اخبار صدا و سیما : قتل ندا سناریویی ابهام آمیز است

صدا وسیما در خبر ساعت 21 جمعه با کمال وقاحت مرگ ندا را سناریوی ابهام آمیز معرفی کرد

صدا وسیما در خبر ساعت 21 جمعه با کمال وقاحت مرگ ندا را سناریوی ابهام آمیز معرفی کرد
دلایل صدا و سیما: یکی از دلایل صدا و سیما این بود که ندا از پشت تیر خورده که همانطور که می دانیم دروغ محض است زیرا دکتر حاضر در صحنه با قاطعیت گفته که او از روبرو تیر خورده. و همچنین همانگونه که در فیلم موجود است ندا دستش را روی سینه اش میگذارد و دکتر هم برای جلوگیری از خونریزی دستش را روی محل ورود گلوله که جلوی قفسه سینه است گذاشته و فشار میدهد .

 همچنین در این برنامه مضحک گفته شده که نوع تیری که به ندا خورده مربوط به اسلحه های نیروی انتظامی نیست البته این رسانه در مورد نوع اسلحه نیروهای لباس شخصی چیزی نگفت.

 همچنین گفته شده که قبل از کشته شدن ندا 45 دقیقه از او فیلم وجود دارد که این مشکوک است! البته در تلویزیون فقط یک فیلم که در حاشیه ان ندا با استادش بود و همه هم ان فیلم را دیده ایم و می دانیم که مدت ان فقط چند دقیقه است که از طریق موبایل گرفته شده است را نمایش داد.

همچنین گفته شد که خانواده ندا هم از شایعه پراکنی های رسانه های خارجی به تنگ آمده اند ولی دلیل یا سخنی از افراد خانواده ندا را که این ادعا را ثابت کند ارایه نکرد.  همچنین تکه هایی از فیلمی را نشان داد که استاد ندا در حال شرح ما وقع بود ودایما گوینده برنامه صحبت خود را قطع می کرد و بعنوان صحت ادعای خود تکه های بریده شده از حرفهای ایشان را پخش می کرد ولی با تمام تلاشی که کرده بودند صحبتهای استاد ندا هیچ همخوانی با ادعای آنها پیدا نمی کرد .

گفته شد که کشته شدن ندا در خیابان دیگری که در آنجا اغتشاش نبوده صورت گرفته پس نیروهای دولتی مقصر نیستند در حالی که نیروهای دولتی اجازه تجمع در خیابان اصلی نمیدادند و جمعیت را به طرف کوچه ها و خیابانها ی فرعی می کشاندند.

گفتند دو دوربین در صحنه حادثه بوده که از ماجرا فیلم گرفته اند . اولا که دو دوربین نبوده خیلی هم بیشتر بوده است زیرا الان تقریبا همه تظاهر کنندگان یک موبایل مجهز به دوربین قوی دارند و این دو فیلم نیز با دوربین موبایل گرفته شده نه دوربین حرفه ایی تلویزیونی

گفته شده تیر از فاصله نزدیک و یا اسلحه کمری شلیک شده و نیروهای انتظامی از این نوع اسلحه استفاده نمی کنند: در مورد  اسلحه های افراد لباس شخصی هیچ صحبتی نکردند چون ظاهرا به وجود چنین اشخاصی که به وضوح هزاران عکس و فیلم از سرکوب و ضرب و شتم لباس شخصی ها وجود دارد نمی بینند و در شرایط خیلی خوشبینانه اگر ببینند می گویند اینها معترضین و اغتشاشگران هستند نه نیروهای دولتی.

کلام آخر  اینکه اگر قتل ندا بر فرض محال توسط سناریوی از پیش تعیین شده معترضین , اغتشاشگرایان , عوامل بیگانه , اسرائیل , آمریکا , انگلیس و سیا , موساد و..... شکل گرفته ,پس این افرادی که در  اعتراضات خیابانی کشته شده اند  به چه نحوی به قتل رسیده اند.

چرا این سناریو نویسان آمریکایی , انگلیسی و .... اجازه برگزاری مراسم عزاداری به خانواده ندا ندادند , چرا او را بی سر و صدا دفن کردند و حتی اجازه ندادند در جواز دفن دلیل فوت را شلیک گلوله بنویسند . آیا این عوامل به قول صدا و سیما اسرائیل و آمریکا اینقدر در ایران قدرت دارند؟؟!!

منبع : بالاترین

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
چقدر شما اشغالهای اسلام ننگین وقیح هستید.عجیب هم نیست چون در دین ننگینتان ///...تقیه ..// هست دروغ رسمی ... ابلهان مگر فقط ندا کشته شده که داستان می بافید لابد بقیه را هم موساد اسرائیل..سیا امریکا.. و ساواک 30 سال پیش کشته اند حقا که رذل ترین وحوش اسلامی هستید.گناهی هم ندارید وقتی الله شما می گوید من مکارترین هستم//
جمعه 5 تیر 1388

linda-amsterdam - هلند - امستردام
حالا چند روز دیگه میرن اون بسیجی که به ندا شلیک کرد پیدا میکنن کلی کتکش میزنند بعد میارنش جلو دوربین ازش اقرار میگیرن که برای امریکا کار میکرده.
جمعه 5 تیر 1388

nara83 - ایران - مشهد
تلویزیون ایران وقاحت رو به حد کمال رسونده.
دوستانی که در ایران هستید ازتون خواهش می کنم تلویزیون ایران رو تحریم کنید.
سعی کنید از محصولاتی که تلویزیون ایران تبلیغ می کنه نخرید. این رو به همه دوستانتون هم بگید.
جمعه 5 تیر 1388

arta-aria mehr - ایران - تهران
یه نفر داشت ساز میزد کشتنش،یه نفر خمپاره انداخت نتونستن بگیرنش.
ما مردم ایران تا خون در بدن داریم نمیزاریم خون کسانی مثل ندا پایمال بشه .به امید ایرانی سبز برای نداهایی دیگر.
جمعه 5 تیر 1388

ارسلان - مالزی - سایبرجایا
برپدر و مادرتون لعنت
جمعه 5 تیر 1388

fak zan_uk - انگلیس - لیور پول
خبر ... این روزها من به هر جا می روم خارجیها سخن از ندا میزنند.باور کنید این خبرازمرگ جکسون هم فراتر رفته.حالا گدا علی بیاد سرپوش بگذارد.
جمعه 5 تیر 1388

IranBozorgMehr - ایران - اهواز
پیش از این گفته بودند که ''کار عاملین بی بی سی بوده که با پول دادن یکی از خبرنگاران بی بی سی به یک ایرانی مزدور این کشتن برنامه ریزی شده بود که فیلم بردار و قاتل در محل حادثه دستگیر شدند''.
-------------------------------
اکنون پرسش اینجاست که خود این دروغگوها چرا فیلم رو ادیت کردن و در همان روز برای بی بی سی فرستادند؟؟؟ مگر عاملین رو دستگیر نکردید بی فرهنگ های دروغگو؟؟؟
نه تنها دروغگو و بی فرهنگ هستید بلکه آنقدر اوباش و رزل هستید که خیلی هم ناشیانه یاوه سرایی می کنید.
جمعه 5 تیر 1388

arashekamanghir - المان - کاسل
تا چه زمان به این دروغگویهای احمقانه و بردن ابروی افراد ادامه مدهید شما
این ملت باهوش را با خود احمقتان اشتباه گرفته اید؟؟یکبار واقعیت را منعکس
کنید شاید جواب مثبت داد.
جمعه 5 تیر 1388

parandeh azaad - انگلیس - لندن
باید به جوانان ایرانی تبریک گفت چون این در واقع یک جنبشی بود مانند جنبش ۱۹۶۸. جوانان ایرانی تابوی قدرت و تقدس را شکستند حالا انها باید خوشحال باشند و در محله هایشان ساز و نقاره اورده بزنند و برقصند و دولت هم قدرت ندارد که همه ی محله ها را سرکوب کند. الان هم در سطح بالا اختلاف بسیار است و قرار است که شورای رهبری تشکیل دهند و خامنه ای را بزیر بکشند و صانعی را جانشینش کنند.علاوه بر ان دنیا نظاره گر این جنبش بود و جوانان کشورهای دیگر درسهای بسیار از این جنبش اموختند. اگر صبر کنید نوبت جوانهای اروپایی هم خواهد شد چون انها هم دل خوشی از حکامشان ندارند. حکام یک مشت ادم فاسدند که مافیا گونه عمل میکنند.
جمعه 5 تیر 1388

سید اکبر - ایران - تهران
من این سخنان را قبول ندارم از رو منطق نیست
شنبه 6 تیر 1388

shahram khosh maram - ایران - تهران
parandeh azaad - انگلیس - لندن
دوست عزیز ، میشود جریان جنبش ۱۹۶۸ را برای من توضیح بدهی‌؟
شنبه 6 تیر 1388

bomoel - المان - هامبورگ
ایرانی با غیرت فریاد مظلومانه خانواده شهدای اخیر را به گوش دنیا برسانیم مخصوصا شهرهای دور افتاده در داخل کشور.که فقط اخبار صدا و سیما را میشنوند نباید خاموش بشینیم.
شنبه 6 تیر 1388

nazanin 2009 - ایران - ارومیه
یک کلام ختم کلام صدا سیما باید....بشه ..تا دیگه از این غلطا نتونن بکنن!
شنبه 6 تیر 1388

baharan01 - بریتانیا - لندن
مرده شور اون اسلامتون را ببره!!! خاک برسرتون کنند!
شنبه 6 تیر 1388

Mxm2 - انگلیس - منچستر
خامنه ای امیدوارم تو هم داغ بچه ات را ببینی.
شنبه 6 تیر 1388

parviz2008 - هلند - رتردام
دوستان اینها این اراجیف را از صدا وسیماپخش می کنند نه برای مردم ایران چون می دونند مردم این حرفهارو قبول نمیکنند بلکه برای مزدوران خودشون و اونهای که این رژیم رو قبول دارن می گن تا اونهارو از دست ندهند.ملت ایران این کثافتهارو مثل کف دستشون می شناسن و دیگه بقول معروف حناشون دیگه رنگی ندارد.اینها از نتایج پایان این رژیم سفاک وادم کش هست.
شنبه 6 تیر 1388

shahram khosh maram - ایران - تهران

چیزی که مرا واقعا ناراحت می‌کند، این هست که میبینم به جای پذیرفتن مسئولیت، سعی‌ میکنند که خرابکاری خود را به هر طریق ممکن ماست مالی کنند. مردم هم که مشنگ نیستند که هر دلیل مسخره‌ای را باور کنند. اگر این ماجرا اولین بار بود که اتفاق می‌افتد میشد یک جوری ردیفش کرد ولی‌ سالهاست که از این اتفاق‌ها می‌افتد. قتلهای زنجیره‌ای ، شهادت مرحوم عزت نژاد در جریان کوی دانشگاه، قتل لیلا کاظمی و خانم دکتر همدانی در بازداشتگاه، همه و همه نمونه‌های بارزی هست که اتفاق افتاده و هیچ کس هم به مجازات نرسیده. ۲۷ نفر در ناارامی‌ها شهید شده‌اند. یعنی همه را مجاهدین کشتند؟ تقصیر خود صدا و سیما و مقامات هست که کسی‌ حرف‌هایشان را باور نمیکند. از یک طرف لباس شخصی‌‌ها و بسیج و انواع و اقسام نیروهای مختلف تپ تپ اسلحه و چماق خود را نشان میدهند و مقامات هم مدام تهدید میکنند که مخالفین را در نطفه خفه میکنند، میگویند مجاهدین در بین مردم جائی ندارند و در حفظ تنها مقر خود مشکل دارند، از طرف دیگر میگویند آنها آمده‌اند وسط پایتخت کشوری که ۸۰% طرفدار رهبر و نظام و بسیج هستند، توی روز روشن به مردم شلیک کرده‌اند، فیلم هم گرفته اند ، دو سه ساعت بعد هم گذاشتند توی اینترنت همه مردم دنیا دیده اند. آخه بابا یک جوری بگین که حداقل با حرفهای قبلی‌ خودتان جور در بیاد.

از نظر من مسائلی‌ مثل شلیک اشتباهی‌ در بین نیروها به خصوص آنها که آموزش ندیده اند پیش میاید و قبلا هم در دنیا بوده. اما وقتی‌ تعداد به ۲۷ می‌رسد، و هنوز مقامات روی کار غلط پافشاری میکنند، و اصلا نشان نمیدهند که در صدد عذر خواهی‌، علت یابی‌ و جلوگیری از تکرار چنین حوادثی هستند، دیگر خودشان مقصرند. برای همین این جور حوادث در گذشته هم بوده، حالا هم هست، در آینده هم هست. البته ممکن هست قربانیان بعدی آن خود ما یا دوستان و اشنایان ما باشند.
حالا دیگر ندا خاری در چشم دیکتاتورها و قدرت طلبان هست. خداوند او را بیامرزد که جان او بزرگترین دلیل بی‌ مسٔولیتی مقامات ما شده است.
شنبه 6 تیر 1388

سنجاقک - امریکا - چست سپرینگ
غلط کردید دروغگوهای خایین لعنتی ها ی دروغگو فریبکار لعنت خدا بر شما
شنبه 6 تیر 1388

ghati - ایران - کرج
لعنت دایم خدا بر هر منافق دجال کذاب تهمن زن فاسد و روباه حیله گر در صدا و سیمای طیف دیکتاتور خاک تمام عالم بر سر رسانه ای که تنها بلندگو فساد و دروغ است اینها برنامه خوب را برنتافتند چون با اصلشان در تضاد بود
چنان رونقی از صدا و سیما گرفته شده و به محل ارواح خبیثه تبدیل شده که خود نمی دانند بدتر هم خواهد شد تا این دجالان هستند هیچ جا رونق نخواهد گرفت و برکت و جلوه از همه جا خواهد رفت و تا حضور این حرامیان در هر جا این روند ادامه خواهد داشت
شنبه 6 تیر 1388

chkavak - ایران - تهران
باز هم لجن پراکنی دستگاه خبری رژیم فاسد اسلامی شروع شد. اینها قتل عام می کنند و بعدش مانند خر توی گل گیر کرده و میخواهند با این نمایشات تکراری و مهوع که سالهاست ملت به پوچ و دروغین بودن آنها پی برده اند ننگی را که پدید آورده اند با رنگ پاک کنند.
ندا و سایر شهدای راه آزادی وطن را مزدوران تا به دندان مسلح و هار رژیم کثیف وقاحتی ملاها به شهادت رساندند و این حقایق را در روزهای اخیر هزاران هزار نفر از ما به وضوح دیدیم و از بسیاری از صحنه های جنایات هم اکنون فیلم بر روی شبکه های جهانی اینترنت قرار دارد.
حالا بگذارید این ملاهای تیپا خورده نبش قبر شده باز گشته از زباله دانی تاریخ اعراب با استفاده از دستگاهای ارتباط جمعی مصادره شده از مردم مانند سیمای کریه ضرغامی جمهوری اسلامی و کیهان منفور و متعفن حسین یزید شریعتمداری مرتبا عربده بکشند و سعی بر تبرئه خویش از هزاران هزار جنایتی را که اینروزها مرتکب شدند بکنند. اما ما مردم که حقیقت را دیدیم و می دانیم. پس خامنه ای مگس تو داری عرض خود میبری و زحمت ما میداری.
شنبه 6 تیر 1388

msforugh - ایران - تهران
یک منبع موثق در ایران که نخواست نامش فاش شود ،خبر مهمی را در اختیاربرخی از فعالین درون مرز و برون مرز قرار داد. که پرده از راز قتل ندا سلطانی بر می دارد. بنابر بر اخبار دریافتی قاتل ندا سلطانی، برادر وزیر کشاورزی دولت کنونی محمود احمدی نژاد یعنی محمدرضا اسکندری می باشد.
این منبع موثق از کلیه فعالین سیاسی و بویژه خبرگزاری های برون مرز درخواست کرده در انعکاس هرچه بیشتر این خبر بکوشند. پیشتر رژیم جمهوری اسلامی اعلام کرده بود که ندا سلطانی به دست نیروهای ضد انقلاب به قتل رسیده است.
شنبه 6 تیر 1388

karikatur - انگلستان - برایترن
یادم امد خمینی . استاد. ایت الله . دانشمند. ادیب. فیلسوف. امام ......
به بمب می گفت ترقه
شنبه 6 تیر 1388

zorro.ir - ایران - تهران
اینها دیگه روی هر چی .... را سفید کردنند اینهمه قتل اتفاق افتاده این همه بسیجیهای آشغال مردم را میکشند و کنار نیروی انتظامی می ایستند و ... هیچ کدوم را موفق نشدن رد یابی کنند اما این یکی را فهمیدن از طرفی هم میگن این تظاهرات برنامه از قبل طراحی شده است . آخه احمقها اگه غرب و اروپا توی این جنبش نقش داشتن باید یک گلوله حداقل از طرف مردم شلیک میشد یانه ما اگه پنج تا اسلحه داشتیم الان همه چیز تموم بود و چیزی نمونده به اخر عمرتون تموم میشه به همین زودی.
شنبه 6 تیر 1388

omidomid - هلند - امستردام
با سلام این ویدیو از طرف ایرانیان مقیم هلند تقدیم میشود به تمامی ایرانیان مبارز.

https://www.youtube.com/watch?v=nCy1hXcsWj4
شنبه 6 تیر 1388

*پسر شجاع* - ایران - تهران
مثلا در این فیلم چی گفت همش گفت ابهام فیلمی که دوستش 45 دقیقه قبل گرفته بود و ندا برمی گشت و با او حرف میزد و چیز عادی بود و در این چند روز ما بارها دیدیم که مردم با موبایل در حال فیلم برداری هستند به عنوان سندی که یک نفر ندا را تحت نظر داشته گفته شد که واقعا مسخره ترین چیزی بود که من تا بحال شنیده بودم ....روش این حکومت برای همه رو شده آنها اول سکوت می کنند وقتی دیدند همه فهمیدند انکار می کنند واقعا نمی توانم فکر کنم بی وجدان تر و پلیدتر از این حکومت وجود داشته باشد
شنبه 6 تیر 1388

chkavak - ایران - تهران
عزیزانی که قادر به باز کردن فایلهای صوتی و تصویری اقای محسن سازگارا نیستند میتوانند با مراجعه به https://balatarin.com مطالب مورد نظر و اخبار گوناگون و نظرات هموطنان مبارز خود را باز کنند.
شنبه 6 تیر 1388

zebelkhan - آمریکا - سن خوزه
سید اکبر - ایران - تهران

بسیجی مزدور عقب مونده! این همه کاربران سایت جواب بهت میدن از رو نمیری؟! میشه اون دهن گشادت رو ببندی و حرف مفت نزنی؟!

اینقدر از فضولات ارباب سفیه و جانیت علی شیره ای ارتزاق کردی که مدام هذیان میگی! گورت رو گم کن! این وب سایت جای ماموران رژیم نیست.

گور پدر اربای مفنگیت و هر چه بسیجی مزدور مثل توست که شماها هیچ چیزی رو قبول ندارید بجز هرچی از دهن رهبر دیوانتون در میاد! کوری مردک؟! این همه عکس و خبر و فیلم از این همه جنایت رژیم رو نمیبینی؟! شیطان صفتان فرومایه! بزودی ملت همه شما رو زیر لجن دفن خواهند کرد!
شنبه 6 تیر 1388

mhs - ایران - رشت
سند دیگری از وقایع پشت صحنه انتخابات وتقلب. فاطمه رهبر قبل از انتخابات دقیقا پیش بینی 24 میلیون رای را برای احمدی نژاد کرده!! لطفا این لینک را در اختیار خوانندگان سایتتون بگذارید.
https://www.inn.ir/newsdetail.aspx?ID=20080
شنبه 6 تیر 1388

rezanl - هلند - امستردام
تو روح خامنه ای و مصباح حقه باز
شنبه 6 تیر 1388

ukguy4u - بریتانیا - لندن
مهم اینه که حرفاشون رو یک عده احمق مثل خودشون باور میکنن نه مردم باشعور ایران .
شنبه 6 تیر 1388

aashkan - ایران - تهران
با درود به همه جان باختگان راه آزادی؛

روش های مبارزه مدنی و مسالمت آمیز از دکتر محسن سازگارا از امروز در یو تیوب

حتما ببینید ! بخصوص شیر زنان و شیر مردان درون ایران ، لطفا به همه اطلاع بدید!
https://www.youtube.com/watch?v=ZXRhAiIMm0A
شنبه 6 تیر 1388

omidomid - هلند - امستردام
بچه ها جوک جدید رو شنیدید؟..سید اکبر از منطق حرف زد.!!. مثل اینکه خامنه ای از وطن و غیرت حرف بزنه..!!
شنبه 6 تیر 1388

lionking - انگلیس - لندن
کسیکه اسلحه رو از روی پشت بام به روی مردم می گیره و مردم بی دفاع رو به رگبار میبنده و پس از اینکه چندین نفر رو به ضرب گلوله از پا در میاره دست مشت کرده شو به هوا پرتاب میکنه به چه کسی اقتدا میکنه؟
چندین نفر از این بسیجی ها رو مردم ما گرفتند ولی چرا اونا رو نکشتند؟
پس یک فرق و اختلاف بسیار بزرگی بین ما و اونهاست اون چیزی جز کتاب کثیف قران نیست.
در زمان جنگ شبهای حمله با خوندن ایه های ننگین قران میلیون ها نفر رو به کشتن دادند.ما دشمنی داریم به اسم اسلام و ما حدود شصت میلیون نفر ایرانی منافق هستیم و اونا در برابر ما متحد شده اند و نیروهاشون از مصر لیبی لبنان سوریه فلسطین عراق و ....در حال ورود به ایران هستند.
واعدو لهم و مااستطعتم من القوه
و تا انجا که میتوانید در برابر دشمنان نیرو فراهم کنید.
الذین امنوا ویقاتلون فی السبیل الله
ای کسانیکه ایمان اوردید بکشید در راه خدا
شنبه 6 تیر 1388

amir-amir - کانادا - تورنتو
حقوقدانان عزیز ایرانى مقیم خارج باید در این فکر باشند که چگونه طرح شکایات علیه جنایت هاى رژیم حاکم بر ایران را در دادگاه هاى بین المللى از قبیل دادگاه لاهه مطرح کنند. شاید از این دست مقدارى از رنج و آلام مردم بخصوص خانواده هاى داغ دیده و عزیز از دست رفته کاسته گردد. باید سردمداران خونریز و سفاک رژیم حاکم دریابند که دیگر نه تنها رسواى جهان گشته اند بلکه دیگر در جهان تمدن امنیت نخواهند داشت و به محض ورود به کشور هاى تابع قوانین بین المللى دستگیر و روانه زندان خواهند گردید تا تسلیم محاکم بین المللى گردند
شنبه 6 تیر 1388

sasanjoker - ایران - تهران
بابا چرا متوجه نیستید جریان اینطوری که 1سال قبل بوش خوابش نمی آمد رنگ زد به تونی بلر گفت بیا با کمک جیمز باند و سیا و موساد بریم ندا را بکشیم تا مردم به بسیجی ها مشکوک بشن . بعدش جیمز باند با یک هلی کوپتر رفت به سنگاپور بعد از انجا اومد به ایران .بعدش اومد به خیابان امیر اباد تا اول محل ماموریت را شناسایی کنه بعدش....
شنبه 6 تیر 1388

bbayat - آلمان - اشتوتگارت
تیتر خبری بعدی رادیو تلویزیون ایران:
قاتل ندا آقا سلطان توسط سربازان گمشده امام زمان شناسایی شد.نامبرده مایکل جکسون جانی معروف و عامل سیا بعد از یک سری کش و قوس به قتل ندا اعتراف نموده (مدارکش هم موجوده) در همین حال به سبک فیلمهای آلن دلون خود وی نیز توسط سازمان از میان برداشته شد تا این سربازان گمشده اطلاعات نتواند از وی اقرار بگیرند.....
خدایا مغز آدم سوت میکشه...
و این یعنی تحمیق مردم ومخاطبان که تنها از بی چشم و رویانی مانند صدا و سیمای ایران بر می آید.
شنبه 6 تیر 1388

delfakar - ایران - مشهد
اگر کسی کمی انصاف داشته باشد و دیده باشد این حرفهایی که اینجا زده‌اند در مورد ننوشتن علت مرگ دروغ است زیرا من آن برنامه را دیدم و در انتهای آن برنامه علت مرگ را از قول بیمارستان نشان داد. و این نشان میدهد که شما از دروغگویان هستید
شنبه 6 تیر 1388

young_boy - ایران - تهران
خاک عالم بر سر ما که تو این کشور زندگی میکنیم و تف به شرف کسی که این دروغ ها رو باور میکنه . ما که تو ایرانم صدا و سیما رو تحریم کردیم . انقدر بی شرفن که میگن 45 دقیقه فیلم قبل از تیر خوردنش هست . طرف عروسیش باشه 45 دقیقه ازش فیلم نمیگیرن.
واقعا تف به این صدا و سیما یه خائن به مردم .
تف به شرف و غیرت مردمی که این دروغ ها رو باور میکنن.
شنبه 6 تیر 1388

great dariush - ایران - تهران
بی ناموسها تازه پس از 1 هفته دارن در کمال خونسردی دارن می گن یه خانمی با گلوله کشته شده و رسانه های خارجی هم دارن از این قضیه سوء استفاده می کنند!!!!!
د ... آخه بی پدر مادر ها ، دیگه جووون مردم هم برای شما شده یه خبر و اتفاق عادی!!!!!
لعنت بر این ذات و شرفی که اسلام یاد شما داده!!! چنین دینی که از ترویج دهنده هاش ننگ ، فساد ، دروغ ، تظاهر ، بی عدلی ، تبعیض ، جنایت و بی شرفی می باره به اون خدایی که قبول دارید نمی خوایم!
دست از سرمون برداری بابا!
کیه که به دادمون برسه!
کی میشه آمریکا و اسرائیل و انگلیس بیان این خاک ویرانه رو با همه این پستهای رزل به تاریخ بفرستند!!!
شنبه 6 تیر 1388

mehraeen - ایران - تهران
اینان که به این سادگی مرگی را که همه دنیا به چشم دیده اند اینگونه وارونه می کنند و وقیحانه دروغ می گویند پس به راحتی می توان نتیجه گرفت که در مورد انتخابات در پشت صحنه چه کارها و دروغهایی که انجام نمی دهند
شنبه 6 تیر 1388

persepolis52616 - ایران - تهران
یکی از مسخره ترین کارها فشار روی سینه کسیه که گلوله خورده برای اینکه خون از دهنش بزنه بیرون تا مظلومانه به نظر برسه...خر خودتونید
شنبه 6 تیر 1388

saken - ایران - یزد
کدام آدم عاقلی قبول میکند که یک نفر مخالف رژیم ندا را به قتل برساند به نظر می رسد قتل ندا به دست همان گروه چماق به دست که با لباس شخصی به جان مردم افتاده اند صورت گرفته وتنها دلیل آن هم ترساندن مردم وسرکوب قیام سبز علیه ارتجاع سیاه می باشد ؛چرا دولت مهرورز !!جلو این عده ایادی ومزدور را نمیگیرد واز آنها پشتیبانی میکند؟؛آقایان جهت پیشبرد اهداف انحصار طلبانه وپیروزی اسلام من در آوردی خود دست به هرکاری میزنند تا قدرت نامشروع را در یدقدرت خود نگه دارندو از هر حربه ای نیز استفاده میکنندحال اگر فرد بیگناهی مثل ندا قربانی شود از نظر ایشان هیچ اشکالی ندارد ولابد افتخار شهادت را نیز به وی داده اند(هدف وسیله را توجیه میکند )هنوز فاجعه به آتش کشیدن سینما رکس آبادان را فراموش نکرده ایم که پس از سالها مسببین آن شناخته نشدند ماجرای قتلهای زنجیره ای نیز در همان راستا می باشد.از قدیم گفته اند آن را که حساب پاک است از محاسبه چه باک است چرا همه چیز را سانسور وتنها ادعاهای ساختگی خود را در محیط بسته به خورد مردم میدهند؟واجازه حرف زدن به احدی داده نمیشود وبا کمال بیشرمی اکثریت مردم را محارب با خدا ومفسد فی الارض معرفی ودهان مردم را با افتخار میبندند. به نظر من دولتهای مترقی باید بدون اغماض با فرا خواندن سفرای خود مشروعیت این دولت غیر قانونی را زیر سوال و ملت رنجدیده وبی پناه ایران را در رسیدن به اهداف آزادیخواهانه ومترقی یاری دهند
شنبه 6 تیر 1388

kazablanka - آمریکا - لس انجلس
با سلام
واقعا من در این مورد اعتقاد دارم کار تروریست ها بوده نه دولت ایران
خوب دل هر کس درد میاد اما باید واقعیت و دید
تمام دلایل مبنی بر یک برنامه حساب شده بود
هر کس منکر شه احتمالا کور شده و حقایق و نمیبینه و تحت تاثیر رسانه و احساسات قرار گرفته
همون چیزی که جهان سومی ها زیاد در خطرش هستند
شنبه 6 تیر 1388

m.mamali - المان - برلین
نفرین مردم بر رهبر و ضرقامی در صدا وسیما .مطمئن باشید که اه وناله مردم انها را
نابود میکند . درود بردختران شیردل وجوانان شجاع
شنبه 6 تیر 1388

playboy972 - ایران - گرگان
سید اکبر
منطق میدونی چیه که راجع بهش زر زر میکنی؟ تو هم مزدور همین آشغالا هستی دیگه. اخه اینقدر تابلو دروغ میشنوی باید بگی منطقی نیست. لعنت بر تو و رییس جمهور ناحقی که اینقدر ترسو هستین که جنایات خودتان را بر گردن دیگران می اندازید.
شنبه 6 تیر 1388

fak zan_uk - انگلیس - لیور پول
نازنین اورمیه خسته نباشید.
شنبه 6 تیر 1388

sanaz2001 - کانادا - مونترال
بهتراست ازاول انقلاب مرورکنیم.
کی افرادرادرداخل وخارج شروع به کشتن کرد؟
کی دهها هزارتن ازبهترین جوانان مارا ازسال 1360 تا 1367 کشت؟
کی هزارها نفر اززندانیان سیاسی را درسال 1367 قتل عام کرد؟
کی ازسال 67 ببعد قتلهای زنجیره ای را ادامه داد و بهترین هموطنان مارار کشت؟
کی داریوش فروهروهمسرش را کشت؟
کی زهرا کاظمی راهنگام بازجویی کشت؟
و.....
اگر حکومت جنایات بالا رامرتکب نشده باشد٬ این جنایات چندروزه را هم مرتکب نشده.
امابدانید هرسناریویی درست کنید نام ندا درفرهنگ ویکی پدیا دراینترنت ثبت شده و دیگر نمیشه پول داد و پاک یا انکارکرد.
به فکرعاقبت سیاه و تارخود باش ای ضرغامی مزدور
بسیجی-سپاهی و.... درمقابل مردم بی دفاعتان قرارنگیرید.
شنبه 6 تیر 1388

ronash - کانادا - تورنتو
وای به اون روزی که شما دستتون به دست مردم برسه من که به خونتون تشنه شدم خیلئ دور نیست همین روزا میبینیم همه فیلم مرگ شمارو
شنبه 6 تیر 1388

abbas1348 - ایران - اصفهان
تنها پیشنهادی که به مزدورهای رژیم فاشیسم ایران میشود کرد اینه که از همین امروز بروید و یک تیر چراغ برق انتخاب کنیدچون ما مثل شماها نیستیم وبه انتخاب شمااحترام گذاشته واز همان تیر انتخابیتون به دارتون میزنیم. جاوید باد ایران وایرانی ازاد
شنبه 6 تیر 1388

farhad-kn1982 - ایران - تهران
آنان چو موش کور، به تاریکی و نمور
بنیادِ سروِ خرّم ِ آزاد می جَوَند
غافل، که سرو چون که فروغلتد از فراز
موشانِ کور هم، همه آن زیر، له شوند!
***********
دست کم 12 عکس و 7 کلیپ از صحنه ی تیر اندازی نوجوان فریب خورده ی بسیجی موجود است! این احمق ها می دانند که خون ستمدیدگانی چون نا دامنگیر حکومت خونخوارشان خواهد شد. به همین دلیل این اراجیف را به هم می بافند. نه که خودشان سناریوی تبدیل حماسه ی 22 خرداد را به کودتایی ننگین نوشته اند ، همه را سناریو نویس می دانند. شرمشان باد! نفرین ابدی ملتی زجرکشیده، زخم خورده اما بیداردل بدرقه راه سیاهشان! به زودی سناریوی واقعی نابودی این دشمنان مردم و میهن به دست آزادگان ایران رقم خواهد خورد و تاریخ بشریت تا ابد به ریششان خواهد خندید!
شنبه 6 تیر 1388

siamak_b52 - بلژیک - وست ولاندرن
دوستان سعی کنید از شلیک کنندگان فیلم بگیرید .اونها باید مجازات بشن.
شنبه 6 تیر 1388

barbud_daneshmand - بلزیک - گنت
سید اکبر - ایران - تهران
من این سخنان را قبول ندارم از رو منطق نیست
¤¤¤¤ایا شما واقعا منطق میدونید؟!!فقط یک سوال: چراارای رضایی در خبر سیما بجای زیاد شدن کم شده است؟!!
شنبه 6 تیر 1388

farhad-kn1982 - ایران - تهران
با سرنیزه همه کار می توان کرد؛ الا این که نمی توان رویش نشست!
**********
معلوم نیست اگه از خانواده ی نحس و نجس ضرغامی احمق مزدور هم کسی به کشته می شد، آن را سناریویی مبهم می خواند؟!
شنبه 6 تیر 1388

ParNyan-E-AzaD - ایران - مشهد
سید اکبر - ایران - تهران
سانسور شدن توسط صدا سیما رو قبول نداری ؟ دیگه خیلی بی وجدانی
البته یه موضوع هم هست . صدا و سیما یه بخش دولتیه، برای همین خیلی روش کنترل وجود داره . تقصیر خود صدا و سیمایی ها و خبرنگارا که نیست . اجبار در کاره !
شنبه 6 تیر 1388

darvish30 - مکزیک - مانزانار
خدا رحمتش کند با افتخار .................. بیچاره میر حسین هم بازیچه دست آخوندا شد .
چگونه دوباره همان فریب دوم خردادی را به خورد مردم بیچاره ایران دادند .
خواهید دید که تا چند روز دیگر میر حسین را به تلویزیون میکشند و او را وادار به اعتراف که از طرف بیگانگان حمایت میشده و باید از رهبر و ملت معذرت خواهی کند .
این شیوه بارها از طرف رژیم اخوندی برای خراب کردن چهره‌های معروف مردم استفاده شده است .
شنبه 6 تیر 1388

دانیال مدرس - ایران - شیراز
omidomid - هلند - امستردام
واقعا گل گفتی باور کن اگه اعتماد به نفس بچه ها مون به این سید اکبر بره خیلی خوب میشه .. اینهمه میشنوه از رو نمیره
شنبه 6 تیر 1388

babakohi - هلند - هلند
واقعا در نظام ولایت قبیح بی‌ شرمی را از حد گذرانده اند. دختر جوان مردم را کشته اند و بعد میگویند اسلحه مال نیروهای انتظامی نبوده معلوم است اسلحه مال لباس شخصی‌‌های مزدور است که در نوکری به خامنه آی و عنتری نژاد دست شمر و یزید از پشت بسته اند.
شنبه 6 تیر 1388

cheshmak1000ta - ایران - خراسان جنوبی
چقدر خوب گفتید و دلایل منطقی بیان کردید..
مرگ بر خامنه ای دیکتاتور و مزدورش احمدی نژاد
شنبه 6 تیر 1388

shahram khosh maram - ایران - تهران
persepolis52616 - ایران - تهران
دوست عزیز،
کسی‌ که روی سینه فشار داد، یک پزشک بوده است. من هم تا آنجا که از کمک‌های اولیه میدانم، وقتی‌ گلوله به قفسه سینه خورد، باید در اولین فرصت با پارچه یا هر چیزی روی زخم را پوشاند.اگر اشتباه کردم، لطفا دوستان پزشک و پرستار مرا تصحیح کنند. این به دو دلیل هست:

۱.فشار داخل قفسه سینه منفی‌ هست و وجود سوراخ در قفسه سینه باعث میشود که هوا از بیرون وارد قفسه سینه شود و بین ریه و عضلات جدار سینه قرار گیرد و ریه را مچاله کند و به سرعت باعث مرگ مجروح شود. تنها راه جلوگیری از این مساله، فشار دادن و پوشاندن زخم هست تا از ورود هوا جلوگیری شود.

۲. رگ‌های بزرگی‌ در قفسه سینه هست و آسیب به آنها به سرعت باعث خالی‌ شدن خون میشود. حداقل کاری که میشود کرد، جلوی خون ریزی را گرفتن هست.

آن پزشک هم در آن شرایط درست‌ترین کار را انجام داد. تنها چیزی که کسی‌ در آن موقع اصلا به آن فکر نمیکند، همین خونی شدن بیمار هست. من به شما هم توصیه می‌کنم که اگر روزی داشتید تو خیابان راه میرفتید و خدای نکرده گلوله‌ای به سینه یکی‌ از دوستان یا افراد نزدیک شما اصابت کرد، سعی‌ کنید حتما در اولین فرصت جلوی خونریزی را بگیرید و زخم را با هر چیز ممکن بپوشانید و نگران خونی شدن چهره دوستتان نباشید.
شنبه 6 تیر 1388

sahel_france - فرانسه - پاریس
ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
واقعا دورست گفتید با شما موافقم .لعنت به خوتون با اون اسلام و ... نگینتون که این اسلام لعنتی پدر مردم در اورد . لابد می پرسید چه ربطی به اسلام داره ؟
اسلام یعنئ دکتاتوری ذات اسلام دروغ است هر جا اسلام نفوذ کرد به لجن کشوند اون سرزمن رو اون علی پیغمبرش تمام دوران زندگیشون رو گیر اددم کشی جنگ و خونریزی بودن خمینی و خامنه ای ضد بشر هم دنبال رو علی و محمد و اسلام ا...شون.
شنبه 6 تیر 1388

ghati - ایران - کرج
shahram khosh maram - ایران - تهران
چقدر شما انسان منطقی هستید خیلی دوست دارم بدانم در وجود شما فلب چه حکمی دارد علت دارد که می پرسم اگر جوابی دارید بدهید تا بقیه اش را بگویم
شنبه 6 تیر 1388

lionking - انگلیس - لندن
سید اکبر - ایران - تهران
اگر شما این سخنان رو قبول ندارید میتونید برگردید همونجایی که روز اول ...
شنبه 6 تیر 1388

shahram khosh maram - ایران - تهران
ghati - ایران - کرج

دوست عزیز
ممنون. اگر منظور شما از قلب همان عشق هست، از نظر من خیلی‌ بالاتر از عقل هست.
به امید موفقیت
شنبه 6 تیر 1388

ghati - ایران - کرج
shahram khosh maram - ایران - تهران
پس ایمان داشته باشد که عشق بر عقل پیروز خواهد شد
البته حتما میدانید که منظورم از عقل ٬ عقل ناقص بشر است نه عقل کل
انسان کامل و یا خلیفة الله که آن عین عشق است و وصل به دانای کل
یا بزرگ پروردگار عالمیان و معشوق جمیع خلایق حتما می دانید که یکی از صفات او معشوق است و یکی عاشق جلال او عاشق بر جمال اوست و نخود در عاشقی و معشوقی خود را کفایت می کند و بس است به همین علت است که آن یکتای بی همتا برای خود از واژه ما به کار می گیرد و گاهی من جلال و جمال او چنان در هم ادغام شده اند که یکتایی او را باعث
و نماد آن در زمین و جفت زن و مرد او تنها هدفش از خلقت انسان چشیدن این عشق و یکتایی والایی او تا مرز افلاک و رساندنش به قرب حضرت خود بود نه بر پا کردن گودال هاویه و آتش سوزان جهنم اما این امر اجتناب ناپذیر است آیا برای انسان که صاحب این امانت عظیم الهی ست آتشی سوزانتر و گدازنده تر از ٬ از دست دادن این امانت هست ؟ و نشناختن آن ؟
نه نه نه ! هیچ آتشی و جهنمی جانگداز تر از دوری از او و مفارقت از او نیست آنهم در فرصتی چنین کوتاه و زیانی چنین عظیم همینطور بر عکس
در فرصتی چنین خرد و کوتاه توفیقی چنین عظیم و سترگ
که عشق آسان نمود اول ولی افتاد و مشکلها
ناز پرورده تنعم نبرد راه بدوست عاشقی شیوه رندان بلا کش باشد
کسی را که خدا بخشید گریه بیاموزید راه دلگشایی
که آب چشم با خون شهیدان برابر می روند اندر روایی
بجز این گریه را نفعی دگر هست ولی سیرم زشعر و خود نمایی
ولیکن خدمت دل به زگریه است که اطلس می کند پنجه عبایی
که دل اصل است و اشک تو وسیلت که خشک و تر نگنجد در خدایی
خمش با دل نشین و رو در او نه که از سلطان دل صاحب لوایی
یکشنبه 7 تیر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
persepolis52616 - ایران - تهران
مردک ا...ل نام ندا را بر زبان کثی..ت جاری نکن قاتل رذل.
یکشنبه 7 تیر 1388

alireza-perspolisi - ایران - بندرعباس
ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
تو یکی خ..ه .
shahram khosh maram - ایران - تهران
خوبه در همه زمینه ای اطلاعات داری پس زیاد هم ما نباید روی علم و دانشمون احاطه کامل داشته باشیم چون ادمهای باسواد مثل شما زیاده میتونیم تو مسایل دیگه هم گذرا مثل شما رد پای داشته باشیم.
دوشنبه 8 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.