مجمع تشخیص مصلحت: نامزدهای معترض با شورای نگهبان همکاری کنند

مجمع تشخیص مصلحت: نامزدهای معترض با شورای نگهبان همکاری کنند

مجمع تشخیص مصلحت نظام در ایران با صدور بیانیه ای به حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری این کشور واکنش نشان داده و بر لزوم بررسی دقیق شکایات انتخاباتی توسط شورای نگهبان و همکاری نامزدهای معترض با این شورا تأکید کرده است.

این شورا که ریاست آن را اکبر هاشمی رفسنجانی به عهده دارد، روز شنبه ۶ تیر (۲۷ ژوئن) پس از "بحث و بررسی های مبسوط" در بیانیه خود تمکین در برابر قانون را بهترین راه برای حل مشکلات اعلام کرد و از شورای نگهبان خواست به شکایت های انتخاباتی به صورت "دقیق و خداپسندانه" رسیدگی کند و با استفاده از کارشناسان "با ترکیب مناسب" برای ایجاد اعتماد در جامعه بکوشد.

مجمع تشخیص مصلت از نامزدهای معترض هم خواسته است با شورای نگهبان همکاری کنند و مدارک و شواهد خود را برای رسیدگی به این شورا ارائه دهند.

شورای نگهبان روز جمعه اعلام کرد برای بررسی انتخابات و بازشماری ده درصد آرا، هیأتی ویژه تشکیل می دهد و از نامزدهای معترض خواست نمایندگانی برای حضور در این بررسی ها معرفی کنند.

reza2s3 - المان - اولم
ببینید ملت ایران سرکار است/ ما نباید جلو بریم و این میان فقط خدا از گناهایمان بگذرد که خون گلهای بی گناهمان ریخته شد..
لعنت خدا به طمع کاران
شنبه 6 تیر 1388

ParNyan-E-AzaD - ایران - مشهد
ادم سیاستمدار به این میگن !!
ایول رفسنجانی !! خدای سیاستی تو !
شنبه 6 تیر 1388

sakar - انگلیس - لندن
چرا همه در مقابل خامنه‌ای کم آوردن همه از بس جنایت کردن از هم دیگه میترسن. یعنی‌ تو علما یک خدا شناس نیست از حق این ملت دفاع کنه البته مجتبی آنقدر پول داره که همه آخوندارو خریده . ایرانی‌‌های عزیز آزادی حق شماست دین از سیاست باید جدا باشه / دین در سیاست ایران دخیل هست / برای پول و شهرت دین و ایمانشون از بین رفته دیگه به چی‌ این نظام اعتقاد دارید وقتی‌ پایه یک حکومت دروغ نیرنگ هست با آینده گان چه می‌کنید؟ وای بر ما که از ماست که بر ماست / فقط یک چیز فهمیدم تو این مدت به خاطر اینکه جریان قتلها و جنایات گذشته رو نشه و حقوق‌های کلان از دستشون نره به هیچ عنوان حاضر به صداقت و دفاع از ملت نیستن
شنبه 6 تیر 1388

fanta - فرانسه - استراسبورگ
فکر نکنم موسوی به این سادگیها توی همچین دامی بیفته. موسوی تا مردم رو داره نیازی به این خیمه شب بازیهای بی فایده نداره. مسئله مردم ایرام مسئله رویارویی با یه نظام فاسده نه تعویض عناصر این نظام فاسد.

♥♥♥ زنده باد آزادیخواهان ایران ♥♥♥

مرگ بر دیکتاتور آخوندی
شنبه 6 تیر 1388

Afshin London - انگلستان - لندن
مرگ بر قاتلین عمامه به سر و انترشون محمود احمقی نژاد
درود و سپاس به مردم دلیر و با شهامت ایران
زنده باد ایران و ایرانی
شنبه 6 تیر 1388

bijana - المان - هانوفر
فکر کنم رفسنجانی هم ترسیده.
بچه ها ویدئو کلیپی درست کردم که ارزش دیدنشو فکر کنم داره .نگاه کنید بد نیست.اینهم لینکش در یو تیوب:
https://www.youtube.com/watch?v=rGYuc3o-aIo
شنبه 6 تیر 1388

badram - ایران - تهران
دیگر مردم ایران همه شما را بخوبی می شناسند . همه میدانند که تنها قدرت است که برای شما مهم می باشد آن هم به هر قیمتی که باشد. قابل توجه کسانی که به احمدی نژاد رای دادند. همه سرکار بودید.
شنبه 6 تیر 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
ضرر قطع سیستم پیامک اپراتورهای اول ، دوم ، روزانه بیش از یک میلیارد و ۳۲۰میلیون تومان

با قطع شدن شبکه پیام کوتاه تلفن همراه کشور هر یک از اپراتورهای اول ، دوم و پیمانکاران پیامک با ضررهای میلیاردی مواجه شده اند. مسدود شدن شبکه پیام کوتاه تلفن همراه از آخرین روز هفته گذشته تا به امروز همچنان ادامه دارد و این مسئله سبب شده تا ارتباط بیش از 31 میلیون مشترک اپراتور اول ، 14میلیون مشترک ایرانسل و نیز مشترکانی که از این وسیله ارتباطی بصورت انبوه استفاده می کنند به کلی قطع شود. با فرض آنکه روزانه بطور متوسط 60میلیون پیام کوتاه از شبکه همراه اول مبادله می شود و در خوشبینانه ترین حالت تمامی این پیامکها نیز با فونت فارسی ارسال شود ، اپراتور اول حدود 540میلیون تومان در یک روز و حدود 2میلیارد و 160 میلیون تومان طی چهار روز گذشته متضرر شده است. در همین حال اگر هر مشترک ایرانسل روزانه یک پیام کوتاه با فونت لاتین بفرستد -که مطمئنا آمار بسیار بیش از این رقم است - این اپراتور نیز روزانه بالغ بر 330میلیون تومان و جمعا یک بیش از یک میلیارد و 320میلیون تومان از این قطعی ضرر کرده است. در این بین باید حدود 920هزار مشترک تالیا را نیز درنظر گرفت. انسداد شبکه پیام کوتاه در حالی ادامه دارد که بسیاری از افراد از این رسانه برای امور روزمره و کار خود استفاده می کنند.
_______________

مهم * مهم * مهم *

به دوستانی که در ایران هستند پیشنهاد میکنم که از خطوط ایرانسل استفاده کنند. این کار همان طور که در خبر بالا آماده است ضرر بسیار بزرگی به دولت ج.ا می زند.
بعنوان مثال اگر 1 میلیون نفر از خط موبایل دولتی استفاده نکنند و همین 1 میلیون نفر روزانه بصورت میانگین 500 تومان هزینه ی مکالمه و پیامک شان شود ، در هر هفته چیزی در حدود 3.500.000.000 تومان ( یعنی سه میلیارد و پانصد میلیون تومان ) به ضرر دولت است. خودتان همین مبلغ را در سطح سالیانه حساب کنید ببینید چه عددی می شود!!


این کار علاوه بر ضرری که به دولت میزند دارای یک حسن بسیار بزرگتری نیز می باشد، یعنی این کار دارای ، امنیت بیشتری است چون طبق قرارداد بین المللی که ایرانسل امضا کرده است، نمی تواند امکان گوش دادن به مکالمه های مشترکین را به وزارت اطلاعات بدهد.

به همه بگویید.
شنبه 6 تیر 1388

badram - ایران - تهران
rehgozer - نروژ - برگن
برنامه تجمع هوادران میرحسین موسوی
1- دوشنبه 8 تیر ساعت 18 زنجیره انسانی از میدان تجریش تا میدان راه آهن
2- پنجشنبه 11 تیر ساعت 18 تجمع در میدان های ولی عصر, انقلاب, تجریش و هفت تیر
3- دوشنبه 15 تیر ساعت 18 تجمع در مقابل زندان اوین
4- پنجشنبه 18 تیر به مناسبت سالگرد کوی دانشگاه مقابل دانشگاه تهران با حضور تمامی مردم و دانشجویان
5- ایرانیان خارج از کشور مقابل سفارت ایران در همان کشور ..
6- فریاد الله اکیر هر شب ساعت 10 تا 10:30 در پشت بام منازل
7- شعار نویسی روی دیوارها و اسکناس ها
شنبه 6 تیر 1388

silver - تانزانیا - اروشا
تموم شد اینا پشت پرده با هم به توافق رسیدن )-:
شنبه 6 تیر 1388

silver - تانزانیا - اروشا
تموم شد اینا پشت پرده با هم به توافق رسیدن )-:
شنبه 6 تیر 1388

ghati - ایران - کرج
reza2s3 - المان - اولم
مگر مردم به دنبال انقلاب بودند مردم رای خود را می خواستند و احقاق حقشان را و تا رسیدن به این حق از پای نخواهند نشست گاهی وسط میدان و گاهی در مراحل دیگر و اقدامات مدنی اگر کسی در این مسیر با مردم بود ما هم او را جدا نمی دانیم ما مردم حتی با دشمنان متقلب مردم که نشان دادند که طرف مردم نیستند خواستیم راه آمده و حقمان را دنبال کنند اما آنها بر تقلب و دزدی خود اصرار کردند حال اگر رفسنجانی هم بخواهد بر خلاف رای مردم عمل کمد دیگر ما با نظام کار نداریم و مطالباتمان فرق می کند چون دیگر بیش از سی سال نمی شود مچل گروهی شد که ناتوان از گرفتن حق مردم که از بدیهی ترین و اصلی ترین وظایف هر حکومتی ست چه رسد به این حکومت که ادعاس عدالت اسلامی هم داشت که ما هر چیز دیدیم الا عدالت و حق مردم .
شنبه 6 تیر 1388

ParNyan-E-AzaD - ایران - مشهد
fanta - فرانسه - استراسبورگ
تا چند وقت دیگه موسوی فراموش میشه ! شک نکن ! ولی خب ، تو ایران موضوع اصلا موسوی نیست ! موضوع حقیقت و آزادیه انسانه . مهم ایرانه ! ایرااااااااااااان ... عشق من :
شنبه 6 تیر 1388

impudent - ونکوور - کانادا
با سلام به تمامی دلیران و ایرانیان وطن پرست . بچه هائ که تو این چند روز پر تحرک وپر جوش وپر حادثه نا ایران را دوباره بر سر زبان ها در تمام دنیا زنده کردن و از خون خودشان برای ازادی ایران دریغ نداشتن . زنده باد ایران و ایرانی وطن پرست . با تمام این مشکلات و سختیها وزجرها که بر شما روا وخانواده ها با از دست دادن عزیزانشان حتی نتوانستن ادی احترامی برای عزیزانشان داشته باشند ... یک نکته مشخص است که ان اقای موسوی کجا بودن و هستند ایشان هم که تو زرد از اب در امد .ایشان که لیاقت یک رهبری و نظم دادن به این جنبش پر شور و ازاد را نداشتن پس چگونه میخواست که یک کشور را رهبری کند . او و خانمش ( خانم رهبر )که مردم را به تضاهرات و کشاندن به خیابانهادعوت میکرد و حی اعلامیه صادر میکرد حالا چرا ساکت و لال شدن و بعد از دیدار با کمیسیون امنیت ملی مجلس که هم با او و همبا ان کروبی بی همه چیز که مشخص بوده واست که تمام برای اهداف و جیب خودشان سنگ به سینه میزدند سکوت اختیار کرده و اقای موسوی عرض نمودن که راهپیمایها به دعوت او نبوده و مردم را من دعوت و تشویق نکردم . و یا ان رفسنجانی بی کس و..ر با تمام حرفا که به او و خانوادش زده شد 2 هفته سکوت کرد و بعد از دیدار با کمیسیون مجلس او سکوت را شکست و به طرفداری از رهبر و...... غیره پرداخت . پس ای مردم ای ایران دوستان ای جوانان غیور ایران هر کاری میخوهید انجام دهید با چشم باز پیش وید و دوباره گول این شیطان صفتان را که با نام دین میخواهند جلو بییایند را نخورید این موسوی و امسال او همگی ( سگ زرد برادر شغال ) است نخورید او اگر ادم بود در این شرایط همگام با مردم برای اهداف یکسان و خواسته های مشخص که همه ان را میداند میدان را خالی نمیکرد و از همه مهمتر این تعداد افرادی که تو این چند وقت اسیر این جلادان شدن که میگویند چیزی بالای 450 نفر است پشتان میایستاد و با مردم به پا فشاری بر سر واسته های مردمی و انتخاباتی خود با ادامه راهپیمای و تظاهرات این کسافتها را تا سقوط کامل پیش میبرد . به امید پیروزی کامل مردم و وطن .
شنبه 6 تیر 1388

hamed-irooni - ایران - زابل
دوستانی که هدفشان به نتیجه رسیدن اعتراضات است خوب گوش کنید.
من خیلی خوب این حکومت را میشناسم، در راس این حکومت همانطور که خود شما هم میدانید ولی فقیه وجود دارد، تعریفی که قانون اساسی از ولی فقیه دارد مربوط به یک انسان نیست حتی خصوصیاتش در بعضی جهات از یک امام معصوم هم بالاتر است یعنی فردی بسیار عادل و آگاه و شجاع که ذره ای هواهای نفسانی در او تاثیر تدارد و اختیارات او را در حد یک چنین انسانی در قانون اساسی تعریف کرده اند، حالا شما فکر میکنید همچنین انسانی که خودش را اینگونه میبیند ذره ای عقب نشینی حتی به اندازه یک رای انجام میدهد؟ کافی است بگوید من ذره ای اشتباه کردم، آن وقت اصل آگاهی شجاعت و عدالتش زیر سئوال میرود، طبق اطلاعات بسیار موثقی که من دارم الان هدف حکومت فقط ساکت کردن اعتراضات است که به نظر من کمی هم در این زمینه موفق بوده است ، بعد از ساکت کردن اوضاع دستگیری ها شروع میشود و باز هم طبق اطلاعاتی که من دارم از همین الان متن بازجویی ها و اعترافات این عوامل خود فروخته ! که سر در آخور آمریکا و اسرائیل دارند آماده شده و کافی است کسانی که در آینده دستگیر می شوند با نوشتن نام خود و امضا آن را تایید کنند و بگویند که ما از طرف آقایان هاشمی، خاتمی ، کروبی و ناطق نوری(البته نام این فرد جدیدا از لیست حذف شده) و پول های هنگفت آمریکا و اسرائیل قصد داشتیم تا یک انقلاب مخملی در ایران راه بیندازیم و بعد با پشتیبانی این اعترافات و سکوت حاکم بر جامعه افراد مذکور دستگیر و به سزای اعمال ننگین خود برسند! تا بار دیگر انقلاب عزیر و اسلامی ما در سایه ولایت فقیه و امام عصر و خون شهیدان از یکی از مهمترین چالش های انقلاب با پیروزی بگذرد( البته این موضوعات با مصاحبه های مردمی مورد تایید و تقدیر قرار میگیرد، در اینجا جا داره میخوام یه جکی در ارتباط با این موضوعه هر چند که قدیمی شده فقط و فقط به خاطر تقدیر از کارهای شجاعانه دلاورمردان اطلاعات را بگم،
یکبار سازمان ملل میخواسته ببینه سازمان جاسوسی کدوم کشور قویتره میاد یک خرگوش توی یه جنگل ول میکنه و به سازمانهای جاسوسی کشورا میگه برین اون خرگوشو پیدا کنین.. اولی موساد بوده میره و خرگوشو بعد از نیم ساعت پیدا میکنه میاره.. بعد نوبت سیا، میره و بعد از 45دقیقه خرگوشو پیدا میکنه میاره.. بعد نوبت اینتلجنت سرویس انگلیس میشه میره بعد از یک ساعت میاره.. همینطوری همه کشورا میرن و خرگوشو دیر و زود پیدا میکنن.. نوبت سازمان اطلاعات و امنیت ملی ایران میشه(ساواما) میره و بعد از یک ساعت یه خرسو میارن.. میگن بابا ما گفتیم خرگوش بیارین و شما خرس اوردین؟! ایران میگه اون خرگوشه ، برین از خودش بپرسین- ازش میپرسن : مگه تو خرگوشی؟! با دو دستی میزنه توی سرش و داد میزنه میگه: آره من خرگوشم هفت جد و آبادم خرگوش بودن.. بخدا من خرگوشم ..!)
اطلاعات فوق از یک منبع کاملا موثق بدست آمده که نخواست نامش فاش شود، اگه شما میخواهید که جنبش ما عاقبش این نباشد پس نگذارید که اعتراضات به سکوت بینجامد چرا که این هدف آنهاست پیشنهاد من این است که قبل از همه چیز ما باید اتحاد داشته باشیم من نزدیک 2 ماه است که مطالب تالار را دنبال میکنم و تازه عضو شده ام اون چیزی که من فهمیدم در این تالار افراد با سلایق و افکار گوناگون هستند و این مایه خوشحالی دشمنان اسن در این برحه حساس زمانی بهتر است اختلاف سلیقه ها را کنار بگذارید و همگی یک هدف را دنبال کنید، اگر واقعا بدنیال دموکراسی هستید پس قبول کنید که اکثریت جامعه ما اسلامی است پس بهتر است از بکار بردن الفاظ وجملات ضد اسلامی شدیدا خودداری کنید و حکومت را از نظر اسلامی فاقد اعتبار کنید(که اینکار با دلایل زیاد قابل اثبات است)، ما هم باید مثل آنها اهدافمان را پلکانی تعیین کنیم و قدم به قدم جلو برویم فراموش نکنید که هیچ انقلاب موفقی یک شبه شکل نگرفته، مشکل دوم ما اطلاع رسانی است که من پیشنهاد میدهیم دوستان با توجه به شرایط گفته اقدام به توزیع و تکثیر اعلامیه و CD کنند.
در پایان هم ضمن تشکر از دوستانی که تا به این جای کار زحمت کشدیدند و مطلب من رو خودند تقاضا میکنم که نظرات خودشون رو هم بگن.
شنبه 6 تیر 1388

waxy - امریکا - سیاتل
دوستان مقیم خارج این راهپیمایی تجمع زنجیره انسانی برای جلب افکار عمومی جواب میده
شنبه 6 تیر 1388

haghju2009 - انگلیس - لندن
به نظرمن مردم انقدربه بلوغ فکری رسیده اند که خودشان تصمیم بگیرند نه اینکه منتظر دستور این عمامه بسرها باشند
شنبه 6 تیر 1388

arta-aria mehr - ایران - تهران
قابل توجه دوستان
کسانی که از موارد پشت پرده نظام فعلی بی خبر هستند خواهش مندم مطالب زیر رو بخونند
1- در حال حاضر جنگ قدرت میان رهبری و هاشمی بو ده که رهبری با حمایت از احمدی نژاد و یا به طور صحیح از گروه حجتیه دست به یک کودتا زده و شاید بتوان گفت سر منشا تمامی این موارد پسر خامنه ای یعنی مجتبی میباشد که خواهان رهبری مطلق یا همان نظام شاهنشاهی و دیکتاتوری هستند حال در طرف مقابل افراد اصلاح طلب که میتوان مهره چین این بازی را هاشمی خواند مخالف چنین نظامی بوده و از چندین سال پیش با این گروه که با رهبری افرادی چون جنتی و مصباح یزدی م باشند پرداخته است که حتی زمانی خود از اینکه خامنه ای را رهبر ایران قرار داد پشیمان است ،حال که موسوی توانسته حمایت مردمی را جلب کند و به نوعی از مردم است هاشمی توانسته به این قدرت برسد که به مخالفت کامل دست بزند ،حال اگر ما مردم ایران میخواهیم که از سلطه افرادی چون رهبری و احمدی نژاد خلاصی یابیم بهترین راه حمایت از مرد اقتصاد وسیاست ایران یعنی هاشمی و سید صادق که به واقع تا به حال شخصیتی به غیر از موسوی نتوانسته به مقابله با این دیکتاتور ها بپردازد است.پس با تمام قدرت چه در خارج و داخل کشور چه مرد و زن همه باید به مبارزه خود ادامه دهیم که در صورت موفقیت گروه حجتیه بر ما چیزی جز خفقان و جنگ بر سر ایران نخواهد آمد.زنده باد ایرانی سبز و آزاد.
شنبه 6 تیر 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
انهائی که می گویند تمام شده باید بگویم شما تمام شده اید.سنگ لای چرخ حرکت انقلابی مردم ننداز.این حرکت تا بر اندازی این حکومت ادامه دارد تازه اول حرکت است
silver - تانزانیا - اروشا
تو بهتر است پول مزدوریت را بگیری و حرف نزنی
شنبه 6 تیر 1388

mhs - ایران - رشت
حتما پشت پرده با پسرهای رفسنجانی که حمایت مالی ستاد میرحسین راداشته اند؛ صورت گرفته. مثلا کنترل انحصاری یک وزارتخانه یا یک بنگاه اقتصادی. طبیعتا باباش هم بیاد و این را بگه و قال قضیه کنده... این وسط یک عده جوان کشته ودستگیر میشند... این اخوندها غیر قابل اعتمادند
شنبه 6 تیر 1388

NAZANIN 2009 - ایران - ارومیه
این هم ازین اقای خائن.
شنبه 6 تیر 1388

8036 - ایران - اصفهان
با سلام : این وسط دود این مساءل تو چشم مردم رفت هر چهار کاندیدا طبق برنامه هایی که از قبل به آنها داده شده بود به خوبی پیش رفتند و این وسط مردم سر کار بودند هیچ کس دلش به حال ملت نسوخته است اینها همه کثافت هستند ( دلمان به حال اون دانشجوهایی که از دستمان رفتند بسوزد و امید وارم که (آّه ) بابا و مامانهایی که دسته گلاشون را از دست دادند این رژیم کثیف و آقای موسوی که از این کار انصراف نداد را نابود کند ) حال میگوید پس چرا آقای موسوی آمد . من هم میپرسم چرا رد صلاحیتش نکردند. نباید رد صلاحیت میشود و یا انصراف میداد چون باید این ملت ( 40 )میلیونی را
به پای صندوقهای رای هدایت میکرد تا بتوانند در تاریخ کثیف ( جمهوری اسلامی ) ثبت کنند . غیر از آقای موسوی کسی نمیتوانست این آمار را بالا ببرد و اگر این برنامه را اجرا نمیکردند بدترین آمار را در جمهوری اسلامی تجربه میکردند و از این میترسیدند که جمهوری اسلامی در دنیا ( خوار و زلیل ) گردد با آرزوی ارادی در ایران عزیزمان و آرامش برای خانواده های عزیز از دست داده

شنبه 6 تیر 1388

reza62 - المان - دوسلدورف
متاسفانه سیاست پدر ومادر ندارد اما خوشبختانه ماها داریم زنده باد جنبش مردمی ایران.
شنبه 6 تیر 1388

karikatur - انگلستان - برایترن
نترس ایرانیها کاری به پول تو ندارند بدبخت کوسه.
شنبه 6 تیر 1388

ayapir - اتریش - وین
hamed-irooni - ایران - زابل
دوست عزیز من ادعایی ندارم .نه سیاست دارم و نه از سیاست دم میزنم به همین دلیل برای اعلام نظرم باید این متن رو خوب مطالعه کنم چون در این گیر و دار به همه چیز مشکوکم و از سیاست میترسم .ولی دست و پات رو میبوسم اگر صادقانه نوشته باشی(که چنین فکر میکنم چون خواهان ادامه ی حرکتی و ایده هات عالیه) باید ایران و مردممان را ازاد کنیم.به همت همه ی وطن پرستان
شنبه 6 تیر 1388

sasan4 - ایران - تهرات
silver - تانزانیا - اروش
عزیزم توکلت به خدا باشه بنده کیه؟ خدا پشت و پناه ماست پس هیچ وقت امیدت را از دست نده.
شنبه 6 تیر 1388

black chador - امریکا - ولدن
hamed-irooni - ایران - زابل
تو حرف یا جوک دیگه ای نداری؟ جوک دفعه دوم بیمزه میشه. حلا یک جوک جدی بات میگم: از خامنه ای پرسیدن اگر تو حضرت علی هستی پس خمینی کیه. گفت او خدا بیامرز عشقبازی با نوزادان را خیلی دوست داشت.
یکشنبه 7 تیر 1388

Afshin London - انگلستان - لندن
hamed-irooni - ایران - زابل
با شما موافقم. کاملآ صحیح میگویید. در شرایط فعلی فقط و فقط باید متحد باشیم و هدف اصلی که مبارزه با یک سیستم آخوندی-فاشیستی است ایجاب میکند که همصدا باشیم. الان وقت محکوم کردن اسلام و افشای ماهیت آن و توهین به آن نیست. الان باید عقاید شخصی و اختلاف سلیقه درباره دین و مذهب و حزب و سازمان را کنار گذاشت و همصدا فریاد بزنیم تا بدانند که بین ما نمی توانند نفاق بیاندازند. منهم مثل آنتی اسلام و خیلی دیگه از خردگرایان وقتی مردم فریاد الله اکبر سر میدهند با آنها همصدا میشوم چرا که اتحاد ما سلاحی قویتر و بُرنده تر از چماق و کلت و قمه است.
هر که دشمن این رژیم آخوندیست، در حال حاضر دوست ماست.
هر کس که فریاد مرگ بر خامنه ای و مرگ بر جمهوری اسلامی میزند در صف ماست.
یکشنبه 7 تیر 1388

zhilla - ایران - تبریز
آزادی هم همان موسوی است اگه موسوی جلو نمیومد که ما مثل قبل ساکت نشسته بودیم ما اگه الان تونستیم با صدای بلند آزادی را بخواهیم مدیون حرکت موسوی هستیم. 8036 موسوی اگه کارش فقط کشوندن مردم به پای صندوق بود پس بعد انتخابات میکشید کنار و پولشو میگرفت ولی ما هم عقل داریم هم چشم
یکشنبه 7 تیر 1388

rastad - ایران - تهران
ای خاک دو عالم بسرت مرتیکه گنده بک خرس . این همه توهین بهت کردن این همه زن و بچه ات رو در حضور ملت به ناسزا بستن اونوقت حالا میگی مصلحت نظام اینه و اونه ........... برو بابا گور پدر خودت و مصلحت نظام
آقای میر حسین موسوی شما همیشه سبز و جاودانه خواهید ماند اگر در کنار این ملت باشید و در کنار جوانان دلیر و غیور ایران
زنده باد جوانان ایرانی که همه جوانان ما کاوه آهنگرن
یکشنبه 7 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.