موسوی قصد دارد با مردم صحبت کند

موسوی قصد دارد با مردم صحبت کند

اعضای کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران روز جمعه با کاندیداهای معترض ریاست‌جمهوری و علی اکبر هاشمی رفسنجانی دیدار کردند.

اسماعیل کوثری نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی به خبرگزاری کار ایران (ایلنا) گفت که میرحسین موسوی هم‌چنان بر بروز تقلب در انتخابات تأکید دارد. وی هم‌چنین افزود که «میرحسین موسوی قصد دارد با مردم صحبت کند تا آن‌ها را نسبت به مسائل موجود توجیه کند.»

به گزارش ایلنا، اسماعیل کوثری در ادامه گفت که میرحسین موسوی هم‌چنان خواستار ابطال انتخابات است.

آقای کوثری افزود: «در این دیدار به او گفتیم که این درخواست غیرمنطقی و غیراخلاقی است و پس از سخنان مقام معظم رهبری در نماز جمعه نباید این موضوع را تکرار می‌کرد.»

میرحسین موسوی هم‌چنان بر «بروز تقلب در انتخابات و ابطال این انتخابات» تأکید دارد

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی با بیان اینکه موسوی قصد دارد با مردم صحبت کند افزود: «وی در دیدار با اعضای کمیسیون امنیت ملی گفت که تجمع‌های اخیر از سوی وی برگزار نشده اما ما به او گفتیم که بیانیه‌های او مردم را به اغتشاش دعوت کرده‌است.»

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی به نقل از موسوی اعلام کرد: «لازمه رفع این مسائل صحبت‌ با مردم است که درخواست آن را نیز مطرح کرده و باید شورای عالی امنیت ملی تصمیم‌گیری کند.»

خبرهایی تأئید نشده، از جمله گفته‌های محسن مخملباف، فیلم‌ساز ایرانی در رسانه‌های خارجی، از «محدودیت شدید میرحسین موسوی برای ارتباط پیدا کردن با بیرون از خانه» خبر داده‌اند.
محسن مخملباف گفته است که «از نزدیک در جریان وضعیت آقای موسوی هست.»

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی در بخشی از مصاحبه خود گفت: «به موسوی گفتیم تا هر چه زودتر تصمیم بگیرند و خدای ناکرده به وضعی دچار نشوند که نتوانند پاسخگو باشند.»

به گفته آقای کوثری هیأت منتخب کمیسیون امنیت ملی پس از انجام سلسله دیدارهایی با نامزدهای معترض و برخی چهره‌های سیاسی ایران گزارشی حاوی «راه حل‌هایی» تهیه کرده‌است که قرار است آن را به رئیس مجلس و دیگر مسئولان مربوطه در وزارت کشور، شورای نگهبان و مراجع بالاتر ارائه دهد.

در تحولی دیگر، روز جمعه، عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان گفت: «برای جلب اعتماد بیش‌تر دو نامزد معترض هیئت ویژه‌ای برای بررسی روند برگزاری انتخابات تشکیل می‌شود و همچنین ۱۰ درصد از آراء بازشماری خواهد شد.»

دیدار با مهدی کروبی و هاشمی رفسنجانی


بنا بر این گزارش، اسماعیل کوثری در مورد دیدار اعضای این کمیسیون با مهدی کروبی گفت: «بر اساس آمار و ارقامی که در اختیار داشتیم به آقای کروبی گفتیم که بهتر است اعتراض خود را از مجاری قانونی پیگیری کنند آقای کروبی هم با بیان اینکه فرمایشات مقام معظم رهبری را قبول دارند، اعلام کردند که تا حدی پاسخ سوالات خود را گرفته‌اند و تصمیم نهایی خود را به زودی اخذ خواهند کرد.»

وی در مورد دیدار اعضای این کمیسیون با هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: «ما از رئیس مجمع تشخیص مصلحت خواستیم تا زودتر وارد مسئله شده و معضل موجود را حل کند تا اینگونه نباشد که دشمنان داخلی و خارجی تصور کنند ایشان نسبت به این مساله بی‌تفاوت هستند.»

mah1 - ایران - تهران
هیچ بعید نیست موسوی شدیدا تهدید شده باشه. امیدوارم رژیم خونخوار و کثیفه ایران با سر سقوط کنه.
شنبه 6 تیر 1388

karikatur - انگلستان - برایترن
اگر کروبی جا بزنه به این ملت و شهدا خیانت کرده است.
شنبه 6 تیر 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
سوتی دیگر :

بررسی آمار صندوقها شماره 4 : اثبات عدد سازی و رسیدن از کل به جزء در آرا شهر بابلسر

https://2.bp.blogspot.com/_Oct2WwPKnos/SkLh-BaR5VI/AAAAAAAAABM/UB2TAhEQpRI/s1600-h/tekrare_65.JPG

وضیحات عکس :
1 - فیلد آخر یعنی کل آرا ماخوذه مطمئنا دارای فرمول میباشد و دلیل آن این است که کاربر از خاصیت کپی پیست و یا fill data اکسل استفاده کرده و همان فرمول را در سلولهای بعد تکرار کرده است. اما چون عدد به صورت دستی و بدون فرمول وارد شده و آن سلول مقدار ثابت به خود گرفت هاست مقادیر 65 و 211 در سلولهای بعدی تکرار شده است.
2 – جمع کلی یعنی مقادیری که در صفحه 30 وجود دارد مطمئنا فاقد فرمول است و به صورت دستی وارد شده است به این دلیل که با آن مقادیر اگر فرمول میداشت باید مقدار 68088 را نمایش میداد.
3 – به غیر از فیلد کل آرای ماخوذه دیگر فیلدها مقادیر درست را نمایش میدهند.
4 – با توجه سه مورد بالا و مخصوصا اینکه جمع کلی کل آرا ماخوذه فاقد فرمول است نتیجه ای که حاصل میشود از این قرار است :
ابتدا مقادیر کلی یعنی جمع آرا شهرستان وارد شده و مقادیر دیگر ساختگی هستند. به عبارت دیگر از اعداد از کل به جزء به وجود آمده اند.
5 - اگر با اکسل آشنایی ندارید این موارد را با دوستانی که با اکسل آشنا هستند چک کنید.
شنبه 6 تیر 1388

hamed-irooni - ایران - زابل
دوستانی که هدفشان به نتیجه رسیدن اعتراضات است خوب گوش کنید.
من خیلی خوب این حکومت را میشناسم، در راس این حکومت همانطور که خود شما هم میدانید ولی فقیه وجود دارد، تعریفی که قانون اساسی از ولی فقیه دارد مربوط به یک انسان نیست حتی خصوصیاتش در بعضی جهات از یک امام معصوم هم بالاتر است یعنی فردی بسیار عادل و آگاه و شجاع که ذره ای هواهای نفسانی در او تاثیر تدارد و اختیارات او را در حد یک چنین انسانی در قانون اساسی تعریف کرده اند، حالا شما فکر میکنید همچنین انسانی که خودش را اینگونه میبیند ذره ای عقب نشینی حتی به اندازه یک رای انجام میدهد؟ کافی است بگوید من ذره ای اشتباه کردم، آن وقت اصل آگاهی شجاعت و عدالتش زیر سئوال میرود، طبق اطلاعات بسیار موثقی که من دارم الان هدف حکومت فقط ساکت کردن اعتراضات است که به نظر من کمی هم در این زمینه موفق بوده است ، بعد از ساکت کردن اوضاع دستگیری ها شروع میشود و باز هم طبق اطلاعاتی که من دارم از همین الان متن بازجویی ها و اعترافات این عوامل خود فروخته ! که سر در آخور آمریکا و اسرائیل دارند آماده شده و کافی است کسانی که در آینده دستگیر می شوند با نوشتن نام خود و امضا آن را تایید کنند و بگویند که ما از طرف آقایان هاشمی، خاتمی ، کروبی و ناطق نوری(البته نام این فرد جدیدا از لیست حذف شده) و پول های هنگفت آمریکا و اسرائیل قصد داشتیم تا یک انقلاب مخملی در ایران راه بیندازیم و بعد با پشتیبانی این اعترافات و سکوت حاکم بر جامعه افراد مذکور دستگیر و به سزای اعمال ننگین خود برسند! تا بار دیگر انقلاب عزیر و اسلامی ما در سایه ولایت فقیه و امام عصر و خون شهیدان از یکی از مهمترین چالش های انقلاب با پیروزی بگذرد( البته این موضوعات با مصاحبه های مردمی مورد تایید و تقدیر قرار میگیرد، در اینجا جا داره میخوام یه جکی در ارتباط با این موضوعه هر چند که قدیمی شده فقط و فقط به خاطر تقدیر از کارهای شجاعانه دلاورمردان اطلاعات را بگم،
یکبار سازمان ملل میخواسته ببینه سازمان جاسوسی کدوم کشور قویتره میاد یک خرگوش توی یه جنگل ول میکنه و به سازمانهای جاسوسی کشورا میگه برین اون خرگوشو پیدا کنین.. اولی موساد بوده میره و خرگوشو بعد از نیم ساعت پیدا میکنه میاره.. بعد نوبت سیا، میره و بعد از 45دقیقه خرگوشو پیدا میکنه میاره.. بعد نوبت اینتلجنت سرویس انگلیس میشه میره بعد از یک ساعت میاره.. همینطوری همه کشورا میرن و خرگوشو دیر و زود پیدا میکنن.. نوبت سازمان اطلاعات و امنیت ملی ایران میشه(ساواما) میره و بعد از یک ساعت یه خرسو میارن.. میگن بابا ما گفتیم خرگوش بیارین و شما خرس اوردین؟! ایران میگه اون خرگوشه ، برین از خودش بپرسین- ازش میپرسن : مگه تو خرگوشی؟! با دو دستی میزنه توی سرش و داد میزنه میگه: آره من خرگوشم هفت جد و آبادم خرگوش بودن.. بخدا من خرگوشم ..!)
اطلاعات فوق از یک منبع کاملا موثق بدست آمده که نخواست نامش فاش شود، اگه شما میخواهید که جنبش ما عاقبش این نباشد پس نگذارید که اعتراضات به سکوت بینجامد چرا که این هدف آنهاست پیشنهاد من این است که قبل از همه چیز ما باید اتحاد داشته باشیم من نزدیک 2 ماه است که مطالب تالار را دنبال میکنم و تازه عضو شده ام اون چیزی که من فهمیدم در این تالار افراد با سلایق و افکار گوناگون هستند و این مایه خوشحالی دشمنان اسن در این برحه حساس زمانی بهتر است اختلاف سلیقه ها را کنار بگذارید و همگی یک هدف را دنبال کنید، اگر واقعا بدنیال دموکراسی هستید پس قبول کنید که اکثریت جامعه ما اسلامی است پس بهتر است از بکار بردن الفاظ وجملات ضد اسلامی شدیدا خودداری کنید و حکومت را از نظر اسلامی فاقد اعتبار کنید(که اینکار با دلایل زیاد قابل اثبات است)، ما هم باید مثل آنها اهدافمان را پلکانی تعیین کنیم و قدم به قدم جلو برویم فراموش نکنید که هیچ انقلاب موفقی یک شبه شکل نگرفته، مشکل دوم ما اطلاع رسانی است که من پیشنهاد میدهیم دوستان با توجه به شرایط گفته اقدام به توزیع و تکثیر اعلامیه و CD کنند.
در پایان هم ضمن تشکر از دوستانی که تا به این جای کار زحمت کشدیدند و مطلب من رو خودند تقاضا میکنم که نظرات خودشون رو هم بگن.
شنبه 6 تیر 1388

سید اکبر - ایران - تهران
این اقای موسوی فکر کرده چه کسی است که روی سخن رهبر انقلاب حرف میزند موسوی کاری نکن خون ما را بجوش بیاوری بازم اقای کروبی مثله اینکه بهتر عمل میکند
شنبه 6 تیر 1388

افسون60 - ایران - شیراز
درود همیشگی بر موسوی قهرمان وسلام بر ازادی
شنبه 6 تیر 1388

gigikhanoom - ایران - ایران
تو گفتی و ما هم باور کردیم
شنبه 6 تیر 1388

amirkabir - استرالیا - سیدنی
آقای کوثری افزود: «در این دیدار به او گفتیم که این درخواست غیرمنطقی و غیراخلاقی است و پس از سخنان مقام معظم رهبری در نماز جمعه نباید این موضوع را تکرار می‌کرد.».....
آقای کوثری غلط کرد با رهبر کفتارش.اینهمه ملت رو به خاک و خون میکشن ومیکشن هیچی نیست اونوقت کسی نباید بگه بالا چشم رهبرانتر ابرو!!
حیوونهای وطن فروش لجن.
شنبه 6 تیر 1388

piremard - انگلیس - لندن
با این چرت و پرتها نمیتونین ملت را ساکت کنید. گورتون را با دستاتون کندید
شنبه 6 تیر 1388

saman1989s - -
خدایا خودت بداد این مردم مظلوم و این حکومت ظالم برس
شنبه 6 تیر 1388

habibollah - ایران - تهران
ای بابا کجای کاری؟رفسنجانی خودش کارگردانه!ساده نباشید.
این رژیم باید ازبیخ وبن نابود بشه.همه شون.
مرگ برخامنه ای
شنبه 6 تیر 1388

jina jina - انگلستان - لندن
سید اکبر - ایران - تهران
.. شو. لعنت بر هر چی عربه با دین اشغالش
شنبه 6 تیر 1388

eliasaus - استرالیا - ملبورن
سلام لطفا این آهنگ جدید رو که ستار شماعی زاده و شیفته به یادبود ندا و مردم خوندن و تازه چند ساعته منتشر شده رو در سایت قرار بدهید
https://www.youtube.com/watch?v=mRGrG_kjOys
ممنونه از شما
شنبه 6 تیر 1388

cheshmak1000ta - ایران - خراسان جنوبی
مرگ بر دیکتاتور
شنبه 6 تیر 1388

japan_reza chatri - ژاپن - توکیو
سید اکبر - ایران - تهران
ببین زیادی ضر ضر نکن.اگه ضر نزنی کسی نمی گه لالی...
مرده ... کفن پوسید
شنبه 6 تیر 1388

rezanl - هلند - امستردام
سید اکبر - ایران - تهران
اسم ادم بیار بابا . رهبری!
رهبری که بجای بیطرفی از یک کاندید دخالت میکنه و معترضین رو تهدید میکنه. من 14 سال سن داشتم که به این قاتلا شک کردم.
شنبه 6 تیر 1388

8036 - ایران - اصفهان
با سلام : این وسط دود این مساءل تو چشم مردم رفت هر چهار کاندیدا طبق برنامه هایی که از قبل به آنها داده شده بود به خوبی پیش رفتند و این وسط مردم سر کار بودند هیچ کس دلش به حال ملت نسوخته است اینها همه کثافت هستند ( دلمان به حال اون دانشجوهایی که از دستمان رفتند بسوزد و امید وارم که (آّه ) بابا و مامانهایی که دسته گلاشون را از دست دادند این رژیم کثیف و آقای موسوی که از این کار انصراف نداد را نابود کند ) حال میگوید پس چرا آقای موسوی آمد . من هم میپرسم چرا رد صلاحیتش نکردند. نباید رد صلاحیت میشود و یا انصراف میداد چون باید این ملت ( 40 )میلیونی را به پای صندوقهای رای هدایت میکرد تا بتوانند در تاریخ کثیف ( جمهوری اسلامی ) ثبت کنند . غیر از آقای موسوی کسی نمیتوانست این آمار را بالا ببرد و اگر این برنامه را اجرا نمیکردند بدترین آمار را در جمهوری اسلامی تجربه میکردند و از این میترسیدند که جمهوری اسلامی در دنیا ( خوار و زلیل ) گردد با آرزوی ارادی در ایران عزیزمان و آرامش برای خانواده های عزیز از دست داده
شنبه 6 تیر 1388

7-aseman - اتریش - وین
سید اکبر و افرادی که تفکر این گونه دارند دارای بیماری سادیسم هستند
سادیسم نوع بیماری روانی هست که با ازار و اذیت لفظی و عملی باعث لذت بردن خود میشوند . منشا این بیماری به دوران کودکی میباشد
این افراد در دوران کودکی ازارهای روحی و روانی و حتی بدنی داشته اند
از جمله کتک خوردن از افراد خانواده مثل پدر مادر و یا نامادری یا ناپدری ویا غیره.. و یا ازار جنسی از پسر همسایه یا دیگران داشته اند . درمان سید اکبر و امثال او باید ذهن خود را از گذشته پاک کنند . تا کینه و نفرت از دلشان بیرون رود . در غیر همیشه با این کابوسها زندگی میکنند و با بی منطقی عمر خود را تلف میکنید . برای اطلاعات بیشتر برای بهبودی حال خودتان سید اکبر و امثال شما بهتر است خودتان را به روانپزشک معرفی کنید .با این افکار غلطی که دارید نمیتوانید روی روشن فکران غلبه کنید . رنگ سبز ارزوی سلامتی برای شما دارند
شنبه 6 تیر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
باور کنید همه ی این نمایشات از خود رژیم هست من چون در خارج هستم بر انتخاب ملتی که قیام کردند احترام می گذارم ولی از نظر من ابشخور همه ی اینها از یک نقطه است. چشمه ی خونین اسلام که 1400 سال است در فوران است.
شنبه 6 تیر 1388

saeed1988 - ایران - کرج
hamed-irooni - ایران - زابل
شدیداْ تایید میشه
شنبه 6 تیر 1388

eteraaz_2 - ایران - تهران
موسوی بهانه بود الان مقصود علی دیکتاتوره
شنبه 6 تیر 1388

cc5 - ایران - تهران
به همه اطلاع رسانی کنیم . فردا همه درساعت 4 عصر میدان ونک- ولی عصر-انقلاب - باید پخش شد تا نیروهای سرکوب برای حضور در تمام نقاط دچار مشکل شوند
شنبه 6 تیر 1388

sankari - فندلاند - تامپره
سید اکبر - ایران - تهران
تو بهتره برگردی لبنان به شغل قبلیت و بشی ...حسن نصرالله.
شنبه 6 تیر 1388

japan_reza chatri - ژاپن - توکیو
سید اکبر - ایران - تهران
ببین زیادی ضر ضر نکن.اگه ضر نزنی کسی نمی گه لالی...
مرده ... کفن پوسید
....
شنبه 6 تیر 1388

himawari1038 - ژاپن - توکیو
سید اکبر - ایران - تهران
خونت جوش بیاد مثلا چه...می ...ی .......؟؟
اون رهبر شپشوت اصلا چه خریه که حرفش اهمییت داشته باشه؟!
شنبه 6 تیر 1388

arash_1932 - ایران - مشهد
سید اکبر-ایران -تهران
باز توی ... .. زیادی کردی انشاللا جددت شمر بزنه به کمرت مسلمان نمای.....
در ضمن خون ... اگرهم به جوش بیاد برو .... اروم میشی.
شنبه 6 تیر 1388

basijy_rahbar - ایران - تهران
سید اکبر - ایران - تهران
تو جز اون خونخوارهای ....اسلامی هستی بهمین زودی تو و رهبر چلاقت را مثل ....میکشیم.
شنبه 6 تیر 1388

ARASHK_97 - اتریش - اتریش
سید جان نیا اینورا .بچه ها ترتیبتو می دنا.برو پیش همون صفر زنت شریعتمداری مطالب وزینتو چاپ میکنه.آفرین پسر خوب
شنبه 6 تیر 1388

Afshin London - انگلستان - لندن
eliasaus - استرالیا - ملبورن
با سپاس
درود بر این مردم با شهامت
شنبه 6 تیر 1388

rastad - ایران - تهران
سید اکبر - ایران - تهران
مرده شور خودتو با اون رهبر ضحاک تو ببرن . خاک بر سر چه غ... های زیادی
خ..ه
شنبه 6 تیر 1388

sahar_v85 - کانادا - تورنتو
کروبی هم که کم اورد!!!درود بر موسوی....لعنت خدا بر علی ادمکش و میمونش
شنبه 6 تیر 1388

irantx - آمریکا - هوستن
سید اکبر
چطوری بابا؟ خوبی‌؟؟ بابا سال ۲۰۰۹ شد ها!! سید علی‌ ضحاک که مال قبل از میلاده . پاشو، پاشو یه آب بزن به صورتت توهمت بر طرف بشه .ولی‌ نگفتی تو قاطی‌ بسیجی‌‌ها بودی (روزی ۲۰۰ هزار تومان) یا عربی‌ و بیشتر میگیری و تو هتل میخوابی نه تو آسایش گاه. ولی‌ تو هر کدوم بودی ...سید علی‌ رو بگیری ها... ولی‌ مثل اینکه مواظب اون یکی‌ دستش نبودی....
شنبه 6 تیر 1388

Afshin London - انگلستان - لندن
hamed-irooni - ایران - زابل
با شما موافقم. کاملآ صحیح میگویید. در شرایط فعلی فقط و فقط باید متحد باشیم و هدف اصلی که مبارزه با یک سیستم آخوندی-فاشیستی است ایجاب میکند که همصدا باشیم. الان وقت محکوم کردن اسلام و افشای ماهیت آن و توهین به آن نیست. الان باید عقاید شخصی و اختلاف سلیقه درباره دین و مذهب و حزب و سازمان را کنار گذاشت و همصدا فریاد بزنیم تا بدانند که بین ما نمی توانند نفاق بیاندازند. منهم مثل آنتی اسلام و خیلی دیگه از خردگرایان وقتی مردم فریاد الله اکبر سر میدهند با آنها همصدا میشوم چرا که اتحاد ما سلاحی قویتر و بُرنده تر از چماق و کلت و قمه است.
هر که دشمن این رژیم آخوندیست، در حال حاضر دوست ماست.
هر کس که فریاد مرگ بر خامنه ای و مرگ بر جمهوری اسلامی میزند در صف ماست.
شنبه 6 تیر 1388

irooni2009 - ایران - تهران
اکبر توپول بازم میبینم اومدی . انگاری خیلی م...ره . بابا ...به درخت چاقاله .
شنبه 6 تیر 1388

noosh!n - ایران - تهران
جلسه مخفی احمدی نژاد در تاریخ 23/3/88 با دقت ببینید و به حقیقت پی ببرید
https://www.youtube.com/watch?v=SWQRykKUERs
شنبه 6 تیر 1388

dokhtare koorosh - امارات - دوبی
سید اکبر چقدر قابل ترحمی چقدر بیچاره ای دلم برات میسوزه
شنبه 6 تیر 1388

great dariush - ایران - تهران
هر هفته ساعت 7 بعدازظهردر حوالی محل شهادت ندای عزیزمان ، خیابان امیر آباد - پارک لاله - کنار آب نما ی پارک ، با سکوت به سوگ می نشینیم . از کلیه مادرانی که نگران دختران و پسران خود ، سرمایه های اصلی کشور عزیزمان هستند تقاضا داریم به این جمع بپیوندند.
شنبه 6 تیر 1388

sahar_v85 - کانادا - تورنتو
علی مطهری، نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی، "نقض بی‌طرفی" برخی از اعضای شورای نگهبان به دلیل اعلام حمایت آنها از نامزدی محمود احمدی‌نژاد، را "اشتباه" خوانده است.

آقای مطهری در گفت و گو با خبرگزاری "ایلنا" گفته است: "به نظر من برخی از اعضای این شورا همچون محمد یزدی، احمد جنتی و محمد مومن و همچنین غلامحسین الهام به دلیل موضع‌گیری‌های انتخاباتیشان، مرتکب اشتباه شدند.

به گفته نماینده تهران در مجلس، "از آنجا که شورای نگهبان در مقام داور است، داور نباید به طرفداری از یکی از طرفین دعوا اظهار نظر کند. اما متاسفانه آنها از نامزدی محمود احمدی‌نژاد حمایت کردند."

آقای مطهری گفته است: "وقتی داور قبل از برگزاری یک بازی از تیم خاصی طرفداری کند، طبیعی است که تماشاگران این بازی دچار ابهام شوند."

به اعتقاد آقای مطهری، اعضای نامبرده شورای نگهبان گرچه به آقای احمدی‌نژاد رای دادند، اما در داوری "جانب انصاف را رعایت کرده‌اند."

نماینده تهران در مجلس همچنین از برگزاری "چشن پیروزی" محمود احمدی نژاد در خیابان انتقاد کرده و گفته است لحن سخنان رئیس‌جمهوری در این تجمع نیز مناسب نبود و باعث تحریک طرف مقابل شد.
شنبه 6 تیر 1388

parnian1712 - انگلیس - لندن
باز این سید اکبر پیداش شود دوستان خواهش میکنم جواب حرفاشو ندین لطفا چون دوست داره اعصاب شما و خرد کنه اینم داره از.... خامنه ای میخوره
شنبه 6 تیر 1388

mehditm - ایران - تهران
کروبی هر چی باشه اخونده و اخوند هم خیانتکار
اگر کروبی کوتاه بیاد خیانت هم به خودش کرده و هم به ملت و پیروزی احمدی نژاد رو هم قبول میکنه اگه کوتاه بیاد خاک دو عالم توی سرش مرتیکه ترسو مرگ بر خامنه ای
شنبه 6 تیر 1388

farhad-kn1982 - فرانسه - نانت
ملّت زخم دیده و بازی خورده ی ما تصمیم خود را گرفته است و حتّی اگر هر سه کاندیدا هم از حق خود بگذرند، مردم تا احقاق حقشان مبارزه خواهند کرد. کمیسیون ضد امنیت ملی هم بهتر است برای شناخت عوامل اصلی اغتشاشات و کشتار مردم بی گناه در بین اعضای کمیسیون و شورای نگهبان و مجموعه ی دولت بی سواد و دیکتاتور احمدی نژاد و مدرسه علمیه مصباح یزدی و تروریست های کیهان و خبرگزاری فارس و بیت رهبری - به خصوص فرزند خلف و خونخوارش مجتبی خامنه ای و نوچه هایش در لباس شخصی ها و انصار حزب الشیطان- دنبال مهره های سوخته و ضد مردمی بگردد! گرچه خودشان از این مسائل آگاه اند! امروزه روز یه بچه ی ده ساله هم می فهمد که این وطن فروشان دارند نعل وارونه می زنند!
شنبه 6 تیر 1388

arta-aria mehr - ایران - تهران
8مورد توجه
دوستان عزیز لطفا از کسانی که در این جمع هستن خواهش میکنم که به حرف یک سری از این افراد که به صورت نفوذی بوده و قصدی جز دلسرد کردن ما رو ندارن گوش ندید و جوابی هم بهشون ندید ،ما به انقلاب سبزمون اعتقاد داریم و در حال حاضر کسی جز موسوی رو رهبر خودمون نمیدونیم ،حداقل تنها شخصی که جرات کرده تا به اینجا پیش بیاد و در مقابل این دیکتاتور ها بایسته ،پس با تمام قدرت و اراده خودمون ایستادگی میکنیم تا مشتی باشه در دهان افرادی که خواهان جدا شدن یا دلسرد شدن ما هستند.زنده باد ایرانی سبز.
شنبه 6 تیر 1388

shnasahand - دوبی - الاهلی
ظاهراترور نمایشی احمدی نژاد و یا شخص دیگری که به دلیل بیماری لاعلاج آخرین لحظه های زندگی را سپری میکند، برای فرداهائی برنامه ریزی شده که بلافاصله خبر آن با پوشش تلویزیونی وسیع پخش میشود. برای خنثی کردن این نمایش و سرکوب وحشیانه بعد از آن به همه اطلاع رسانی کنید ویاآقایان تاجزاده، رمضانزاده و... در بند 209 زندان اوین تحت شکنجه شدید هستند تا مجبور شوند در برنامه ای تلویزیونی اقرار کنند قصد کودتای مخملی با کمک موسوی و کروبی داشته اند، و به این بهانه حکم اعدام موسوی و کروبی و چند تن دیگربه جرم براندازی صادر شود. با اطلاع رسانی وسیع مانع این هدف شوم شویم
شنبه 6 تیر 1388

crown - ایران - تهران
موسوی مطمینم بالاخره یه جوری بازور و تهدید و هزار بلا ساکتت میکنن.این رژیمو دست کم گرفتی.این آقای سید اکبر هم آبروی هر چی مسلمونه واقعیه با این رفتارش داره میبره.واقعا متاسفم.
شنبه 6 تیر 1388

Atheist-0 - کانادا - ونکوور
دوستان مطمئن باشید اب رفته به جوی باز نمیگردد.
تا همینجا هم شما رزمندگان برنده این سناریو هستید چون با شهامتتون به علی چاق نشان دادید که حرف او هیچ ارزشی نداره و به پشیزی نمی ارزه.
موسوی فقط یک بهانه بود حتی اگر او هم زیر تحدیدات دوام نیاره و جا بزنه باز هم برنده شمائد و باید به نا فرمانی های مدنی جنبش را به پیش ببرید .
الان دنیا همه این ارازل را شناختن و همه پشتیبان شما هستند . دلسرد نشوید و بدانید خون شهیدانتان به هدر نرفته. انها بودند که باعث رسوائی این نا مردها در دنیا شدند.
پیروزی از ان شماست.
شنبه 6 تیر 1388

khodekhodeshe - ب - انت ورپ
حمید ایرونی
دقیقا همین هست که میگی .
یکشنبه 7 تیر 1388

افسون60 - ایران - شیراز
سید اکبر - ایران - تهران
دلم خیلی میخواد تو بچه سوسول..روببینم مثلا خونت به جوش بیاد چه غلطی میکنی؟
یکشنبه 7 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.