دیدار اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس با نامزدهای معترض

دیدار اعضای کمیسیون امنیت ملی مجلس با نامزدهای معترض

اعضای هیات رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ایران با نامزدهای معترض به نتایج دهمین دوره انتخابات دیدار کردند.

محمد کرمی راد، نماینده کرمانشاه، از دیدارهای اعضای کمیسیون امنیت ملی با میرحسین موسوی، مهدی کروبی، محسن رضایی و اکبر هاشمی رفسنجانی خبر داد.

محمد کرمی راد از اعضای هیات رییسه کمیسیون امنیت ملی در گفت و گو با خبرگزاری ایلنا دیدارهای اخیر با نامزدهای معترض به نتایج دهمین دوره از انتخابات ریاست جمهوری را مثبت ارزیابی و اعلام کرد محسن رضایی برای حل مسائل موجود اعلام آمادگی کرده است.

وی با اشاره به انصراف آقای رضایی از اعتراضش نسبت به شورای نگهبان گفت: "متاسفانه ایشان به گونه ای اعلام انصراف کردند که منتی هم بر سر تشکیلات و نظام گذاشته باشند."

احمد سلامیتان ، تحلیلگر مسائل سیاسی معتقد است رایزنی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با برخی از شخصیت ها ماهیت امنیتی به بحران می دهد و نه ماهیت سیاسی و حقوقی. او همچنین بحران کنونی را بحران از دست رفتن اعتماد به علت بعضی از تخلفات حقوقی و نتایج سیاسی آن در صحنه اجتماع می داند.

آقای سلامتیان در این باره گفت: "بنابراین رایزنی با زبان امنیتی و با کسانی که مشخصا مسئولان امنیتی هستند نمی توانند کارایی زیادی داشته باشند. از طرف دیگر یکی از اعضای هیات رئیسه می گوید در دیدار با آقای موسوی مسائل امنیتی را به ایشان گوشزد کرده اند. این جمله گواه از اتمام حجتی از سوی کمیسیون امنیت ملی مجلس برای آقای موسوی است. یعنی اگر شما بر درخواستهای خودتان در مورد ایراد حقوقی و سیاسی انتخابات پافشاری کنید، در معرض نوعی اتهام اقدام علیه امنیت ملی قرار می گیرید."

محمد کرمی راد، با اشاره به دیدار اعضای کمیسیون امنیت ملی با اکبر هاشمی رفسنجانی، خبر از بیانیه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در حمایت از رهبر ایران داد که به زودی منتشر می شود.

احمد سلامتیان در رابطه با این سخنان گفت: "این سخنان بیشتر یک نوع اعمال فشار نسبت به آقای هاشمی برای اعلام حمایت از رهبری است. این ماجرا مانند این است که اعضای کمیسیون در ذهن شان قبول دارند که در شرایط کنونی، رهبری احتیاج به اعمال حمایت رئیس مجلس خبرگان دارد. منتها به دنبال این هستند که حمایت را با نوعی اعمال فشار کسب کنند. من فکر می کنم اگر در شرایط کنونی تشخیص داده شده که رهبری در وضعیتی قرار گرفته که احتیاج به نوعی حمایت از رئیس مجلس خبرگان دارد، این امر باید به تشخیص مجلس خبرگان یا در حد بالاتر به تشخیص یک هیات حل اختلاف برسد که مورد قبول کلیه کسانی است که در این اختلاف نظر درگیر هستند."

حسین باستانی، روزنامه نگار و تحلیلگر مسائل سیاسی معتقد است اگر چه نیروی انتظامی تا اندازه ای توانسته بحران خیابان ها را کنترل کند، اما در سطح جامعه و حکومت هنوز تنش زیاد است و مسئولان فکر می کنند می توانند با رایزنی آن را حل کنند.

آقای باستانی با تاکید بر این نکته که به این رایزنی ها خوشبین نیست، به رد صلاحیت های شورای نگهبان در انتخابات گذشته و به ویژه انتخابات مجلس اشاره می کند که گروهی با رایزنی کردن قصد داشتند حد وسط را بگیرند و فضا را آرام کنند.

حسین باستانی افزود: "اما در انتخابات اخیر حد وسط قابل تصور نیست، به همین دلیل هم معلوم نیست رایزنی تا چه حد موثر باشد. به این علت که آن طرف اصرار دارند که انتخابات سالمی برگزار کرده اند و اگر هم تخلفاتی صورت گرفته در حدی نیست که نتایج عوض شود. از سوی دیگر اصلاح طلبان تاکید دارند که در انتخابات به شدت تخلف شده و در واقع اسم کسی که به عنوان رئیس جمهور از این انتخابات باید بیرون می آمده آقای احمدی نژاد نبوده بلکه آقای موسوی بوده است. نمی توان یک حد وسط بین این دو حرف تصور کرد."

آقای باستانی در ادامه سخنانش درباره محدودیت بسیار جدی کسانی که قصد رایزنی دارند، گفت: "این در صورتی است که واقعا بخواهند به حقیقت برسند. آنها یک محدودیت جدی دارند و آن موضع صریح رهبری است که گفته اگر تخلفاتی صورت گرفته باشد در حدی است که صد و یا دویست هزار رای جا به جا شود و به بیان ایشان مگر می شود یازده میلیون تقلب شده باشد! ایشان همچنین تاکید کرده اند که نظام اهل تقلب نیست. در یک چنین شرایطی به نظر می رسد حد و سقف رایزنی ها مشخص است. این رایزنی ها نمی تواند در حدی باشد که نتایج انتخابات را تغییر دهد. در حالیکه آقای موسوی و سایر اصلاح طلبان با تکیه به شواهدی که ارائه می کنند می گویند در این انتخابات قطعا تقلب گسترده شده در حدی که جای نفر اول و دوم انتخابات عوض می شود."

محمد کرمی راد، نماینده مجلس همچنین از دیدار نمایندگان کمیسیون امنیت ملی با علی اکبر ناطق نوری در روزهای آینده خبر داده است.

در حالی که میر حسین موسوی و مهدی کروبی دو نامزد دهمین انتخابات ریاست جمهوری همچنان به تقلب گسترده در نتایج انتخابات معتقدند و خواستار ابطال آرای آن هستند، عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان اعلام داشت به ضرس قاطع می توان گفت که هیچگونه تقلبی در این انتخابات شکل نگرفته است. آقای کدخدایی همچنین انتخابات اخیر را سالم ترین انتخابات در طول دوران گذشته نامید.

bluestar - ایران - تهران
از تمام ایرانیان داخل کشور تقاضا دارم مشخصات و آدرس و در صورت امکان عکس جنایتکاران لباس شخصی را ثبت و منتشر کنند. چند وقت دیگه باهاشون کار داریم.
شنبه 6 تیر 1388

جزیره مجنون - تهران - ایران
لعنت به آن ساختمان اهرام مصری که در بهارستان ساخته اید. شما نماینده ما نیستید نماینده رهبر هستید کثافت های هرزه.
شنبه 6 تیر 1388

dkdk - ‌د‌‌انمارک - اسلیس
بخدا از اولش گفتم که این 4 نفر مهره های یک نظامند و بالاخره با هم کنار میایند.انوقت بیچاره مردم بازنده این سناریو کثیف میشوند.حال میبینید که تظاهرات روزبروز کمتر شده و مطمئن باشید خون ندای عزیز و دیگران بناحق ریخته و پایمال میشود متاسفانه.انگاه که موسوی ارام ارام خود را کنار بکشد انزمانی خواهد بود که موسوی خیانتکار و جنایتکار ملت ایران خواهد شد.و تا دنیا دنیاست هیچ ایرانی نام موسوی را بعنوان خیانت به مردم از یادها نخواهند برد..اما اگر تا اخر مردم را تنها نگذاشت انگاه قهرمان ملی خواهد شد.البته نه با زبان تنها نگذارد بلکه با مبارزه و عملکردش.اما اینده نه چندان دور ثابت خواهد شد.احمدی نژاد که تکلیفش معلومه چه جور......هست.اما موسوی که مردم عزیز را جلوی گلوله برد امیدوارم خیانت به خون نداها نکند.
شنبه 6 تیر 1388

darvish30 - مکزیک - مانزانار
ظالمان از نام ندا وحشت زده شده .در رژیمی‌ مثل رژیم ضد مردمی آخوند‌ها هیچکس نباید قهرمان ملی‌ باشد حتی یه شهید .قهرمان ملی‌ بودن در ایران جرم است .
و ندای ایران ما قهرمان شد . او سفیری شد برای رساندن صدای آزادی خواهی‌ ایرانیان خسته از ظلم . ایرانیانی که بعد از ۳۰ سال ظلم و شکنجه در زندانی به نام جمهوری اسلامی برای اینکه آزاد اندیشی‌ و تفکر والا و خرد بی‌ همتا خویش را به جهانیان ثابت کننند و اینکه چیزی جز آزادی برای تنفس در هوای آزاد را نمیخواهند . و بلاجبار بین بد و بد تر ، بد را بر گزیدند تا ثابت کنند که ملتی زیاده خواه نبوده و نیستند . آیا مردم ایران باید اینچنین پاداش بزرگواری و صبر خود را بگیرند ؟؟ بار دیگر دژخیمان همان کلاه گشاد دوم خردادی را بر سر این ملت ساده دل و زود باور گذاشتند . افسوس و دریغا که زود از یاد بردیم تمام ظلم و جفای دوم خردادی را که آخوند خاتمی بر ما تحمیل کرد .و امروز کلاهی برنگ سبز و گشادتر با دستان میر حسین بسر مردم ایران رفت . هر چند فردی مثل میر حسین هم بازیچه دستان جلادانی همچون خامنه‌ای ،رفسنجانی ،،مصباح یزدی ،و ناطق نوری، می‌باشد . و میتوان گفت فریب خورده‌ای بیش نیست . خدایش بیامرزدش !! ایران من ندایت را از زندان ایران آزاد کردند تا صدای آزادی خواهی‌ این خلق رنجور و خسته از ستم را به گوش خدا برساند . چون جهانیان سالهاست که این صدا را از زبان نداهای اسیر در دست دژخیمان شنیده اند و لب از لب بر نگشودند . ندای ایران من نام تورا روزی هزار بار بر زبان خواهم آورد چون اکنون راهبری این خلق ستم دیده بدست توست. ببین نام تو چگونه لرزه به جان سفاکان زمان انداخته است . و خواب را از چشمان دژخیمان گرفته است. آن نگاه شیرینت در هنگام آزادی از بند را هرگز فراموش نخواهیم کرد . از امروز تمامی دخترانی که در ایران بدنیا بیایند ندا نام خواهند گرفت . همه با هم یک صدا فریاد بر اوریم . ندا
شنبه 6 تیر 1388

zorro.ir - ایران - تهران
ای تف بگور اموات ادم دروغگو با اون رهبرتون ببین چی بسر ایرانی کوروش و زرتشت دارن میارن .
شنبه 6 تیر 1388

ir1234 - انگلستان - لندن
ایرا تهران بلو استار لوطی گری راست بگو..حسابی اکس زدی و جوگیر شدی.ولی همینکه توی نعشگی تعصبت را حفظ کردی دم تو و اکست گرم.
شنبه 6 تیر 1388

aashkan - ایران - تهران
با درود به همه جان باختگان راه آزادی؛

روش های مبارزه مدنی و مسالمت آمیز از دکتر محسن سازگارا از امروز در یو تیوب

حتما ببینید ! بخصوص شیر زنان و شیر مردان درون ایران ، لطفا به همه اطلاع بدید!
https://www.youtube.com/watch?v=ZXRhAiIMm0A
شنبه 6 تیر 1388

darvish30 - مکزیک - مانزانار
داستان ضحاک زمان وارد عرصه جدید خود میشود .تهدید موسوی و شیخ کروبی . آیا چاقو دسته خودشو میبره؟؟؟؟؟؟؟ رضائی گفت غلط کردم. رفسنجانی‌ قبول کرده دوزدیهاشو با رهبر تقسیم کنه !!!!!! آخه موسوی تو رو چه به سیاست . زبان سرخ سر سبز میدهد بر باد . اشکالی‌ نداره تو هم برو پا بوس رهبر . خاتمی رفت مگه طوری شد .
حالا جدی نگیر ایرانیها خودشن راهشونو پیدا کردند . البته فکر نکنی که زحمات این چند روزتو فراموش می‌کنیم. یک آخوند خوب یه آخونده.....است. خودتون به دلخواه جای خالی‌ را پر کنید.
شنبه 6 تیر 1388

bluestar - ایران - تهران
ir1234 - انگلستان - لندن
تا حالا اسم س پ ا ه م ه د ی(عج) رو شنیدی؟ از من نپرس خودت برو تحقیق کن.
شنبه 6 تیر 1388

arashekamanghir - المان - کاسل
جهان به خصوص امریکا و اقای اباما به چهره واقعی احمدی نژاد شناخت کافی پیدا کردند واگر خدای نکرده این موج حرکت شکسته بشود تا سال
میلادی بپایان نرسیده شاهد حمله اسرائیل به مراکز اتمی ایران خواهیم
بود.به گفته ای اسرائیل یکبار در اواخر دوران بوش و یکبار در زمان اوباما خواستار بمبهای ضد مواضع بتونئ زیر زمینی از این کشور شده بود وجالب
اینکه هر دو رئیس جمهور مخالفت کرده بودند.اما اینبار برای اینها مشخص شد که این نضام هدفش دسترسی به بمب اتم است که اگر به این دستیابد تعادل نسبی منطقه بهم خواهد خورد.
شنبه 6 تیر 1388

hamed-irooni - ایران - زابل
دوستانی که هدفشان به نتیجه رسیدن اعتراضات است خوب گوش کنید.
من خیلی خوب این حکومت را میشناسم، در راس این حکومت همانطور که خود شما هم میدانید ولی فقیه وجود دارد، تعریفی که قانون اساسی از ولی فقیه دارد مربوط به یک انسان نیست حتی خصوصیاتش در بعضی جهات از یک امام معصوم هم بالاتر است یعنی فردی بسیار عادل و آگاه و شجاع که ذره ای هواهای نفسانی در او تاثیر تدارد و اختیارات او را در حد یک چنین انسانی در قانون اساسی تعریف کرده اند، حالا شما فکر میکنید همچنین انسانی که خودش را اینگونه میبیند ذره ای عقب نشینی حتی به اندازه یک رای انجام میدهد؟ کافی است بگوید من ذره ای اشتباه کردم، آن وقت اصل آگاهی شجاعت و عدالتش زیر سئوال میرود، طبق اطلاعات بسیار موثقی که من دارم الان هدف حکومت فقط ساکت کردن اعتراضات است که به نظر من کمی هم در این زمینه موفق بوده است ، بعد از ساکت کردن اوضاع دستگیری ها شروع میشود و باز هم طبق اطلاعاتی که من دارم از همین الان متن بازجویی ها و اعترافات این عوامل خود فروخته ! که سر در آخور آمریکا و اسرائیل دارند آماده شده و کافی است کسانی که در آینده دستگیر می شوند با نوشتن نام خود و امضا آن را تایید کنند و بگویند که ما از طرف آقایان هاشمی، خاتمی ، کروبی و ناطق نوری(البته نام این فرد جدیدا از لیست حذف شده) و پول های هنگفت آمریکا و اسرائیل قصد داشتیم تا یک انقلاب مخملی در ایران راه بیندازیم و بعد با پشتیبانی این اعترافات و سکوت حاکم بر جامعه افراد مذکور دستگیر و به سزای اعمال ننگین خود برسند! تا بار دیگر انقلاب عزیر و اسلامی ما در سایه ولایت فقیه و امام عصر و خون شهیدان از یکی از مهمترین چالش های انقلاب با پیروزی بگذرد( البته این موضوعات با مصاحبه های مردمی مورد تایید و تقدیر قرار میگیرد، در اینجا جا داره میخوام یه جکی در ارتباط با این موضوعه هر چند که قدیمی شده فقط و فقط به خاطر تقدیر از کارهای شجاعانه دلاورمردان اطلاعات را بگم،
یکبار سازمان ملل میخواسته ببینه سازمان جاسوسی کدوم کشور قویتره میاد یک خرگوش توی یه جنگل ول میکنه و به سازمانهای جاسوسی کشورا میگه برین اون خرگوشو پیدا کنین.. اولی موساد بوده میره و خرگوشو بعد از نیم ساعت پیدا میکنه میاره.. بعد نوبت سیا، میره و بعد از 45دقیقه خرگوشو پیدا میکنه میاره.. بعد نوبت اینتلجنت سرویس انگلیس میشه میره بعد از یک ساعت میاره.. همینطوری همه کشورا میرن و خرگوشو دیر و زود پیدا میکنن.. نوبت سازمان اطلاعات و امنیت ملی ایران میشه(ساواما) میره و بعد از یک ساعت یه خرسو میارن.. میگن بابا ما گفتیم خرگوش بیارین و شما خرس اوردین؟! ایران میگه اون خرگوشه ، برین از خودش بپرسین- ازش میپرسن : مگه تو خرگوشی؟! با دو دستی میزنه توی سرش و داد میزنه میگه: آره من خرگوشم هفت جد و آبادم خرگوش بودن.. بخدا من خرگوشم ..!)
اطلاعات فوق از یک منبع کاملا موثق بدست آمده که نخواست نامش فاش شود، اگه شما میخواهید که جنبش ما عاقبش این نباشد پس نگذارید که اعتراضات به سکوت بینجامد چرا که این هدف آنهاست پیشنهاد من این است که قبل از همه چیز ما باید اتحاد داشته باشیم من نزدیک 2 ماه است که مطالب تالار را دنبال میکنم و تازه عضو شده ام اون چیزی که من فهمیدم در این تالار افراد با سلایق و افکار گوناگون هستند و این مایه خوشحالی دشمنان اسن در این برحه حساس زمانی بهتر است اختلاف سلیقه ها را کنار بگذارید و همگی یک هدف را دنبال کنید، اگر واقعا بدنیال دموکراسی هستید پس قبول کنید که اکثریت جامعه ما اسلامی است پس بهتر است از بکار بردن الفاظ وجملات ضد اسلامی شدیدا خودداری کنید و حکومت را از نظر اسلامی فاقد اعتبار کنید(که اینکار با دلایل زیاد قابل اثبات است)، ما هم باید مثل آنها اهدافمان را پلکانی تعیین کنیم و قدم به قدم جلو برویم فراموش نکنید که هیچ انقلاب موفقی یک شبه شکل نگرفته، مشکل دوم ما اطلاع رسانی است که من پیشنهاد میدهیم دوستان با توجه به شرایط گفته اقدام به توزیع و تکثیر اعلامیه و CD کنند.
در پایان هم ضمن تشکر از دوستانی که تا به این جای کار زحمت کشدیدند و مطلب من رو خودند تقاضا میکنم که نظرات خودشون رو هم بگن.
شنبه 6 تیر 1388

xabrisham - ایران - اسلو
بلواستار تهران
رنگ عوض کردی؟ تو که خیلی سنگ اینها رو به سینه میزدی .چیه به تو بنز ندادن.اومدی اینور اب؟! خیلی همه بهت گفتن .حالا دستگیر خودتم شد؟خیالی نیست ولی مرد باش .یا علی
شنبه 6 تیر 1388

امین آلمان فرانکفورت - آلمان - فرانکفورت
با سلام حمایت از رهبر دروغگو -کفر است. رهبر دیکتاتور که برای منافع خودوپسرانشان مردم را به خاک و خون می کشد - رهبر نیست بلکه قاتل هست. درود بر ایران
شنبه 6 تیر 1388

parandeh azaad - انگلیس - لندن
باید به مردم ایران و مخصوصا جوانان تبریک گفت چون این در واقع یک جنبشی بود مانند جنبش ۱۹۶۸.جوانان ایرانی کار خودشان را کردند انها تابوی قدرت و تقدس را شکستند حالا انها باید خوشحال باشند و در محله هایشان ساز و تنبک اورده بزنند و برقصند و دولت هم قدرت و نیرو ندارد که همه ی محله ها را سرکوب کند.در واقع جنبش پراکنده سرکوبش از جنبش متمرکز در یک نقطه سخت تر و گاهی غیر ممکن است.
الان هم در سطح بالا اختلاف بسیار است و قرار است که شورای رهبری تشکیل دهند و خامنه ای را بزیر بکشند و صانعی را جانشینش کنند.شورای نگهبان یک قدم عقب نشسته که هییت حقیقت یاب تشکیل بدهد اگر چه همه اعضای هییت اصول گرا هستند و کروبی و موسوی انها را قبول ندارند.
علاوه بر ان دنیا نظاره گر این جنبش بود و جوانان کشورهای دیگر درسهای بسیاری از این جنبش اموختند. اگر صبر کنید نوبت جوانهای اروپایی هم خواهد شد چون انها هم دل خوشی از حکامشان ندارند. حکام یک مشت ادم فاسدند که مافیا گونه عمل میکنند.
شنبه 6 تیر 1388

fair221 - امریکا - سن حوزه
اقای میرحسین من نمیدانم شما این کامنت را میخوانی یا نه . ولی حیف از اون ملتی که از تو با غرور نام میبردن و برای حق تو و ازادی خویش جلوی تیر یارانت که فکر میکردن دشمنانت هستند سینه سبر کردند . اقلان میگذاشتی خونشان از روی زمین باک میشد بعد دوباره میرفتی با رهبرت بیعت میکردی. اخر خط همه مردن است . من فکر میکنم بمردی بهتر بود تا کوتاه میامدی . براستی که شماها هزاران چهره در میان دارید.
شنبه 6 تیر 1388

Neda-ye-Iran - انگلستان - لندن
hamed-irooni - ایران - زابل
دکتر سازگارا می گفت نماد سبز باید جاودانه شود. مثال میزد که باد کنک سبز را با نوشته یا کاریکاتور طنز جاهای مختلف نصب کنید. مثلا جایی که سخت بشه بهش رسید. اینجوری کسی که میره برش داره با خنده و هیاهوی مردم طرف میشه. این حرکت سبز باید ادامه پیدا کنه. میگفت نباید فراموش کنیم برای چی متحد شدیم...اول رای هامونو درست میکنیم بعد سر فرصت مناسب بقیه خواسته هامون ولی الان این چیزها نباید قاطی بشن. پس : رای من کجاست؟Where is my vote?
شنبه 6 تیر 1388

سکوت - ایران - تهران
hamed-irooni - ایران - زابل
درود به شما دوست گرامی
تقریباً‌ با تمام عرایض جنابعالی موافقم.
وقتی از برندازی نظام حرف می‌زنیم باید بیاندیشیم که این حکومت در این 30 سال گِل که لقد نمی‌کرده بلکه 30 سال مزخرفاتی به خورد این مردم داده و ارازل انسان‌نمای به اصطلاح متدینی پرورش داده که متاسفانه کم ریشه در خاک پاکمان نکرده‌اند. باید با درایت این کار انجام شود. باید روشنگری توسط تمامی ما صورت گیرد،‌ طبق گفته دوست عزیزمان به وسیله اعلامیه و سی‌دی و ایمیل (هشدار می‌دم به هیچ عنوان به هیچ عنوان از طریق اس ام اس برای هم اعلام خبر نکنید به راحتی آب خوردن می‌توانند محتویات و تاریخ تمام ‌اس ام اس‌های شمارو دربیارن اینو به قطره قطره خون مادرم قسم با منبع موثق خدمتتون عرض می‌کنم). دوستان باید بپذیرم عامه مردم ما مسلمان هستند و در این مدت زیر بار مشکلات عدیده اقتصادی و روحی و اعتیاد و معزلات خانوادگی و طلاق‌های بسیار و لهیدگی شخصیتی مواجه بودند. یه عروسک قشنگ رو به سرعت و به زور نمیشه از دست یه دختربچه کشید مسلماً صدای جیغش میره هوا و راضی نمی‌شه(مثل اون پدری که به دخترش گفت النگوهای بدلت رو بده به من ولی چون به جون دخترک بسته بود تا چند وقت هرشب که پدرش می‌اومد النگورو بگیره قبول نمی‌کرد تا بالاخره راضی شد فردا صبح پدر دخترک به او النگوهای طلای بسیار زیبایی هدیه کرد، این مثل رو زدم که بدونید باید گاماس گاماس این کار رو کرد) در هر حال حاضر بیشتر قشر تحصیل‌کرده و روشن‌فکر و دانشجو و آگاه و انسان‌دوست ما که کم هم نیستند بیشتر در ادامه این هدف کوشا هستند ما با روشنگری باید عامه مردم رو همراه کنیم به خصوص روستاییان و شهرستانی‌های عزیز رو . این جور مواقع جستارتاً‌ به قول خودم باید یکم زیادی پدرسوخته باشیم زبل باشیم باید بدونید یکی از دلایل پذیرش اسلام در ایران شباهت قسمت‌هایی از این دین به دین زیبای زرتشت ایرانیان بود و همین شد که ایرانیان راحتر با این دین کنار اومدن این حرف من دلیل بر تایید کامل دین اسلام نیست کاری به ایده شخصیم ندارم اما برای کشوری آزاد مملو از حقانیت عدالت و دموکراسی و بزرگ‌اندیشی نیاز به درایت بسیار بالایی داریم. ولی نباید سکوت کرد اینان این بی‌ش...فهای حیوان صفت فکر می‌کنن این تو بمیری از اون تو بمیراست اما ما با هوشیاریمون باید بهشون بگیم کورخوندن.
ببخشید طولانی شد.
شنبه 6 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.