انتقاد دیدبان حقوق بشر از حملات شبانه بسیجی ها

انتقاد دیدبان حقوق بشر از حملات شبانه بسیجی ها

اعتراض ها به نتیجه انتخابات ریاست جمهوری ایران به خشونت منتهی شد

دیدبان حقوق بشر، که یک نهاد مدافع حقوق بشر مستقر در نیویورک است، نیروی بسیج سپاه پاسداران را متهم کرده است که به "حملات شبانه بیرحمانه به خانه های غیرنظامیان و تخریب اموال و کتک زدن آنان" دست می زنند.

دیدبان حقوق بشر می گوید این حملات تلاشی است برای پایان دادن به فریادهای "الله اکبر" که معترضین به نتیجه انتخابات شب ها بر فراز پشت بام ها سر می دهند.

به گفته این نهاد، بسیجی ها دیش های ماهواره های مردم را که یکی از معدود راه های ارتباط آنان با دنیاست ضبط می کنند تا مانع از دسترسی مردم به اخبار تلویزیون های خارجی شوند.

سارا لی ویتسون، مدیر بخش خاورمیانه در دیدبان حقوق بشر می گوید: "در حالی که توجه بیشتر جهان بر کتک زدن های مردم در خیابان ها در طول روز متمرکز است، بسیجی ها در طول شب به حملات بی رحمانه به خانه های مردم دست می زنند."

دیدبان حقوق بشر در گزارش خود نمونه هایی از اظهارات کسانی را نقل کرده است که می گویند شاهد حملات بسیجی ها به معترضین و دنبال کردن آنان تا داخل خانه ها بوده اند.

به گفته این نهاد، شاهدان عینی به حملات شبانه بسیجی ها و دیگر نیروهای امنیتی در سراسر تهران از جمله در نیاوران، فرمانیه و شهرک غرب اشاره کرده اند.

سارا لی ویتسون می گوید: "پس از سرکوب کردن رسانه های محلی و اخراج خبرنگاران خارجی، نیروهای امنیتی ایران اکنون تلاش می کنند تا راه دسترسی مردم به خبرهای خارجی را ببندند."

دیدبان حقوق بشر از مقامات ایران خواسته است تضمین دهند که به کسانی که نیروهای امنیتی اموالشان را از بین برده اند، غرامت پرداخت خواهد شد.

محمود احمدی نژاد، رئیس جمهوری ایران در تلویزیون دولتی ایران، یک بار دیگر به "دخالت آمریکا و اروپا" شدیدا اعتراض کرده است.

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
من که مخالف صد در صد اعدام بودم ولی اکنون می اندیشم هر ثانیه هز ساعت از زنده ماندن اینها مرگ دیگران است مرگ بر کل رژیم و طرفدارانش.
شنبه 6 تیر 1388

shermila - دانمارگ - ارهوس
میر حسین موسوی یکشنبه به مناسبت سالگرد هفتم تیر مراسمی در مسجد قبا برگزار خواهد شد که مجوز هم دارد، اطلاعرسانی وسیع توسط ایمیل و هر ابزار دیگر به ایران به عهده شماست، بهترین پوستر برای مراسم پوستر های آلبوم "بازگشت به میزان" است، برای بچه های ایران ارسال کنید، رسانه شمائید
شنبه 6 تیر 1388

zorro.ir - ایران - تهران
باید از سازمان حقوق بشر بخاطر دفاع از مردم تشکر کرد اما برای مقابله با این حرکت بسیج باید به سازمان مهار حیوانات وحشی مراجعه کرد چون این طرز فکر و حرکت از هیچ انسانی سر نمیزند به هر حال مرگبر خاینه ای.
شنبه 6 تیر 1388

NAZANIN 2009 - ایران - ارومیه
خدا لعنتون کنه.اقای احمقی چطور خودتون تومسائل لبنان وفلسطین سرک میکشی.اون دخالت نیست واین دخالته.
جمعش کن بابا قصه هاتون دیگه تکراری شده.
نمیدونم این بهونه دخالت نبودچطرخودشووونو توجیه میکردن
هرچندایتها رو ی سنگ پای قزئین روهم سفید کردن
شنبه 6 تیر 1388

msforugh - ایران - تهران
تو هم دلت خوشه . دارن جون مردم رو میگیرند ککشون نمیگزه انوقت بیان خسارت بدن .لعنت به هر چی زورگو
شنبه 6 تیر 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
احضار دکتر خزعلی به دادگاه ویژه روحانیت !

امروز مرا به دادگاه ویژه روحانیت احزار کرده اند ، نمی دانم در من چه روحانیتی دیده اند! هرچه می گویم جسمانی ام باور نمی کنند! گیرم که روحانی باشم ، "آخوند" نیستم و هرگز ملبس به جامه روحانیت نبوده ام ، حتی برای لحظه ای این لباس را به تن نکرده ام ، علی ایهاالحال فردا 8صبح بایستی به داسرای ویژه روحانیت بروم.

اگر فردا برایم قرار وسیقه صادر کنند ، خانه و محل کارم اجاره ایست ، سندی ندارم که بسپارم ، از پدر و خواهران هم به دلایلی تقاضا نخواهم کرد (شاید دلیل آن را روزی بگویم!) فقط می مانند مردمی که برای آزادی آنان سخن گفته ام.

هرکس می تواند سندی به عنوان ضمانت این سرباز کوچک ملت بیاورد ، فردا در دادسرای ویژه روحانیت چشم انتظار اویم.

آدرس: مقدس اردبیلی - جنب فرماندهی شمیرانات - دادسرای ویژه روحانیت ساعت 8 صبح
شنبه 6 تیر 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
خامنه ای رنگ سبز را دوست ندارد !!

https://i39.tinypic.com/2ljklmq.jpg
شنبه 6 تیر 1388

madrid - ایران - قزوین
اینا دیگه از عصبانیت عقلشون درست کار نمی کنه معلومه که احساس ترس و خطر کردن اونم از عمق می دوونن که این جنبش فقط به دو تا شعار و تظاهرات یکی دوروزه ختم نمی شه الان شده مثل دوران 1342 تاریخ داره تکرار می شه
اندکی صبر سحر نزدیک است
شنبه 6 تیر 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
مشکل تقلب حل در شهر ارسنجان حل شد: آرای احمدی‌نژاد یکی کم شمرده شده بود!

فرماندار ارسنجان گفت: طبق دستور شورای نگهبان 10 درصد از صندوق‌های اخذ رای در این شهرستان بازشماری شد که یک رای به آرای احمدی‌نژاد افزوده شد. به گزارش فارس، محمدجواد عسگری با بیان اینکه طبق دستور شورای نگهبان 10 درصد از صندوق‌های اخذ رأی شمارش دوباره شد، اظهار داشت: در شهرستان ارسنجان 42 صندوق داشتیم که صندوق‌های 2، 12، 22، 32، 42 شمارش شد. وی با بیان اینکه پس از شمارش آرا‌ دو رأی اشتباه شده بود، تصریح کرد: یک رأی از احمدی‌نژاد اشتباها جزو آرای باطله حساب شده بود و یک رأی از محسن رضایی اشتباها به آرای موسوی اضافه شده بود. عسگری با بیان اینکه این اشتباه غیرعمدی بوده است اظهار داشت: تمام تلاش مسئولان برگزاری انتخابات در ارسنجان برگزاری انتخابات سالم بوده است.
___________
خدا رو شکر !
شنبه 6 تیر 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
دوستان عزیز بسیار شرمنده هستم از درج این خبر. خیلی هم عذر خواهی میکنم که این کامنت را می گذاریم.
لعنتش رو به مسئولین بی عرضه و بخصوص شخص احمدی نژاد بفرستید.
قلبم به درد آمد از شنیدن این خبر.
_________________

گوشه‌هایی از فساد اخلاقی در خانه دوم هوگو چاوز ( ایران - تهران )

پس از تغییر کنسول سفارت ونزوئلا در تهران، به دلیل یک روسوایی اخلاقی، تعداد زیادی از دختران جوان زیر ۲۵ سال ایرانی در این سفارت استخدام و هرچند توانایی زیادی در مترجمی و انجام فعالیت‌های دیپلماتیک دارند، در عوض زینت‌دهنده مجالس و میهمانی‌ها و بزم‌های شبانه کارکنان این سفارتخانه شده‌اند.

در حالی که رئیس‌جمهور، ایران را خانه دوم هوگو چاوز رئیس‌جمهور ونزوئلا خوانده بود و وی با چفیه بر مزار شهدای دفاع مقدس حضور پیدا کرد، گوشه‌هایی از فساد اخلاقی موجود در سفارت ونزوئلا در تهران افشا شد.
به گزارش «بازتاب»، پس از تغییر کنسول سفارت ونزوئلا در تهران، به دلیل یک رسوایی اخلاقی، تعداد زیادی از دختران جوان زیر ۲۵ سال ایرانی در این سفارت استخدام و هرچند توانایی زیادی در مترجمی و انجام فعالیت‌های دیپلماتیک دارند، در عوض زینت‌دهنده مجالس و میهمانی‌ها و بزم‌های شبانه کارکنان این سفارتخانه شده‌اند.
در میهمانی‌های این سفارتخانه که با سرو مشروبات الکلی همراه است، دختران ایرانی با وضع زننده‌ای حضور پیدا می‌کنند.
کارکنان سفارت ونزوئلا همچنین دختران جوان ایرانی را طبق رسم خاصی بین خود قرعه‌کشی می‌کنند.
این در حالی است که هنوز آثار اقدامات کنسول سابق ونزوئلا در تهران که پس از رسوایی اخلاقی رابطه وی با یک زن شوهردار ایرانی اخراج و موجب تغییر ناگهانی تمام اعضای این سفارتخانه شد، باقی مانده است.
گفته می‌شود دیپلمات‌های جدید سفارت ونزوئلا که اکثرا بدون سابقه دیپلماتیک هستند، با انداختن چفیه و گرفتن تسبیح، به مزاح می‌پردازند.
دبیر اول سفارت نیز که از کارکنان لجستیک شرکت HP در ونزوئلا بوده، فاقد هرگونه سابقه دیپلماتیک می‌باشد و گفته می‌شود این وضعیت حتی مورد طعنه دیگر دیپلمات‌های کشورهای آمریکای لاتین شده است.
شنبه 6 تیر 1388

black chador - امریکا - ولدن
تنها بسیجی بدرد بخور بسیجی مرده هست.
شنبه 6 تیر 1388

amir19 - هلند - لاهه یا دنهاخ
باسلام
دوستان به این سایت زیر یک سر بزنید بد نیست :
https://www.goftaniha.org/
ضمنآ به همت همه ایرانیان وب سایت انصار حزب الله کار نمیکنه.زنده باد ایران ایرانی .
شنبه 6 تیر 1388

black chador - امریکا - ولدن
اعضای 'هیأت ویژه' شورای نگهبان
علی اکبر ولایتی - مشاور آیت الله خامنه ای
غلامعلی حداد عادل - رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس
گودرز افتخار جهرمی - عضو سابق شورای نگهبان
قربانعلی دری نجف آبادی - دادستان کل کشور
محمدحسن ابوترابی فرد - نایب رئیس مجلس
محمد حسن رحیمیان - نماینده آیت الله خامنه ای در بنیاد شهید


اینها فکر میکنند مردم ایران و دنیا خرن. یدفعه اقا مجتبی راهم میکردید رئیس این کمیته و محمود تقلبی نژاد هم بشه مسئول جمع زدن رای ها. فاطی کلاغ سیاه هم چای بیاره.
شنبه 6 تیر 1388

black chador - امریکا - ولدن
پس باید گفت توی ایران مهم نیست کی ببره بلکه مهمه که داور خامنه ای وقتی سوت زد دست چه کسی را بالا بره. این هم دمکراسی اسلامی دیگه.
شنبه 6 تیر 1388

black chador - امریکا - ولدن
؛محمود تقلبی نژاد دوباره ازاوباما خواست که مثل اون احمق بشه؛

کور خوندی بچه. اوباما صد تای شمارو میبره لب چشمه و تشنه برمیگردونه.. بارها بهتون گفتم که اون براتون چنان اشی پخته که بوش همه دنیا را گرفته. حالا نوش جون کنید پدرسوخته ها.
شنبه 6 تیر 1388

black chador - امریکا - ولدن
مسلمان ایرانی - ایران - شیراز

عکسه جالبی بود . گذاشتمش توی فایل ایران.

خامنه ای قبول نداره که خدا بزرگ هست. هرکس تو ایران بگه الله اکبر یا میکشنش یا زندانش میکنن.
یکشنبه 7 تیر 1388

mehditm - ایران - تهران
ای خدای بزرگ اگر میخواهی وجودت را ثابت کنی همه این بسیجیها و حزب اللهی ها و اخونهای بیشرم و دزد را به یکباره مرگشان بده الهی امین
از هر کسی که ای مطلب رو میخونه تقاضا دارم بگه::: الهی امین
یکشنبه 7 تیر 1388

mehditm - ایران - تهران
خدایا هر کسی که خامنه ای را دوست دارد زودتر بکشش
اول خامنه ای را مرگ بده و بعد هم این رژیم ادمکشی را مرگ بده
یکشنبه 7 تیر 1388

rosa - انگلیس - لندن
مسلمان ایرانی - ایران - شیراز

درود بر شما همشهری عزیزم.پاینده وسرافراز باشید.
یکشنبه 7 تیر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
سیفلیس بیماری خانوادگی خامنه ای و طرفدارانش هست چون این بیماری سرانجام به مغز حمله می کند..درمان////درختان خیابان پهلوی//// با پوزش از درختان سرسبر کمی تعفن لاشه ی این نابکاران را تحمل می کنند و سپس با اب جویبار بر طرف///به امید انروز که گور این جانوران و رهبر کبیرشان ابریزگاه شود.
یکشنبه 7 تیر 1388

mahankhoshtip22 - انگلیس - شفیلد
با سلام به همه بچه های دلیر و مبارز ایران.این یک فیلترشکن هست که یکی از دوستان به من داده.دبلیو دبلیو دبلیو.مییبو.کوم امیدوارم که بتوانید استفاده کنید.مییبو به این شکل تایپ کنید م دوتا ی بعد ب و بعد هم او.
یکشنبه 7 تیر 1388

Kaweh - آلمان - فرانکفورت
خیلی ببخشید ولی دیدبان حقوق بشر بایستی خیلی نادان باشه که چنین خواسته ای از دولت کثیف ایران دارد. من دارم افسوس میخورم که انتخابات آمریکا خیلی بد موقع بود . با تماسهایی که با ایران دارم خیلیها میگن اگه بوش بود تا حالا چهارتا ناو دیگه به خلیج فارس فرستاده بود و خیلی محکمتر از این اوباما با ایران برخورد میکرد
یکشنبه 7 تیر 1388

fanta - فرانسه - استراسبورگ
mahankhoshtip22 - انگلیس - شفیلد
ببین حالا که این قدر با نمکی یه کار خوب برات سراغ دارم.
یکشنبه 7 تیر 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
black chador - امریکا - ولدن
دچار خود بزرگ بینی شده !!!! فکر میکنه کی هست. نه؟
مرسی
یکشنبه 7 تیر 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
rosa - انگلیس - لندن
درود من بر شما هموطن و همشهری خوبم. امیدوارم هر کجا که هستید شاد و پیروز و سربلند و خرم باشید.
به امید آن روزی که ایرانی آزاد داشته باشیم و همه ی ایرانیان از سرتاسر جهان در ایران عزیز گرد هم آییم.
خودم همه رو به خوردن فالوده ی شیرازی دعوت میکنم.
یکشنبه 7 تیر 1388

cheshmak1000ta - ایران - خراسان جنوبی
مرگ بر خامنه ای
یکشنبه 7 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.