انصارحزب الله : شجریان , نمک به حرامی که از ام کلثوم وساسی مانکن کمتر است

انصارحزب الله :

محمدرضا شجریان , نمک به حرامی که از ام کلثوم وساسی مانکن کمتر است

پایگاه انصار نیوز ارگان انصارحزب الله نوشت:

مصاحبه محمدرضا شجریان با بی‌بی‌سی فارسی را که شنیدم طاقت از کف دادم .

زمانی او را «استاد» می خواندم، اگر کسی نامش را بدون پیشوند استاد در برابرم می‌برد محترمانه تذکرش می‌دادم که: شجریان نه! استاد شجریان.


من دشمن کراوات و کراواتی‌ها نیستم، اما اینکه کسی با تاختن بر موسیقی پاپ و سخیف‌شمردن موسیقی غربی، خود را علمدار حفظ «سنت» نشان دهد و همچنان با آویختن زنار (کراوات) بر گردن، خود را دلبسته فرهنگ غربی به‌جا مانده از دوره طاغوت بداند نفاق با مردم است .

نمی‌خواهم وارد زندگی خصوصی شجریان شوم که جناب ایشان از اسلام آنچه را که خوشایندشان است، بر می‌تابد مانند تعدد زوجات و آن قضایای ...

شجریان سی‌سال است که مشخص نیست با نظام جمهوری اسلامی قهر است یا آشتی؟ سی‌سال است که با دست پس می‌زند و با پا پیش.

محمدرضا شجریان روی آنتن بی‌بی‌سی با همان حنجره‌یی که برای این ملت «ربنا» خوانده است، در اقدامی خائنانه، سخنان رییس‌جمهور را در «خس و خاشاک» خواندن آشوبگران، به تمسخر و توهین گرفته و خود را تلویحا جزو آشوبگران و فتنه‌گران خیابانی قلمداد کرده و عنوان نمود که در نامه‌یی به ضرغامی درخواست کرده تا صدای «غیرمردمی‌اش» از آنتن صداوسیما پخش نشود. او با این موضع فتنه‌جویانه، به این دروغ دامن زد که منظور احمدی‌نژاد از خس و خاشاک همه 12‌میلیون نفری بوده‌اند که به موسوی رای داده‌اند، و این خیانتی نابخشودنی است. شجریان در ادبیاتی گستاخانه به رسانه جاسوس بی‌بی‌سی گفت که: «با پخش ترانه‌هایم در این روزها تنم می‌لرزد، مردم در بهت و ماتم فرو رفته‌اند.»

او همچنین اضافه کرد که «من در سال 74 هم گفته‌ام که از پخش صدایم از هیچ‌کدام از آنتن‌های صداوسیما راضی نیستم».

این گفته شیطنت‌آمیز شجریان، سعی در القاء این نکته به آشوبگران سبز داشت که «من از سال 74 سبز بوده‌ام»، تا این چنین سابقه‌‌ی طلب «حنجره مزد» خویش را از رسانه ملی پاک کند.

اینکه شجریان نیز مانند معتمد آریا و دیگر «هنرنمامندان» این سرزمین با موج سبز بوی کباب شنیده‌اند و هر کدام از ظن خویش یار این موج فتنه شده‌اند، امری است علی‌حده، اما اگر کسانی مانند محسن مهملباف بدهی «استاد»شدن‌شان را به این نظام فراموش کرده و در آن‌سوی مرزها زنجیر پاره کرده‌اند را به لقای اینکه پرده از چهره برانداخته‌اند و آن‌روی ... خود را نشان می‌دهند و چیزی برای پنهان کردن نگذاشته‌اند ببخشیم، شما (شجریان) را چه کنیم که سی‌سال است از قبل نازی که جمهوری اسلامی از شما خریده، دکان دونبش گلویتان را تبدیل به یک فروشگاه زنجیره‌ای برای خاندان خود نموده و اکنون سر بزنگاه، نمک به حرامی را علنا به حد اعلی رسانده‌اید؟

خدا را گواه می‌گیرم که هیچ‌کدام از این سخنان را به قصد اسائه ادب نمی‌گویم بلکه حقیقتا واجد آنید.

شما نبودید که حاضر نشدید نامه تسلیت هنرمندان به مناسبت فوت مرحوم حاج سید احمد را امضاء کنید؟ و تنها دلیل اینکار را «وارد نشدن به سیاست» عنوان کردید؟ اکنون چه شده که به ناگاه سیاسی شده‌اید؟ راستی آیا در نامه‌تان به ضرغامی نوشتید که صدای شازده پسرتان را نیز از آنتن ملی پخش نکنند؟

به راستی این نمک به حرامی نیست که طی دو سال اخیر صدای مخملی همایون‌تان از همین آنتن به مردم شناسانده شد و خدا می‌داند چه میزان زمان و هزینه لازم داشتید تا پیوستن پسرتان به دکان‌تان را به هفتاد میلیون مخاطب اطلاع‌رسانی کنید؟

من به همه جوانان 18 تا بیست و پنج سال کشور عزیزمان یادآوری می‌کنم و شهادت می‌دهم که :

هیچ‌کس، در زمانی که دشمن کثیف بعثی شمشیر خود را برای جان و مال و ناموس این ملت از روبسته بود و جوانان رشید این کشور، روی خاک گرم جنوب در خون خویش غوطه‌ور بودند، ندید و نشنید که محمدرضا شجریان به درون جبهه‌ها رفته و دل شیرمردان این مرز و بوم را با صدای خویش گرم کند.

همه می‌دانند «ام کلثوم» خواننده زن مصری کیست؟ او در جنگ اعراب و اسراییل برای کمک مالی به جبهه اعراب، «نام خویش» را در بلیط‌های بخت‌آزمایی قرار داد تا هوادارانش به هوای به همسری گرفتن ام‌کلثوم اقدام به خریدن بلیط‌های بخت‌آزمایی نمایند و بدین‌سان یک زن آوازه‌خوان «بینش هنری‌اش» در قیاس کسی مانند شجریان به مراتب بیشتر بود.

جامعه‌شناسی این آوازخوان به اصطلاح مردمی آن قدر پایین است که نمی‌داند، در بستر هجوم انواع موسیقی غربی از راک و جاز گرفته تا پاپ و رپ، ذائقه جوانان در حال فرار از موسیقی سنتی است و امثال شجریان برای دیده شدن و شنیده شدن و ماندگار ماندن صدا و هنرشان سخت نیازمند لطف و همکاری رسانه ملی هستند.

جناب شجریان، شما حقیقتا گمان کرده‌اید که مردم ایران ماه رمضان‌شان سر نمی‌شود، مگر با صدای ربنای شما؟

حقیقتا شرم نمی‌کنید از اینکه سال هاست صدا و سیمای جمهوری اسلامی با وجود این همه مداح خوش الحان در کشور، فقط و فقط با پخش ربنای شما، برایتان جایگاهی معنوی و محترم به هم زده است؟ و این بزرگ‌ترین بدهی «مادی» و معنوی شما به رسانه ملی ایرانیان است.

اینجانب از رییس غیور رسانه ملی عاجزانه درخواست دارم تا صدا و تصویر شجریان و خاندانش را برای همیشه از آنتن (همانگونه که خودش خواسته است) کنار بگذارد تا زمانی که این آوازخوان فرصت‌طلب به خویش آید و بداند که بیشترین شنوندگان صدایش در همان جمعیت 24‌میلیونی که به احمدی‌نژاد رای دادند هستند، نه کسانی که رنگ سادات را به دم سگ بسته و اکثرشان دیوانه موسیقی ساسی‌مانکنی‌اند، نه «نوا»ی شما.

آقای شجریان، روراستی را از ساسی‌مانکن بیاموزید.

باور کنید که شما، ام‌کلثوم که چه عرض کنم، ساسی‌مانکن هم نیستید.
مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
دوستان عزیز به دلیل توهین به استاد شجریان با کمک دوستان دیگر همین الان به سایت انصار نیوز حمله کردیم و الان آن سایت باز نمی شود.
_________
آموزش روش حمله به سایتهای توهین کننده :
https://ghasedakeazad.blogspot.com/2009/06/blog-post_27.html

شنبه 6 تیر 1388

aashkan - ایران - تهران
انصار حزب الله هرامزاده هایی هستند که میوه محله های بد نام تهرانند.انصار حزب الله میوه های خیابان جمشیدند و اینو همه میدونند
شنبه 6 تیر 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
دوستان عزیز به دلیل توهین به استاد شجریان با کمک دوستان دیگر همین الان به سایت انصار نیوز حمله کردیم و الان آن سایت باز نمی شود.
_________
آموزش روش حمله به سایتهای توهین کننده :
https://ghasedakeazad.blogspot.com/2009/06/blog-post_27.html

شنبه 6 تیر 1388

mohsen_raja - ایران - تهران
هرگز نقش تو از لوح دل وجان نرود
هرگز از یاد من ان سرو خرامان نرود
قطعه 257 /ردیف 41 / شماره 32 ارامگاه شهید راه ازادی ؛ندا اقا سلطان
شنبه 6 تیر 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
نامه تازه میرحسین موسوی به شورای نگهبان (۶ تیر)

بسمه تعالی
شورای محترم نگهبان

سلام علیکم. بازگشت به نامه شماره 33512/31/88 مورخ 5/4/1388 معاون اجرایی و امور انتخابات آن شورا، همانگونه که در دو نامه قبلی اعلام گردید گسترة تخلفات و تقلبات انجام شده در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و موارد نقض قوانین از سوی دولت و وزارت کشور که بخشی از آن در نامه مورخ 28/3/88 رئیس سازمان بازرسی کل کشور مستند و وارد تشخیص داده شده به حدی است که منحصر کردن رسیدگی به شکایات مربوط به تخلفات انتخاباتی به بازشماری ده درصد صندوق های رأی نمی تواند به جلب اعتماد و اطمینان مردم کمک کند و افکار عمومی را در خصوص نتایج اعلام شده اقناع نماید.

بر اساس آنچه که قبلاً به آگاهی آن شورا رسید حجم تخلفات و اقدامات مغایر قانون در چهار بخش:

الف. فعالیتها، تبلیغات انتخاباتی و اقدامات تا پیش از روز رأی گیری

ب. عملیات اخذ رأی و شمارش آرا

ج. جمع بندی و اعلام نتایج آرا

د. اقدامات پس از رأی گیری و اعلام نتایج آرا

به گونه ای است که چاره ای جز ابطال انتخابات و برگزاری مجدد آن باقی نگذاشته است. به عنوان نمونه به برخی از اهم عناوین تخلفات و اقدامات مغایر قانون اشاره می شود که از مصادیق "تأثیر در نتیجه کلی انتخابات" موضوع تبصره ماده 33 قانون انتخابات ریاست جمهوری است و ابطال این انتخابات را اجتناب ناپذیر می سازد (تفصیل هر یک از این عناوین به پیوست ارسال می شود):

نقض صریح، گسترده و جسورانه ماده 68 قانون انتخابات و استفاده وسیع از امکانات دولتی و منابع عمومی و مداخله آشکار تعدادی از اعضای دولت، مدیران ارشد و استانداران و مدیران اجرایی به نفع نامزد حاکم.
عدم رعایت بی طرفی از جانب صدا و سیما و ایراد اتهامات اثبات نشده که بخشی از آنها از سوی دادستان کل کشور عمل مجرمانه تلقی شده است و نیز تبلیغ گسترده و جانبدارانه رسانه های متعلق به دولت ( ایرنا، روزنامه های دولتی و سایتهای خبری ) به نفع نامزد حاکم.
وقوع گسترده جرایم موضوع ماده 33 قانون انتخابات ریاست جمهوری در زمینه های زیر که مخالف نص صریح بندهای ماده مذکور اند:
خرید رأی از طریق توزیع سود سهام عدالت و پرداختهای نقدی به خانواده های تحت پوشش نهادهای حمایتی و روستائیان و عشایر و نظایر آن.
تهدید و تطمیع در امر انتخابات از طریق افراد وابسته به دولت و پرداخت وجوه نقد به اعضای شوراهای اسلامی و افراد ذی نفوذ و ...
عدم اطمینان از خالی بودن صندوقها قبل از لاک و مهر و نیز گم شدن یا خارج شدن تعرفه ها و صندوقها از شعب اخذ رأی با توجه به عدم حضور ناظران و گزارشهای واصله.

عدم اخذ رأی از بخش قابل توجهی از واجدین شرایط با محدود کردن زمان اخذ رأی و تخلفات متعدد در روز رأی گیری از قبیل مدیریت تعرفه ها و ایجاد کمبود تعرفه در شعب اخذ رأی.

تقلب در رأی گیری که علیرغم چاپ بیش از 12 میلیون تعرفه اضافی و نیز چاپ حدود 2.5 میلیون ( و به قولی بیشتر ) تعرفه جدید بدون شماره سریال با مجوز یکی از اعضای شورای نگهبان در روز قبل از رأی گیری، کمبود تعرفه در حوزه های اخذ رأی را شاهد بودیم و بدون تردید با کنترل ته برگ های تعرفه ها با بانک اطلاعات ثبت احوال حجم عظیم آن قابل اثبات است و نیز تخلفات شمارش و تجمیع آرا.

توصیه به رأی دادن به نامزد مشخص توسط اعضای شعبه و ناظران و اساساً شکل گیری بخش قابل توجهی از شعب اخذ رأی و ناظران شورای نگهبان از میان هواداران نامزد حاکم.

ایجاد رعب و وحشت برای رأی دهندگان و هواداران آنها در یک هفته منتهی به روز اخذ رأی و حمله به ستادها و هواداران در تجمعات قانونی تبلیغاتی در مناطق مختلف کشور.

ایجاد محدودیت های متعدد برای نمایندگان ناظر ستادهای نامزدها برای حضور در جلسات هیأت های اجرایی، مراکز شمارش و تجمیع آرا و بخش قابل توجهی از شعب اخذ رأی.
شنبه 6 تیر 1388

ali-vienna - اتریش - وین
باشه، از فردا شجریان عمامه میبنده که خود را شیفته طاغوت نشون نده و با نوشتن نامه ایی از احمدی نژاد برای "خس و خاشاک" خواندن خودش تشکر میکنه!!!!
شنبه 6 تیر 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
لیست کمک های دولت نهم به کشورهای مختلف

https://fa.shahrvand.com/2008-07-14-21-02-00/2008-07-14-21-02-22/2770-2009-06-03-15-18-31
شنبه 6 تیر 1388

lonyir - بلژیک - مل
عجب این یارو خواننده های شرقی و غربی رو خوب می شناسه
این چیزا برای حزب اللهی ها حرام نبوده ظاهرا
آقا نظرت را راجع به مایکل جکسون نشنیدیم
شنبه 6 تیر 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
ضرر قطع سیستم پیامک اپراتورهای اول ، دوم ، روزانه بیش از یک میلیارد و ۳۲۰میلیون تومان

با قطع شدن شبکه پیام کوتاه تلفن همراه کشور هر یک از اپراتورهای اول ، دوم و پیمانکاران پیامک با ضررهای میلیاردی مواجه شده اند. مسدود شدن شبکه پیام کوتاه تلفن همراه از آخرین روز هفته گذشته تا به امروز همچنان ادامه دارد و این مسئله سبب شده تا ارتباط بیش از 31 میلیون مشترک اپراتور اول ، 14میلیون مشترک ایرانسل و نیز مشترکانی که از این وسیله ارتباطی بصورت انبوه استفاده می کنند به کلی قطع شود. با فرض آنکه روزانه بطور متوسط 60میلیون پیام کوتاه از شبکه همراه اول مبادله می شود و در خوشبینانه ترین حالت تمامی این پیامکها نیز با فونت فارسی ارسال شود ، اپراتور اول حدود 540میلیون تومان در یک روز و حدود 2میلیارد و 160 میلیون تومان طی چهار روز گذشته متضرر شده است. در همین حال اگر هر مشترک ایرانسل روزانه یک پیام کوتاه با فونت لاتین بفرستد -که مطمئنا آمار بسیار بیش از این رقم است - این اپراتور نیز روزانه بالغ بر 330میلیون تومان و جمعا یک بیش از یک میلیارد و 320میلیون تومان از این قطعی ضرر کرده است. در این بین باید حدود 920هزار مشترک تالیا را نیز درنظر گرفت. انسداد شبکه پیام کوتاه در حالی ادامه دارد که بسیاری از افراد از این رسانه برای امور روزمره و کار خود استفاده می کنند.
_______________

مهم * مهم * مهم *

به دوستانی که در ایران هستند پیشنهاد میکنم که از خطوط ایرانسل استفاده کنند. این کار همان طور که در خبر بالا آماده است ضرر بسیار بزرگی به دولت ج.ا می زند.
بعنوان مثال اگر 1 میلیون نفر از خط موبایل دولتی استفاده نکنند و همین 1 میلیون نفر روزانه بصورت میانگین 500 تومان هزینه ی مکالمه و پیامک شان شود ، در هر هفته چیزی در حدود 3.500.000.000 تومان ( یعنی سه میلیارد و پانصد میلیون تومان ) به ضرر دولت است. خودتان همین مبلغ را در سطح سالیانه حساب کنید ببینید چه عددی می شود!!


این کار علاوه بر ضرری که به دولت میزند دارای یک حسن بسیار بزرگتری نیز می باشد، یعنی این کار دارای ، امنیت بیشتری است چون طبق قرارداد بین المللی که ایرانسل امضا کرده است، نمی تواند امکان گوش دادن به مکالمه های مشترکین را به وزارت اطلاعات بدهد.

به همه بگویید.
شنبه 6 تیر 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
دانلود فیلتر شکن عالی

https://www.wujie.net/downloads/ultrasurf/u95.zip
شنبه 6 تیر 1388

ehsan_2nd_time - یوکی - لندن
حزب الله هم از نوع انصار ایرونیش که اهل حاله و ساسی مانکن ! کسی نیست بپرسه انصاری ، حالا ساسی به کنار ، ام الکثوم رو از کجا میشناسی نکبت ؟ همتون از دم خانوم بازین
شنبه 6 تیر 1388

yasna2009 - ایران - تهران
زنده باد استاد شجریان.
چشم همه دشمنانش کور باد.
به امید ایرانی آزاد که در آن قدر واقعی چنین گوهری را بدانند.
شنبه 6 تیر 1388

babakohi - هلند - هلند
از این انصار شیطان انتظار دیگری دارید. اینها همان پس مانده‌های شعبان جعفری و عبد خدایی هستند که همیشه آلت دست جانیان دیکتاتور بوده و هستند. لعنت بر احمدی نژاد و انصار شیطان.
شنبه 6 تیر 1388

delmorde - سوپد - یوتوبوری
درود به شجریان که بالاخره حق را از ناحق تشخیص داد و به صف مردم پیوست. خوش امدی استاد شجریان ما ایرانی هستیم و علاوه بر موسیقی غربی برای موسیقی سنتی خودمان هم ارج قائلیم و به بوجود شما بین خودمان افتخار میکنیم بکوری چشم دشمنان ملت ایران برقرار باد موسیقی سنتی ایران و برپا باد پرچم سر رنگ سبز سفید قرمز و با ارم شیرو خورشید طلایی ایران و دور باد پرچم عربی جمهوری اسلامی و حکومت ننگین جنایتکار ان.
شنبه 6 تیر 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
دوستان عزیز الان مطلبی رو خوندم که دلم نیامد به شما هم نگم. البته ربطی به حوادث اخیر ندارد ولی ربط زیادی به ایران و ایرانی دارد.

سند اعتراف رهبر پان عربیسم (جمال عبدالناصر) به «فارس» بودن «خلیج»

https://www.aljewar.org/images/2009/6/09-6-21-63845z.gif.jpg
.
https://www.aljewar.org/news.aspx?id=14787
شنبه 6 تیر 1388

Petros.Kabiri - ایران - تهران
حرامزاده هاو نمک به حرام ها شما انصار شیطان هستید و بس. بوی تعفنتان تمام کائنات را به ورطه نابودی کشانده و الله از وجودتان بیزار.
شنبه 6 تیر 1388

ParNyan-E-AzaD - ایران - مشهد
درسته من از موسوی خوشم نمیاد اما شجریانو دوست دارم .صداش واقعا نابه !نظر سیاسیش هم به خودش ربط داره چون هرکسی عقیده ای داره اما با یه موضوع موافقم ! و اون اینه که چرا حالا این حرفا رو زده ؟ خوب که همه البوماش فروش رفته و جهانی شده؟؟ اگه هایون شجریان حرفهای پدرشو تایید کنه و اونم نظر سیاسیش رو بدون رودربایسی بگه ، باور میکنم نیت پدر و پسر هردو پاکه نه اینکه پدر به انتها رسیده و اعتراض میکنه و پسر در ابتدا و میان راه هست و سکوت !
شنبه 6 تیر 1388

rmmr - بلژیک - آنتورپن
محسن مخملباف : رئیس جمهور موسوی مردم را به خانه ها نفرست تا دوباره در تنهایی، سرکوبِ یاس و ترس شوند
رئیس جمهور موسوی فرمان بده

اقتدار سیاسی با واداشتن مردم به عمل به وجود می آید و با خلاف آن از بین می رود.
دروغگویان و دزدان رای ملت، با خریدن وقت، اقتدار سیاسی ملت را تضعیف می کنند. رئیس جمهور موسوی سکوت نکن. صبر نکن، به ما فرمان بده.
گمشده ما مردم ایران، آگاهی نبود، شجاعت بود. ترس ما، از احساس تنهایی تک تک ما به وجود آمد. شرکت در انتخابات و راهپیمایی میلیونی ثابت کرد که اگر همه ملت با هم باشیم ضربه ناپذیریم.
رئیس جمهور موسوی مردم را به خانه ها نفرست تا دوباره در تنهایی، سرکوبِ یاس و ترس شوند.
از دولتی که خود غیر قانونی است، اجازه قانونی راهپیمایی مسالمت آمیز نخواه.
اکثریت جامعه ایران که به تو رای داده اند، منتظر فرمانت هستند.
به ما فرمان راهپیمایی بده.
به ما فرمان اعتصاب عمومی بده.
به ما فرمان مبارزه بده.
نیاز مشترک ما فرمان توست، رئیس جمهور موسوی به ما ملت فرمان بده.
از طرف مردم ایران
محسن مخملباف
6 تیر
شنبه 6 تیر 1388

فراز_نروژ - نروژ - تونسبرگ
حالم بهم خورد. همین الان سری به انصارحزب الله زدم. حزب الله که چه عرض کنم بهتر است بگم حزب باد. با نوشتن چه مزخرفاتی نان به سر سفره میبرند. یک مشت هوچیگر زنجیر بریده که از پشت نرده های محکم پارس میکنند. موجودات حقیری که برای شیر در قفس ادا در می آورند. شک ندارم بعداز ظهرها که به خانه بر میگردند جرات ندارند در راه کلمه ای از یاوه هایشان را به زبان برانند. بگذار پارس کنند! حتما آنها راست میگویند. آقای نویسنده! پینوکیو که چه عرض کنم! از سگ آقای پتیبل هم خر تری!
شنبه 6 تیر 1388

sakar - انگلیس - لندن
چه بی‌ ادب به گور بابات خندیدی احمقی نژاد ۲۴ میلیون از کجاش آورد آون خس و خاشاک که تو آشغال میگی‌ همون ۲۴ میلیون هستن که رائ شون دزدیده شده عوضی سگ بابات با خامنه ای آخه کمی شرف هم خوبه صدا و سیما مرکز فساد و دروغ معلومه یک دورغ گو بدتر باید ازش دفاع کنه شما پول گرفتی که این مطلب رو بنویسی برات متاسفم چون این ملت شعور دارن که حقشون و میخوان شجریان برای ما ملت ایران میخوند نه برای یک حیوان مثل تو و آقا دزده
شنبه 6 تیر 1388

salaam - انگلستان - لندن
خیلی جالبه اگه برید توی سایت انصار نیوز توی متن گفته «خدا را گوه می گیرم ...»
واقعا که چه موجوداتی هستد.
شنبه 6 تیر 1388

saeed1 - کانادا - تورونتو
این آقا چرا به مسیولین حماس که همه کراوات (زنار) آویزون میکنند گیر نمیده؟
از کی تا حالا انصار طرفدار رقص و آواز عربی و بلیط بخت آزمایی شده اند؟
شنبه 6 تیر 1388

وارث با قلندران نشسته - ایتالیا - میلان
کی شود دریا به پوز سگ نجس
شنبه 6 تیر 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
داریوش شکوف فیلمساز و نقاش ایرانی مقیم برلین در اعتراض به حمایت های روسیه از دولت کودتا ار دیروزجمعه.٢٦ژوئن٢٠٠٩ اعتصاب غذای خود را در مقابل سفارت روسیه آغاز کرده که تا فردا یکشنبه ٢٩ژوئن ٢٠٠٩ادامه خواهد یافت.از هموطنان ایرانی مقیم برلین خواهشمندم که این هنرمند باشرف ایرانی را تنها نگذارند،مخصوصا شبها که هوا سرد است و احتمال بارش باران هست
شنبه 6 تیر 1388

خس.و.خاشاک - بلژیک - لیر
کاری به شجریان ندارم ولی میتونم بگم خفه شو. اخه نفهم نادانی تو همین بس که اولا باورت شده 24 میلیون احمقی رو.2 اینکه شنونده های صدای شجریانفقط همونا هستن!!! 3 اینکه حالیت نیست رسانه ای که فقط حرف خودشو میزنه چرا هی باید صدای به قول تو طاغوتی رو پخش کنه؟؟؟ مگر اینکه به نفعش باشه.5 نمیخواد بادمجون دور قاب چینی کنی6.لعنت خدا به تو و خدای تو که این ظلم رو در حق جوونای وطن روا میدارید.7.8.9.10.11. و الی اخر : خفه شو
شنبه 6 تیر 1388

NaziNY - امریکا - نیویورک
با درود خدمت نویسنده این نامه ،
نظرتان را درباره استاد موسیقی سنتی‌ گفتید این نظر شماست احترام می‌گذارم شاید صداشان را دوست ندارید ولی‌ استاد شجریان افتخار ملی‌ کشور ماست ولی‌ آقای احمدی نژاد به قول شما ۲۴ میلیون ری یک عروسک خیمه شب بازی بیش نیست،اگر تقلب نبود اینقدر چماق و کشتن( با اسلح‌های غربی آمریکا اسرائیل ... مثل اینکه استفاده از فاناوری غرب اشکال ندارد برای سرکوب ندا‌های این کشور عزیز ایران) زور لازم نبود. هموطن عزیز آزاده بودن بالاترین خسوسیت انسان که در هنرمندان ایران زمین زبان زده آدم و عالم.
شنبه 6 تیر 1388

hamvatan88 - ایران - تهران
استاد گرامی شجریان
اینجانب عمیقا از مزخرفات گفته شده در این مقاله از حضورتان عذرخواهی میکنم ... ما سالیان سال است به مزخرفگوییهای این جماعت 100٪ ریا و نفاق عادت کرده ایم ولی شما با شخصیت والا و حساسی که دارید شاید از این چرندیات ناراحت شوید اما تو رو خدا ناراحت نشوید و حتی لحظه ای را هم برای فکر کردن به ان اختصاص ندهید تا فکرتان ازرده خاطر شود ....همه ملت ایران این جماعت ریا و قداره کش و ادمکش را کاملا میشناسند اینان رسانه ملی و تمام امکانات کشور عزیز ایران را ارث پدری خویش قلمداد میکنند .....
من همواره برای شما ارزوی سلامت و تندرستی از درگاه خداوند منان خواستارم و خدا را شکر میکنم که همایون هم اینچنین صاحب صدای گرم و بی نظیر پدر میباشد
شنبه 6 تیر 1388

j_emad - اسپانیا - والنسیا
خفه شو بابا اندازه دهنت حرف بزن تو در حد و اندازه اظهار نظر کردن در مورد ام الکثوم که گفتی هستی نه استاد شجریان
شنبه 6 تیر 1388

irani48 - انگلستان - منچستر
زنده باد استاد شجریان.
شنبه 6 تیر 1388

وارث با قلندران نشسته - ایتالیا - میلان
کی شود دریا به پوز سگ نجس
شنبه 6 تیر 1388

mah1 - ایران - تهران
مسلمانه ایرانی اقا دمت گررررررم.
در ضمن انصارحزب الله ... خورد با دارو دسته حروم زاده اش!
شنبه 6 تیر 1388

shiva_hr86 - ایران - ایران
اگر ایران تنها یک هنرمند مردمی و واقعی داشته باشه کسی نیست جز استاد شجریان
شنبه 6 تیر 1388

ساعت 12 - ایران - تهران
مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
ممنونم ازت عزیز دلم.
شنبه 6 تیر 1388

mehrab_alborzi - ایران - تهران
مسلمان ایرانی - ایران - شیراز

دستت درست
کارت حرف نداره
دمت گرم.حرف نداری

شنبه 6 تیر 1388

reza62 - المان - دوسلدورف
شماها ان...حزب الله هستید حیف کلمه الله که روی شما کثافتهاست
شنبه 6 تیر 1388

Atheist-0 - کانادا - ونکوور
به عقیده من این خود یک افتخار است برای استاد شجریان که نهادی مثل انصار ک..ک..حزبالله باو بتازد. این ادمکشهای حرفه ای که پس از جمع اوری از خیابان جمشید برای فهاشی و ادمکشی تربیت شدهاند بهر کس بتازند مقام او در اجتماع والا تر میشود و بهر کس ابراز ارادت کنند شناخته ننگین مردم میشوند. یکی از دلایل نفرت مردم از علی گدا از همین جا سر چشمه میگیرد.بگذار بنالند این حرام زاده ها که اینها لیاقت ...را هم ندارند. درود بر استاد بزرگ موسیقی ایران.
شنبه 6 تیر 1388

gigikhanoom - ایران - ایران
ام الکلثوم برای تو عجب این کثافت ها این زنها رو خوب میشناسند به خدا من تا حالا اسمش رو هم نشنیده بودم
شنبه 6 تیر 1388

babre mazand - ه - امستردام
چه خودشونو باور دارن
دیدین بعضی ها دروغ میگن بعد دروغ خودشونو باور میکنن
اینها هم همین شدن
مردک بی همه چیز شقایق چه ربطی به اقای گودرزی داره اخه
شنبه 6 تیر 1388

7-aseman - اتریش - وین
راستی مرگ بر عربهای انصارحزب الله و خامنه ای و انتری و طرفدارهاش مخصوصا محصولی دزد و الهام بی عرضه و زن سلیتش فاطمه رجبی و همشون بسیجی ها و سپاه و ............ خاک بر سر هیز صیغه ای شون کنند دیگه فهمیدیم با کی میرند ام‌کلثوم خیلی به دهنشون مزه کرده . بی غیرتها

زنده باد شجریان و دیگر هنرمندان وطن پرست و ایرانی با غیرت
شنبه 6 تیر 1388

niyaz - انگلیس - لندن
چه چیزاااااااا؟ احمقها مگه تازه این عکس رو دیدید؟ هر کی با شما مخالف باشه باید شرو ور بشنوه این کار شماست اصلا عادت دارین فردا پشت سر همین نوه خمینی خودتون هم مگین
شنبه 6 تیر 1388

mehrab_alborzi - ایران - تهران
خر چه داند قیمت نقل و نبات
جواب ابلهان خاموشی است
مضاف به اینکه چند سالی بود که این رسانه به اصطلاح ملی صدای ربنای ایشان را پخش نمی کردند .کنسرت ارگ بم فراموشتان شده!!!!!!!!
شنبه 6 تیر 1388

m.mamali - المان - برلین
م بر انصار...واطرافیوونش اخر این ....مزده ها واقعا بجه های ناپاک هستند اخر تو کی
هستی ما به تو احمق اجازه نمیدیم که اینطوری در باره استاد شجریان بی احترامی کنی و از ته دل میگوییم تنگ بر تو بجه ناپاک کثافت
شنبه 6 تیر 1388

aria-aria-nl - هلند - روتردام
شما کی هستید که از استاد شجریان ایراد میگیرید شما یک سری کله پوک اشغال هستید که در سرتان بجای مغز پ....ن گاو پر کردن مرگ بر تمامی تان با اون رهبر مفلوجتان
شنبه 6 تیر 1388

mahnadi - هلند - هارلم
میبینم که شیطانکهای حزب ابلیسان تاکجاسوخته اید خوش الحانهای شما همان هایی هستند که در جبهه ها مغز فرزندان این سرزمین اهورایی داغ کردیددر پیکار با اهریمن تا از روی مینها رد شوند وحالا هم سرتیپ وسرلشکرند صدا وسیمای پیزوری شما هم که همدست دزدورفیق قافله اند با تمام گز افه گوییهایتان هـــــــــــــــــــرگــــــــــــز نخواهید توانست به نام آوران وهنـــــــــــــــرمنـــــــــــدان وطـــــــن پرســـــــت ایران کوچکترین لکه ای وارد آورید
در ضمن ســگ لباس شخصیها و بسیجیهایی هستند که کاسه لیسی رهبر چلاقتون رو میکنند شما اینجا به ملــــــــــــت پاک ایــــــــــــــران توهین کردید

گرچه کــــی شود دریــــــــــــــــــا به پـــــــــــوز سگ نجس
شنبه 6 تیر 1388

arta-aria mehr - ایران - تهران
من از قبل یکی از طرفداران استاد بودم و حالا با این حرکتش خود را مرید ایشون میدونم زنده باد به تمامی آزادی خواهان و پیروان حق و عدالت ،اون حزب الله رو کی داخل آدم حساب میکرد که حالا برا خودشون اجازه جسارت به هر شخصی رو میدن یکی نیست بگه اون دستمال پاچه خواری چیه که از گردنشون آویزون میکنند که حالا به کراوات استاد گیر میدن.
شنبه 6 تیر 1388

7-aseman - اتریش - وین
شما را چه به صدای شجریان ایرانی اصل دروتخته ی خودتون بسته میشه . شجریان حنجره ی طلایی به شما دزدهای دروغگو عرب نیاز نداره . شما برید یواشکی ساسی‌مانکن را ببینید و یواشکی بلیط بخت صیغه ای ام‌کلثوم را بگیرید . اینجا ها معلوم میشه ذهنتون چی میگذره همه کاری یواشکی میکنید جانماز هم اب میکشید . دستون رو شد به خاطر ام‌کلثوم اینقدر از عربها طرف داری میکنید خاک برسر چشم هیز تون کنند . انتری نژاد به خاطر ام‌کلثوم اینقدر واسه عربها ریختو پاش میکنه. با این ذهن هاتون نمیتونید محبوبها رو از کسی دور کنید بلکه خودتان و هرزگیهاتون را رو میکنید و لو میدید . بازم خاک برسرتون خامنه ای و انتری و دارو دستتون خاک اونم از جنس کود دارش
شنبه 6 تیر 1388

waxy - امریکا - سیاتل
وقتی یک ریپس جمهور این قدر بی تدبیر که به مخالفینش که بخشی از مردم عزیز ایران هستند لقب خس و خاشاک میده و به اصطلاح باعث پاشیدن نمک به زخمشون میشه و کماکان با ادبیات تندآنها رو آشوبگر لقب میدهند آیاباید انتظارداشت مردم آرام شن !
بترسید ازخشم خفته مردم
شنبه 6 تیر 1388

nima-pars - ایران - تهران
خاک بر سر هرچی انصارحزب الله که عابرو برای دین و اسلام وخدا نگزاشتن و قدر مرد حنجره طلایی دنیا را نمی دانند من آروزو می کنم این پای این انسان های .................از کشور دور باشه
شنبه 6 تیر 1388

tomy98989898 - انگلیس - لندن
استاد عزیزم لطفا به یاوه گویی های این افراد لمپن و بی ادب و وحشی و ادم نما توجه نکنید.یاد و صدای شما تا هزاران سال در یاد و گوش ایران و جهان باقی خواهد ماند اما این افراد با خفت میمیرند و فراموش میشوند.
اینا فقط بلدن بزنن و بکشن و تحقیر کنن همین.
زنده باد استاد شجریان...
شنبه 6 تیر 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
انصار حزب الله سگهای علی گدا هستند
***********************
..مرگ بر جمهوری اسهالی ایران با این گروه انصار حزب الله و تمامی هوادارانش
شنبه 6 تیر 1388

haghju2009 - انگلیس - لندن
اینها از این ناراحتند که جامعه هنرمندان وباسوادان طرف مردمند شور منم نورمنم ان خس وخاشاک توئی
شنبه 6 تیر 1388

azadi2000 - فرانسه - پتریس
آخه بیشعور بگو تو اصلا ام کلثوم رو میشناسی اسطورم موسیقی عربیه.شما که به تمام دنیا اهانت میکنی ولی طاقت شنیدن حرف حق رو هم ندارین
شنبه 6 تیر 1388

Mxm2 - انگلیس - منچستر
زنده باد مرد ایران زمین استاد شجریان. مرگ بر خامنه ای دروغگو بی همه چیز.
شنبه 6 تیر 1388

simasarandaz - ایران - شیراز
ان حزب الله فی ایران هو حزب الشیطان وحزبالشیطان هو مغلوبین.محکومین ملعونین وجاهلین وناکسین مارقین قاسطین
شنبه 6 تیر 1388

Afshin London - انگلستان - لندن
استاد شجریان یک ایرانی آزاده و هنرمندی بدون رقیب هستند.
تف تو ریش انصار حزب الله و رهبر بیشرفشون.
یک تار موی استاد شجریان و ام الکلثوم و ساسی مانکن میارزد به تمام انصار خرالله.
مرگ بر خامنه ای و انصار خرالله
شنبه 6 تیر 1388

sahar_v85 - کانادا - تورنتو
تو کشوری که دانشجوهاش تو زندان باشن اساتید دانشگاههای بر جسته برن اوین...تو دانشگاهها مرده دفن کنن و نماز جمعه بخونن..کسایی که سرشون با تهشون بازی می کنه میان راجع به موسیقی نظر کارشناسی می دن.... زنده باد استاد شجریان
در ضمن شمایی که دختر بسیجیاتون سیبیل دارن لطف کن راجع به کراوات زدن وطرز پوشش نظر نده...کاپشن رییس جمهورتونم دیدیم...لابد سوراخ زیر بغلش واسه تهویه هواست....
شنبه 6 تیر 1388

alirezagholami - ایران - تهران
شماها انصار نیستید بلکه ان سار هستید و بوی گندتان از ایران فراتر رفته
شنبه 6 تیر 1388

shahram_66 - سوید - یوتبوری
کثافتها این دفعه اسم استاد رو خواستید بیارید دهنتان را اب بکشید فکر کردید در حد هستید اسم استاد را بیاورید..... شما فقط در حد این هستید اسم اون سگ پدر مصباح یزید و علی گدا رو بیاورید ای احمقهای خائن
شنبه 6 تیر 1388

aghozdar - ایران - تهران
اقای شجریان(به قول شما استاد ) بعد از این همه سال درامدش رو با اهنگران مقایسه کن بعد بگو کی وامدار رسانه ملی است.
شنبه 6 تیر 1388

pouriya - ایران - رودسر
مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
دست تان درد نکند دوستان.
و اما در مورد این مثلا مطلب کوتاه و سراسر مزخرف، (برو ‌ای مگس عرصه سیمرغ نه جولونگه توست) واژه مزخرف را برای این این به کار میبرم که برای این اراجیف هیچ واژه دیگری را مناسب نمی‌‌یابم. تنها یک مشت دروغ و افترا که بیان آن از طرف این گونه موجودات شناخته شده کاملا ذاتی است. و تنها نشان دهنده سوزشی است که در فلان جایشان امانشان را بریده است. استاد شجریان نه تنها افتخار ما ایرانیان بلکه در میان بزرگترین هنرمندان معاصر جهان جایگاهی‌ ارزنده را به حق دارا می‌باشد.
shiva_hr86 - ایران - ایران
دوست من با یادآوری به این که هنر تنها در موسیقی‌ خلاصه نمی‌شود، ادامه دهم که این درست است که ما شوربختانه هنرمندان مردمی کم داریم، ولی‌ صرف کردن یک شخص به عنوان تنها نمونه، در مورد دیگر معدود هنرمندان مردمی روا نیست. از این دسته معدود هنرمندان مردمی زنده‌یاد فرهاد مهراد را نباید از یاد برد. و در میان زنده گان! خیلی‌ خرسندم که نام هنرمند جوان و ارزنده "پرواز همای" و گروهش "مستان" را یاد آوری کنم. به هر روی این عزیزان گرانقدر در یک کشور ۷۰ ملیونی که خود را گهواره تمدن و هنر میداند واقعا نقش کیمیا را دارند و بر تمامی ما ایران دوستان است که از آنها به مانند گوهری ارزنده و نایاب محافظت کنیم. پیروز باشید...
شنبه 6 تیر 1388

mojgan222 - سوئد - نسجو
مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
دانلود فیلتر شکن عالی

https://www.wujie.net/downloads/ultrasurf/u95.zip
خیلی ممنون به دوستانم در ایران خیلی کمک کردین
شنبه 6 تیر 1388

varishi - ایران - تهران
دوستان عزیز یکی بگه اینا کی هستن اصلن که گ... خوری میکنن.
شنبه 6 تیر 1388

taheree - ایران - قم
زنده باد استاد شجریان!
به اون حزب الهی بگو مرتیکه!زمان جنگ احمدی نژاد کدوم گوری بود شنیدم اون موقع ها داشته بیابونارو لوله کشی می کرده؟
شنبه 6 تیر 1388

borzoopersia - انگلستان - بیرمنگهام
ای ف....له هر چی موش افریقاپی و پس مانده هر چی گاو مقدس و غیر مقدس هندی است بر قبر سید احمد و پدر خونخوارش خمینی گور به گور شده ببارد که همچون حیواناتی شبیه انصار حزب الله را تربیت کردند.
شنبه 6 تیر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
انصار حزب الله فرزندان خواهر زینبها که در خانه های عفاف سرگرم پذیرائی از برادران حزب اللهی هستند انتظار دیگریست؟؟؟؟؟.
شنبه 6 تیر 1388

zorro.ir - ایران - تهران
مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
دمت گرم کاملا موافقم برای ضربه زدن به رژیم هر کاری که میتونیم باید با هم بستگی و اتحاد انجام بدیم.
شنبه 6 تیر 1388

holy_girl - ایران - مشهد
مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
متشکرم
شنبه 6 تیر 1388

annet353 - المان - بن
مسلما ن ا یرانئ عزیز مرسی از اموزش حمله به سایتها ئئ که تو هئن می کنند. من هم ائن کار را کردم. درود بر تمام ائرا نئان مبارز
شنبه 6 تیر 1388

nima-pars - ایران - تهران
هیچکس باورش نمیشه که سرزمین پاک و آریایی به این روز بیافته که یه مشت انسان بدبخت و پول پرست و...........) با انسان های پاک و بی گناه اینگونه باشندوقدرت دست آنان برسد که دیگر به بهترین مرد خواننده ی ایران جهان یه مشت حرف مسخره بزنند کاش این روز ها به پایان برسد
شنبه 6 تیر 1388

shahram khosh maram - ایران - تهران
استاد شجریان بدون شک یکی‌ از بزرگترین استادان آواز تاریخ ماست و توهین به ایشان کار بسیار زشتی هست. بسیاری از استادان موسیقی‌ سنتی ما مثل مرحوم حسین طاهر زده، صبا، بنان، علی‌ نقی‌ وزیری هم کراوات می‌زدند. حتی درویش خان هم گاهی‌ کراوات میزد. در وب سایت زیر میتوانید عکس گروهی از خوانندگان بزرگ ما را در ۱۰۰-۹۰ سال پیش ببینید که کراوات می‌زدند. خیلی‌ از آنها قبل از دوران رضا شاه کراوات می‌زدند. بنابر این نمی‌شود گفت که آقای شجریان که دنباله رو موسیقی‌ سنتی ماست، اگر کراوات غربی بزند نفاق کرده است. مگر اینکه بگوییم کلا استادان موسیقی‌ سنتی ما در تاریخ همه دچار نفاق بوده‌اند.
https://www.persiandiscography.com/78history.htm
شنبه 6 تیر 1388

zayanderood - نروژ - برگن
مسلمان ایرانی -ایران- شیراز
دمت گرم و سرت خوش !
و اما استاد باید افتخار کنند که آنقدر مردمی و شریف بوده اند که مورد حمله چنین افرادی قرار گرفتند چون اگر غیر این بود جای تاسف داشت.
شنبه 6 تیر 1388

chkavak - ایران - تهران
آخه مگه کسی هم واسه مزدوران انصار کثیف الله هم تره خورد میکند؟ این کثافتها و رهبر افلیجشان همگی در سگ آخور چرا میکنند.
شنبه 6 تیر 1388

Huria - دانمارک - کپنهاگ
ام کلثوم کوکب شرق رو کمتر کسی هست که نشناسه. به هرحال بیچاره روحش که اینها اسمشو اوردن و حتما الان تو قبر میلرزه.مسلمان ایرانی احسنت که روح این بانوی بزرگ رو با کارت شاد کردی.
شنبه 6 تیر 1388

engamd - ایران - شیراز
برو گمشو .شجریان یکه تاز هست و خواهد بود.در ضمن به حرف گربه سیاه بارون نمیباره انصار
شنبه 6 تیر 1388

Hoja Verde - ایران - تهران
آخوندک های حرامزاده.
شنبه 6 تیر 1388

mosalmane_ejbari - ایران - تهران
انصار حزب الاه .....خوردن
شنبه 6 تیر 1388

coolboy - ایران - کرمان
با درود
دوست عزیز انشا نویسمان در انصار حزب الله احتمالا" معنی نخبه را نمیداند یا اگر هم می داند معلمی داشته که با دوست عزیز دیگرمان (محمود احمدی نژاد) یکی
بوده .هنرمند گرانقدر شجریان والا مقام تر از ان است که امثال شمایانی به دنبال خدشه دار کردن نام وخدماتش باشید در زمانی که شما صدای انکر الاصوات حیوانات ومداحان و وعاظ را می شنیدید و فرق این هر سه راتمییز نمی دادید ایشان ندای ملکوتییش دلهای سوختگان به آتشتان را مرهم بود و صد البته مرگ یکی از شمار هزاران چون شمایی دلیل بر امضای ایشان نبود که جای امضای ایشان دفتر خاطرات سر سپردگانی چون شما نیست ثانی بر ان گمان نمی کنم که ایشان همچون شمایان چنان غریق دریای قدرت باشد که در چنینین سالیانی از عمر عزیز داعیه به شوکت و قدرت رساندن فرزند داشته باشد که این شیوه ناهمایون شماست سرای امید از ایشانی چون باربد و نکیسا و شهناز و فارابی و کسایی و بو علی و نورعلی خان و شیدا و عارف و علیزاده و مشکاتیان و شماری بس بزرگ دیگر چنان یاد آورد که نوای هر کدام و زخمه زه هر سازشان شمارا از 1400 سال پیش در گور خواهد لرزاند. زوالتان را در تاریخ به جشن می نشینیم همچون چهارشنبه سوری و نوروز . و افسوس که که آن روز حتی یادتان هم نیست که خرسندیمان را تماشا گر باشد جاوید ایران بزرگ- سرفراز ایرانی.
شنبه 6 تیر 1388

dragon - ایالات متحده - شیکاگو
با درود به ایران و ایرانی
ادای احترام حضور گرانقدر استاد شجریان
پاینده ایـران / پاینده ایـرانـی / پاینده تـمـدن و فـرهـنـگ ایـران
یکشنبه 7 تیر 1388

mehditm - ایران - تهران
بدبختها روزه میگرفتن به عشق اینکه ربنا را با صدای ملکوتی استاد شجریان بشنوند خودشان نمک به حرامند و ....اده اند و این مثل بر اینها رواست:
کافر همه را به کیش خود پندارد
کافر یعنی حزب الله که اینها حزب شیطان هستند
یکشنبه 7 تیر 1388

miky - انگلیس - لندن
انتقام از حزب الله و بسیج و دولت تنها کار مردم است و هیچ لذتی بالاتر از این نیست. مرگ بر حکومتد اسهالی
یکشنبه 7 تیر 1388

baran shomal - نروژ - اسلو
هی الاغ ان سار حزب دولا تو از طرف خودت و اربابات ..ر بزن او هنوز استاد است برای ما
یکشنبه 7 تیر 1388

mahnadi - هلند - هلند
معلومه از این کار استاد کجای شما انصار میسوزه.انتری نژاد رو بمالین .. کمی آروم میشین.
یکشنبه 7 تیر 1388

mardin delfani - انگلیس - برادفورد
هنر و هنرمند اگر ملی مردمی نباشد همانند دولت غیر مردمی(دیکتاتورها) به فساد کشیده میشود///اینها مداحان دلقک دور بر آخوندا را با استاد شجریان که هنرمندی ملی است اشتباه گرفته اند و فکر میکنند او هم باید عمه جان بابایم کجاست رو برای ملت بخونه یا خودشو دلقک این بی اصل و نسبها کنه
یکشنبه 7 تیر 1388

habibollah - ایران - تهران
ببینم انصارحزب الله دیگه چه خریه؟بروجلوبذاربادبیادبابا عرب ملخ خور.
یکشنبه 7 تیر 1388

irooni2009 - ایران - تهران
خوشم اومد از استاد شجریان که با گفتن یک جمله چنین فشار و سوزشی به دارودسته کودتاچیان وارد کرد که اینطوری به جنب و جوش افتادن تا تلافی کنن . البته شما هنوز خیلی کوچیکتز از اونید که بتونید ارزش و اعتبار استاد و پسر و شاگرداشونو رو با این جفنگیات کم کنید .
یکشنبه 7 تیر 1388

ham-safar - ابران - تهران
خفه شو مرتیکه ...نگ. استاد شجریان مثل انصار حزب اله نیست که واسه شهرت احتیاجی به ضرغامی ... مال داشته باشه.. بدبخت عقب افتاده ...
یکشنبه 7 تیر 1388

nirvana20 - کانادا - تورنتو
اولا خدا را شکر که استاد شجریان یک طرفدار آشغالی عین تو را از دست داد این باعث افتخار است . دوما جنابعالی سوزشتان از آن است که این اولین حمایتی بود که شجریان از یک جریان سیاسی کرد برای همین داری آتیش میگیری . سوما خیلی از مردم ماه رمضان را بخاطر ربنا دوست دارند و خیلی از جوانان از لذت شنیدن ربنا در ماه رمضان احساساتی میشوند و روزه میگیرند که این ثوابش مال آقای شجریان است . و بدون ربنای استاد ماه رمضان مزه آنچنانی ندارد . من خودم آدم مومنی نیستم ولی ماه رمضان سر ربنا باید خانه میبودم فقط بخاطر شجریان . چهارم مثل اینکه شما کور و کر هم هستید و یادتان رفته که استاد چقدر در پروژه بم زحمت کشید و همین جمهوری اسلامی اینقدر اذیتش کرد که بیچاره انصراف داد که گناهش پای شما. پنجما پسر نازنینش اینقدر صدای قشنگی دارد که نیازی به تبلیغ شما ندارد . ششما آقای شجریان تا آنجایی که به سن من قد میده زیاد توی تلویزیون نمی آمده و نمیاد . ایشان بدون همه این چیزها محبوب مردم ایران هستند . و باعث افتخار ما.
یکشنبه 7 تیر 1388

هوای آزاد - ایران - کرج
بابا خیلی باحالن این انصری ها ماهواره هم دارن!!!!!!! از ولایت فقیه اجازه گرفتن حالا؟
یکشنبه 7 تیر 1388

rastad - ایران - تهران
خر چه داند قیمت نقل و نبات
شما ها چه میدونید استاد شجریان کی هست و چی هست خاک بر سرتون کثافتا چطور لبنان واستون عزیزه با اون خواننده های کثافتش و سردسته هاش واستون عزیزه ولی یه اسطوره موسیقی ایران ............... بابا هر کی گفت نون و پنیر شماها همتون سرتونو بذارین زمین بمیرین
حرومزاده های کثافت
یکشنبه 7 تیر 1388

ستاره سربی - ایران - تهران
حالا مثلا عنترای عقده ای مثل شما بهش نگن استاد و آهنگاشو گوش ندن می میره به درک سفلا که گوش نمی دین در ضمن فکر کنم استاد از شنیدن این خبر که آشغالهای وطن فروشی مثل شما اهنگاشو تحریم می کنن از خوشحالی سکته کنه راستی صدای اون کاملا مردمیه این گوشا ی کر شماس که غیر مردمی و وطن فروشانس
یکشنبه 7 تیر 1388

rahimyashar - ایران - اردبیل
واقعا اهالی انصار حزب الله یا خیلی خنگ اند و یا خودشان را به نفهمی زده اند . اینان بسیار خطرناکتر از نازی ها هستند به طوری که به مردم کشور خودشون هم رحم نمی کنند.
یکشنبه 7 تیر 1388

Parsiran - ایران - تهران
خطاب به نوبسنده بسیجی آدمکش کثافت اشغال :
خفه شووووووووووووووووووو
انقدر مال مفت رو تو این مساجد و پایگاهها خوردید که مثل گاو شدید .
از گاوهای عزیز عذرخواهی میکنم بهشون توهین شد البته
یکشنبه 7 تیر 1388

iranian_x - ایران - وطنم
سلام.زمان جیک جیک مستان انصار و اعوان گذشته است.سی سال جنایت در ایران کفایت نمیکند.آقایان انصاریها و هر کوفت و زهر مار دیگر.شما را به استاد شجریان و عالم هنر چه؟.شما که عربده روش کارتان - بی ادبی و بی حرمتی ارزشهایتان و از هر کجا که دار و دسته تان عبور میکند مجروح و کشته و دستگیر شده بر جای میگذارد به عالم انسانیت چه ربط؟شما بروید و سر در آخورتان بکنید و در موقع لزوم به منظور خوش خدمتی به اربابانتان زوزه ای هم بکشید و چنگ و دندانی هم نشان بدهید.بروید و ساعتی با خود خلوت کنید و به آینده خودتان فکر کنید که بزودی به حول قوه الهی توسط مردم شریف ایران برایتان رقم خواهد خورد.
یکشنبه 7 تیر 1388

amir-amir - کانادا - تورنتو
این سایت حرامیان انصار حزب اله در ایران است که مطالب سخیف و فحش نثار قهرمانان ایران مى کنند
تا مى توانید درفرم داخل سایت شان علیه شان مطلب نوشته و ارسال کنید
https://ansarnews.com/contact
یکشنبه 7 تیر 1388

totiyah64 - ایران - مشهد
تا کور شود هر آنکه نتواند دید
یکشنبه 7 تیر 1388

vahid22 - ایران - ایران
یه توصیه دارم برای آقای شجریان و همه دوستان: کتابهای 23 سال از علی دشتی و بازشناسی قرآن از دکتر انصاری را بخونید و ببینید اسلام چه دین آشغالیه! و بعد می رسید به نماز و روزه و ربنا!!!
یکشنبه 7 تیر 1388

arash_1932 - ایران - مشهد
انصار حزب اللا= اشغال
یکشنبه 7 تیر 1388

a352784 - ایران - ایران
گویند که شاه حسین صفوی در یکی از شهر های ایران (اسمش را نیاورده ام ) چنین رسم کرده بود که سالی سه روز مرد ها از خانه بیرون نمی آمدند و زنان و دختران بر هر کوی و دکان می نشستند تا ایشان به همراه حشم و خادمان خود از آن جا عبور کرده و زیباترین ها را انتخاب کنند. اگر آن زن شوهر دار بود به روش شرع مقدس طلاق اجباری گیرد تا آن شاه از او کام گیرد...( مستند به نقل از رستم التواریخ)
بلا نسبت هموطنان فهیم ؛ اگر رهبر و ولی فقیه با این بسیجیان از جمله انصاریون چنان هم کند نخواهند فهمید و بدبختی ما همین نفهمی یک چنین قشری است؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یکشنبه 7 تیر 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
mah1 - ایران - تهران
ساعت 12 - ایران - تهران
mehrab_alborzi - ایران - تهران
pouriya - ایران - رودسر
mojgan222 - سوئد - نسجو
annet353 - المان - بن
zorro.ir - ایران - تهران
holy_girl - ایران - مشهد
zayanderood - نروژ - برگن
Huria - دانمارک - کپنهاگ
با درود فراوان به شما و دیگر دوستان جان.
حق نگهدارتان. چیروز و موید باشید.

من خودم اگر روزی به کارهای استاد شجریان گوش ندم روزم شب نمیشه.
با آثار استاد شجریان اوج می گیرم.
یکشنبه 7 تیر 1388

Maryam39 - ایران - تهران
مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
دانلود فیلتر شکن عالی

https://www.wujie.net/downloads/ultrasurf/u95.zip
این لینکی که دادی فیلتر شده . فیلترشکن دیگه ای نداری ؟
یکشنبه 7 تیر 1388

artosh - ایران - تهران
مرگ بر همهء بسیجی هایی که یه مشت حروم زاده هستن. نفرین بر همهء شما. تاریخ از شما با بدترین عنوان یاد خواهد کرد. نفرین بر سید علی خامنه ای و مصباح یزدی و همهء کثافت های رژیم منفور جمهوری اسلامی
یکشنبه 7 تیر 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
Maryam39 - ایران - تهران
بفرماید هموطن گرامی. این هم لینکی دیگر.

https://rapidshare.com/files/248529933/u95.zip
یکشنبه 7 تیر 1388

silas - ایران - بندر
بی شر فای بی نا موس ام کلثوم ... رو با شجریان مقایسه میکنی میدونی چرا اسطورت ام کلثومه؟ چون خودت ....
یکشنبه 7 تیر 1388

pouriya - ایران - رودسر
در ادامه مطلبی که در رابطه با استاد شجریان و هنرمندان مردمی در بالا آوردم و برای کامل کردن آن، بایستی از هنرمند جوان و ارزشمندی که در خیل این همه به اصطلاح هنرمندان خارج از کشور از نادر هنرمندان مردمی است نام میبردم، که او کسی‌ نیست جز شاهین نجفی.
و با درود بر تمامی هنرمندان مردمی، اگر چه تعدادشان اندک است...
یکشنبه 7 تیر 1388

سکوت - ایران - تهران
درود به دوستان گرامی
جالبه این دست بریده شده و ریشه کرده حزب‌الله جنایت‌کار که اسم خودش رو گذاشته انصار حزب‌الله همون بی‌ش..ای افراطی مذهبی هستند که هر چی به 18 تیر نزدیکتر می‌شیم بیشتر قلبم به درد می‌آد که این حی..ان‌های چشم و گوش گِل گرفته چطور بچه‌های کوی دانشگاه را به خاک و خون کشیدند. شریعتمداری بی‌ . .ت و حسینیان و الله کرم و امیر...اد اب...یمیو مسعود ده‌نمکی به ظاهر توبه کرده و سعید امامی و و و چند صد نفر مذدور انسان‌نما که به حکم خودشون خون هرکی که برخلافشون باشه و ضد منافعشون مباه می‌دونن، اینا همونایی هستند که زنجیر و چماغ 100 تا 100 می‌خریدند و به اجیرشده‌هاشون می‌دادند تا اون سال یا هر وقتی که تجمعی بر خلاف عقاید و منافعشون بود به صلابه بکشند. اینا همونایی هستند که خیلی‌ها امروز ا زخود می‌پرسند این لباس‌شخصی‌ها و دست‌های پشت‌پرده از کجا ساپورت می‌شوند. همونایی که تیر تفنگشون با تیر تفنگ هم‌قطارای گاردویژه‌ای و نظامی و بسیجی و پلیس همخونی نداره چرا که قرار نیست چیزی پیدا بشه که نخی باشه جهت سرنخی .
خیلی‌ها خاتمی رو ترسو بزدل و هزار جور لایق فحش دیگه می‌دونند اما نه از سر علاقه بلکه به حقانیت حقیقت که اونا فکرش رو نمی‌کردند که خاتمی اونطور دانشجو و جوون و مردم پشتش باشن، فکر نمی‌کردن خاتمی بشه همون دریچه فریاد سال‌ها خفقان و دیدن استبداد و اجبار به سکوت. مشکل اینا با اسم نیست هرچند خاتمی مثل تنه درخت تو چشمشون بوده و هست مشکل اینا مردمند اینا بیداری رو نمی‌خوان متتتتتتتتتتتتتتوجه باشید اینا طاقت و توان تحمل فریاد و راهپیمایی و اراده و بودن ملت رو ندارند. اینا طالبان‌های مدرن هستند فقط همین دشمنان انسانیت و تعادل.
تو رو به خدا واسه اسیرشده‌ها دعا کنید هزار بار از مردن بیشتر آزار می‌بینند.
قتل‌های زنجیره‌ای ، ترور عبدالله نوری، مرگ خونین فروهرها، سنگ‌اندازی‌های مداوم جلوی پای خاتمی، خشونت‌های امربه معروفی یکی دوسال گذشته، توطئه در انتخابات و تقلب آشکار و این روزها به خاک و خون کشیدن و مردان و زنانی چون ندا آقا سلطان و مصطفی غنیان و . . .
این گروه که هرچند بزرگ نیستند اما ریشه در قدرتمندان حکومت دارند یهودی و نامسلمان نیستند به واقع مسلمانان افراطی هستند که شکم از آخور رهبری سیر می‌کنند و بدن در کابینه نظام و سپاه گرم می‌کنند و چماق بر سر ملت می‌کوبند و خنجر در پهلوی جوانان و تیر بر قلبشان می‌نشانند.
سکوت و ترس از ادامه راه و عدم داشتن درایت این غده سرطانی را به حدی می‌رساند که تمام ایران را فلج نموده به مرگ تاریخ می‌انجامد.
مثال :جنگ جنگ بین حیوانات گوشت خوار و آهوان تیزپای و گاومیش‌های تنهاست که طبیعتشان را جوری سازمان داده‌اند که انگار فقط باید بخورند و بر..د و بزایند.
ببخشید اما تا این گاو‌میش‌ها با هم متحد نشوند و یادشان نیاید قدرت شاخ و ضربه‌لگدهاشان چطور می‌تواند دمار از این گرگان تیزدندان که با دریدن گوشت و پوست جوانان وطن دریده‌تر شده‌اند راه به پیش نخواهند برد.
شاخ کنایه از اندیشه و لگد کنایه از استقامت و توان بودن در میدان است )
پیروز باشید
یکشنبه 7 تیر 1388

Mahdi_Payam - همه جای ایران - سرای من است
اینا تو اوج پاک بودنشون، دم به دم ماهواره نگاه میکنن، دنبال ام کلثوم هستند، ساسی مانکن هم که انگار کامل میشناسه!...
معلومه عشق ساسی مانکن کورش کرده.

هیچ کس معصوم نیست، حالا نمیدونم شما با فتنه گری میخواین چی رو ثابت کنین؟
انگار این خواص احمدی نژاد و یارانش است که برای خراب کردن مخالفانشان اونقدر داخل سوراخهای زندگیش میروند تا چیزی در بیاورند و جار بزنند، مثل اسم بردن از دختر شجریان، زن او، نامه سال 74 و...

و چون خودشان انگار هیچ چیز خاصی در کارنامه زندگیشان ندارد (چه مثبت و چه منفی) و در طول زندگی فقط پول مفت خورده و ول گشته اند ترسی از آمدن همین بلا بر سر خودشان احساس نمیکنند!
بی ادبی این نویسنده هم که کاملا معلومه.
قضاوت با خودتان است....
یکشنبه 7 تیر 1388

yalda63_set - اینگلیس - منچستر
استاد شجریان با تبلیغات صدا و سیما استاد نشده که حالا با نامه یه عده متحجر بخواد چیزی ازشون کم بشه
زنده باد استاد شجریان
ارادتم به ایشون بیشتر شد . خیلی خیلی بیشتر از قبل
مردم ایران به رسانه ی ملی هیچ اعتمادی ندارند!!!!!!!!!!!! پس بی خیال
یکشنبه 7 تیر 1388

taheree - ایران - قم
درودبراستاد
استاد انقدر دوست داره که این چندتا خس وخاشاک به چشم نمیاد.حزب اللهی که بی بی سی می بینه وام کلثوم وساسی مانکن رو میشناسه معلومه چه رزلیه.بهش بگید آخه عوضی اون احمدی نژادتون زمان جنگ کدوم گوری بود شنیدم بیابونارو لوله کشی می کرده؟
یکشنبه 7 تیر 1388

alireza-perspolisi - ایران - بندرعباس
تو گور پدر همه اشون هر چهارتاشون که شما خودتون رو مچلشون کردید همه از یک کاسه میخورن چه محمودش چه میرحسینش چه هر خر دیگه ای بدبخت مردم ایران که فکر میکنن یارو بخاطر مردم که اینکارها رو میکننه نمیگیرن که این هم یک سیاست کثیف دیگه این حکومته و قدرت طلبی بی حد و حصرشون . کارشون فقط داغدار کردن مردمه همین و بس
دوشنبه 8 تیر 1388

vahidrakjah - ایران - تهران
آن زمانی که شجریان : شجریان شد پدران شما در کافه های خیابان لاله زار به پای رقاصه های آنجا پول می ریختند و شماها از تیره همان پدران هستید که حالا به شجریان و فرهنگ و هویت این مرز بوم توجهی ندارید شما همان خوش که امثال ام کلثوم و مابقی خواننده های عرب (حیوان ) را تماشا کنید و آب از همه جایتان سرازیر شود . شما چه به اشعار ناب حافظ و شما را چه به ادب و فرهنگ پارسی شما را همان که بنشینید و نوحه سرایی آهنگران و مابقی مداحان مزخرفگو را گوش دهید و لذت ببرید شما را همان بس که فقط عزاداری نمایید و گریه کنید بر امامان معصومتان که همه دارای عقدههای جنسی و روانی بوده اند شما را همان بس که بنشینید و مانند مادران خاله زنکتان پشت سر همه حرف بزنید و از این کار لذت ببرید در مورد استاد استادان شجریان عزیز هیچگاه حرف نزنید که شما لیاقت حتی بر زبان راندن نام این عزیز را هم ندارید چه رسد به اینکه بخواهید اراجیفی را که لایق و در شان خود و خانواده تان است تحویل این استاد استادان دنیا نمایید و کلام آخر اینکه لطفا از این به بعد فقط خفه شوید
دوشنبه 8 تیر 1388

مانفرد - ایران - بندر
انصاریون بخوابید ای معامله ها
دوشنبه 8 تیر 1388

eilkhan - ایران - کرمانشاه
انصار نیوز ارگان اطلاع رسانی انصار حزب اله نیست راستی اگر صدا وسیما با برنامه های گلها و نوا و ... شجریان را معرفی نمیکرد (زمانی که اطلاع رسانی به نحو کنونی نبود) چه کسی شجریان رو میشناخت
سه‌شنبه 9 تیر 1388

sepehrmro - ایران - تهران
اینها انصار حزب شیطانند نه حزب الله یه مشت آدم دیکتاتور تروریست که هر کس مخالفشون باشه اینا منافق کافر محارب ......... می دونند نمک به حرام خودشونند و اون دلقکی نژاد دیکتاتور کفتار صفت
سه‌شنبه 9 تیر 1388

ایلیار - ایران - تهران
نمیدانم این قوم چرا همیشه عصبانیند . هنگام باخت عصبانی و هننگامی که به ظاهر برنده اند باز هم عصبانیند از آزادگی و آزادی عصبانیند از رسانه های آزاد و از هنرمندان آزاده عصبانیند از انتخابات آزاد از .... عصبانیند عصبانیند عصبانیند
شجریان مشکی است که خو می بوید و نیازی به عطاری چون صدا و سیما ندارد و این صدا و سیمای عقب افتاده ماست که تلاش دارد برنامه های گندیده خود را با مشک صدای شجربان معطر و به خورد ملت دهد .شجریان نان از عمل خویش می خورد منت حاتم طایی چون صدا سیما را نبرده و نخواهد برد.
خاصیت این قوم عصبانی برای محکوم کردن دیگران همانطور که در مناظره موسوی و احمدی نژاد عریان شد گفتمان بگم بگم .. است که نویسنده این هرز نامه هم در مواجهه با زندگی قبل از انقلاب شجریان و یا فرزند خوش الحان ایشان نشان میدهد
موسیقی سنتی فاخر و مظلوم ایران با سیاستهای همین قوم عصبانی در حال جایگزینی با آثار سفارشی بی هنران مزدور صدا و سیمایی است.
به دلیل آزادگی هنرمندان واقعی ایران تمام تلاش و پول و امکانات عظیم این رسانه را برای ایجاد یک طبقه ناهنرمند مزدور در مقابل هنرمندان سرشناس و واقعی این مرز و بوم در طی 30 سال گذشته بوده ایت .
عصبانیت این قوم حتی به آوای مقدس الله اکبر مردم و نیایش ربنای شجریان رحم نکرده ودر کل شامل هر شخص یا مفهوم مقدس و یا غیر مقدس که همراه شدن با این قوم عصبانی در مسیر تاریک ایشان را برنتابد خواهد شد .
شجریان بخوان و جانهای خسته ما را بنواز و هنرمندانه روح حافظ و سعدی و مولوی را در جانهای ما زنده کن – بخوان و گوشهای آزرده ما را از صداهای گوشخراش این قوم عصبانی رها کن بخوان .دلم هوای نوای جان جهان تو را کرده است.

سه‌شنبه 9 تیر 1388

sepide_parsa79 - ایران - ساری
ای مگس عرصه ی سیمرغ نه جولانگه تست عرض خود میبری و زحمت ما میداری
چهار‌شنبه 10 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.