شورای نگهبان برای بررسی انتخابات هیأت ویژه تشکیل می دهد

شورای نگهبان برای بررسی انتخابات هیأت ویژه تشکیل می دهد

شورای نگهبان در ایران اعلام کرده است برای جلب اعتماد نامزدهای معترض انتخابات ریاست جمهوری ایران، "هیأتی ویژه" را برای بررسی روند انتخابات و بازشماری ده درصد آرا تشکیل داده است.

عباسعلی کدخدایی، سخنگوی شورای نگهبان روز جمعه ۵ تیر (۲۶ ژوئن) به خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) گفت: "شورای نگهبان هیأتی ویژه را از شخصیت های سیاسی و اجتماعی کشور، شامل دکتر ولایتی، دکتر حدادعادل، گودرز افتخارجهرمی و حجج اسلام آقایان دری نجف آبادی، ابوترابی و رحیمیان در نظر گرفته که با حضور نمایندگان دو داوطلب معترض گزارشی را از روند برگزاری انتخابات تهیه کنند و ۱۰ درصد از صندوق ها نیز با حضور همین هیأت بازشماری شود و گزارش آن را برای افکار عمومی منتشر کنند".

آقای کدخدایی از میرحسین موسوی و مهدی کروبی، دو نامزد جناح اصلاح طلب که به نتیجه اعلام شده انتخابات معترض هستند، خواسته است نمایندگان خود را برای شرکت در این بررسی ها ظرف ۲۴ ساعت معرفی کنند.

مشخص نیست که آیا برای تعیین اعضای این هیأت با نامزدهای معترض مشورت شده است یا نه.

اعضای 'هیأت ویژه' شورای نگهبان

  • علی اکبر ولایتی - مشاور آیت الله خامنه ای
  • غلامعلی حداد عادل - رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس
  • گودرز افتخار جهرمی - عضو سابق شورای نگهبان
  • قربانعلی دری نجف آبادی - دادستان کل کشور
  • محمدحسن ابوترابی فرد - نایب رئیس مجلس
  • محمد حسن رحیمیان - نماینده آیت الله خامنه ای در بنیاد شهید

به نظر می رسد اعضای انتخاب شده برای این هیأت عمدتا به جناح اصولگرا گرایش دارند.

علی اکبر ولایتی، وزیر امور خارجه پیشین ایران و مشاور رهبر این کشور است. او یک روز پیش تر از پیشنهاد آقای موسوی و آقای کروبی برای ابطال انتخابات انتقاد کرده و تلویحا آنها را متهم کرده بود که خلاف تعهدی که در خصوص پایبندی به ولایت فقیه داده اند، عمل می کنند.

غلامعلی حدادعادل، رئیس پیشین مجلس و رئیس فعلی کمیسیون فرهنگی مجلس از حامیان نامزدی محمود احمدی نژاد در انتخابات بود.

گودرز افتخار جهرمی، حقوقدان و استاد دانشگاه و عضو پیشین حقوقدانان شورای نگهبان است.

قربانعلی دری نجف آبادی دادستان کل کشور و وزیر پیشین اطلاعات است. ستاد آقای موسوی هم در پیشنهاد خود برای تشکیل کمیته حقیقت یاب، حضور دادستان کل کشور را پیشنهاد کرده بود.

محمدحسن ابوترابی فرد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی است. او دو روز پس از انتخابات گفته بود که "سلامت انتخابات برای اهل نظر غیر قابل تردید است".

محمد حسن رحیمیان نماینده آیت الله خامنه ای در بنیاد شهید و امور ایثارگران است. او روز ۳۰ خرداد گفته بود: "افرادی که در انتخابات رأی نیاوردند به جای تمکین به راهکارهای قانونی، راهکارهای دیگری را مطرح کردند که موجب سوءاستفاده دشمنان شد".

با این حال به نظر می رسد موافقت شورای نگهبان با تشکیل این هیأت، نوعی واکنش به درخواست ستاد آقای موسوی به تشکیل یک کمیته حقیقت یاب برای بررسی روند انتخابات باشد.

علی اکبر محتشمی پور، رئیس کمیته صیانت از آرای ستاد آقای موسوی روز سه شنبه ۲۶ خرداد در یک کنفرانس مطبوعاتی گفته بود: "این هیأت حقیقت یاب باید از سه نماینده از طرف مراجع تقلید، چهار نماینده نامزدهای انتخاباتی، یک نفر از وزارت کشور و یک نفر از شورای نگهبان که به سود نامزدی موضع رسمی نگرفته باشد، یک حقوقدان دانشگاهی و قاضی بی طرف به معرفی کانون وکلا، دادستان کل کشور، رئیس قوه قضائیه و رئیس سازمان بازرسی کل کشور تشکیل شود".

fanta - فرانسه - استراسبورگ
خود گویی و خود خندی، عجب مرد هنرمندی !
شنبه 6 تیر 1388

bluestar - ایران - تهران
((هیات ویژه دم روباه))
یه دفعه میگفتید خود عنتری هم بیاد عضو هیات بشه
شنبه 6 تیر 1388

Larkiden - لوکزامبورگ - لوکزامبورگ
خب یکدفعه بگین ده درصد رای ها رو دادید خانواده علی خامنه ای بشماره دیگه.
عجب جمعی فقط اسم خود یک دست رو ننوشتند.
شنبه 6 تیر 1388

Mr history - استرالیا - سیدنی
آیا هنوز هم باید در باتلاق عقاید و تفکرات بیهوده ونشات گرفته از یک اندیشه باطل هزاران سال پیش غوطه ور شد و ایراد از شاه و خمینی و احمدی و خامنه ای و رفسنجانی .....گرفت؟
مشکل از چه کسی است؟ از حاکمان؟ اینها هم از همین مردم هستند و اجدادشان از همین آب و خاک است...........
آیا من و ما به عنوان یک ایرانی چقدر از تاریخ و تمدن وهنر و آاب و رسوم و در یک کلام چقدر از فرهنگ ایرانی می دانیم؟
دین افیون حکومتهاست..و بخصوص در مورد ما ایرانیان اینگونه بوده و هست............
ما برای خودمان تمدن و ثروت و آزادی و آبادی داشتیم و فقر را فخر نمی دانستیم..همه اینها را از ما گرفتند و بجایش فقر و پشیمانی و مرده پرستی و گریه و گدایی و تاسف و اطاعت از خدای غدار و قهاررا به خورد ما دادند و ما هم تا امروز دم نزدیم و همین افکار باطل را الگوی خود قرار دادیم........
اینکه چند یهودی در 1400 سال قبل بیایند و یک عرب سوسمارخورو باهوش را به فرماندهی بگمارند ودیگران را تشویق به پیروی ازاو کنند تا شاهد براندازی امپراطوری ایران و روم باشند وبه مقصودشان هم رسیدند... آیا دلیلی است که ما هم باید امروزسر در لاک خود فرو بریم و پیرو آن باشیم؟
اگر خواهان ایرانی آباد و آزاد تا ابد الدهر هستید بیایید و از خود شروع کنید تا نسلهای آینده را آگاه سازیم...تمام عقاید و افکاری که از گذشتگان ..نسنجیده و هول هولکی به خوردتان رفته کنار بگذارید و به جای تعصب درعقاید... اندکی هم اندیشه کنید.......فساد را باید از ریشه بر انداخت و با هرس کردن نمی توان کاری از پیش برد.....................
اولین مرحله در هر کاری ..اندیشه است...امروز ما دمکراسی و آزادی می خواهیم...مگر نمونه کمرنگ شده اش را 30 سال پیش نداشته ایم ؟پس چه شد؟...........
آیا ما از روی منطق قدم بر میداریم یا از روی احساس گرسنگی و شکم سیری؟
بزرگترین ضربه را به ایران ما همین دین و علمای دینی زده اند که با سوء استفاده از سادگی و احساسات مردم به آنان ظلم می کنند.اگر دین را فقط یک موضوع و عقیده شخصی میدانید آنگاه برای وارد شدن به دنیای آزادی آماده شده اید......
با تشکر فراوان از دست اندر کاران این سایت که با کوشش شبانه روزی برای آگاهی هرچه بیشتر ایرانیان در سراسر جهان قدم برمیدارند........
شنبه 6 تیر 1388

arashekamanghir - المان - کاسل
دختر حداد عادل عروس خامنه ای است.اقای لاریجانی داماد مرحوم مطهری.
شنبه 6 تیر 1388

Ghooloo - ایران - آبادان
این 10 درصد رو که قبلا اعلام کرده بودند؟؟؟ اگر خیلی از خودشون مطمئنند چرا همش چسبیدند فقط به 10 درصد آرا ؟ چون در 10 درصد حالا اگه یه 10 میلیونی هم تخلف شده باشه باز هم در نتیجه انتخابات تاثیری نخواهد داشت...اگر راست میگن انتخابات رو دوباره برگزار کنند تا معلوم شه یه من ماست چقدر کره داره. به قول معروف طلا که پاک چه منتش به خاک.
به امید آزادی ایران و بازگشتمان به فرهنگ اصیل ایرانی.
شنبه 6 تیر 1388

ir1234 - انگلستان - لندن
با صحبتهائیکه موسوی با شورای نگهبان داشته معلومه مردم بیگناه بیجهت کشته شدن .بوی خیانت موسوی به مردم داره بلند میشه.اگر موسوی ملعون شد و خواست سازش کند تمامی مردم بخاطر خون ندا و بقیه عزیزان نباید خیانت کثیف او را فراموش کنند.مطمئنا با حرفهائیکه نشانه سازش اوست از چند روز دیگه جائی نیست که شعار مرگ بر موسوی و موسوی مردم چند فروختی شنیده نشود.شیراز . مشهد خیلی اروم شده وتهران هم خیلی ارومتر از قبل شده و همه از خیاتت موسوی بمردم میترسند.
شنبه 6 تیر 1388

saharrr - امریکا - فلوریدا
10٪ بخوره تو سرتون اشغال های حروومی
شنبه 6 تیر 1388

131156 - انگلستان - منچستر
امان از دست این اخوند ها باید حتما به مرگ بستشون که به تب راضی بشن ولی با این افرادی که اون ها گفتند معلومه که چقدر خود خواهند و به غیر از خودشون هیچ کسی رو قبول ندارند
شنبه 6 تیر 1388

palmera - ایران - اصفهان
به خدا آدم خندش میگیره بیاین یک بار دیگه اسم اعضارو مرور کنیم!
بابا یه کسیو میذاشتین که یه ذره آبرو و اعتبار داشته باشه پیش مردم
شنبه 6 تیر 1388

hamed-irooni - ایران - زابل
دوستانی که هدفشان به نتیجه رسیدن اعتراضات است خوب گوش کنید.
من خیلی خوب این حکومت را میشناسم، در راس این حکومت همانطور که خود شما هم میدانید ولی فقیه وجود دارد، تعریفی که قانون اساسی از ولی فقیه دارد مربوط به یک انسان نیست حتی خصوصیاتش در بعضی جهات از یک امام معصوم هم بالاتر است یعنی فردی بسیار عادل و آگاه و شجاع که ذره ای هواهای نفسانی در او تاثیر تدارد و اختیارات او را در حد یک چنین انسانی در قانون اساسی تعریف کرده اند، حالا شما فکر میکنید همچنین انسانی که خودش را اینگونه میبیند ذره ای عقب نشینی حتی به اندازه یک رای انجام میدهد؟ کافی است بگوید من ذره ای اشتباه کردم، آن وقت اصل آگاهی شجاعت و عدالتش زیر سئوال میرود، طبق اطلاعات بسیار موثقی که من دارم الان هدف حکومت فقط ساکت کردن اعتراضات است که به نظر من کمی هم در این زمینه موفق بوده است ، بعد از ساکت کردن اوضاع دستگیری ها شروع میشود و باز هم طبق اطلاعاتی که من دارم از همین الان متن بازجویی ها و اعترافات این عوامل خود فروخته ! که سر در آخور آمریکا و اسرائیل دارند آماده شده و کافی است کسانی که در آینده دستگیر می شوند با نوشتن نام خود و امضا آن را تایید کنند و بگویند که ما از طرف آقایان هاشمی، خاتمی ، کروبی و ناطق نوری(البته نام این فرد جدیدا از لیست حذف شده) و پول های هنگفت آمریکا و اسرائیل قصد داشتیم تا یک انقلاب مخملی در ایران راه بیندازیم و بعد با پشتیبانی این اعترافات و سکوت حاکم بر جامعه افراد مذکور دستگیر و به سزای اعمال ننگین خود برسند! تا بار دیگر انقلاب عزیر و اسلامی ما در سایه ولایت فقیه و امام عصر و خون شهیدان از یکی از مهمترین چالش های انقلاب با پیروزی بگذرد( البته این موضوعات با مصاحبه های مردمی مورد تایید و تقدیر قرار میگیرد، در اینجا جا داره میخوام یه جکی در ارتباط با این موضوعه هر چند که قدیمی شده فقط و فقط به خاطر تقدیر از کارهای شجاعانه دلاورمردان اطلاعات را بگم،
یکبار سازمان ملل میخواسته ببینه سازمان جاسوسی کدوم کشور قویتره میاد یک خرگوش توی یه جنگل ول میکنه و به سازمانهای جاسوسی کشورا میگه برین اون خرگوشو پیدا کنین.. اولی موساد بوده میره و خرگوشو بعد از نیم ساعت پیدا میکنه میاره.. بعد نوبت سیا، میره و بعد از 45دقیقه خرگوشو پیدا میکنه میاره.. بعد نوبت اینتلجنت سرویس انگلیس میشه میره بعد از یک ساعت میاره.. همینطوری همه کشورا میرن و خرگوشو دیر و زود پیدا میکنن.. نوبت سازمان اطلاعات و امنیت ملی ایران میشه(ساواما) میره و بعد از یک ساعت یه خرسو میارن.. میگن بابا ما گفتیم خرگوش بیارین و شما خرس اوردین؟! ایران میگه اون خرگوشه ، برین از خودش بپرسین- ازش میپرسن : مگه تو خرگوشی؟! با دو دستی میزنه توی سرش و داد میزنه میگه: آره من خرگوشم هفت جد و آبادم خرگوش بودن.. بخدا من خرگوشم ..!)
اطلاعات فوق از یک منبع کاملا موثق بدست آمده که نخواست نامش فاش شود، اگه شما میخواهید که جنبش ما عاقبش این نباشد پس نگذارید که اعتراضات به سکوت بینجامد چرا که این هدف آنهاست پیشنهاد من این است که قبل از همه چیز ما باید اتحاد داشته باشیم من نزدیک 2 ماه است که مطالب تالار را دنبال میکنم و تازه عضو شده ام اون چیزی که من فهمیدم در این تالار افراد با سلایق و افکار گوناگون هستند و این مایه خوشحالی دشمنان اسن در این برحه حساس زمانی بهتر است اختلاف سلیقه ها را کنار بگذارید و همگی یک هدف را دنبال کنید، اگر واقعا بدنیال دموکراسی هستید پس قبول کنید که اکثریت جامعه ما اسلامی است پس بهتر است از بکار بردن الفاظ وجملات ضد اسلامی شدیدا خودداری کنید و حکومت را از نظر اسلامی فاقد اعتبار کنید(که اینکار با دلایل زیاد قابل اثبات است)، ما هم باید مثل آنها اهدافمان را پلکانی تعیین کنیم و قدم به قدم جلو برویم فراموش نکنید که هیچ انقلاب موفقی یک شبه شکل نگرفته، مشکل دوم ما اطلاع رسانی است که من پیشنهاد میدهیم دوستان با توجه به شرایط گفته اقدام به توزیع و تکثیر اعلامیه و CD کنند.
در پایان هم ضمن تشکر از دوستانی که تا به این جای کار زحمت کشدیدند و مطلب من رو خودند تقاضا میکنم که نظرات خودشون رو هم بگن.
شنبه 6 تیر 1388

khodekhodeshe - بلژیک - انت ورپ
اخه یکی نیست به اینا بگه شما کل ارا رو در 5 ساعت گزارش کردید چه زحمتی داره اگه یکبار دیگم بکنید .پس ریگی به کفشونت هست که میترسید از باز شماری کل ارا.
شنبه 6 تیر 1388

HyperSpace - المان - کلن
زرشک...... اقا باطل باطل این انتخابات باطل می باشد .........
شنبه 6 تیر 1388

ahura - ژاپن - توکیو
حرومزاده ها به التماس کردن افتادن و انقدر احمقن که هنوز نفهمیدن : موسوی بهانه اس - کل نظام نشانه اس . هنوز نفهمیدن این بغض سی ساله یه ملت تحقیر شده و مظلومه که ترکیده . ملتی که از جون و مال و ناموس و اعتبارش واسه این پفیوزهای حرومزاده تاریخ - مایه گذاشتن . هنوز نفهمیدن که مردم میخوان ریشه این بقول خودشون شجره خبیثه رو از بیخ و بن بکنن . این نظام و اسلامی که جز ترور و وحشت و تجاوز و قتل و انحطاط اخلاقی و سرشکستگی ملی چیزی واسه اون مردم نداشته باید از ریشه کنده بشه - و این ....هایی که جز پر کردن شکم و ارضا کردن زیر شکم کاری بلد نیستن - باید به زباله دانی تاریخ فرستاده بشن . مرگ بر سید علی الاغ چلاق شیره ای .. و عنتر همیشه همراش - محمود میمون . مرگ بر جمهوری زر و زور تزویر
شنبه 6 تیر 1388

elinaa - ایران - تهران
خسته نباشین عجب هیاتی می شه این هیات شما .. بابا ای ول . خدا مردم از این همه نبوغ دولت مردانمون . این عتیقه ها مال عهد بوق بودند اشتباهی سر از امروز در آوردند . یکی از یکی عتیقه تر ...
احمق خودتونین داداش ! این ملت رو خر فرض نکنین . دستتون واسه همه رو شده ... خجالت نمی کشن هیات ( اون هم از چه کسانی) تشکیل میدن ..
راستی جناب سخنگو (البته چرت و پرت گو مناسب تره) ! ما اینجا یه نفر به اسم نیم رخ ( با اسامی دیگر فاتح و ... ) داریم می تونین از وجود گرانبهای ایشان هم نهایت استفاده رو ببرین !..
شنبه 6 تیر 1388

shnasahand - دوبی - الاهلی
به روباه میگن شاهدت کیه میگه دنبم معمولا تو محاکم قضایی شهودنمیتونن از خانواده متهم باشند حالا اتهام به این گندگی رو قراره بدن دست متهم خودش دادستان وکیل مدافع ومتهم باشه اونم یا صحنه جرمی که به اندازه کافی وقت داشتن به نفع متهم عوضش کنن یکی نیست به اینا بگه تا کی میخواین سرتونو بکنید زیر برف ملتو چی فرض کردین
شنبه 6 تیر 1388

Mahnaz30 - سوئیس - ‌‌برن
هموطنان عزیز از درج کردن مشخصات واقعی خودتان و دوستانتان کاملا خودداری کنید تا به دام مزدوران رژیم نیافتید .
شنبه 6 تیر 1388

Mahnaz30 - سوئیس - ‌‌برن
هموطنان عزیز از درج کردن مشخصات واقعی خودتان و دوستانتان کاملا خودداری کنید تا به دام مزدوران رژیم نیافتید .
شنبه 6 تیر 1388

parandeh azaad - انگلیس - لندن
باید به مردم ایران و مخصوصا جوانان تبریک گفت چون این در واقع یک جنبشی بود مانند جنبش ۱۹۶۸.جوانان ایرانی کار خودشان را کردند انها تابوی قدرت و تقدس را شکستند حالا انها باید خوشحال باشند و در محله هایشان ساز و تنبک اورده بزنند و برقصند و دولت هم قدرت و نیرو ندارد که همه ی محله ها را سرکوب کند.در واقع جنبش پراکنده سرکوبش از جنبش متمرکز در یک نقطه سخت تر و گاهی غیر ممکن است.
الان هم در سطح بالا اختلاف بسیار است و قرار است که شورای رهبری تشکیل دهند و خامنه ای را بزیر بکشند و صانعی را جانشینش کنند.شورای نگهبان یک قدم عقب نشسته که هییت حقیقت یاب تشکیل بدهد اگر چه همه اعضای هییت اصول گرا هستند و کروبی و موسوی انها را قبول ندارند.
علاوه بر ان دنیا نظاره گر این جنبش بود و جوانان کشورهای دیگر درسهای بسیاری از این جنبش اموختند. اگر صبر کنید نوبت جوانهای اروپایی هم خواهد شد چون انها هم دل خوشی از حکامشان ندارند. حکام یک مشت ادم فاسدند که مافیا گونه عمل میکنند.
شنبه 6 تیر 1388

Mahnaz30 - سوئیس - ‌‌برن
ماموران رژیم توبه کنید
ماموران رژیم توبه کنید
هر کاری که انجام دهیم مطمئنا عوض ان را خداوند خواهد داد همانطور که مطلع شدیم تعداد زیادی از فرماندگان ارشد سپاه بدلیل سرکوب نکردن مردم شریف ایران اخراج شدند . صدام را که یادتان نرفته پس توبه کنید تا اخرتی خوب و در این دنیا به روز صدام نیافتید. منطقی فکر کنید 70 میلیون را کشتن غیر ممکن است.
شنبه 6 تیر 1388

xabrisham - ایران - اسلو
.. .دیگه این چیزا بیفایده است .دستتون واسه بی سوادها هم رو شد..برین تا وقت دارین پول هائی که دزدیدن رو از ایران خارج کنین.گدا زاده ها.لعنت ابدی مردم بدرقه راهتونه
شنبه 6 تیر 1388

امین آلمان فرانکفورت - آلمان - فرانکفورت
با سلام
تجدید انتخابات تنها راه حل این مشگل هست. وزرات کشور در این مدت -هر کاری که میخواست انجام بده- حتما انجام داده- کنترل رای دهندگان با امار اداره ثبت واحوال کشور شاید یک راه اصولی باشد.اگه خامنه ا ی واحمدی نژاد دروغ نمی گند و به خودشان اطمینان دارند دوباره با حضور نمایندگان مراکز بین الملی این رای گیری را تکرار کنند.
درود بر ایران
شنبه 6 تیر 1388

fak zan_uk - انگلیس - لیور پول
چه شود.
شنبه 6 تیر 1388

qatar_doha_shiraz - قطر - دوحه
این کدخدا عباسعلی هم مردم را خر حساب کرده اگه اینطوره باید بهش گفت خر خودتی و اربابت.چرا؟ عباسعلی مشنگ مگه صحبت رهبرت رو چند روز پیش یادت رفته؟مگه نگفت تحت هییییییچ شرایطی کوتاه نمیام؟ عباسعلی برو گاوت رو بچرون مردم دیگه بر نمیگردن توی خونه تا داد خودشون رو نگیرند. بیییییلاخ کدخدا.
شنبه 6 تیر 1388

Arta-aria mehr - ایران - تهران
پوتین های نظامی، بیرونش واکس خورده و توش بوی گند میده.
حالا چه خودشون باشند و چه نوچه هاشون ،بلانصبت مردم ایران رو احمق فرض کردن که چنین هیئاتی رو تشکیل دادند ، این انتخابات به غیر از ابطال هیچ راهی نداره.به امید ایرانی سبز.
شنبه 6 تیر 1388

طاطا - ایران - ایران
برو گمشو بی ریخت بااون ژست مکش مرگ من که گرفتی .
دوستان چند روز پیش شنیدم که رفسنجانی درتلاشه که با همراهی تعدادی از اعضای خبرگان رهبری خامنه ای رو از ولایت فقیه عزل کنند و شورای رهبری تشکیل بدن البته باتوجه به بیماری مردک خامنه ای اینا میخوان زودتر این کارو بکنن تا درصورت به درک واصل شدن علی یه دست حکومت به دست پسر ناخلفش نیفته . یعنی باز هم اسیر ملا هامیشیم الان که بین خودشون هم شکاف افتاده بهترین زمانه که مردم ایران ازمواضع خودعقب نشینی نکنن البته قبول دارم بدون سازماندهی ورهبری کارسختیه ولی من خیلی به آینده امیدوارم یعنی چاره ای جز امید ندارم وقتی به خون امثال نداها فکر میکنم می بینم که اصلا راه پس نداریم حالا هر چقدر طول بشکه مهم نیست مهم اینه که حرکتی شروع شده وباید تارسیدن به هدف ادامه داشته باشه.
شنبه 6 تیر 1388

سپیده صبح - ایران - تهران
دوستای گلم این سایت که هیچی همه سایتها رو هم جمع کنید نمی تونه عمق فاجعه رو تو ایران نشون بده همین میدون جمهوری که محل کار ماست رو روز شنبه (روز بعد از سخنرانی خامنه ای) چنان به گلوله بستن که فقط جلو چشم مردم 6 نفر کشته شدند. من فکر می کنم بالای 1000 نفر در ایران شهید دادیم -از زندانی ها که بعضی هاشون حالشون خیلی هم وخیمه بگذریم- اونقدر وحشیانه مردم رو کتک می زنن که توی این فیلمهای کیفیت پایین قابل وصف نیست فقط نباید این جنبش رو سطحی گرفت نباید از کنارش ساده گذشت.
شنبه 6 تیر 1388

sanaz2001 - کانادا - مونترال
به طورقطع چون نظراحمدی نژاد به خامنه ای نزدیکتراست!! نتیجه انتخابات هیچگونه تغییری نخواهد کرد. دردوهفته گذشته نیز زمان خریداری کردند تا این کودتای ننگین را یواش یواش رسمیت ببخشند.
اما این بار با سایردفعات تفاوت دارد و خودآقایان حکومتی نیزظرفیت مردم را دیدند.با هردشواری که باشد مردم مبارزه را تا گرفتن حق خودادامه خواهند داد.
آخر یکی نیست که به این شیوخ بگوید دیگه درقرن 21 چگونه میخواهید باز هم داستانهای تکراری تان را بازهم برسرمنیرها بگویید وپامنبری های شما هرروزتعدادشان بیشتر شود.خیر عصر عصر پیشرفت و ترقی است و شما بایستی به جایگاه واقعی خود بازگردید.
شنبه 6 تیر 1388

Neda-ye-Iran - انگلستان - لندن
iraneraha - ایران - ایران
دکتر سازگارا می گفت نماد سبز باید جاودانه شود. مثال میزد که باد کنک سبز را با نوشته یا کاریکاتور طنز جاهای مختلف نصب کنید. مثلا جایی که سخت بشه بهش رسید. اینجوری کسی که میره برش داره با خنده و هیاهوی مردم طرف میشه. این حرکت سبز باید ادامه پیدا کنه. میگفت نباید فراموش کنیم برای چی متحد شدیم...اول رای هامونو درست میکنیم بعد سر فرصت مناسب بقیه خواسته هامون ولی الان این چیزها نباید قاطی بشن. پس : رای من کجاست؟Where is my vote?
شنبه 6 تیر 1388

Mahnaz30 - سوئیس - ‌‌برن
ماموران رژیم توبه کنید
هر کاری که انجام دهیم مطمئنا عوض ان را خداوند خواهد داد همانطور که مطلع شدیم تعداد زیادی از فرماندگان ارشد سپاه بدلیل سرکوب نکردن مردم شریف ایران اخراج شدند . صدام را که یادتان نرفته پس توبه کنید تا اخرتی خوب و در این دنیا به روز صدام نیافتید. منطقی فکر کنید 70 میلیون را کشتن غیر ممکن است.
https://www.youtube.com/watch?v=DFiv361ycpQfeature=relatedpos=2
شنبه 6 تیر 1388

zakros - ایران - مرکزی
دوستان توجه توجه
شروع راه مبارزه با کودتاچیان
لطفا این را به بقیه دوستان انتقال دهید.
https://www.youtube.com/watch?v=GKoZMcc9sWI
https://www.youtube.com/watch?v=1V-UM5T9yrE
https://www.youtube.com/watch?v=P0ZIfGOZraw
شنبه 6 تیر 1388

فریدون رخشان - ایران - تهران
با تشکر از نظرات hamed-irooni - ایران - زابل خیلی جالب بود
1-اینکه تقلب شده شکی نیست ولی چقدر نمی دانم ؟ تدبیر این بود که به قول برخی مراجع یک طرف بخاطر اسلام و نظام کوتاه می آمد.
2- طرف مدعی پیروز چه مشکلی داشت که انتخابات به مرحله دوم کشیده می شد ؟آنها که آرا برای پیروزی داشتند نگران چه چیزی بودند ؟ می توانستند دوباره پیروز شوند!
3- برخوردها در آینده استمرار خواهد داشت و مردم روز به روز به نظام بدبین خواهند شد.
4-روش برخورد با این موضوع نه پلیسی بود نه امنیتی کردن چهره شهر ُ متاسفانه دودش رفت چشم مردم ایران
5- با توجه به اینکه شورای نگهبان قرار است احمدی نژاد را پیروز انتخابات اعلام کند و به تخلفات و تقلبات مطرح شده توجهی ننماید (تشکیل چنین هیات دست چین شده هر چند هم افراد خوبی باشند برای این موضوع مشروعیتی ندارند ) یادآوری می نمایم که آثار سوء این اتفاقات با عث خواهد شد که مردم در انتخابات 2 سال آینده حضور نداشته باشند. و هزینه عدم حضور پای اعضای شورای نگبان است (اطلاع رسانی کنید)
شنبه 6 تیر 1388

IRAN ZAMEN - نروژ - روگنان
بازی جدید اغاز شد.این حکومت باید برود.
شنبه 6 تیر 1388

abtin_beo - ایران - اصفهان
به هیچ چیزی کمتر از تغییر رژیم ولایت فقیه تن نمی دهیم. این حرفها متعلق به قبل از شهادت عزیزانمان بود. حالا که خون ریخته شده باید کل نظام کنار برود. یا موسوی می پذیرد و با ما همراه می شود و یا سیل خروشان ملت از روی جسد رهبران بی بو و خاصیت خواهد گذشت و تکلیف را یکسره خواهد نمود. هنوز اتفاقات مجلس ششم و هفتم و استعفای نمایندگان مجلس ششم و... را فراموش نکرده ایم. اینها بازی است. درد ما تنها با سقوط رژیم سفاکان فقیه التیام می یابد. اگاه باشید که به کمتر از آن رضایت ندهید
شنبه 6 تیر 1388

naval - ایران - اهواز
به روباه میگن شاهدت کیه میگه دمم.
شنبه 6 تیر 1388

mehditm - ایران - تهران
به روباه(خامنه ای ) میگن شاهدت کیه میگه دمم
باعرض معضرت از هر چی روباه عزیز
شنبه 6 تیر 1388

black chador - امریکا - ولدن
بیخود پول خرج نکنید. همون رای خامنه ای و پسرش کافیه. ایرانی ها فقط منتظرن که اقا مجتبی بگه بمیرد تا بپرسن چه جوری.
شنبه 6 تیر 1388

black chador - امریکا - ولدن
اخه یخورده فکر کنید. اگر محمود تقلبی نژاد رئیس جمهور نشه وقتی خلیفه خامنه ای سقط شد مجتبی چه جوری خلیفه بشه؟
شنبه 6 تیر 1388

black chador - امریکا - ولدن
از خامنه ای پرسیدن اگر تو امام علی هستی خمینی چیه؟ گفت خدا بیامرز عشقبازی به نوزادن را دوست داشت اون ح...م...ه.
شنبه 6 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.