فال روز شنبه ۲۷ ژوئن - ۶ تیر

فال روز شنبه 27 ژوئن - 6 تیر

فروردین

به نفع شماست که راحت از کنار مسائل عبور کنید. هر چند انجام این کار برای شخصی مثل شما بسیار دشوار است، ولی لازم است اجازه دهید که زمان مشکلات زیادی را حل کرده و مسایل راه تدریجی خود را طی کنند. سرنوشت و تقدیر بهترین ها را برایتان رقم میزنند.

اردیبهشت

یکی از دوستان قدیمی را بطور اتفاقی ملاقات خواهید کرد. احتمال دارد با او به سفری کوتاه ولی لذتبخش بروید. امروز را فراموش نکنید، زیرا یکی از بهترین روزهای شما خواهد بود.

خرداد

حساسیت شدید بی فایده است و کمکی به حل مشکلات فیمابین نمیکند. ابرهای سیاه گذرا در آسمان زندگیتان آشکار شده که شما با تیزبینی میتوانید به رفع تمامی آنها اقدام کنید.

تیر

آرزوهای بزرگی دارید امّا باید با یک روش صحیح آنها را به طرف عملی شدن سوق بدهید. قدر وقت را اگر خوب بدانید همیشه موفق خواهید بود، در غیر این صورت بازنده اید. در یک مسابقه برنده واقعی شما هستید.

مرداد

چند روز گذشته شما را خسته کرده است. برای رفع خستگی و تجدید قوا بهتر است به یک سفر کوتاه بروید. احتمال دارد به پول قابل توجهی دست بیابید.

شهریور

متولدین این ماه به مسافرتهای سودآوردی میتوانند بروند. به ویژه آقایان. خانمهای خانه دار متولد این ماه امروز را روز خرج کردن میدانند. مردان جوان برای خواستگاری مناسب و دلخواه بهترین زمان را در اختیار خواهند داشت و شرایط وقتی بهتر خواهد بود که آن دختر خانم جوان متولد دهه دوم اسفند باشد.

مهر

از اینکه می بینید روزگار بر وفق مرادتان نیست دچار ناامیدی و تشویش خاطر نشوید. فراموش نکنید که اعتماد به نفس یکی از شرط های موفقیت است. برای انجام ای وصلت باید کمی از توقعات بالای خود بکاهید. اگر میخواهید تصمیمی اتخاذ کنید کمی صبر و تامل جایز است.

آبان

دختر خانمهای جوان قول و قرارهای خیلی جدی نگذارند، کمی فکر و صبر و تامل جایز است، به ویژه اگر طرف مقابل عجله به خرج می دهد. خانمهای متاهل باید به فکر سلامتی خود باشند و سردردهای خود را جدی بگیرند و سالمندان چه زن و چه مرد خبر خوشی دریافت خواهند کرد.

آذر

این هفته برای متولدین این ماه موقع بحث و مکالمه است. بویژه جوانان در بسیاری از موارد با یکدیگر به بحث سازنده خواهند پرداخت، اما سعی کنند این بحثها تبدیل به جدل نشود. ممکن است خانه دارها از عقب افتادگی موقتی شوهران خود در امور مالی کمی ناراحت شوند، اما پایان شب سیه سپید است.

دی

در آغاز روز افزودن کمی تنوع و سرگرمی به زندگی تان، اصلا عمل اشتباهی به حساب نمی آید. ممکن است نسبت به عشق برخوردی بدبینانه در پیش بگیرید و بعد خیلی زود به یاد می آورید که اصلا آمادگی مواجهه با مشکلات ناشی از این برخورد را ندارید.

بهمن

سختکوشی و تلاش در جمع متولدین این ماه درجه بالایی دارد، اغلب این آدمها از موانع و شکست و سدهای پیاپی نمی هراسند و بهمین جهت با وجود مشکلات به پیروزی کامل دست مییابند. باید به اغلب پدر و مادرهای متولد این ماه آفرین گفت چرا که با هشیاری روابط خود را با بچه ها صمیمانه محکم ساختند و باصطلاح آینده خود و آنها را با چنین روابطی تضمین نمودند.

اسفند

بسیاری از خانواده های متولدین این ماه بعضی پدر و مادرها بدلایلی با فرزندان خود دچار تضادهایی شده اند، این عده باید برقراری پل های دوستی، ایجاد فضای آرام، نزدیک شدن به فرزندان خود، در حل این مسائل بکوشند وگرنه روزی بخود می آیند که فاصله عمیق و طولانی است.

rehgozer - نروژ - برگن
همراه با مادران عزادار امروز ساعت 7 بعدازظهر در پارک لاله
گردهمایی مادران عزادار: شنبه ها ی هر هفته ساعت 7 بعد از ظهر در پارک لاله به یاد ندا و دیگر عزیزان پر پر شده
شنبه ها ی هر هفته ساعت 7 بعد از ظهر به یاد ندا و دیگر عزیزان پر پر شده در پارک لاله جمع می شویم . مادران عزادار
سایت تغییر برای برابری: ساعت 7 بعد از ظهر روز شنبه 30 خرداد یکی دیگر از گل های زیبای وطن مان در مقابل چشمان ما و همه جهانیان پرپر شد . ندا آقا سلطان سمبل دختران و پسران این سرزمین است که با روشی قانونی به دنبال عدالت و برابری هستند و به صورتی غیرقانونی و وحشیانه از پا در می آیند .
در کمتر از دو هفته ، بیش از 800 نفر از فرزندان ما بازداشت ، صد تا تن مجروح و ده ها تن کشته شده اند
به کدامین گناه فرزندان ما را به قتل می رسانید ؟ به چه جرمی، همه مادران ایران را عزادار کرده اید ؟
ما ، از حق خود و فرزندان مان نخواهیم گذشت .
ما تا آزادی کلیه زندانیانی که برای اعتراض به تقلب های انتخاباتی دستگیر شده اند و پایان دادن به خشونت ها ، و مجازات قاتلان فرزندان مان، هر هفته ساعت 7 بعدازظهردر حوالی محل شهادت ندای عزیزمان ، خیابان امیر آباد - پارک لاله - کنار آب نما ی پارک ، با سکوت به سوگ می نشینیم .
از کلیه مادرانی که نگران دختران و پسران خود ، سرمایه های اصلی کشور عزیزمان هستند تقاضا داریم به این جمع بپیوندند .
شنبه 6 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.