نامه تازه میرحسین موسوی به شورای نگهبان (۶ تیر)

نامه تازه میرحسین موسوی به شورای نگهبان (۶ تیر)

بسمه تعالی
شورای محترم نگهبان

سلام علیکم. بازگشت به نامه شماره 33512/31/88 مورخ 5/4/1388 معاون اجرایی و امور انتخابات آن شورا، همانگونه که در دو نامه قبلی اعلام گردید گسترة تخلفات و تقلبات انجام شده در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و موارد نقض قوانین از سوی دولت و وزارت کشور که بخشی از آن در نامه مورخ 28/3/88 رئیس سازمان بازرسی کل کشور مستند و وارد تشخیص داده شده به حدی است که منحصر کردن رسیدگی به شکایات مربوط به تخلفات انتخاباتی به بازشماری ده درصد صندوق های رأی نمی تواند به جلب اعتماد و اطمینان مردم کمک کند و افکار عمومی را در خصوص نتایج اعلام شده اقناع نماید.

بر اساس آنچه که قبلاً به آگاهی آن شورا رسید حجم تخلفات و اقدامات مغایر قانون در چهار بخش:

الف. فعالیتها، تبلیغات انتخاباتی و اقدامات تا پیش از روز رأی گیری

ب. عملیات اخذ رأی و شمارش آرا

ج. جمع بندی و اعلام نتایج آرا

د. اقدامات پس از رأی گیری و اعلام نتایج آرا

به گونه ای است که چاره ای جز ابطال انتخابات و برگزاری مجدد آن باقی نگذاشته است. به عنوان نمونه به برخی از اهم عناوین تخلفات و اقدامات مغایر قانون اشاره می شود که از مصادیق "تأثیر در نتیجه کلی انتخابات" موضوع تبصره ماده 33 قانون انتخابات ریاست جمهوری است و ابطال این انتخابات را اجتناب ناپذیر می سازد (تفصیل هر یک از این عناوین به پیوست ارسال می شود):

نقض صریح، گسترده و جسورانه ماده 68 قانون انتخابات و استفاده وسیع از امکانات دولتی و منابع عمومی و مداخله آشکار تعدادی از اعضای دولت، مدیران ارشد و استانداران و مدیران اجرایی به نفع نامزد حاکم.
عدم رعایت بی طرفی از جانب صدا و سیما و ایراد اتهامات اثبات نشده که بخشی از آنها از سوی دادستان کل کشور عمل مجرمانه تلقی شده است و نیز تبلیغ گسترده و جانبدارانه رسانه های متعلق به دولت ( ایرنا، روزنامه های دولتی و سایتهای خبری ) به نفع نامزد حاکم.
وقوع گسترده جرایم موضوع ماده 33 قانون انتخابات ریاست جمهوری در زمینه های زیر که مخالف نص صریح بندهای ماده مذکور اند:
خرید رأی از طریق توزیع سود سهام عدالت و پرداختهای نقدی به خانواده های تحت پوشش نهادهای حمایتی و روستائیان و عشایر و نظایر آن.
تهدید و تطمیع در امر انتخابات از طریق افراد وابسته به دولت و پرداخت وجوه نقد به اعضای شوراهای اسلامی و افراد ذی نفوذ و ...
عدم اطمینان از خالی بودن صندوقها قبل از لاک و مهر و نیز گم شدن یا خارج شدن تعرفه ها و صندوقها از شعب اخذ رأی با توجه به عدم حضور ناظران و گزارشهای واصله.

عدم اخذ رأی از بخش قابل توجهی از واجدین شرایط با محدود کردن زمان اخذ رأی و تخلفات متعدد در روز رأی گیری از قبیل مدیریت تعرفه ها و ایجاد کمبود تعرفه در شعب اخذ رأی.

تقلب در رأی گیری که علیرغم چاپ بیش از 12 میلیون تعرفه اضافی و نیز چاپ حدود 2.5 میلیون ( و به قولی بیشتر ) تعرفه جدید بدون شماره سریال با مجوز یکی از اعضای شورای نگهبان در روز قبل از رأی گیری، کمبود تعرفه در حوزه های اخذ رأی را شاهد بودیم و بدون تردید با کنترل ته برگ های تعرفه ها با بانک اطلاعات ثبت احوال حجم عظیم آن قابل اثبات است و نیز تخلفات شمارش و تجمیع آرا.

توصیه به رأی دادن به نامزد مشخص توسط اعضای شعبه و ناظران و اساساً شکل گیری بخش قابل توجهی از شعب اخذ رأی و ناظران شورای نگهبان از میان هواداران نامزد حاکم.

ایجاد رعب و وحشت برای رأی دهندگان و هواداران آنها در یک هفته منتهی به روز اخذ رأی و حمله به ستادها و هواداران در تجمعات قانونی تبلیغاتی در مناطق مختلف کشور.

ایجاد محدودیت های متعدد برای نمایندگان ناظر ستادهای نامزدها برای حضور در جلسات هیأت های اجرایی، مراکز شمارش و تجمیع آرا و بخش قابل توجهی از شعب اخذ رأی.

قطع سرویس پیام کوتاه در روز رأی گیری به عنوان ابزار پیش بینی شده برای نظارت بر شعب اخذ رأی و انعکاس تخلفات از سوی ناظرین ستادهای اینجانب جهت پیگیری قانونی و قطع تلفنهای همراه و ثابت کمیته صیانت از آرا در زمان تجمیع و اعلام نتایج.

طراحی ساز و کاری غیر قابل نظارت و مغایر قانون برای تجمیع آرای شمارش شده و اعلام نتایج آرا به صورت مهندسی شده ( آن هم در حالی که قبل از شروع اعلام نتایج از سوی ستاد انتخابات وزارت کشور، نتایج انتخابات در سایتهای وابسته به دولت، سپاه و روزنامه کیهان درج شده بود )

مداخله گسترده و غیرقانونی بخش هایی از نیروهای مسلح قبل و حین انتخابات که خلاف نص صریح نظر حضرت امام (ره) می باشد.

وجود بیش از 170 حوزه اخذ رأی با میزان آرای مأخوذه بین 95 تا 140 درصد.

حمله به ستادهای انتخاباتی در شهرستانها و تهران و پلمپ ستاد مرکزی اینجانب و دستگیری رئیس و اعضای فعال آن که موجب اخلال در گردآوری کامل اسناد و مدارک تخلفات انتخاباتی گردید.

که همه موارد فوق دال بر وجود تخلفات برنامه ریزی شده و سازمان یافته جدی در امر برگزاری انتخابات است. از آنجا که بنابر اعلام شورای نگهبان بخشی از تخلفات صورت گرفته در انتخابات دهم ریاست جمهوری بیرون از دایره صلاحیت بررسی آن شورا است و نیز بخش هایی از اعتراضات قانونی علاوه بر شخص وزیر کشور و عوامل و مجریان آن وزارتخانه متوجه نحوه عملکرد تعدادی از اعضای خود شورای نگهبان و تخطی آنها از ضوابط قانونی و نقض بیطرفی است، رسیدن به یک داوری منصفانه در این مورد اساساً نمی تواند در حیطه شورای نگهبان و به طریق اولی در حیطه هیأتی باشد که منتخب این شوراست، گذشته از اینکه برخی از افراد این هیآت در این انتخابات موضع بیطرف نداشته اند و نسبت به نتایج آن پیش از بررسی، اعلام موضع کرده اند که این مسأله به رفع ابهامات و اقناع افکار عمومی کمک نمی کند.

لذا اینجانب ضمن تأکید مجدد بر ابطال انتخابات به عنوان مناسب ترین راه برون رفت از معضل ایجاد شده و بازسازی اعتماد عمومی و صرفاً برای اینکه راهی نیز جهت رسیدگی از طریق یک هیأت حکمیت ملی گشوده بماند و اعتراض قانونی مردم در مرجعی مورد رسیدگی قرار گیرد که بتواند مورد اجماع ملی و وفاق عمومی بوده و رأی آن مورد قبول عموم رأی دهندگان و مایه اطمینان خاطر مردم باشد، پیشنهاد می کنم که موضوع به حکمیتی شرعی و قانونی و مستقل که مورد اتفاق نامزدها و حمایت آن دسته از حضرات آیات و مراجع عظام تقلید که حل و فصل موضوع را پیگیری نموده اند، باشد ارجاع داده شود.

میرحسین موسوی

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
بادکنک های سبز ایرانی در آسمان آمستردام + عکس و فیلم

https://zamaaneh.com/morenews/2009/06/post_1057.html
شنبه 6 تیر 1388

farzad hedayatkar - اسکاتلند - کرت
https://persiantoronto.com/pictures/pages/june09/85.htm
شنبه 6 تیر 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
داریوش شکوف فیلمساز و نقاش ایرانی مقیم برلین در اعتراض به حمایت های روسیه از دولت کودتا ار دیروزجمعه.٢٦ژوئن٢٠٠٩ اعتصاب غذای خود را در مقابل سفارت روسیه آغاز کرده که تا فردا یکشنبه ٢٩ژوئن ٢٠٠٩ادامه خواهد یافت.از هموطنان ایرانی مقیم برلین خواهشمندم که این هنرمند باشرف ایرانی را تنها نگذارند،مخصوصا شبها که هوا سرد است و احتمال بارش باران هست
شنبه 6 تیر 1388

فراز_نروژ - نروژ - تونسبرگ
فقط یک کلمه: آفرین.
شنبه 6 تیر 1388

Mr.Honest - انگلستان - لندن
تنها کسی که تا العان پای حرف مونده ، امیدوارم این خفاش ها بلایی سرش نیارن
شنبه 6 تیر 1388

hamed-irooni - ایران - زابل
دوستانی که هدفشان به نتیجه رسیدن اعتراضات است خوب گوش کنید.
من خیلی خوب این حکومت را میشناسم، در راس این حکومت همانطور که خود شما هم میدانید ولی فقیه وجود دارد، تعریفی که قانون اساسی از ولی فقیه دارد مربوط به یک انسان نیست حتی خصوصیاتش در بعضی جهات از یک امام معصوم هم بالاتر است یعنی فردی بسیار عادل و آگاه و شجاع که ذره ای هواهای نفسانی در او تاثیر تدارد و اختیارات او را در حد یک چنین انسانی در قانون اساسی تعریف کرده اند، حالا شما فکر میکنید همچنین انسانی که خودش را اینگونه میبیند ذره ای عقب نشینی حتی به اندازه یک رای انجام میدهد؟ کافی است بگوید من ذره ای اشتباه کردم، آن وقت اصل آگاهی شجاعت و عدالتش زیر سئوال میرود، طبق اطلاعات بسیار موثقی که من دارم الان هدف حکومت فقط ساکت کردن اعتراضات است که به نظر من کمی هم در این زمینه موفق بوده است ، بعد از ساکت کردن اوضاع دستگیری ها شروع میشود و باز هم طبق اطلاعاتی که من دارم از همین الان متن بازجویی ها و اعترافات این عوامل خود فروخته ! که سر در آخور آمریکا و اسرائیل دارند آماده شده و کافی است کسانی که در آینده دستگیر می شوند با نوشتن نام خود و امضا آن را تایید کنند و بگویند که ما از طرف آقایان هاشمی، خاتمی ، کروبی و ناطق نوری(البته نام این فرد جدیدا از لیست حذف شده) و پول های هنگفت آمریکا و اسرائیل قصد داشتیم تا یک انقلاب مخملی در ایران راه بیندازیم و بعد با پشتیبانی این اعترافات و سکوت حاکم بر جامعه افراد مذکور دستگیر و به سزای اعمال ننگین خود برسند! تا بار دیگر انقلاب عزیر و اسلامی ما در سایه ولایت فقیه و امام عصر و خون شهیدان از یکی از مهمترین چالش های انقلاب با پیروزی بگذرد( البته این موضوعات با مصاحبه های مردمی مورد تایید و تقدیر قرار میگیرد، در اینجا جا داره میخوام یه جکی در ارتباط با این موضوعه هر چند که قدیمی شده فقط و فقط به خاطر تقدیر از کارهای شجاعانه دلاورمردان اطلاعات را بگم،
یکبار سازمان ملل میخواسته ببینه سازمان جاسوسی کدوم کشور قویتره میاد یک خرگوش توی یه جنگل ول میکنه و به سازمانهای جاسوسی کشورا میگه برین اون خرگوشو پیدا کنین.. اولی موساد بوده میره و خرگوشو بعد از نیم ساعت پیدا میکنه میاره.. بعد نوبت سیا، میره و بعد از 45دقیقه خرگوشو پیدا میکنه میاره.. بعد نوبت اینتلجنت سرویس انگلیس میشه میره بعد از یک ساعت میاره.. همینطوری همه کشورا میرن و خرگوشو دیر و زود پیدا میکنن.. نوبت سازمان اطلاعات و امنیت ملی ایران میشه(ساواما) میره و بعد از یک ساعت یه خرسو میارن.. میگن بابا ما گفتیم خرگوش بیارین و شما خرس اوردین؟! ایران میگه اون خرگوشه ، برین از خودش بپرسین- ازش میپرسن : مگه تو خرگوشی؟! با دو دستی میزنه توی سرش و داد میزنه میگه: آره من خرگوشم هفت جد و آبادم خرگوش بودن.. بخدا من خرگوشم ..!)
اطلاعات فوق از یک منبع کاملا موثق بدست آمده که نخواست نامش فاش شود، اگه شما میخواهید که جنبش ما عاقبش این نباشد پس نگذارید که اعتراضات به سکوت بینجامد چرا که این هدف آنهاست پیشنهاد من این است که قبل از همه چیز ما باید اتحاد داشته باشیم من نزدیک 2 ماه است که مطالب تالار را دنبال میکنم و تازه عضو شده ام اون چیزی که من فهمیدم در این تالار افراد با سلایق و افکار گوناگون هستند و این مایه خوشحالی دشمنان اسن در این برحه حساس زمانی بهتر است اختلاف سلیقه ها را کنار بگذارید و همگی یک هدف را دنبال کنید، اگر واقعا بدنیال دموکراسی هستید پس قبول کنید که اکثریت جامعه ما اسلامی است پس بهتر است از بکار بردن الفاظ وجملات ضد اسلامی شدیدا خودداری کنید و حکومت را از نظر اسلامی فاقد اعتبار کنید(که اینکار با دلایل زیاد قابل اثبات است)، ما هم باید مثل آنها اهدافمان را پلکانی تعیین کنیم و قدم به قدم جلو برویم فراموش نکنید که هیچ انقلاب موفقی یک شبه شکل نگرفته، مشکل دوم ما اطلاع رسانی است که من پیشنهاد میدهیم دوستان با توجه به شرایط گفته اقدام به توزیع و تکثیر اعلامیه و CD کنند.
در پایان هم ضمن تشکر از دوستانی که تا به این جای کار زحمت کشدیدند و مطلب من رو خودند تقاضا میکنم که نظرات خودشون رو هم بگن.
شنبه 6 تیر 1388

وارث با قلندران نشسته - ایتالیا - میلان
آفرین بر موسوی که همچنان بی پروا می تازد و از ناپاکان حامی ولایت من در آوردی نمی هراسد
شنبه 6 تیر 1388

AsaL Barbie - کانادا - ونکور
خداااااااااااااااااااااااااااااااااا پاشو
شنبه 6 تیر 1388

qatar_doha_shiraz - قطر - دوحه
زنده باشی میر حسین درود بر شیری که تورا اینگونه راسخ واستوار پرورش .داد . وقتی به طرفداری تو فکر میکنم به خود میبالم .این احمد مارمولک(جنتی)فکر کرده مردم با این حرفا پس میرن.
شنبه 6 تیر 1388

haghju2009 - انگلیس - لندن
حرف خوبی زدی حامدایرونی از زابل
شنبه 6 تیر 1388

arta-aria mehr - ایران - تهران
دوست عزیز hamed-irooni داستان و نوشته ات زیباست ولی با تمام وجود تنها باید یک کلام و هم صدا و دست در دست هم به مبارزه ادامه بدهیم و نگذاریم که این دیکتاتورها خود را پیروز این میدان بدانند ،و به آقای موسوی که با تمام وجود مقابل این مزدور ها ایستاده اند احسنت میگم و به شخصه تا پایان این پیروزی همراه و پشتیبانشان هستم و از تمام مردم غیرتمند ایران در هر جا به غیر از این انتظاری نمیرود .به امید ایرانی سبز .
شنبه 6 تیر 1388

RUHOLLAH - سوئد - استکهلم
.....این حسین از جنس همان حسین است.......
...یا حسین...

شنبه 6 تیر 1388

Mxm2 - انگلیس - منچستر
رهبری که قاتل ولایتش باطله
شنبه 6 تیر 1388

پادشاه آرام - ایران - تهران
راستی علت اصلی قطع sms چیه؟
شنبه 6 تیر 1388

7-aseman - اتریش - وین
زنده باد ایرانی باغیرت. فقط بچه ها هراس نداشته باشید و احساس کنید امکانات و رسانه ها کمه .اصلا این طور نیست .چون فیلمهایی که در زمان شاه برای نابودی شاه ساخته بودند و میدیدیم با کم بود تلفن فاکس و گوشی همراه و اینترنت و ماهواه همه کاری میکردند و رژیم شاه را نابود کردند . پس با وجود قطعی بعضی رسانه ها باز امکانات زیادی دردست هست و میتوان زود این رژیم دزد درغگو را را نابود کرد . زنده باد ایران و ایرانی باغیرت
شنبه 6 تیر 1388

sahar_v85 - ک - ت
درود بر میر حسین...همه برای یکی ...یکی برای همه...
شنبه 6 تیر 1388

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
موسوی هنوزم داره به زبون آدمیزاد با اینها حرف میزنه در حالیکه احمدی نژاد کار و تموم کرد و رفت و مردم هم حرفشون رو از (رای ما کو؟) به (مرگ بر دیکتاتور) تغییر دادن ، اونوقت آقای موسوی با سرعت لاک پشتی و دو کلوم حرف حسابی می خواد کار ها رو پیش ببره ! کجای کاری دایی ؟ حیف اون مردمی که زیر سر تو اومدن جلو تفنگ بسیجی . حالا تو تازه نامه نوشتنت اومده ؟ اونهم بعد ضربالعجلی که شورای نگهبان واسه جواب نامه تعیین کرده بود . این مردم دیگه اسم تو رو نیارن سنگین ترن
شنبه 6 تیر 1388

Mooi - هلند - هلند
سوره محمود(سوره ی جدید قرآن)
میم الف نون (1) و تو چه میدانی از محمود (2) که این محمود از سه رئیس جمهور قبل خود برتر است(3) او را از خاندانی شایسته مبعوث کردیم که تمام باجناقها و داماد باجناقهایش جملگی از صالحینند(4) و چون شتر خر شد در محمود تعقل کنید (5) او هر چه که بگوید حناق نگیرد و این نشانی است برای اهل تفکر (6) در چهارسال دولت او نشانه هایی برای مومنین قرار دادیم(6) همانا به موسی ید بیضا دادیم و به او هاله نور(8) که از آن بهتر است و کم مصرفتر و ما خیلی خفنیم(9) قسم به زمانی که درصد تورم به عرش ما نزدیک شد(10) پس سوار بر نمودار تورم شد و به معراج آمد(11) ای محمود ما , بشارت ده ایمان آورندگان به خود را به پخش سیب زمینی مفتی در هر جمعه (12) و بر ایشان مبارک باد بهشتی که در آن درخت هست و در کفش خطوط بی.آر.تی جارییست(13) پس گروهی به طغیان پرداختند و خود را سبز کردند . به آنها بگو که علف هرز هم سبز است بدرستی که ما حالگیر و حاضر جوابیم(14) بر تو باد دوست داشتن و گاهی دلسوزی بر آنها و بیادشان آوردن که اطلاعات اشتباه گرفته اند که اکثرشان نمیدانند (15) و حتی رسوا کردن همسرانشان که آنها در جهنم در حالی که کیف گل گلی بر دوش دارند بر آتش همسرانشان هیزم میگذارند(16) و قبل از آن از آنها سه مرتبه اجازه بگیر و بگو: بگم؟ بگم؟ نه بگم؟(17) همانا که در انتخابات اجباری نیست(18) پس هشدار ده به آنان که اگر از ظلمات خارج شدند و بسوی هاله نور آمدند ما ایشان را دوست خواهیم داشت و اگر همچنان به طاغوت بازی خود ادامه دهند در آتش دوزخ جاودانند(19)
شنبه 6 تیر 1388

politic - ایران - تبریز
امیدوارم آقای موسوی تا آخر ایستادگی کنند چون دار و دسته احمدی نژاد روز به روز دست پاچه تر میشن . شعار امروز : مقاومت تا پیروزی
شنبه 6 تیر 1388

ساعت 12 - ایران - تهران
Mooi - هلند - هلند
خیلی ممنون بسی پکیدیم از خنده .
شنبه 6 تیر 1388

سیمرغ آفتاب - آمریکا - سیاتل

محسن مخملباف : رئیس جمهور موسوی مردم را به خانه ها نفرست تا دوباره در تنهایی، سرکوبِ یاس و ترس شوند
رئیس جمهور موسوی فرمان بده

اقتدار سیاسی با واداشتن مردم به عمل به وجود می آید و با خلاف آن از بین می رود.
دروغگویان و دزدان رای ملت، با خریدن وقت، اقتدار سیاسی ملت را تضعیف می کنند. رئیس جمهور موسوی سکوت نکن. صبر نکن، به ما فرمان بده.
گمشده ما مردم ایران، آگاهی نبود، شجاعت بود. ترس ما، از احساس تنهایی تک تک ما به وجود آمد. شرکت در انتخابات و راهپیمایی میلیونی ثابت کرد که اگر همه ملت با هم باشیم ضربه ناپذیریم.
رئیس جمهور موسوی مردم را به خانه ها نفرست تا دوباره در تنهایی، سرکوبِ یاس و ترس شوند.
از دولتی که خود غیر قانونی است، اجازه قانونی راهپیمایی مسالمت آمیز نخواه.
اکثریت جامعه ایران که به تو رای داده اند، منتظر فرمانت هستند.
به ما فرمان راهپیمایی بده.
به ما فرمان اعتصاب عمومی بده.
به ما فرمان مبارزه بده.
نیاز مشترک ما فرمان توست، رئیس جمهور موسوی به ما ملت فرمان بده.
از طرف مردم ایران
محسن مخملباف
6 تیر
شنبه 6 تیر 1388

arashekamanghir - المان - کاسل
دوستان در ایران نمیشه چند داوطلب بینه خودتون انتخاب کنید که بروند و از
اقای موسوی محافظت کنند؟اگر مستقیم نه حدالاقل در توی خیابان.ماشالاه
اینهمه رزمی کار در کشور داریم.
شنبه 6 تیر 1388

8036 - ایران - اصفهان
با سلام : این وسط دود این مساءل تو چشم مردم رفت هر چهار کاندیدا طبق برنامه هایی که از قبل به آنها داده شده بود به خوبی پیش رفتند و این وسط مردم سر کار بودند هیچ کس دلش به حال ملت نسوخته است اینها همه کثافت هستند ( دلمان به حال اون دانشجوهایی که از دستمان رفتند بسوزد و امید وارم که (آّه ) بابا و مامانهایی که دسته گلاشون را از دست دادند این رژیم کثیف و آقای موسوی که از این کار انصراف نداد را نابود کند ) حال میگوید پس چرا آقای موسوی آمد . من هم میپرسم چرا رد صلاحیتش نکردند. نباید رد صلاحیت میشود و یا انصراف میداد چون باید این ملت ( 40 )میلیونی را
به پای صندوقهای رای هدایت میکرد تا بتوانند در تاریخ کثیف ( جمهوری اسلامی ) ثبت کنند . غیر از آقای موسوی کسی نمیتوانست این آمار را بالا ببرد و اگر این برنامه را اجرا نمیکردند بدترین آمار را در جمهوری اسلامی تجربه میکردند و از این میترسیدند که جمهوری اسلامی در دنیا ( خوار و زلیل ) گردد با آرزوی ارادی در ایران عزیزمان و آرامش برای خانواده های عزیز از دست داده

شنبه 6 تیر 1388

babakohi - هلند - هلند
درود بر میر حسین رئیس جمهور قانونی ایران.
شنبه 6 تیر 1388

Fati_ghati - ایران - تهران
Mooi - هلند - هلند

دمت گرم. کلی خندیدم. عالی بود.
شنبه 6 تیر 1388

Mahnaz30 - سوئیس - ‌‌برن
hamed-irooni - ایران - زابل
با سپاس فراوان از راهنمایی دوست بزرگوارمان hamed-irooni - ایران - زابل کاملا منطقی میباشد ما باید متحد باشیم و از دخالت مزدوران جیره خوار جلوگیری کنیم .
شنبه 6 تیر 1388

pouriya - ایران - رودسر
با تمای انگیزه ی پرشوری که جناب میر حسین موسوی دارند یک اشکال بزرگ در کارشان است و آن این است که ایشان خود را در چهارچوب قوانین ارتجاعی جمهوری اسلامی خلاصه کرده اند و خمینی جلاد را الگو قرار میدهد.
جناب موسوی شمائی که بقول خودتان غسل شهادت کرده اید و من شخصا به این حرفتان باور دارم با مردم همزبان و همراه شوید. اینان دیگر خواهان یک حکومت مذهبی دیگر نیستند و در فریادهایشان این به گوش همه جهانیان نیز رسانیده اند. راه مردم را پیشه خود سازید و خود را از چنگال دگمهایتان برهانید که تنها در این صورت پیروزی از آن ما خواهد بود...
شنبه 6 تیر 1388

fargam - اسکاتلند - گلاسگو
حتما..!! شما گفتی و اونها هم میگن ..چشم اقای مهندس..چرا زودتر نفرمودید..؟ همین فردا صبح ابطال میکنیم..!! اقای موسوی ..! چرا از اون همه شهید چیزی نگفتید..؟چرا به ملت نمیگید از اخرین شنبه خونین چه شده که سکوت کرده اید.؟ به غیر 2 الی 3 اطلاعیه که بیشتر فرمالیته بود. چه شباهتی است بین این سکوت شما..و سکوت معنی دار 18 تیر اقای خاتمی.
شنبه 6 تیر 1388

mehditm - ایران - تهران
درود بر مهندس موسوی
بالاخره ایرانیها هم یک مرد توی زندگیشون دیدن که از ارباب ولی فقیه نیترسه و ثابت قدمه و روی حرفش هست وقعا جای احسنت دارد خوبه خفاش ایران یعنی همون خامنه ای دجال و رجاله دستور نده به شمر زمانه که مهندس موسوی را ترور کنند.درود بر مهندس موسوی عزیز همیشه مردم ایران بایدقدر شناس زحمات مهندس میرحسین موسوی باشند الی ابد
یکشنبه 7 تیر 1388

bluestar - ایران - تهران
hamed-irooni - ایران - زابل
قبل از اینکه نظرم رو بگم باید بپرسم از کجا معلوم خودت مامور نباشی و داری با این روش از کاربران تفتیش عقاید میکنی و شاید هم نظرسنجی اطلاعاتی؟
البته اگر اشتباه میکنم باید ببخشید. این روزها من به سایه خودم هم شک میکنم.
یکشنبه 7 تیر 1388

rosa - انگلیس - لندن
hamed-irooni - ایران - زابل
دوست عزیز صددرصد با عقیده وپیشنهادتون موافقم.امیدوارم همه مردم یک روز با متحد شدن همه این جلادان را به سزای عملشان برسانند.
یکشنبه 7 تیر 1388

Afshin London - انگلستان - لندن
hamed-irooni - ایران - زابل
با شما موافقم. کاملآ صحیح میگویید. در شرایط فعلی فقط و فقط باید متحد باشیم و هدف اصلی که مبارزه با یک سیستم آخوندی-فاشیستی است ایجاب میکند که همصدا باشیم. الان وقت محکوم کردن اسلام و افشای ماهیت آن و توهین به آن نیست. الان باید عقاید شخصی و اختلاف سلیقه درباره دین و مذهب و حزب و سازمان را کنار گذاشت و همصدا فریاد بزنیم تا بدانند که بین ما نمی توانند نفاق بیاندازند. منهم مثل آنتی اسلام و خیلی دیگه از خردگرایان وقتی مردم فریاد الله اکبر سر میدهند با آنها همصدا میشوم چرا که اتحاد ما سلاحی قویتر و بُرنده تر از چماق و کلت و قمه است.
هر که دشمن این رژیم آخوندیست، در حال حاضر دوست ماست.
هر کس که فریاد مرگ بر خامنه ای و مرگ بر جمهوری اسلامی میزند در صف ماست.
یکشنبه 7 تیر 1388

amiradin - ایران - شیراز
بسمه تعالی
بیانیه میرحسین موسوی بسیار منصفانه و به نفع مصالح کشور و باز سازی اعتماد ملی به جمهوری اسلامی ایران است . امید واریم دلسوزان ایران اسلامی در ترمیم انچه این روزها ازدست رفته است بکوشند و مطمپن باشند در این صورت ـ یعنی افزایش مقبولیت نظام برخواسته از انقلاب اسلامی که بعضا با عملکرد بعضی از مسئولین آسیب دیده است ـ این کشور واین نظام و این ملت بزرگ هرگز آسیبی نخواهد دید.
یکشنبه 7 تیر 1388

bluestar - ایران - تهران
pouriya - ایران - رودسر
نظرسنجی کردی میدونی مردم چی میخوان؟ از طرف خودت حرف بزن. مردم اگر دنبال بی دینی بودند سالهاست که اپوزیسیون خارج کشور داره اونها رو به شورش دعوت میکنه. چرا تا حالا نتونستند یه تظاهرات هزارنفری راه بندازند؟ ولی حالا که موسوی با شعار بازگشت به آرمانهای امام خمینی مردم رو به تظاهرات دعوت کرد 3 میلیون نفر ریختند تو خیابون. امثال شما فرصت طلب هستید
تغاری بشکند ماستی بریزد - جهان گردد به کام کاسه لیسان
یکشنبه 7 تیر 1388

rastad - ایران - تهران
آقای موسوی خدا پشت و پناهتان
جوونای عزیز و پر افتخار ایران الهی من خودم فدای همت شما جوونا بشم . منم یه مادرم و یه خواهری که برادرم را بخاطر فحش در سن 29 سالگی کشتن و حتی قبر هم ندارم
خدا نگهدارتون باشه . در تمام تظاهرات بودم هستم و خواهم بود .
مرگ بر دیکتاتور زمان خامنه ای گور به گور شده
یکشنبه 7 تیر 1388

hamy88 - ایران - قم
سلام دوستان با عرض تسلیت به همه هموطنانم که در هرگوشه ای از این کره خاکی زندگی میکنند..
خسته از جور زمانیم
خسته از نامردمانیم
خسته از دیوسیرتانیم
خسته از تحقیر . تبعیض
خسته از دروغ و حیله
خسته از جادوگرانیم
نمیبینم بجز رنگ سیاهی
نمیبینم بجز خون و تباهی
فریاد فریاد فریاد
یکشنبه 7 تیر 1388

pouriya - ایران - رودسر
rastad - ایران - تهران
درود بر شما یار مبارزم...پیروزی با ماست.
یکشنبه 7 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.