تیم والیبال پیکان راهی جام باشگاه های جهان می شود

تیم والیبال پیکان راهی جام باشگاه های جهان می شود

پس از قهرمانی تیم والیبال پیکان در رقابت های جام باشگاه های آسیا، این تیم به عنوان یکی از نمایندگان قاره آسیا مجوز حضور در رقابت های جام باشگاه های جهان را به دست آورد. تیم والیبال پیکان پس از کسب پیروزی 3 بر صفر در مرحله پایانی بیستمین دوره رقابت های جام باشگاه های آسیا برای پنجمین بار قهرمان آسیا شد.

پیکان چهارشنبه شب توانست در سه ست پیاپی با نتیجه 25 بر 20 ، 25 بر 22 و 25 بر 20 تیم الهلال (نماینده عربستان) را شکست دهد و با نتیجه3 بر صفر از سد این تیم عبور کند.

تیم والیبال پیکان یکی از تیم های بدون شکست این دوره از رقابت های جام باشگاه های آسیا در دوبی بود. نماینده ایران عنوان اول این رقابت ها را به دست آورد و تیم الهلال و تیم العربی قطر به ترتیب مقام های دوم و سوم را از آن خود کردند.

با وجود اینکه در دیدار ایران برابر الهلال عربستان تمام شرایط علیه نماینده ایران فراهم شده بود اما تیم پیکان توانست به این مهم دست پیدا کند.

در ابتدای این بازی موسوی (بازیکن تیم والیبال پیکان) از سوی داور اخطار گرفت و تیم الهلال عربستان از تمام بازیکنان اصلی خود مثل بازیکنان کوبایی و بلژیکی سود برد. با این حال این موارد نتوانست مانع پیروزی نماینده ایران شود.تیم پیکان پیش از این در چهار دوره گذشته مسابقات والیبال باشگاه های آسیا نیز قهرمان شده بود و این بار بدون هیچ باختی پنجمین پیروزی خود را جشن گرفت.در ادامه این رقابت ها تیم های النصر امارات، سانتوری ژاپن و رویال تای تایلند عناوین چهارم تا ششم را به خود اختصاص دادند. تیم های القادسیه کویت، دارکیب بحرین، آلماتی قزاقستان، سماتور اندونزی، آگماگ ازبکستان، بشریه لبنان و مالدیو عناوین هفتم تا سیزدهم این رقابت ها را به خود اختصاص دادند.

نکته قابل توجه این است که فرهاد نظری و فرهاد ظریف به ترتیب به عنوان امتیازآورترین بازیکن و بهترین لیبرو مسابقات بیستمین رقابت های جام باشگاه های آسیا شناخته شدند.

اسامی بهترین بازیکنان مسابقات جام باشگاه های آسیا به شرح زیر است؛

ارزشمندترین بازیکن؛ جمادی هیثم (امارات)

امتیازآورترین بازیکن؛ فرهاد نظری افشار (ایران)

بهترین زننده سرویس؛ امیسینیگور (قطر)

بهترین مهاجم؛ احمد البخت (عربستان)

بهترین مدافع؛ ابراهیم محمد (قطر)

بهترین پاسور؛ الحسانی خالد (امارات)

بهترین لیبرو؛ فرهاد ظریف (ایران)
Larkiden - لوکزامبورگ - لوکزامبورگ
پیام مردم ایران فراموشتون نشه... مرسی
شنبه 6 تیر 1388

7-aseman - اتریش - وین

آیا فرقی‌ بین ندا و شهدای دیگر هست؟
شنبه 6 تیر 1388

ghati - ایران - کرج
تیم والیبال ایران بی سرو صدا و ادعا تا کنون چنان سربلند و مردمی و قهرامانانه رفتار کرده است که درشان ایرانیان شریف و پاک نهاد بوده است
صداقت و تعهدشان رز افزون باد و موفقیتشان همواره باد
شنبه 6 تیر 1388

Larkiden - لوکزامبورگ - لوکزامبورگ
7-aseman - اتریش - وین
دوست گرامی ندا با شهدای دیگه آزادی هیچ فرقی باهم ندارند اما ندا سمبل شهدای آزادیست.
همونطور که میدونید حتما.. گل با گل فرقی نداره همه گلها زیبا هستند اما گل لاله سمبل خون شهیده وگرنه گل ها همشون مقام گل رو دارند
شنبه 6 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.