آغاز قتلهای زنجیره ای بعد از دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

آغاز قتلهای زنجیره ای بعد از دهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری

بنا بر خبر دریافتی ,چهارشنبه شب 3 تیر در اقدامی شبیه به قتلهای زنجیره ای دکتر خالقی و همسرش در منزل مسکونیشان در تهران توسط 5 نفر لباس شخصی به طرز مشکوکی به قتل رسیدند . در این اقدام وحشیانه مقداری از لوازم با ارزش نیز به سرقت رفته است . دکتر خالقی رئیس پیشین شرکت داروسازی داروپخش و یکی از بزرگترین مدیران این رشته بود. ایشان بعد از به حکومت رسیدن احمدی نژاد از کار برکنار و به اجبار بازنشسته شده بود . در زمان فعالیت او شرکت داروپخش در 3 شیفت کاری و با تمام ظرفیت کار میکرد و تقریبا به تمام نقاط دنیا صادرات انجام میگرفت اما در حال حاضر و در دوران احمدی نژاد این تولید به یک سوم و تنها در یک شیفت کاری انجام میگیرد .
دکتر خالقی که از منتقدان دولت بود جواب خود را در مورد انتخابات با مرگش گرفت باید دید نفرات بعدی چه کسانی هستند.

منبع: آژانس ایران خبر

springofiran - ایران - ایران
خدا به داد مردم برسه
جمعه 5 تیر 1388

گلبانو - المان - مونستر
این افتها برای نگهداشتن حکومتشون دست به هر کاری میزنند.خدا به ما ملت رحم کنه. فرشته چو بیرون رفت دیو امد برجایش
جمعه 5 تیر 1388

palmera - ایران - اصفهان
خب خانوادش از راههای قانونی پیگیری کنن ببینن به چه نتیجه ای میرسن!
جمعه 5 تیر 1388

Mahnaz30 - سوئیس - ‌‌برن
درود به شرفتان نباید بگزاریم خون شهیدان پایمال شود اگر سکوت کنیم رژیم منفور زندانیان را خواهد کشت و همانطور که میدانیم شبانه به خانه های مردم حمله و خسارتهای مالی و جانی میزنند و با رعب و وحشت میخواهند ملت شریف ایران را بترسانند.
جمعه 5 تیر 1388

fanta - فرانسه - استراسبورگ
سحنان دکتر محسن سازگارا
روزی 10 دقیقه روی YouTube
قسمت دوم https://www.youtube.com/watch?v=femrnbSq_iE
جمعه 5 تیر 1388

zorro.ir - ایران - تهران
دیگه نوبت بچه های خارج از ایرانه با تجمع و پیگیری جنایات اینها را بگوش همه جهانیان برسونید اینها روی ضحاک و سفید کردنند .
جمعه 5 تیر 1388

lionking - انگلیس - لندن
قابل توجه تمامی ایرانی های عزیز و با غیرت !!!
دوستان اگر شما خود را مخالف سیاستهای جمهوری اسلامی و شخص خامنه ای و احمدی نژاد میدانید و بدنبال راهی برای مبارزه هستید به پیام درفش کاویانی گوش دهید:
از این لحظه تمام موجودی حساب بانکی خود را از بانکهای جمهوری اسلامی خالی کنید هیچگونه وسیله غیر ضروری نخرید و وسایل اضافی خود را بفروشید. باشد تا از این طریق ضربه محکم به دهان احمدی نژاد و اربابان او زده باشیم.
جمعه 5 تیر 1388

m.mamali - المان - برلین
دوستان درود به همگی
مرگ بر تمامی دستندارکاران این جنایتها که رئیسش علی گدا با طوله سگهاش و
انترنژاد و........... هستند. بامید پیروزی مردم دلیر ایران
جمعه 5 تیر 1388

rabi - ایران - تهران
ionking - انگلیس - لندن
دوست عزیز باید صادرات و نفت متوقف بشه. تا جیره خوارهایه نظام به تنگنا بیفتند اما ملت باید هزینه آن را بشکلی بدهد. تنها راه از بین بردن این رژیم بستن آب باریکه ان که همان نفت می باشد که بتوان به انها فشار اورد زیرا سگهایه نظام با ان زنده هستند.
جمعه 5 تیر 1388

chkavak - ایران - تهران
اینها یا باید 60 میلیون از ما را قتل عام کنند تا بتوانند به راحتی حکومت فتنه و شرارت الله بر زمین را در ایران با فساد بیکران و بی هیچ مشکلی پیاده کرده یا باید گورشان را گم کنند و به دوزخ در کنار خمینی شیاد بروند. تف به گورت خمینی بی شرافت که این جنایان را تو خلق کردی.
شنبه 6 تیر 1388

irani48 - انگلستان - منچستر
خوب دارن خونمایی میکنن.بازم دم از نجابتشون میزنن.
شنبه 6 تیر 1388

hamed-irooni - ایران - زابل
دوستانی که هدفشان به نتیجه رسیدن اعتراضات است خوب گوش کنید.
من خیلی خوب این حکومت را میشناسم، در راس این حکومت همانطور که خود شما هم میدانید ولی فقیه وجود دارد، تعریفی که قانون اساسی از ولی فقیه دارد مربوط به یک انسان نیست حتی خصوصیاتش در بعضی جهات از یک امام معصوم هم بالاتر است یعنی فردی بسیار عادل و آگاه و شجاع که ذره ای هواهای نفسانی در او تاثیر تدارد و اختیارات او را در حد یک چنین انسانی در قانون اساسی تعریف کرده اند، حالا شما فکر میکنید همچنین انسانی که خودش را اینگونه میبیند ذره ای عقب نشینی حتی به اندازه یک رای انجام میدهد؟ کافی است بگوید من ذره ای اشتباه کردم، آن وقت اصل آگاهی شجاعت و عدالتش زیر سئوال میرود، طبق اطلاعات بسیار موثقی که من دارم الان هدف حکومت فقط ساکت کردن اعتراضات است که به نظر من کمی هم در این زمینه موفق بوده است ، بعد از ساکت کردن اوضاع دستگیری ها شروع میشود و باز هم طبق اطلاعاتی که من دارم از همین الان متن بازجویی ها و اعترافات این عوامل خود فروخته ! که سر در آخور آمریکا و اسرائیل دارند آماده شده و کافی است کسانی که در آینده دستگیر می شوند با نوشتن نام خود و امضا آن را تایید کنند و بگویند که ما از طرف آقایان هاشمی، خاتمی ، کروبی و ناطق نوری(البته نام این فرد جدیدا از لیست حذف شده) و پول های هنگفت آمریکا و اسرائیل قصد داشتیم تا یک انقلاب مخملی در ایران راه بیندازیم و بعد با پشتیبانی این اعترافات و سکوت حاکم بر جامعه افراد مذکور دستگیر و به سزای اعمال ننگین خود برسند! تا بار دیگر انقلاب عزیر و اسلامی ما در سایه ولایت فقیه و امام عصر و خون شهیدان از یکی از مهمترین چالش های انقلاب با پیروزی بگذرد( البته این موضوعات با مصاحبه های مردمی مورد تایید و تقدیر قرار میگیرد، در اینجا جا داره میخوام یه جکی در ارتباط با این موضوعه هر چند که قدیمی شده فقط و فقط به خاطر تقدیر از کارهای شجاعانه دلاورمردان اطلاعات را بگم،
یکبار سازمان ملل میخواسته ببینه سازمان جاسوسی کدوم کشور قویتره میاد یک خرگوش توی یه جنگل ول میکنه و به سازمانهای جاسوسی کشورا میگه برین اون خرگوشو پیدا کنین.. اولی موساد بوده میره و خرگوشو بعد از نیم ساعت پیدا میکنه میاره.. بعد نوبت سیا، میره و بعد از 45دقیقه خرگوشو پیدا میکنه میاره.. بعد نوبت اینتلجنت سرویس انگلیس میشه میره بعد از یک ساعت میاره.. همینطوری همه کشورا میرن و خرگوشو دیر و زود پیدا میکنن.. نوبت سازمان اطلاعات و امنیت ملی ایران میشه(ساواما) میره و بعد از یک ساعت یه خرسو میارن.. میگن بابا ما گفتیم خرگوش بیارین و شما خرس اوردین؟! ایران میگه اون خرگوشه ، برین از خودش بپرسین- ازش میپرسن : مگه تو خرگوشی؟! با دو دستی میزنه توی سرش و داد میزنه میگه: آره من خرگوشم هفت جد و آبادم خرگوش بودن.. بخدا من خرگوشم ..!)
اطلاعات فوق از یک منبع کاملا موثق بدست آمده که نخواست نامش فاش شود، اگه شما میخواهید که جنبش ما عاقبش این نباشد پس نگذارید که اعتراضات به سکوت بینجامد چرا که این هدف آنهاست پیشنهاد من این است که قبل از همه چیز ما باید اتحاد داشته باشیم من نزدیک 2 ماه است که مطالب تالار را دنبال میکنم و تازه عضو شده ام اون چیزی که من فهمیدم در این تالار افراد با سلایق و افکار گوناگون هستند و این مایه خوشحالی دشمنان اسن در این برحه حساس زمانی بهتر است اختلاف سلیقه ها را کنار بگذارید و همگی یک هدف را دنبال کنید، اگر واقعا بدنیال دموکراسی هستید پس قبول کنید که اکثریت جامعه ما اسلامی است پس بهتر است از بکار بردن الفاظ وجملات ضد اسلامی شدیدا خودداری کنید و حکومت را از نظر اسلامی فاقد اعتبار کنید(که اینکار با دلایل زیاد قابل اثبات است)، ما هم باید مثل آنها اهدافمان را پلکانی تعیین کنیم و قدم به قدم جلو برویم فراموش نکنید که هیچ انقلاب موفقی یک شبه شکل نگرفته، مشکل دوم ما اطلاع رسانی است که من پیشنهاد میدهیم دوستان با توجه به شرایط گفته اقدام به توزیع و تکثیر اعلامیه و CD کنند.
در پایان هم ضمن تشکر از دوستانی که تا به این جای کار زحمت کشدیدند و مطلب من رو خودند تقاضا میکنم که نظرات خودشون رو هم بگن.
شنبه 6 تیر 1388

ali_salimi_tooyserkani - ایران - کیش
اونهایی که حافظه سیاسی ضعیفی دارند، برگردند روزنامه های زمان خاتمی اون موقع که جریان دادگاه سعید امامی رو مینوشتند پیدا کنن بخونن. محمود احمدی نژاد اون موقع توی دادگاه سعید امامی کسی بود که به همراه سه نفر دیگه به نفع سعید امامی شهادت دادن. محسنی اژه ای و مصطفی پورمحمدی هم بودن، اگه یادتون نیست برین بخونین. حالا قدرت دستشونه و شمشیر رو از رو بستن. اون موقع قایمکی بود حالا تو روز روشن آدم میشکن.
تف تو روح این ملت خر (بلانسبت الاغ زبون بسته) که با اون انقلاب و خیالاتی که در سر داشتن کاری کردن که حالا حالا باید تاوان خریت ملت رو پس بدیم. آخه ما نسلهای بعد از انقلاب چه گناهی کردیم که باید به آتیشی بسوزیم که نسل انقلابی خرمسلک روشن کرده.
احتمالا قتل های دیگری هم برنامه ریزی شده و خیلی ها رو میخوان بفرستن اون دنیا، مرده شور اون سید بی شرف رو ببره که واسه چهار روز بیشتر حکومت کردن چه جنایت ها که نمیکنه.
ولی از طرفی این وقایع من رو به یاد کتاب تاریخ میندازه که شاه عباس و نادر افشار هم آخرای عمر حکومتشون به آدمکشی رو آورده بودن بلکه بتونن خودشون رو از سرنوشت سیاهی که در پیش دارن حفظ کنن. خامنه ای آدمکش و احمدی نژاد مزدور هم دارن به همون سرنوشتی دچار میشن که شاهنشاهای دیگه.
که این تخت بلند جم
نه بر شاهان سامانی وفا کرد و
نه بر پرویز ساسانی
که این رسم فلک باشد
نه شاهنشاه بشناسد
نه روحانی
مباد آن دم که چنگیزی به پا خیزد
کشاند آشیانت را به ویرانی
شنبه 6 تیر 1388

girnadeh - استرالیا - ملبورن
palmera - ایران - اصفهان
در صورت پیگیری خانواده اش به احتمال زیاد اونها رو به جرم همکاری با سیا برای کشتن دکتر خالقی به اعدام محکوم میکنند
شنبه 6 تیر 1388

omid1357 - اطریش - وین
ali_salimi_tooyserkani - ایران - کیش
من تابحال مستقیم به کسی فحش ندادم ولی تابحال چنین بیشرمی ندیده ام .حتی خامنه ای و احمدی نژاد که سمبل بیشرمی هستند در مقابل چنین فردی که به ملت توهین میکند رو سفیدند.لطفا در خلیج فارس شنا نکن چون جاییکه اینهمه اب نجس وپلشت وکثیف را دور بریزند وجود ندارد
شنبه 6 تیر 1388

naval - ایران - اهواز
تازه حالا اولشه.اخرشم بعد از اعتراض خونواده قربانیان یه بدبختی رو میارن تو تلویزیون و میگن این قاتل بوده
شنبه 6 تیر 1388

شادی - ایران - شیراز
بعضی ها یه نظراتی میدن از فحش بدتر . از راه قانونی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کدوم قانون جونم؟ اونم تو این خراب شده .
شنبه 6 تیر 1388

Avayeh Edalat - ایران - تهران
دوستان لطفا اینجا به جون هم نیافتید. خوب ما هم بلدیم ترورشون کنیم. مرگ یکبار شیون هم یکبار. چشم درمقابل چشم و جان در مقابل جان
شنبه 6 تیر 1388

+0
رأی دهید
-0

نظر شما چیست؟
جهت درج دیدگاه خود می بایست در سایت عضو شده و لوگین نمایید.