دعوت نوه آیت‌الله خمینی به گردهمائی در مزار بنیان‌گذار انقلاب

دعوت نوه آیت‌الله خمینی به گردهمائی در مزار بنیان‌گذار انقلاب

حسن خمینی، نفر دوم از راست، در کنار هاشمی رفسنجانی و صانعی دو مخالف دیگر احمدی‌نژاد

سید حسن خمینی نوه آیت‌الله خمینی به معترضان نتایج انتخابات و سرکوب‌های اخیر پیشنهاد کرد که در مرقد بنیادگذار انقلاب گرد هم آیند. پیشنهاد نوه آیت‌الله خمینی را خبرگزرای‌های روسی زبان ریا نووستی و فرست نیوز منتشر کردند.

خبرگزاری ریانووستی (روسیه) و "فرست نیوز" (جمهوری آذربایجان) پیش از ظهر جمعه پنجم تیر نوشتند: حسن خمینی نوه آیت‌الله خمینی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران به صف مخالفان دولت پیوسته و پیشنهاد کرده است که فعالان لیبرال را در آرامگاه امام خمینی پدر بزرگ خود در جنوب تهران جمع کند.

دو خبرگزاری ریا نووستی و فرست نیوز، فراخوان سید حسن خمینی را به گردهمائی آزادی‌خواهان بر مزار پدر بزرگش، چالشی مهم برای دولت دانستند. 

سید حسن خمینی سال گذشته در گفت‌وگوئی با هفته نامه شهروند در تهران نسبت به حضور نظامیان در عرصه سیاست هشدار داد و گفت: «میزان سنجش وفاداری یا عدم وفاداری به اندیشه‌های امام، حضور یا عدم حضور نظامیان در سیاست است. امام، دخالت نظامیان در سیاست را به شدت ممنوع اعلام کرد».

نوه آیت‌الله خمینی زمانی این مطلب را بیان کرد که دولت نهم پست‌های کلیدی و مراکز اقتصادی را یکی پس از دیگری به برخی از فرماندهان ارشد سپاه پاسداران واگذار می‌کرد.

ریا نووستی ضمنا به نقل از روزنامه ایزوستیا نوشت: «آیت‌الله منتظری نیز که به خاطر انتقادات خود از مقامات کشور تحت بازداشت خانگی است، به حمایت از مخالفان احمدی‌نژاد برخاسته است. منتظری خواستار تشکیل دولتی راستگو شد تا بتواند کشور را از بحران کنونی خارج کند. وی به آیت‌الله خامنه‌ای و احمدی‌نژاد هشدار داد که رژیم‌ها هرچقدر هم مقتدر باشند، اگر تظاهرات مردم را سرکوب کنند، سقوط خواهند کرد».

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
مرده شور خودتو ببرن با پدر بزرگت که ایران را به گند کشید حالا این اشغالها که عنقلاب پدر بزرگش باعث مرگ 1 میلیون ایرانی در جنگ و زندان شد ازادی خواه شدند اره ارواح بابات.
جمعه 5 تیر 1388

palmera - ایران - اصفهان
چه عجب آقا بالاخره یه صدایی هم از شما دراومد.
جمعه 5 تیر 1388

سلمک - ایران - تهران
خدابیامرزه هر سه شونو البته امیدوارم اینا برنده بشن جناح مخالف بوی الرحمانش بیاد
جمعه 5 تیر 1388

taiis - آلمان - برلین
ها‌ها ها.اونی که خوب بود خمینی دجال بود.یادمون نرفته که همین خمینی دستور قتل عام زندانیان سیاسی رو داد.هر بعد بختی که داریم از یون گور بگوریست.خدا لنتش کنه.سگ برادر شغاله.من در کل مخالف این رژیم بودم و هستم.
جمعه 5 تیر 1388

سنجاقک - امریکا - چست سپرینگ
مرگ بر قاتل و جنایتگار ترین آدم زمان خمینی گور به گور شده نفرین شده هندی زاده
جمعه 5 تیر 1388

سنجاقک - امریکا - چست سپرینگ
نرید مردم نرید میخواهند همتون را یکجا دستگیر کنند گول این خاندان هندی زاده را نخورید مرگ و لعنت برا خمینی گور به گور شده مرگ بر نوه خمینی دروغگو
جمعه 5 تیر 1388

payande_iran - ایران - تهران
مرغ پخته بال در میاره مپرهتت
جمعه 5 تیر 1388

arash-eindhoven - هلند - ایندهوفن
یادمان نرفته که ابن مردم زمان خمینی تظاهرات کردند و....چه شکمها که دریده نشد ....چه چشمها که از کاسه بیرون نیامد. فالانژ ها را به یاد داریم و چماقداران را فراموش نکردیم. خمینی زنده در اخرین وانفسای حیات نکبت بارش سال 67 و خاوران را بوجود اورد.مگر استخوانهای گندیده و متعفنش معجزه ایی میکند ؟
جمعه 5 تیر 1388

fanta - فرانسه - استراسبورگ
سحنان دکتر محسن سازگارا
روزی 10 دقیقه روی YouTube
قسمت دوم https://www.youtube.com/watch?v=femrnbSq_iE
جمعه 5 تیر 1388

zorro.ir - ایران - تهران
هر ایرانیکه احساس مسئولیت میکنه غیرت داره باید بیادبه یاد دارید که چند میلیون بودیم توی خیابون هرچه بیشتر باشیم کمتر اسیب میبینیم همه باید باهم باشیم عقب نشینی چیزی هست که اینها میخواهند و بدونید از ما وحشت دارند اگه وحشت نداشتن وما قوی نبودیم اینطور وحشیانه بما حمله نمی کردند چیزی نمونده بیاد داشته باشیم چند نفر بیگناه کشته شده اند چند نفر بی رحمانه کتک خوردن و چه تعدادی در زندان هستن تمام اینها بخاطر منو تو بوده بیائید نتیجه این جنبش عظیم مردمی رو بگیریم که حق تک تک ملست انشأ الله.
جمعه 5 تیر 1388

Shebe Roshan - آلمان - آلمان
با درود به همه جان باختگان راه آزادی؛

روش های مبارزه مدنی و مسالمت آمیز از دکتر محسن سازگارا از امروز در یو تیوب

حتما ببینید ! بخصوص شیر زنان و شیر مردان درون ایران ، لطفا به همه اطلاع بدید!
https://www.youtube.com/watch?v=ZXRhAiIMm0A
جمعه 5 تیر 1388

lionking - انگلیس - لندن
قابل توجه تمامی ایرانی های عزیز و با غیرت !!!
دوستان اگر شما خود را مخالف سیاستهای جمهوری اسلامی و شخص خامنه ای و احمدی نژاد میدانید و بدنبال راهی برای مبارزه هستید به پیام درفش کاویانی گوش دهید:
از این لحظه تمام موجودی حساب بانکی خود را از بانکهای جمهوری اسلامی خالی کنید هیچگونه وسیله غیر ضروری نخرید و وسایل اضافی خود را بفروشید. باشد تا از این طریق ضربه محکم به دهان احمدی نژاد و اربابان او زده باشیم.
جمعه 5 تیر 1388

sahar_v85 - کانادا - تورنتو
تا قبل از اینکه حسن خمینی رو از نزدیک ببینم فکر می کردم خیلی خنگ و بی دست و پاس ...به عنوان نفر برتر جشنواره خوارزمی بردنمون مرقد امام...اونجا وقتی به سوالا جواب میداد...واقعا به هوش و ذکاوتش ایمان اوردم...این رو در کمال بی طرفی گفتم....به نظر منم این ایده ی خوبیه...مگه ما مجوز نمی خواستیم واسه تجمع....با مطرخ کردن این موضوع توسط حسن خمینی اون خامنهای اشغال نمی تونه نه بیاره..
جمعه 5 تیر 1388

mahnadi - هلند - هارلم
ای بابا شما رو به مقدساتتون دست از سر ما وایم مردم بر دارید هر چی آتیشه از گور خودتون بلند میشه امروز نه فردا شما باید بروید ما شما را نمیخواهیم ایران احتیاج به تنفس داره شماراه نفسش رو بستید آزادی فقط دوای درد این مردم است ودیگر هیچ ما حکومت اسلامی آخوندی نمیخواهیم عطایتان را به لقای شما بخشیدیم ما نمیخواهیم بخاطر اشتباهات پدرانمان بسوزیم مردم ایران نترسید ما همه با هم هستیم با جمعیت میلیونی نمیتونند کاری بکنند فقط کمی مقاومت - خدا هروقت که باید باشی ..درود بر مردم دلاور ایـــــــــــــــران
جمعه 5 تیر 1388

سیمرغ آفتاب - آمریکا - سیاتل
یادمان باشد که بهترین پاد زهر از سر خود مار درست میشه
اجازه بدیم که خودشان همدیگر را بدرند
در نهایت پیروزی با مردم زجر کشیده ایران است
جمعه 5 تیر 1388

aboozarezaman - ایران - تهران
ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
لطفا مراقب ادبیات نوشتار خود باشید .. این پرخاشگری در شان یک ایرانی مسلمان نیست .
جمعه 5 تیر 1388

Mahnaz30 - سوئیس - ‌‌برن
تاریخ مصرف رژیم تمام شده

همه ما ایرانیان در هر لباس و مقام و با هر دین و بی دین با هم متحد هستیم و برای دفاع از سرکوب بیرحمانه مردم توسط مزدوران دفاع میکنیم و نمگزاریم خون جوانان ازادیخواه ایران پایمال شود و انتقامشان را از مزدوران خواهیم گرفت.
از همه ایرانیان خواهشمندم که لطفا از هر گونه بحث های بی مورد خوداری فرمایید کسانی که میخواهند بین ما ازادی خواهان تفرقه بیاندازند مزدوران رژیم میباشند.
جمعه 5 تیر 1388

omid1357 - اطریش - وین
بابا شماها چقدر از مرحله پرتید !!!.فکر کردید که مردم منتظر دستورات شماهستند .شما ها نمیفهمید که بابای بسیجی اسلحه توی دستش است و یک جو شعور و انسانیت سرش نمی شود وبرای کشتن هزاران نفر هم لحظه تامل نمیکنه؟؟؟. فقط از این افراد قدری ابا دارد و وجود چنین افرادی در تظاهرات باعث میشود از کشتن صدها نفر جلوگیری شود.همه دلشون پر است ولی با عقل کار پیش میرود نه با اسلحه و فحش و ناسزا.فعلا اسلحه وزور دست اینها است.زمان شاه هم ارتش ازش رو گرداند والا شاه صد سال دیگر مانده بود !!!بیرون گود ننشینید فضل نریزید انکه زیر گلوله است میداند چه میکند!!!
جمعه 5 تیر 1388

طاطا - ایران - ایران
زورو ایران تهران لطفا جو گیر نشو. ما بااصل قضیه مشکل داریم من یکی که اونو قبول ندارم واونجا قدم نمیگذارم . اگه فکر میکنید دلیل انتخاب اون محل اینه که امنه وچون براشون مقدسه خطر نداره بایدبگم خیلی ساده تشریف دارین پس لطفا اینقدر سریع پای غیرت رو وسط نکش.
عجب مردم جوگیری داریما!!!!!
جمعه 5 تیر 1388

ayapir - اتریش - وین
zorro.ir - ایران - تهران
دوست با غیرتم ما با تمام وجودمان حامی شماییم و لحظه ای خاموش نمی نشینیم ولی این کار سنگین شماست که مردم رو تو کشور اطلاع رسانی کنین .ما متاسفانه دستمون از ایران بریده است.بدون شک برگشتن برای خیلی از ایرانی هایی که بیرون از ایران عزیز هستند ارزوست ودر این شرایط خصوصا خودکشی هم هست ولی مطمئن باش اگر شما خاموش بشینید ما در اینجا لحظه ای ارام و قرار نخواهیم داشت و با تمام وجودمان برای ازادی و سربلندی دوباره ی کهن دیارمان مبارزه میکنیم و از پای نخواهیم نشت.
پیوسته به غیرتتان افتخار میکنیم
مرگ بر این حکومت ضد بشری و ضد ایرانی
مرگ بر خامنه ای جلاد منفور
جمعه 5 تیر 1388

babre mazand - هلند - امستردام
دوستان من امروز یه چیزی شنیدم نمیدونم صحت داره یا نه لطفا اگه کسی اطلاعی داره بگه من شنیدم که قراره تو هر استانی 3 تا مدرسه ابتدایی راهنمایی و دبیرستان رو برای حوضه ی علمیه بگیرن درسته ؟ البته تو شهر ما بابل یه جایی هست فکر میکنم ؟ولی نمیدونم حوضه میگن بهش یا چه خراب شده یدی اسمشه نمیدونم
جمعه 5 تیر 1388

fanta - فرانسه - استراسبورگ
aboozarezaman - ایران - تهران
حالا شما از کجا تشخیص دادی که این دوستمون (ARTEMIS از سوئد) مسلمونه ؟ لطفاً از این پیشگوییها به ما هم یاد بده.
جمعه 5 تیر 1388

meisam_mz - ایران - مشهد
تو ائ پر پر گلم.سینه شکفته در اغوش کفن.گلگون خفته
چه مظلوم و غرب و طالمانه از ائن عالم عزئزم دست شسته
مئان سئنه اش جائ گلوله ز دژخئم زمان نقش بسته
ندایم را همه در خون دیدند دل هر عاشقی بی تو شکسته
تو را لب بسته و خاموش خواهند عروج قدسیت .بر تو خجسته
گلهای لاله دشتهائ میهن ز خون پاک تو به بار نشسته
تو را در هر زمان یاد باقیست صدای زجهات از یاد نرفته
تو رفتئ و جهان محو تماشا برای دردامون .چشمهائ خسته
به غیرت امده هر شهر و کوچه دگر اب از سر مردم گذشته
همه ادمکشان بر کار هستند فلات اریا از هم گسسته
ندایش را بلند بر بام خوانیم به میدان می رویم . دسته به دسته
باخون و یاری همرزمانش سحرگاه. دیو زشت به خاک نشسته
جمعه 5 تیر 1388

zorro.ir - ایران - تهران
ayapir - اتریش - وین
دوست عزیز ممنون باور کن دلگرمتر شدم امیدوارم موفق باشید بامید دیدار در ایرانی ازاد

.
جمعه 5 تیر 1388

arash-eindhoven - هلند - ایندهوفن
ابوذر زمان ترا به تمام مقدساتت اسم پدر طالقانی رو خراب نکن و یک ای دی دیگر برای خودت انتخاب کن.
جمعه 5 تیر 1388

mosalmane_ejbari - ایران - تهران
تهران
جمعه 5 تیر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
aboozarezaman - ایران - تهران
من//ساتانیست..مسیحی..زردشتی...یهودی...بی خدا..هندو..بودائی..هارا کریشنا....و..هر دینی در جهان///هستم ولی اسلام ننگین نه!!!!
خون اجدادم که قربانی وحوش عرب شد در رگهایم جاریست .خون طاهره قره العین..ارتمیس..ماندانا.رکسانه.پروشات..اناهیتا../// مرا با فاطمه خدیجه کللثوم رقیه صغری زینب کاری نیست گذشته از هم میهنان ایرانیم دیگران را که در این رژیم منحوس ذوب شده و اسلامیت را به ایرانیت ترجیح می دهند توهین من نوازشی برای انهاست .تو اگر ایرانی بودی تا//اریو برزن..سورنا..رستم فرخزاد و دیگر قهرمانان ایران زمین هست ای دی یک جنایتکار عرب را انتخاب نمی کردی.
جمعه 5 تیر 1388

iraneraha - ایران - ایران
خواهش میکنم از دوستانی که خارج ایران میتونن حرفای دکتر سازگارا رو از یوتوب ببینن واسه ما اینجا بنویسن.مخصوصا در مورد اعتصهب که هر چی تا حالا گفته همه انجام دادن.همین الله اکبر شبا کار اون بود.
جمعه 5 تیر 1388

zorro.ir - ایران - تهران
طاطا - ایران - ایران
عزیز من اشتباه میکنی من فقط میخواهم دل سرد نشیم و به هر نحوی شده دوباره هم دیگر راپیدا کنیم .
جمعه 5 تیر 1388

mira - انگلستان - لندن
الان وقته این حرفها نیست باید پله پله جلو رفت بنظر من باید همه بروند که به خامنه ای نشون بدیم چقدر مخالف وجود داره یادتون باشه باید پله پله جلو رفت به امید پیروزی ملت .ایران پاینده
جمعه 5 تیر 1388

IranBozorgMehr - ایران - اهواز
aboozarezaman - ایران - تهران
تا کنون به تو کودن چیزی نگفتم چون گفتم شاید اندکی آدم بشی!
آیا در اون سر که همه عربها درش چپونده اند چیز دیگری هم هست؟ برای نمونه اندکی بینش، خورده ای دانایی و یا چیزی که بشه با اون چشم و گوشت رو باز کنه هست؟
تازی زاده ی بی ارزش هنگامی که کسی نام خود رو آرتمیس می زاره بدون که برای اسلام و حکومت ننگینش به اندازه ی یک شپش هم ارزش نمی زاره
یا گمان بردی که با نادانی خود می تونی همه رو مانند خودت تازی یا تازی پرست کنی؟
برو گمشو از سرزمین آریایها که جایگاه تو همون تازی استان(عربستان) است!
جمعه 5 تیر 1388

rezaimm - هلند - امستردام
شما خانواده که از کشتم مصطفی خمینی این فاجعه را بوجود اوردید خود نیز درستش کنید که این همه جوان کشته نشود وجلوی حمله بسیج به خانه مردم جلوگیری کنید
جمعه 5 تیر 1388

arta-aria mehr - ایران - تهران
دوستان عزیز درد ما بر سر دین نیست ،بر سر وطن و خاکی که به خاطرش حاظریم خون و همه چیزمون رو بدیم ،بحث ما آزادی ما با آوردن دین به میون نقطه ضعف به دست این دیکتاتورها میدیم ،چه فرقی میکنه بین اونها که دین رو اجبار و ما که اون رو نفی میکنیم در دموکراسی واقعی برای هر دین و هر گرایش و حزبی جا هست و به غیر از اون میشه وضع دیکتاتوری فعلی.حالا هم که افرادی چون سید حسن خمینی به سمت ما امدن باید ازشون حمایت کنیم.چون در این صورت که میتونیم این دیکتاتور پیر یعنی خامنه ای رو در مقابل به اصطلاح انقلابیون و حزب الله قرار بدیم .پس با تمام قدرت از این شخص حمایت کنیم.به امید ایرانی سبز .
جمعه 5 تیر 1388

mehditm - ایران - تهران
اگه اون خمینی دجال نبود متا هم الان راحت داشتیم زندگی میکردیم
مرگ بر خامنه ای و عنترک نژادش
جمعه 5 تیر 1388

sina_jan - استرالیا - سیدنی
دوستان این کودن ابوذر از بسیجیهای مزدوری است که روزی یک تکه نان جلویش پرت میکنند تا این خزعبلات را اینجا سر هم کند. بهش اهمیت ندهید. شعارهایشان همه کهنه و قدیمی و چرندیاتشان همان قصه ها و خیالبافی های حکومتی و کیهانی است. جوابش رو بدهید احساس اهمیت میکند ولی در واقع گدای خرده پای بسیجی بیش نیست.
جمعه 5 تیر 1388

B3Da - سوئد - اوپسلا
arta-aria mehr - ایران - تهران

دوست عزیز با نظر شما کاملا موافقم،،متاسفانه هموطنان ما هنوز درک درستی‌ از دمکراسی ندارند،این مصیبتی هست که هزاران سال این ملت رو به خاک سیاه نشونده،دوستان سلطنت خواه،توده‌های عزیز ،برادران لاییک یا شما که خودتون رو از نسل رستم و داریوش و کورش میدونید،،چه فرقی‌ هست بین شما که منکر عقاید۹۸% از مملکته ایران میشید و با الفاظ قشنگ خودتون اون هارو مورد نوازش قرار میدید ،با احمدی‌نژاد و اطرافیانش که خودشون رو حتا از شماها ایرانی‌ تر میدونن؟؟باور کنید هیچ فرقی‌ نیست،،شما‌ها به دنبال به ثمر نشوندن منطق خودتون هستید حالا شده با فحش و به زور،،اینه معنی دمکراسی؟؟ اگه ما ایران رو آباد میخواهیم ،اگه دلمون برای ذره ذره خاک وطنمون میطپه،باید به عقاید هم احترام بذاریم که ایران کشوریست نشات گرفته از ترک، کرد، عرب، پارس، گیل ، خراسانی، بلوچ و.... ایران مهد زرتشت مأمن اسلام محل آرامش مسیحیت و سایر ادیان و حتا لاییک‌ها باید باشه ،،از خونه جوانان این مملکت که فقط ،،فقط،و فقط برای ۱ لحظه آزادی امروز توی خیابان‌ها به خون میغلتند ماهی‌ نگیرید که دست تقدیر گریبان همه زورگو یان رو میگیره حالا هر منطقی‌ داشته باشند،، مام وطن امروز بیشتر از هر چیزی به همبستگی‌ ما احتیاج داره نه یاوه گویی و زیاده خواهی‌ قومی و گروهی و مذهبی‌... به امید ایرانی‌ آزاد برای هر ایرانی‌....یا حق ...
شنبه 6 تیر 1388

black chador - امریکا - ولدن
یادنون نره که یخورده کود گاو برای سر قبر پد بزرگش ببرید

ای اخوندها خودشون رو زدن به خریت یا واقعا خرن؟.
شنبه 6 تیر 1388

chkavak - ایراه - تهران
نوه خمینی گور به گور شده ...خورده ما بریم سر قبر اون بی شرف که عامل اصلی تمام بدبختیهای ماست؟ این بی شرافتها ملت را ابله فرض میکنند و دارند همگی با شعور ما بازی میکنند.
مرگ بر جمهوری اسلامی
رفراندم رفراندم راه نجات ایران
شنبه 6 تیر 1388

Neda-ye-Iran - انگلستان - لندن
iraneraha - ایران - ایران
دکتر سازگارا می گفت نماد سبز باید جاودانه شود. مثال میزد که باد کنک سبز را با نوشته یا کاریکاتور طنز جاهای مختلف نصب کنید. مثلا جایی که سخت بشه بهش رسید. اینجوری کسی که میره برش داره با خنده و هیاهوی مردم طرف میشه. این حرکت سبز باید ادامه پیدا کنه. میگفت نباید فراموش کنیم برای چی متحد شدیم...اول رای هامونو درست میکنیم بعد سر فرصت مناسب بقیه خواسته هامون ولی الان این چیزها نباید قاطی بشن. پس : رای من کجاست؟Where is my vote?
شنبه 6 تیر 1388

Neda-ye-Iran - انگلستان - لندن
arta-aria mehr - ایران - تهران
با وجود اسم سلطنتی ات باهات کاملا موافقم!
شنبه 6 تیر 1388

LiliRose - کانادا - تورنتو
همونجا هر کی رو کشتن خاک می کنن.
شاید هم دعوا سر لحاف ملاست.گویا واقعا خامنه ای حالش خوب نیست و همه سر مسند رهبری به جون هم افتادن.
iraneraha - ایران - ایران
من سخنرانی 5شنبه را شنیدم.گفت باید مراقب بود که جوانان کشته نشوند ولی کار خاصی رو پیشنهاد نداد.
شنبه 6 تیر 1388

Neda-ye-Iran - انگلستان - لندن
sina_jan - استرالیا - سیدنی
من یکی رو میشناسم عین این ابوذر می مونه. ولی نکته جالب اینجاست که اصلا توی سرش چیز دیگست. این حرفارو میزنه چون از عکس العمل افراد لذت میبره. من میگم به احتمال زیاد مودوراتور سایته! اینجوری حجم ترافیک رو بالا میبره... (-:
پس خودتونو خیلی ناراحت نکنین.
شنبه 6 تیر 1388

ariadny - سوئد - لوند
سلام دوستان یک تجزیه و تحلیل بسیار جالب از انچه که امروز درکشور ما میگذره. نوشته اسلاوی ژیریک توصیه میکنم حتما بخوانید.https://bahmanhatefi.blogspot.com/2009/06/blog-post_25.html
شنبه 6 تیر 1388

chkavak - ایران - تهران
مهم مهم

عزیزانی که قادر به باز کردن فایلهای صوتی و تصویری اقای محسن سازگارا نیستند میتوانند با مراجعه به https://balatarin.com مطالب مورد نظر و اخبار گوناگون و نظرات هموطنان مبارز خود را باز کنند.
شنبه 6 تیر 1388

ARASHK_97 - اتریش - اتریش
ابوذر عزیزم سلام.حرف شما رو صد در صد قبول دارم.این ادبیات لایق ما نیست.ولی این مردم چاره ای جز فحش ندارن.وقتی بهت اجازه حرف زدن بدن هیچوقت فحش نمیدی.کاش ما هم مثل تو کاسه لیسی اشمالی چیزی بودیم تا می تونستیم مودب باشیم ولی چه مشود کرد خود فروشی کار هر کسی نیست.
شنبه 6 تیر 1388

rezanl - هلند - امستردام
aboozarezaman - ایران - تهران
مگه امام خمینی چیزی دیگری بود ؟ مثلا پدر توسعه ایران؟
حالا چون مرده میگن اگه بودش اجازه نمیداد اینا با مردم اینکار کنند یادمون نرفته خلخالی با دستور مستقیمش چیکار کرد یا بخاطر عدم موافقت با صلح چقدر جوانان مملکت کشته شدن؟ از ازادی مردم که دیگه همه میدانند.

-به امید اینکه: عدو شود سبب خیر.......
شنبه 6 تیر 1388

irani48 - انگلستان - منچستر
بلبلان خاموش.خر بداد امد.تو خیلی مرد بودی واسه پدرت که اونجور سربه نیستش کردن.عرض اندام میکردی.خواهش میکنم تو دیگه برای این ملت نسخه نپیچ.خودشون میدونن چه میکنن.
شنبه 6 تیر 1388

LiliRose - کانادا - تورنتو
babre mazand - هلند - امستردام
در مورد اینکه یکسری از مدارس رو در مقاطع مختلف زیر نظر حوزه ببرند من حدود 2 ماه پیش مطلب خونده بودم.نمی دونم تصویب شده یا نه.ولی چه فرقی می کنه وقتی مدارس خوب اسلامی هستند و مثلا برا ی دختران ابتدایی چادر را اجبار و از خانواده ها گزینش می کنند در اصل همان حوزه است فقط اسمش مدرسه مونده.کم کم دانشگاهها رو هم تعطیل می کنند.احتیاج هم نداریم آکسفورد خودش مدرک دکترا برامون چاپ می کنه
شنبه 6 تیر 1388

ahura - ژاپن - توکیو
ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو

جانا سخن از دل ما میگویی . مرگ بر تما م ارکان نظام منحوس و منحط ولی وقیح در کلیه ابعاد و اشکال و با تمام عوامل و اجانبش در داخل و خارج کشور . مرگ بر سید علی شیره ای الاغ چلاق مفعول و عنتر همیشه همراهش ، محمود میمون
شنبه 6 تیر 1388

LiliRose - کانادا - تورنتو
aboozarezaman - ایران - تهران
شما تازه تشریف آوردید تو این سایت با ادبیات اعضا آشنایی ندارید.تو این سایت کسی برای کسی تعیین تکلیف نمی کنه.
شما لطف کن فقط کامنتهای افراد زیر رو بخون :
نیم نگاه-نیم رخ-سید اکبر- بقیه اسمهاشون یادم نیست
شنبه 6 تیر 1388

khodekhodeshe - ب - انت ورپ
داداشمونم بدش نمیاد از اب گلالود به نفع خودش ماهی بگیره.
شنبه 6 تیر 1388

hamed-irooni - ایران - زابل
دوستانی که هدفشان به نتیجه رسیدن اعتراضات است خوب گوش کنید.
من خیلی خوب این حکومت را میشناسم، در راس این حکومت همانطور که خود شما هم میدانید ولی فقیه وجود دارد، تعریفی که قانون اساسی از ولی فقیه دارد مربوط به یک انسان نیست حتی خصوصیاتش در بعضی جهات از یک امام معصوم هم بالاتر است یعنی فردی بسیار عادل و آگاه و شجاع که ذره ای هواهای نفسانی در او تاثیر تدارد و اختیارات او را در حد یک چنین انسانی در قانون اساسی تعریف کرده اند، حالا شما فکر میکنید همچنین انسانی که خودش را اینگونه میبیند ذره ای عقب نشینی حتی به اندازه یک رای انجام میدهد؟ کافی است بگوید من ذره ای اشتباه کردم، آن وقت اصل آگاهی شجاعت و عدالتش زیر سئوال میرود، طبق اطلاعات بسیار موثقی که من دارم الان هدف حکومت فقط ساکت کردن اعتراضات است که به نظر من کمی هم در این زمینه موفق بوده است ، بعد از ساکت کردن اوضاع دستگیری ها شروع میشود و باز هم طبق اطلاعاتی که من دارم از همین الان متن بازجویی ها و اعترافات این عوامل خود فروخته ! که سر در آخور آمریکا و اسرائیل دارند آماده شده و کافی است کسانی که در آینده دستگیر می شوند با نوشتن نام خود و امضا آن را تایید کنند و بگویند که ما از طرف آقایان هاشمی، خاتمی ، کروبی و ناطق نوری(البته نام این فرد جدیدا از لیست حذف شده) و پول های هنگفت آمریکا و اسرائیل قصد داشتیم تا یک انقلاب مخملی در ایران راه بیندازیم و بعد با پشتیبانی این اعترافات و سکوت حاکم بر جامعه افراد مذکور دستگیر و به سزای اعمال ننگین خود برسند! تا بار دیگر انقلاب عزیر و اسلامی ما در سایه ولایت فقیه و امام عصر و خون شهیدان از یکی از مهمترین چالش های انقلاب با پیروزی بگذرد( البته این موضوعات با مصاحبه های مردمی مورد تایید و تقدیر قرار میگیرد، در اینجا جا داره میخوام یه جکی در ارتباط با این موضوعه هر چند که قدیمی شده فقط و فقط به خاطر تقدیر از کارهای شجاعانه دلاورمردان اطلاعات را بگم،
یکبار سازمان ملل میخواسته ببینه سازمان جاسوسی کدوم کشور قویتره میاد یک خرگوش توی یه جنگل ول میکنه و به سازمانهای جاسوسی کشورا میگه برین اون خرگوشو پیدا کنین.. اولی موساد بوده میره و خرگوشو بعد از نیم ساعت پیدا میکنه میاره.. بعد نوبت سیا، میره و بعد از 45دقیقه خرگوشو پیدا میکنه میاره.. بعد نوبت اینتلجنت سرویس انگلیس میشه میره بعد از یک ساعت میاره.. همینطوری همه کشورا میرن و خرگوشو دیر و زود پیدا میکنن.. نوبت سازمان اطلاعات و امنیت ملی ایران میشه(ساواما) میره و بعد از یک ساعت یه خرسو میارن.. میگن بابا ما گفتیم خرگوش بیارین و شما خرس اوردین؟! ایران میگه اون خرگوشه ، برین از خودش بپرسین- ازش میپرسن : مگه تو خرگوشی؟! با دو دستی میزنه توی سرش و داد میزنه میگه: آره من خرگوشم هفت جد و آبادم خرگوش بودن.. بخدا من خرگوشم ..!)
اطلاعات فوق از یک منبع کاملا موثق بدست آمده که نخواست نامش فاش شود، اگه شما میخواهید که جنبش ما عاقبش این نباشد پس نگذارید که اعتراضات به سکوت بینجامد چرا که این هدف آنهاست پیشنهاد من این است که قبل از همه چیز ما باید اتحاد داشته باشیم من نزدیک 2 ماه است که مطالب تالار را دنبال میکنم و تازه عضو شده ام اون چیزی که من فهمیدم در این تالار افراد با سلایق و افکار گوناگون هستند و این مایه خوشحالی دشمنان اسن در این برحه حساس زمانی بهتر است اختلاف سلیقه ها را کنار بگذارید و همگی یک هدف را دنبال کنید، اگر واقعا بدنیال دموکراسی هستید پس قبول کنید که اکثریت جامعه ما اسلامی است پس بهتر است از بکار بردن الفاظ وجملات ضد اسلامی شدیدا خودداری کنید و حکومت را از نظر اسلامی فاقد اعتبار کنید(که اینکار با دلایل زیاد قابل اثبات است)، ما هم باید مثل آنها اهدافمان را پلکانی تعیین کنیم و قدم به قدم جلو برویم فراموش نکنید که هیچ انقلاب موفقی یک شبه شکل نگرفته، مشکل دوم ما اطلاع رسانی است که من پیشنهاد میدهیم دوستان با توجه به شرایط گفته اقدام به توزیع و تکثیر اعلامیه و CD کنند.
در پایان هم ضمن تشکر از دوستانی که تا به این جای کار زحمت کشدیدند و مطلب من رو خودند تقاضا میکنم که نظرات خودشون رو هم بگن.
شنبه 6 تیر 1388

farshidts - ایران - تهران
اتفاقا اگه احمدی نزاد ریس جمهور باشه عالیه چون 4 سال که بوده مردم رو با اخوندا اشنا کرده و مردم اینجوری شدن که می بینید ، مشکل ما احمدی نزاد نیست اگه خوب فکر کنید می بینید مشکل اسلام است من قول می دم اگه این بی شعور 4 سال دیگه ریس باشه اسلام رو هم به مردم می شناسونه و یا مردم آخوندارو میکشن و یا یک کشور دیگه پیدا میشه و مثل صدام مادرشونو .....
شنبه 6 تیر 1388

ستاره سربی - ایران - تهران
بچه ها جواب امثال ابوذرهای مزدور رو ندید اینا همینو می خوان که ما رو عصبی کنن حیف نیست وقتمونو بذاریم به امثال این مزدورا چواب بدیم اخه اینا هم داخل ادمن؟؟اینا قط باید برای این حکومت ضد بشری جنایتکار دم تکون بدن اصلا معلوم نیست که ایرانی هم باشن .خدا می دونه مال کدوم ده کوره عربزاده ای هستن.بهتره محل .. بهشون نذاریم تا بیشتر بسوزن.وقتی جواب حرفهای مزخرفشونو می دیم فکر می کنن که ادم حسابشون کردیم اخه ... که جواب نداره.
شنبه 6 تیر 1388

mehdi_soda - ایران - تهران
ای بابااین هم به فکر خودشه میخواد جای رهبروبگیره.همه دروغ گو هستند مرگ برخامنه ای واحمدی نژاد قاتل
شنبه 6 تیر 1388

hadirm - ایران - خوزستان
شما اراذل ... بی تربیت که شعور خانوادگی ندارید... شما کی هستید که به رهبر بزرگ ایران جسارت مکنید . مطمپنن چنین صفاتی در شما و بستگانتان کالا مشهود است .شمایی که معلوم نیست اصلا ایرانی هستید یا تخم و ترکه اربابان غربی و صهیونیستتان ..... شما فکر میکنید چون در خارج ساکنید و عریانی و بی بند و باری را تجدد میدانید ملت ایران چه فکری راجب شما میکنند اگر این طور است حیوان به دلیل عریانی نسبت به شما ... و بی فرهنگان متجددترند.
شنبه 6 تیر 1388

ستاره سربی - ایران - تهران
ابوذر جان ما 30 ساله که مواظب حرف زدنمون هستیم اخه از شما وحشی های خونخوار آدمکش می ترسیدیم اما الان دیگه از زالوهایی مثل تو نمی ترسیم تو هم انقدر مثل ...کاسه لیسی کن شاید قبل از به درک واصل شدن اینا یه استخونی هم گیرتو بیاد.
شنبه 6 تیر 1388

farhad-kn1982 - ایران - تهران
زمانه ای است
که هر روزنامه پربار است
خبر ز آمدن دزدها
به بازار است!
خلاصه ی خبر این است:
"حرف حق تعطیل!
که این سخن
همه هذیان شخص تبدار است!"
ستون حادثه
اخبار تازه ای دارد:
"کمینه حدّ ِ مجازاتِ اهل ِ حق
دار است!"

*********

گرچه چشممان از این خبر خوب هم آب نمی خورد، ولی امیدواریم هم وطنانمان فرصت را غنیمت بشمارند و در آن پناهگاه مناسب گرد هم آیند. اگر دژخیمان رژیم به آنان حمله ور شوند و بار دیگر کشت و کشتار راه بیندازند, که چهره ی پلید و شعار پوچشان آشکارتر خواهد شد و اگر این اتفاق نیفتد، موقعیت شایسته ای است تا ندای حق طلبی و آزادی خواهی خویش را بهتر و رساتر به گوش جهانیان برسانند. چنین باد و جز این مباد!
شنبه 6 تیر 1388

BARTAR - ایران - تهران
چقدر بد صحبت میکنیداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
شنبه 6 تیر 1388

naval - ایران - اهواز
معلومه یه خبری هست.گربه برای رضای خدا موش نمیگیره
شنبه 6 تیر 1388

soroush m - ایران - اصفهان
این ... بچه هم می خواد از آب گل آلود ماهی بگیره !‌ سید حسن چاقال ! بپا دور و بره قزوین پیدات نشه !
شنبه 6 تیر 1388

مسلمان ایرانی - ایران - شیراز
babre mazand - هلند - امستردام
درود بر شما دوست عزیز. متاسفانه درست شنیدید. دوست عزیز میتونید متن خبر رو در اینجا بخونید :
واگذاری ۴۲۰۰ مدرسه به حوزه علمیه قم
https://www.iran-goftogoo.com/forums/index.php?showtopic=35252
شنبه 6 تیر 1388

cheshmak1000ta - ایران - خراسان جنوبی
مرگ بر دیکتاتور
شنبه 6 تیر 1388

babakohi - هلند - هلند
امروز باید از هر وسیله ای برای اعتراض به کودتای باند متحجر و کثیف احمدی نژاد استفاده کرد. حسن خمینی که پیشنهاد بدی نداده چرا به جای استفاده از هر وسیله ممکن سنگ اندازی می‌‌کنید.
شنبه 6 تیر 1388

aria-aria-nl - هلند - روتردام
hadirm - ایران - خوزستان برو گمشو بابا ا...ال حزب الهی گور...تو با رهبرات عرب پو..وز اگه دست ما به شما برسه ادب را نشونت میدیم خ..ک برسرت
شنبه 6 تیر 1388

Neda-ye-Iran - انگلستان - لندن
hadirm - ایران - خوزستان
راجع به... نه راجب! فارسی (هر چند عربیه!) را پاس بدار.
یکشنبه 7 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.