پاسخ آیت الله بیات زنجانی به نامه میرحسین موسوی

پاسخ آیت الله بیات زنجانی به نامه میرحسین موسوی

به گزارش قلم نیوز، متن پاسخ آیت الله بیات زنجانی به نامه مهندس موسوی به این شرح است:

 "بسم‌اللّه الرّحمن الرّحیم برادر دلسوز و انقلابی جناب آقای مهندس موسوی- ایّده الله تعالی سلام علیکم؛

همانطور که در نامۀ خود مرقوم داشته‌اید ریز وقایع و صحنه‌آرایی انتخابات دهمین دورۀ ریاست جمهوری را در حدّ مقدور پی‌گیری کرده‌ام و با شما هم عقیده‌ام که در حقّ آراء ملّت و در حقّ شما به عنوان نمایندۀ فکری بخش عمده‌ای از این ملّت جفا شده است. اگر چه به عنوان شخصی که سالهای متمادی به امور اجرایی و تقنینی اهتمام داشته‌ام می‌دانم که گاه تخلّفاتی اندک، از ناحیۀ مجریان جزئی امور رخ می‌دهد، اما این بی‌اعتنایی اخیر و بی‌حرمتی کلان به آراء ملّت بی‌سابقه است.
سالهاست که امام عزیز و همینطور سلوک و منش انقلابی او از میان ما رخت بربسته است ولی ظاهراً برخی، مدارا، مردم‌داری و وظیفه‌شناسی و هدایتهای انقلابی‌اش را در پی خودش به خاک سپرده‌اند. به هیچ وجه مدّعی نیستم که دوران پیش از سال 68 بری از نقص و خطا بوده است، اما مگر کسی می‌توانست در زمان حضور امام راحل اینچنین قانون را دور بزند و بعد هم شاکیان را به سخره گیرد و مردم را هم علیه آنان بفریبد. هنوز نسل اول انقلاب زنده‌اند، در حالی که ارزشهای انقلاب چنین تحریف می‌شود. هنوز بسیاری از تدوین‌کنندگان و نویسندگان و اعضای بازنگری قانون اساسی زنده‌اند و برخی به خود جرأت می‌دهند که آن را به نحو استصوابی تفسیر کنند. هنوز جملۀ امام که میزان را رأی ملّت می‌دانست در میان ما تکرار می‌شود. اینجانب سالهاست که در سخنان و مواضع مختلف، فاصله گرفتن نظام از راه و اندیشۀ امام را متذکّر شده‌ام و نسبت به استقرار آرام اندیشه‌ای خمینی‌ستیز در کشور هشدار داده‌ام؛ اندیشه‌ای که نهایتاً ثمری جز تبدیل «جمهوری اسلامی» به «حکومت اسلامی» نخواهد داشت و نهایتاً دین و دنیای مردم را در خود هضم خواهد کرد.

 اکنون ضمن حمایت از جنابعالی و ستایش احساس تکلیف و دغدغۀ انقلابی‌تان نکاتی را به شرح زیر به محضر عموم یادآور می‌شوم:

1-کسانی که به شما رأی داده‌اند، در پی آن بوده‌اند که متقابلاً سوگند شما را در برابر خود و خدای خود بشنوند که از حقوق قانونی آنان پاسداری خواهید کرد و قانون کشورشان را حرمت خواهید گذاشت. همین امروز را روزی بدانید که این سوگند را بالقوه در برابر آنان یاد کرده‌اید و بر شماست که با توکّل به پروردگار توانا و درایت و استفادۀ کامل از وسایل قانونی کشور رأی مردم را به خودتان و همینطور به دیگران پاس بدارید؛ کما اینکه این تکلیف بر دوش دو نامزد بزرگوار دیگر برادر عزیز و ارزشمند و مظلومم جناب حجت الاسلام و المسلمین کروبی و برادر ارزشمندجناب آقای دکتر رضائی هم سنگینی می‌کند. اگر از ابتدا به صحنه نیامده بودید، تکلیف به گونه‌ای دیگر بود، اما اکنون زمانی است که باید در برابر قانون ستیزی و خودخواهی ایستاد و نگذاشت که بی حرمتی به قانون و خواست اکثریّت در این کشور رواج پیدا کند. اطمینان داشته باشید که شما و کسانی که با نیّت خالص خود، شما را همراهی می‌کنند، موفق خواهید بود ولی این اعتراضات و دفاع از حق خود را بگونه ای مطالبه کنید که راه سوء استفاده را از مخالفین شما بگیرد.

 2-در چنین روزهائی نهی از مظالم و اعلام برائت از اعمال منکر گونه در چارچوبهای قانونی و عُقلایی بر همگان واجب است. مدیران و زعمای صالح حکومت هم باید در مخالفت با اینگونه اعمال بکوشند و گرنه در نزد افکار عمومی متّهم به نادیده گرفتن حقوق مردم خواهند شد. امروز دغدغه اصلی این است که عهد جمهوری اسلامی با مردم به طور یک جانبه مخدوش شده است و یاران برجستۀ امام را متهم به قدرت‌طلبی می‌کنند.

3-آحاد مردم به ویژه جوانان عزیزی که در پی احقاق حقّ قانونی خود هستند، این تلاش قانونی خود را نهی از منکری بدانند که باید شرایط شرعی و قانونی آن مراعات شود. در این نهی از منکر بزرگ باید تقوای الهی پیشه کنید و بدانید که عدّه‌ای به دنبال آنند که شما را لاابالی و آشوبگر معرفی کنند و به همین جهت، مراقب باشید که میان نهی از منکر و آشوب، خلطی بوجود نیاید. این موضوع قابل تاکید است که رقیب شما یک نامزد انتخاباتی خاص یا طرفدارن و هوادارن او نیستند؛ آنچه با شما و مصالح جامعۀ اسلامی به مبارزه برخاسته است، یک طرز فکر غلط و انحرافی است که معتقد است برای رسیدن به اهداف به ظاهر مقدّس، می‌توان به هر وسیلۀ نامقدّسی متوسّل شد. این اندیشه و طرز فکر را دشمن اصلی خود و دین خدا بدانید، سپس صاحبان این فکر غلط را محکوم سازید. همان طور که پیشتر هم بارها گفته‌ام شعار جوانان ما در موقعیت کنونی باید این باشد که برای رسیدن به اهداف مقدس نباید از وسایل نامشروع کمک گرفت.

 4-مطالبات گستردۀ نامزدها و طرفداران آنها هشداری است در برابر دستگاه قضایی که باید جدّی گرفته شود. مسئول دستگاه قضایی کشور، پیش از هر چیز به عنوان یک فقیه شیعی باید خود را ملجأ مردم بداند. اگر روزی محکمه‌های قضایی یک کشور نتوانند عدالت را میان مردم برقرار سازند، طبیعی است که ستم‌دیدگان راههای دیگری برای احقاق حقوق خود جستجو خواهند کرد و خدای ناکرده مقصد چنین جامعه‌ای آشوب، ناامنی و هتک حرمت مقدّسات است. در پایان امیدوارم همۀ دست اندرکاران نظام جمهوری اسلامی در رعایت مصالح دین خدا و مردم بکوشند و پاسدار اعتماد مردم باشند.

والسلام علی عبادالله الصالحین قم، اسدالله بیات زنجانی 25 خرداد 1388 مصادف با 21 جمادی‌الثّانی 1430".

90min - ایران - ابادان
ایول
شنبه 6 تیر 1388

karikatur - انگلستان - برایترن
گوشه ای از بیانات حضرت صاحب زمان خامنه ای
اگر دشمنان اسلام پیروز شوند ان بلایی را به سر ما می اورند که استادا ن ما توی بشکه در فیضه به سر ما اوردند.
شنبه 6 تیر 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
سوتی دیگر :

بررسی آمار صندوقها شماره 4 : اثبات عدد سازی و رسیدن از کل به جزء در آرا شهر بابلسر

https://2.bp.blogspot.com/_Oct2WwPKnos/SkLh-BaR5VI/AAAAAAAAABM/UB2TAhEQpRI/s1600-h/tekrare_65.JPG

وضیحات عکس :
1 - فیلد آخر یعنی کل آرا ماخوذه مطمئنا دارای فرمول میباشد و دلیل آن این است که کاربر از خاصیت کپی پیست و یا fill data اکسل استفاده کرده و همان فرمول را در سلولهای بعد تکرار کرده است. اما چون عدد به صورت دستی و بدون فرمول وارد شده و آن سلول مقدار ثابت به خود گرفت هاست مقادیر 65 و 211 در سلولهای بعدی تکرار شده است.
2 – جمع کلی یعنی مقادیری که در صفحه 30 وجود دارد مطمئنا فاقد فرمول است و به صورت دستی وارد شده است به این دلیل که با آن مقادیر اگر فرمول میداشت باید مقدار 68088 را نمایش میداد.
3 – به غیر از فیلد کل آرای ماخوذه دیگر فیلدها مقادیر درست را نمایش میدهند.
4 – با توجه سه مورد بالا و مخصوصا اینکه جمع کلی کل آرا ماخوذه فاقد فرمول است نتیجه ای که حاصل میشود از این قرار است :
ابتدا مقادیر کلی یعنی جمع آرا شهرستان وارد شده و مقادیر دیگر ساختگی هستند. به عبارت دیگر از اعداد از کل به جزء به وجود آمده اند.
5 - اگر با اکسل آشنایی ندارید این موارد را با دوستانی که با اکسل آشنا هستند چک کنید.
شنبه 6 تیر 1388

delmorde - سوپد - یوتوبوری
اگر روزی محکمه‌های قضایی یک کشور نتوانند عدالت را میان مردم برقرار سازند، طبیعی است که ستم‌دیدگان راههای دیگری برای احقاق حقوق خود جستجو خواهند کرد و خدای ناکرده مقصد چنین جامعه‌ای آشوب، ناامنی و هتک حرمت مقدّسات است. وحال انروز است اخوند تو خودت خوب دریافته ای که چه ظلمی این حکومت به اصطلاح اسلامی از ابتدای بوجود امدنش در این مرزوبوم به ملت ایران روا داشته و چگونه با دزدی ها و بذل و بخشش های بی حسابش از کیسه ملت به تروریستهای و دیگر کشورها برای ثبات خود خون ما را تو شیشه کرده و فقیرمان نموده ما از این حکومت لعنتی جز ستم و جنگ و جنایت چیز یندیدیم کجاست ان عدالتی که دم میزدید دروغگویان بیشرف حال که بجان امده ایم و حقمان را می طلبیم با کشتن ندا ها جوابمان را میدهید .ما دیگر از حکومت اسلامی خسته شده ایم ما حکومت دینی را خوب تجربه کردیم دیگر بس است دین موضوعی شخصیست و نباید با حکومت قاطی شود ما ازادی میخواهیم اخوندک حالیت شد .شما باید بکار خودت که همانا هدایت دینی مردم و مسائل مذهب است بپرازید و نباید حکومت کنید شما در اموری تخصص خود عمل نمایید. دیگر جای شما فقط و فقط در حوزه ها و مساجد است و بس. مرگ برحکومت دینی از هرنوعی و مر بر دیکتاتوری بهر شکلی و پایدار باد حکومت دموکراسی یعنی مردمی.
شنبه 6 تیر 1388

افسون60 - ایران - شیراز
بچه ها ما تو شهرای کوچیک از خفقان داریم خفه میشیم چه جوری فریادونو به گوش همه برسونیم چه طوری دینمون رو ادا کنیم من یه دخترم محدودیتای زیادی دارم با این حال اعلامیه پخش میکنم با مردم حرف میزنم دلیل براشون جمع میکنم دیگه چه کاری از دستم بر میادراهنماییم کنین
شنبه 6 تیر 1388

سید اکبر - ایران - تهران
از رو منطق و عقلانیت نیست به هیچ وجه ممکن
شنبه 6 تیر 1388

tondar2 - آلمان - کلن
هم مرگ بر جهان شما نیز بگذرد / هم رونق زمان شما نیز بگذرد
وین بوم محنت از پی آن تا کند خراب / بر دولت آشیان شما نیز بگذرد
باد خزان نکبت ایام ناگهان / بر باغ و بوستان شما نیز بگذرد
آب اجل که هست گلو گیر خاص و عام / بر حلق و بر دهان شما نیز بگذرد
ای تیغتان چو نیزه برای ستم دراز / این تیزی سنان شما نیز بگذرد
چون داد عادلان به جهان در، بقا نکرد / بیداد ظالمان شما نیز بگذرد
در مملکت چو غرش شیران گذشت و رفت / این عو عو سگان شما نیز بگذرد
آن کس که اسب داشت غبارش فرو نشست / گرد سم خران شما نیز بگذرد
زین کاروانسرای بسی کاروان گذشت / ناچار کاروان شما نیز بگذرد
ای مفتخر به طالع مسعود خویشتن / تاثیر اختران شما نیز بگذرد
این نوبت ، از کسان به شما ناکسان رسید / نوبت ز ناکسان شما نیز بگذر
شنبه 6 تیر 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
Detailed list of votes cast abroad in Iran election
جزئیات دقیق آمار صندوق های انتخابات در خارج از کشور ( تمامی شهرهایی که انتخابات در آن انجام شده است. )
https://www.presstv.com/detail.aspx?id=98206sectionid=351020101
شنبه 6 تیر 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
Detailed list of votes cast abroad in Iran election
جزئیات دقیق و تعداد آراء مأخوذه انتخابات در خارج از کشور ( تمامی شهرهایی که انتخابات در آن انجام شده است. )
https://www.presstv.com/detail.aspx?id=98206sectionid=351020101
شنبه 6 تیر 1388

rezanl - هلند - امستردام
افسون60 - ایران - شیراز
عزیز من. تمام ملت ایران به امید فردای بهتر لحظه شماری میکنند شما وظیفه خود را انجام داده ای و اطلاح رسانی کردن هم نوعی مبارزه است.
مواظب خودت باش .
پایان شب سیه سپید است. پیروز باد ندای مردم
شنبه 6 تیر 1388

cheshmak1000ta - ایران - خراسان جنوبی
زنده باد موسوی
شنبه 6 تیر 1388

سپیده صبح - ایران - تهران
چقدر تفکر بر انگیز و در عین حفظ ادب تند و محکم نوشته شده بود این نامه آفرین به شما
شنبه 6 تیر 1388

8036 - ایران - اصفهان
با سلام : این وسط دود این مساءل تو چشم مردم رفت هر چهار کاندیدا طبق برنامه هایی که از قبل به آنها داده شده بود به خوبی پیش رفتند و این وسط مردم سر کار بودند هیچ کس دلش به حال ملت نسوخته است اینها همه کثافت هستند ( دلمان به حال اون دانشجوهایی که از دستمان رفتند بسوزد و امید وارم که (آّه ) بابا و مامانهایی که دسته گلاشون را از دست دادند این رژیم کثیف و آقای موسوی که از این کار انصراف نداد را نابود کند ) حال میگوید پس چرا آقای موسوی آمد . من هم میپرسم چرا رد صلاحیتش نکردند. نباید رد صلاحیت میشود و یا انصراف میداد چون باید این ملت ( 40 )میلیونی را به پای صندوقهای رای هدایت میکرد تا بتوانند در تاریخ کثیف ( جمهوری اسلامی ) ثبت کنند . غیر از آقای موسوی کسی نمیتوانست این آمار را بالا ببرد و اگر این برنامه را اجرا نمیکردند بدترین آمار را در جمهوری اسلامی تجربه میکردند و از این میترسیدند که جمهوری اسلامی در دنیا ( خوار و زلیل ) گردد با آرزوی ارادی در ایران عزیزمان و آرامش برای خانواده های عزیز از دست داده
شنبه 6 تیر 1388

arashekamanghir - المان - کاسل
هر چقدر اینها لفتش بدهند اوضاع بیشتر به نفع دوستان عزیز ما در ایران میشود.باید این راه را با زیر سوال گذشتن علمای قم اقای موسوی ادامه
دهد.
شنبه 6 تیر 1388

Hamvatan88 - ایران - تهران
مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
زنده باد مسلمان ایرانی .... خوشحالم که دوباره اینجایی .
به امید پیروزی
شنبه 6 تیر 1388

darva - مالزی - سایبرجایا
سید اکبر - ایران - تهران:
درست است چون تعریف منطق از نظر شما یعنی کشتار!!!
شنبه 6 تیر 1388

Larkiden - لوکزامبورگ - لوکزامبورگ
افسون60 - ایران - شیراز
من افتخار میکنم به اینکه هموطنانی مانند شما دارم .
ازتون سپاسگذارم. ما هم تلاشمون را میکنیم و حتی بیشتر از شما باید اینکار رو بکنیم.ما باید با هم باشیم
شنبه 6 تیر 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
Hamvatan88 - ایران - تهران
زنده باد هموطن. زنده باد ایران و ایرانی و ایرانی دوست. ننگ بر ضد ایرانی.
از لطف شما هموطن عزیز صمیمانه سپاسگزارم.
شنبه 6 تیر 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
افسون60 - ایران - شیراز
تشکر از شما هموطن عزیز. امیدوارم که این جنبش بزرگ به اهداف خود برسد و تا سیه روی شود هر که در او غش باشد. به هموطن و همشهری بودن با شما افتخار میکنم.
موفق و موید باشید. حق نگهدارتان
شنبه 6 تیر 1388

cc5 - ایران - تهران
به همه اطلاع رسانی کنیم . فردا همه درساعت 4 عصر میدان ونک- ولی عصر-انقلاب - باید پخش شد تا نیروهای سرکوب برای حضور در تمام نقاط دچار مشکل شون
شنبه 6 تیر 1388

افسون60 - ایران - شیراز
rezanl - هلند - امستردام
دوست عزیزم نمیدونی با این حرفت چه غصه ای رو از رو دوشم برداشتی ممنونم من با تمام نیروم دوباره میجنگم همیشه اماده ام تا روشهای جدید رو از شما یاد بگیرم همتونو خیلی دوست دارم
هرچی مار از پونه خوشش میاد در لونه اش سبز میشه من از این سید اکبر متنفرم باز دقیقا نظرش زیر نظر من ثبت میشه این ننگ رو به کجا ببرم خدا
شنبه 6 تیر 1388

ARASHK_97 - اتریش - اتریش
آخه من موندم این امام راحل اصلا" سرش از ....در میومد.آخه ...من که اونموقع بچه بودم خمینی حرف میزد خندم میگرفت.اون ....رم زنده بود وضعیت از اینم بد تر بود.مشکل از شما گدایان پا پتی هست که از صدقه سر همین مردم که میکشید اومدید و آدم شدید و برای ما حرف میزنید.تو حالا کی هستی که از مردم طرفداری کنی
شنبه 6 تیر 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
از مبارزه ایرانیان شجاع حمایت همه جانبه کنید .نابود باد سلطه دین و خدا
زنده باد آزادی اندیشه مرگ بر جمهوری اسلامی
شنبه 6 تیر 1388

arta-aria mehr - ایران - تهران
زنده باد ایران سبز
همیشه و در هر حال با هم و دست در دست هم برای آزادی
شنبه 6 تیر 1388

black chador - امریکا - ولدن
افسون60 - ایران - شیراز

دختر شیرازی عزیزدرراه ازادی هر کاری بکنی اگر هم کوچک باشه خیلی مهمه. من اینو وقتی دهسالم بود از داستانهای صمد بهرنگی عزیزم اموختم.
شنبه 6 تیر 1388

mehditm - ایران - تهران
دست ایت الله بیات زنجانی درد نکنه خوب پوزه خامنه ای رو مالوند روی اسفالت کف جاده
درود برمهندس میرحسین موسوی رییس جمهور قانونی ملت ایران و برامده از ارای ملت ایران
شنبه 6 تیر 1388

Shebe Roshan - آلمان - آلمان
افسون60 - ایران - شیراز
خواهر عزیزم!
با درود به تو و همه شیرزنان و شیرمردان سرزمینمون!
این مبارزه یک حرکت آزادی خواهی‌ مدنی و بر حقه بین مردمی با دست خالی‌ ولی‌ مصمّم،هوشیار و دلیر ، در مقابل یک تفکر دیکتاتوری ، وحشی و سرکوبگر که همه امکانات رو در دست داره.
۱- با دوستان قابل اعتماد(حتما قابل اعتماد) خودتون رو هماهنگ کنین که بتونید حساب شده تر و کم خطر تر کار کنید
۲- از خودتون و از همدیگه مراقبت کنین، فراموش نکنید کسی‌ که برای آزادی و حق مردم حتی حاضر به فدا کردن جونشه، بزرگترین سرمایهٔ کشور و مبارزه بر حق مردمشه
۳- به هم اخبار صحیح رو برسونید(از شایعات باید به هر شکل پرهیز کرد چون نتیجه منفی‌ داره)
۴- به کسانی‌ که از طریق اینترنت آشنا میشین به هیچ وجه اطلاعات شخصی‌ نباید داد ، چون اطلاعاتی‌‌ها میخوان هر طور شده با شناسایی و سرکوب جلوی پخش اخبار رو بگیرن ، حتا اینجا(و همه جا) هم،، با بهترین امکانات تکنیکی‌،، با اسم‌های مختلف میان که هم سمپاشی کنند هم شناسایی کنند و هم اگر تونستند تفرقه بندازن (به اسم اسلام و ضد اسلام ،، خارج کشوری و داخل کشوری ،، این شهر و اون شهر ،، این ملیت و اون ملیت ،، طرفدار موسوی و ضد اون و..و......)
۵- با نزدیکان و اطرافیانی که با هجوم تبلیغات صدا سیما و خبرگزاری‌های حکومت کودتا ،، دچار تردید و سر در گمی میشن ، صحبت کنید و با دلیل و منطق در مورد دروغ، تقلب ، جو سازی و سر کوب وحشیانه اگاهشون کنید.
۶-مواظب مزدوران و جیره خورها باشین شناسأیشون کنین و به هم معرفی‌ شون کنید که همه هوشیار باشند،( بخصوص اگر می‌بینید یهو حرفشون عوض شده و دارند مخالف حرف میزنن به احتمال زیاد میتونه تله باشه).
۷- با شناسایی محل و رعایت احتیاط، بدون اینکه آثاری پیش خودتون بجا بگذارین شعار بنویسین مثلا روی اسکناس یا به در و دیوار یا مثلا روی بادکنک و مقوا و پرت کنید روی درخت و سیم‌های تلفن و جای بلندی که هم دیده بشه هم تو دسترس نباشه.
۸-به همدیگه دلگرمی‌ بدید و امید رو به هیچ شکل از دست ندید، اگر می‌بینید تظاهرات تو خیابون سخت شده، نه دلسرد بشین و نه فکر کنین که مردم دلسرد شدند حتی اگر تبلیغات صدا سیما بخواد این رو به خورد مردم بده،، برای مثال از فردای روز ۱۷ شهریور ۱۳۵۷ و برقراری حکومت نظامی تا حدود ۱ ماه تو خیابون‌ها ظاهرا هیچ خبری نبود، ولی‌ حالا همه بهتر میدونیم که سر انجام داستان به کجا رسید. امیدوارم اطلاعاتی‌ هائی هم که دارند این نوشته رو میخونن، به این مورد آخر توجه کنند و یه کمی‌ بیشتر فکر کنند و بخاطر خودشون هم که شده،، به خودشون بیان و یادشون نره که همه دیکتاتور‌های دنیا وقتی‌ میبینند از سرکوب مردم نتیجه ای نمیگیرند، شروع به قربانی کردن عوامل خودشون میکنند تأ سر و صدای مردم رو ساکت کنند،، همیشه هم از پایین شروع میکنند و بعد رفته رفته سراغ بالا تر ها هم می‌رن. راه دور هم نیازی نیست ، بد نیست یادی از سعید امامی کنید و همچنین آخر رژیم شاه که نصیری ، مقدم ، هویدا ، نیک پی ،و...و.. به قصد محاکمه به جهت دلجویی از مردم، توسط خود رژیم شاه به زندان افتادند، که البته سرنوشت آنها را همه میدانیم. پس تکرار می‌کنم که تا دیرتر نشده به خاطر خودتون و خانواده تون به خودتون بیاید! (اگر هنوز کمی‌ واقع بین باشید، می‌بینید که این حرکت مردم با تمام جریانات ۳۰ سال گذشته، فرق داره)
با درود بر همه جان باختگان راه آزادی.ما همه با هم هستیم....ما همه با هم هستیم
شنبه 6 تیر 1388

افسون60 - ایران - شیراز
مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
برادر عزیزم من شرمنده شما و همه اونایی هستم که در این راه اسیب دیدن منو ببخشیداگه بیشتر از این نمیتونم کاری بکنم اولین بار خوندن نظر شما باعث شد چشمای من باز بشه الان دیگه هدف بزرگ زندگی من مبارزه است من معلمم به کودکانمون خواهم اموخت چگونه ازاد زیستن روبه معنی واقعی و به شیوه مولا امام حسین نه به روش اخوندها.
از ته دل خوشحالم که دیار کهن شیراز دلیر مردانی چون شما دارد شما باعث افتخار همه ما شیرازیها هستیدهمیشه برای سلامتیتون دعا میکنم سربلند باشید
یکشنبه 7 تیر 1388

افسون60 - ایران - شیراز
Shebe Roshan - آلمان - آلمان
black chador - امریکا - ولدن
Larkiden - لوکزامبورگ - لوکزامبورگ
دوستان عزیزم از توجهتان ممنونم هر روز به امید روزهای بهتر تلاش میکنم این رو بدونید که شما تو این مبارزه تنها نیستید دخترهای این سرزمین پشت سر شما هستند

یکشنبه 7 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.