فاطمه رهبر سه روز قبل از انتخابات : منتظر رای ۲۴ میلیونی احمدی نژاد هستیم

فاطمه رهبر سه روز قبل از انتخابات :

منتظر رای 24 میلیونی احمدی نژاد هستیم

آینده نیوز : با گذشت دو هفته از اعلام نتایج انتخابات ریاست جمهوری بررسی پیش بینی های صورت گرفته توسط چهره های مختلف سیاسی نشان می دهد که خانم فاطمه رهبر عضو شورای مرکزی حزب موتلفه و نماینده مردم تهران دقیق ترین پیشگویی در کشور را انجام داده است وسه روز قبل از انتخابات در گفتگو با شبکه ایران وابسته به دولت نهم گفته است که احمدی نژاد با24میلیون رای رییس جمهور خواهد شد.

 
پیش از این ابوالفضل فاتح به نقل از حمید رسایی نماینده دیگر تهران دوماه قبل از انتخابات از رای 23میلیونی احمدی نژاد خبرداده بود که رسایی این نقل قول را تهمت خواند.
در گفتگو با شبکه ایران
فاطمه رهبر:منتظر رای 24 میلیونی احمدی نژاد هستیم

فاطمه رهبر انتخاب دکتر احمدی‌نژاد را به عنوان رئیس‌جمهور دولت دهم با اکثریت آرا پیش‌بینی کرد و گفت:‌با توجه به شورهیجایی که در شهرهای مختلف درخصوص انتخابات ایجاد شده بیش از 35 میلیون از مردم در انتخابات شرکت خواهند کرد که حدود 70 درصد آرا متعلق به آقای احمدی‌نژاد خواهد بود.فاطمه رهبر نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با "شبکه ایران" با پیش‌بینی حضور پرشور مردم در دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت : پیش‌بینی من این بوده و هست که انشاءالله در همان مرحله اول با حضور بسیار پرشور مردم در انتخابات اکثریت آرا به نفع آقای احمدی‌نژاد خواهد بود و مردم ایشان را به عنوان دهمین رئیس‌جهمور انتخاب می‌کنند.
وی انتخاب دکتر احمدی‌نژاد را به عنوان رئیس‌جمهور دولت دهم با اکثریت آرا دانست و گفت:‌با توجه به شور و هیجانی که در شهرهای مختلف درخصوص انتخابات ایجاد شده بیش از 35 میلیون از مردم در انتخابات شرکت خواهند کرد که حدود 70 درصد آرا یعنی بیش از 24 میلیون رای آن متعلق به آقای احمدی‌نژاد خواهد بود.

نایب رئیس دوم کمیسیون فرهنگی مجلس علت حضور مردم در انتخابات و همچنین انتخاب دوباره دکتراحمدی نژاد را به عنوان رئیس‌جمهور آینده کشورمان خدمات دولت نهم دانست و بیان داشت: در 5/3 سال گذشته در مدت تصدی ریاست جمهوری در دوران ایشان آقای احمدی‌نژاد نشان دادند که در خدمت مردم، اسلام، پیرو ولایت فقیه و در تلاش برای زنده‌نگه داشتن آرمان‌ها و ارزش های انقلاب هستند وایشان در میان مردم بودند و برای مردم خدمت کردند و این زحمات برای مردم کاملا شفاف و روشن هست و به همین دلیل هم مردم به پاس زحماتی که ایشان کشیده‌اند مسئولیت دوباره‌ی ریاست‌جمهوری را به ایشان خواهند داد.

فاطمه رهبر مجلس با اشاره به پخش مناظره‌ها انتخاباتی نامزدهای ریاست‌جمهوری از صداوسیما اظهار داشت:‌ مناظره‌ها در مجموع کار و ابتکارعمل خوبی بود که رسانه ملی انجام داد و توانست هزینه‌های تبلیغات را کاهش دهد و بهتر از این هم می‌شد عمل کرد اما به نسبت کار خوبی بود و در برخی از برنامه‌ها متاسفانه ما شاهد انتقاد برخی از نامزد‌ها در غیاب دیگر نامزده‌ها بودیم اما با ابتکار عمل خوبی که حق نامزد غایب را محفوظ دانستند و این مسئله هم به خوبی حل شد وامروز آقای احمدی‌نژاد حدود 60 دقیقه و 35 ثانیه حقشان محفوظ است که بتوانند از مواضع، برنامه‌ها و سیاست‌ها و اتهاماتی که به ایشان وارد کردند دفاع کنند.
arta-aria mehr - ایران - تهران
خوبه خانم حتما یا پیشگو هستند یا البته اگه شایعه نشه دست تو کار داشتن،
شنبه 6 تیر 1388

دکتر حسین - ایران - تهران
البته به نظر نمی‌رسه که این خانم از قبل می‌دونسته که قراره وزارت کشور رای احمدی‌نژاد رو 24 میلیون اعلام کنه چون اگر می‌دونست اینقدر تابلو نمی‌کرد
شنبه 6 تیر 1388

parnian1712 - انگلیس - لندن
این فاطی کامندو حتما صیغه احمدی بوده
شنبه 6 تیر 1388

zheneral - ایران - اصفهان
این که چیزی نیست عموی من که توی سپاهه اونم گفت که احمدی نژاد 25 میلیون رای میاره و جالبتر اینکه میدونست کروبی و رضایی روی هم 3٪ ارا را کسب میکنند.
مرگ بر احمدی فساد
شنبه 6 تیر 1388

fanta - فرانسه - استراسبورگ
اینها چی می‌خورن که می‌تونن آینده رو به این خوبی پیش بینی کنن ؟
شنبه 6 تیر 1388

sara6527 - ایران - داراب
آره دیگه
باید رقمی میشد که از آرای خاتمی بیشتر باشه!!!!!!!!
مرگ بر دیکتاتور
شنبه 6 تیر 1388

ghati - ایران - کرج
لعنت خدا بر کذابان خدا نشناس متقلب نامسلمان
شنبه 6 تیر 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
روزنامه ی کیهان 4 سال پیش هم روز قبل از انتخابات گفت احمدی نژاد رئیس جمهور شده است !!!!
شنبه 6 تیر 1388

silas - ایران - بندر
دکتر حسین - ایران - تهران
اتفاقا" چون مطمِین بود گفت واسه سیاسیون پیش بینی درست از یک حادثه سیاسی کلی کلاس داره وچون خبر رو از جایی کش رفته بوده نه اینکه اونم جزو متقلبا باشه لذا واسه گفتنش هم منعی نبوده و میدونسته کسی بهش گیر نمیده
شنبه 6 تیر 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
حالا این فاطمه گماندو حرف نمی زد چیزی کم می شد
شنبه 6 تیر 1388

shnasahand - دوبی - الاهلی
این یه کثافت پس مانده دیگه که پشت نقاب چادر وپوشش اسلامی در صدد چپاول اموال بیت الماله
شنبه 6 تیر 1388

taheree - ایران - قم
بدبخت زن احمدی نژاد که شوهرش انقدر خاطرخواه داره..فاطوه رهبرو فاطمه رجبی و...
شنبه 6 تیر 1388

ghasedak gharib - انگلستان - لندن
این خانم گذشته خودش را فراموش کرده.وقتی که دبیرستانی بود.من همسایه انها بودم.بر خلاف قانون در دبیرستان روزانه درس میخواند ولی متاهل بود.کسی که از بچگی درغگو است بیشتر از اینها انتظار دارید ایا.در ضمن بهزور شوهر حزبی اش وارد انشگاه شد.بچه های تهران نو باید خوب بشناسند اینها را.لوازم خانوادگی گلابی کنار مدرسه شاهین دژ.
شنبه 6 تیر 1388

8036 - ایران - اصفهان
با سلام : این وسط دود این مساءل تو چشم مردم رفت هر چهار کاندیدا طبق برنامه هایی که از قبل به آنها داده شده بود به خوبی پیش رفتند و این وسط مردم سر کار بودند هیچ کس دلش به حال ملت نسوخته است اینها همه کثافت هستند ( دلمان به حال اون دانشجوهایی که از دستمان رفتند بسوزد و امید وارم که (آّه ) بابا و مامانهایی که دسته گلاشون را از دست دادند این رژیم کثیف و آقای موسوی که از این کار انصراف نداد را نابود کند ) حال میگوید پس چرا آقای موسوی آمد . من هم میپرسم چرا رد صلاحیتش نکردند. نباید رد صلاحیت میشود و یا انصراف میداد چون باید این ملت ( 40 )میلیونی را
به پای صندوقهای رای هدایت میکرد تا بتوانند در تاریخ کثیف ( جمهوری اسلامی ) ثبت کنند . غیر از آقای موسوی کسی نمیتوانست این آمار را بالا ببرد و اگر این برنامه را اجرا نمیکردند بدترین آمار را در جمهوری اسلامی تجربه میکردند و از این میترسیدند که جمهوری اسلامی در دنیا ( خوار و زلیل ) گردد با آرزوی ارادی در ایران عزیزمان و آرامش برای خانواده های عزیز از دست داده

شنبه 6 تیر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
این عنترصیغه ی کدام اشغال هست؟؟؟البته صیغه ی ساعتی.
شنبه 6 تیر 1388

coolboy - ایران - کرمان
احتمالا"یکی از سادات ارجمند و وا لا مقام هر شب قبل از خواب به ایشان یه چیزایی الهام و به همسر الهام یه چیزایی حالی میکنن
عجبا جلالخالق
آبجی اون بچه رو ساکت کن
شنبه 6 تیر 1388

black chador - امریکا - ولدن
وای یه کلاغ سیاه دیگه. چرا اینها همشون شبیه هم هستن.
شنبه 6 تیر 1388

black chador - امریکا - ولدن
ای یا جنه. یا گ. چن خورده.
شنبه 6 تیر 1388

nazanin 2009 - ایران - ارومیه
وای قیافش چقد گوریل انگوریلیه!! عینهو جلاد میمونه.واه واه حالم خورد
یکشنبه 7 تیر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
عنتر بانو از کار شبانه در عفاف خلاصی یافت زرزری کرد.
یکشنبه 7 تیر 1388

rastad - ایران - تهران
با سلام خدمت همه دست اندر کاران و دوستان این سایت
آقای موسوی اگه بخوای مثل خاپن های دیگه با این دیکتاتورها کنار بیای واقعا نامردی این جوونای ما و مردم ما باتون و کابل و تیر خوردن چون به توسط شما این آتیش زیر خاکستر زبانه کشید امیدوارم آه اشک چشمان مادران و پدران دامن این دیکتاتورها رو بگیره . و هر کتکی که این جوونا خوردن خدا به زمین گرم بزنه هم خودشون و هم عزیزانشون
مرگ بر دیکتاتور - مرگ بر ضحاک زمان - مرگ بر فرعون زمان
مرگ بر این زنیکه سلیته
یکشنبه 7 تیر 1388

nahiliتهران - ایران - تهران
ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
دوستم گل گفتی
یکشنبه 7 تیر 1388

kiyawashsasani - کانادا - تورنتو
چرا اینقدر مثل آشغال فاطمه صیغه ای تو حکومت (محمود سید میمون ) ریخته ؟ یکی از یکی اوشگول تر و دوزاری ترند . اینا کی ان ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
یکشنبه 7 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.