . کی بشه اون روزی که جزو اولین زنهای به دار اویخته این سلیته باشه ... چون هر کی اینو ببینه فرار میکنه ... خیلی از الهام کمبود داره بایدحسرت به دل از دنیا نره ..یکی بگه اخه هرزه خونخوار جد ابادتونه . شما دارید مردم را میکشید و گم نام میکنید واسه قدرت یا دیگران هر چی بگم کمه بهت جای نقطه چین اضافه شود................................................................
یکشنبه 7 تیر 1388

armita100 - ایران - اصفهان
خف..ه شو عوضی حالم ازت بهم می خوره
یکشنبه 7 تیر 1388

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
خونخوار تویی پتیاره عفریته و اون ارباب جلاد کثیفت علی سگ دست! دیر نیست اون روزی که ملت شما نکبتها رو کوچه به کوچه و خیابان به خیابان مثل سگ ترسو دنبال کنند و یکی یکی شما رو به فجیع ترین وضعی به درک بفرستند.
تا میتونی از خودت و از رژیم نفرت ایجاد کن که ریسمان ظلم از کلفتی پاره میشه!
ملت ایران یکبار برای همیشه تکلیف خود را با طاعونی به نام اسلام و سرطانی بنام شیعه گری روشن خواهد کرد! از این کوزه نکبت اسلامی چیزی بهتر از این تراوش نمیکنه! بینید صدر اسلام چه خبر بوده! اینها تنها نمونه های کوچکی از اسلام ناب محمدی است!
برای آشنایی با جنایات محمد و علی کافیست سری به تاریخ طبری و سایر کتب مستند تاریخ اسلام بزنید تا ببینید این پیامبر پلید و آن امام جانی که همای رحمت میخوانندش چه جنایاتی را در حق دگر اندیشان مرتکب شدند و چه خونهایی را تنها به بهانه مخالفت با عقیده آنها بر زمین ریختند و چه شکمها و سینه ها که ندریدند!
لعنت بر محمد و علی و این شارلاتانیسم بزرگ تاریخی یعنی اسلام!
یکشنبه 7 تیر 1388

131156 - انگلستان - منچستر
خدا لعنتت کنه فاطمه رجبی با این حرف های عوام فریبانه بود که تو و شو هرت و احمدی نژاد (لعنت الله علیه)مردم رو فریب دادید تا به شما رای دهند لابد چهار سال دیگه به جای هاله نور دور سر احمدی نژاد خورشید در میاد . امام خمینی می فرماید :من هرگز از این بی نماز ها نترسم ترس من از نماز شب خوانها هست
یکشنبه 7 تیر 1388

marzi35 - ایران - تبریز
ای تف به روت که نام مبارک فاطمه رو روت گذاشتن. شاید چند صباحی روزگار بر وفق مرادتون بوده، ولی وقتشه که از خواب پاشین. احمدی‌نژاد اگه شماها رو داره، ما به بزرگترین قدرت پشت گرمیم. خدا با ماست. همه دنیا باماست. ما جوانان شجاع ایرونی هستیم که برای اثبات حقانیت‌مون شهید دادیم. به حرمت خون اونها ادامه میدیم. شما چنان گندی به اسلام و دین زدین که صدای حتی اخوندهای ...... رو هم دراوردین. خاک بر سرت که محمود رو با مولا علی مقایسه میکنی. تو اصلا معنی مقایسه رو میدونی. اینکه کی میشه دو تا چیزو با هم قیاس کرد.؟ ولی حق داری. چون خیلی زود قراره برای همیشه خفه بشی. تاجایی که میتونی داد بزن. پشت قران یه نذری نوشتم. اینکه یه روزی دنیا رو از دستت راحت کنم. حیوونی احمدی‌نژاد، به چه انترهایی دل بسته.
ما همگی ایران رو آزاد و آباد خواهیم کرد. سند این ادعا هم موجوده! خون همه اونایی که به دست نابرادری‌هاشون در راه وطن به ناحق ریخته شد. چندین ندا که مظلومانه در خون خودشون غلتیدن و صدها عزیزی که در زندان روزگار سپری میکنن. شما که غیر خودتون هیچ کسی رو ادم نمیدونین، اکثریت مردم ایران رو مردان فاسد و زنان سگ‌باز میدونین، شما که برای هر دردی یه نسخه ضد دینی میپیچین، ولی مهر اسلام میزنین و همه رو از دین دلزده میکنین، میدونین که همین مسیحی‌هایی که شما اونا رو قبول ندارین هم، به ظهور امام زمان اعتقاد دارن. میگن عیسی میاد و دنیا رو بهشت میکنه. مثل شما دین رو ابزار حکومت نمیکنن. نفرین امام زمان خیلی زود دامن خودتونو میگیره. معجزه هزاره سوم خیلی زود نابود میشه. به امید اون روز که جشت ملی همه ما خواهد بود.
د.ستان عزیز اندکی صبر سحر نزدیک است.
یکشنبه 7 تیر 1388

abtin_beo - ایران - اصفهان
زنیکه خود درگیر!
هر چند ارزش سیاه کردن این صفحه و پاسخ گویی را نداری ولی بدان که هتاکی و چرند گویی و هرزه گویی هایت را می توان با عو عو کردنهای سگی تشبیه کرد که برای یک پاره استخوان شکم می درد. تو از مظلومیت احمدی نژاد می گویی؟ مظلومیتی که منجر به ظلم به 30 میلیون ادم شد؟از اقتدارش می گویی که با تمام اهرمهای قدرت بیش از 15٪ آرا را نتوانست جمع کند؟ و الان با دستور روسایش خفه شده تا بیش از این گند نزند؟از پاکیش می گویی که مفتضح ترین تقلب تاریخ را به نام خود ثبت کرد؟ این چه پاکیست که اطرافیانش را مولتی میلیاردر های یک شبه مثل زریبافان . محصولی . کردان . میر کاظمی چماق کش و بقیه تشکیل می دهند؟ روزی نه چندان دیر در مقابل دادگاه عدل این ملت شما هرزگان روبه صفت به چنگال عدالت خواهید افتاد و سزای خیانتتان را خواهید چشید
یکشنبه 7 تیر 1388

سیامک.رشت - ایران - رشت
تو خفه شو کلاغ سیاه
یکشنبه 7 تیر 1388

waxy - امریکا - سیاتل
روی سخنم با طرفداران رهبر:
آیا این آقا اون رهبری واقعی هستش که باید باشه؟
- آیا رهبرمسلمین میتونه دستور ریختن خون امت خودشو را بده میتونه
- میتونه دستور بده برادران مان را ازخانه و خیابان بدزدن به زندان انداخته و با شکنجه اقرارهایی را که میخواهند بگیرند
- میتونه دستور بده به خانه مردم بریزن تخریب اموال کرده و باعٍث ایجاد ترس و گریه در مادران و فرزندانمان بشن
- میتونه اجازه سوگواری برای شهدای مان را نده
- میتونه .....
در طول تاریخ زیاد داشتیم افرادی که از دین واسه منافع
خودشون سو استفاده کردن
راه خودتون را از کافران دنیا پرست جدا کنید
یکشنبه 7 تیر 1388

ghati - ایران - کرج
ای هند جگر خوار سی سال است که قرآن ها را بر سر نیزه کرده اید برای به ثمر رسیدن چنین روزی حال کاملا مشخص شده است که چه کسانی تا کنون باعث شده اند که دین به انحراف برود و ملغمه ای ناخوشایند و کثیف به اسم دین و خدا به خورد این مردم ساده دل و مظلوم داده شود لعنت خدا بر تو باد که اسم بانوان پاک نهاد ایران را بدنام کردی هرچند که همه
می دانند که ذات تو نه ایرانیست و نه مسلمان میدانی که بدترین چیزی که ممکن است یک فرد مسلمان پیش بیاید که دیگر هیچ یک از اعمال او پذیرفته نشود آق والدین است یعنی اینکه پدر و یا ماد و یا هردو آنها از سر حق که نه ناحق به فرزند خود بگوید که از تو راضی نبستیم و خدا هم از تو راضی نباشد و تو را عاق کردیم مخصوصا از طرف پدر می گویند همواره نفرین مادر
که شیر خود را به فرزند داده است کارایی کمتری از نفرین پدر دارد و مهر شیر دهی جلوی خواسته قلبی صد در صدی مادر را می گسرد اما نفرین پدر
دامن فرزند را می گیرد از میلیونها مورد است که این اتفاق نادر بیفتد چرا که پدر و مادر تمام هم و غم و راحت و آسایش خود را فدای باروری و شکوفایی
پاره جگرشان می کنند حال تو ببین چه چیزی هستی که عاق پدرت شدی
و او تو را راند
کذاب متقلب دروغ زن همان قرآن بین تو و مردم در مورد ادعایی که می کنی
و چنان قرآن به کمرت برای این شهادت دروغ بزند که دیگر از جا بلند نشوی
با کدام جسارت این دجالان کذاب را با متقی ترین انسان روزگار و عادلترین بنده خدا مقایسه می کنی ؟ ننگ بر شرف نداشته ات ننگ بر بی صفتی تو
همان ذوالفقار جوابگو تو خواهد بود
حتما خاموش کردن شمع بیت المال علی شبیه دزدیهای میلیاردی کذابی نژاد از جیب ملت است و یا هزینه کردن میلیاردی برای اجرای انتخابات تقلب و کذب و فتنه
یا حتما گذاشتن آتش از طرف مولا بر روی دست عقیل برادر نابینایش به خاطر درخواست چند درهم مازاد بر حق دیگران با کذابی نژاد شبیه است که در تمام پستهای اجرایی اقوام و خویشان خود را به کار گمارده و همچنان توبره شان را از مال مردم پر می کند
لعنت خدا بر تو نا زن دروغ زن باد
همان قرآن بین شهادت تو و ما مردم باد ببین که آیا این شهادت سرتا پا کذب دامن کثیفت را خواهد گرفت یا نه
عشق کذابی نژاد چشمانت را کور کرده است جنس رود سوی جنس
سوگند به خدا که تو لایق اویی و او لایق تو حیف همسر مظلوم کذابی نژاد برای آن دجال منوهم دزوغ زن و هم چنین آن همسر مفلوک و بدبخت تو برای تو نا زن دیو صفت شرم بر تو باد که برای لقمه ای بیشتر چه می کنی شرم
بد تو ننگ بر تو و لعنت خدا بر تو باد
یکشنبه 7 تیر 1388

Sonya Kats - اوکراین - کیف
خدا ما را از دست این خوارج نجات دهد. این خانم رجبی عجیب ما را به یاد اشعث می اندازد ...
یکشنبه 7 تیر 1388

paiiz - iran - tehran
فاطی هرچه زودتر خودتو به دکتر معرفی کن احتیاج به صد جلسه شوک درمانی داری
یکشنبه 7 تیر 1388

motreb_11 - ایران - تهران
کی بشه شما ها رو به عنوان جانی و جنایتکار پای چوبه اعدام ببینیم
حضرت علی رو با چه کسایی مقایسه میکنند
اینجور آدما فقط میتونند حروم ....ده باشند که این حرفا رو میزنند
یکشنبه 7 تیر 1388

eliasaus - استرالیا - ملبورن
این کلیپ جدید شماعی زاده ستار و شیفته هست که برای ندا خوندن
https://www.youtube.com/watch?v=mRGrG_kjOys
یکشنبه 7 تیر 1388

peymaneazad - ایران - تهران
من پیشنهاد می کنم به آقای الهام شوهر این خانم که طلاقش بده. بیچاره با چه زبونی باید بگه که عاشق احمدی نژاد شده.
یکشنبه 7 تیر 1388

yeza - ایران - چایپارا
خانم جون دیگه خیلی پر رو شدی . پول مفت دولت رو میخوری میری تو جزایرهاوایی با شوهرت تو لباس مبدل با مایوی شنا کیف و حالت رو می کنی . اونوقت پاک ترین و خدمتگذارترین هم شمایید. البته برای شوهرتون
یکشنبه 7 تیر 1388

sohrab_cici - دانمارک - کپنهاگ
فاطمه رجبی یا همون پری بلنده
تورو بخدا تو دیگه خفه شو
یکشنبه 7 تیر 1388

noora - ایران - تهران
اون یک ذره اعتقادی که مردم به اسلام و خاندان حضرت محمد داشتند را این کثافتها از مردم گرفتند و همین روزها است که کسی چیزی به نام اسلام را قبول ندارد. اسلام برای شماهایی باشد که فقط ریا و تزویر میکنید .
یکشنبه 7 تیر 1388

japan_reza chatri - ژاپن - توکیو
این زنیکه انقدر کثافت ولجن هست که اگه پاش بیفته حاضر هست بخاطر حفظ شغل شوهر کثیفش حتی شوی سکسی هم اجرا کنه(حرومزاده شبیه کلاغ سیاه سره قبر می مونه
یکشنبه 7 تیر 1388

arash_1932 - ایران - مشهد
تف به ذات این زنیگه فاحشه هرزه.
یکشنبه 7 تیر 1388

khorsheed - ترکیه - انکارا
در کنار احمدی نژاد فقط ولایت فقیه ایستاده مردم ایران حاضر نمیشوند گناهشان را به این مرد به گفتیه این خانم پاک بِدهند تا چه رسد رای اعتماد احمد نژاد فاسد ترین رئس جمهور ایران است .هموطن ایرانی من .دست تو باز میکند پنجره های بسته را مقاومت مقاومت
یکشنبه 7 تیر 1388

nahiliتهران - ایران - تهران
اینم لابد یه جوراپی همسره مشترکه ....
زنیکه . معلوم نیست زیره اون چادرش چکارا می کنه حالا برای ما فتوا می ده . ببند اون دهنت رو ..............
یکشنبه 7 تیر 1388

sh_s - ایران - ایران
این خانم عوضی کیه که به خودش اجازه میده به مردم توهین کنه واقعا؛ به قول احمدی نژاد برای انترهای مثل این خانم آزادی مطلق وجود داره که انتقاد کنند و هر اراجیفی را بنویسند و بگویند مگر نه اینست که تو اسلام نبایستی به کسی توهین شود مگر نه اینست که این زنیکه عوضی جنده به خودش اجازه میدهد به افراد صدیق جامعه توهین کند ایا اینست جامعه ای که از آن دم میزنید و ادعا می کنید جامعه امام زمان است بخدا تو با این حرفهات داری مردم را از اسلام دور می کنی دیگر آبروی برای اسلام نه فقط شماها بلکه رهبر تون نذاشته دیگر حالم از این اسلامتون بهم میخوره بخدا به علی هم توهین می کنید زنیکه عوضی لعنت خدا به تو که شوهر بی عرضه ات نمی تونه جلوی تو رو بگیره اگر گیر من بیای ننه ات رو به عزایت می نشانم لعنت به تو سگ کثافت با اون شوهر کوتوله میمون قیافه ایت ُُ
یکشنبه 7 تیر 1388

ghati - ایران - کرج
shirin** - کانادا - اتاوا
الهی آمین
یکشنبه 7 تیر 1388

mattin - کاستاریکا - سن خوزه
خفه بابا ،،خفاش
یکشنبه 7 تیر 1388

artosh - ایران - تهران
در مقابل این همه وقاحت و دروغگویی چی میشه گفت؟ به خدا من یکی که کاملاْ هنگ کردم. آخه چطور میتونن با اینکه میدونن دارن دروغ میگن و میدونن که مردم هم این دروغگویی شون رو باور نمیکنن..بازم دروغ میگن. اون 24 میلیونی که به احمقی نژاد رای دادن کجا هستن پس؟ تو همهء تجمعاتی که گذاشتن..با مشارکت صدا و سیما که هر لحظه مردم رو تشویق به شرکت میکرد..بیشتر از 2 هزار نفر نیومدن..در صورتیکه در حمایت از موسوی.. بدون داشتن رسانه و بدون تبلیغ بیش از 2-3 میلیون نفر حضور داشتند. واقعاْ نمیدونم چطور میشه که عده ای این همه کثیف باشن. مرگ بر خامنه ای و ارازل و اوباش دور و برش.
یکشنبه 7 تیر 1388

joojooly - قرقیزستان - بیشکک
سلام بچه ها من عضو جدیدم
این کلاغ بد صدا چرا خفه نمیشه؟اگه دستم بهش برسه خودم خفش می کنم
یکشنبه 7 تیر 1388

seiied - ایران - یزد
خاک بر اون سرت از تو هیچ توقعی نیست .تو -الهام - احمدی نژاد -خرعلی -
تمساح حیوان هایی هستید که توی هیچ باغ وحشی جاتون نیست.آشغالا
یکشنبه 7 تیر 1388

ukguy4u - بریتانیا - لندن
عشق محمود بدجوری کورش کرده واقعا همین بی سر و پا به محمود تیرخلاص زن میخوره .
راستی خبر دارید تو اون کلیپ محمود زیپ شلوارش باز بود از پیش فاطی میومد ؟
یکشنبه 7 تیر 1388

asheghe vatanam iran - امارات - دبی
خاک بر سرت کنن تو خودت از همه اشغالتری بیشعور دزد و قاتل
یکشنبه 7 تیر 1388

ayapir - اتریش - وین
خفه عقب مونده ی بیسواد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
شیرزنان ایران رو یا مجبور به ترک وطن و یا در محبس کشور تحت خفقان مطلق حبس کردن و یک مشت غیر ایرانی با عقایدی شدیدا افراطی و متعلق به 1400 سال پیش اینگونه بیشرمانه و در نهایت افراط دینی و بیسوادی با حیثیت و فرهنگ وشرف مردم نجیب ایران بازی میکنن.شک ندارم که اینها بیشتر از وزنشون عقده دارن.با این همه زیبایی که خدا به این نازن و بقیه خواهران بسیجی داده باید هم از تاپ مدل ر ئیس جمهور ها دفاع کنه.(تقصیر ما نیست ولی بد جوری شانسمون ر داده)
یکشنبه 7 تیر 1388

پریستوک - ایران - تهران
kamran007 تو حالت به هم نمی خوره که با همچین اشغالی عمل غیر انسانی انجام بدی ؟ الان بالا میارم
صدف جان راجع به آیشه این حرف و نزن اون خیلی هم زن خوبی بوده با این خوک مقایسش نکن
یکشنبه 7 تیر 1388

borzoopersia - انگلستان - بیرمنگهام
آخ آخ بگذار این رژیم سقوط کنه انوقت منم و تو یک دسته بیل.آب که سر بالا برود قورباغه ابوعطا می خواند. فاطی......قلنبه شما را باید به طرق مختلف شرعی و غیرشرعی جر داد.
یکشنبه 7 تیر 1388

iran-padeshahi - ایران - تبریز
nishkhand - ایران - تهران
کاملا موافقم
یکشنبه 7 تیر 1388

mah1 - ایران - تهران
فاطی بگم.. بگم.. بگم.. تو و احمدی رو بگم؟
یکشنبه 7 تیر 1388

kave2009 - هلند - روتردام
زرشک ....کسی که به این ملت نر...ه بود..... کلاغ ...ن دریده بود
یکشنبه 7 تیر 1388

silas - ایران - بندر
احمدی نزاد را تشبه به علی کرده که شمیشیر عدالت خواهی حضرتش را برای برقراری عدالت ازنیام کشیده است:
................................
خوب با . بپر رو شمشیر عدالت خواهیش ..
یکشنبه 7 تیر 1388

kave2009 - هلند - روتردام
معلومه بد تو دهنی خوردن. به قول مهندس بازرگان کسی که به ما ن...ه بود.... کلاغ ..دریده بود.
یکشنبه 7 تیر 1388

افسون60 - ایران - شیراز
تو تهران یه مرد واقعی پیدا نمیشه بره یه مشت .........تو دهن این بیشرف بریزه خفه اش کنه زنیکه میخواد امام علی رو هم تو حزب خودش راه بده ما از تو بیشتر ایمه رو میشناسیم احمقی نزژاد سگ درگاه علی هم نیست
یکشنبه 7 تیر 1388

omid1357 - اطریش - وین
من به توانایی این خانم احترام میگذارم.چون شاید تنها انسان در دنیا باشدکه هیچکس قبولش ندارد و با اراجیف خود همه را وادار به عکس العمل وفحش دادن میکند!!!.جالب اینکه اینقدر مطالبش مسخره است که یکی دو نفری که از احمقی نژاد طرفداری میکنند خجالت کشیدند چیزی بنویسند.
یکشنبه 7 تیر 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
من این زن رو می بینم یاد صیغه می افتم ....راستش همیشه یه سوال درباره صیغه داشتم اگه کسی میدونه لطف کنه بگه چطور یه زنی که 2 ساعت صیغه میشه باید 3ماه عده نگه داره یعنی با مرد دیگه ای نباشه اصلا با هم تناسبی نداره.....
یکشنبه 7 تیر 1388

ماهی سیاه کوچولو - ایران - تهران
وقتی آدم این موجود رو زن خطاب کنه باید به پری بلنده لقب الهه نجابت رو بدن.
ارواح اون پدرت اگه احمدی علی باشه تو هم حتما مثل حضرت فاطمه ای!!!
یکشنبه 7 تیر 1388

ماهی سیاه کوچولو - ایران - تهران
همه اش تقصیر این الهام مردنی است که کاری ازش بر نمیاد. و این عجوزه هرزه رو میندازه به جون مردم.
یکشنبه 7 تیر 1388

rad33 - انگلستان - لندن
و فاطمه رجبی فاحشه ترین است.
یکشنبه 7 تیر 1388

parvaz39 - آلمان - هامبورگ
فاطی خانوم شما یه چیز هایی راجع به اعتماد به نفس شنیدید امّا کلمه ای
به اسم حماقت هم وجود داره. در هر صورت سلام بنده را به ..علی شیره ای و دیگر دوستان برسانید.
یکشنبه 7 تیر 1388

farzande pedar - بلژیپ - هاسلت
با درود به عزیزان یاد حرف عیسی مسیح افتادم که در انجیل متی فصل 11 ایه1 تا 20 میگه که ادمرا خوردن و نخوردن چیزئ نجس نمیکنه بلکه اون چیزهایی ادم نجس میکنه که از درون دل و فکر و قلب ادمها بیرون میاد مثل خیالات بد دشمنیها دزدیها قتلها شهادتها دروغ وحرفهای نا عادلانه هست که ادمها رو نجس یکنه و این خانوم هم تقصیری نداره چون به نظر من داخلش از این حفها زیاد هست و باید از درون قلبش عوضشهتا بتونه حرفهای خوب بزنه و امیدوارم ک این مطلب را بخونه و اگه بخواد از درون عوض بشه من حاضر راه حلشو بهش بگم چون خود من هم قبلا مثل این خانوم وامثال این خانوم بودم ولی الان از این نجاستهای درونی ازا شدم م مظیفه ارم این فرمول ازادی رو در اختیار هه بگذارم موفق باشید
یکشنبه 7 تیر 1388

طاطا - ایران - ایران
چه میکنه این محمود بافاطی که اینقدر شیفتشه. بابا الهام جون یک کم به زنت برس تا آویزون محمودنشه . دوستان حرفای این زنک را اصلا جدی نگیرید.
اینها همشون روان پریشن. توی توهم زندگی میکنن. شیزوفرنی هم بد دردیه به خدا . خدا نصیب نکنه.
یکشنبه 7 تیر 1388

mozhgan1361 - ایران - اصفهان
برو بینیم بابا اخمدی نژاد اصلا قامت داره که راست وایسه
مرده شور خودتو احمدی نژادتو ببرن
برو با همن لاس بزن از الهام جونت بیشتر بهت حال میده نکبت
یکشنبه 7 تیر 1388

daghyanoos - فنلاند - هلسینکی
آخی طفلکی اینم آدم. اگه به جای علی‌ این لجن زار نکبت رو به دل دل خر علی‌ هم نسبت میداد توهین بود چه برسه به خود حضرت. خاک عالم بر سر خود خرفتت فاطی جان با اون که سنگ پا ش رو به سینه میزنی‌ ...
یکشنبه 7 تیر 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
اگه یه روانشناس بین ما هست لطف کنه بگه فاطمه رجبی مشکلش چیه من فکر میکنم از شوهرش راضی نیست این طوری داره عکس العمل نشان میده ....
یکشنبه 7 تیر 1388

majid-k - اسرائیل - اشدود
bluestar - ایران - تهران
خوشحال شدم از دیدن اسمتون...نگران بودم از غیبت شما
سلامت و پاینده باشید شما وتموم ازادیخواهان میهن
یکشنبه 7 تیر 1388

Gharibeh-Ashena - المان - هانوفر
در رژیمی که سخنان واراجیف اشخاص بد دهن وبد قلم مانند این فرد به ازادی و بدون هیچ مشکلی چاپ میشود واشخاص اگاه وازاده به زندانها فرستاده میشوند بیشتر از این انتظاری نیست.
یکشنبه 7 تیر 1388

pouriya - ایران - رودسر
اینها تماما از سوزش فلان جا بروز میکند...
یکشنبه 7 تیر 1388

shiva_v - ایران - شیراز
این زنیکه احمق روباید میدادنش بشه زن رهبر طالبان تا حالشو جا بیاره چون خیلی خیلی نادان هست.اجوزه جادوگر .شر رو ور زیاد گفته تو این چند وقته.
یکشنبه 7 تیر 1388

yaghout - آلمان - آلمان
اشتباه نکنم این زنیکه در نبود همسرش می ره پیش احمقی نژاد که اینقدر سنگ اونو به سینه می زنه. آخه آدم هم اینقدر تند رو؟؟؟؟؟؟؟همه بدن الا این و رفیق جون جونیش. خیلی ازت بدم میاد.کاش این حرفا به گوشش می رسید.دوستان راست گفتن برو قم چادر برعکس سرت کن.جات اونجاست فقط....همه بسیجی ها مال تو .خوب شد؟کافیه؟
یکشنبه 7 تیر 1388

chkavak - ایران - تهران
انگار باز دیشب این کلاغ سیاه فاطی رجبی با رهبر خوابیده بود و از معشوقه چلاقش الهامات اهریمنی گرفته. فاطی جون دیشب تا صبح بیت توی اتاق خواب رهبر بهت خوش گذشت؟
یکشنبه 7 تیر 1388

kiyawashsasani - کانادا - تورنتو
فکر کنم الهام شوهر عقدی ایشون از کار افتاده و محمودجاش جوجه کشی میکنه . دراسلام لابد هونطور که تقیه ( دروغگوپی ) مجازه بوقت نیاز چند شوهری هم مجازه . آیه های قرآن هرکدوم هزار تفسیر داره که بنا بر مصلحت معانی مختلفی بخودش میگیره از آنجمله چند شوهری برای زنانی که مردانشان تاریخ مصرفشان تمام شده مثل( غلامحسین الهام ) . بدلیل تکرار عمل روی ایشون خیلی زیادشده همونقدرکه روی بچه هاپی که دربچگی بدلیل قایم موشکبازی بامردان بزرگتر روشون بوفور زیاد میشه و درجهء وقاحتشون اونقدر بالا میره که تو چش مردم باکمال خونسردی دروغ میگن ( مثل احمدی نژاد و خامنه ای ) . در ضمن فحش خورشون ملس میشه و بهر جاشون چیزی حواله کنی دردشون نمیاد . این لکاته هم فحش خورش ملس شده و در اثر هاری زیاد زده بسیم آخر و ازمحمود که هنوز کاری ازش برمیاد حمایت خود را به این وسیله اعلام میکنه تا زمانی که تاریخ مصرف سید میمون ( احمدی نژاد ) تموم بشه .
اینه که دوستان زیاد حرفهای ایشون بهشون بر نخوره . از کوزه همان برون تراود که در اوست .
یکشنبه 7 تیر 1388

sahel_france - فرانسه - پاریس
واقعا نمی دونم با این فاطی دارو دستش باید چه کرد . فقط باید 3 تا تیر حرومشون کنی مرگـــــــ بر احمقی نژاد.
-----------------------
کاربر گرامی:
لطفا نام شهر و کشور خود فقط یک بار بنویسید.
ایرانیان انگلستان
یکشنبه 7 تیر 1388

shenel ghermezi - هلند - اترخت
این کثافت باید از روی این زنان و دختران شجاع خجالت بکشه. فاطی تو ننگ زنها هستی‌.
یکشنبه 7 تیر 1388

افسون60 - ایران - شیراز
مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
برادر عزیزم من شرمنده شما و همه اونایی هستم که در این راه اسیب دیدن منو ببخشیداگه بیشتر از این نمیتونم کاری بکنم اولین بار خوندن نظر شما باعث شد چشمای من باز بشه الان دیگه هدف بزرگ زندگی من مبارزه است من معلمم به کودکانمون خواهم اموخت چگونه ازاد زیستن روبه معنی واقعی و به شیوه مولا امام حسین نه به روش اخوندها.
از ته دل خوشحالم که دیار کهن شیراز دلیر مردانی چون شما دارد شما باعث افتخار همه ما شیرازیها هستیدهمیشه برای سلامتیتون دعا میکنم سربلند باشید
یکشنبه 7 تیر 1388

zirmizi - چین - هنگ کنگ
احمدی راست قامت ؟!؟؟
برای تو راست قامته زنکه عوضی...
یکشنبه 7 تیر 1388

silvana - استرالیا - ملبورن
احمدی نژاد و زیپ شلوارش رو که یادتونه کاملا معلومه که بعد از ... روی چادر فاطمه رجبی زیپش رو بالا کشیده
یکشنبه 7 تیر 1388

sahar_v85 - کانادا - تورنتو
هه هه...بیچاره زن عنتری نژاد!!!!چرا نمی ره بکوبه دهن این سلیطه....
یکشنبه 7 تیر 1388

nazanin 2009 - ایران - ارومیه
این زنیکه منفور میگه احمقی نژاد مظلومترین!!!ها ها چقده خندیدم ببین سنگشو چطوری هم به سینه اش میزنه..الهام بدو برو که زنت از دستت رفت
یکشنبه 7 تیر 1388

Nazanin 2009 - ایران - ارومیه
ukguy4u - بریتانیا - لندن
وای خدا نکشتت راس میگیا چرا تا حالا هیشکی متوجه نشده بود!!!
دمت گرم خیلی با حال گفتی
یکشنبه 7 تیر 1388

dokhtare koorosh - امارات - دوبی
میدونین اسم این زنیکه تو لیست 50 زن زیبای دنیا رتبه اولو داره یعنی اول اینه بعد انجلینا جولی خوش به حال انتری نژاد
یکشنبه 7 تیر 1388

rezanl - هلند - امستردام
nishkhand - ایران - تهران

یعنی خشکه باید ؟
یکشنبه 7 تیر 1388

nazanin 2009 - ایران - ارومیه
(ملت ایران احمدی‌نژاد پاک و مظلوم را در اقتدار علیه مافیاگران حمایت می‌کند، )
ایوای خدا ببین کار مون کجا رسیده از طرف مردم هم حرف میزنه..عفریته ملعون ننگ بر تو وان دارو دسته ات
یکشنبه 7 تیر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
عنتر بانو خاک بر سرت با اون سلیقت.
یکشنبه 7 تیر 1388

ناسیونالیست - ایران - تهران
شما که شب... ایشون هستین چه ازش تعریف کنی چه لال مونی بگیری باز این کفتار ..تو ... ه می ...ابه غصه نخور و بخود فشار نیار یوخ شیرت خشک میشه
یکشنبه 7 تیر 1388

nara83 - ایران - مشهد
این یارو فاطمه رجبیه یا فاطی دماااااااااااغ؟؟
یه پیغام برای ایلهام : الهام جون کلاهتو بذار بالاتر
یکشنبه 7 تیر 1388

khodesheh - المان - فرانفورت
اخه نمیدونم چرا این جور چیزا رو توی سایت میزارین که از عصبانیت نمیدونم چی بنویسم.البته دوستان لطف کردند هر چیزی که برازنده این کلاغ سیاه هست نوشتند.ولی باز احساس میکنم یه چیزی هنوز گفته نشده.که اشغال بودن این کثافت رو مشخص کنه...
یکشنبه 7 تیر 1388

black chador - امریکا - ولدن
من دیگه حوصله جواب دادن به این کلاغ سیاه ج..ه ندارم.
یکشنبه 7 تیر 1388

iranian azad - ایران - تهران
آخه این کثافت‌ها چطور می‌تونن این مرتیکه اشغال را با علی‌ مقایسه کن....
یکشنبه 7 تیر 1388

sepehrmro - ایران - تهران
بالاخره این زنیکه و شوهر ...مالش از همین راها نون کوفت می کنند
یکشنبه 7 تیر 1388

asheghe vatanam iran - امارات - دبی
اخه اینای که میگن علی نمیدونن که علی چه کسی بوده و لطفابه امامانمان توهین نکنید.و هیچ کس مثل انها نخواهد امد .این زنیکه اومده خود شیرینی کنه ولی غافل از اینکه همه ر......ن به اسمش و هیکلش. به کلاغ هم توهین شده که به این اشغال نصبت داده شده.
یکشنبه 7 تیر 1388

salarfariad - ایران - تهران
مرگ بر دروغگو
یکشنبه 7 تیر 1388

salarfariad - ایران - تهران
مرگ بر دروغگو اگر عدالت این هست که شوهر کثیف تو 10 تاشغل داشته باشه و جوان ملکت بیکار تف به عدالت تو و احمدی دجال و سفاک خون اشام من در باره شما تو وبلاگم نوشتم که چه کثافتی هستین وبلاگ من به اسم خودم سالارفریاد است
یکشنبه 7 تیر 1388

سلمک - ایران - تهران
به نظرم این زنیکه یا طنز نویسه یا خیلی....شاید بشه احمدی نژادو با هزار تا اخ و تف 4سال تحمل کرد ولی اینو حتما باید خفه کرد
یکشنبه 7 تیر 1388

saeid dollar - قبرس - لیماسول
راستش اینقدر دوستان فحش بارت کردند که دیگه من نمیدانم چی نثارت کنم فقط از خدا میخوام هر چه زودتر تو رو خانواده اقا سلطان ها مثله کنند.
دوشنبه 8 تیر 1388

sankari - فندلاند - تامپره
مخلصیم daghyanoos - فنلاند - هلسینکی
دوشنبه 8 تیر 1388

kili_patilaki - قطر - دوحه
kamran007 - ایران - تهران
بهتون نمیخوره تا این حد بی رحم باشین!
دوشنبه 8 تیر 1388

flora - المان - بن
مرسی از همه شما دوستان که باحال جواب دادین اینزنیکه مفت خور کی بهش اجازه داده حرف بزنه کثافت.ا
دوشنبه 8 تیر 1388

afshinkls - ایران - تهران
اینجا محل گذاشتن نظر است نه دادن فحش .
ما ایرانی ها به کجا میرویم
معمولا کسی که حرفی برای گفتن ندارد به فحش دادن و مسخره کردن می پردازد. نمونه اش را 4 سال دیدیم که تنها مشغول مسخره کردن احمدی نژاد بودند ولی بالاخره دودش تو چشم خودشون رفت.
باز هم فحش بدید و مسخره کنید . حق پیروز است
سه‌شنبه 9 تیر 1388

negar22 - ایران - اصفهان
بلاخره باید هم از کسی که کلی پست به شوهرش داده طرفداری کنه.0عداره از این راه نون می خره. اینو نگه چی بگه!!!! حیف اسم بابرکت علی(ع) که بر روی یک ادم رذل بزارند. اینها خودشونم گم کردند.
سه‌شنبه 9 تیر 1388

amir-amir - کانادا - تورنتو
از دوستانى که در سایت iran uk نظریه مى گذارند خواهش مى کنم از این ببعد مبارزات قلمى خودشان را به طور حرفه اى و با کلمات رسا و موثر ادامه بدهند که من فکر مى کنم خوانندگان بیشترى را جلب نظر خواهد کرد و در نتیجه صداى اعتراض و عدالت خواهى یک ملت با سابقه کهن سال قوى و با صلابت تر خواهد بود. همانطور که بر خلاف نظریه سخیف احمدى نژاد مبنى بر اینکه کودتاى نرم مخملى اعتراض کنندگان به شکست انجامید در جواب به طور اختصار مى گویم که نه, ملت ایران در جریانات اخیر پیروز شدند چرا که توانستند علیرغم سانسور شدید مطبوعات و رسانه ها صداى خود را به گوش جهانیان برسانند و با فیلم ها و کلیپ هاى منحصر به فرد رژیم حاکم برایران را رسوا ى عام و خاص کنند مطلبى که اینان با تحمل سرمایه ها و برنامه هاى طویل مدت توانسته بودند نزد تعداد زیادى قداست و احترام کسب کنند و اینک به تمام معنا نزد جهانیان و افکار عمومى دنیا باالخص اکثریت مردم ایران رسوا و خوار گشتند. این پیروزى را باید به مردم ایران تبریک گفت.
چهار‌شنبه 10 تیر 1388

vahid22 - ایران - اصفهان
دوستان سلام چند نکته:1-خدایا ما چقدر بدبختیم که این یارو بوگندو میاد واسمون نظر میده!!2-منظورش از اینکه احمدی نژاد علی هست اینه که منم فاطمه هستم زن علی!!3-دوستان عزیز کتاب 23 سال مرحوم علی دشتی را گیر بیارید بخونید
پنج‌شنبه 11 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.