حمله معترضان به سفارت ایران در سوئد - عکس

حمله معترضان به سفارت ایران در سوئد

تظاهرکنندگان ایرانی، امروز جمعه،‌ به سفارت ایران در سوئد حمله کردند.این خبر را رادیوی ملی سوئد (اس‌وی‌تی) امروز گزارش کرده‌است.

بر پایه این گزارش، در حدود ۱۵۰ تظاهرکننده ایران که گروهی از آن‌ها چهره خود را پوشانده‌بودند بعد از ظهر جمعه دروازه ورودی سفارت‌خانه جمهوری اسلامی ایران در حوالی استکهلم را شکستند و وارد این ساختمان شدند.

آن‌ها توانستند با پرتاب سنگ و ضربه‌های پا حصارها را بشکنند و وارد ساختمان شده و با کارکنان سفارت درگیر شوند. این خبر حاکی از ضرب و شتم کارکنان سفارت توسط معترضان است.

یکی از معترضان به رادیوی ملی سوئد گفته است که هدف از این اقدام، «اعتراض به آن‌چه حکومت ایران بر سر معترضان آورده» و «تقاضای دموکراسی برای ایران» است.

گزارش‌ها هم‌چنین حاکی از پایان یافتن تسخیر این سفارت‌خانه پس از حضور نیروهای پلیس سوئد است.

یان هدلوند، افسر پلیس حاضر در محل به خبرگزاری تی‌تی سوئد در این باره گفت: «آن‌جا آشوبی بر پا بود. ما سعی کردیم نظمی به خود بدهیم و ببینیم شرایط چطور می‌شود.»

طی روزهای اخیر چندین تظاهرات مسالمت‌آمیز در مقابل سفارت ایران در استکهلم برگزار شده‌بود.



سنجاقک - امریکا - چست سپرینگ
درود بر تمام شما قلب ما با شماست
درود بر تمام شما قلب ما با شماست
درود بر تمام شما قلب ما با شماست
درود بر تمام شما قلب ما با شماست
جمعه 5 تیر 1388

mira - انگلستان - لندن
دمتون گرم شیر مردان ایرانی ادامه بدهید ما پیروزیم
جمعه 5 تیر 1388

babamiya - سوئد - استکهلم
کار درستی نبود و این کارها باعث میشه که کشورها خارجی نظر مساعدی نسبت به ایران و ایرانی نداشته باشند و ایرانی ها را متهم به هرج و مرج طلبی و خشونت کنند.
جمعه 5 تیر 1388

mohammadmoradi_tehran - ایران - تهران
درود بر شما ...
جمعه 5 تیر 1388

Aghaye zamane -Düsseldorf - المان - دوسلدورف
ا...اکبر ا...اکبر ا...اکبر درود می فرستیم بر شما دلیران.
جمعه 5 تیر 1388

superman_iran - ایران - تهران
دمتون گرم
جمعه 5 تیر 1388

sanaz1swe - سوید - منت
دوستان چیگار به سفارت سوید دارید
جمعه 5 تیر 1388

Mahnaz30 - سوئیس - ‌‌برن
درود به شرفتان نباید بگزاریم خون شهیدان پایمال شود اگر سکوت کنیم رژیم منفور زندانیان را خواهد کشت و همانطور که میدانیم شبانه به خانه های مردم حمله و خسارتهای مالی و جانی میزنند و با رعب و وحشت میخواهند ملت شریف ایران را بترسانند.
جمعه 5 تیر 1388

bahram$hiroshima - ژاپن - هیروشیما
درود به شرفتون!!!!!!!!!!!!!!!!
جمعه 5 تیر 1388

hossein_oslo - نروژ - نروژ
....! اصلان این کار درست نبود و ابرو کشورتونو بردید.
جمعه 5 تیر 1388

lionking - انگلیس - لندن
دوستان و هموطنان عزیز دست قشنگ همه شما دلاوران را میبوسم.
درود بر شما وغیرت شما
جمعه 5 تیر 1388

ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
درود به شرف انها از هر گروهی که هستند.سفارت ملایان در هر کشوری لانه ی فساد و جاسوسی.
کسانیکه در این سایت اعتراض دارند و از سوئد هستند از همانهائی هستند که مرتب به ایران می روند و مثلا پناهنده هم هستند!!!!!! در ضمن مگربا سنگسار قطع دست و پا و عنتری نژاد ابروئی برای ما مانده بود ؟؟؟؟؟؟
جمعه 5 تیر 1388

mohsen_raja - ایران - تهران
دستتون درد نکنه.
جمعه 5 تیر 1388

mlowes - آمریکا - واشینگتن-دی سی
من حدس میزنم که این کار خود عوامل کثیف رژیمه که بخوان در اذهان جهان مظلوم نمایی کنند. مردم همگی هنوز دارند از حمله به سفارت آمریکا خجالت میکشند. کسانی که واقعا طرفدار دموکراسی باشند امکان نداره این کار را کرده باشن.
جمعه 5 تیر 1388

aria-aria-nl - هلند - روتردام
hossein_oslo - نروژ - نروژ

منظورت ابروی کدام کشور همان کشوری که بچه هاشو مثل برگ خزان میریزه زمین و الان خیلی هاشون تو زندانها زیر شکنجه هستند یا رژیمی که به خودش حق میده بریزه تو خونه مردم همه را قلع و قم کنه برو بابا حال داری
جمعه 5 تیر 1388

payande_iran - ایران - تهران
با اینکه مخالف حمله و شکستن هستم اما تو این مورد 100 تایید می کنم این عمل شجاعانه و به جای شما رو. مرگ بر استبداد
جمعه 5 تیر 1388

atoosairan - بلژیک - کنوکه
از یه نظر خیلی خوبه و واسه هم وطنهایی که تو ایران مبارزه میکنند دلگرمیه..
جمعه 5 تیر 1388

ghati - ایران - کرج
درود برشما حال که ما مردم در ایران امنیت نداریم آنها هم در خارج از ایران نباید امنیت داشته باشند چه در سفارت و چه تمام وابستگان از خودشان مفتخور تر و بدتر آنها را باید شناسایی کرد و اسمشان را در اختیار دیگران گذارد
همانگونه که اگر دو بسیجی قاتل و مزدور که کتک خورده اند را علم کرده و از مردم می خواهند که ضاربانشان را تحویل دهند در عین اینکه صدها تن زخمی و دهها کشته و غیره را بدون توجه مانند همیشه از کنارش رد می شوند در خارج از ایران تکلیف با ایرانیان آنجاست
لعنت خدا بر منافقان کذاب متقلب دروغ زن و معاویه صفت که سی سال قرآنها را بر فراز نیزه برای فریب خلق کرده اند هر چند معاویه به اینها شرف دارد
اکنون قلب هفتاد میلیون ایرانی آکنده از نفرت است نسیت به خیانتکارترین خلق عالم و این حکومت فاسد و این بهترین دست آورد است که تازه شروع کار است
جمعه 5 تیر 1388

arta-aria mehr - ایران - تهران
دوستان درسته ما خون دادیم و عزاداریم ولی نباید مثل این دیکتاتورها عمل کنیم که بتونند هر چی میخوان بگن .خواهش میکنم به احترام خون افرادی مثل ندا نذاریم که به ما مثل آشوبگر ها نگاه بشه.زنده باد ایران سبز.
جمعه 5 تیر 1388

parang - سوید - سوندسوال
sanaz1swe - سوید - منت
خانم گل تیتر رو بخون سفارت ایران در سوئد.
جمعه 5 تیر 1388

arash-eindhoven - هلند - ایندهوفن
کوهمردان و شیرزنان ایرانی. فردا شنبه روز نداست ندایی که ندا سردادو ندایی که ندای مردم مظلوم وطنمان در پهنه گیتی شد. اکنون تمام دنیا ما ایرانیان را به *‌ندا*میشناسند.فردا شنبه -بروکسل-مقابل سفارت اخوندی - ساعت 14.پرچم و پلاکارد یادمون نره.
جمعه 5 تیر 1388

babakohi - هلند - هلند
این کار اصلا درست نیست چون نتیجه عکس میدهد. بر فرض که سفارت هم گرفتید بعد چی‌ میشه. پلیس سوئد دستگیرتون میکنه میبره زندان. دوستان مردم ایران در حال یک مبارزه مسالمت آمیز هستند و این رژیم هست که دست به حرکت خشن و جنون آمیز میزند. بیایید با اعتراضات مدنی در خارج از کشور صدای حق طلبانه ملت ایران را به گوش جهان برسانیم وگرنه این کارها فقط به نفع رژیم هست که مظلوم نمایی کند. شبیه این عملیات چند روز قبل در تهران جلو سفارت انگلیس توسط طرفداران احمق احمدی نژاد انجام شد. اما ما که مثل آنها نیستیم. هستیم ؟
جمعه 5 تیر 1388

zorro.ir - ایران - تهران
ایول ایول بچه های سوئد ایول.
جمعه 5 تیر 1388

sam116 - انگلیس - لندن
همه مردم اگاه خارج از کشور میدانند حزب کمونیست کارگری دست پرورده جناح تندرو ایران است.روز رای گیری مردم فهم یاکن لندن باهاشون در گیر و فراریشان دادند.تی وی انها قطع نشد و پارازیت هم نداشت.به شعارهایشان نگاه نکنید عملکرد انها در کل به ضرر مردم و جنبش مردم است
جمعه 5 تیر 1388

lionking - انگلیس - لندن
قابل توجه تمامی ایرانی های عزیز و با غیرت !!!
دوستان اگر شما خود را مخالف سیاستهای جمهوری اسلامی و شخص خامنه ای و احمدی نژاد میدانید و بدنبال راهی برای مبارزه هستید به پیام درفش کاویانی گوش دهید:
از این لحظه تمام موجودی حساب بانکی خود را از بانکهای جمهوری اسلامی خالی کنید هیچگونه وسیله غیر ضروری نخرید و وسایل اضافی خود را بفروشید. باشد تا از این طریق ضربه محکم به دهان احمدی نژاد و اربابان او زده باشیم.
جمعه 5 تیر 1388

fak zan_uk - انگلیس - لیور پول
نروژ خفه مزدور رژیم
جمعه 5 تیر 1388

Mahnaz30 - سوئیس - ‌‌برن
ماموران رژیم توبه کنید
هر کاری که انجام دهیم مطمئنا عوض ان را خداوند خواهد داد همانطور که مطلع شدیم تعداد زیادی از فرماندگان ارشد سپاه بدلیل سرکوب نکردن مردم شریف ایران اخراج شدند . صدام را که یادتان نرفته پس توبه کنید تا اخرتی خوب و در این دنیا به روز صدام نیافتید. منطقی فکر کنید 70 میلیون را کشتن غیر ممکن است.
جمعه 5 تیر 1388

30roos - فرانسه - فرانسه
با درود به هم میهنان ،
...اینها لانه جاسوسی ملایان کثیف هستند،..عقل کاری که در خارج از کشور میتونیم انجام بدیم، به امید ایرانی‌ آزاد و بی‌ ملا.. آخه این ملاها اگه وجود نداشته باشند هیچ چیز از کار نمیفته، بلکه خیلی‌ بهتر هم می‌شه، اینا دم از اسلام ناب محمد اوو علی‌ میزنن...که یکیشون فقط به زن مردم چشم داشته حتا به بچه ۷ ساله هم راهم نکرده،،
و دیگری که فقط آدم کش جلاد بوده که دستورهای پسر عموی لجنشو انجام میداده...
جمعه 5 تیر 1388

kjs - آمریکا - کالیفرنیا
دم همتون گرم دستتون درد نکنه
جمعه 5 تیر 1388

ayapir - اتریش - وین
ARTEMIS-SW - سوئد - مالمو
دمت گرم( صحبت از پژمردن یک برگ نیست)
جمعه 5 تیر 1388

antidiktatur - ایران - تهران
کاریکاتور قرن را ببینید .

https://friendfeed-media.com/3e71b8c92f1062120e298093ac16ebedb4d710a4
جمعه 5 تیر 1388

nedaye azadi - فرانسه - پاریس
افرین بر شما دستون درد نکنه
جمعه 5 تیر 1388

babakohi - هلند - هلند
sam116 - انگلیس - لندن

حق با شماست هموطن عزیز. این حزب چند نفره در واقع شاخه انصار حزب الله در خارج از کشور هستند. همیشه هم آلت دست بودند. کنفرانس برلین که یادتون هست.
جمعه 5 تیر 1388

javan_irani - سوئد - سوئد
ندای ازادی بعد از یورش
https://www.youtube.com/watch?v=VSmWagbz4Q0
جمعه 5 تیر 1388

IranBozorgMehr - ایران - اهواز
این قانون کتابهای ننگین دینهای ابراهیمی هست، چشم در برابر چشم!
برای کمی مزه زیر زبونشون خوب بود! همین که نشون دادید می تونید خود یک تودهنی بزرگی به این حکومت ننگین بود هم میهنان مبارز در سوئد دست مریزاد، مانده نباشید.
من همیشه خاستار آشتی و مهرورزی بودم، ولی این مزدوران این چیزها رو نمی فهمند و هرگز نخاهند فهمید تا زمانی که به اونها اینگونه نشان داد. اینها روی تازی ها رو هم سفید کردن. هم اکنون بسیاری از مردم کشورهای عربی هم انگشت به دهان مانده و در دل آرزو دارند که هتا خورده ای از دلیری و جانبازی ایرانیان آزادی خاه را داشته باشند، ولی ندارند و نخاهند داشت، هرگز، هرگزکارکنان سفارتهای این حکومت ننگین را از کشورها بیرون کنند، تا مزدوران نتونند سرمایه های مردمی رو از ایران بیش از این چپاول کنند.مگر اینها رو تروریست نمی نامند، پس چرا با آنها داد و ستد می کنند؟
جمعه 5 تیر 1388

aboozarezaman - ایران - تهران
ننگ بر کسانی که آبروی ایران اسلامی را در بیرون مرزها بدینگونه میبرند .. اطمینان داشته باشید که پاسخ کوبنده یی از ملت دریافت خواهید کرد ..اطمینان داشته باشید که با این قبیل اعمال قبیحه نگاه مردم کشور میزبان به شما نگاه به تعدادی وحشی و بربر خواهد بود ..
جمعه 5 تیر 1388

yerena - ایران - کرچ
منم مخالف این دولتم اما از راه درستش. اگه ماهم بخواییم بزنیم و بشکنیم چه فرقی با این دولت داریم؟! حالا اگه تو ایران باشه میگیم داشتیم از خودمون دفاع میکردیم مثل آتش زدن بسیج بعد از تیر اندازی اما اونجا وقتی کسی سرکوبتون نمی کنه واسه جمع شدن و طبق قانون اعتراض کردن واقعا درست نیست حالا میخواد به هرکی بخوایید اعتراض کنید.
خشونت درست نیست. اینطوری راجع به همه امون بد قضاوت میشه
طرفدارای دموکراسی فقط در شرایط ضروری از خودشون دفاع می کنن به کسی یا چیزی حمله نمی کنن. سلاح ما منطقه که از راه گفتگو ازش استفاده می کنیم این یادتون باشه.
جمعه 5 تیر 1388

IranBozorgMehr - ایران - اهواز
این قانون کتابهای ننگین دینهای ابراهیمی هست، چشم در برابر چشم! برای کمی مزه زیر زبونشون خوب بود! همین که نشون دادید می تونید خود یک تودهنی بزرگی به این حکومت ننگین بود هم میهنان مبارز در سوئد دست مریزاد، مانده نباشید. من همیشه خاستار آشتی و مهرورزی بودم، ولی این مزدوران این چیزها رو نمی فهمند و هرگز نخاهند فهمید تا زمانی که به اونها اینگونه نشان داد. اینها روی تازی ها رو هم سفید کردن. هم اکنون بسیاری از مردم کشورهای عربی هم انگشت به دهان مانده و در دل آرزو دارند که هتا خورده ای از دلیری و جانبازی ایرانیان آزادی خاه را داشته باشند، ولی ندارند و نخاهند داشت، هرگز، هرگز .کارکنان سفارتهای این حکومت ننگین را از کشورها بیرون کنند، تا مزدوران نتونند سرمایه های مردمی رو از ایران بیش از این چپاول کنند. مگر اینها رو تروریست نمی نامند، پس چرا با آنها داد و ستد می کنند؟
جمعه 5 تیر 1388

majid63 - فرانسه - پاریس
هموطن عزیز یک تودهنی بزرگی به این حکومت ننگین زدید افرین بر شما
جمعه 5 تیر 1388

mr1001 - ایران - کرمان
خب همین کارارو می‌کنید که بمون میگن خس‌ خاشاک!
شیشه شکوندن کار بسیجی‌ها بود نه مردم با فرهنگ و شعور!
جمعه 5 تیر 1388

omid1357 - اطریش - وین
تمام کسانی که در خارج از کشور خشونت را ترویج میکنند شعارهای گمراه کننده میدهند صد در صد عوامل رژیم ایران هستند؟؟!!.رژیم به دنیا و به ایرانیهایی که بهرحال فریب این اهریمنان را خورده اند میگوید بینید این مخالفان هستند.اگر قدرت یا توانایی داشته باشند همان میکنند که بسیجی میکند!!.ارتشی و سپاهی را میترسانند (ببین اینها هم اگر به قدرت برسند فله ای کشتار میکنند و نه تنها از تو بلکه از خانواده ات هم نمیگذرند )
زمان شاه گلهایی پیروز شدند که به ارتش هدیه شد نه خشونت و اسلحه !! نگذاریم این نوکران بی جیره ومواجب یا با جیره ومواجب وزارت اطلاعات خامنه ای انقلاب سبز ما را به انحراف بکشند!!!!ا
شاهدیم که عوامل گروههای فسیل شده که سوابق نوکریشان برهمه عیان است و مورد تنفرشدید مردم هستند قصد به انحراف کشیدن تظاهرات خود جوش مردم را دارند هوشیار باشیم.در وین تو پوزی خوردند و ابرویشان رفت جاهای دیر را نمیدانم
احمدی نژاد رای ما را دزدید نگذاریم فرصت طلبان اعتراضمان را بدزدند!!!
جمعه 5 تیر 1388

babakohi - هلند - هلند
aboozarezaman - ایران - تهران

بدبخت بیچاره درسته که ما مخالف خشونت هستیم و آن را تایید نمیکنیم اما ارباب تو میمون عنتری نژاد که تو ایران مشغول جنایات هست. به امید روزی که این بچه میمون را تو قفس کنند و توی باغ وحش نگهش دارند. لعنت بر احمدی نژاد ببیخشید عنتری نژاد کثیف و جنایتکار خائن و تمام طرفداران بی‌ ش...رش.
جمعه 5 تیر 1388

pouriya - ایران - رودسر
aboozarezaman - ایران - تهران
تو دیگر چقدر خوار و پ..ت تشریف داری. این شما اراذل تازی هستید که برای ایران و ایرانی دیگر آبروئی برجای نگذاشته اید. بزودی تو و امثال تو جوجه بسیجی ....اده جوابتان را از مردم بپاخواسته خواهید گرفت. در ضمن نام پاک ایران را با پیشوند نکبت اسلامی آلوده نکن.
جمعه 5 تیر 1388

Mehriran - سوپد - مالمو
شرایط سختیه ولی این کارها درست نیست چون چهره ایرانیها رو خراب میکنه. دوستان خارج از ایرانخواهشا اجازه ندین بعضی از گروههای خاص سیاسی از حضور شما به نفع گروه خودشون استفاده کند . رنگ سبز بهترین چیز برای مشخص کردن خط شماست.زنده باد جنبش دمکراتیک ایران
جمعه 5 تیر 1388

ghati - ایران - کرج
omid1357 - اطریش - وین
همه ایرانیان واقعی با خشونت و بی قانونی و وحشیگری مخالف هستند اما این به این معنی نیست که اجازه هر کاری را به آنها بدهیم بدون اینکه حداقل امنیت روانی آنها به خطر نیفتد ما مردم اصولی کار می کنیم نه مانند آةن ددو دیوان اما لازم است که عوامل شناخته شوند
برای دو بسیجی خاین مزدور که به روی مردم بی دفاع که برای احقاق حق
خودشان آمده اند و در برابر ضربات وحشیانه باتون آنها بر فرض از خود دفاع کرده اند فراخوان می دهند حق دارند چگونه که دیگر نمی توانند چمیم حیوانات وحشی را تربیت و دست ‌آموز خود کنند همانطور که مزدور از لبنان و دیگر جاها آوردند چطور است که نباید اسامی وابستگان به رژیم و این حکومت خاین مفت خور درج شود دقت شود منظور وابستگان طیف موجود است تمام اسامی و وابستگانشان را از خرد و کلان پیدا و در همه جا با ذکر آدرس درج می کنیم در فرودگاهها جوانان را دستگیر می کنند از خیابانها آنها را دستگیر می کنند و به بازداشتگاهها می برند نمی شود که دست روی دست گذاشت حداقل این کارها را انجام دهیم تا اقدامات بعدی نمیشود که این اراذل و اوباش برای هر کاری مجوز با زور و چماق و سرکوب بگیرند و این سرکوب وحشیانه مردم را که رهبر جنایتکارشان علنا از پشت بلندگو داد را ندیده بگیرند بعد مدعی کتک خوردن دو تن از اراذل و اوباش بسیجی باشند از کی تا به حال جان اراذل و اوباش از فرزندان شریف و فرهیخته با ارزشتر شده است نه اجازه نمی دهیم که روی آسایش را ببینند خواهید دید کسی طرفدار خشونت نیست اما طرفدار مسامحه بیجا هم نیستیم همین نجابت ها را با این اراذل و اوباش کرده ایم که به اینجا رسیده ایم که با این وقاحت حکم به سرکوب دهند برای اعتراضی به حق و تقلبی به آشکاری روز
جمعه 5 تیر 1388

mehran_pahlavichi - نروژ - اسلو
دوستان عزیز
به دلیل اینکه یوتوب در ایران فیلتر شده من یه اکانت درست کردم که عزیزامون تو ایران بتونن فیلم هاشون رو به دنیا نشون بدن می تونن فیلم ها رو به این ادرس بفرستن اسم تیترش رو هم بگن که من به جاشون این وظیفه رو انجام بدم. ......ان اسم رو هم بخاطر خواهر شهیدمون انتخاب کردم.لطفا به همه خبر بدید.
جمعه 5 تیر 1388

hana84 - سوئد - استکهلم
babamiya - سوئد - استکهلم --sanaz1swe - سوید - منت
شما و امسال شما به هیچ چیزی فکر نمیکنید. فقط نگران رفت و آمد خودتون به ایران هستین.
جمعه 5 تیر 1388

persianshadow1 - انگلستان - برایتون
درود به شرفتون
شنبه 6 تیر 1388

black chador - امریکا - ولدن
افرین بر شما مردم شجاع چه در ایران و چه هر جای دنیا هستید. شما ها باعث افتخار همه ما هستید.
شنبه 6 تیر 1388

chkavak - ایران - تهران
خامنه ای بی شرافت زدی ضربتی ضربتی نوش کن.
روزگارت را سیاه و خلاصه تو را دار خواهیم زد و حکومت متعفن اسلامیت را نابود خواهیم کرد.
مرگ بر جمهوری کثیف اسلامی
شنبه 6 تیر 1388

chkavak - ایران - تهران
aboozarezaman - ایران - تهران
خ...ه شو بربر اون رهبر افلیج و مستبد فاشیست جنایتکارته مرتیکه آ...ال. زیاد ... دستمال سوخت!!!!
شنبه 6 تیر 1388

Aryakish - اترپش - وپن
درود بر همگان.اقای امید 1357 !دروغ پردازی بس است.در وین اکثریت با مردم ازاده ایران است نه با جیرهخواران حکومت استبداد.سعی کن ازاده باشی نه نوکر اخوند!
شنبه 6 تیر 1388

sanazsarmad - المان - مونیخ
کار زشتی بود
خواهش می کنم بقیه این کار را انجام ندهید
شنبه 6 تیر 1388

miky - انگلیس - لندن
درود بر شما. اگه همین اتفاقها نافتد خون عزیزانی که در این راه ریخته شده پایمال مشه که درست هم نیست.
شنبه 6 تیر 1388

bomoel - المان - هامبورگ
درود بر ایرانیان با غیرت سوئد .هیچکس دلش نسوزه برای اون سفارتیها. همشون از اون مزدورای تروریستن که اگه تو ایران بودن میزدن مردمو میکشتن تو خیابونا. اینجاهم دستشون باز نیست وگرنه به همون طریق ایران مردمو سرکوب میکردن.مثل قتلهای میکونوس
شنبه 6 تیر 1388

baran shomal - نروژ - اسلو
دنیا را برایتان جهنم میکنیم اگر دست از ازار خوهر وبرادرانمان در ایران بر ندارید
شنبه 6 تیر 1388

maryam1367 - ایران - تهران
خاک بر سرتون این جای تشویق داره؟؟؟شماها آدمین؟هیچ میدونین زدند با چاقو تیکه پارشون کردند؟به چه جرمی؟کار اونا چه فرقی داره با اونایی که ندارو کشتند؟اون بیگناه بود اینا هم بیگناهند هیچ کدومتون هیچی نمیفهمین چشماتونو بستین شما ها هیچ فرقی با اونایی که زدند جوونای مردمو تو ایران کشتند ندارید شعورتونو حراج کردین اونا هم خوب رو هوا زدند!!!
شنبه 6 تیر 1388

chkavak - ایران - تهران
عزیزانی که قادر به باز کردن فایلهای صوتی و تصویری اقای محسن سازگارا نیستند میتوانند با مراجعه به https://balatarin.com مطالب مورد نظر و اخبار گوناگون و نظرات هموطنان مبارز خود را باز کنند.
شنبه 6 تیر 1388

rezanl - هلند - امستردام
پیروز باشید
شنبه 6 تیر 1388

persian boy00 - ایران - تهران
اینها احتمالا از طرف رژیم ایران بودند تا وجهه معترضان به انتخابات را تخریب کنند و انها را شورشی جلوه بدهند.از این رژیم هر کاری بعید نیست.
شنبه 6 تیر 1388

ufo - دانمارک - وایله
دلیل بمب گذاری جمهوری اسلامی چیه اینجا وانجا ؟دلیل ترورشخصیتها چیه اینجا وانجا؟ دلیل اتیش زدن سفارت خانه ها چیه؟ دلیل گروگانگیری چیه هان؟ مرگ خوبه برای همسایه؟دلیلهای جناب سفیر چیه درکشور مکزیک ها چیه وچه میتواند باشد اینهمه حق رو نا حق کردن .چه طور وچگونه باید به دنیا بگوئیم ما این دولت ورئیس جمهورش را نمی خواهیم ما این تزویروریا را نمیخواهیم .بابا بسه دیگه کی باید بشنوه مردم جونشان به لب رسیده.برای ما دیگر فرق نمی کنه.هرکی بااینهاست دشمن ماست چه داخلی باشه چه خارجی ماعرب زاده تو سفارت ایران رو نمیخواهیم مگر خاک مانیست ما در این خاک مزدور بیگانه نمی خواهیم .
شنبه 6 تیر 1388

mhs - ایران - رشت
برای خنثی کردن جنبش اعتراضی ایرانیان خارج از کشور عوامل سفارت ایران
در سوئد را اشغال کردند!
----------------------
بعد از ظهر امروز، عاملین حسین شریعتمداری که بقایای شبکه سعید امامی را در سوئد سازماندهی کرده، با هدف خنثی کردن حرکت خودجوش و سراسری ایرانیان خارج از کشور که جنبشی بزرگ را علیه کودتای انتخاباتی و همدردی با مردم داخل کشور بوجود آورده اند، سفارت جمهوری اسلامی در استکهلم را باصطلاح تصرف کردند. این طرح با همکاری کارکنان سفارت صورت گرفت و اشغال کنندگان خود را حزب کمونیست کارگری معرفی کردند. یعنی همان تشکیلاتی که سالها گفته شد که پایه ریزی آن را حسین شریعتمداری و حسن شایانفر تحت سرپرستی سعید امامی برعهده داشته اند و تمام فعالیت های خارج کشور آنها همسو با هدف های مرحله ای و نوبتی باند شریعتمداری- حسن شایانفر در ایران است. از پیش از کنفرانس برلین، تا بعد از آن کنفرانس و تا امروز که هدف اصلی فشار به دولت های اروپائی برای جلوگیری از اعتراضات ایرانیان مقیم اروپاست. در 12 روزی که از کودتای 22 خرداد می گذرد، هیچگاه ایرانیان معترض در اروپا، تظاهراتی را در که برابر سفارت خانه های جمهوری اسلامی سازمان داده بودند به خشونت نکشیدند زیرا هدف اصلی جلب حمایت مردم این کشورها و دیگر خارجیان نسبت به رویدادهای کودتائی و خونین ایران است به پیک نت خبر رسیده است که سازماندهندگان اعتراض به کودتا در کشورهای اروپائی که عمدتا نسل جوان و دانشجویان ایرانی هستند، در تدارک تهیه بیانیه ای در افشای حرکتی هستند که با کمک سفارت جمهوری اسلامی در سوئد و در همسوئی با ستاد کودتاگران در تهران، در سوئد به اجرا گذاشته شد.
شنبه 6 تیر 1388

waxy - امریکا - سیاتل
حسابدستشون امد با جاییکه خون نمیشه معامله کرد
شنبه 6 تیر 1388

aashkan - ایران - تهران
https://www.youtube.com/watch?v=femrnbSq_iE
شنبه 6 تیر 1388

manam1 - استرالیا - سیدنی
تو یک کشور آزاد که به خارجیها حق اعتراض به دولت کشور دیگه ای میدهند این روش بیان نظر خیلی شجاعانه است !! ؟
شنبه 6 تیر 1388

golagha - انگلستان - منچستر
aboozarezaman به این میگن غیرت ایرانی تو ایران مردمو میکشین اون آبرو بردن است نه این. شما ابروی ایرانو میبرین
شنبه 6 تیر 1388

shahram khosh maram - ایران - تهران

از نظر من کار درستی‌ نبود. تخریب اموال ملت ایران به هر بهانه‌ای غلط هست. مثل این هست که بگوییم نفت چاه‌های نفتمان را بریزیم داخل کویر تا دولت نتواند از آن استفاده کند. این ضربه به خود ملت هست. از طرف دیگر، این کار، جنبش آرام ایران را به انحراف می‌کشاند و به جهانیان و بقیه مردم ثابت می‌کند که واقعا مخالفان، اشوبگر هستند. ماندلا و گاندی اگر پیروز شدند به خاطر این بود که سعی‌ کردند آرام باشند. گاندی جانش را هم در این راه از دست داد. علت اینکه آقایان موسی و کروبی تا همین جا هم آمدند، همین تاکیدشان بر آرامش هست. اگر بحث خشونت باشد، همه مردم ایران با هم، نمیتوانند به اندازه یک گردان نظامی خشونت به خرج دهند چون این کاره نیستند. نیروهای نظامی به اندازه تک تک مردم گلوله دارند. چیزی که باعث میشود این جنبش‌ها پیروز شوند، پیوستن نظامیان و طرفداران حکومتها به مردم خاطر مسائل اخلاقی‌ و وجدان آنهاست ، نه به خاطر ترس آنها. کشیدن کار به خشونت اشتباه محض هست.
شنبه 6 تیر 1388

بابک خرم دین - آلمان - هامبورگ
نه خیر جانم اونهای که دلشون واسه این مزدوان لانه جاسوسی ولایت وقیح می سوزه وخودشون صد در صد عامل این حکومت ننگین هستند . اصلا این سایت تو ایران فیلتر است چگونه این های که از ایران میآیند و میگویند کار اشتباهی بوده . من با هرکسی که در ایران صحبت کردم گفتند کارخوبی کردند در سوید چون انتقام ملت ایرانرا گرفتند.مگر آدم میتواند این جنایتی که در ایران درحال اتفاق افتادن است را ببیند و دلش برای مزدوران رژیم بسوزد.واونهای که میگویند آبروی ایرانی در خطر است لطفا یک نگاه به ایران بیندازید. اونه دارن جوانان ما را در خیابانها تهران قتل عام میکنند . چه اشکالی داره یک مقدار ... در خارج از ایران نوش جان کنند ....و دوست دارند مردم را بزنند مثل همکارشون که توی ایران هستند . اصلا بریم جلوشون زانو بزنیم و بگیم ما آمدیم تا شما ما را بزنید ولت وپار کنید شاید بنده خداها کارمندان لانه جاسوسی آخوندها عکس ها را از ایران میبنند و هوس میکنند دلشون میخواهد اونها هم در قتل عام وکودتا شرکت کنند وسهمی داشته باشند و کارمندان لانه جاسوسی ملاها هم میخواهند ثوابی ببرند و بگذاریم ما را بزنند و لت و پارمان کنند . بابا چرا اونها رو درک نمیکنید اونها هم دل دارند و میخواهند در کشتار ملت ایران سهم داشته باشند . شما ها چرا این عمال رژیم را درک نمیکنید . چرا ما اینقدر ساده هستیم واجازه میدهیم بین ما تفرقه ایجاد کن و برای مزدوران سفارت دل بسوزنند .برید گم شید بابا خامنه ای قاتله و همایتش باطله
شنبه 6 تیر 1388

omidomid - هلند - امستردام
با سلام این ویدیو از طرف ایرانیان مقیم هلند تقدیم میشود به تمامی ایرانیان مبارز.

https://www.youtube.com/watch?v=nCy1hXcsWj4
شنبه 6 تیر 1388

karl marx - انگلیس - لندن
امروز با یکی از دوستان در استکهلم صحبت کردم.او گفت که یکی از کارکنان سفارت دست به الت خود زده وگفته اگر می توانید حمله کنید.بعد هم معترضان حمله کردن. ای کسانی که دل برای رژیم میسوزانید.تنها حزب کمونیست کارگری نبوده که حمله کرده ٫ سلطنت طلبها هم بودن.پرچمها هم مشخص.حالا اگر می خواهید افتخار ان را فقط به پای حزب کمونیست کارگری بنویسید حتما این کار و بکنید.چون ما به جز زنجیرهایمان چیزی برای از دست دادن نداریم.
شنبه 6 تیر 1388

پاینده ایران - ژاپن - اساکا
اونهایی که میگن این کار غلط بوده توصیه میکنم که دست از این فیگورهای روشنفکری بردارید و یه باره دیگه برخورد این رژیم با اعتراضات مسالمت آمیز مردم رو توی این چند وقت مرور کنند تا بفهمید که جواب گلوله را با گل نمی توان داد. جواب خون بیگناهان را با لبخند نمی توان داد. جواب اینهمه ظلم را
با مهربانی نمیتوان داد. اونها برای هیچ چیزی ارزش قائل نیستند و کوچکترین مخالفتی رو با بیرحمی سرکوب می کنند. مگر این مردم رای نداده بودند؟ مگر آنها چیزی جز رسیدن به حقوق قانونیشان می خواستند که اینک فتوای قتلشان صادر شده؟ مبارزه دمکراتیک با رژیمی که طرفدارانش ریختن خون
مخالفین رو ثواب میدونن و هیچ عذاب وجدانی هم بابتش ندارن (چون بر پایه فتوی فلان آیت الله است) چه معنی داره؟ مثل تروریستهایی که بین مردم عادی و بیگناه خودشونو منفجر میکنن و تازه افتخار می کنن که به خاطر خدا شهید شدند و میرن بهشت!!!
شنبه 6 تیر 1388

بابک خرم دین - آلمان - هامبورگ
نه خیر جانم اونهای که دلشون واسه این مزدوان لانه جاسوسی ولایت وقیح می سوزه وخودشون صد در صد عامل این حکومت ننگین هستند . اصلا این سایت تو ایران فیلتر است چگونه این های که از ایران میآیند و میگویند کار اشتباهی بوده . من با هرکسی که در ایران صحبت کردم گفتند کارخوبی کردند در سوید چون انتقام ملت ایرانرا گرفتند.مگر آدم میتواند این جنایتی که در ایران درحال اتفاق افتادن است را ببیند و دلش برای مزدوران رژیم بسوزد.واونهای که میگویند آبروی ایرانی در خطر است لطفا یک نگاه به ایران بیندازید. اونه دارن جوانان ما را در خیابانها تهران قتل عام میکنند . چه اشکالی داره یک مقدار کتک در خارج از ایران نوش جان کنند . دوستانی که در اروپا زندگی میکنند و مایلند بریم از کارکنان لانه جاسوسی آخوندها یک دلجوی بکنیم و بریم باهاشون دردل کنیم بیاید تا باهم بریم از این دژخیمان دلجویی کنیم وببنیم چیز میزی کم وکسری ندارند شاید بنده خداها در مضیغه هستند . ودوست دارند مردم را بزنند مثل همکارشون که توی ایران هستند . اصلا بریم جلوشون زانو بزنیم و بگیم ما آمدیم تا شما ما را بزنید ولت وپار کنید شاید بنده خداها کارمندان لانه جاسوسی آخوندها عکس ها را از ایران میبنند و هوس میکنند دلشون میخواهد اونها هم در قتل عام وکودتا شرکت کنند وسهمی داشته باشند و کارمندان لانه جاسوسی ملاها هم میخواهند ثوابی ببرند و بگذاریم ما را بزنند و لت و پارمان کنند . بابا چرا اونها رو درک نمیکنید اونها هم دل دارند و میخواهند در کشتار ملت ایران سهم داشته باشند . شما ها چرا این عمال رژیم را درک نمیکنید . چرا ما اینقدر ساده هستیم واجازه میدهیم بین ما تفرقه ایجاد کن و برای مزدوران سفارت دل بسوزنند .برید گم شید بابا خامنه ای قاتله و همایتش باطله
شنبه 6 تیر 1388

ستاره سربی - ایران - تهران
دمتون گرم حداقل شما یه انتقامی از مزدوران این حیوونای کثیف بگیرید
شنبه 6 تیر 1388

Hoja Verde - ایران - تهران
بابا ! دیپلمات های ایرانی در کشورهای دیگر هم از خود شما هستند.آنها هم از حکومت ولایت وقیح متنفرند.مگه شما فکر کردید اونا از رژیم خوششون میاد؟ باید جلوی بیت رهبری جمع شوید و آخوندکها را به خاک و خون بکشید.
شنبه 6 تیر 1388

hamidTANTAN - اتریش - وین
omid1357 - اطریش - وین
درود بر تو هم وطن عزیز.با تو صد درصد موافق هستم.انقلاب 57 یک انقلاب بی ارزش و دور از هر گونه فهم و شعوری بود که یک مشت بی سواد به رهبری یک ادم بیسواد تر از خود مردم به خواسته انگلیس و دول بیگانه انجام شد.ولی این انقلابی که در شرف می باشد درست بر عکس سال 57 میباشد.ما باید اندیش مندانه به جنگ این حکومت بی اندیش برویم. بنا بر این رفتار ما هم باید با ان زمان فرق داشته باشد .مردم از روی عقل و منطق و خیلی سریع وروشن دیگه این رژیم اسلامی را نمی خواهند.وبزرگترین ارزویشان ازای ورهای از این دین اسلام که به حق جز ستم و تبعیض چیز دیگری نمی باشد را خواهان می با شند.
(نابود باد جمهوری اسلامی به همراه تمامی ریشه هایش درایران که همان
اسلام ناب محمدی میباشد.)
شنبه 6 تیر 1388

yerena - ایران - کرج
اینقدر حمایت نکنید ازین کار زشت...فقط کافیه این اتفاق تو چندتا کشور دیگه هم بیافته تا آبروی آدمایی که دارن واسه دموکراسی تو ایران کشته می شن کاملا بره.
واقعا فکر می کنید واسه چی جامعه جهانی از ما حمایت می کنه؟؟؟؟ به خاطر اینکه فهمید ما دموکراسی می خواییم نه دیکتاتوری.
بابا شما عاقلید خشمتونو یه جور دیگه نشون بدید. اصلا شما که راحت با حمایت کل دنیا می تونید اعتراض کنید دیگه اینکارا چیه؟ شما مسوول آگاهی دادن به بچه های داخل ایرانید...شما که تو کشورهای مدافع دموکراسی زندگی می کنید باید به ماهام اعتراض از راه درست رو یاد بدید... به جای این کارای وحشیانه با مقامات کشورای خارجی سعی کنید رای زنی کنید.
آبروی ما دست شماست نریزیدش خواهش می کنم.
شنبه 6 تیر 1388

hossin43 - ایران - بچه ی بوشهر
افسوس اونی که رفته دیگه بر نمی گرده.فقط باید صبرکنیم اینده چه
می شه
شنبه 6 تیر 1388

black chador - امریکا - ولدن
maryam1367 - ایران - تهران
توی دعوا حلوا پخش نمیکنند. دوست ندارن برگردن پیش اخوندها. توزنگ زدی به خامنه ای بینی چرا دستور تیکه پاره کردن جوونهای مارو داده.
شنبه 6 تیر 1388

sma2009 - المان - المان
در جواب به shahram khosh maram - ایران - تهران
حتما تو هم دستت با اخوندها توی یک کاسه است چه طور اخوندها اجازه دستور به غارت اموال مردم دارند ولی ما نه ! برو....انتری نژاد با این حرفهای مالیخویایی ابروی هر چه ایرونی برده تو دیگه کجاش را میخواهی جمع کنی
شنبه 6 تیر 1388

تبعیدی - نیوزیلند - کرایست چرچ
بچه های سو‌ئد رو سفیدمون کردن. باریکلا به غیرتتون
شنبه 6 تیر 1388

shahram22 - ایران - تهران
Hoja Verde - ایران - تهران
shahram khosh maram - ایران - تهران
من با شما موافقم.تنها میتوانم بگویم که این یک کار زشتی بود.زیرا هیچ کس در دنیا به سفارت کشور خودش حمله نمی کنه!این دیپلمات های بیگناه جرمشان تنها این بود که برای ایرانیان مقیم سوید ویزا صادر می کردند.لابد جاسوس بودند!!
شنبه 6 تیر 1388

omid1357 - اطریش - وین
ghati - ایران - کرج
عزیز پدر. من کاملا با تو موافقم.ایران در حال حاضر جبهه جنگ است و به هر مرامی که عقیده داشته باشیم دفاع حق مسلم مردم است .کسیکه مردم را به گلوله میبندد قابل ترحم نیست و باید نابود شود . من گفته ام که من بخودم اجازه نمیدهم به جوانان مبارز در ایران که جوانتراز فرزندانم هستند خط بدهم و یا نصیحت کنم چرا که انها نه تنها شجاعت بلکه شعور سیاسی بالایی داشته و دقیقا ان میکنند که باید بکنند.مبارزه در خارج از ایران فقط باید در حمایت ازمردم ایران در انتشار جنایتها ومظلومیت مردم باشد. بطوریکه میبینیم ویدئو شهادت ندا به کاخ سفید هم رسید.دریوزگانی که بنام اپوزیسیون در اروپاو امریکا بدنبال ارباب میگردند وسعی در تغییرشعارها و تصاحب اعتراضات مردم را دارند یا همانند حزب کمونیست کارگری مستقیما توسط وزارت اطلاعات ایران کنترل میشوند و یا بنام مجاهد که در ایران تنفر ایجاد می کند کمک به موجه جلوه دادن کشتار مردم بنام وابستگی به این جماعت میکنند.تصرف سفارت کاری تبلیغاتی برای مطرح کردن یک جریان سیاسی ودر این مورد خوراک تبلیغاتی برای تلویزیون و رژیم است.اینها جنایتکارتر از بسیجی ها هستندو هزاران بار خطرناکتر .بسیجی احمقی است که شناختنش دریک ثانیه امکانپذیر است ولی اینها همان نقشی را برای رژیم بازی میکنند که احمدی نژاد برای اسراییل بازی کرد
شنبه 6 تیر 1388

abtin_beo - ایران - اصفهان
من نظری ندارم . ولی این حمله و تصرف را مشکوک می بینم. در یکی از سایتها خواندم که این برنامه از جانب ایادی حسین شریعتمداری و باند سعید امامی انجام گرفته و هدفش خدشه دار نمودن و جا انداختن چهره آشوبگری برای مبارزین وطن در سطح بین المللی است. بچه ها عمیقتر و بهتر فکر کنیم لطفا
شنبه 6 تیر 1388

bobytanha - کره - اپن چون
بابا ایول. به این میگن غیرت ایرانی.
شنبه 6 تیر 1388

1111azade - ایران - مشهد
درود بر شما ایرانیان آزاده و غیور ُدرود بر شما فامیلهای با غیرتمان در تمام کشورهای دنیا مخصوصا سوئد ُ. نذارین جمهوری اسلامی یه آب خوش از گلوش پایین بره . درود به شرفتون این کارو باید تو همه کشورهای دیگه هم بکنن تا جمهوری اسلامی هیچ جا احساس امنیت نکنه.
درورد بر فرزندان ایران زمین
شنبه 6 تیر 1388

shahram khosh maram - ایران - تهران
sma2009 - المان - المان
شما مطمئن هستید میخواستید به من جواب بدهید؟ من جایی نگفتم که آخوند‌ها حق غارت اموال مردم را دارند. از شما می‌خواهم برایم بنویسید که از کدام جمله نوشته من چنین چیزی را استنباط کردید. بله من هم قبول دارم که آقای احمدی نژاد به چهره بین‌المللی ایران آسیب زده است.
ولی‌ من اصلا صحبتی‌ از آبروی ایران نکردم. اصلا از نظر من چهره جهانی‌ ایران یک دهم چهره داخلی‌ آن ارزش ندارد. مهم این نیست که خارجی‌‌ها چی‌ فکر میکنند، مهم این هست که ایرانی‌‌ها چی‌ فکر میکنند. من اصلا قبول ندارم که خارجیها میتوانند به تنهایی دولت یا حکومت ایران را سرنگون کنند، بلکه باور دارم که این مردم هستند که به تنهایی و بدون کمک خارجیها میتوانند تغییر ایجاد کنند و یا حکومت را عوض کنند. به خشونت کشاندن این حرکت، باعث میشود که مردم کمتری به آن بپیوندند و روشنفکران، و افراد تاثیر گذار بر جامعه و دولت کم کم از آن دوری کنند. به دولت کمک می‌کند که سرکوب را توجیه کند و با دستگیر شدگان شدیدتر برخورد کند. حالا ممکن هست چهار خط هم روزنامه‌های خارجی‌ در مورد آن بنویسند که هفته دیگر فراموش میشود و یک هزارم تاثیر ۲۰ ثانیه فیلم ندا را ندارد. یادتان باشد که مردم قاتل ندا را آزاد کردند چون که خودشان قاتل نبودند. این هست که میتواند مردم بیشتری را به شرکت در اعتراضات جلب کند. من تخریب سفارت و کتک زدن چند کارمند ایرانی‌ ۲۰۰۰ کیلومتر دورتر، به انتقام رفتار لباس شخصی‌‌ها و پلیس در ایران را به هیچ وجه نمیتوانم انتقام خون شهیدان آزادی بدانم.
به امید موفقیت شما و همه هموطنان خارج از کشور
شنبه 6 تیر 1388

8036 - ایران - اصفهان
با سلام : این وسط دود این مساءل تو چشم مردم رفت هر چهار کاندیدا طبق برنامه هایی که از قبل به آنها داده شده بود به خوبی پیش رفتند و این وسط مردم سر کار بودند هیچ کس دلش به حال ملت نسوخته است اینها همه کثافت هستند ( دلمان به حال اون دانشجوهایی که از دستمان رفتند بسوزد و امید وارم که (آّه ) بابا و مامانهایی که دسته گلاشون را از دست دادند این رژیم کثیف و آقای موسوی که از این کار انصراف نداد را نابود کند ) حال میگوید پس چرا آقای موسوی آمد . من هم میپرسم چرا رد صلاحیتش نکردند. نباید رد صلاحیت میشود و یا انصراف میداد چون باید این ملت ( 40 )میلیونی را به پای صندوقهای رای هدایت میکرد تا بتوانند در تاریخ کثیف ( جمهوری اسلامی ) ثبت کنند . غیر از آقای موسوی کسی نمیتوانست این آمار را بالا ببرد و اگر این برنامه را اجرا نمیکردند بدترین آمار را در جمهوری اسلامی تجربه میکردند و از این میترسیدند که جمهوری اسلامی در دنیا ( خوار و زلیل ) گردد با آرزوی ارادی در ایران عزیزمان و آرامش برای خانواده های عزیز از دست داده
شنبه 6 تیر 1388

cheshmak1000ta - ایران - خراسان جنوبی
از ایرونیای مقیم سوید بخاطر تمام حمایتهاشون از هموطنای داخل که زیر شکنجه خامنه ای دیکتاتور و مزدوراش هستن تشکر می کنم و میگم که هموطنای مقیم سوید دوستتون دارم
شنبه 6 تیر 1388

hamidTANTAN - اتریش - وین
omid1357 - اطریش - وین
وقت خودت را صرف این ادم قاطی نکن .از من به تو پیشنهاد.این ادم ... تر از بسیجی ها می باشد.وقت خودت را تلف این ... نکن.تو تازه به این سایت امده ای و این ...را نمی شناسی.گوش به حرف این ادم خبیث نکن.وجوداین ادم خبیث به مراتب بدتر از وجود این حکومت اسلامی میباشد.
شنبه 6 تیر 1388

tehrangeles - آمریکا - لس آنجلس
والا تبریک گفتن و درود فرستادن نداره بخدا الان میگن این ایرانی ها چقدر...هستن
درثانی گرفتن سفارت هیچ فایده ای نداره چون اخرش دوباره دست خود دولت نی افته
شنبه 6 تیر 1388

aftab1381 - ایران - تهران
golagha - انگلستان - منچستر
بگیر بخواب بدجوری خواب نما شدی
شنبه 6 تیر 1388

بابک خرم دین - آلمان - هامبورگ
اونهای که میگویند دیپلماتهای بیگناه بودند . اولا اینها دیپلمات نیستند بلکه یک سری اراذل اوباش رژیم هستند که سرسپردگیشان را به رژیم صد درصد ثابت کردند. وگرنه اصلا اونها اینجا به کار گمارده نمیشدند. من خودم چندین کارمند سفارت در هامبورگ را میشناسم که سال 67 چند ده هزار نفر را در زندان اوین تیرباران کردندو خود بنده را بشدترین وجه در زندان اوین شکنجه داده اند. و مگر سال 92 نبود که از همین به اصلاح سفارت برلین اسلحه آوردند و برای کاظم دارابی پاسپورت صادر کردند تا سران حزب کردستان را در رستوران میکونوس ترور کند مگر سفارت ایران در پاریس عواملش دکتر شاهپور بختیار . فریدون فروغی و بسیاری از مخالفان رژیم را در خارج از کشور نکشتند. مگر سفارت ایران در آرژانتین مسئول بمبگذاری نبود و من میتوانم صدها مورد را برایتان نام ببرم . ظاهرا عوامل مزدور و دژخیمی که در خیابانهای تهران به قتل عام برادران وخواهران ما دست زدند و روزی 200 هزار تومان کاسب شدند توی خیابانها کارشون تمام شده آمده اند در فضایی اینترنتی و بکارشون که همانا سرکوب و تفرقه پراکنی است ادامه میدهند . مردم قهرمان ایران به این مزدوران و دژخیمان ولایت وقیح تو دهنی محکمی بزنید و نقشه هایشون را نقشه بر آب کنید.و نگذارید این خاینین بین ما تفرقه ایجاد کنند. اینجا طرف صحبت من به دژخیمان و هوادران این رژیم جنایتکار است. آهای اراذل اوباش وزارت اظلاعات و سرسپردگان ولایت وقیح دست بردارید . دوره اون رهبر مفعول شماها تمام شده و با این دست پا زدن ها نمیتوانید جنازه متعفن خامنه ای جلاد را روی پا نگدارید .و شما ها هم دست بردارید اون پولی که شما در قبال حمایت از رژیم میگیرید از گوشت سگ هم حرام تر است و امیدوارم بچه هاتون وعزیزترین کسانشان جلوی چشمتون پرپر بزنند و شماها با اون پولی که از رژیم گرفتید هم نتوانید کاری برایش انجام دهید . مطمن باشید آه ونفرین ولعنت خدا و مادران وپدران شهیدان و زندانیان وکسانی که بهشون ظلم شده و کل مردم ایران پشت سر بچه هاتون و عزیزانتان است .پس به دامان ملت مظلوم ایران برگردید و زندگی و آخرتتان را از تباهی نجات دهید. و نگذارید دستتان به خون ملت ایران آغشته شود . این شعار است شعار ملت . موسوی بهانه است کل رژیم نشانه است . مرگ بر خامنه ای خونخوار. خامنه ای حیا کن مملکت ما را رها کن . موسوی موسوی پرچم مرا پس بگیر . به امید روزی که در ایران پرچم سه رنگ شیرخورشید نشان که نماد ملت ایران از دوره باستان است در ایران بر احتزاز باشد . ویک جمهوری فدرال ایران که کاملا سکولار بر سرکار باشد.
شنبه 6 تیر 1388

mehditm - ایران - تهران
دست همتون درد نکنه درود به شرافتتان
مرگ بر خامنه ای ضحاک افعی بدوش قرن 21
شنبه 6 تیر 1388

ghati - ایران - کرج
omid1357 - اطریش - وین
من هم با شما کاملا موافقم که بچه های داخل ایران مبارزه اصلی را انجام می دهند اما اعتقاد دارم کار بچه های بیرون از ایران کمتر از اونها نیست البته در امنیت بیشتر هستند اما در هر صورت می دانید که کار بزرگی ست قبل از هر چیز تا یادم نرفته به سما بگوین که بنده رست تک تک این جوانان رشید ایرانی را میبوسم جای من در آنجا خالی اگه من بودم بهشان میگفتم که پاهای انهخا را ببندند و آنها را به وسط میدان بیاورند و روی زمین خوابانده و ابندا چوب وفلک کنند به خاطر دزدیشان و تقلبشان تو روز روشن آخه می دانید من مسلمانم و این حرفها اما چون شلاق خیلی بی کلاسیه و در شان و کلاس ما نیست تنها چوب و فلک و می گفتم هر کدوم از بچه ها که از اینا عقده دارن ترکه رو بزنن ما خودمون تو مایه عشق و محبت و دیگه سوسول بازی هستیم حتی دیدن شکنجه کذابان را نمی تونیم ببینیم اما دل دستور دادن رو داریم بغل اونا هم از فرصت استفاده می کردیم خدانشناسان زر زرو رو هم میدادیم فلک میکردن که صداشونو ببرن اما به خدا نشناسایی که بچه پرو نیستن کار نداشتیم به جهنم که خدای به این با حالی رو قبول نداشته باشن صد سال سیاه . حالا شاید تجدید نظر منیم و یه سر دور دنیا راه بیفتیم واسه فلک کردن دزدا رای مردم ایران تمام خبرگذاری ها رو هم خبر کنیم بیان قوانین قصاص رو ببینن بلکه پسندیدند و خواستن اجرا کنن همین .
شنبه 6 تیر 1388

mrmj - ایران - تهران
کار بسیار بدی بود (مرگ بر وطن فروش)
شنبه 6 تیر 1388

omid1357 - اطریش - وین
hamidTANTAN - اتریش - وین
فرزند عزیزم حمید.چقدر افتخار میکنم که جوانان ایران زمین در اتریش اینقدر شعور سیاسی شان بالا ست و افسوس میخورم که ارتباطم باشما در این سالهای طولانی کم بوده .امیدوارم امثال شما را بزودی در ایرانی ازاد-عاری از دیکتاتوری عهده دار سکانداری دموکراسی ومردمسالاری ببینم. جامعه ای عاری از وحشیان و بربرانی که قصد دریدن و نابود کردن دارند! چه اخوند!! چه کمونیست!!! و چه مجاهد!!! و چه سلطنت طلب!!!وچه مزدوران تجزیه طلب باشد جاوید ایران- برقرار باد مردمسالاری
شنبه 6 تیر 1388

omid1357 - اطریش - وین
ghati - ایران - کرج
قاطی عزیز این دفعه گویی حسابی کلافه شدی.چون توجه به مطلبم نکردی.یکبار دیگر یک بررسی رو همه نوشته ها بکن.خیلی چیز ها دستگیرت میشود
شنبه 6 تیر 1388

ghati - ایران - کرج
omid1357 - اطریش - وین
یک موضوع دیگر را یادآوری کنم بد نیست اگر این دجالان به این روش خود
که تماما کذب و تقلب و دروغ و جنایت و دزدی ست ادامه دهند و بیشتر از این ساحت مقدس خدا و دین و پیامبر و قرآن و اهل بیت را زیر سوال ببرند
ما مسلمانان حقیقی و شیعیان راستین از این دجالان اعلام برائت کرده و به تمام برادران و خواهران مسلمان خود با مذاهب چهارگانه اهل سنت اعلام می کنیم که این گروه اندک دجال هیچ سنخیتی با ما نداشته و تنها متقلبینی
دروغزن هستند و ما با آنها برادر و برابریم و آنها را دشمن خود نمی دانیم
بر خلاف آنان که اهل سنت را به خاک و خون می کشند ما هیچ گونه اختلافی با برادران و خواهران اهل سنت خود نداشته و همینگونه که در بین مذاهب چهار گانه آنها اختلاف است ما هم اختلافات خود را با آنها اینگونه می بینیم و این را باعث تفرقه و جدایی خود نمی دانیم ما مرید مولا و اهل بیت هستیم و رفتار ایشان که الگوی ما هستند خود گواه بر این نکته است
مولا علی در برابر حق مسلم خود سکوت اختیار کرد اما این دجالان منافق در برابر رای مردم به زور اسلحه و تقلب می خواهند حکومت پر از ظلم خود را در جهت نا امنی دنیا پیش ببرند و این را نه خدا می پسندد و نه خلق خدا
اگر تا مدت کوتاهی این روند ادامه داشته باشد ما اعلام برائت خود را از آنها اعلام کرده و موضع خود را کاملا از آنها جدا کرده و شیعیان جهان را به این نکته توجه داده که این عده حقیر و اندک نه مسلمانند و نه پیرو اهل بیت و مکتب شیعه
شنبه 6 تیر 1388

Hoja Verde - ایران - تهران
بابک خرم دین - آلمان - هامبورگ

بابای من یک دیپلمات در یک کشور خارجی است.هیچ کدام مزدور نیستند.90 درصد دیپلمات ها علنن با ولایت وقیح و آخوندها متنفرند.من اینو به عینه دیده ام.هیچ کدام از رژیم راضی نیستند.هیچ کدام هم قاتل و بسیجی و بمبگذار و... نیستند.من خودم آرزویم این است که حکومت عوض شود.ما تا آخر پشت سر شما ایستاده ایم.
به امید آزادی...
شنبه 6 تیر 1388

hamidTANTAN - اتریش - وین
omid1357 - اطریش - وین
دیدی گفتم که این بشر ghati - ایران - کرج
دیوانه هستش.این ادمی نیست که کسی بخواهد وقت صرف جواب دادنش کند.... با ان دین اسلامش. خاک بر سر ..ی و م...د با این مریدان خل و چکل و قاطیش که زبانی جز مزخرف گوی و چرت و پرت گفتن ندارند.مرگ بر اسلام ناب محمدی.ننگ بر ع..ی و م..د با این دین الکی که درست کردند.و باعث دردسر انسانها شدند. مرگ بر کسانیکه دین را با انسانیت قاطی کردند.ghati - ایران - کرج تو شرف انسانیت نداری چرا که پیرودین بی شرفی هستی.بدترین چیز برای یک انسان این است که شرافت انسانیت اش را از دست بدهد وتو ghati - ایران - کرج ان را از دست داده ای به مانند دین ات اسلام ناب محمدی
یکشنبه 7 تیر 1388

arash_ka2003 - آلمان - اسن
دوستان این برنامه توسط خود ماموران سفارت انجام شده برای از بین بردن حرکت مردمی در خارج از کشور لطفا مواظب باشید و گول نخورید
یکشنبه 7 تیر 1388

shahram khosh maram - ایران - تهران
بابک خرم دین - آلمان - هامبورگ
دوست عزیز
من مخالف تخریب سفارت و خشونت نسبت به کارکنان هستم. این عقیده شخصی‌ من هست و از کسی‌ هم به خاطر ابراز آن پول نمیگیرم. من عقیده دارم که شما هم ذاتا آدم خشنی نیستید. شما خودتان گفتید که افرادی را در کنسولگری ایران در شهر خودتان می‌شناسید که هزاران نفر از هموطنان را تیر باران کرده‌اند. خب عزیز من پس شما این همه مدت داشتید چی‌ کار میکردید؟ چرا نرفتید آنها را بکشید؟ چرا نرفتید انتقام خون جوانان ما را بگیرید؟ چرا نرفتید مثل یک وطن پرست واقعی، مثل یک مرد، انتقام بگیرید. مگر دوستان شما را نکشته بودند؟ مگر شما را شکنجه نکرده بودند؟ مگر این زندگی‌ چه قدر ارزش دارد؟ وقتی‌ شما خودتان در آن شهر و در کنار آنهایئ که صد در صد مطمئنید خائن به مملکت و مردم هستند، عملا این همه سال زندگی‌ کرده اید، پس چرا هر کس که مخالف خشونت هست را مزدور رژیم میخوانید؟

دوست عزیز. اگر واقعا اعتقاد دارید که دیپلمات‌ها تروریست هستند و آنها را هم در سفارت شهرتان خوب می‌شناسید، پس خیلی‌ ناجوانمرد هستید که خودتان به گفته خودتان عمل نمی‌کنید، آنوقت از بقیه انتظار دارید که بروند و خشونت به خرج بدهند.

ولی‌ من میدانم که شما هم مثل بیشتر ایرانیها ذاتا با خشونت مخالفید اگر چه احساساتی‌ میشوید و در حرف‌هایتان چیز دیگری میگویید. طبق گفته خودتان شما هم شکنجه شده اید و احتمالا صحنه‌های وحشتناکی‌ را شاهد بوده اید که در تمام عمر با شما خواهد بود. متاسفانه مردم کشور ما بسیار در این ۱۰۰ سالی‌ که در راه آزادی گام برداشته اند آسیب دیده اند. در همه خانواده‌های ایرانی‌ کسی‌ هست که یا در جنگ و بمبارانها و انقلاب و ترور، کشته یا مجروح شده و یا به خاطر مسائل سیاسی شکنجه یا زندانی یا اعدام شده یا مجبور به ترک وطن شده. حتی رهبر جمهوری اسلامی هم از این قأعده مستثنی نیست. همه این‌ها خود چنان تنفر و خشم و حس انتقامی ایجاد می‌کند که اجازه نمیدهد این جامعه باهم شود و به اهداف خود از جمله آزادی برسد. تنها راه این هست که مردم فدا کاری کنند و اجازه ندهند خشم و تنفر مانع اتحاد شود، بلکه این نیروی عظیم را به یک جریان بزرگ و آرام ولی‌ بلند مدت و خاموش نشدنی‌ تبدیل کنند تا آنها را به همه خواست‌هایشان برساند.

دوست عزیز، شما هم از جمله افرادی هستید که کشور برایتان مهم بوده برای همین در جوانی وارد مسائل سیاسی شدید و قسمتی‌ از بهترین دوران عمر خود را صرف آن کردید و آن طور که شایسته بود هرگز کسی‌ قدر آن را ندانست. من عقیده دارم که شاید الان موقع یک فداکاری دیگر هست و آن کنترل خشم و حس انتقام هست. چیزی که خود شما در عمل تا به حال انجام داده اید.

به امید موفقیت و سرفرازی شما
یکشنبه 7 تیر 1388

shahram khosh maram - ایران - تهران
Hoja Verde - ایران - تهران
دوست عزیز
من هم میدانم که در ادارات و نهادها و وزارت‌های مختلف، انسانهای آزاده و بزرگی‌ وجود دارند که خود را آلوده فساد و جنایت نمیکنند و کلا کشور روی آنها میگردد. حساب آنها کاملا جداست و احترام آنها هم همیشه پابرجا بوده و هست.

شاد و پیروز باشید
یکشنبه 7 تیر 1388

مهتاب ناز - سو‌ئد - استکهلم
من هم همراه با بچه های دیگه دم سفارت بودیم.اهای اونایی که می گین
این کار خوب نبود، موش بخوره اون لطافت و ظرافت شما رو ! تو یوتوب یه لینکه برین ببینین چطور ماشین های پارک شده مردم را زدن جلوی در
خونه هاشون داغون کردن و در و پنجره خونه ها رو شکستن. ما هم کاری نکردیم فقط شیشه های سفارت وماشیناشونو شکستیم و چند تاشونو گوشمالی دادیم!! اینهم تقدیم به اون هموطنای تو ایران که این لعنتیها
خونه ها وماشین هاشونو خراب کردن
یکشنبه 7 تیر 1388

ghati - ایران - کرج
omid1357 - اطریش - وین
من کاملا متوجه حرفهای شما شدم اما باید به شما بگویم حنای اینها دیگر رنگی ندارد اولا حزب کمونیست کارگری که تا کمون بد نبرده است مردم را از خدا و دین با سر کار آوردن این دجالان بیزار کرده اند پای افکار چپ و هوگو بوفالو و همه از همین دست را در ایران باز کرده اند نقش مراجع صالح را نزد مردم کمرنگ کرده اند پس دیگه غاز پخته هم می فهمه که حکومت کذاب ایران و اینها در یک مسیر حرکت می کنند و اهدافشان یکی ست حتی اگر این کارها از طرف انها باشد دنیا هم با این جنایاتی که در این مدت بر سر ایرانیان آمد کاملا به ایرانیان خارج حق می دهد که از خود بیخود شده و این دزدان متقلب را تادیب کنند
مجاهدان هم که خود بهتر از همه می دانند که ملت ایران آنها را به عنوان سران خود نمی پذیرند اما به عنوان نیروهایی متخصص و هموطن مبارز خود چرا و چون آنها تاکتیک را بلدند خود می دانند که هر برخورد غیر معقول و
از سر احساسات و یا جو گیری تنها به ضرر مردم ایران است و ایمان داشته باشید که اینکار را نمی کنند
می ماند مردم و جوانان اگر عده ای این رشادت را نداشته باشند که حساب این ددو دیوان را برسند پس چه شد ؟ این نه وحشی بازی ست و نه خشونت این اسمش مبارزه است تمام قدرت و امکانات که در دست آنهاست مردم با دست خالی با انها مقابله کرده اند و هجوم برده اند چون جز اراذل و اوباش نیستند
و اما نکته ای در اینجا قابل به ذکر است که در این میان ممکن است تمام ماموران آنجا خاین نباشند و تنها مامورند و معذور اما باید بدانند که در حکومت اسلامی ایران دزد و متقلب نباید مجازات نشود ما پیرو اسلامیم نه دجالان متقلب حقه باز و تنبیه را باید حق خود بدانند چون آنها رفیق دزدند و شریک قافله و سکوت و هم پایی آنان با دجالان جرم آنها را ثابت خواهد کرد
بنابراین باز هم نتیجه می گیریم که باید تادیب شوند و آنهم از نوع فلک کردن
و با عکس و تصویر که همه متقلبین را بشناسند تا آنها باشند که بیاموزند به حق مردم نباید خیانت کرد پس قصاص به چه درد می خورد حساب بقیه اش باشد با خودشان و خدا
از این پس هر اعتراف به دروغی با شکنجه و تهدید از ایرانیان محبوس در ایران این دجالان گرفتند یکی از اعضا سفارت را گرفته و اینگونه آنها راشکمجه می دهیم که اعترافی حقیقی از آنها گرفته و به تمام دنیا صادر خواهیم کرد
بدترین شکمجه برای آنها اعتراف به راستی و حقایق است
همانگونه که به دنیا هم تا کنون کار نداشته ایم از حالا هم کار نداریم ما مسلمانیم و حق جو و حق خواه اگر غیر از این باشیم شما نی آیید در آتش جهنم به جای ما بسوزید همان قدر که از دست این حرامیان تاریخ در این دنیا سوختیم بس است آخرتمان را دیگر از ما مردم نگیرید و چون هیچ مرجع عادلی هم در ایران نداریم که حق ما را بگیرد بر خودمان واجب می دانیم که حق خود را بگیریم و این را ما از مکتب اهل بیت آموخته ایم که در مورد امام غایبشان اینگونه روایت است که اگر کسی امام زمان خود را نشناسد و از او پیروی نکند کافر از دنیا خواهد رفت و این حق خواهی را ما از او آموخته ایم
و ملزم به اجرای آن هستیم گمان کرده اید که شخصیت او به گونه ای ست که در ته چاه بو گندو مخفی شود تا عریضه های مردم را با نقبی که از زیر زده اند را بر علیه آنها خوانده و استفاده کند و یا پول نذر مردم را به جیب بزند که بیشتر صرف اعمال خرابکارانه اش کند پول ملت را که کم دزدیدند حال امام زمان را هم دزد کردند لعنت به این دجالان مردم فریب
از ایی پس هر اعترافی که به دروغ در صدا و سیمای شیطانی دجالان صورت گیرد یک نفر با دقت تمام از طیف دجالان انتخاب می شود تا اعترافی حقیقی از او گرفته شود حتی اگر لانه موش اجاره کند و به تمام دنیا ارسال میشود این دجالان قدرت ما مردم را دست کم گرفته اند و گمان کرده اند که همه وجود ما رحمت و رافت است
آنها نمی دانند که به خدایی خودش سوگند اگر شمشیر ذوالفقار را غیر از این گونه که در اختیار ما مردم قرار داده اند به گونه ای دیگر قرار دهند دیاری از این حرامیان تاریخ بر جای نخواهیم گذاشت صبر حق اندازه ای دارد ما پیرو مولی شیر خدا هستیم و از خود خالی و از حق پر و منتظریم که فرمان را به گونه ای دیگر بدهد آن وقت است که دجالان مردم فریب که قصد داشتند خلق عالم را دسته دسته کنند و به همین علت مانند گوسفند قربانی انها را قربانی اهداف شوم خود می کردند خواهند دید که معنی قهر حق چیست
دو سه روز اخیر هم خوابی را در این زمینه به ما مردم نشان داده اند که تا کجا این دجالان در راه سقوط هستند و بسیاری چیزهای دیگر این روزها آخرین فرصت های این دجالان از خدا بی خبر است که آنها اصرار دارند تا واپسین دم حیات ننگین خود در ظلالت محض باشند و تمام نشانه ها را
ندیده بگیرند لعنت خدا و مردم حق خواه بر آنها تا ابد
یکشنبه 7 تیر 1388

ghati - ایران - کرخ
omid1357 - اطریش - وین
ضمنا چون هوا گرم شده است مگس هم زیاد شده اما تعجب کردم مگر اتریش هم مگس دارد ؟ آنجا که تابستانش هم خنک است
صدای وزوزشان تا اینجا می آید طفلکی شما
یکشنبه 7 تیر 1388

omid1357 - اطریش - وین
hamidTANTAN - اتریش - وین
حمید عزیز .گویی تو این وسط یکی اشتباه میکنه. تا انجا که من فهمیدم قاطی -کرج یک مسلمان معتقد است که شدیدا با دارو ودسته خامنه ای مخالف است و از صحبت هایش چیز بدی متوجه نشدم ولی با من موافق نیست که شوو حمله به سفارت ایران کار عوامل سازمان اطلاعات ایران است..و بتو هم بگویم که من با اینکه اقلیت مذهبی هستم اصلا با فحاشی به اعتقادات مسلمانی دیگران موافق نیستم .من شخصا منتقد هستم ولی توهین را کار بسیار بیهوده ای میدانم چراکه سبب میشود دو انسان نتواند با هم بحث و به حقیقت برسند.انکه منطقش قوی است نیازمند فحاشی نیست.اگر چیزی از قلم انداختم بگو.
یکشنبه 7 تیر 1388

ghati - ایران - کرج
omid1357 - اطریش - وین
منظورم به گونه های انسانی بود نه گونه های اسلامی و اشتباه در تایپ بود که تصحیح می کنم
موفق باشی
یکشنبه 7 تیر 1388

ghati - ایران - کرج
omid1357 - اطریش - وین
منظور بنده از مطرح کردن اقلیت مذهبی به شما نبود که جز اقلیتها هستید منظورم به افرادی ست که انواع کسی که مورد مخاطب شما هستند هر کدام در یک جبهه به ایجاد تفرقه بین خلق خدا مشغولند و کار اینها با حکومت دجالان به عقیده بنده فرقی نمی کند همه آنها در جهت تفرقه و فرقه فرقه کردن انسانها هستند مگر خداوند بیکار بوده است یا جانی که انسانها را بیافریند که آنها را روانه جهنم کنند این گونه های اسلامی که در جهت خود رایی بر میایند تنها و تنها به خداوند و خلق او خیانت می کنند
و بر افکار خودخواهانه خود پافشاری می کنند و حاضر نیستند وقایع حقیقی را ببینند البته می دانم که شما متوجه شدید اما برای کسانی توضیح دادم که اگر حکایتی هم بگویی باز هم متوجه نمی شوند
با سپاس از تو
یکشنبه 7 تیر 1388

hamidTANTAN - اتریش - وین
omid1357 - اطریش - وین
دوست خوبم.1-باید توضیح دهم که فحاشی من بی دلیل نیست.2-انسانها باید به باورهای خود از راه منطق وارد شوند.واگر پای از حریم خصوصی خویش دراز تر کنند و در زندگی خصوصی دیگران دخالت کنند.وبگویند که ما درست فکر میکنیم وحق با ما است و شما باطل هستید .در ان موقع افرادی مثل من سکوت نخواهند کرد .و با شدت این افراد را ودین شان را خواهیم کوبید.3- ما فقط مخالفت می کنیم ودر نهایت فحشی میدهیم .ولی اینها کمر به قتل ما بسته اند و ما را خارج از دین میدانند و ریختن خونمان را حلال ودر راه الله میدانند.4-علت اینکه در ایران دین قدرت دارد این است که مردم جرات فکر کردن در دین را ندارند.چرا که میترسند اگر سوال کنند وشک کنند الله بر انها غضب کند .و همیشه سر تعظیم بر گفته های این دین فرود بیاورند.که طبیعی است که اخوند و ملا برای همین خاطر سوار کار خواهد ماند.علت بزرگ فحاشی من به دین درست مثل یک شو ک می ماند که افرادنترسند و در رابطه به خدا به خودشان جرات فکر کردن بدهند.و ترسی نداشته باشن که یک وقت سنگ بشوند.5-در رابطه با قاطی -کرج باید خدمت شما دوست عزیز و بزرگوار عرض کنم که اینکه این شخص مخالف جمهوری اسلامی می باشد کافی نیست.چرا که مریم رجوی و مسعود رجوی هم مخالف جمهوری اسلامی می باشند.از نظر من هیچ فرقی مابین ( مریم رجوی و مسعود رجوی) با خمینی و خامنه ای نیست.و به همان اندازه ما بین قاطی -کرج و بسیجی ها فرقی وجود ندارد.در زیر پاره ای از نوشته های این ادم متعصب و رادیکالی را می اورم و خود شما قضاوت کنید.موفق باشید.
---------------------
ما مسلمانان حقیقی و شیعیان راستین
---------------------
اگه من بودم بهشان میگفتم که پاهای انهخا را ببندند و آنها را به وسط میدان بیاورند و روی زمین خوابانده و ابندا چوب وفلک کنند شلاق خیلی بی کلاسیه و در شان و کلاس ما نیست تنها چوب و فلک و می گفتم هر کدوم از بچه ها که از اینا عقده دارن ترکه رو بزنن ما خودمون تو مایه عشق و محبت و دیگه سوسول بازی هستیم حتی دیدن شکنجه کذابان را نمی تونیم ببینیم اما (دل دستور دادن رو داریم) بغل اونا هم از فرصت استفاده می کردیم خدانشناسان زر زرو رو هم میدادیم فلک میکردن که صداشونو ببرن
---------------------
و یه سر دور دنیا راه بیفتیم واسه فلک کردن دزدا رای مردم ایران تمام خبرگذاری ها رو هم خبر کنیم بیان قوانین قصاص رو ببینن بلکه پسندیدند و خواستن اجرا کنن همین .
---------------------
جلوی جنود الله را چگونه می خواهند بگیرند .اکنون جنود الله در ایران فراوانند و هم چنان در حال اعزام از سراسر دنیا به ایران زمانی که کار را بخواهیم به امر حق یک سره کنیم و فرمان فرا رسد لشکریان مبارزان در راه حق هم به جنود الله می پیوندند.
---------------------
همه چیز مانند امام ته چاهشان دروغی و کثیف و چاه نشین است جنود الله مبدا حرکتشان از آسمان است و مقصدشان زمین ایران چه نادانند این گروه کذب و دجال که تا اسفل السافلین راهشان را ادامه می دهند چه نادانند این گروه و تا حد از خدا دورند.
---------------------
omid1357 - اطریش - وین امشب از طریق( تبادل نظر پرنیان)برای شما یک ویدیوکلیپ میفرستم تا شاید از دست من دلخوری نداشته باشید.
یکشنبه 7 تیر 1388

omid1357 - اطریش - وین
hamidTANTAN - اتریش - وین
ghati - ایران - کرج

دوستان خوب هر دو شماعزیز و خوبید . هر دو جوانید وشور جوانی دارید واقعیت اینکه هر دو افکارتان را که باید چندین بار بررسی شود مینویسید؟؟؟!!.با اینکه اسامی مستعار است انسان (ویا بهتر بگویم ان شخصیت درونی)دارای ارزش است و نوشتن انچه باید چندین بارمرور شود؟؟ چون هدف نبوده خطاست!!!.به عبارتی اگر مخاطب ما حضور داشت همینطور بحث میکردیم!!!من متوجه علاقه قاطی بمجاهدین شدم ولی معتقدم که علاقه اش قلبی است ولی به برنامه و عملکرد انهاصد در صد موافق نیست یا دوست دارد طور دیگری بود که اشتباه میکند چون مجاهدین رهبر انقلاب و رییس جمهور دارند و توسل به زور در مقابل زور سالهای60 سبب بقدرت رسیدن تند روها و سرکوبهاشد و همکاری با..... و تند روی را میتوان در نوشته هایش دید!!
حمید هم دلیل اخوندی برای عمل اشتباه میاورد که میخواهد با فحش دادن ترس مردم از خدا بریز که فکر کنند!!.چرا به مردم اگاهی نمیدهی که به فکر وادارشان کنی؟؟؟ اگر کسی به خودت فحش بدهد فکر و اندیشه ات را تقویت میکند یا عضلاتت را برای تنبیه طرف؟؟؟ اگاهی ملت مارا ازاد میکند!!!!. بجز تعدادی اندک که حیفشان است روی زمین باشند (دزدان رای مردم :خامنه ای و دار و دسته اش و دزدان اعتراض مردم :کمونیستها وسلطنت پرستان ومجاهدین خلق) بقیه خواسته شان سعادت ایران است اختلاف عقیده را بعدا به رای مردم بگذاریم
دوشنبه 8 تیر 1388

tehrangeles - آمریکا - لس آنجلس
hamidTANTAN - اتریش - وین
omid1357 - اطریش - وین

درود بر شما دوستان حمید اقا چندتا از کامنتهای جنابعالی در مورد گرم شدن زمین خوندم که نشون داد یک انسان با علمی هست زیباتر ان میشد فحاشی نکنی به اعتقاد دیگران .اگر هم الله قبول نداری مثل دوستمون انتی اسلام با دلیل منطق بگو الله وجود نداره یا اگر اسلام بد میدونی مثل علیرضا از نوشاتل سوییس محترمانه میگه اسلام بده حال خود دانی
دوشنبه 8 تیر 1388

hamidTANTAN - اتریش - وین
tehrangeles - آمریکا - لس آنجلس
omid1357 - اطریش - وین
دوست وهم وطنان عزیزم.شما نمیدانید که چه حرفها را به من زدند.همین اقای قاطی چه چیزها که از دهان گشادش خارج نشد.تا انجا که جا داشته باشدمن به کسی بی حرمتی نمی کنم.ولی در جای که به شخصیت و افکار من توهین شود. در ان هنگام است که چشمان خودم را بسته و دهانم را به این دیوزگان باز میکنم.تا انجا که جا دارد از حق خودم وحق ایرانی بودنم را بازبان خوش بیان می کنم ولی در جاهای و با بعضی اشخاص به هیچ رقم نمی شود که با زبان انسانیت حرف زد.این اقای قاطی از کرج در جای گفته است که این رژیم اسلامی نیست .و اسلام واقعی را نتوانسته اند که پیاده کنند.ولی ما میخواهیم که اسلام واقعی را پیاده کنیم.تهران جلس عزیز حال من از شما یک سوال دارم .شما فکر می کنید با این ادم می شود که با منطق گفت و گو کرد؟حال جالب این جا می باشد که من اصلا با این شخص در اوایل به هیچ عنوان وارد گفتگو نشدم.چرا که میدانستم که فایدای ندارد.وخیلی معمولی نظرات خودم را با تعدادی از دوستانم در میان می گذاشتم .که هر بار این جا..ور یک بد و بیرای به من می گفت .و دست اخر هم به من گفت که تو اجازه کامنت گذاشتن را نداری.من هم دیدم که با این شخص و امثال این ادم ها هیچ راهی وجود ندارد به جز سنگ پا کشیدن
به مغز و روحشان که البته همان دینشان است.tehrangeles وomid1357 عزیزان من . من هیچ وقت راضی نیستم از خودم که بخواهم دل کسی را بشکنم و بی احترامی به کسی و یا عقیده ای یا گروه خاصی بکنم ولی اگر کسی من را به ناحق و به نادرستی زیر سوال ببرد انها را به هر نحوی که بشود زیر سوال می برم.من در زندگی خودم که 42 سال از ان می گذرد به هیچ کس زور نگفته ام و زیر بار زور هم نمی روم.و این اجازه را به هیچ کس نخواهم داد که به من بگوید که افکار تو غلط است و افکار من بر تو برتری دارد.
بارها در این سایت به من گفته اند که تو مرتد هستی اگر تو را گیر بیاوریم
خون کثیفت را می ریزیم.شما اگر جای من بودید چه می گفتید؟ همین اقای قاطی نوشته است که تورا باید چوب و فلکت کنند تا ادم شوی.
خلاصه کلام من با کسی کاری ندارم .ولی اگر کسی مشکلی با من دارد هیچ خیالی نیست .مشکل اش را به اندازه فهم و شعورش ودرکش راحل می کنم.فراموش نکنید دوستان هدف من در این سایت نصیحت کردن کسی و یا خط دادن به شخص ویا گروهی نیست.و اصلا قصد روشنگری و دادن بینش های سیاسی در اینجا را به هیچ عنوان ندارم.من فقط نظرات خودم را به عنوان یک انسان نوعی و یک ایرانی ازاده در اینجا ذکر می کنم.و هیچ گونه ادعای در هیچ زمینه ای ندارم.هرچه که هستیم یا نیستم یک مسئله شخصی و خصوصی من و شمامیباشد.مهم این است که من شخصادر این سایت به عنوان یک ایرانی وطن پرست فقط نظرات شخصی خودم رامیدهم.تعداد زیادی هم دوست در اینجا دارم که از نظر سلیقه فکری شبیه هم هستیم و من با انها خیلی حالی می کنم.
(این کامنت را در سه دقیقه نوشتم اگر جای اشتباهی کردم من را ببخشید. چرا که وقت بسیار کمی دارم..(موفق باشید دوستان)
دوشنبه 8 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.