درخواست محسن مخملباف از میرحسین موسوی - ویدیو

درخواست محسن مخملباف از میرحسین موسوی

hamvatan88 - ایران - تهران
ای ول میرزا محسن خان مخملباف ....
به امید پیروزی هر چه زودتر.
با احترام
شنبه 6 تیر 1388

b_0611 - امریکا - سن انتونیو
فرمان بده! مگه ما اختیار از خودمون نداریم که منتظره فرمان موسوئ بشیم
در ضمن موسوی اگه جا نزنه خیلی مرده بخدا این بیشرفا حالا سرهمه رو زیر
اب میکنن
شنبه 6 تیر 1388

سیاوش23 - ایران - کرج
ما اینجا کتکش بخوریم شما با دل سیر دستور فرمانم بخواه.
بس کنید دیگه، حالا همه واسه ما سخنگؤ مردم شدن .
آقا کم آوردیم. اینم یه ١٨ تیره دیگه
شنبه 6 تیر 1388

madrid - ایران - قزوین
مخملباف تو هم خودتو تو بد دردسری انداختی که راه بازگشت نداری ولی هیچ جنبشی بدون خسارت نبوده برای هدف های والا باید از خیلی چیز ها گذشت
شنبه 6 تیر 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
دوستان عزیز بسیار شرمنده هستم از درج این خبر. خیلی هم عذر خواهی میکنم که این کامنت را می گذاریم.
لعنتش رو به مسئولین بی عرضه و بخصوص شخص احمدی نژاد بفرستید.
قلبم به درد آمد از شنیدن این خبر.
_________________

گوشه‌هایی از فساد اخلاقی در خانه دوم هوگو چاوز ( ایران - تهران )

پس از تغییر کنسول سفارت ونزوئلا در تهران، به دلیل یک روسوایی اخلاقی، تعداد زیادی از دختران جوان زیر ۲۵ سال ایرانی در این سفارت استخدام و هرچند توانایی زیادی در مترجمی و انجام فعالیت‌های دیپلماتیک دارند، در عوض زینت‌دهنده مجالس و میهمانی‌ها و بزم‌های شبانه کارکنان این سفارتخانه شده‌اند.

در حالی که رئیس‌جمهور، ایران را خانه دوم هوگو چاوز رئیس‌جمهور ونزوئلا خوانده بود و وی با چفیه بر مزار شهدای دفاع مقدس حضور پیدا کرد، گوشه‌هایی از فساد اخلاقی موجود در سفارت ونزوئلا در تهران افشا شد.
به گزارش «بازتاب»، پس از تغییر کنسول سفارت ونزوئلا در تهران، به دلیل یک رسوایی اخلاقی، تعداد زیادی از دختران جوان زیر ۲۵ سال ایرانی در این سفارت استخدام و هرچند توانایی زیادی در مترجمی و انجام فعالیت‌های دیپلماتیک دارند، در عوض زینت‌دهنده مجالس و میهمانی‌ها و بزم‌های شبانه کارکنان این سفارتخانه شده‌اند.
در میهمانی‌های این سفارتخانه که با سرو مشروبات الکلی همراه است، دختران ایرانی با وضع زننده‌ای حضور پیدا می‌کنند.
کارکنان سفارت ونزوئلا همچنین دختران جوان ایرانی را طبق رسم خاصی بین خود قرعه‌کشی می‌کنند.
این در حالی است که هنوز آثار اقدامات کنسول سابق ونزوئلا در تهران که پس از رسوایی اخلاقی رابطه وی با یک زن شوهردار ایرانی اخراج و موجب تغییر ناگهانی تمام اعضای این سفارتخانه شد، باقی مانده است.
گفته می‌شود دیپلمات‌های جدید سفارت ونزوئلا که اکثرا بدون سابقه دیپلماتیک هستند، با انداختن چفیه و گرفتن تسبیح، به مزاح می‌پردازند.
دبیر اول سفارت نیز که از کارکنان لجستیک شرکت HP در ونزوئلا بوده، فاقد هرگونه سابقه دیپلماتیک می‌باشد و گفته می‌شود این وضعیت حتی مورد طعنه دیگر دیپلمات‌های کشورهای آمریکای لاتین شده است.
شنبه 6 تیر 1388

black chador - امریکا - ولدن
راست میگه این انقلاب یک رهبر غیور میخواد.
شنبه 6 تیر 1388

Green_Fighter - سوئد - ستکهلم
درود بر تو. همیشه میگن کسی که لالائی میگه لازم نیست خودش هم بخوابد.
شنبه 6 تیر 1388

dima_mir - روسیه - مسکو
افرین....دقیقا...رئیس جمهور موسوی ما منتظر فرمان توئیم...
شنبه 6 تیر 1388

reza62 - المان - دوسلدورف
زنده باد موسوی پاینده باد ایران.
شنبه 6 تیر 1388

albalo - انگلستان - لندن
چقدر این مردک پرو خودش اون طرف دنیا در امنیت زندگی میکنه اون وقت میگه موسوی فرمان بده.اخه توی این مدت کم کشته دادیم باز هم جوانان ما کشته شوند تا یک ترسویی مثل موسوئ بره روی تخت سلطنت که هیچ فرقی با بقیه شون نداره
شنبه 6 تیر 1388

amir19 - هلند - لاهه یا دنهاخ
با سلام
اسامی تعدادی از دستگیر شدگان اخیر
فعالین حقوق بشر و دمکراسی در ایران : بنابه گزارشات رسیده یورشهای وحشیانه و غیر انسانی نیروهای سرکوبگر علاوه بر اینکه باعث جان باختن و زخمی شدن تعداد بیشماری شده است، موجب دستگیری گسترده و لاینقطع در سراسر ایران است.
نیروهای یگان ویژه، سپاه پاسداران،بسیج و لباس شخصی در روزهای اخیر تعداد بیشماری را در تهران و شهرستانها دستگیر و به نقاط نامعلومی منتقل کردند. آنها علاوه بر دستگیری گسترده شرکت کنندگان در تظاهراتهای خیابانی ، شبانه به منازل مردم یورش می برند و آنهای که ندای الله اکبر و شعار مرگ بر دیکتاتور سر می دهند را دستگیر می کنند و به نقاط نامعلومی منتقل می کنند.
نیروهای وزارت اطلاعات در پوشش یگان ویژه به منازل مردم یورش می برند و فعالین دانشجوئی ،اعضای خانواده های زندانیان سیاسی ،خبرنگاران، فعالین حقوق بشری و اجتماعی را دستگیر می کنند و به نقطۀ نامعلومی منتقل می کنند.
اسامی بخشی از دستگیریهای گسترده و ادامه دار که گفته می شود در سراسر ایران به هزاران نفر می رسد به قرار زیر می باشد:.
1- بیتا صمیمی زاد از دانشجویان آزادیخواه و برابری طلب 21 ساله شنبه 30 خرداد بازداشت و به بند 209 زندان اوین منتقل شده و در سلول های انفرادی است
2- سعیدرضا صمدی 26 ساله چهارشنبه 3 تیر در میدان بهارستان دستگیر محل نگهداری وی نامشخص
3- امیر رضایی فر 22 ساله چهارشنبه 3 تیر در میدان بهارستان دستگیر محل نگهداری وی نامشخص
4- بهادر علیزاده 28 ساله دوشنبه 1 تیر در میدان هفت تیر دستگیر و به اوین منتقل شده
5- بهرام زندی 23 ساله شنبه 30 خرداد در خیابان آذربایجان دستگیر و به اوین منتقل شده
6- نیما حسینی 27 ساله شنبه 30 خرداد در خیابان جیحون دستگیر و به اوین منتقل شده
7- علی طباطبایی 21 ساله دوشنبه در بلوار کشاورز دستگیر محل نگهداری وی نامشخص
8- محمد علی صادقی 25 ساله دوشنبه 1 تیر حوالی ولی عصر دستگیر و به اوین منتقل شده
9- مرتضی سپه 25 ساله چهارشنبه 3 تیر در میدان بهارستان دستگیر مکان نگهداری وی نامشخص
10- مجید سعیدی 20 ساله پنجشنبه 4 تیر در ولی عصر دستگیر مکان نگهداری وی نامشخص
11- علی شکوری 22 ساله چهارشنبه 3 تیر حوالی تجریش دستگیر مکان نگهداری وی نامشخص
12- آرمان عبداللهی دوشنبه 25 خرداد در انقلاب دستگیر و به اوین منتقل شده
13- سینا برازجانی سه شنبه 26 خرداد در خیابان آزادی دستگیر و به اوین منتقل شده
14-سعید نبوی یورش به منزل شخصی دستگیر شد و به نقطه نامعلومی منتقل شد

دستگیر شدکان تظاهراتهای خیابانی علاوه بر زندانهای مختلف به خانه های امن وزارت اطلاعات به مراکز بسیج ،پادگانهای نیروی انتظامی و سپاه پاسداران منتقل می شوند. تعداد زیادی را که اخیرادر خیابان بدون دلیل دستگیر شده اند و بعد 48 ساعت آزاد شده اند می گویند که آنها در خانه های امن در بازداشت بسر برده اند و تحت شکنجه های جسمی قرار داشتند.
تعداد زیادی از جوانان که در تظاهراتهای خیابانی دستگیر شده اند به زندان گهریزک که اردوگاه مرگ نامیده می شود انتقال داده اند. جوانانی که در این اردوگاه برده می شوند در معرض خطر جدی مرگ قرار دادرند . این اردوگاه که محل شکنجۀ وحشیانه و غیر انسانی جسمی و روحی و تحقیر های ضدبشری قرار دارند. شکنجه ها در انجا مرگ بار است و گزارشات زندانیانی که مدتی در این اردوگاه بسر بردندو به زندانهای دیگر منتقل شده اند شوک اور است. زندانیان فوق می گویند آخر هر هفته رادان شخصا با تعداد زیادی از پاسداران به گهریزک می آیند و زندانیان بی دفاع را تحت شکنجه قرار می دهند.
لذا از تمامی هموطنان در خارج و داخل برای نجات جان زندانیان و بخصوص آنهایی که به اردوگاه مرگ گهریزک فرستاده می شوند استمداد می طلبیم.
از طرفی دیگر اظهارات مقامات رژیم در روزهای اخیر حاکی از زمینه سازی برای اعدام جوانان دستگیر شده است و همچنین قرار دادن سعید مرتضوی که متهم به قتل زهرا کاظمی برای تحقیق از دستگیر شدگان نگرانیها را افزایش داده است.
شنبه 6 تیر 1388

Nedaye Melate Mazlum Iran - آلمان - دوسلدورف
وای اگر موسوی حکم جهادم دهد
لشکر دشمن نتواند که جوابم دهد

**********
رئیس جمهور موسوی یه چیزی بگو لطفا
دارم دیوونه میشم اگه همه ساکت بشیم و خون همه عزیزانی که پرپر شدند و حق اونهایی که کتک خوردند و اونهایی که هنوز در بازداشتگاه های مخوف این رژیم جنایتکار معلوم نیست چه میکشند پایمال بشه و همه آنچه با خون و درد ساختیم ویران شه !
نباید ساکت بشیم ! اونچه ما به دنیا نشون دادیم خشم قوم آریا بوده و هست .
ما به دنیا نشون دادیم که عرب نیستیم که ایرانی آریایی هستیم که اگر چه آزاد نیستیم اما آزاده هستیم که از دیکتاتور بیزاریم که هوشیاریم و میدانیم چه بر ما میگذرد که برده یک مشت عرب دیکتاتور با افکار پوچ و پوسیده نیستیم که ..... ایرانی هستیم ... که ایرانی هستیم ....
بیاییم راه ندا و نداها و مصطفی و مصطفی ها را تا رسیدن به آنچه در راهش جان خود را فدا کردند ادامه دهیم .... آزادی
شنبه 6 تیر 1388

b_0611 - امریکا - سن انتونیو
طبق آخرین اخبار واصله به سمانیوز (سماور نیوز)، صبح امروز هنگامیکه پرسنل قرارگاه سپاه محمدرسول الله میخواستند وارد قرارگاه شوند، مشاهده کردند که پارچه نوشته ای بالای سر در اصلی قرارگاه بدین مضمون نصب شده است
شیـــــــــر سماور .....تو ... رهــــــــــبر
فرمانده قرارگاه که از دیدن این پارچه نوشته بسیار برآشفته شده بود به پرسنل بسیج دستور میدهد تا هرچه سریعتر اقدام به پاره نمودن پارچه مذکور نمایند. پرسنل بسیج هم از طرف کلمه شیر اقدام به پاره نمودن پارچه نمودند اما بدلیل کندی کار هنوز قسمت توهین آمیز شعار دیده میشد، لذا فرمانده قرارگاه با عصبانیت به پرسنل بسیج دستور داد:شـــــیر سماور رو ولش کنین، اوّل ...ـون رهـــــبر رو پاره کنین
به امید شادی هیشگئ برائ ایران و ایرانی
شنبه 6 تیر 1388

zorro.ir - ایران - تهران
به نظر من ما باید دوباره تجمع کنیم اگه عقب بکشیم بیشتر از گذشته سوارمون میشن تجمع کردن توی محله های شلوغ و پر تردد مثلا بازارها این کار چند حسن داره بازاریها که اعتصاب شون همیشه خیلی برای دولتها مهم است بی تفاوت از کنار این مسئله نمیگذرند و به هر حال راجع به کشتار ما و حمله های شبانه باید ابراز ناراحتی خودشون را نشون بدهند . حسن دیگه این کار در بازار اینه که شلوغه هم اطلاع رسانی خوبی هست در سطح شهر چون از هر قشری در بازار فعالیت دارند و هم به علت اینکه به نوعی وجود بازاریها برای دولت خیلی مهم بوده و هست و به خاطر شلوغی و دروهای زیاد به هیچ عنوان به کسی اسیب نمیرسه مهم اینکه این جنبش نباید بخوابد اگه چند بار بدون تلفات تظاهرات کنیم دوباره تعدادمون زیاد میشه خواهش میکنم این فعلا بهترین شیوه مبارزه است لطفا نظر بدید و همراهی کنید ایران رو ازاد کنیم درسته انفلاب با یک هفته یا یک ماه عوض نمیشه زمان میبره مهم اینه که دلسرد نشیم و به مبارزه ادامه بدیم به امید پیروزی و ازادی ایران عزیز.
شنبه 6 تیر 1388

karikatur - انگلستان - برایترن
ایولا دمت گرم حرف ما را زدی.
شنبه 6 تیر 1388

Mr.Honest - انگلستان - لندن
فتوای آیت‌الله بیات زنجانی: سربازان وظیفه توبیخ را بپذیرند اما با مردم بی‌دفاع برخورد نکنند .یک مرجع تقلید در پاسخ به استفتاء یک سرباز وظیفه نیروی انتظامی تصریح کرده که برخورد با مردم بی دفاع مشروع نیست و اگر امر دایر شود بین برخورد فیزیکی با مردم و توبیخ، مطمئناً تکلیف در پذیرفتن تنبیه و توبیخ است.
به گزارش «موج سوم» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آیت‌الله اسدالله بیات زنجانی، متن استفتاء شرعی یک سرباز وظیفه و پاسخ این مرجع تقلید به شرح زیر است:
با سلام و درود خدمت مرجع عالیقدر جهان تشیع حضرت آیت الله العظمی بیات زنجانی ایجانب سرباز وظیفه ای هستم که در این حوادث اخیر مجبور به رویارویی با راهپیمایان شده ام پرسش اینجانب این است که رویارویی و برخورد با راهپیمایان و ضرب و شتم آنان و در برخی موارد برخورد فیزیکی و خشونت بار جایز است یا خیر ؟ و اگر جایز بود تا چه حدی میتوانیم آنها را تنبیه کنیم ؟ و اگر امر دایر شد بین برخورد فیزیکی با مردم و تنبیه اینجانب توسط مافوق وظیفه چیست ؟ اردتمند حسن سرباز - 05/04/1388
جواب: وظیفه شما ملایمت و عدم برخورد با مردم است و اگر امر دایر شود بین برخورد فیزیکی با مردم و توبیخ، مطمئناً تکلیف در پذیرفتن تنبیه و توبیخ است. مطمئناً در هر حال برخورد با مردم بی دفاع مشروع نیست.
شنبه 6 تیر 1388

سید اکبر - ایران - تهران
تبریک تبریک
به همه هموطنانه عزیزم بالاخره بعد از چند روز ناارامی معترضان تهران و کلیه شهرهای ایران به همت مردان غیور بسیج و نیروی انتظامی روی ارامش را به خود دید و این انقلاب مخملین ننگین پایان یافت به طوری که دیگر حتی صدای الله اکبر هم اصلا شنیده نمیشود این مرهون زحمات سرداران دلیر بسیج و نیروهای مخلص یگان ویزه است البته نباید از سعه صبر رهبری و رئیس جمهور منتخب هم گذشت مردم شاد باشید که ارامش به ایران بازگشت و قطار پیشرفت مردم و دولت مجددا حرکت کرد بیایید همه با هم در ابادانی مملکت سهیم باشیم من از ایرانیهای عزیز خارج کشور هم همین درخواست را دارم
شنبه 6 تیر 1388

black chador - امریکا - ولدن
مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
عذرخواهی لازم نیست. من این قضیه را یکسال پیش میدونست. راستی اون مقاله را در چادر سیاه گذاشتم با لینک فارسی و انگلیس. بامید خوردن فلوده با تو توی سرای مشیر.
یکشنبه 7 تیر 1388

Mr.Honest - انگلستان - لندن
سید اکبر - ایران - تهران
منم از شما تقاضا دارم ان دهان نا مبارکتان را ببندید
حالا ارضا شدید با این جمله یا باید بدتر از این به شما گفت که لذت ببرید ؟
بهترین کار این هست که جواب این ...ه رو کلا نداد تا ایشون برای شنیدن دشنام به جای دیگری تشریف ببرن و از این طریق خودشون رو ارضا کنن
ما ایرانیان خارج از کشور و ایرانیان داخل کشور در ویران کردن ایران سهیم نخواهیم شد که هیچ بلکه به ریش رهبر یه دستیتون و پسر الاغش هم میخندیم
یکشنبه 7 تیر 1388

mahankhoshtip22 - انگلیس - شفیلد
سید اکبر-ایران-تهران.
تو یکی از خائنهای این ملت هستی ای پ.... تر از ...ان.مرگ بر تو.برو و از دستمالی که داری خوب استفاده کن.
یکشنبه 7 تیر 1388

eliasaus - استرالیا - ملبورن
سلام این آهنگ جدید ستار شماعی زاده و شیفته هست که برای ندا خوندن
https://www.youtube.com/watch?v=mRGrG_kjOys
یکشنبه 7 تیر 1388

black chador - امریکا - ولدن
پیغام موسوی به مردم ایران در خارج

https://www.payvand.com/news/09/jun/1287.html
یکشنبه 7 تیر 1388

suzuki - انگلیس - لندن
سید اکبر خ..ه شو
یکشنبه 7 تیر 1388

Neda-ye-Iran - انگلستان - لندن
اگر شما هم جای کسانی بودین که در حال سرکوب مردم هستن اونوقت میفهمیدین که اونها چرا این کارها رو میکنن! هیچ میدونین وقتی این حرکت سبز پیروز بشه و معلوم بشه که چه شکنجه گاههایی پشت دیوارها وجود داره که ساواک أ رزوشو داشت اونوقت هیچ جابراشون نمونده که بهش پناه ببرن... وقتی تاریخ معاصر ایران از نو نوشته بشه (بعضا با دروغهای جدید) دنبال همین سنگهایی میگردن که مردم شجاع تو خیاونها بهشون پرتاب میکردن تا زیرش قایم بشن ولی دیگه اون روز سنگی پیدا نمیکنن. ..
یکشنبه 7 تیر 1388

baran shomal - نروژ - اسلو
بد بختها مطمئن باشید این اتش نه سرد و نه خاموش است. ابلهان فقط زیر خاکستر است.
یکشنبه 7 تیر 1388

arashekamanghir - المان - کاسل
دوستان بروید در زندانها و زندانیان سیاسی را ازاد کنید.اینها به هیچ کس رحم نخواهند کرد.چه زندانی چه ازاد.بدانید که دانشگاههارا دوباره پاکسازی میکند.اساتید را اخراج و روشنفکران را خفه خواهند کرد.در زمان انقلاب مردم قبل از پیرروزی انقلاب بدرب زندانها و مراکز ساواک ریختند و زندانیان را ز دست شکنجه گران ازاد ساختند....مراکز باعث تضعیف نظام و قوت موج سبز میشود.
یکشنبه 7 تیر 1388

waxy - امریکا - سیاتل
طرفداران حکومت کودتا دو دسته اند :
1- دسته ای که قلبا به اسلام سنتی و جانشینی ولی خدا برای راهنمایی مسلمین اعتقاد دارن
2- گروهی که هیچ اعتقادی به دین ندارن و از نزدیکی با حکومت پست وکارگرفتن و بعضا به ثروتهای افسانه ای رسیدن وحسابهای بانکی داخلی و خارجی چاقی دارن
فکر پشت مجموعه به این ترتیب عمل میکنه که باگذاشتن یک شخص به عنوان رهبری دینی با استفاده از احساسات پاک مذهبی مردم و همچنین اظهار به طرفداری از فقرا در برابر اغنیا برای خود در بین مردم طرفدار وسپر دفاعی ایجاد مبکنه
استراتژیشون اینکه :
جریان مخالفشو در مجموعه اش: سست مذهب و طرفدار ولنگواری مرفه بی درد و یا مرتبط به جریان خارجی میکنه
راه حل :
فحاشی وتحریک و تهدید نکنیم فقط آگاهی بدیم
در خصوص گروه اولشون باید گفت :
رهبر با وقایع اخیر ثابت کرد شرایط لازم را برای رهبری را نداره
چراکه 2 شرط رهبری :یعنی تقوا عدالت و بینش سیاسی اجتماعی رانداره اگرنه اولا طرف یک گروه نمیگرفت ثانیا میتونست پیش بینی کنه موضعگیریهایش منجربه چه اتفاقاتی میشه همون جوری که رضایی و رفسنجانی پیش بینی کرده بودن که البته خواست خدا یود که در دنیاعریانش کنه ثالثا به پسرش اینقدر اختیارات نمی داد که قصد داشته باشه حکومت موروثی درست کنه.
ضمنن یکم چشمشون را بازکنن ببینن مخالفینشون از همه اقشارجامعه هستن و در خصوص وصل کردن مخالفین به جریان خارجی هم باید بهشون گفت شما در داخل به جریان مخالفتون آزادی سیاسی و تریبون بدین تااونهام بتونن حرفاشون را به ملت برسونن نه اینکه بگیرن ببرین وببندین
در خصوص گروه دومشون باید دربین مجموعه اشون دست به افشاگری از دزدیهاشون زد.
در پایان باید گفت یکی از ابزارهای موثر برای مقابله با حکومت جهل وجور چراغ انداختن و اطلاع رسانی به آحاد مردم هست
نهایتاقضاوت بگذارن با مردم.
یکشنبه 7 تیر 1388

odin - بلژیک - انتورپن
این جنبش به رهبری نیاس داره. فعلآ هم که اکثریت مردم به موسوی رای دادن. اقای موسوی با اینکه منهم با شخص شما موافقت زیادی ندارم، اما شما امروز رئیس جمهور همه ما هستید. مبادا عقب نشینی کنید، همه خواهر برادرهامون را قتل عام میکنن، اقای موسوی شاهد پیروزس در دو قدمیه ماست.سرسختی و مقاومت شما بعنوان رهبر ازادیخواهان ما را به پیروزی میرسونه نه معامله پشت پرده. فرمان اعتصاب و اعتراضات عمومی را صادر کن.
یکشنبه 7 تیر 1388

free-iran - امریکا - لوس آنجلس
جواب به اکبر
تو هم از رژیم روزی 200 هزارتومن می گیری؟ چی شده از صدای الله اکبر می ترسید؟
یکشنبه 7 تیر 1388

babak_khoramdin - ایران - تهران
سید اکبر - ایران - تهران
تو از نسل سید هستی . ایا سید ها ئی مثل تو که یک از انها هم علی چولاغ میباشد .یعنی چه شما از نسل و تخم عربهای مقدس ان زمان هستید . ایا شما ها ...محسوب می شوید یا مهاجرین به ایران در ان زمان لطفا کمی راجب خودتان که چگونه سید شدید ...... ازدواج کرده اند. که شماها به این درجه خیلی بالا نائل شدید و به خصوص سید علی شیرهای خامنه ای یک دست. بهر حال تو ضیحی راجب اصل و نصبی که ندارید بدهید که همه ایرانیها از پیدایش ... شما اگاه شوند . با سپاس و مرگ بر جمهوری اسلام ناب محمدیتان... پایند ایران و ایرانی
یکشنبه 7 تیر 1388

Kaweh - آلمان - فرانکفورت
نیاز مشترک ملت خواست آزادی است
یکشنبه 7 تیر 1388

targool - استرالیا - پارادایز
درود بر اقای محسن مخملباف اقای موسوی فرمان ده ما همگی اماده ابم مرگ براحمدی نژاد مرگ بر خامنه ای جلاد مرگ برناسیداکبر
یکشنبه 7 تیر 1388

saeed1 - کانادا - تورونتو
چطور مردم ایران نمیتونند مستقیما با موسوی تماس بگیرند ولی میتونند با مخملباف تماس بگیرند تا ایشان شفاعت آنها رو بکند؟!!!
یکشنبه 7 تیر 1388

بابک خرم دین - آلمان - هامبورگ
سید اکبر ... شو.برو دژخیم . ..
یکشنبه 7 تیر 1388

khodekhodeshe - بلژیک - انت ورپ
الیا
مرسی خیلی جالب بود.
یکشنبه 7 تیر 1388

iran-azad - ایران - تهران
در ایران یوتیوب فیلتر است و پیام آقای مخملباف رو فقط اعضای بیت رهبری و وزارت اطلاعات می تونن ببینند چون فقط اونا اینترنت بدون فیلتر دارند لطفا وقتی پیام مهمی رو می گذارید فایل صوتی قابل دانلود آن را هم برای بچه های داخل ایران بگذارید
یکشنبه 7 تیر 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
black chador - امریکا - ولدن
ای شاللو کاکو جون. همه مهمون خودوم.
یکشنبه 7 تیر 1388

youil k.allen - امریکا - مودستو
کار از این حرفها گذشته همه باید مسلح بشن جواب چک زدن تو گوشیه حالا اگه کسی هست ملت رو مسلح بکونه بسسسسممم الله
یکشنبه 7 تیر 1388

سیمرغ آفتاب - آمریکا - سیاتل
زمان خطر کردن است
میخندی ریسک میکنی که ترا دیوانه بخوانند
به کسی کمک میکنی ریسک میکنی که گیر بیفتی
سعی کردن یعنی ریسک موفق نشدن
زندگی کردن یعنی ریسک مردن
بزرگترین خطر در زندگی ریسک نکردن است
کسی که ریسک نکند کاری انجام نمیدهد چیزی ندارد و هیچ نیست
ممکن است درد نکشد اما هرگز یاد نمیگرد چیزی را تغییر نمیدهد و عشق و زندگی را نمیداندآزادی را از دست داده و برده حتمییت خود است
تنها کسانیکه خطر میکنند می توان به آنها آزادگان گفت
بدون هزینه هیچ چیز میسر نیست
شما یکه از هزینه سنگین هراس دارید بر گردید نگاهی به جنگ 8 ساله بیندازید
این آخوند های شپشو در مرحله مقدماتی ولفجر در یک شب حدود 6000 نفر از بهترین فرزندان ایران را قربانی امیال کثیف خود کردند ما برای رهایی حتما تلافات خواهیم داشت
هیچ چیز بدون هزینه نمیشود
یکشنبه 7 تیر 1388

sh_s - ایران - ایران
دوستان بایستی رویه و شعار الله اکبر را ادامه بدهیم بخدا جواب میده مطمپن باشید دیگه خسته شدیم
یکشنبه 7 تیر 1388

iena - ایتالیا - رم
مورد توجه کسانیکه با پوشیدن و یا آویزان کردن رنگ سبز به خود میخواهند مشروعیت برای این رژیم ننگین جمهوری اسلامی بوجود آورند و بصورتی در خارج از کشور علیه آپوزیسیون راستین کودتائی بوجود آورده اند ، و عده ای نادان و همچنین عده ای مغرض و فرصت طلب هم در این میان سعی دارند از آب گل آلود ماهی بگیرند ، شوربختانه اگر هر مدرکی و هر چیزی را در اینروزها بخواهیم پخش کنیم و به نظر هم میهنان برسانیم دیگران بویژه کسانیکه دستی به تریبونهای اشغال شده دارند میگویند تفرقه اندازی میکند
یکشنبه 7 تیر 1388

suzi - انگلستان - لندن
برو بینیم بابا.دو تا مصاحبه کردن باهاش چونش گرم شده!
یکشنبه 7 تیر 1388

ghati - ایران - کرج
مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
برادر گرامی هر چه از این اطلاعات را بیشتر بر ملا کنید طرفداران این کذابان بهتر می دانند که این دجالان می خواستند چه کنند و چه بر سر ایران و دنیا بیاورند پس آن هوگو بوفالو بیخود نیود که چپ و راست کذابی رو بغل می کرد و می بوسید نگویید که برای شغل و حرفه شریف () ایشان بوده است ؟
اکنون هم مانند سگی که استخوان به دهانش مزه کرده است کارهایی را که کذابی نژاد به او دیکته می کند انجام دهد مردم ونزوئلا آگاه باشید که این هوگو بوفالو با سرنوشت شما بازی می کند و به خاطر حق حسبهایی که گرفته به کذابی نژاد دم تکان می دهد و هر لحظه ممکن است که امنیتتان را با ماجراجویی هایش به خطر بیاندازد به هوش باشید و حساب خود را از این بوفالو مفت خور حرام خود جدا کنید شما ملتی هستید که خدا را قبول ندارید اما این دلیل آن نیست که خدا نیست خدا وجود دارد و بدترین مجازات را در صورت بی تفاوتیتان . هم پایی با ظالم چه در این دنیا و چه در آن دنیا در موردتان انجام خواهد داد حالا آن دنیا پیشکشتان اما این دنیا را دریابید شما بشدت منزوی خواهید شد گرفتن ثروت و قدرت برای خداوند
به ثانیه ای ست خود را در معرض خطر او قرار ندهید به هگو بوفالو هم که
برخلاف ظاهر بوفالو یی اش قلبش از یک گنجشک هم کوچکتر است هشدار می دهیم تا فرصت باقی ست از حمایت کذابی نژاد دست بکشد او نحس است و غیر از نحسی هیچ چیزی برای تو و کشورت نخواهد داشت تا زمان داری خودت و کشورت را از دست او نجات بده و نگذار که فتنه گری کند و تو را وسیله قرار دهد این کذابان دجال عادتشان بر این است با ملت فلسطین و لبنان هم همین بازی را کردند هر چه که از کیسه مردم به تو بوفالو دادند کوفتت بشه ما اونو سگ خورت کردیم و جوابتو به خدا واگذاشتیم اما از حالا به بعد این مظالم را کنار بگذار سرت را در کار خود و کشورت بده و آنها را از راه درست تامین کن که فردا که سرت را گذاشتی و دیگر بلند نشدی حداقل نام نیکی از خود باقی بگذاری
یکشنبه 7 تیر 1388

palachinka - بلغارستان - صوفیا
سلام دوستان.
دوستان خارج از ایران لطفا برنامه psiphon-1.6 را دانلود کنید و از این طریق به دوستان داخل ایران لینک بدهید.
طریقه استفاده:
1.برنامه را نصب یکنید.
2. یوزر و پسوردهای مختلف بسازید و انها را به دوستانتان در ایران با لینک بدهید.
3.هنگام لوگ این شدن یوزرها کامپیوتر شما باید روشن باشد.
از طریق این برنامه دوستانمان در ایران اینترنت فیلتر شده را دور زده و از طریق اینترنت ما در خارج از ایران به تمامی مطالب و سایتها دسترسی پیدا میکنند وغیر قابل ردیابی میباشند چونکه ما سرور ایشان هستیم :))
به همه اموزش بدهید.اگر هم مشکلی داشتید کامنت بزارید در خدمتم.
یکشنبه 7 تیر 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
ghati - ایران - کرج
برادر جان میگن که هیچ گربه ای محض رضای خدا موش نمی گیره ! اگر همین چاوز منافعی در رابطه با ایران نداشت هرگز با این احمدی نژاد دوست نمی شد. دیگه این رو همه میدونن نیازی هم به گفتنش نیست. نمی دونم واسه ایران ( احمدی نژاد ) چه سودی داره که این طور با این به قول شما بوفالو اینطوری رابطه برقرار کرده؟؟!! هر چه که هست چاوز اول به فکر جیب خودش هست. مگه همین چاوز نبود که صدام رو تو بغلش می گرفت؟ حالا اگه به جای احمدی نژاد مثلا کسی مثل آقای خاتمی بود ( ببخشید ) تیکه بزرگه اش گوشش بود.
موفق باشید
یکشنبه 7 تیر 1388

iran green - iran - تهران
به دوستان عزیزم می نویسم اگ شورای نگهبان رای عادلانه را ندهد ما نباید گذشت کنیم با ید حق خود را از این دولت بگیریم باید خون شهیدانمان را پاس بداریم فقط با حضور ملیونی این امر محقق می شود دیگر هیچ فقط حضوری حماسی در هر روز هفته اگر پراکنده عمل کنیم سرکوب می شویم
یکشنبه 7 تیر 1388

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
مخمل ج.ن حالا می فهمم که چرا اسمت مخملبافه . نگو قرار بوده این انقلاب مخملی زیر سر تو باشه . ولی تو این قبری که روش روضه می خونی مرده نیس . هرچند که کار این رژیم به دست این مردم ساخته اس ولی موسوی یه عروسک نمایشی انتخاباتی بود . تو چقد ساده ای
یکشنبه 7 تیر 1388

ghati - ایران - کرج
مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
اخوی جان از شما با این همه پشتکار بعید است که تا کنون از این نکته بسیار مهم غافل مانده اید و به آن نرسیده اید ؟!
ونوزوئلا حیاط خلوت امریکاست و کذابی نژاد در حال ساختن لانه عنکبوت خود در آنجاست است
ما مردم ایران پیغامی برای بوفالو از همی جا فرستادیم تا حواسش را به خودش و مردمش بدهد و از چنگ این کذابی نژاد خود و مردم و کشورش را نجات دهد تا یکباره نحسی او دامن همه چیزشان را نگیرد و از همه چیز نیفتند حال اگر بوفالو هنوز برایش کمی مغز مانده باشد این را جدی میگیرد
اگر هم نه فدای سر مردم ایران می خواست پیام را جدی بگیرد
چطور دلتون اومد به این بوفالو و گراز (کذابی نژاد ) به موش و گربه نسبت دهید
بیچاره موش و گربه دست آخر یه خورده قایم موشک بازی می کنند حتما دیدین گربه خیلی موش رو نمی خوره تنها بی رمق میکنه و یا با بازی اونو میکشه حالا شایدم تصمیمش عوض شد و بعد از کشتنش یه لقمه کردش
موش هم که نمی خواد گربه اونو به چنگ بیاره تنها داره کار موشانه خودشو میکنه اما امان از این گربه خوب طبیعیه در این دنیا هر چیزی هم ضد خودش رو داره و هم جفت خودش رو ضمن اینکه همیشه هم جفت ٬ جفت نمیشه و ضد ٬ ضد تا کنون ندیدید سگ و گربه ای که با اینکه دشمن ذاتی هم هستند اما با هم دوست شدند و دیگه دشمن نیستند دنیای عجیبیه و همه چیز در آن محتمل است و به نظر من شگفتی دنیا در همین چیزهاست که چیزهای غیر ممکن را به ممکن تبدیل کند البته روایتی هست که در آخر الزمان هر ضدی با ضد خود دوست میشود برای مثال گرگ و بره با هم و در کنار هم بدون دشمنی زندگی می کنند امیدوارم ما قابل باشیم که آن روزها را ببینیم و بچشیم .
بوفالو و گراز حسابشان کاملا جداست و غیر از لگد کوب کردن و سرکوب کار دیگه ای ندارن چون ذاتشان این است و هر دو در یک جهت و هدف کار می کنند و ضدیتی با هم ندارند
موفق باشید و کوشا و سلامت
یکشنبه 7 تیر 1388

nanaz.perspolisi - انگلستان - لندن
b_0611 - امریکا - سن انتونیو
تو اون بالا نشستی واسه ملت دستور میدی...اوکی فرمان نمیدیم به جا اینکه دستور بدی پاشو برو ایران ببینم چه کار میکنی دیگه عجب گیری افتادیم این وصط همه میخوان سواستفاده کنند همچین حرف میزنن انگار الان تو ایران جلو کلوله واستاده پاشو برو ایرن به فرمان موسوی و کسی نباش به مردمم اورد نده اوکی؟!
یکشنبه 7 تیر 1388

pouriya - ایران - رودسر
در اینکه مردم به یک انگیزه دهنده بی باک احتیاج دارند هیچ شکی نیست...
تمامی حرکتهای مردمی بدون رهبر یا رهبری شوربختانه محکوم به فنا هستند. این را تاریخ ثابت کرده است. بهرروی مردم ما بایستی این آتش پر شور انقلابی را در سینه شعله ور نگاه دارند.
یکشنبه 7 تیر 1388

ستاره سربی - ایران - تهران
سید اکبر - ایران - تهران خدا تو رو از ما نگیره برادر انشاءاله پاینده باشی اخه تا امثال توی مزدور روسهای کمونیست نباشن ما خشم و نفرتمون اوج نمی گیره بخوایم میهنمونو از لوث لجنها و کثافاتی همچون ... و رهبران قاتلت پاک کنیم دمت گرم ادامه بده با هر کامنتت اراده مارو برای به درک سفلا واصل کردنتون صد برابر می کنی.
پنج‌شنبه 11 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.